Bak anders eens een omeletje of spiegelei voor bij de soep? Kun je eventueel ook nog een deel van op het brood doen en vermijd je de friet ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef Qwea het volgende:
ik heb dus ook geen honger. Vanochtend 2 broodjes jam en vanmiddag ook. En net een raket op. Vanaaf soep met 2 plakjes brood en dan zit ik op 830 kcal.
Mike eet vanaaf patat, zit te twijfelen of ik ook een klein beetje zal nemen voor erbij. Een handje vol oid.
ik heb geen zin in ei, ik heb zin in iets stevigs en toch iets wat ik al een poos niet gehad heb. Chinees,pizza,patat, ect.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:19 schreef YPrue het volgende:
[..]
Bak anders eens een omeletje of spiegelei voor bij de soep? Kun je eventueel ook nog een deel van op het brood doen en vermijd je de friet ook.![]()
Al een restaurant of eetrichting (Chinees, Italiaans, Japans, Mexicaans) uitgekozen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:30 schreef poppetje22 het volgende:
wat goed zeg dat jullie allemaal zo sportief zijn!!!
vanavond wil ik uit eten gaan met mn mannetjehebben jullie suggesties voor lekker en slank eten?
Eigenlijk kan je bijna in ieder restaurant wel gezond eten (lekker is natuurlijk ook een kwestie van smaak; ik ben net als Sylvana dol op de Oosterse keuken, maar het kan natuurlijk zijn dat je liever iets anders eet.)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:30 schreef poppetje22 het volgende:
wat goed zeg dat jullie allemaal zo sportief zijn!!!
vanavond wil ik uit eten gaan met mn mannetjehebben jullie suggesties voor lekker en slank eten?
Doe dan die soep en eet ipv brood de friet en dan een halve portie of zo. Zit er groente in die soep?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:34 schreef Qwea het volgende:
de chinees valt afbeiden hebben we niet cash en je kan er niet pinnen
en ik ga geen 20 euro pinnen voor een bakkie nasi van 2.10
dus of pizza, of patat.
*diep zucht
tis kippensoepquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:38 schreef colette het volgende:
[..]
Doe dan die soep en eet ipv brood de friet en dan een halve portie of zo. Zit er groente in die soep?
Maak er dan een salade bij, dat is hartstikke lekker bij friet. (of als je geen zin hebt om te maken; bij de AH heb je ook allerlei kant en klare salades)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:43 schreef Qwea het volgende:
Jouw totaal aantal kilocalorieën: 1240
inclusief de patat. Dan ben ik uitgegaan van een zak, en zonder mayo.
Nee nog niet, we kunnen nog alle kanten op!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:31 schreef YPrue het volgende:
[..]
Al een restaurant of eetrichting (Chinees, Italiaans, Japans, Mexicaans) uitgekozen?
Dat kun je toch uitrekenen met je calorieenmetertje?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:48 schreef Qwea het volgende:
of patat of nasi, wat is beter?
dat ding klopt voor geen fuck.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:51 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
Dat kun je toch uitrekenen met je calorieenmetertje?
Omdat ik kei duizelig van de honger ben, zin heb in een mars of een snickers, kei honger heb en ik me gewoon ff fuck voelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:55 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
WaaromHet is mooi weer, je hebt lekker gefietst en zometeen ga je lekker eten
wie de fuck had het nou weer over friet halenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:56 schreef YPrue het volgende:
In de tijd dat de friet gehaald wordt of je het zelf haalt kun je zeker een tosti maken.![]()
Het is eigenlijk allebei niet ideaal, maar als je per se tussen die twee MOET kiezen: nasi. Moet je natuurlijk wel niet een mega-bord opscheppen, kun je de soep ook meteen weglaten.
nah de nasi zit hier niet zoveel groentes door. Maar waarom geeft de kcal teller dan aan dat in een bord nasi 660 zit en in een zak patat 460quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:57 schreef Sylvana het volgende:
ik zou voor nasi kiezen, lijkt me toch iets gezonder dan patat, zeker als er allemaal groenten doorheen zit
en dan gewoon geen heel bord nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |