Alleen de nummering toch?quote:Op maandag 28 mei 2007 10:14 schreef MacMauser het volgende:
De openingstopic moet btw door iemand (die wel veeeel tijd over heeft) bijgewerkt worden![]()
quote:Surprising matches: Hatstats
*Ladderzatsquad 1 219
*stathosting 2 175
Diff: 44
*Snuffie United 1 178
Ladderzatsquad 0 221
Diff: 43
*Von Strohm 2 182
Ladderzatsquad 1 206
Diff: 24
*V.V Lemmer 2 4 205
Ladderzatsquad 2 213
Diff: 8
quote:P Total Def Mid Att Total Def Mid Att Team League
1 423 179 171 112 345.2 120.8 133.7 90.8 Haringse Boys II.1
2 394 131 168 103 292.8 110.3 101.6 80.9 JuVe! VI.66
3 389 124 165 108 341.2 102.3 144.0 94.9 FightClub I.1
4 387 132 168 89 324.8 119.7 142.0 63.1 Onetouchables bvo III.9
5 375 152 177 83 333.8 125.7 133.0 75.1 UDKG I.1
6 362 155 198 131 312.1 106.7 109.7 95.8 Fc Der Freddy III.11
7 362 123 102 158 278.7 102.4 75.7 100.6 BeerZ United V.44
8 361 154 153 78 335.0 135.1 135.0 64.9 SV Voorschoten II.4
9 359 137 132 125 304.3 101.9 99.3 103.1 Entumbueza FC IV.28
10 358 124 153 127 312.9 94.8 115.3 102.8 Bakkumse Beren II.1
Same herequote:Op maandag 28 mei 2007 10:57 schreef Bonobo11 het volgende:
tuvupu
Mijn laatste stage a/h voldoen... Daarna maar eens wark gaan zoeken...quote:Op maandag 28 mei 2007 11:44 schreef komrad het volgende:
he SW, wat ben je daar in suomi aan het doen??
Ik haat werklozenquote:Op maandag 28 mei 2007 11:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mijn laatste stage a/h voldoen... Daarna maar eens wark gaan zoeken...
Ik ook, maar als ik lang werkloos ben ga ik SP stemmenquote:
jaja.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mijn laatste stage a/h voldoen... Daarna maar eens wark gaan zoeken...
Mijn vriendin is ook Finsquote:
kon je er in NL geen vindenquote:Op maandag 28 mei 2007 11:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook Fins
En alcohol is hier zo'n beetje duurder dan een gemiddelde boottrip naar Tallinn oid
Nederlandse vriendinnen wilden me niet, dus ben ik veroordeeld tot een buitenlandsequote:Op maandag 28 mei 2007 11:55 schreef komrad het volgende:
[..]
kon je er in NL geen vinden![]()
Tallin, schijn best aardig te zijn, ben je nog niet ingevoerd in de illegaal gestookte sterke drank?
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:59 schreef komrad het volgende:
Stockholm,![]()
Meng je dat spul ergens mee??
maar weer ontopic denk ik dan maar, hoe is het met je team?
quote:Scream - (Kilju; fonetisch: Kiljoe, the cheapest way to get drunk)
2,5 kg sugar
4,5 ltrs of warm water
1/2 yeast cube
Put everything into a white 5 litre plastic canister. Mix well. Put in a warm place for 10-14 days. Vent regularly. Drink it if you really need to.
From: From Finland, with love van Roman Schatz
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:50 schreef savelkoul het volgende:
Hattrick, mooie tijd was dat. Ben ooit kampioen geweest van de eredivisie. Jammer alleen dat het spel sinds zijn bestaan op wat kleine wijzingingen na nooit doorgeevolueerd is.
Ketter, natuurlijk kan dat wel, mits je bent ingewijd.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:52 schreef DeHovenier het volgende: De leeftijd, TSI en de stats van de speler die je krijgt kan je niet beinvloeden.
Da's de oude jeugdopleiding, die ik nog steeds gebruik.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:08 schreef justmattie het volgende:
maar je kan pas spelers gaan pullen vanaf 17 toch?
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ketter, natuurlijk kan dat wel, mits je bent ingewijd.![]()
Wacht, dat heb ik zeker naar geluisterd. Dankzij dat was ik van plan om Hattrick te gaan spelen. Bedanktquote:Op maandag 28 mei 2007 17:31 schreef savelkoul het volgende:Op 3FM geweest om uit te leggen wat Hattrick inhield.
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:04 schreef foetre het volgende:
hehe nog 1 wedstrijd winnen en ik ben gepromoveerd!!!
Speler 2:quote:Wel, Ellert Boersema is 15 jaar oud en hetgeen ik van hem gezien heb, heeft toch wel indruk op me gemaakt.
Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Scoren omschreven worden als rampzalig. Wat zijn Keepen betreft, moet ik zeggen dat deze jongen getalenteerd is. Globaal gezien zijn z'n vaardigheden nu slecht, denk ik.
Speler 1 haalt zeven (!) sterren, speler 2 een halve. Wel is de keeper goed redelijk in vorm en de mid matig, maar dan nog is het een erg groot verschil, me dunkt.quote:Goed, de kandidaat van deze week is 17 jaar oud en heet Kris Blom.
Kijken we naar zijn Spelmaken, dan mogen we stellen dat deze jongen getalenteerd is. Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Scoren omschreven worden als waardeloos. Globaal gezien zijn z'n vaardigheden nu slecht, denk ik.
Ja, en daar ben ik nog goed mee weggekomen. Lennox counterde, terwijl hij 65% en 77% bbz had.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef Egamer het volgende:
Ik sta 1e nu, dankzij een gelijkspel van rompompom.
quote:Albertus Abbema
16 years and 23 days, passable form
Latest rating: 5.5*
Latest position: Forward
Best aardige spelers heb ik rondlopen hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, en daar ben ik nog goed mee weggekomen. Lennox counterde, terwijl hij 65% en 77% bbz had..
Ahuh! Maar ik ben ook niet ontevreden over m'n eigen team.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:36 schreef Lennox het volgende:
[..]
Best aardige spelers heb ik rondlopen he![]()
Ik ben alleen tevreden over mijn jeugdverdediging:quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ahuh! Maar ik ben ook niet ontevreden over m'n eigen team..
Voor de rest is het drie keer nix...quote:Rechterverdediging redelijk (heel laag)
Centrale verdediging uitmuntend (laag)
Linkerverdediging goed (heel laag)
Slechts 350k mensen, wie maakt me los! Vanochtend gespeeld op het middenveld, gratis training!quote:Frantasijs Andermans
TSI=3 030, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Onvoorspelbaar]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
67kquote:Juan Miguel Lanus García (162674745) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:30-05-2007 Geplande wissels in aantocht
We zijn begonnen met het testen van een nieuwe optie: geplande wissels. Deze optie zal uiterlijk in augustus in de jeugdopleiding worden ingevoerd, waarna ook de volwassenen zullen volgen. Geplande wissels geven je de mogelijkheid om voorafgaand aan de wedstrijd bepaalde criteria op te stellen waarbij tijdens de wedstrijd gewisseld moet worden. Je kunt bijvoorbeeld onbekende nieuwelingen uitproberen tegen het eind van de wedstrijd, een vermoeide speler vervangen of een extra aanvaller inbrengen als het even niet meezit.
Geplande wissels brengen vele nieuwe tactische mogelijkheden met zich mee, waarbij je nu al kunt gaan nadenken over je toekomstige teamopbouw. Misschien heb je een paar extra spelers nodig om kampioen te worden of de beker te winnen, of misschien kun je met een veelzijdiger team je tegenstanders beter verrassen?
Om die reden laten we je vast weten dat we hier mee bezig zijn. Meer informatie zal voorafgaand aan de invoering volgen.
quote:30-05-2007 Wijziging op komst: Conditie
Als gevolg van het invoeren van de geplande wissels zal het plannen van conditietrainingen uiteraard belangrijker gaan worden. Om die reden vinden we het tijd worden dat niet langer alleen middenvelders conditie nodig hebben. Tegen de tijd dat geplande wissels ook ingevoerd worden bij de volwassenen, zal conditie zijn veranderd in een vaardigheid waar ieder type speler profijt van kan hebben. We zullen het hele concept grondig herzien om dit trainingstype zowel realistischer als leuker te maken.
Nope.. ik denk dat ze dit juist doen om de prijs van spelers omhoog te krikken. Meer conditie trainen betekend minder reguliere trainingsweken, betekend dat een echt goeie speler meer waard wordt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:04 schreef Yankee_One het volgende:
nog meer conditietrainingen nodig dus
dan mogen ze de trainingsweken voor de andere vaardigheden wel korter maken imo
Oopsquote:0e minuut: Het is om te bakken vandaag in Hoolieganzen Arena. De 2228 fans lijken er echter weinig last van te hebben en bouwen een feestje in afwachting van de aftrap. Hoolieganzen speelt in een 3-1-3-opstelling. Vandaag stelt de coach volgende spelers op: Heitman - Wanders, Erla, van Weeren - Ket - á Gørðunum, Bleek, Harders.
Kielp kiest voor een 5-3-2-opstelling. Aan de aftrap: Wijnberg - Raik, Juon, Starr, Glockner, Ben-Gigi - Gruiu, Más, Rubio - Moisand, Moll.
Boegeroep alom op de tribunes omdat de thuisploeg er niet in slaagt om 9 spelers op te stellen. De uitploeg keert met een 0-5 overwinning huiswaarts. 0 - 5 is de eindstand van deze wedstrijd.
Nee, de training van de hele week gaat verloren...quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:07 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Oops
Dacht dat je minimaal 7 spelers moest opstellen.
Kon er niet meer opstellen door blessures
Krijgt mijn enige trainee die fit genoeg was om te spelen nog wel training?
En al je assistenten krijgen ruzie en stappen op, daarnaast moet je 200% stadiongelden terugbetalenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, de training van de hele week gaat verloren...
KOEI!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef MrMoon het volgende:
tvp...
ik vond al dat er weinig in het HT topic werd gepost.. maar ik snap nu waarom dat zo leek... er zat al een slotje op![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja of natuurlijk gewoon druk met school![]()
dank jequote:Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!
Gilles Fabriek: Ik hoop dat je hem deze week hebt zien spelen. Hij leverde een van zijn beste prestaties tot dusver.
Oké. We praten binnenkort verder.
hij heeft nooit wat te melden... kan je em ook ontslaan?quote:Hey!
Je zult ook wel gemerkt hebben wat een buitengewoon goede wedstrijd Tijl Back deze week heeft gespeeld. Laat ons hopen dat hij leert om regelmatiger op dat niveau te spelen.
Bedankt voor je tijd, ik ben zeker dat je nu andere dringende zaken aan je hoofd hebt.
23-5quote:All is well here, hope the same is true for you.
Albertus Abbema had a delightful game this week, he fought harder than any of our other players.
OK. See you later, then.
30-5quote:Good day to you!
I like Albertus Abbema, he could become our top player if we help him develop his potential.
That's all for now, talk to you next week.
quote:What's up?
I'm starting to realize that Albertus Abbema is a diamond in the rough! Train him well and he will be your most valuable young player.
Albertus Abbema is an ambitious young boy, and I'm happy to say it is paying off. Especially with his Scoring ability, which has improved with training.
Twan Rutte had his birthday this week. Remember we can't keep the kids on the squad once they've turned 19 years old.
Bye, bye - let's talk later.
quote:30-05-2007 Coming up next: Substitutions
We want to give notice that we have started testing a new feature, planned substitutions. This feature will make its way into the youth academies by August at the latest, and after that also into the senior teams. Planned substitutions allows you to create rules before a match starts that will trigger substitutions as the match is played. For example, you will be able to test unproven players late in a match, to replace tired players with fresh ones, or to make an offensive change if a game is slipping out of your hands.
Substitutions will obviously affect the tactical planning for your team, but also how you build your squad in the future. Maybe you need a few more players to succeed in the league or cup, and maybe a greater versatility in the squad opens up more tactical choices when you plan substitutions?
This is why we give you a heads up, more information will of course be announced prior to the release.
quote:30-05-2007 Upcoming change: Stamina
As a result of introducing substitutions, stamina planning will come into more focus in the game and it is time to change the fact that today only playmakers really need stamina. For this reason, we want to announce that by the time substitutions reach the senior teams, stamina will be a skill that all player types benefit from. In fact, the whole stamina system will be redesigned to make this training type more realistic and fun to work with.
Verkocht voor 423k, waar ik zelf 393k van over houd!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Slechts 350k mensen, wie maakt me los! Vanochtend gespeeld op het middenveld, gratis training!
het is realistisch, maar als ik allemaal verdedigers rond heb lopen met slecht-zwak conditie ga ik er dus goed op achteruitquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Verkocht voor 423k, waar ik zelf 393k van over houd!!
Wel terecht trouwens dat ze conditie belangrijker maken voor alle spelers. Alsof een verdediger niet hoeft te lopen.. Het zou wel logisch zijn als het voor mids belanrijker blijft, dat dan weer wel. En die wissels, dan verdubbelt je aantal mogelijke trainees? Of zullen ze gaan instellen dat een speler dan minimaal driekwart van één wedstrijd moet hebben gespeeld om training te krijgen?
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn met verstand (die dus niet meer dan 2 a 3 keer per seizoen conditie trainen) die in hun voorste en achterste linies wel spelers hebben lopen met conditie. De enige die bij mij hoger dan zwak conditie heeft is een spits die ik vorige week gekocht heb.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
het is realistisch, maar als ik allemaal verdedigers rond heb lopen met slecht-zwak conditie ga ik er dus goed op achteruit
Gezien het feit dat het tegelijk met de wissels wordt ingevoerd, zal het denk ik niet komend seizoen zijn. Je kan je er dus alvast op voorbereiden; komend tussenseizoen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
het is realistisch, maar als ik allemaal verdedigers rond heb lopen met slecht-zwak conditie ga ik er dus goed op achteruit
Tsja, die gaan vanzelf mee omhoog als ik de mids train (drie keer per seizoen). Mijn spitsen zitten op redelijk en uitstekend, mijn verdedigers op matig, redelijk en uitstekend en m'n keeper op zwak. Die heb ik dan ook nog niet zo lang.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn met verstand (die dus niet meer dan 2 a 3 keer per seizoen conditie trainen) die in hun voorste en achterste linies wel spelers hebben lopen met conditie. De enige die bij mij hoger dan zwak conditie heeft is een spits die ik vorige week gekocht heb.
ik heb de meeste spelers maximaal 3 seizoenen (trainees iets langer), daarna zijn ze niet goed genoeg meer. voordat ik een dude op redelijk oid heb moet hij alweer weg..quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gezien het feit dat het tegelijk met de wissels wordt ingevoerd, zal het denk ik niet komend seizoen zijn. Je kan je er dus alvast op voorbereiden; komend tussenseizoen bijvoorbeeld.
Daarom is het ook goed dat voor niet-mids een lager niveau is vereist om maximaal te presteren, vind ik. Maar dat ze met waardeloos conditie een wedstrijd fluitend uitspelen, kan niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik heb de meeste spelers maximaal 3 seizoenen (trainees iets langer), daarna zijn ze niet goed genoeg meer. voordat ik een dude op redelijk oid heb moet hij alweer weg..
dus stijgen de prijzen van trainees, niet de juiste manier om dat te doen imo..quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:26 schreef rompompom het volgende:
Edit: Daarnaast zal het alleen de eerste seizoenen een 'probleem' zijn, want vanaf nu selecteer je je trainees toch ook op conditie? Het past zich allemaal vanzelf aan.
Die van het eindprodukt dan toch ook?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dus stijgen de prijzen van trainees, niet de juiste manier om dat te doen imo..
VK!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
Groeten uit Guatemala!
Alles (nou ja, natuurlijk niet alles) goed hier, genietend van een prachtig land, met hele aardige mensen. Ahora estudio espanol por poder hablar con la gente GuatemaltecaOftewel ik ben Spaans aan t leren
Beetje zonde dat ik afgelopen wedstrijd tegen komradski vergeten heb een opstelling te maken... zal niet de laatste keer zijn ben ik bang haha. Wel vandaag mn eerste scoring trainee naar world class
Nieuwe vleugelaankoop, verder nog een 20 jarig def die gestegen is en dat was het. In mijn jeugd schijnt walter plug nog wel ok te zijn met ong 7 sterren en ook dat was het.quote:Bjarni Ólafur Magnússon (75802979)
24 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap goed.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: Ísland
Total Skill Index (TSI): 2 990
Loon: 1 392 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: SV Houten 3
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
quote:
Ik kom ff langsquote:DOOR JOU UITGEDAAGD
Uitdagingen: 1
WEB-UDOS F.C.
Aanvangstijd: 07-06-2007 om 01:10
Speelterrein: EGGSTADIUM, Normaal. Geregeld!
Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Guatemala reizen.
quote:Lauri Honkamäki
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 210
Loon: 984 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
Groeten uit Guatemala!
Alles (nou ja, natuurlijk niet alles) goed hier, genietend van een prachtig land, met hele aardige mensen. Ahora estudio espanol por poder hablar con la gente GuatemaltecaOftewel ik ben Spaans aan t leren
Beetje zonde dat ik afgelopen wedstrijd tegen komradski vergeten heb een opstelling te maken... zal niet de laatste keer zijn ben ik bang haha. Wel vandaag mn eerste scoring trainee naar world class
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
Groeten uit Guatemala!
Ik kan onder het kopje 'online' alleen nog maar divisiegegevens binnenhalen maar geen updates van trainingen e.d.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:27 schreef -J-D- het volgende:
Wat werkt er precies niet? Waar gaat het fout
Opstarten? Data downloaden?
Waar zie je aan dat het fout gaat?
Guatemala, dat zijn leuke coolness punten!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:49 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[..]
Ik kom ff langs![]()
[..]
gestegen in def
Ik ben zo goed in het spelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef Madine het volgende:
Ik ben zo slecht in dit spel![]()
Maar leuk is het wel![]()
anyonequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan onder het kopje 'online' alleen nog maar divisiegegevens binnenhalen maar geen updates van trainingen e.d.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik ben zo goed in het spel
Maar leuk is het niet meer zo
Juist.quote:Eddy Cordemans:
Zag zijn mate van positiespel toenemen van slecht naar zwak.
Ik heb destijds een code van Foetre gekregen... 't is niet dat ik er niet voor wil betalen maar dit was makkelijkerquote:Op zondag 3 juni 2007 10:46 schreef nicomart het volgende:
je hebt er niet voor betaald?? Dan vind ik ook eigenlijk niet dat je mag zeuren..
Levenslang geldigquote:Op zondag 3 juni 2007 10:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb destijds een code van Foetre gekregen... 't is niet dat ik er niet voor wil betalen maar dit was makkelijkermaar ik vraag me af of zo'n registratie maar een aantal maanden geldig is?
ok nou dan snap ik het helemaal niet, heb nu wel opnieuw alles geinteresseerd maar kan geen data binnenhalen... snap er echt geen zak vanquote:
ja maar dan weten ze dat ik met een andere code ben geregistreerd denk ikquote:
Die maar binnengehaald inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2007 11:12 schreef Lennox het volgende:
Dan download je Hattrick Buddy even.
Hattrick Coach Professional is volledig gratis. Die is, als ik Lennox hierboven zo lees, hetzelfde als Buddy.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die maar binnengehaald inderdaad![]()
maar ook daar moet je je naar verloop van tijd gaan registreren volgens mij
een keeper die goed kan worden zo moet dat, allleen jammer dat ie al weer 17 is.quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Cyril Annink en hij is 17 jaar.
Deze speler is rampzalig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Keepen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
hmmz das vrij kut danquote:Op zondag 3 juni 2007 16:57 schreef -J-D- het volgende:
Standaard, dacht ik
heeft volgens mij.. Hij speelt al het hele seizoen met dezelfde opstelling zonder ingelogd te hebben...quote:Op zondag 3 juni 2007 16:59 schreef twi het volgende:
Als 'ie een standaard heeft. Iets wat ik zelf vaak vergeet aan te klikken.
zuur, wel stoer die mythische counterratingquote:Op zondag 3 juni 2007 17:56 schreef fabianf het volgende:
Vroeger wilde ik altijd bewijzen dat all-offensive een waardeloze tactiek was zodra ze tegen mij moesten, tegenwoordig weet ik anders.
Het heeft me 2 counterdoelpunten opgeleverd, die paar procent balbezit wat ik ermee verlies lijkt me het probleem niet. Het is gewoon onzinnig dat hij 5x die bal erin schiet, maar zulke wedstrijden moeten er ook bijzitten om het leuk te houden denk ik dan maar... Niets zo leuk als een paar keer flink hard genaaid worden toch?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:08 schreef Ruudt het volgende:
Als je geen counter had gespeeld had je waarschijnlijk dik gewonnen.
vertel wat zijn zijn statsquote:Op zondag 3 juni 2007 18:23 schreef fabianf het volgende:
[..]
Het heeft me 2 counterdoelpunten opgeleverd, die paar procent balbezit wat ik ermee verlies lijkt me het probleem niet. Het is gewoon onzinnig dat hij 5x die bal erin schiet, maar zulke wedstrijden moeten er ook bijzitten om het leuk te houden denk ik dan maar... Niets zo leuk als een paar keer flink hard genaaid worden toch?
@komrad: ik heb een hauri-lookalike.
Omdat ze te veel zelvertrouwen hebben he, 't zou logischer zijn als er stond dat ze zichzelf overschatten.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:09 schreef maniack28 het volgende:
wtf... mijn zelfvertrouwen is wonderbaarlijk en mn team onderschat de tegenstander, hoe de fuck kan dat dan
Ik dacht (en ik denk Maniack ook) dat dat pas kon vanaf lichtelijk overdreven.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:13 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Omdat ze te veel zelvertrouwen hebben he, 't zou logischer zijn als er stond dat ze zichzelf overschatten.
quote:Yanks had er duidelijk voor gekozen om te counteren. BOL-DRAGOONS bleek vandaag vooral te willen counteren.
quote:Met 2-0 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust. BOL-DRAGOONS domineerde de wedstrijd en mocht 51 procent balbezit laten aantekenen.
Dat is snelquote:Op zondag 3 juni 2007 22:01 schreef JJHelder het volgende:
kampioen(eindelijk, na 6 pogingen in div VI) en directe promotie naar V
![]()
Anders scoort ie effe 5 minuten voor tijd de 2-1quote:
Nooit te vroeg juichen! In de laatste minuut kunnen er zelfs rare dingen gebeuren!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Anders scoort ie effe 5 minuten voor tijd de 2-1
Die van hem:quote:Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 163
Hij had ook een uitmuntende centrumaaval.quote:Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)
HatStats 161
Hmmzz....quote:a? Oh, hallo IJsbrand!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Bas Jan Velde.
Kijken we naar zijn Positiespel-vaardigheden, dan is deze jongeman twijfelachtig. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment slecht volgens mij. Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Hmm ja, zijn middenveld is beter en jij komt ook niet door z'n verdediging. En zijn rechterkant komt toch dicht in de buurt van jouw linkerverdediging. Uitslag klopt wel.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn stats:
[..]
Die van hem:
[..]
Hij had ook een uitmuntende centrumaaval.
Nog een paar punten en ik promoveer naar VIquote:Middenveld: redelijk (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: goed (laag)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: uitstekend (zeer hoog)
dit kan heel ongunstig zijn, aangezien de CA wordt berekend voordat pic en/of mots zijn meegeteld. Dus als je zelf pic speelt dan zal je alsnog geen CA-kans krijgen dacht ik.quote:
ik ben genaaid tegen twi afgelopen weekquote:Op maandag 4 juni 2007 07:51 schreef Flappekz het volgende:
De nieuwe foxtrick geeft nu hatstats aan bij jeugdwedstrijden. Geinig![]()
Wat nou man, mijn middenveld was 2 keer zo goedquote:Op maandag 4 juni 2007 13:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik ben genaaid tegen twi afgelopen week
TIP: je vleugels naar het midden zetten en je spitsen naar de vleugel werkt niet. Je kan beter kiezen voor 1 rating tegelijk en dus niet proberen om je middenveld én je vleugel sterk te hebben. Dit lukt niet of je tegenstander moet wel heeel zwak zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga de laatste weken van het seizoen lekker freewheelen... naar verwachting stijgen er de komende weken nogal wat trainees... sommigen worden verkocht en met de winst mijn middenveld nog wat versterken en eventueel de aanval... dan durf ik volgend jaar voor het kampioenschap te gaan
volgens hatstatsberekeningen is het beter om je spitsen naar de vleugels te zetten... ik heb de laatste twee weken alleen mijn vleugels naar het midden gezet om meer middenveld te krijgen, normaal staan ze of allebei aanvallend of eentje.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:44 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
TIP: je vleugels naar het midden zetten en je spitsen naar de vleugel werkt niet. Je kan beter kiezen voor 1 rating tegelijk en dus niet proberen om je middenveld én je vleugel sterk te hebben. Dit lukt niet of je tegenstander moet wel heeel zwak zijn.
Hatstats zijn ook niet alles he...Gewoon proberen in te spelen op de zwakste posities van de tegenstanderquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens hatstatsberekeningen is het beter om je spitsen naar de vleugels te zetten... ik heb de laatste twee weken alleen mijn vleugels naar het midden gezet om meer middenveld te krijgen, normaal staan ze of allebei aanvallend of eentje.....
Hij zit vrij hoog, en speelt momenteel nog een friendly met zijn vorige clubquote:Gerold Thöni [playerid=164064708]
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Liechtenstein
Total Skill Index (TSI): 1 090
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
quote:Menno-Jan van Druten nam namens PVDZ een hoekschop. Kris Blom dacht net te laat aan het jeugdpuistje op zijn voorhoofd toen hij de 2-3 binnenkopte. Auw!
Dat zou inderdaad wat kunnen zijn. Aan de andere kant, het kunnen ook gewoon random zinnetjes zijn voor éénzelfde event. Maar misschien wel geinig om even te onthoudenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:04 schreef rompompom het volgende:
Ik kreeg zojuist weer even een ingeving wat betreft de jeugdopleiding en het niveau van de populariteit: Misschien heeft de manier waarop de verjaardag wordt gevierd er wat mee te maken?.
Bij de één bouwen de spelers een feestje (populair?) en bij de ander wordt er taart getrakteerd (sympathiek?) en weer een ander vind het een dag als alle andere (controversieel?) en de laatste 'liep er vrolijk bij deze week' (aangenaam?). Het is zomaar een idee, maar je weet het nooit het met Hattrick...
Volgend seizoen, bij de pulls wordt er een hele hoop duidelijk, volgens mij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wat kunnen zijn. Aan de andere kant, het kunnen ook gewoon random zinnetjes zijn voor éénzelfde event. Maar misschien wel geinig om even te onthouden
Ik moet vannacht om 04:10 in Noorwegen.quote:
1-1 gespeeld met best aardige stats.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik moet vannacht om 04:10 in Noorwegen..
Mij lukt het welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:44 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...zijn er nog meer mensen die nu niet kunnen aanloggen op Hattrick?
quote:Paweł Kotra [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 13 740, 20 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Ik dacht dat je een speler die op de TL stond niet kon ontslaan?quote:Speler met ID 50273743 is voor het laatst gezien terwijl hij wanhopig probeerde uit het zwarte gat te klauteren waar hij destijds zo hard in gevallen was. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Even later werkte het inderdaad weer, maar dit was best vaag...kreeg al visioenen over databases die moesten worden gerestored enzo...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:27 schreef maniack28 het volgende:
Werkt hier gewoon hoor flappie..
hehe gelukkig was ik toen op vakantiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Even later werkte het inderdaad weer, maar dit was best vaag...kreeg al visioenen over databases die moesten worden gerestored enzo...![]()
Je kan gewoon je team behouden. Je zou eventueel door kunnen geven dat je daar gaat wonen, maar overplaatsen van je team kan sowieso niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:36 schreef Chen het volgende:
Hey, ik ga binnenkort verhuizen naar de Filippijnen. Maar moet ik dan op Hattrick mijn team laten overplaatsen of kan ik gewoon in NL blijven?
Chen, onze chineesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:15 schreef Daemon19 het volgende:
Wie gaat er nou weer naar de filippijnen?
Ik ben een Chinindoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Chen, onze chinees
Lekker filepinos neucken, toch Chen?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:20 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik ben een Chinindo![]()
En ik ga daar heen ja, om uiteraard mooie Filippijnse dames te neuken maar ook om daar te wonen jaOmdat mijn ouders 6 maanden daar gaaan wonen en dan weer 6 maanden hier.. en ik wil graag uit NL dus ga ik daar wonen gewoon
Heb daar trouwens ook allemaal familie zitten
quote:FC Chen
Aftrap: 13-06-2007 om 17:10
Speelterrein: TasmanianDevils Arena, bekerregels. Intrekken!
Ik hoop voor je dat je een paar pakken durex meeneemt..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:20 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik ben een Chinindo![]()
En ik ga daar heen ja, om uiteraard mooie Filippijnse dames te neuken maar ook om daar te wonen jaOmdat mijn ouders 6 maanden daar gaaan wonen en dan weer 6 maanden hier.. en ik wil graag uit NL dus ga ik daar wonen gewoon
Heb daar trouwens ook allemaal familie zitten
Damn, da's allround! Beetje jammer dat ik vleugelspel train bij de jonkies.quote:Ik meen een toekomstige ster ontdekt te hebben. Hij zei me dat hij Mike Gehrmann heet en 16 jaar oud is.
Als je het mij vraagt, is deze jongen wat Spelmaken betreft getalenteerd. Globaal gezien zijn z'n vaardigheden nu matig, denk ik. Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Scoren omschreven worden als redelijk. Met de juiste training haalt deze jongeman binnen de kortste keren matig in Verdedigen!
hmmm ik train verdedigen zal ik nu maar ff overstappenquote:Erik Heuts heeft volgens mij potentieel. Hij is 17 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt. Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Positiespel.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Je kunt ze toch allebei trainen: scoren en verdedigenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:47 schreef foetre het volgende:
[..]
hmmm ik train verdedigen zal ik nu maar ff overstappen
Heb ik al gedaan.wat zal ik als 1e training kiezen?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt ze toch allebei trainen: scoren en verdedigen
Wel een hele leuke speler
als je meerdere goede verdedigingstrainees hebt zou ik toch verdediging als eerste kiezen.... en dan scoren erbij voor die ene uitstekende spitsquote:Op zondag 10 juni 2007 12:59 schreef foetre het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.wat zal ik als 1e training kiezen?
Was vergeten mijn trainee ( Toni) op te stellen, maar nu krijgt hij alsnogn training!quote:Millus wilde de tegenstander onmiddellijk onder druk zetten. Timo Kurunsaari verraste de thuisploeg in de 13e minuut met een ingestudeerde vrije schop die in de verre hoek belandde: 0-1 voor Dynamo. Millus-speler Lou Emmer kreeg na 23 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde. Tot diepe teleurstelling van de Dynamo-fans kon Wojciech Latosiński een blessure aan zijn hamstring niet verbijten en moest van het veld. Reserve Toni De Liso nam zijn positie over.
En 5-0 gewonnen in de gewone competitiequote:Kristiansund A1
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek centrumaanval
Tactische vaardigheid zwak
Middenveld waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging waardeloos (laag)
Centrale verdediging waardeloos (heel hoog)
Linkerverdediging waardeloos (hoog)
Rechteraanval zwak (heel laag)
Centrale aanval uitmuntend (laag)
Linkeraanval redelijk (hoog)
quote:Kristiansund
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: goed (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel hoog)
Centrale verdediging: formidabel (hoog)
Linkerverdediging: matig (heel hoog)
Rechteraanval: briljant (heel laag)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 228
Verdediging 71
Middenveld 81
Aanval 76
quote:Bonobo11 liet in de 80e minuut zien hoe goed het team in counteren was: Raúl Macía kon onbedreigd op de keeper af en legde de 1-3 erin.
quote:De vrije trap van TheMasterF-speler Isaac van Ieperen in de 84e minuut was fantastisch. De redding van de keeper was zo mogelijk nog beter - geen doelpunt!
1e seizoen 6e divisie, plaats 3quote:Het team is de laatste 9 officiële duels ongeslagen. Het heeft daarbij 3 overwinningen op rij.
Yup. Twee weken terug won ik 4-1, na een 0-1 achterstand.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:15 schreef twi het volgende:
Is het mogelijk dat de ME je naait wanneer je 4-0 voor staat?Ik sta 4-0 voor tegen een botje, kom op man. Ik hoor gigantisch over 'm heen te walsen.
Feli!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:05 schreef Lennox het volgende:
Promotie naar VI is een feit. Of het als nummer 1 of 2 wordt is nog de vraag. Beslissing valt volgende week.
Heerlijkquote:
SV Houten 3
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counteraanval
Tactische vaardigheid: formidabel
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: uitmuntend (heel laag)
Centrale verdediging: briljant (heel hoog)
Linkerverdediging: uitmuntend (heel hoog)
Rechteraanval: zwak (heel hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
ik heb ook slechts 6 - 1 gewonnen van een botje..quote:Op zondag 10 juni 2007 22:15 schreef twi het volgende:
Is het mogelijk dat de ME je naait wanneer je 4-0 voor staat?Ik sta 4-0 voor tegen een botje, kom op man. Ik hoor gigantisch over 'm heen te walsen.
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:59 schreef sportfreak het volgende:
Helaas met 4-0 verloren. Wel definitief veilig gespeeld. De nummer 7 heeft verloren waardoor ik nu 9 punten voorsprong heb met nog 3 wedstrijden. Zeker van een zesde plek dus.![]()
Omdat er in de reguliere competitie niks meer op het spel staat ga ik denk ik volgende week ga motsen om maniack28 aan het kampioenschap te helpen.
Iemand anders nodig hebben om kampioen te wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 01:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je volgende week wint, dan dan... krijg je een zoen van me
Hey, ik heb hem niet nodig... het haalt alleen die hete adem in mn rug weg... en hij biedt het zelf aan, kom zegquote:Op maandag 11 juni 2007 08:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Iemand anders nodig hebben om kampioen te worden
SW|THEGREATEST doet het altijd op eigen kracht
das dus een reden om te verliezen volgende weekquote:Op maandag 11 juni 2007 01:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je volgende week wint, dan dan... krijg je een zoen van me
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das dus een reden om te verliezen volgende week![]()
Haphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphapquote:Op maandag 11 juni 2007 08:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hey, ik heb hem niet nodig... het haalt alleen die hete adem in mn rug weg... en hij biedt het zelf aan, kom zeg
gister alweer gewonnen.quote:Het team is de laatste 11 officiële duels ongeslagen. Het heeft daarbij 11 overwinningen op rij.
Ook zo'n honger?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Haphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphap
haphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphap
haphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphap
Maniack wel iigquote:
Ik heb net gegetenquote:
Gisteren eenmalig 3-4-3 gespeeld en 5-2 verloren van de aanstaande kampioen.quote:Transfers for Nand Hassing
Date From To Price TSI then
11-06-2007 Real Club de Cul CHOUCHOU TEAM 94 000 ¤ 500 Report this transfer to the staff
06-06-2007 De A stars Real Club de Cul 12 000 ¤ 440
CHOUCHOU TEAMquote:Op maandag 11 juni 2007 18:35 schreef twi het volgende:
Welke knuppel betaalt nu nog een ton voor een 17-jarige redelijk/matig?
Mooiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:20 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een paar pakken durex meeneemt..![]()
koop je eens een goede telefoon trutquote:De wedstrijd is begonnen, maar op dit moment krijg je geen contact met de dame die beloofd had om je het resultaat door te geven. Haar mobiele telefoon heeft geen bereik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |