Ik durf nog steeds geen rokjes aan, maar jij kan het duidelijk hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Dissum:
Nu ga ik de laptop uitzetten, want het onweert en met al die blikseminslagen weet je het maar nooit.
[afbeelding].
Die bewaar ik tot morgen, want dan zit ik hier ook. Voor de zekerheid ga ik dan wel ook iets heel makkelijks meenemen dat ik ook kan eten als het heel druk is........quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:31 schreef Miss_S het volgende:
dat is wel vervelend colette
nu moet je oppassen dat je vanavond niet teveel gaat eten
en je zalmsalade wel op eten heis lekker
ja is wel vervelend als je niet de tijd kan nemen om te etenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:38 schreef colette het volgende:
[..]
Die bewaar ik tot morgen, want dan zit ik hier ook. Voor de zekerheid ga ik dan wel ook iets heel makkelijks meenemen dat ik ook kan eten als het heel druk is........
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo
daar zou ik niet mee naar buiten durven maarja mijn probleem zijn ook juist mijn benen
Dank jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds geen rokjes aan, maar jij kan het duidelijk hebben![]()
Welke film ga je?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
Dank je. Mijn benen zijn idd niet mijn probleem en mijn buik ook steeds minder. Ik blijf wel redelijk brede heupen houden, maar goed, als er geen / weinig vet op zit verder, kan ik er niet mee zitten. Mijn zus heeft wel vrij stevige benen, maar toch kan zij ook wel een kort rokje hebben, denk ik. Vorig jaar kon ik dit ook niet aan, hoor, dus ik ben er wel blij mee dat het nu wel kan
.
Ik ben even thuis. Net gegeten. Ze hadden m'n favoriete dessert niet meer. Maar wel lekker gegeten. Ben benieuwd wat de weegschaal zal zeggen
. Om 20:00 uur richting bios. We zijn wel lekker natgeregend net, ondanks de plu. Nu wel weer opgedroogd. Dat scheelt als je maar weinig kleren aan hebt
.
Die wilde ik ook wel zien, vertel straks maar of ie goed isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zodiac. Van de regisseur van Se7en, dus dat wordt vast wel leuk.
okquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Die wilde ik ook wel zien, vertel straks maar of ie goed is![]()
ach ja, witte benen. Het is wel eens erger geweestquote:Oh en wb. viking: ik ga jouw witheid van benen wel verslaan als ik mijn jurkjesfoto post![]()
Hihi bedankt voor het succes ... maar het lijkt niet erg hard te werkenquote:
oooo..... ben jij hetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:47 schreef -Trinity- het volgende:
Vanavond soep met brood met kaas gegeten en net nog wat aardbeitjes met stukjes galia meloen en een schepje kwark. Morgenochtend weer sporten, en kijken of ik me morgenavond tijdens BBQ'en tijdens een personeelsfeest in kan houden
.
Primaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Goed![]()
. Met jou?
Ook aan het lijnen zie ik?
Zodiac begon leuk, maar de regisseur wilde teveel informatie in te korte tijd proppen (terwijl de film al zo lang was). Raakte al snel de draad kwijt en als je met je ogen knipperde, had je weer wat gemistquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Die wilde ik ook wel zien, vertel straks maar of ie goed is![]()
heb je bruiningslotion op je benen gesmeerd?quote:Op zondag 10 juni 2007 09:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het staat nog op hetzelfde gewicht als gisteren... helaas...
Of ik naar zodiak ga moet ik nog even nadenken, misschien wordt het dan maar een huur (fightclub vond ik wel erg goed bv en se7en ook wel).
Oh en ik ben begonnen met valsspelen m.b.t. de melkflessentenminste als het werkt en er een beetje uitziet...
Vanmiddag barbecuen, maar weer met salade, dus alsnog weinig zorgen en deze week verder geeeeeen slechte dingen, want ik wil weer terug naar beneden...
In het potje is het wit... en op m'n benen zijn nu alleen her en der een verdwaald sproetje te zien... dus dat schiet niet echt op, maar ik ben op dag 1 natuurlijk... Ik probeer zo dun mogelijk te smeren en bij vlekken stop ik wel natuurlijk want ik ben geen lapjeskatquote:Op zondag 10 juni 2007 09:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heb je bruiningslotion op je benen gesmeerd?. Dat werkte bij mij niet. Allemaal vlekken
. Nee, ik ga liever even buiten zitten dan
. Straks maar even doen, I guess.
ik dacht al dat het iets van vocht moest zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 09:59 schreef conleche het volgende:
Saskia, die 1,5 kilo die je bent aangekomen is zeker geen vet! Vaak is het vele zout in de gerechten er ook oorzaak van dat je veel vocht vast houdt. Wat Renske zegt: als je nu 2, 3 dagen rustig aandoet, gaat het er gewoon weer af. De fout die ik vroeger dan maakte was om te denken: nou maakt het toch niet meer uit en dan bleef ik rotzooi eten, ja en dan worden die 1,5 kilo wel langzaam echt vet en ga je ook weer meer aankomen, mèn, hoe vaak ik bovenstaand scenario al niet heb meegemaakt.
Ik vind echt dat dit topic helpt om het allemaal beter vol te houden, niet alleen door de tips en omdat iedereen meeleeft, maar ook omdat het voor je zelf veel duidelijker wordt, omdat je iedere keer opschrijft wat er mis gaat. Herkennen jullie dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.
quote:Op zondag 10 juni 2007 10:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het topic is ook handig in een omgeving waar andere mensen niet zo met gezondheid bezig zijn. Die val je er nu ws. minder mee lastig.
En dat je kan patsen als het goed gaat![]()
Ik ben bijna 19% geslonken bv
ik bijna 25%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch een raar idee
en die spoiler weet je dat zeker of is het eenmalig?
De update klopt nog steeds. Vandaag was hetzelfde als gister. Maar eerder viel ik alleen maar af, dus dit is natuurlijk de eerste confrontatie dat het nog steeds weer omhoog kan...quote:Op zondag 10 juni 2007 10:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik bijna 25%toch een raar idee
en die spoiler weet je dat zeker of is het eenmalig?
ja dat kan wel altijd natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 10:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
De update klopt nog steeds. Vandaag was hetzelfde als gister. Maar eerder viel ik alleen maar af, dus dit is natuurlijk de eerste confrontatie dat het nog steeds weer omhoog kan...
Dat kan best: ik was in 2001 16 kilo afgevallen (van 72 naar 56) en het is er toch weer bijgekomen. Langzaam natuurlijk en ik heb een tijd stil gestaan op 63 en toen weer een tijd op 68. Maar de fout die je dan maakt is dat je wel een tijdje oplet en dan dus niet aankomt, maar daar val je ook niet echt van af en als je dan weer even niet oplet dan kom je weer 1 of 2 kilo's aan en dan blijf je daar weer een tijdje op stil staan. Ik ga nu proberen als ik eenmaal op m'n "ideale" gewicht ben, om direct aan de noodrem te trekken als er een kilo bijkomt en het niet laten versloffen.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat kan wel altijd natuurlijk
maar volgens mij moet het wel gek gaan wil je die 15 kilo weer aankomen
dat verschilt dan van persoonquote:Op zondag 10 juni 2007 11:20 schreef colette het volgende:
[..]
Dat kan best: ik was in 2001 16 kilo afgevallen (van 72 naar 56) en het is er toch weer bijgekomen. Langzaam natuurlijk en ik heb een tijd stil gestaan op 63 en toen weer een tijd op 68. Maar de fout die je dan maakt is dat je wel een tijdje oplet en dan dus niet aankomt, maar daar val je ook niet echt van af en als je dan weer even niet oplet dan kom je weer 1 of 2 kilo's aan en dan blijf je daar weer een tijdje op stil staan. Ik ga nu proberen als ik eenmaal op m'n "ideale" gewicht ben, om direct aan de noodrem te trekken als er een kilo bijkomt en het niet laten versloffen.
Dus ik ben er wel een voorstander van om je elke dag te wegen. In een week kan er namelijk veel gebeuren en je weet van jezelf wel dat niet iedere kilo die je aankomt is omdat je hebt gezondigd, het kan ook zijn omdat je ongesteld bent, of dat je een keer wat zout hebt gegeten, daar hou je dan natuurlijk rekening mee.
Ik ben iemand die heel snel kan aankomen. Stel ik weeg me een week niet en in die week eet ik veel te veel dan kan ik zomaar 3 kilo zijn aangekomen. Bij mij kan dat echt zo snel gaan (van december vorig jaar tot en met januari dit jaar, ben ik 8 (!) kilo aangekomen in 2 maanden tijd, omdat ik even geen zin had in dieeten).quote:Op zondag 10 juni 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat verschilt dan van persoon
maar je komt niet zomaar weer 15 kilo aan
ik heb dagen waarop ik bijna weer 76 weeg maar dat gaat toch echt niet naar de 78 dat laat ik niet gebeuren
maar waarom elke dag wegen? 1 keer in de week dan kan je ook aan de noodrem trekken....
Slanke producten voor het avondeten? Wat vlees betreft is dat kip, kalkoen, magere runderlappen etc. Ook allemaal heel geschikt om te wokken: je gooit wat gesneden vlees in de wokpan, doet er groenten bij die je lekker vindt (variatie genoeg) en doet er wat woksaus (teriyakisaus oid) bij.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:45 schreef vliegtuigje het volgende:
hey experts
Ik wil graag wat gezonder gaan eten en daarmee eventueel een kilootje of 2 afvallen. Dat hoeft niet snel te gebeuren ofzo, al doe ik er een half jaar over.
Kan iemand me vertellen wat in het algemeen een beetje slanke producten zijn voor het avondeten?
Als in, welk vlees, liever pasta of rijst, etc. Ik heb namelijk geen zin om aan de Sonja Bakker te gaan
zo slank hoeft het ook niet. Oh en Brinta met halfvolle melk is vast geen goed ontbijt he?
Ben dus een beetje op zoek naar niet al te drastische tips om op lange termijn ietsje af te vallen.
Hmquote:Op zondag 10 juni 2007 12:34 schreef YPrue het volgende:
[..]
Slanke producten voor het avondeten? Wat vlees betreft is dat kip, kalkoen, magere runderlappen etc. Ook allemaal heel geschikt om te wokken: je gooit wat gesneden vlees in de wokpan, doet er groenten bij die je lekker vindt (variatie genoeg) en doet er wat woksaus (teriyakisaus oid) bij.Magere vis (en beide barsten van de eiwitten) is onder andere tonijn en forel.
Pasta of rijst? Je eet geen halve kilo pasta of rijst per avondeten neem ik aan (ik heb meestal aan 100 gram genoeg, het vult ontzettend), dus zo erg is pasta en rijst niet. Het is meestal de saus die het erger maakt. Probeer bij pasta of rijst rode sauzen te eten, of maak er zelf eentje, met gepelde tomaten uit blik, en wat groenten erdoor, net zo lekker en je weet wat je allemaal eet.![]()
Brinta is toch oke voor een ontbijt? Je kunt eventueel ook magere melk erbij doen, en wat fruit erbij eten.![]()
Doe je ook nog iets van beweging of sport?
Heel herkenbaar jaquote:Op zondag 10 juni 2007 09:59 schreef conleche het volgende:
Ik vind echt dat dit topic helpt om het allemaal beter vol te houden, niet alleen door de tips en omdat iedereen meeleeft, maar ook omdat het voor je zelf veel duidelijker wordt, omdat je iedere keer opschrijft wat er mis gaat. Herkennen jullie dat?
Kant-en-klare saladepaketten, volgens mij van de Vomar. Heb je meerdere soorten sla in een grote plastic bak, met dressing, hoef je alleen maar zelf te mengen, verder niets.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:45 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Oeh, weet er iemand toevallig nog een kant-en-klaar iets wat zo mager mogelijk is? Ieder weekend wordt me hier thuis een flinke pizza voorgeschoteld en 's middags gaan we aan het spek (maar dat sla ik meestal over).
Hehehe, wokken!quote:Op zondag 10 juni 2007 12:45 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Hmdat is eigenlijk ook voornamelijk wat ik nu eet,sinds ik op kamers zit. Kip met groenten en woksaus en rijst is mijn standaardmenu zo'n beetje
. Maar af en toe eet ik ook gehakt
Dat zal ik dan maar laten zitten, is erg vet he. Koffie probeer ik steeds minder suiker in te doen, net als bij thee, dat lust ik nu ook zonder. Als tussendoortje eet ik meestal ontbijtkoek, ik had begrepen dat dat niet zo erg was (? Had ik overigens niet verwacht). Vis kan ik wel eens op m'n menu zetten
. Verder zal ik dan maar gewoon minder opscheppen
heb meestal een goed gevuld bord...
Beweging en sport is er dit jaar echt niet van gekomenIk fietste vorig jaar iedere dag 25km, dus op zich logisch dat ik aankom terwijl ik minder snoep maar ik had stiekem gehoopt dat m'n eetpatroon een beetje aanpassen wel zou volstaan . Maar, in de vakantie ga'k beginnen met hardlopen en m'n sportkaart is ook nog steeds geldig
![]()
Dat is gekookt. Ik zit dan ook echt vol daarna, samen met wat zelfgemaakte saus of ragout is dat zat.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:47 schreef Viking84 het volgende:
@ YPrue: 100 gram rijst? (is dat gekookt of ongekookt?). Ik neem altijd 50 gram ongekookte rijst.
Nodig zijn en willen hèquote:Op zondag 10 juni 2007 01:20 schreef STING het volgende:
Prima
Ja, de laatste loodjes![]()
Btw jij en lijnen, kan het me moelijk voorstellen (dat je het nodig hebt zeg maar)
Daar heb ik op weg naar het dingeskamp in de 1e klas nog gefietstquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef Qwea het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, dat is best lekker met dit weer. Heen weg had ik wind mee, terug weg wind tegen. Ik heb in tijden niet zo gezweet. Mn shirt kun je praktisch uitwringen
Vaker doen
Goed zo! (je bent nu toch wel trots he? Je zou nu heel trots op jezelf moeten zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 13:38 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf had gistrn avond een feestje thuis, veel drank enzo, chips, nootjes etc, en DakDuuf heeft alleen maar water gedronken:S.. moet niet gekker worden..
Deze week 5 keer trainen, veel water drinken, en niet snoeppen, dat moet dat goddelijke lijf er toch een keertje komen.
owja, DakDuuf is 1.75 hoog, en een kilotjes of 74-75, bmi van 23, en dan nu, vet eraf, spiertjes erbij.
Het aantal sit-ups zegt weinig, en daarnaast heeft het weinig zin om er 600 te doen.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:01 schreef DakDuuf het volgende:
mwha trots, valt wel mee, heb wel weer 3 sigaretjes gerookt gistrn avond:$..
meisjes met!! sixpack zijn lief :$.
* DakDuuf zn buikspieren zijn sterk genoeg, zonder problemen 600 siteups, alleen nu nog dat laagje vet weg.
btw, wanneer ik gewoon rechtop sta, zie je al wel kleine blokjes... *voor spiegel gaat staan.. yeszz.. nu wel een beetje trots is (A)
dat dacht ik dus ook.....quote:Op zondag 10 juni 2007 14:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het aantal sit-ups zegt weinig, en daarnaast heeft het weinig zin om er 600 te doen.
Je moet hem zwaarder maken, zoals Trinity al zegt, dus gewichtjes gaan gebruiken bij je sit-ups. Wedden dat het iets minder eenvoudig gaat met een paar kilo aan gewichten op je buik?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:03 schreef DakDuuf het volgende:
@trinity, wat stel je dan voor?
dat is ook effectiever dan 600 situps te doenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet hem zwaarder maken, zoals Trinity al zegt, dus gewichtjes gaan gebruiken bij je sit-ups. Wedden dat het iets minder eenvoudig gaat met een paar kilo aan gewichten op je buik?.
Je bedoelt een meeting?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:35 schreef DakDuuf het volgende:
we zouden eigenlijks een sport/eet-dag moeten organiseren:).
* DakDuuf lijkt wel een vrouw, waar moet dit heen in de wereld:).
Zonet de tips van trinity ffkes uitgeprobeert *linkje enzo*... site-ups zijn wel redelijk effectief, een welkome afwisseling
Met zelfbruiners moet je op sommige plaatsen heel dun smeren, anders wordt het vlekkerig, cq oranje. Je ellebogen, knieën, enkels en inderdaad je voeten. Als ik het smeer dan doe ik het op m'n voeten alleen een beetje op de wreef en niet aan de zijkant of bij m'n tenen: ziet er namelijk bizar uit! Ik doe het eigenlijk nooit meer op m'n lijf, maar nog wel eens op mijn gezicht. Ik heb die van Roc en die is best goed: ik heb nog nooit vlekken gehad. (in m'n gezicht dan) Ik ben er alleen iets te lui voor; vergeet het altijd.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking, je had gelijk!! M'n voeten zijn een beetje oranjig aan de zijkantVerder zie ik nog geen verschil. Dus of ik stop ermee of ik smeer het extreeeem dun op
Vanavond ga ik maar proberen het er af te scrubben, want dit is een beetje raar en je ziet het wel in m'n ballerinaschoenen...
Bikini weet ik niet of ik daar wel aan toe ben!! Moet in elk geval anti-verbrandheid opbouwen (en nee dat gebeurt niet met nepbruin dat weet ik).
Voor de rest zwemshort ofzoquote:Op zondag 10 juni 2007 19:08 schreef DakDuuf het volgende:
@chicolate.. dus alleen het topje?:S... en voor de rest nix?
Das wel heul appart.
Och, ik ben wel in voor een geintje, kom maar op met die bikini, kan ik aan
*jaloers.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:08 schreef conleche het volgende:
Ik ga as. zondag al voor 3 weken naar Zuid-Frankrijk. Dus mijn hele plan om slank en gorgeous daar in bikini te verschijnen is een beetje in het water gevallen, maar ach, een bruin mollig lijf is altijd nog beter dan een wit![]()
vroeger deed ik dat dagelijks 2 keerquote:Op zondag 10 juni 2007 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb vandaag 15 km gefietst!
sorry kon het niet latenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
meid, laat haar haar pleziertje even hebben ofzo![]()
.
Yeahquote:Op zondag 10 juni 2007 22:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
meid, laat haar haar pleziertje even hebben ofzo![]()
.
nou ja, niets is nutteloos en het hangt er ook vanaf hoe snel je fietst natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 22:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sorry kon het niet laten
maar die 15km fietsen is net zo geweldig en nutteloos als mijn 10min roeien
Ik vind een uur fietsen niet echt nutteloos? En ik deed het niet om te sporten maar omdat iedereen even ging fietsen voor 't eten en ik ging mee.. was 't opeens 15 kmquote:Op zondag 10 juni 2007 22:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sorry kon het niet laten
maar die 15km fietsen is net zo geweldig en nutteloos als mijn 10min roeien
ja maar dat veranderd aan die 15km nietsquote:Op zondag 10 juni 2007 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ja, niets is nutteloos en het hangt er ook vanaf hoe snel je fietst natuurlijk. Als ik op de fiets zit, dan loopt het zweet me over de rug (en nee, dat komt dan niet van de warmte
).
een uur over 15km doen ......quote:Op zondag 10 juni 2007 22:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik vind een uur fietsen niet echt nutteloos? En ik deed het niet om te sporten maar omdat iedereen even ging fietsen voor 't eten en ik ging mee.. was 't opeens 15 km
Ja hoor en ik heb vrij hard gefietstquote:Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
een uur over 15km doen ......
dan was het zeker erg gezellig
ja sorryquote:Op zondag 10 juni 2007 22:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja hoor en ik heb vrij hard gefietst
sjonge je hoeft toch niet meteen een uitje af te kraken dat het niet langer was en dat ik niet hard heb gefietst? Soms kun je ook bewegen omdat je 't leuk vind......
ja maar hardlopen en fietsen is niet echt te vergelijken op die manierquote:Op zondag 10 juni 2007 22:51 schreef Viking84 het volgende:
Ja dat is misschien wel zo Saskia, maar als je geen beweging gewend bent, is 15 km al heel wat. Ik bedoel: een professioneel hardloper lacht mij ook uit met mijn 4 x 1 en 4 x 2, maar ik ben in ieder geval beter bezig dan iemand die helemaal niets aan beweging doet. En daar mag ik dan best trots op zijn
.
trek je dan toch ook niet zoveel van mij aanquote:Op zondag 10 juni 2007 22:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
't was gewoon een leuk gezellig uitje met mn tantes even fietsen door het bos
en nee natuurlijk is dat geen topsport met spinning leg ik vast wel meer af
maar ik vond t gewoon leuk om te vertellen
nu ga ik even tv kijken ciao !
Draai het liever omquote:Op zondag 10 juni 2007 23:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
trek je dan toch ook niet zoveel van mij aan
ligt er misschien ook aan wie het zegtquote:Op maandag 11 juni 2007 07:26 schreef STING het volgende:
[..]
Draai het liever om
laat iemand ergens trots op zijn.
ongeacht dat een bepaalde prestatie misschien voor jou peanuts is.
*jeej*, zie je welquote:Op maandag 11 juni 2007 08:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt er misschien ook aan wie het zegt
maar goed ik ben van die 1,5 kilo die ik in een nacht aangekomen was weer 1 kilo kwijt
ben benieuwd hoe dat volgende week gaatquote:Op maandag 11 juni 2007 08:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*jeej*, zie je wel.
Ik ben ook alweer een kilo kwijt van dat etentje. Ik zou eigenlijk vanavond moeten gaan spinnen, maar heb met Mark afgesproken dat ik mee ga naar zijn zus. Blijven we daar eten enzo, dus ben niet op tijd terug. Maar ach ja, dan heb ik 3 weken niet gespind en hopelijk is mijn lijf het volgende week dan al een klein beetje afgeleerd, zodat het weer als 'nieuwe' sport gezien wordt
.
nou ja, ik ben natuurlijk niet helemaal gestopt met sportenquote:Op maandag 11 juni 2007 08:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe dat volgende week gaat
als ik bijvoorbeeld 3 weken niet hardloop is mijn conditie meteen minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |