Nou heel veel succes ermeequote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:03 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga vandaag heerlijk de hele dag toetsen leren, echt wat een gezelligheid. Ben blij dat het eindelijk wat koeler is, misschien dat ik er nu eindelijk wat inkrijg. Maandag: biologie en nederlands, allebei 4 hoofdstukken*zucht*
quote:
ik heb een creme jurkje van de h&m aan echt zo schattigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:12 schreef conleche het volgende:
Ik heb vandaag m'n rode stippenjurkje aan.Word je direct helemaal vrolijk van! Het is hier in vergelijking met gister trouwens heerlijk koel, hopen dat het zo blijft.
foto!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een superkort rokje aan. Van mijn ouders moest ik een langere aan doen, want het is niet veilig om om 0 uur in een super kort rokje over straat te gaan, maar dat ding zit zó lekker
. Je zweet er totaal niet in
.
ja straks misschienquote:
Heeel herkenbaar ... waarschijnlijk is dat er met 2 dagen weer af, als je nu normaal blijft etenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:15 schreef poppetje22 het volgende:ik ben heel veel aangekomen, wel een kilo!!
gisteren zijn we uit eten geweest bij de wokker, en ik heb ietsje meer gegeten dan gepland.. (maar ik had wel gepland wat opzich al een hele vooruitgang is!)
Voor straf had ik meteen de hele avond buikpijn.. dat doe ik voorlopig dus niet meer!!
Vandaag weer lekker veel water drinken en vol goede moed verder!! (Maar updaten doe ik pas als ik weer onder mn gewicht van donderdag zit, anders word ik depri)
Inderdaad, gewoon je verder de komende dagen aan je plan houdt, zul je er verder vrij weinig van merken. Je maag is het waarschijnlijk niet meer zo gewend heel veel binnen te krijgen. Schrik niet als je buik wat meer opgezet is dan normaal.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heeel herkenbaar ... waarschijnlijk is dat er met 2 dagen weer af, als je nu normaal blijft eten... (de buikpijn is ook herkenbaar, je lichaam is niet meer zo gewend aan veel eten, en al dat eten zit nu in je buik, dus ben je wat zwaarder)
Ik ga vanavond BBQ'en ... maar is dat nou eigenlijk 'slecht'?Ik weet dat we vlees hebben en salade, dus ik zal sowieso veel salade eten, maar hoeveel kcal is bijv een worstje? Ik kan het niet vinden in mn caloriechecker (en BBQ is zonder vet, dus ik neem aan dat ze de vetten bij dat berekenen vaak ook meenemen).
deze dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb een creme jurkje van de h&m aan echt zo schattig
Zo'n soort jurk zag ik ook bij c&a (van clockhouse). Erg mooi idd, maar weet niet of zoiets mij wel staat.quote:
hmm die heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo'n soort jurk zag ik ook bij c&a (van clockhouse). Erg mooi idd, maar weet niet of zoiets mij wel staat.
Ff mijn rokje-foto uploaden.
zoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Dissum:
Nu ga ik de laptop uitzetten, want het onweert en met al die blikseminslagen weet je het maar nooit.
[afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |