abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 juni 2007 @ 10:15:18 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50262834
Ik heb een superkort rokje aan . Van mijn ouders moest ik een langere aan doen, want het is niet veilig om om 0 uur in een super kort rokje over straat te gaan, maar dat ding zit zó lekker . Je zweet er totaal niet in .
Niet meer actief op Fok!
pi_50263654
Waarom heeft mn moeder voor het eerst in weken nu weer drop gekocht, juist op het moment dat ik de komende week heel veel thuis ben Gevecht met mezelf om niet naar de droppot te gaan en er 1 te pakken (als ik dat doe, is ie over 3 dagen leeg) ... maar kan me inhouden besloten dit weekend eens geen uitzonderingen te maken, en op gewicht te blijven ...

Ik ga vandaag heerlijk de hele dag toetsen leren, echt wat een gezelligheid. Ben blij dat het eindelijk wat koeler is, misschien dat ik er nu eindelijk wat inkrijg. Maandag: biologie en nederlands, allebei 4 hoofdstukken *zucht*

Jij ook lief hoor Thrilled
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 9 juni 2007 @ 11:27:47 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50264101
nou, die 2 broodjes met smeerkaas heb ik er ook weer af gesport
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50264569
Hmmm ik zit te twijfelen of ik zal updaten ... ik weeg me altijd 's morgens, voor het ontbijt, vandaag ook, en was geen gram afgevallen. Merkte dat ik naar toilet moest, maar niet gegaan ... daarnet wel gegaan, en weer gewogen en nu ben ik een halve kilo lichter ... maar is dat niet valsspelen?

Ik weet het niet ... 62 klinkt natuurlijk wel leuker (en het is ook te zien, mn buik is weer platter geworden )
pi_50264632
Hoihoi,

Het is zo ver hoor, de eerste keer aankomen sinds ik begonnen ben met afvallen 800 gram erbij t.o.v. vorige keer. Het zouden spieren kunnen zijn van het hardlopen, of vocht van de warmte van afgelopen tijd, of gewoon de tussendoortjes waar ik toch wat losser mee ben geweest
Toch wil ik wel echt de 60 halen (en vooral nog wat van m'n buik af), dus ik ga nu weer wat beter opletten, ik wil niet weer vervallen in m'n oude patroon, want dat was een eetverslaving leek het wel en daar was ik erg ongelukkig bij
Het mooi kotsende meisje.
pi_50264721
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 11:03 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga vandaag heerlijk de hele dag toetsen leren, echt wat een gezelligheid. Ben blij dat het eindelijk wat koeler is, misschien dat ik er nu eindelijk wat inkrijg. Maandag: biologie en nederlands, allebei 4 hoofdstukken *zucht*
Nou heel veel succes ermee
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 11:03 schreef Chicolate het volgende:
Jij ook lief hoor Thrilled
pi_50265902
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 10:12 schreef conleche het volgende:
Ik heb vandaag m'n rode stippenjurkje aan. Word je direct helemaal vrolijk van! Het is hier in vergelijking met gister trouwens heerlijk koel, hopen dat het zo blijft.
ik heb een creme jurkje van de h&m aan echt zo schattig
pi_50266023
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een superkort rokje aan . Van mijn ouders moest ik een langere aan doen, want het is niet veilig om om 0 uur in een super kort rokje over straat te gaan, maar dat ding zit zó lekker . Je zweet er totaal niet in .
foto!
  zaterdag 9 juni 2007 @ 13:01:24 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50266203
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

foto!
ja straks misschien .

Ik ben nu aan het eten (twee boterhammen met aardbei en nog een beschuit ook ), dan ga ik even boodschappen doen en straks nog even naar de stad voor fotolijstjes .

Vanavond uit eten en naar de film .
Niet meer actief op Fok!
pi_50266609
ik ben heel veel aangekomen, wel een kilo!!

gisteren zijn we uit eten geweest bij de wokker, en ik heb ietsje meer gegeten dan gepland.. (maar ik had wel gepland wat opzich al een hele vooruitgang is!)

Voor straf had ik meteen de hele avond buikpijn.. dat doe ik voorlopig dus niet meer!!

Vandaag weer lekker veel water drinken en vol goede moed verder!! (Maar updaten doe ik pas als ik weer onder mn gewicht van donderdag zit, anders word ik depri)
pi_50267338
Zo ik heb lekker gezonde boodschappen gedaan keiveel groente vooral Dus nu moet het wel beter gaan waarschijnlijk
Broertje is jarig, dus ik moet nog nadenken of ik het stukje taart zal afstaan of niet (meestal geeft dat - vnl. in aanwezigheid van opa & oma - zo ontzettend veel gezeik op dat het niet af te slaan valt). Gelukkig eten we vanavond wel salades & broodjes enzo, dus dan is het niet zo moeilijk om weinig vettigheid te eten.
Het mooi kotsende meisje.
pi_50267432
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:15 schreef poppetje22 het volgende:
ik ben heel veel aangekomen, wel een kilo!!

gisteren zijn we uit eten geweest bij de wokker, en ik heb ietsje meer gegeten dan gepland.. (maar ik had wel gepland wat opzich al een hele vooruitgang is!)

Voor straf had ik meteen de hele avond buikpijn.. dat doe ik voorlopig dus niet meer!!

Vandaag weer lekker veel water drinken en vol goede moed verder!! (Maar updaten doe ik pas als ik weer onder mn gewicht van donderdag zit, anders word ik depri)
Heeel herkenbaar ... waarschijnlijk is dat er met 2 dagen weer af, als je nu normaal blijft eten ... (de buikpijn is ook herkenbaar, je lichaam is niet meer zo gewend aan veel eten, en al dat eten zit nu in je buik, dus ben je wat zwaarder)

Ik ga vanavond BBQ'en ... maar is dat nou eigenlijk 'slecht'? Ik weet dat we vlees hebben en salade, dus ik zal sowieso veel salade eten, maar hoeveel kcal is bijv een worstje? Ik kan het niet vinden in mn caloriechecker (en BBQ is zonder vet, dus ik neem aan dat ze de vetten bij dat berekenen vaak ook meenemen).
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:01:12 #188
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50267915
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Heeel herkenbaar ... waarschijnlijk is dat er met 2 dagen weer af, als je nu normaal blijft eten ... (de buikpijn is ook herkenbaar, je lichaam is niet meer zo gewend aan veel eten, en al dat eten zit nu in je buik, dus ben je wat zwaarder)

Ik ga vanavond BBQ'en ... maar is dat nou eigenlijk 'slecht'? Ik weet dat we vlees hebben en salade, dus ik zal sowieso veel salade eten, maar hoeveel kcal is bijv een worstje? Ik kan het niet vinden in mn caloriechecker (en BBQ is zonder vet, dus ik neem aan dat ze de vetten bij dat berekenen vaak ook meenemen).
Inderdaad, gewoon je verder de komende dagen aan je plan houdt, zul je er verder vrij weinig van merken. Je maag is het waarschijnlijk niet meer zo gewend heel veel binnen te krijgen. Schrik niet als je buik wat meer opgezet is dan normaal.

Hebben jullie bij die BBQ iets van kip? Pak daar dan wat van. Als je saus erbij wilt, houd je dan meer aan de rode sauzen, die zijn vaker stukken 'slanker' dan de witte versies.
Heb even mijn eetmeter gecheckt (echt handig, hij update ook nieuwe producten erbij via internet) en die zegt dat worsten 334 kcal per 100 gram bevatten.
The Police 08-06-2008
pi_50270443
net terug van lunchen
het waren 2 kleine broodjes (bij elkaar ongeveer een pistolet) eentje met krab en eentje met garnalen
en dan nog toast met gerookte zalm
en thee en verse sinaasappelsap
volgens mij kan dat niet veel kwaad
pi_50270704
Ik heb net even in de koelkast gekeken, we hebben worstjes, hamburger en kippepoten. Helaas hou ik absoluut niet van 'kluifkip', dus daar hoef ik niets van. Neem wel een worstje en een halve hamburger ofzo ... en geen sausjes, hoef geen sausjes, lust het zonder ook wel

En dan een boel sla (we hebben kant-en-klare slamixen zag ik, een griekse met feta en gedroogde tomaat, en een met ijsbergsla, farmersla en nog wat ... zag er wel vetter uit dan de gewone sla zonder dressing ... maarja)

En mn vader komt net thuis met aardbeitjes vroeg of ie iets mee moest nemen voor me uit de stad ... aardbeien of ananas lust ik wel hihi ... kan ik mn appeltje terugleggen en zo een bakje aardbeien nemen (aaaah in slaap gevallen tijdens het leren, bio is echt te saai)

@Miss_S: klinkt lekker! Denk inderdaad dat het geen kwaad kan en vis is gezond
pi_50272911
we eten alleen vanavond pizza dus ik denk dat we vandaag proberen boven de 3000kcal te komen
morgen ochtend nog 2 croissantjes en dan weer een week gezond eten
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:57:21 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50273037
Ja ach ja, het ziet er wel naar uit dat ik nu echt op 75 zit. Straks dus uit eten. Weet al wat ik ga nemen (biefstuk met pepercognacsaus, frietjes en salade) en daarna naar de film dus (en geen popcorn oid). Morgen burrito's, maandag eet ik met Mark bij zijn zus ( ) en dan maar weer gezond aan doen. Mis maandag alweer een les spinning . Twee weken geleden was er geen les, afgelopen week ging de les niet door ivm te weinig inschrijvingen en nu heb ik al afgesproken dat ik mee ga naar Marks zus. Nou ja, ik loop verder nog hard en ik mis geen lessen bootcamp, dus de schade valt vast wel wat mee . Morgenavond les 6 doen . 4 x 1 3 x 2 .
Niet meer actief op Fok!
pi_50273261
ik heb ff alles bij de caloriechecker in gegooit en zou vandaag op 2090 kcal uit komen
dus het valt nog mee ookal is het voor mij gigantisch veel
viel me wel op dat mijn lunch inderdaad toch heel licht was
pi_50273493
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb een creme jurkje van de h&m aan echt zo schattig
deze dus

zaterdag 9 juni 2007 @ 17:17:36 #195
177846 colette
kloon van conleche
pi_50273551
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

deze dus

[afbeelding]
Die is idd superschattig!!
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:21:56 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50273690
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

deze dus

[afbeelding]
Zo'n soort jurk zag ik ook bij c&a (van clockhouse). Erg mooi idd, maar weet niet of zoiets mij wel staat.
Ff mijn rokje-foto uploaden .
Niet meer actief op Fok!
pi_50273744
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zo'n soort jurk zag ik ook bij c&a (van clockhouse). Erg mooi idd, maar weet niet of zoiets mij wel staat.
Ff mijn rokje-foto uploaden .
hmm die heb ik dan gemist
ben vandaag nog de C&A in geweest
enigste probleem van het jurkje (en kwaliteit van hm is) ik kan de rist niet alleen open krijgen (of dicht) dus kan nu niet gaan sporten
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:24:57 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50273788
Dissum:

Nu ga ik de laptop uitzetten, want het onweert en met al die blikseminslagen weet je het maar nooit .

.
Niet meer actief op Fok!
pi_50273939
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Dissum:

Nu ga ik de laptop uitzetten, want het onweert en met al die blikseminslagen weet je het maar nooit .

[afbeelding]

.
zo
daar zou ik niet mee naar buiten durven maarja mijn probleem zijn ook juist mijn benen
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:30:04 #200
177846 colette
kloon van conleche
pi_50273950
Ik was vanochtend aan de late kant, dus ik dacht: ik sla het ontbijt over en eet wel in de galerie een boterham. Ook had ik als lunch gravad lachs en sla meegenomen. (geinspireerd door de Noorse lunch van Saskia). Is het de hele dag zo druk geweest dat ik nu nog NIKS heb kunnen eten. Iedere keer zijn er weer mensen binnen en dan ga ik echt niet uitgebreid aan een zalmsalade zitten. Nu zou het kunnen, want het is al even rustig, maar nu ga ik weer bijna dicht.... (zit ik gister Qwea er op te wijzen dat ze niet goed bezig is, moet je nu mij zien, gisteravond aan de vissticks en vandaag nog niks, nee das lekker gezond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')