Ik durf nog steeds geen rokjes aan, maar jij kan het duidelijk hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Dissum:
Nu ga ik de laptop uitzetten, want het onweert en met al die blikseminslagen weet je het maar nooit.
[afbeelding].
Die bewaar ik tot morgen, want dan zit ik hier ook. Voor de zekerheid ga ik dan wel ook iets heel makkelijks meenemen dat ik ook kan eten als het heel druk is........quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:31 schreef Miss_S het volgende:
dat is wel vervelend colette
nu moet je oppassen dat je vanavond niet teveel gaat eten
en je zalmsalade wel op eten heis lekker
ja is wel vervelend als je niet de tijd kan nemen om te etenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:38 schreef colette het volgende:
[..]
Die bewaar ik tot morgen, want dan zit ik hier ook. Voor de zekerheid ga ik dan wel ook iets heel makkelijks meenemen dat ik ook kan eten als het heel druk is........
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo
daar zou ik niet mee naar buiten durven maarja mijn probleem zijn ook juist mijn benen
Dank jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds geen rokjes aan, maar jij kan het duidelijk hebben![]()
Welke film ga je?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
Dank je. Mijn benen zijn idd niet mijn probleem en mijn buik ook steeds minder. Ik blijf wel redelijk brede heupen houden, maar goed, als er geen / weinig vet op zit verder, kan ik er niet mee zitten. Mijn zus heeft wel vrij stevige benen, maar toch kan zij ook wel een kort rokje hebben, denk ik. Vorig jaar kon ik dit ook niet aan, hoor, dus ik ben er wel blij mee dat het nu wel kan
.
Ik ben even thuis. Net gegeten. Ze hadden m'n favoriete dessert niet meer. Maar wel lekker gegeten. Ben benieuwd wat de weegschaal zal zeggen
. Om 20:00 uur richting bios. We zijn wel lekker natgeregend net, ondanks de plu. Nu wel weer opgedroogd. Dat scheelt als je maar weinig kleren aan hebt
.
Die wilde ik ook wel zien, vertel straks maar of ie goed isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zodiac. Van de regisseur van Se7en, dus dat wordt vast wel leuk.
okquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Die wilde ik ook wel zien, vertel straks maar of ie goed is![]()
ach ja, witte benen. Het is wel eens erger geweestquote:Oh en wb. viking: ik ga jouw witheid van benen wel verslaan als ik mijn jurkjesfoto post![]()
Hihi bedankt voor het succes ... maar het lijkt niet erg hard te werkenquote:
oooo..... ben jij hetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:47 schreef -Trinity- het volgende:
Vanavond soep met brood met kaas gegeten en net nog wat aardbeitjes met stukjes galia meloen en een schepje kwark. Morgenochtend weer sporten, en kijken of ik me morgenavond tijdens BBQ'en tijdens een personeelsfeest in kan houden
.
Primaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Goed![]()
. Met jou?
Ook aan het lijnen zie ik?
Zodiac begon leuk, maar de regisseur wilde teveel informatie in te korte tijd proppen (terwijl de film al zo lang was). Raakte al snel de draad kwijt en als je met je ogen knipperde, had je weer wat gemistquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Die wilde ik ook wel zien, vertel straks maar of ie goed is![]()
heb je bruiningslotion op je benen gesmeerd?quote:Op zondag 10 juni 2007 09:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het staat nog op hetzelfde gewicht als gisteren... helaas...
Of ik naar zodiak ga moet ik nog even nadenken, misschien wordt het dan maar een huur (fightclub vond ik wel erg goed bv en se7en ook wel).
Oh en ik ben begonnen met valsspelen m.b.t. de melkflessentenminste als het werkt en er een beetje uitziet...
Vanmiddag barbecuen, maar weer met salade, dus alsnog weinig zorgen en deze week verder geeeeeen slechte dingen, want ik wil weer terug naar beneden...
In het potje is het wit... en op m'n benen zijn nu alleen her en der een verdwaald sproetje te zien... dus dat schiet niet echt op, maar ik ben op dag 1 natuurlijk... Ik probeer zo dun mogelijk te smeren en bij vlekken stop ik wel natuurlijk want ik ben geen lapjeskatquote:Op zondag 10 juni 2007 09:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heb je bruiningslotion op je benen gesmeerd?. Dat werkte bij mij niet. Allemaal vlekken
. Nee, ik ga liever even buiten zitten dan
. Straks maar even doen, I guess.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |