abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50218092
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

heupen: 96
borst: 78
Meet jij je taille wel waar het hoort?? Is dat je dunste punt? Maak es een "buikfoto" en wijs dan eens met paint aan waar je precies meet?
pi_50218133
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Meet jij je taille wel waar het hoort?? Is dat je dunste punt? Maak es een "buikfoto" en wijs dan eens met paint aan waar je precies meet?
dat is mn dunste punt ja, mn breedste punt is op mn navel en is 98 cm

heb het pas nl ook bij de huisarts laten opmeten
pi_50218423
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat is mn dunste punt ja, mn breedste punt is op mn navel en is 98 cm
Ik heb nog eens naar je foto's gekeken en ik zie wel wat je bedoelt, maar het ziet er niet zo extreem uit toch. Jij bent gewoon een appeltje!! Ik ben een plank en MissS heeft weer brede heupen, zo hebben we allemaal wel wat! Alhoewel ik nog geen foutjes aan Alcarin heb kunnen ontdekken, maar die heeft vast hamertenen of iets dergelijks
pi_50218489
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb nog eens naar je foto's gekeken en ik zie wel wat je bedoelt, maar het ziet er niet zo extreem uit toch. Jij bent gewoon een appeltje!! Ik ben een plank en MissS heeft weer brede heupen, zo hebben we allemaal wel wat! Alhoewel ik nog geen foutjes aan Alcarin heb kunnen ontdekken, maar die heeft vast hamertenen of iets dergelijks
die foto's zijn ook niet echt heel erg up to date, ben sinds ik Peter ken aardig wat aangekomen
  donderdag 7 juni 2007 @ 22:32:40 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50218771
Zo, weer terug van hardlopen. Heerlijk rustig op straat nu . Volgende keer maar weer op dit tijdstip .

3 x 1 en 3 x 2 hardgelopen. Alleen blijf ik wel steeds in meer of mindere mate last van een steek in m'n zij houden. Terwijl ik keurig 2 uren heb gewacht voor ik ging lopen.

Hoe kan dat nou?
Niet meer actief op Fok!
pi_50218841
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:32 schreef Viking84 het volgende:
Zo, weer terug van hardlopen. Heerlijk rustig op straat nu . Volgende keer maar weer op dit tijdstip .

3 x 1 en 3 x 2 hardgelopen. Alleen blijf ik wel steeds in meer of mindere mate last van een steek in m'n zij houden. Terwijl ik keurig 2 uren heb gewacht voor ik ging lopen.

Hoe kan dat nou?
is dat het schema voor je ipod? dacht dat die veel zwaarder was
  donderdag 7 juni 2007 @ 22:34:52 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50218879
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

is dat het schema voor je ipod? dacht dat die veel zwaarder was
nee is hardloopschema van de gelijknamige website .
Niet meer actief op Fok!
pi_50218908
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nee is hardloopschema van de gelijknamige website .
ow ok
en hoe gaat het? behalve de steken
  donderdag 7 juni 2007 @ 23:08:51 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50220492
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ow ok
en hoe gaat het? behalve de steken
ja wel goed op zich ja Kan het goed volhouden. In het begin had ik wel veel tijd nodig om op adem te komen, maar nu niet meer eigenlijk. Ja m'n hart bonkt wel in m'n keel en ik zweet ook, maar ik sta niet enorm te hijgen ofzo. Het maakt echt veel uit of je in de zon loopt of niet. Ik ga volgende keer weer rond een uur of 22:00 lopen, denk ik. Heerlijk rustig overal en het is minder warm dan overdag.

Ik ga nu even een sinaasappelijsje eten en dan naar bed. Trusten .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juni 2007 @ 23:44:43 #60
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50221905
welterusten morgen vroeg weer wegen!
The girl that lost her mind
pi_50225894
Mogguh

Ik lig al sinds half 4 wakker, kan echt niet meer slapen, zo benauwd is het hier, zelfs met ramen open

Omdat ik gisteren niet kon sporten, ben ik minder afgevallen dan ik dacht. Weeg 56.3, dus toch ng wel 700 gram afgevallen de eerste week van mn nieuwe start, dus evengoed best netjes
  vrijdag 8 juni 2007 @ 07:18:00 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50226086
Goedemorgen ,

ik ben ook een tijdje wakker geweest vannacht. Komende nacht het dekbed er maar af halen en een ventilator bij het bed.

Er lijkt wel weer wat in gang te zijn gezet, want gisteren woog ik 75 en vandaag weer een nieuw record behaald: 74,8 . Was van plan om vanavond even te snacken, omdat Mark er niet is, maar ik houd het maar op een paar boterhammen / beschuiten met aardbei denk ik . Als het ineens zo goed gaat, wil ik dat niet verpesten . Ik gun mezelf wel weer meer als ik op gewicht ben, want ik weet nu dat datgene wat er in het weekend aankomt, er door de week weer netjes afgaat .
Niet meer actief op Fok!
pi_50226318
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef conleche het volgende:
Ik heb een beetje X-benen, die ik ook nog eens te kort vind.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50226362
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 07:18 schreef Viking84 het volgende:
Er lijkt wel weer wat in gang te zijn gezet, want gisteren woog ik 75 en vandaag weer een nieuw record behaald: 74,8 .
Iedereen is weer aan het afvallen
Sylvana: 700 gram in een week is toch heel mooi

En ik...zit op de 75,2 oid. Zie je wel dat een zak chips helpt af en toe
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50226824
ik ben nog steeds niet aan het afvallen
maar goed we blijven door gaan en ga vanavond toch lekker aan het stokbrood en wijn
  vrijdag 8 juni 2007 @ 08:55:56 #66
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50227263
Goedemorgen. NIks is zo lekker als meloen bij ontbijt
vanochtend 68 nog steeds
pi_50227283
alleen maar meloen?
is dat niet een beetje weinig
pi_50227302
Hallo!
Het is echt warm, met het OV en kleeein stukje lopen naar het MC met een weekendtas en er zit een zweetvlek op m'n shirt
Oh en als ik m'n buik/bikinifoto zou posten zouden jullie me vast niet meer geloven qua afvallen, want mijn buik is echt nog heel vet
Gisteren thuis hele tijd in m'n nieuwe jurkje gelopen, was wel lekker met die warmte (m'n zolderkamertje is ook vrij warm), en ik geloof dat ik 'm wel kan hebben op zich, is alleen wel erg wennen geen bh te dragen...
Het mooi kotsende meisje.
pi_50227378
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 08:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hallo!
Het is echt warm, met het OV en kleeein stukje lopen naar het MC met een weekendtas en er zit een zweetvlek op m'n shirt
Oh en als ik m'n buik/bikinifoto zou posten zouden jullie me vast niet meer geloven qua afvallen, want mijn buik is echt nog heel vet
Gisteren thuis hele tijd in m'n nieuwe jurkje gelopen, was wel lekker met die warmte (m'n zolderkamertje is ook vrij warm), en ik geloof dat ik 'm wel kan hebben op zich, is alleen wel erg wennen geen bh te dragen...
post een foto zou ik zeggen
en zomerjurkjes zonder bh durf ik niet moet nog eens een huidskleur strapless bh zoeken
pi_50227571
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 08:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Foto's!
Ik doe altijd overal een bh onder aan, het zit zo rot zonder...
pi_50227580
1. Foto's bij streefgewicht (nu hoop ik niet dat dat morgen al is bereikt ). Al klopt het verder wel wat colette zegt; heb denk ik een plankfiguur en veel taille zal er wel nooit in komen bij mij. (nu zijn m'n omtrekken nl.: 94-78-71-94)
2. Zo'n strapless bh moet ik ook nog wel kopen ja, maar gisteren kwam ik toch niet verder dan m'n huis. Bij boodschappen doen wel bh & hemdje bij aangedaan.
3. vanavond weer hardlopen!! Zal wel warm worden maar goed...
pi_50227828
ik ga zo maar weer eens fitnessen, niet echt zin in maar goed
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:38:38 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50228439
*uitrekt

*gaapt

Zo, ik ben wakker. Zit er enig zins aan te denken om strax als de glas meneer is geweest mn mountainbike te pakken, en lekker door de duinen te gaan crossen. Krijg ik ook nog wat beweging, en ik heb verder toch niks te doen.

Vraag me alleen af of het slim is met deze hitte
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50228487
bewegen is altijd goed gewoon veel water meenemen
pi_50228585
Het ging laatst over de geweldige festini-ijsjes in de smaken peer, aardbei en sinaasappel he...
Daar heb ik een vraagje over: vorig jaar lagen deze in inimini-invriesversie in de supermarkt (de edah, die dus niet meer bestaat). Een zo'n dingetje was echt 30 kcal ofzo, en ze waren echt ZOOO lekker (nou ja eigenlijk hetzelfde als die op een stokje, maar dan in een plasticje ). Heeft een van jullie die nog gezien in de supermarkt ergens, want ik zie ze NERGENS meer
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:48:41 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50228701
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:40 schreef Miss_S het volgende:
bewegen is altijd goed gewoon veel water meenemen
Zat ik ook aan te denken. Heb toch nog wel ergens een bidon hier bij Mikey. En dan tegen 15:00 ff naar Alkmaar denk ik, ik ben 2 zomerbroeken vergeten, en het wordt kei warm, dus ik koop wel 2 nieuwe
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:04:12 #77
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_50229132
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het ging laatst over de geweldige festini-ijsjes in de smaken peer, aardbei en sinaasappel he...
Daar heb ik een vraagje over: vorig jaar lagen deze in inimini-invriesversie in de supermarkt (de edah, die dus niet meer bestaat). Een zo'n dingetje was echt 30 kcal ofzo, en ze waren echt ZOOO lekker (nou ja eigenlijk hetzelfde als die op een stokje, maar dan in een plasticje ). Heeft een van jullie die nog gezien in de supermarkt ergens, want ik zie ze NERGENS meer
hebben ze die niet bij de lidl? ik meen ze een tijdje terug gezien te hebben maar kweet niet precies meer wanneer
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:08:18 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50229254
ik bedenk me, hoe neem je een flesje water mee op een fiets die geen bidon houder heeft ?
pi_50229268
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:04 schreef Ryoga het volgende:

[..]

hebben ze die niet bij de lidl? ik meen ze een tijdje terug gezien te hebben maar kweet niet precies meer wanneer
Zijn die van bij de lidl van festini?
Ik ken wel joekels en soortgelijke dingen van de aldi (driehoekachtige dingen in een soort mini calippo), maar daar zit veel meer suiker en, en geen vruchtvleesfriebels, zoals bij de sinaasappelversie van festini bv.
Bedoel ook niet van die doorzichtige in een zakje met paars, zwart, geel of rood etiket, want daar smaakt elke versie eigenlijk wel hetzelfde van.
Het gaat me vooral dat het hele kleine ijsjes zijn, maar dat ik dan toch een ijsje heb, die nog keilekker is ook
pi_50229404
Hoi Allemaal Ben niet zo actief bezig geweest laatste paar weken, druk bezig met studie, en was nogal teleurgesteld dat ik niet aan de 4 mijl mee kan doen Verder ook stil gestaan qua gewicht enzo

Nu zo lekker zwemmen met Teigan, en dan vanmiddag tentamen (waarvoor ik amper geleerd heb , gelukkig is het open boek )
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:16:44 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50229472
zwemmen goed idee, morgen

*broodje jam naar binnen propt. Ik wou dat die glas man kwam, dan kon ik douchen en fietsen
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:28:35 #82
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_50229793
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:16 schreef Qwea het volgende:
zwemmen goed idee, morgen

*broodje jam naar binnen propt. Ik wou dat die glas man kwam, dan kon ik douchen en fietsen
Hier al beetje erg warm om nog te sporten. Ondertussen alweer 29 graden.
Genoeg drinken in ieder geval !
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:34:40 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50229991
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:28 schreef BlaZ het volgende:

[..]

hier ook keiwarm, maar dat boeit me weinig. Ik wacht op die stomme glas vent, dan ga ik douchen, neem ik drinken en mn pinpas mee... en wie weet ben ik nog wel zo gek om ff lekker de zee in te lopen

Zeg, met een 45 min a 60 min flink fietsen, verbrand je daar nog flink wat mee of valt dat tegen?
pi_50230007
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:28 schreef BlaZ het volgende:

[..]

ik heb net ook 40 min gefitnesst in het zonnetje (het is hier 32 graden in de zon)
je zweet wel meer maar toch best lekker eigenlijk
en heb wel een liter water gedronken

en je kan toch een tasje meenemen waar water in kan als je gaat fietsen?
pi_50230029
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

hier ook keiwarm, maar dat boeit me weinig. Ik wacht op die stomme glas vent, dan ga ik douchen, neem ik drinken en mn pinpas mee... en wie weet ben ik nog wel zo gek om ff lekker de zee in te lopen

Zeg, met een 45 min a 60 min flink fietsen, verbrand je daar nog flink wat mee of valt dat tegen?
ligt eraan hoe intensief
gewoon een beetje fietsen verbrand je niet veel mee
maar als je de duinen in gaat lijkt het me wel een goede workout
pi_50230090
of zwemmen
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_50230204
met zwemmen verbrand je ongeveer 700 kcal per uur (voor iemand die 85 kg weegt)
dus ook redelijk
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:45:44 #88
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50230352
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 08:56 schreef Miss_S het volgende:
alleen maar meloen?
is dat niet een beetje weinig
Nee hoor
ik eet om de 2 uur voortaan. Wel kleine dingen uiteraard.. maar genoeg dat ik de dag uitkom zonder uit te hongeren
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:46:57 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50230394
ik heb geen tasje ik tape het wel vast op mn fiets
pi_50230400
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:45 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

Nee hoor
ik eet om de 2 uur voortaan. Wel kleine dingen uiteraard.. maar genoeg dat ik de dag uitkom zonder uit te hongeren
en wat heb je na de meloen op?
wel goed om inderdaad om 2 uur uur iets te eten
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:47:59 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50230432
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ligt eraan hoe intensief
gewoon een beetje fietsen verbrand je niet veel mee
maar als je de duinen in gaat lijkt het me wel een goede workout
nou ik ben van plan om flink die duinen door te crossen. Dus niet gewoon fietsen maar echt heuvel op en af zwoegen
pi_50230656
ik heb toch nog een paar uurtjes kunnen slapen, maar men, wat is het warm zeg

ben nog steeds niet helemaal lekker, dus sporten komt volgende week wel weer
pi_50231157
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef Sylvana het volgende:
ik heb toch nog een paar uurtjes kunnen slapen, maar men, wat is het warm zeg

ben nog steeds niet helemaal lekker, dus sporten komt volgende week wel weer
het zit niet echt mee he
pi_50231219
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het zit niet echt mee he
nee idd, k heb nou 2 keer kunnen sporten, en nou al vanaf dinsdag niet meer omdat ik ziek ben
pi_50231548
Normaal weeg ik me altijd om deze tijd, vanochtend was wel heel erg vroeg, en nu gaf de weegschaal 56.1 aan, dus ik update lekker nog ff iets naar beneden

En heb een nieuwe log over de eerste week op mijn gezonderen weblog

[ Bericht 27% gewijzigd door _Hestia_ op 08-06-2007 11:28:14 ]
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:56:33 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50234917
zo, ik heb de was gedaan, en ga nu lekker op mn fiets stappen en de duinen door.

Gisteren soep met 3 plakken brood gehad en dat beviel wel, dus vanaaf weer

ff MM lief aankijken alstie thuis is en dan wil die vast wel lekker mee over het strand lopen
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:41:13 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50236626

Damn, dat is best lekker met dit weer. Heen weg had ik wind mee, terug weg wind tegen. Ik heb in tijden niet zo gezweet. Mn shirt kun je praktisch uitwringen

Vaker doen
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:28:57 #98
177846 colette
kloon van conleche
pi_50238467
Heb je gezwommen?? Daar zou ik zo'n zin in hebben! Ik zit nu binnen echt te stikken....
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:31:35 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50238541
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:28 schreef colette het volgende:
Heb je gezwommen?? Daar zou ik zo'n zin in hebben! Ik zit nu binnen echt te stikken....
nee ben wezen fietsen op n mountainbike. Ff gekeken bij de zee en lekker de duinen door geweest. Ik denk dat de zee nog te koud is

ik heb met dit warme weer helemaal geen eetlust ook niet tussendoor
pi_50238545
ik heb echt totaal geen honger met dit weer, alleen nog maar een bak druiven en een raketje op, echt geen zin in brood ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')