Meet jij je taille wel waar het hoort?? Is dat je dunste punt? Maak es een "buikfoto" en wijs dan eens met paint aan waar je precies meet?quote:
dat is mn dunste punt ja, mn breedste punt is op mn navel en is 98 cmquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Meet jij je taille wel waar het hoort?? Is dat je dunste punt? Maak es een "buikfoto" en wijs dan eens met paint aan waar je precies meet?
Ik heb nog eens naar je foto's gekeken en ik zie wel wat je bedoelt, maar het ziet er niet zo extreem uit toch. Jij bent gewoon een appeltje!! Ik ben een plank en MissS heeft weer brede heupen, zo hebben we allemaal wel wat! Alhoewel ik nog geen foutjes aan Alcarin heb kunnen ontdekken, maar die heeft vast hamertenen of iets dergelijksquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat is mn dunste punt ja, mn breedste punt is op mn navel en is 98 cm
die foto's zijn ook niet echt heel erg up to date, ben sinds ik Peter ken aardig wat aangekomenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb nog eens naar je foto's gekeken en ik zie wel wat je bedoelt, maar het ziet er niet zo extreem uit toch. Jij bent gewoon een appeltje!! Ik ben een plank en MissS heeft weer brede heupen, zo hebben we allemaal wel wat! Alhoewel ik nog geen foutjes aan Alcarin heb kunnen ontdekken, maar die heeft vast hamertenen of iets dergelijks![]()
is dat het schema voor je ipod? dacht dat die veel zwaarder wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:32 schreef Viking84 het volgende:
Zo, weer terug van hardlopen. Heerlijk rustig op straat nu. Volgende keer maar weer op dit tijdstip
.
3 x 1 en 3 x 2 hardgelopen. Alleen blijf ik wel steeds in meer of mindere mate last van een steek in m'n zij houden. Terwijl ik keurig 2 uren heb gewacht voor ik ging lopen.
Hoe kan dat nou?
nee is hardloopschema van de gelijknamige websitequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is dat het schema voor je ipod? dacht dat die veel zwaarder was
ow okquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee is hardloopschema van de gelijknamige website.
ja wel goed op zich jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ow ok
en hoe gaat het? behalve de steken
Ik heb een beetje X-benen, die ik ook nog eens te kort vind.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog eens naar je foto's gekeken en ik zie wel wat je bedoelt, maar het ziet er niet zo extreem uit toch. Jij bent gewoon een appeltje!! Ik ben een plank en MissS heeft weer brede heupen, zo hebben we allemaal wel wat! Alhoewel ik nog geen foutjes aan Alcarin heb kunnen ontdekken, maar die heeft vast hamertenen of iets dergelijks![]()
Iedereen is weer aan het afvallenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:18 schreef Viking84 het volgende:
Er lijkt wel weer wat in gang te zijn gezet, want gisteren woog ik 75 en vandaag weer een nieuw record behaald: 74,8.
post een foto zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hallo!
Het is echt warm, met het OV en kleeein stukje lopen naar het MC met een weekendtas en er zit een zweetvlek op m'n shirt![]()
Oh en als ik m'n buik/bikinifoto zou posten zouden jullie me vast niet meer geloven qua afvallen, want mijn buik is echt nog heel vet![]()
Gisteren thuis hele tijd in m'n nieuwe jurkje gelopen, was wel lekker met die warmte (m'n zolderkamertje is ook vrij warm), en ik geloof dat ik 'm wel kan hebben op zich, is alleen wel erg wennen geen bh te dragen...
Foto's!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Gisteren thuis hele tijd in m'n nieuwe jurkje gelopen, was wel lekker met die warmte (m'n zolderkamertje is ook vrij warm), en ik geloof dat ik 'm wel kan hebben op zich, is alleen wel erg wennen geen bh te dragen...
Zat ik ook aan te denken. Heb toch nog wel ergens een bidon hier bij Mikey. En dan tegen 15:00 ff naar Alkmaar denk ik, ik ben 2 zomerbroeken vergeten, en het wordt kei warm, dus ik koop wel 2 nieuwequote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:40 schreef Miss_S het volgende:
bewegen is altijd goedgewoon veel water meenemen
hebben ze die niet bij de lidl? ik meen ze een tijdje terug gezien te hebben maar kweet niet precies meer wanneerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het ging laatst over de geweldige festini-ijsjes in de smaken peer, aardbei en sinaasappel he...
Daar heb ik een vraagje over: vorig jaar lagen deze in inimini-invriesversie in de supermarkt (de edah, die dus niet meer bestaat). Een zo'n dingetje was echt 30 kcal ofzo, en ze waren echt ZOOO lekker(nou ja eigenlijk hetzelfde als die op een stokje, maar dan in een plasticje
). Heeft een van jullie die nog gezien in de supermarkt ergens, want ik zie ze NERGENS meer
![]()
Zijn die van bij de lidl van festini?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:04 schreef Ryoga het volgende:
[..]
hebben ze die niet bij de lidl? ik meen ze een tijdje terug gezien te hebben maar kweet niet precies meer wanneer
Hier al beetje erg warm om nog te sporten. Ondertussen alweer 29 graden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:16 schreef Qwea het volgende:
zwemmengoed idee, morgen
*broodje jam naar binnen propt. Ik wou dat die glas man kwam, dan kon ik douchen en fietsen
hier ook keiwarm, maar dat boeit me weinig. Ik wacht op die stomme glas vent, dan ga ik douchen, neem ik drinken en mn pinpas mee... en wie weet ben ik nog wel zo gek om ff lekker de zee in te lopenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hier al beetje erg warm om nog te sporten. Ondertussen alweer 29 graden.
Genoeg drinken in ieder geval !
ik heb net ook 40 min gefitnesst in het zonnetje (het is hier 32 graden in de zon)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hier al beetje erg warm om nog te sporten. Ondertussen alweer 29 graden.
Genoeg drinken in ieder geval !
ligt eraan hoe intensiefquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
hier ook keiwarm, maar dat boeit me weinig. Ik wacht op die stomme glas vent, dan ga ik douchen, neem ik drinken en mn pinpas mee... en wie weet ben ik nog wel zo gek om ff lekker de zee in te lopen
Zeg, met een 45 min a 60 min flink fietsen, verbrand je daar nog flink wat mee of valt dat tegen?
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:56 schreef Miss_S het volgende:
alleen maar meloen?
is dat niet een beetje weinig
en wat heb je na de meloen op?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:45 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
Nee hoor
ik eet om de 2 uur voortaan. Wel kleine dingen uiteraard.. maar genoeg dat ik de dag uitkom zonder uit te hongeren
nou ik ben van plan om flink die duinen door te crossen. Dus niet gewoon fietsen maar echt heuvel op en af zwoegenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt eraan hoe intensief
gewoon een beetje fietsen verbrand je niet veel mee
maar als je de duinen in gaat lijkt het me wel een goede workout
het zit niet echt mee hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef Sylvana het volgende:
ik heb toch nog een paar uurtjes kunnen slapen, maar men, wat is het warm zeg
ben nog steeds niet helemaal lekker, dus sporten komt volgende week wel weer
nee idd, k heb nou 2 keer kunnen sporten, en nou al vanaf dinsdag niet meer omdat ik ziek benquote:
nee ben wezen fietsen op n mountainbike. Ff gekeken bij de zee en lekker de duinen door geweest. Ik denk dat de zee nog te koud isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:28 schreef colette het volgende:
Heb je gezwommen?? Daar zou ik zo'n zin in hebben! Ik zit nu binnen echt te stikken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |