abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50273987
dat is wel vervelend colette
nu moet je oppassen dat je vanavond niet teveel gaat eten
en je zalmsalade wel op eten he is lekker
pi_50274179
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Dissum:

Nu ga ik de laptop uitzetten, want het onweert en met al die blikseminslagen weet je het maar nooit .

[afbeelding]

.
Ik durf nog steeds geen rokjes aan, maar jij kan het duidelijk hebben (ik ben niet in staat om fatsoenlijk te lopen of te zitten als ik een rokje aanheb, ik zit altijd wijdbeens. Haha doe dat maar in een klas vol jongens )

Over onweer: klopt ja, inductieschade wordt ook niet vergoed door verzekering, ik moest gisteravond de hele tijd zonder computer zitten. Merk dat ik eigenlijk best wel afhankelijk ben van mijn computer, verveelde me kapot (maar wel vrolijk een of ander tienermeisjesboek gelezen, voor meiden die net in de pubertijd komen ... best wel grappig eigenlijk )

En toch geen BBQ vandaag het gaat om 17 uur regenen (kijkt op klok, ziet dat het half 6 is en er nog geen spat gevallen is) ... naja, misschien toch wel BBQ xD, iig: ik heb honger!!!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:38:23 #203
177846 colette
kloon van conleche
pi_50274200
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:31 schreef Miss_S het volgende:
dat is wel vervelend colette
nu moet je oppassen dat je vanavond niet teveel gaat eten
en je zalmsalade wel op eten he is lekker
Die bewaar ik tot morgen, want dan zit ik hier ook. Voor de zekerheid ga ik dan wel ook iets heel makkelijks meenemen dat ik ook kan eten als het heel druk is........
pi_50274269
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:38 schreef colette het volgende:

[..]

Die bewaar ik tot morgen, want dan zit ik hier ook. Voor de zekerheid ga ik dan wel ook iets heel makkelijks meenemen dat ik ook kan eten als het heel druk is........
ja is wel vervelend als je niet de tijd kan nemen om te eten
dat had ik vaak op stage
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:22:14 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50276883
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo
daar zou ik niet mee naar buiten durven maarja mijn probleem zijn ook juist mijn benen
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik durf nog steeds geen rokjes aan, maar jij kan het duidelijk hebben
Dank je . Mijn benen zijn idd niet mijn probleem en mijn buik ook steeds minder. Ik blijf wel redelijk brede heupen houden, maar goed, als er geen / weinig vet op zit verder, kan ik er niet mee zitten. Mijn zus heeft wel vrij stevige benen, maar toch kan zij ook wel een kort rokje hebben, denk ik. Vorig jaar kon ik dit ook niet aan, hoor, dus ik ben er wel blij mee dat het nu wel kan .

Ik ben even thuis. Net gegeten. Ze hadden m'n favoriete dessert niet meer . Maar wel lekker gegeten. Ben benieuwd wat de weegschaal zal zeggen . Om 20:00 uur richting bios. We zijn wel lekker natgeregend net, ondanks de plu. Nu wel weer opgedroogd. Dat scheelt als je maar weinig kleren aan hebt .
Niet meer actief op Fok!
pi_50276940
Nou dat was heerlijk!! Ik ben direct na thuiskomst naar de AH gerént en heb, behalve de noodzakelijke dingen, een portie sushi gekocht en bij thuiskomst nog net niet met plastic en al opgegeten. En dan ga ik ook nog avondeten (wel wat later, om een uur of half 9): volkoren spaghetti met groenten tomatensaus.
pi_50277008
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[..]

Dank je . Mijn benen zijn idd niet mijn probleem en mijn buik ook steeds minder. Ik blijf wel redelijk brede heupen houden, maar goed, als er geen / weinig vet op zit verder, kan ik er niet mee zitten. Mijn zus heeft wel vrij stevige benen, maar toch kan zij ook wel een kort rokje hebben, denk ik. Vorig jaar kon ik dit ook niet aan, hoor, dus ik ben er wel blij mee dat het nu wel kan .

Ik ben even thuis. Net gegeten. Ze hadden m'n favoriete dessert niet meer . Maar wel lekker gegeten. Ben benieuwd wat de weegschaal zal zeggen . Om 20:00 uur richting bios. We zijn wel lekker natgeregend net, ondanks de plu. Nu wel weer opgedroogd. Dat scheelt als je maar weinig kleren aan hebt .
Welke film ga je?
pi_50277120
nou ik heb dus pizza en ijs op
heb maar niet de hele pizza opgegeten
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:36:15 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50277346
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Welke film ga je?
Zodiac. Van de regisseur van Se7en, dus dat wordt vast wel leuk .
Niet meer actief op Fok!
pi_50277660
Hihi ik heb toch maar wel geBBQ ... halve hamburger en een worstje, en daarbij gewoon veel salade, komkommer en courgette (van de BBQ, dan is het wel lekker) gegeten. Een paar hapjes stokbrood en voor de rest gewoon helemaal niets . Normaal had ik veel meer vlees gegeten, een half stokbrood en een halve pan pindasaus, maar nu dus gewoon niet. Toetje een festini-ijsje ipv een bakje schepijs met chocoladesaus ...

Vandaag 1300 kcal op nog nooit zo weinig gegeten in een weekend (buiten dat ik ziek was)
pi_50277719
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zodiac. Van de regisseur van Se7en, dus dat wordt vast wel leuk .
Die wilde ik ook wel zien, vertel straks maar of ie goed is

Hier gaat het op zich redelijk. Wel een stukje taart, maar vanavond hadden we allerlei salades en broodjes enzo, dus ik kon gelukkig gewoon mee eten zonder te veel vette rotzooi. Wel een bakje met ijs & aardbeien genomen... met niet zo veel ijs

Oh en wb. viking: ik ga jouw witheid van benen wel verslaan als ik mijn jurkjesfoto post
Het mooi kotsende meisje.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:51:38 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50277786
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

ok . Hij is wel lang --> 2,5 uur.
quote:
Oh en wb. viking: ik ga jouw witheid van benen wel verslaan als ik mijn jurkjesfoto post
ach ja, witte benen. Het is wel eens erger geweest . En ik heb geen tijd om buiten te zitten . Misschien dat ik morgenmiddag nog een kleurtje kan regelen .
Niet meer actief op Fok!
pi_50280011
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 11:58 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Nou heel veel succes ermee
[..]

Hihi bedankt voor het succes ... maar het lijkt niet erg hard te werken ... leren gaat klote en ik kom dr net achter dat ik een PO af moet maken (samenwerking), en we samen op geen enkele dag tijd hebben door al die toetsen ... zit er helemaal doorheen met school

(hihi niet verlegen worden )
pi_50281777
Vanavond soep met brood met kaas gegeten en net nog wat aardbeitjes met stukjes galia meloen en een schepje kwark . Morgenochtend weer sporten, en kijken of ik me morgenavond tijdens BBQ'en tijdens een personeelsfeest in kan houden .
pi_50283174
Vanavond gerookte kip salade gegeten...... yoghurt met aardbeien.... taart.... chocoladepinda's
Dinsdag maar ff de schade compenseren

[ Bericht 28% gewijzigd door STING op 09-06-2007 22:38:56 ]
pi_50283212
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 21:47 schreef -Trinity- het volgende:
Vanavond soep met brood met kaas gegeten en net nog wat aardbeitjes met stukjes galia meloen en een schepje kwark . Morgenochtend weer sporten, en kijken of ik me morgenavond tijdens BBQ'en tijdens een personeelsfeest in kan houden .
oooo..... ben jij het
hoeist???
pi_50284943
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 22:34 schreef STING het volgende:
oooo..... ben jij het
hoeist???
Goed . Met jou? Ook aan het lijnen zie ik?
pi_50287861
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 23:30 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Goed . Met jou? Ook aan het lijnen zie ik?
Prima
Ja, de laatste loodjes
Btw jij en lijnen, kan het me moelijk voorstellen (dat je het nodig hebt zeg maar)
  zondag 10 juni 2007 @ 07:59:44 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50290697
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Zodiac begon leuk, maar de regisseur wilde teveel informatie in te korte tijd proppen (terwijl de film al zo lang was). Raakte al snel de draad kwijt en als je met je ogen knipperde, had je weer wat gemist . Dus niet zo geslaagd. Maar kan ook aan mij liggen. Je moet echt goed je kop erbij houden en daar ben ik meestal niet zo goed in .
Niet meer actief op Fok!
pi_50290816
na twee dagen rond de 2000kcal ben ik 1,5 kilo in een nacht aangekomen
  zondag 10 juni 2007 @ 08:46:34 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50290834
Oeh, dat is wel veel . Ik ben ook aangekomen vannacht (0,5 kg ongeveer), maar dat is er wel snel weer af. Als jij weer normaal eet, is het er ook gauw weer af, hoor, Saskia . Ik merk altijd dat mijn lijf zo snel mogelijk terug wil naar het uitgangspunt (voor mij is dat momenteel dus 75 kg).
Niet meer actief op Fok!
pi_50290855
ja dat weet ik wel
maar toch vraag ik me nu af wat die 1,5 kilo is
vet kan het niet zijn in een nacht
pi_50290914
Het staat nog op hetzelfde gewicht als gisteren... helaas...
Of ik naar zodiak ga moet ik nog even nadenken, misschien wordt het dan maar een huur (fightclub vond ik wel erg goed bv en se7en ook wel ).
Oh en ik ben begonnen met valsspelen m.b.t. de melkflessen tenminste als het werkt en er een beetje uitziet...
Vanmiddag barbecuen, maar weer met salade, dus alsnog weinig zorgen en deze week verder geeeeeen slechte dingen, want ik wil weer terug naar beneden...
  zondag 10 juni 2007 @ 09:29:42 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50291042
quote:
Op zondag 10 juni 2007 09:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het staat nog op hetzelfde gewicht als gisteren... helaas...
Of ik naar zodiak ga moet ik nog even nadenken, misschien wordt het dan maar een huur (fightclub vond ik wel erg goed bv en se7en ook wel ).
Oh en ik ben begonnen met valsspelen m.b.t. de melkflessen tenminste als het werkt en er een beetje uitziet...
Vanmiddag barbecuen, maar weer met salade, dus alsnog weinig zorgen en deze week verder geeeeeen slechte dingen, want ik wil weer terug naar beneden...
heb je bruiningslotion op je benen gesmeerd? . Dat werkte bij mij niet. Allemaal vlekken . Nee, ik ga liever even buiten zitten dan . Straks maar even doen, I guess.
Niet meer actief op Fok!
pi_50291086
quote:
Op zondag 10 juni 2007 09:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

heb je bruiningslotion op je benen gesmeerd? . Dat werkte bij mij niet. Allemaal vlekken . Nee, ik ga liever even buiten zitten dan . Straks maar even doen, I guess.
In het potje is het wit... en op m'n benen zijn nu alleen her en der een verdwaald sproetje te zien... dus dat schiet niet echt op, maar ik ben op dag 1 natuurlijk... Ik probeer zo dun mogelijk te smeren en bij vlekken stop ik wel natuurlijk want ik ben geen lapjeskat
pi_50291289
Hoewel ik pas na zevenen gisteravond m'n 1e hap eten van die dag naar binnen heb gewerkt, heb ik het toch voor elkaar gekregen om 1300 calorieen binnen te krijgen! En niet eens met ongezonde dingen. (sushi, magere spaghetti, fruitsalade, minisolero en nog 2 evergreens) Van de 200 gr. die ik was aangekomen zijn er weer 100 af. (Ik geef die andere 100 gram nog ff tot morgen om er ook af te gaan voordat ik hem toch zal moeten updaten! )

Saskia, die 1,5 kilo die je bent aangekomen is zeker geen vet! Vaak is het vele zout in de gerechten er ook oorzaak van dat je veel vocht vast houdt. Wat Renske zegt: als je nu 2, 3 dagen rustig aandoet, gaat het er gewoon weer af. De fout die ik vroeger dan maakte was om te denken: nou maakt het toch niet meer uit en dan bleef ik rotzooi eten, ja en dan worden die 1,5 kilo wel langzaam echt vet en ga je ook weer meer aankomen, mèn, hoe vaak ik bovenstaand scenario al niet heb meegemaakt.

Ik vind echt dat dit topic helpt om het allemaal beter vol te houden, niet alleen door de tips en omdat iedereen meeleeft, maar ook omdat het voor je zelf veel duidelijker wordt, omdat je iedere keer opschrijft wat er mis gaat. Herkennen jullie dat?
pi_50291799
quote:
Op zondag 10 juni 2007 09:59 schreef conleche het volgende:

Saskia, die 1,5 kilo die je bent aangekomen is zeker geen vet! Vaak is het vele zout in de gerechten er ook oorzaak van dat je veel vocht vast houdt. Wat Renske zegt: als je nu 2, 3 dagen rustig aandoet, gaat het er gewoon weer af. De fout die ik vroeger dan maakte was om te denken: nou maakt het toch niet meer uit en dan bleef ik rotzooi eten, ja en dan worden die 1,5 kilo wel langzaam echt vet en ga je ook weer meer aankomen, mèn, hoe vaak ik bovenstaand scenario al niet heb meegemaakt.

Ik vind echt dat dit topic helpt om het allemaal beter vol te houden, niet alleen door de tips en omdat iedereen meeleeft, maar ook omdat het voor je zelf veel duidelijker wordt, omdat je iedere keer opschrijft wat er mis gaat. Herkennen jullie dat?
ik dacht al dat het iets van vocht moest zijn
en ja die fout moet je inderdaad niet maken, maar gelukkig doe ik dat ook niet
alleen denk ik wel dat ik geleerd heb van elke dag wegen, je kan je beter een keer in de week wegen

en dat laatste herken ik ook
pi_50291856
Het topic is ook handig in een omgeving waar andere mensen niet zo met gezondheid bezig zijn. Die val je er nu ws. minder mee lastig.
En dat je kan patsen als het goed gaat
Ik ben bijna 19% geslonken bv
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_50291878
quote:
Op zondag 10 juni 2007 10:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het topic is ook handig in een omgeving waar andere mensen niet zo met gezondheid bezig zijn. Die val je er nu ws. minder mee lastig.
En dat je kan patsen als het goed gaat
Ik ben bijna 19% geslonken bv
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bijna 25% toch een raar idee

en die spoiler weet je dat zeker of is het eenmalig?
pi_50291920
quote:
Op zondag 10 juni 2007 10:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik bijna 25% toch een raar idee

en die spoiler weet je dat zeker of is het eenmalig?
De update klopt nog steeds. Vandaag was hetzelfde als gister. Maar eerder viel ik alleen maar af, dus dit is natuurlijk de eerste confrontatie dat het nog steeds weer omhoog kan...
pi_50291944
quote:
Op zondag 10 juni 2007 10:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

De update klopt nog steeds. Vandaag was hetzelfde als gister. Maar eerder viel ik alleen maar af, dus dit is natuurlijk de eerste confrontatie dat het nog steeds weer omhoog kan...
ja dat kan wel altijd natuurlijk
maar volgens mij moet het wel gek gaan wil je die 15 kilo weer aankomen
  zondag 10 juni 2007 @ 11:20:34 #232
177846 colette
kloon van conleche
pi_50292265
quote:
Op zondag 10 juni 2007 10:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja dat kan wel altijd natuurlijk
maar volgens mij moet het wel gek gaan wil je die 15 kilo weer aankomen
Dat kan best: ik was in 2001 16 kilo afgevallen (van 72 naar 56) en het is er toch weer bijgekomen. Langzaam natuurlijk en ik heb een tijd stil gestaan op 63 en toen weer een tijd op 68. Maar de fout die je dan maakt is dat je wel een tijdje oplet en dan dus niet aankomt, maar daar val je ook niet echt van af en als je dan weer even niet oplet dan kom je weer 1 of 2 kilo's aan en dan blijf je daar weer een tijdje op stil staan. Ik ga nu proberen als ik eenmaal op m'n "ideale" gewicht ben, om direct aan de noodrem te trekken als er een kilo bijkomt en het niet laten versloffen.
Dus ik ben er wel een voorstander van om je elke dag te wegen. In een week kan er namelijk veel gebeuren en je weet van jezelf wel dat niet iedere kilo die je aankomt is omdat je hebt gezondigd, het kan ook zijn omdat je ongesteld bent, of dat je een keer wat zout hebt gegeten, daar hou je dan natuurlijk rekening mee.
pi_50292540
quote:
Op zondag 10 juni 2007 11:20 schreef colette het volgende:

[..]

Dat kan best: ik was in 2001 16 kilo afgevallen (van 72 naar 56) en het is er toch weer bijgekomen. Langzaam natuurlijk en ik heb een tijd stil gestaan op 63 en toen weer een tijd op 68. Maar de fout die je dan maakt is dat je wel een tijdje oplet en dan dus niet aankomt, maar daar val je ook niet echt van af en als je dan weer even niet oplet dan kom je weer 1 of 2 kilo's aan en dan blijf je daar weer een tijdje op stil staan. Ik ga nu proberen als ik eenmaal op m'n "ideale" gewicht ben, om direct aan de noodrem te trekken als er een kilo bijkomt en het niet laten versloffen.
Dus ik ben er wel een voorstander van om je elke dag te wegen. In een week kan er namelijk veel gebeuren en je weet van jezelf wel dat niet iedere kilo die je aankomt is omdat je hebt gezondigd, het kan ook zijn omdat je ongesteld bent, of dat je een keer wat zout hebt gegeten, daar hou je dan natuurlijk rekening mee.
dat verschilt dan van persoon
maar je komt niet zomaar weer 15 kilo aan
ik heb dagen waarop ik bijna weer 76 weeg maar dat gaat toch echt niet naar de 78 dat laat ik niet gebeuren

maar waarom elke dag wegen? 1 keer in de week dan kan je ook aan de noodrem trekken....
  zondag 10 juni 2007 @ 11:45:14 #234
55678 vliegtuigje
niet gek, neu
pi_50292740
hey experts
Ik wil graag wat gezonder gaan eten en daarmee eventueel een kilootje of 2 afvallen. Dat hoeft niet snel te gebeuren ofzo, al doe ik er een half jaar over.
Kan iemand me vertellen wat in het algemeen een beetje slanke producten zijn voor het avondeten?
Als in, welk vlees, liever pasta of rijst, etc . Ik heb namelijk geen zin om aan de Sonja Bakker te gaan zo slank hoeft het ook niet. Oh en Brinta met halfvolle melk is vast geen goed ontbijt he?
Ben dus een beetje op zoek naar niet al te drastische tips om op lange termijn ietsje af te vallen.
  zondag 10 juni 2007 @ 12:02:12 #235
177846 colette
kloon van conleche
pi_50293146
quote:
Op zondag 10 juni 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat verschilt dan van persoon
maar je komt niet zomaar weer 15 kilo aan
ik heb dagen waarop ik bijna weer 76 weeg maar dat gaat toch echt niet naar de 78 dat laat ik niet gebeuren

maar waarom elke dag wegen? 1 keer in de week dan kan je ook aan de noodrem trekken....
Ik ben iemand die heel snel kan aankomen. Stel ik weeg me een week niet en in die week eet ik veel te veel dan kan ik zomaar 3 kilo zijn aangekomen. Bij mij kan dat echt zo snel gaan (van december vorig jaar tot en met januari dit jaar, ben ik 8 (!) kilo aangekomen in 2 maanden tijd, omdat ik even geen zin had in dieeten).

Dat werkt voor mij enorm demotiverend, vooral ook omdat je na een week niet meer precies weet hoe die kilo's erbij zijn gekomen, hoeveel ervan is vet, hoeveel ervan is vocht etc. Ik word er een struisvogel van en het kan dan zomaar gebeuren dat ik na een week niet meer op die weegschaal ga staan omdat ik wéét dat er veel bij is gekomen en dat niet wil weten. Gewoon iedere dag, dan kan de schade nooit heel groot zijn. Maar goed, dit is voor iedereen weer anders, maar voor mij is het het beste.
pi_50294030
Wat colette beschrijft is precies waar ik bang voor ben en ook al eerder was... dat ik wanneer ik echt vind dat ik 'klaar' ben, het er met 5 kg per jaar bv. toch heel sluipend weer bij blijft komen.
Daarom maak ik me nu wel wat zorgen (misschien teveel, het is 800 gram), maar het kan ook gewoon een goede motivatie zijn om nog gewoon goed door te gaan. De 60 wil ik in elk geval halen, dat vind ik wel een mooi getal
  zondag 10 juni 2007 @ 12:34:48 #237
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50294031
quote:
Op zondag 10 juni 2007 11:45 schreef vliegtuigje het volgende:
hey experts
Ik wil graag wat gezonder gaan eten en daarmee eventueel een kilootje of 2 afvallen. Dat hoeft niet snel te gebeuren ofzo, al doe ik er een half jaar over.
Kan iemand me vertellen wat in het algemeen een beetje slanke producten zijn voor het avondeten?
Als in, welk vlees, liever pasta of rijst, etc . Ik heb namelijk geen zin om aan de Sonja Bakker te gaan zo slank hoeft het ook niet. Oh en Brinta met halfvolle melk is vast geen goed ontbijt he?
Ben dus een beetje op zoek naar niet al te drastische tips om op lange termijn ietsje af te vallen.
Slanke producten voor het avondeten? Wat vlees betreft is dat kip, kalkoen, magere runderlappen etc. Ook allemaal heel geschikt om te wokken: je gooit wat gesneden vlees in de wokpan, doet er groenten bij die je lekker vindt (variatie genoeg) en doet er wat woksaus (teriyakisaus oid) bij. Magere vis (en beide barsten van de eiwitten) is onder andere tonijn en forel.
Pasta of rijst? Je eet geen halve kilo pasta of rijst per avondeten neem ik aan (ik heb meestal aan 100 gram genoeg, het vult ontzettend), dus zo erg is pasta en rijst niet. Het is meestal de saus die het erger maakt. Probeer bij pasta of rijst rode sauzen te eten, of maak er zelf eentje, met gepelde tomaten uit blik, en wat groenten erdoor, net zo lekker en je weet wat je allemaal eet.
Brinta is toch oke voor een ontbijt? Je kunt eventueel ook magere melk erbij doen, en wat fruit erbij eten.
Doe je ook nog iets van beweging of sport?
The Police 08-06-2008
  zondag 10 juni 2007 @ 12:45:08 #238
55678 vliegtuigje
niet gek, neu
pi_50294343
quote:
Op zondag 10 juni 2007 12:34 schreef YPrue het volgende:

[..]

Slanke producten voor het avondeten? Wat vlees betreft is dat kip, kalkoen, magere runderlappen etc. Ook allemaal heel geschikt om te wokken: je gooit wat gesneden vlees in de wokpan, doet er groenten bij die je lekker vindt (variatie genoeg) en doet er wat woksaus (teriyakisaus oid) bij. Magere vis (en beide barsten van de eiwitten) is onder andere tonijn en forel.
Pasta of rijst? Je eet geen halve kilo pasta of rijst per avondeten neem ik aan (ik heb meestal aan 100 gram genoeg, het vult ontzettend), dus zo erg is pasta en rijst niet. Het is meestal de saus die het erger maakt. Probeer bij pasta of rijst rode sauzen te eten, of maak er zelf eentje, met gepelde tomaten uit blik, en wat groenten erdoor, net zo lekker en je weet wat je allemaal eet.
Brinta is toch oke voor een ontbijt? Je kunt eventueel ook magere melk erbij doen, en wat fruit erbij eten.
Doe je ook nog iets van beweging of sport?
Hm dat is eigenlijk ook voornamelijk wat ik nu eet,sinds ik op kamers zit. Kip met groenten en woksaus en rijst is mijn standaardmenu zo'n beetje . Maar af en toe eet ik ook gehakt Dat zal ik dan maar laten zitten, is erg vet he. Koffie probeer ik steeds minder suiker in te doen, net als bij thee, dat lust ik nu ook zonder. Als tussendoortje eet ik meestal ontbijtkoek, ik had begrepen dat dat niet zo erg was (? Had ik overigens niet verwacht). Vis kan ik wel eens op m'n menu zetten . Verder zal ik dan maar gewoon minder opscheppen heb meestal een goed gevuld bord...
Beweging en sport is er dit jaar echt niet van gekomen Ik fietste vorig jaar iedere dag 25km, dus op zich logisch dat ik aankom terwijl ik minder snoep maar ik had stiekem gehoopt dat m'n eetpatroon een beetje aanpassen wel zou volstaan . Maar, in de vakantie ga'k beginnen met hardlopen en m'n sportkaart is ook nog steeds geldig

Oeh, weet er iemand toevallig nog een kant-en-klaar iets wat zo mager mogelijk is? Ieder weekend wordt me hier thuis een flinke pizza voorgeschoteld en 's middags gaan we aan het spek (maar dat sla ik meestal over).
  zondag 10 juni 2007 @ 12:47:01 #239
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50294397
quote:
Op zondag 10 juni 2007 09:59 schreef conleche het volgende:

Heel herkenbaar ja ... zo ben ik er nu eindelijk achter dat bij mij de weekenden altijd het probleem zijn, en dat ik na het weekend 1,5 kg aankom, die doordeweeks afval, en in het weekend er weer bij eet. Ben dit weekend begonnen ook gewoon normaal te blijven eten, en nog geen gram aangekomen! (zelfs een halve kilo afgevallen, jaaaa die halve kilo die ik gister heb 'valsgespeeld' is er gewoon af gebleven! )

Ik stem voor ongeveer elke dag wegen, dan onthou ik tenminste dat ik bezig ben met afvallen en is het makkelijker om het gezonde eten vol te houden. En tja, altijd leuk om in het lijstje te zien hoe mn BMI omlaag gaat ...
  zondag 10 juni 2007 @ 12:47:24 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50294411
@ YPrue: 100 gram rijst? (is dat gekookt of ongekookt?). Ik neem altijd 50 gram ongekookte rijst.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 juni 2007 @ 12:54:40 #241
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50294623
quote:
Op zondag 10 juni 2007 12:45 schreef vliegtuigje het volgende:

[..]

Oeh, weet er iemand toevallig nog een kant-en-klaar iets wat zo mager mogelijk is? Ieder weekend wordt me hier thuis een flinke pizza voorgeschoteld en 's middags gaan we aan het spek (maar dat sla ik meestal over).
Kant-en-klare saladepaketten, volgens mij van de Vomar. Heb je meerdere soorten sla in een grote plastic bak, met dressing, hoef je alleen maar zelf te mengen, verder niets. en ze zijn lekker ...

Zakken stoomgroente: je mikt ze in de magnetron en die zijn ook zo klaar ... ovenfrites kunnen op zich ook niet extreem veel kwaad (ook gewoon in de oven mikken en 20 minuten wachten) maar moet je dan niet teveel van eten.
  zondag 10 juni 2007 @ 12:55:21 #242
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50294641
quote:
Op zondag 10 juni 2007 12:45 schreef vliegtuigje het volgende:

[..]

Hm dat is eigenlijk ook voornamelijk wat ik nu eet,sinds ik op kamers zit. Kip met groenten en woksaus en rijst is mijn standaardmenu zo'n beetje . Maar af en toe eet ik ook gehakt Dat zal ik dan maar laten zitten, is erg vet he. Koffie probeer ik steeds minder suiker in te doen, net als bij thee, dat lust ik nu ook zonder. Als tussendoortje eet ik meestal ontbijtkoek, ik had begrepen dat dat niet zo erg was (? Had ik overigens niet verwacht). Vis kan ik wel eens op m'n menu zetten . Verder zal ik dan maar gewoon minder opscheppen heb meestal een goed gevuld bord...
Beweging en sport is er dit jaar echt niet van gekomen Ik fietste vorig jaar iedere dag 25km, dus op zich logisch dat ik aankom terwijl ik minder snoep maar ik had stiekem gehoopt dat m'n eetpatroon een beetje aanpassen wel zou volstaan . Maar, in de vakantie ga'k beginnen met hardlopen en m'n sportkaart is ook nog steeds geldig
Hehehe, wokken!
Als je gehakt wil eten, zou ik rundergehakt pakken, of, wat ook heel lekker is: kipgehakt. Beide goed te doen.
Ontbijtkoek is wel oke als tussendoortje, zou het alleen niet te vaak eten. Er zit dan wel vrij weinig vet in, maar daarvoor weer relatief meer koolhydraten, wat je hier moet lezen als suiker. Je kunt het rustig eens tussendoor eten, al zou ik het vaker met wat anders afwisselen.
Vis kun je trouwens ook goed wokken. Pak dan wel een wat stevigere vis, zoals koolvisfilet ofzo, zodat hij niet helemaal uit elkaar valt tijdens het wokken.
Luister vooral naar je lichaam met eten. Eet rustig en probeer aan te voelen wanneer je echt genoeg hebt.
Als je gaat hardlopen en misschien nog wat anders erbij doet als je daar zin in hebt (en niet te veel snoept), zal je denk ik niet al te veel problemen hebben om die paar kilo eraf te krijgen.
The Police 08-06-2008
  zondag 10 juni 2007 @ 12:57:14 #243
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50294694
quote:
Op zondag 10 juni 2007 12:47 schreef Viking84 het volgende:
@ YPrue: 100 gram rijst? (is dat gekookt of ongekookt?). Ik neem altijd 50 gram ongekookte rijst.
Dat is gekookt. Ik zit dan ook echt vol daarna, samen met wat zelfgemaakte saus of ragout is dat zat.
The Police 08-06-2008
  zondag 10 juni 2007 @ 13:00:50 #244
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_50294804
Ik zal vanavond weer even hardlopen
tevens tvp
Bernie en ik zijn tof.
pi_50294964
quote:
Op zondag 10 juni 2007 01:20 schreef STING het volgende:
Prima
Ja, de laatste loodjes
Btw jij en lijnen, kan het me moelijk voorstellen (dat je het nodig hebt zeg maar)
Nodig zijn en willen hè .
  zondag 10 juni 2007 @ 13:38:35 #246
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_50295823
* DakDuuf had gistrn avond een feestje thuis, veel drank enzo, chips, nootjes etc, en DakDuuf heeft alleen maar water gedronken:S.. moet niet gekker worden..

Deze week 5 keer trainen, veel water drinken, en niet snoeppen, dat moet dat goddelijke lijf er toch een keertje komen.
owja, DakDuuf is 1.75 hoog, en een kilotjes of 74-75, bmi van 23, en dan nu, vet eraf, spiertjes erbij.
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
  zondag 10 juni 2007 @ 13:42:27 #247
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_50295906
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef Qwea het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Damn, dat is best lekker met dit weer. Heen weg had ik wind mee, terug weg wind tegen. Ik heb in tijden niet zo gezweet. Mn shirt kun je praktisch uitwringen

Vaker doen
Daar heb ik op weg naar het dingeskamp in de 1e klas nog gefietst toen zat ik op het Etty Hillesum College
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 10 juni 2007 @ 13:55:11 #248
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50296256
quote:
Op zondag 10 juni 2007 13:38 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf had gistrn avond een feestje thuis, veel drank enzo, chips, nootjes etc, en DakDuuf heeft alleen maar water gedronken:S.. moet niet gekker worden..

Deze week 5 keer trainen, veel water drinken, en niet snoeppen, dat moet dat goddelijke lijf er toch een keertje komen.
owja, DakDuuf is 1.75 hoog, en een kilotjes of 74-75, bmi van 23, en dan nu, vet eraf, spiertjes erbij.
Goed zo! (je bent nu toch wel trots he? Je zou nu heel trots op jezelf moeten zijn . Vooruit, wees trots! )

Hmmm buikspieren worden wel zichtbaar als je op je buik genoeg afvalt, en genoeg oefeningen doet zelfs bij mij worden ze zichtbaar, en ik wil juist geen sixpack ofzo . Dat hoort niet bij een meisje
  zondag 10 juni 2007 @ 14:01:47 #249
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_50296426
mwha trots, valt wel mee, heb wel weer 3 sigaretjes gerookt gistrn avond:$..

meisjes met!! sixpack zijn lief :$.
* DakDuuf zn buikspieren zijn sterk genoeg, zonder problemen 600 siteups, alleen nu nog dat laagje vet weg.
btw, wanneer ik gewoon rechtop sta, zie je al wel kleine blokjes... *voor spiegel gaat staan.. yeszz.. nu wel een beetje trots is (A)
pi_50297163
quote:
Op zondag 10 juni 2007 14:01 schreef DakDuuf het volgende:
mwha trots, valt wel mee, heb wel weer 3 sigaretjes gerookt gistrn avond:$..

meisjes met!! sixpack zijn lief :$.
* DakDuuf zn buikspieren zijn sterk genoeg, zonder problemen 600 siteups, alleen nu nog dat laagje vet weg.
btw, wanneer ik gewoon rechtop sta, zie je al wel kleine blokjes... *voor spiegel gaat staan.. yeszz.. nu wel een beetje trots is (A)
Het aantal sit-ups zegt weinig, en daarnaast heeft het weinig zin om er 600 te doen.
pi_50297927
quote:
Op zondag 10 juni 2007 14:32 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Het aantal sit-ups zegt weinig, en daarnaast heeft het weinig zin om er 600 te doen.
dat dacht ik dus ook.....
  zondag 10 juni 2007 @ 15:03:05 #252
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_50297975
@trinity, wat stel je dan voor?
  zondag 10 juni 2007 @ 15:18:19 #253
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50298390
Cardio + oefeningen. Je hebt cardio nodig om af te vallen (ook op je buik).
The Police 08-06-2008
pi_50299249
Ten eerste moet je een zeer laag vetpercentage hebben als je de aftekening van spieren ook in ontspannen houding wil zien, wat het geval is bij een sixpack. Ten tweede is het, als je kracht wil opbouwen bij spieren, aan te raden om een oefening te doen die zodanig zwaar is dat je niet meer dan 20 herhalingen per set kan doen, meer dan 20 is het alleen nog maar uithoudingsvermogen, en geen krachtopbouw.
Dus varieer eens in je oefeningen, doe eens wat anders. Buikspierkwartier in de lokale sportschool (daar werk je een kwartier lang in gevarieerde, pittige oefeningen aan meerdere buikspieren), roman chair, abdominal machine, verzwaarde sit-ups, crunches, benen in de lucht, planken, 'heupheffen', Pilatesoefeningen die zwaar zijn voor je buik, enzovoorts.

Wat ik persoonlijk overigens ook erg mooi vind, is sterke schuine buikspieren, naast de gebruikelijke sixpack. Als je je afvraagt hoe dat eruitziet wil google images wel eens helpen.
  zondag 10 juni 2007 @ 16:29:14 #255
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50300433
Sterke schuine buikspieren zijn mooi ja! Die vind ik bij vrouwen ook nog mooi ... krijg je zo'n mooi streepje van ... (sixpack bij vrouwen, nee, niet echt iets voor mij, al begint het wel te dreigen ... en daar moet vriendje ook helemaal totaal niets van hebben, die vindt dat afschuwelijk )

Aardbeien ftw!
  zondag 10 juni 2007 @ 16:51:44 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50301140
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:03 schreef DakDuuf het volgende:
@trinity, wat stel je dan voor?
Je moet hem zwaarder maken, zoals Trinity al zegt, dus gewichtjes gaan gebruiken bij je sit-ups. Wedden dat het iets minder eenvoudig gaat met een paar kilo aan gewichten op je buik? .
Niet meer actief op Fok!
pi_50301338
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je moet hem zwaarder maken, zoals Trinity al zegt, dus gewichtjes gaan gebruiken bij je sit-ups. Wedden dat het iets minder eenvoudig gaat met een paar kilo aan gewichten op je buik? .
dat is ook effectiever dan 600 situps te doen
  zondag 10 juni 2007 @ 17:01:08 #258
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50301408
He ik zit even met een probleempje ... op zondag eet ik altijd in een heel ander ritme, mn ouders willen in de middag warm eten, maar ik weet nu even niet wat ik vanavond moet eten, welke voedingsstoffen ik voor vandaag nog mis. Gegeten:

8.30 ontbijt: schaal special K (50 gr) met halfvolle melk en een kop thee zonder suiker
11.30 tussendoor: bakje aardbeien
13.00 tussendoor: appel en een paar mentos (op dit moment keelontsteking, behoefte aan fris)
15.00 warm eten: ovenschotel met broccoli, kip, kaas en witte saus, aardappelen (2 kleine) en een schaaltje karamelvla

(normaal zouden hier stokbrood en gevulde koeken tussen staan, daardoor kom ik dus nu niet aan mn ongeveer 1200 kcal op een dag, terwijl het normaal iets van 2000 is )

Ik zit nu op nog geen 950 kcal, dus moet er sowieso wat bij eten. Ik dacht zelf eerst aan een bakje kwark met stukjes verse appel, maar zie dat alle zuivel op is. Iemand een ideetje wat verstandig zou zijn?
pi_50301447
crackers of boterhammen?
  zondag 10 juni 2007 @ 17:03:51 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50301475
Ik zie dat je nog geen brood hebt gehad vandaag. Kun je niet brood / beschuit / een paar crackers eten?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 juni 2007 @ 17:12:49 #261
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50301749
Ik eet eigenlijk nooit brood ... omdat ik nooit tijd heb om het te smeren. Meestal gaat er een pakje droge crackers doorheen als lunch, met een appel ... maar nu heb ik wel tijd om brood klaar te maken Nu maar hopen dat ik er niet meteen 8 eet, zoals vorige keer dat ik brood at

Maar is wel een slim idee dan ja
  zondag 10 juni 2007 @ 17:35:07 #262
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_50302367
we zouden eigenlijks een sport/eet-dag moeten organiseren:).

* DakDuuf lijkt wel een vrouw, waar moet dit heen in de wereld:).

Zonet de tips van trinity ffkes uitgeprobeert *linkje enzo*... site-ups zijn wel redelijk effectief, een welkome afwisseling
  zondag 10 juni 2007 @ 17:38:12 #263
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50302465
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:35 schreef DakDuuf het volgende:
we zouden eigenlijks een sport/eet-dag moeten organiseren:).

* DakDuuf lijkt wel een vrouw, waar moet dit heen in de wereld:).

Zonet de tips van trinity ffkes uitgeprobeert *linkje enzo*... site-ups zijn wel redelijk effectief, een welkome afwisseling
Je bedoelt een meeting? ... kom maar met ideeen, zie je vanzelf wel of het een goed idee is he ... (ik stem voor een bikinimeeting, ook voor de mannen, op het strand in de zomer, als iedereen 'slank de zomer in' is gegaan
  zondag 10 juni 2007 @ 17:40:11 #264
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_50302522
whahahaha.. bikini, mens doe gek,

Dan ben ik een halve dag bezig om mn benen te scheren, borstkast undsow *niet dat ik heul veul haar heb, maargoed*,

Het idee is opzich wel leuk, leuke stunt, ik ga erovernadenken.. bikini, doe us gek zeg
pi_50302586
meet: sure, bikini: no way, heb net een nieuwe zwembroek gekocht
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_50304147
Viking, je had gelijk!! M'n voeten zijn een beetje oranjig aan de zijkant Verder zie ik nog geen verschil. Dus of ik stop ermee of ik smeer het extreeeem dun op Vanavond ga ik maar proberen het er af te scrubben, want dit is een beetje raar en je ziet het wel in m'n ballerinaschoenen...
Bikini weet ik niet of ik daar wel aan toe ben!! Moet in elk geval anti-verbrandheid opbouwen (en nee dat gebeurt niet met nepbruin dat weet ik).
pi_50304603
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking, je had gelijk!! M'n voeten zijn een beetje oranjig aan de zijkant Verder zie ik nog geen verschil. Dus of ik stop ermee of ik smeer het extreeeem dun op Vanavond ga ik maar proberen het er af te scrubben, want dit is een beetje raar en je ziet het wel in m'n ballerinaschoenen...
Bikini weet ik niet of ik daar wel aan toe ben!! Moet in elk geval anti-verbrandheid opbouwen (en nee dat gebeurt niet met nepbruin dat weet ik).
Met zelfbruiners moet je op sommige plaatsen heel dun smeren, anders wordt het vlekkerig, cq oranje. Je ellebogen, knieën, enkels en inderdaad je voeten. Als ik het smeer dan doe ik het op m'n voeten alleen een beetje op de wreef en niet aan de zijkant of bij m'n tenen: ziet er namelijk bizar uit! Ik doe het eigenlijk nooit meer op m'n lijf, maar nog wel eens op mijn gezicht. Ik heb die van Roc en die is best goed: ik heb nog nooit vlekken gehad. (in m'n gezicht dan) Ik ben er alleen iets te lui voor; vergeet het altijd.
pi_50305041
zelfbruiner heb ik een keer gebruikt en nooit weer
mij maakt het niet uit als ik nog een beetje wit ben
maar ik lig altijd al snel buiten dus dat valt wel mee
  zondag 10 juni 2007 @ 19:04:40 #269
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50305156
Ik hoorde ooit ergens dat je bruiningszooi het best kunt mengen met een gewone bodylotion, omdat je het dan makkelijker kan uitsmeren, en het automatisch een dun laagje is ... maar ik weet niet meer waar ik dat vandaan haal. Ik blijf wel gewoon met melkflessen lopen, in de zomer in Italie komt die kleur er vanzelf wel

hihi de mannen beginnen te sputteren? Kom op, zo eng zijn bikini's niet (desnoods alleen het topje )
  zondag 10 juni 2007 @ 19:08:34 #270
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_50305287
@chicolate.. dus alleen het topje?:S... en voor de rest nix?
Das wel heul appart.

Och, ik ben wel in voor een geintje, kom maar op met die bikini, kan ik aan
pi_50305294
Ik ga as. zondag al voor 3 weken naar Zuid-Frankrijk. Dus mijn hele plan om slank en gorgeous daar in bikini te verschijnen is een beetje in het water gevallen, maar ach, een bruin mollig lijf is altijd nog beter dan een wit
  zondag 10 juni 2007 @ 19:27:38 #272
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50305852
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:08 schreef DakDuuf het volgende:
@chicolate.. dus alleen het topje?:S... en voor de rest nix?
Das wel heul appart.

Och, ik ben wel in voor een geintje, kom maar op met die bikini, kan ik aan
Voor de rest zwemshort ofzo ... (heb ik ook namelijk, ik hou van die mannenzwemshorts) maar deze quote ik zeker ff: bewijs dat je ZEKER een bikini aan gaat doen hihi nu nog andere mensen enthousiast krijgen (en anders maar een foto posten he )

Veel plezier op vakantie Conleche!
  zondag 10 juni 2007 @ 19:36:14 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50306147
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:08 schreef conleche het volgende:
Ik ga as. zondag al voor 3 weken naar Zuid-Frankrijk. Dus mijn hele plan om slank en gorgeous daar in bikini te verschijnen is een beetje in het water gevallen, maar ach, een bruin mollig lijf is altijd nog beter dan een wit
*jaloers.

Ik moet nog zeker een week doorwerken. Maar als het goed is, is de grootste ellende eind deze week voorbij . Stage is sowieso al voorbij. Stageverslag af enzo . Deze week eindgesprek .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 juni 2007 @ 20:06:36 #274
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_50307269
Ik ben over een maand ook al op vakantie, dan ga ik gewoon lekker eten waar ik kan op straat erna wel weer bezig
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 10 juni 2007 @ 20:31:06 #275
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_50308309
@chicolate, een man een man, een woord een woord, kom maar op met die bikini .

Vakantie? was dat? Doe ik niet aan, eerst werken, dan vakantie, *over een jaar of tig ofzo*

q
pi_50309427
zo vandaag weer netjes onder de 1400kcal
morgen weer sporten en werken
pi_50313785
Ik heb vandaag 15 km gefietst !
pi_50313994
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb vandaag 15 km gefietst !
vroeger deed ik dat dagelijks 2 keer
  zondag 10 juni 2007 @ 22:40:55 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50314025
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

vroeger deed ik dat dagelijks 2 keer
meid, laat haar haar pleziertje even hebben ofzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_50314076
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

sorry kon het niet laten
maar die 15km fietsen is net zo geweldig en nutteloos als mijn 10min roeien
pi_50314136
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yeah
Door een bos met allemaal mensen was wel gezellig
  zondag 10 juni 2007 @ 22:43:33 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50314157
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

sorry kon het niet laten
nou ja, niets is nutteloos en het hangt er ook vanaf hoe snel je fietst natuurlijk . Als ik op de fiets zit, dan loopt het zweet me over de rug (en nee, dat komt dan niet van de warmte ).
Niet meer actief op Fok!
pi_50314183
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

sorry kon het niet laten
Ik vind een uur fietsen niet echt nutteloos? En ik deed het niet om te sporten maar omdat iedereen even ging fietsen voor 't eten en ik ging mee.. was 't opeens 15 km
pi_50314221
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nou ja, niets is nutteloos en het hangt er ook vanaf hoe snel je fietst natuurlijk . Als ik op de fiets zit, dan loopt het zweet me over de rug (en nee, dat komt dan niet van de warmte ).
ja maar dat veranderd aan die 15km niets maar niets is nutteloos dat klopt
pi_50314265
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik vind een uur fietsen niet echt nutteloos? En ik deed het niet om te sporten maar omdat iedereen even ging fietsen voor 't eten en ik ging mee.. was 't opeens 15 km
een uur over 15km doen ......
dan was het zeker erg gezellig
pi_50314266
15 km is wel veel hoor... 2x zo ver en ik zit al dik in Amsterdam
pi_50314325
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

een uur over 15km doen ......
dan was het zeker erg gezellig
Ja hoor en ik heb vrij hard gefietst

sjonge je hoeft toch niet meteen een uitje af te kraken dat het niet langer was en dat ik niet hard heb gefietst? Soms kun je ook bewegen omdat je 't leuk vind......
pi_50314375
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja hoor en ik heb vrij hard gefietst

sjonge je hoeft toch niet meteen een uitje af te kraken dat het niet langer was en dat ik niet hard heb gefietst? Soms kun je ook bewegen omdat je 't leuk vind......
ja sorry
maar je poste het zo triomfantelijk alsof het echt geweldig is
terwijl volgens mij vele dit dagelijks 2 keer doen om op school of werk te komen

maar snel fietsen en er dan een uur over doen klopt niet echt
pi_50314474
Als ik ongemerkt 15 km heb gefietst, natuurlijk is dat geweldig.
En ik ken niet zoveel mensen die dat fietsen naar hun school/werk
die nemen de bus/auto/scootah of
fietsen wel maar dan is t 2-5 km

Maar ja blijkbaar doet iedereen die jij kent dat dagelijks dus dan stelt t natuurlijk niks voor. Sorry ik zal wel weer posten als ik de triatlon heb gedaan.
  zondag 10 juni 2007 @ 22:51:19 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50314501
Ja dat is misschien wel zo Saskia, maar als je geen beweging gewend bent, is 15 km al heel wat. Ik bedoel: een professioneel hardloper lacht mij ook uit met mijn 4 x 1 en 4 x 2, maar ik ben in ieder geval beter bezig dan iemand die helemaal niets aan beweging doet . En daar mag ik dan best trots op zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_50314534
ja en dan was t geen 15km.. ik heb een uur gewoon vrij hard gefietst.
Leuk voor mij. Ja toch.
pi_50314586
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:51 schreef Viking84 het volgende:
Ja dat is misschien wel zo Saskia, maar als je geen beweging gewend bent, is 15 km al heel wat. Ik bedoel: een professioneel hardloper lacht mij ook uit met mijn 4 x 1 en 4 x 2, maar ik ben in ieder geval beter bezig dan iemand die helemaal niets aan beweging doet . En daar mag ik dan best trots op zijn .
ja maar hardlopen en fietsen is niet echt te vergelijken op die manier
pi_50314739
't was gewoon een leuk gezellig uitje met mn tantes even fietsen door het bos
en nee natuurlijk is dat geen topsport met spinning leg ik vast wel meer af
maar ik vond t gewoon leuk om te vertellen

nu ga ik even tv kijken ciao !
pi_50314962
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
't was gewoon een leuk gezellig uitje met mn tantes even fietsen door het bos
en nee natuurlijk is dat geen topsport met spinning leg ik vast wel meer af
maar ik vond t gewoon leuk om te vertellen

nu ga ik even tv kijken ciao !
trek je dan toch ook niet zoveel van mij aan
pi_50320148
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

trek je dan toch ook niet zoveel van mij aan
Draai het liever om
laat iemand ergens trots op zijn.
ongeacht dat een bepaalde prestatie misschien voor jou peanuts is.
pi_50320312
quote:
Op maandag 11 juni 2007 07:26 schreef STING het volgende:

[..]

Draai het liever om
laat iemand ergens trots op zijn.
ongeacht dat een bepaalde prestatie misschien voor jou peanuts is.
ligt er misschien ook aan wie het zegt

maar goed ik ben van die 1,5 kilo die ik in een nacht aangekomen was weer 1 kilo kwijt
  maandag 11 juni 2007 @ 08:04:45 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50320336
quote:
Op maandag 11 juni 2007 08:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ligt er misschien ook aan wie het zegt

maar goed ik ben van die 1,5 kilo die ik in een nacht aangekomen was weer 1 kilo kwijt
*jeej*, zie je wel .
Ik ben ook alweer een kilo kwijt van dat etentje . Ik zou eigenlijk vanavond moeten gaan spinnen, maar heb met Mark afgesproken dat ik mee ga naar zijn zus. Blijven we daar eten enzo, dus ben niet op tijd terug. Maar ach ja, dan heb ik 3 weken niet gespind en hopelijk is mijn lijf het volgende week dan al een klein beetje afgeleerd, zodat het weer als 'nieuwe' sport gezien wordt .
Niet meer actief op Fok!
pi_50320364
quote:
Op maandag 11 juni 2007 08:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*jeej*, zie je wel .
Ik ben ook alweer een kilo kwijt van dat etentje . Ik zou eigenlijk vanavond moeten gaan spinnen, maar heb met Mark afgesproken dat ik mee ga naar zijn zus. Blijven we daar eten enzo, dus ben niet op tijd terug. Maar ach ja, dan heb ik 3 weken niet gespind en hopelijk is mijn lijf het volgende week dan al een klein beetje afgeleerd, zodat het weer als 'nieuwe' sport gezien wordt .
ben benieuwd hoe dat volgende week gaat
als ik bijvoorbeeld 3 weken niet hardloop is mijn conditie meteen minder
  maandag 11 juni 2007 @ 08:35:41 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50320612
quote:
Op maandag 11 juni 2007 08:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ben benieuwd hoe dat volgende week gaat
als ik bijvoorbeeld 3 weken niet hardloop is mijn conditie meteen minder
nou ja, ik ben natuurlijk niet helemaal gestopt met sporten .
Ik doe nog bootcamp en ik loop 3 keer per week hard.
Maar goed, het zijn maar 3 weken en dan is het weer afgelopen met de cursussen voor dit studiejaar . Na de zomer weer verder. In 3 weken zal ik sowieso al wel niet heel veel kunnen uitrichten .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 juni 2007 @ 08:40:43 #300
28214 Leia
Chewbacca's
pi_50320678
Ben in 4 maand 8 kg afgevallen. Ritme opgebouwd door stage elke dag en train nu 4 keer per week dus blijf mooi op gewicht. !
Geduld in een capuchon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')