abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50273987
dat is wel vervelend colette
nu moet je oppassen dat je vanavond niet teveel gaat eten
en je zalmsalade wel op eten he is lekker
pi_50274179
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Dissum:

Nu ga ik de laptop uitzetten, want het onweert en met al die blikseminslagen weet je het maar nooit .

[afbeelding]

.
Ik durf nog steeds geen rokjes aan, maar jij kan het duidelijk hebben (ik ben niet in staat om fatsoenlijk te lopen of te zitten als ik een rokje aanheb, ik zit altijd wijdbeens. Haha doe dat maar in een klas vol jongens )

Over onweer: klopt ja, inductieschade wordt ook niet vergoed door verzekering, ik moest gisteravond de hele tijd zonder computer zitten. Merk dat ik eigenlijk best wel afhankelijk ben van mijn computer, verveelde me kapot (maar wel vrolijk een of ander tienermeisjesboek gelezen, voor meiden die net in de pubertijd komen ... best wel grappig eigenlijk )

En toch geen BBQ vandaag het gaat om 17 uur regenen (kijkt op klok, ziet dat het half 6 is en er nog geen spat gevallen is) ... naja, misschien toch wel BBQ xD, iig: ik heb honger!!!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:38:23 #203
177846 colette
kloon van conleche
pi_50274200
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:31 schreef Miss_S het volgende:
dat is wel vervelend colette
nu moet je oppassen dat je vanavond niet teveel gaat eten
en je zalmsalade wel op eten he is lekker
Die bewaar ik tot morgen, want dan zit ik hier ook. Voor de zekerheid ga ik dan wel ook iets heel makkelijks meenemen dat ik ook kan eten als het heel druk is........
pi_50274269
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:38 schreef colette het volgende:

[..]

Die bewaar ik tot morgen, want dan zit ik hier ook. Voor de zekerheid ga ik dan wel ook iets heel makkelijks meenemen dat ik ook kan eten als het heel druk is........
ja is wel vervelend als je niet de tijd kan nemen om te eten
dat had ik vaak op stage
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:22:14 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50276883
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo
daar zou ik niet mee naar buiten durven maarja mijn probleem zijn ook juist mijn benen
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik durf nog steeds geen rokjes aan, maar jij kan het duidelijk hebben
Dank je . Mijn benen zijn idd niet mijn probleem en mijn buik ook steeds minder. Ik blijf wel redelijk brede heupen houden, maar goed, als er geen / weinig vet op zit verder, kan ik er niet mee zitten. Mijn zus heeft wel vrij stevige benen, maar toch kan zij ook wel een kort rokje hebben, denk ik. Vorig jaar kon ik dit ook niet aan, hoor, dus ik ben er wel blij mee dat het nu wel kan .

Ik ben even thuis. Net gegeten. Ze hadden m'n favoriete dessert niet meer . Maar wel lekker gegeten. Ben benieuwd wat de weegschaal zal zeggen . Om 20:00 uur richting bios. We zijn wel lekker natgeregend net, ondanks de plu. Nu wel weer opgedroogd. Dat scheelt als je maar weinig kleren aan hebt .
Niet meer actief op Fok!
pi_50276940
Nou dat was heerlijk!! Ik ben direct na thuiskomst naar de AH gerént en heb, behalve de noodzakelijke dingen, een portie sushi gekocht en bij thuiskomst nog net niet met plastic en al opgegeten. En dan ga ik ook nog avondeten (wel wat later, om een uur of half 9): volkoren spaghetti met groenten tomatensaus.
pi_50277008
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[..]

Dank je . Mijn benen zijn idd niet mijn probleem en mijn buik ook steeds minder. Ik blijf wel redelijk brede heupen houden, maar goed, als er geen / weinig vet op zit verder, kan ik er niet mee zitten. Mijn zus heeft wel vrij stevige benen, maar toch kan zij ook wel een kort rokje hebben, denk ik. Vorig jaar kon ik dit ook niet aan, hoor, dus ik ben er wel blij mee dat het nu wel kan .

Ik ben even thuis. Net gegeten. Ze hadden m'n favoriete dessert niet meer . Maar wel lekker gegeten. Ben benieuwd wat de weegschaal zal zeggen . Om 20:00 uur richting bios. We zijn wel lekker natgeregend net, ondanks de plu. Nu wel weer opgedroogd. Dat scheelt als je maar weinig kleren aan hebt .
Welke film ga je?
pi_50277120
nou ik heb dus pizza en ijs op
heb maar niet de hele pizza opgegeten
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:36:15 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50277346
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Welke film ga je?
Zodiac. Van de regisseur van Se7en, dus dat wordt vast wel leuk .
Niet meer actief op Fok!
pi_50277660
Hihi ik heb toch maar wel geBBQ ... halve hamburger en een worstje, en daarbij gewoon veel salade, komkommer en courgette (van de BBQ, dan is het wel lekker) gegeten. Een paar hapjes stokbrood en voor de rest gewoon helemaal niets . Normaal had ik veel meer vlees gegeten, een half stokbrood en een halve pan pindasaus, maar nu dus gewoon niet. Toetje een festini-ijsje ipv een bakje schepijs met chocoladesaus ...

Vandaag 1300 kcal op nog nooit zo weinig gegeten in een weekend (buiten dat ik ziek was)
pi_50277719
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zodiac. Van de regisseur van Se7en, dus dat wordt vast wel leuk .
Die wilde ik ook wel zien, vertel straks maar of ie goed is

Hier gaat het op zich redelijk. Wel een stukje taart, maar vanavond hadden we allerlei salades en broodjes enzo, dus ik kon gelukkig gewoon mee eten zonder te veel vette rotzooi. Wel een bakje met ijs & aardbeien genomen... met niet zo veel ijs

Oh en wb. viking: ik ga jouw witheid van benen wel verslaan als ik mijn jurkjesfoto post
Het mooi kotsende meisje.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:51:38 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50277786
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

ok . Hij is wel lang --> 2,5 uur.
quote:
Oh en wb. viking: ik ga jouw witheid van benen wel verslaan als ik mijn jurkjesfoto post
ach ja, witte benen. Het is wel eens erger geweest . En ik heb geen tijd om buiten te zitten . Misschien dat ik morgenmiddag nog een kleurtje kan regelen .
Niet meer actief op Fok!
pi_50280011
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 11:58 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Nou heel veel succes ermee
[..]

Hihi bedankt voor het succes ... maar het lijkt niet erg hard te werken ... leren gaat klote en ik kom dr net achter dat ik een PO af moet maken (samenwerking), en we samen op geen enkele dag tijd hebben door al die toetsen ... zit er helemaal doorheen met school

(hihi niet verlegen worden )
pi_50281777
Vanavond soep met brood met kaas gegeten en net nog wat aardbeitjes met stukjes galia meloen en een schepje kwark . Morgenochtend weer sporten, en kijken of ik me morgenavond tijdens BBQ'en tijdens een personeelsfeest in kan houden .
pi_50283174
Vanavond gerookte kip salade gegeten...... yoghurt met aardbeien.... taart.... chocoladepinda's
Dinsdag maar ff de schade compenseren

[ Bericht 28% gewijzigd door STING op 09-06-2007 22:38:56 ]
pi_50283212
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 21:47 schreef -Trinity- het volgende:
Vanavond soep met brood met kaas gegeten en net nog wat aardbeitjes met stukjes galia meloen en een schepje kwark . Morgenochtend weer sporten, en kijken of ik me morgenavond tijdens BBQ'en tijdens een personeelsfeest in kan houden .
oooo..... ben jij het
hoeist???
pi_50284943
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 22:34 schreef STING het volgende:
oooo..... ben jij het
hoeist???
Goed . Met jou? Ook aan het lijnen zie ik?
pi_50287861
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 23:30 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Goed . Met jou? Ook aan het lijnen zie ik?
Prima
Ja, de laatste loodjes
Btw jij en lijnen, kan het me moelijk voorstellen (dat je het nodig hebt zeg maar)
  zondag 10 juni 2007 @ 07:59:44 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50290697
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Zodiac begon leuk, maar de regisseur wilde teveel informatie in te korte tijd proppen (terwijl de film al zo lang was). Raakte al snel de draad kwijt en als je met je ogen knipperde, had je weer wat gemist . Dus niet zo geslaagd. Maar kan ook aan mij liggen. Je moet echt goed je kop erbij houden en daar ben ik meestal niet zo goed in .
Niet meer actief op Fok!
pi_50290816
na twee dagen rond de 2000kcal ben ik 1,5 kilo in een nacht aangekomen
  zondag 10 juni 2007 @ 08:46:34 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50290834
Oeh, dat is wel veel . Ik ben ook aangekomen vannacht (0,5 kg ongeveer), maar dat is er wel snel weer af. Als jij weer normaal eet, is het er ook gauw weer af, hoor, Saskia . Ik merk altijd dat mijn lijf zo snel mogelijk terug wil naar het uitgangspunt (voor mij is dat momenteel dus 75 kg).
Niet meer actief op Fok!
pi_50290855
ja dat weet ik wel
maar toch vraag ik me nu af wat die 1,5 kilo is
vet kan het niet zijn in een nacht
pi_50290914
Het staat nog op hetzelfde gewicht als gisteren... helaas...
Of ik naar zodiak ga moet ik nog even nadenken, misschien wordt het dan maar een huur (fightclub vond ik wel erg goed bv en se7en ook wel ).
Oh en ik ben begonnen met valsspelen m.b.t. de melkflessen tenminste als het werkt en er een beetje uitziet...
Vanmiddag barbecuen, maar weer met salade, dus alsnog weinig zorgen en deze week verder geeeeeen slechte dingen, want ik wil weer terug naar beneden...
  zondag 10 juni 2007 @ 09:29:42 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50291042
quote:
Op zondag 10 juni 2007 09:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het staat nog op hetzelfde gewicht als gisteren... helaas...
Of ik naar zodiak ga moet ik nog even nadenken, misschien wordt het dan maar een huur (fightclub vond ik wel erg goed bv en se7en ook wel ).
Oh en ik ben begonnen met valsspelen m.b.t. de melkflessen tenminste als het werkt en er een beetje uitziet...
Vanmiddag barbecuen, maar weer met salade, dus alsnog weinig zorgen en deze week verder geeeeeen slechte dingen, want ik wil weer terug naar beneden...
heb je bruiningslotion op je benen gesmeerd? . Dat werkte bij mij niet. Allemaal vlekken . Nee, ik ga liever even buiten zitten dan . Straks maar even doen, I guess.
Niet meer actief op Fok!
pi_50291086
quote:
Op zondag 10 juni 2007 09:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

heb je bruiningslotion op je benen gesmeerd? . Dat werkte bij mij niet. Allemaal vlekken . Nee, ik ga liever even buiten zitten dan . Straks maar even doen, I guess.
In het potje is het wit... en op m'n benen zijn nu alleen her en der een verdwaald sproetje te zien... dus dat schiet niet echt op, maar ik ben op dag 1 natuurlijk... Ik probeer zo dun mogelijk te smeren en bij vlekken stop ik wel natuurlijk want ik ben geen lapjeskat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')