Wacht, dat heb ik zeker naar geluisterd. Dankzij dat was ik van plan om Hattrick te gaan spelen. Bedanktquote:Op maandag 28 mei 2007 17:31 schreef savelkoul het volgende:Op 3FM geweest om uit te leggen wat Hattrick inhield.
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:04 schreef foetre het volgende:
hehe nog 1 wedstrijd winnen en ik ben gepromoveerd!!!
Speler 2:quote:Wel, Ellert Boersema is 15 jaar oud en hetgeen ik van hem gezien heb, heeft toch wel indruk op me gemaakt.
Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Scoren omschreven worden als rampzalig. Wat zijn Keepen betreft, moet ik zeggen dat deze jongen getalenteerd is. Globaal gezien zijn z'n vaardigheden nu slecht, denk ik.
Speler 1 haalt zeven (!) sterren, speler 2 een halve. Wel is de keeper goed redelijk in vorm en de mid matig, maar dan nog is het een erg groot verschil, me dunkt.quote:Goed, de kandidaat van deze week is 17 jaar oud en heet Kris Blom.
Kijken we naar zijn Spelmaken, dan mogen we stellen dat deze jongen getalenteerd is. Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Scoren omschreven worden als waardeloos. Globaal gezien zijn z'n vaardigheden nu slecht, denk ik.
Ja, en daar ben ik nog goed mee weggekomen. Lennox counterde, terwijl hij 65% en 77% bbz had.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef Egamer het volgende:
Ik sta 1e nu, dankzij een gelijkspel van rompompom.
quote:Albertus Abbema
16 years and 23 days, passable form
Latest rating: 5.5*
Latest position: Forward
Best aardige spelers heb ik rondlopen hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, en daar ben ik nog goed mee weggekomen. Lennox counterde, terwijl hij 65% en 77% bbz had..
Ahuh! Maar ik ben ook niet ontevreden over m'n eigen team.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:36 schreef Lennox het volgende:
[..]
Best aardige spelers heb ik rondlopen he![]()
Ik ben alleen tevreden over mijn jeugdverdediging:quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ahuh! Maar ik ben ook niet ontevreden over m'n eigen team..
Voor de rest is het drie keer nix...quote:Rechterverdediging redelijk (heel laag)
Centrale verdediging uitmuntend (laag)
Linkerverdediging goed (heel laag)
Slechts 350k mensen, wie maakt me los! Vanochtend gespeeld op het middenveld, gratis training!quote:Frantasijs Andermans
TSI=3 030, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Onvoorspelbaar]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
67kquote:Juan Miguel Lanus García (162674745) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:30-05-2007 Geplande wissels in aantocht
We zijn begonnen met het testen van een nieuwe optie: geplande wissels. Deze optie zal uiterlijk in augustus in de jeugdopleiding worden ingevoerd, waarna ook de volwassenen zullen volgen. Geplande wissels geven je de mogelijkheid om voorafgaand aan de wedstrijd bepaalde criteria op te stellen waarbij tijdens de wedstrijd gewisseld moet worden. Je kunt bijvoorbeeld onbekende nieuwelingen uitproberen tegen het eind van de wedstrijd, een vermoeide speler vervangen of een extra aanvaller inbrengen als het even niet meezit.
Geplande wissels brengen vele nieuwe tactische mogelijkheden met zich mee, waarbij je nu al kunt gaan nadenken over je toekomstige teamopbouw. Misschien heb je een paar extra spelers nodig om kampioen te worden of de beker te winnen, of misschien kun je met een veelzijdiger team je tegenstanders beter verrassen?
Om die reden laten we je vast weten dat we hier mee bezig zijn. Meer informatie zal voorafgaand aan de invoering volgen.
quote:30-05-2007 Wijziging op komst: Conditie
Als gevolg van het invoeren van de geplande wissels zal het plannen van conditietrainingen uiteraard belangrijker gaan worden. Om die reden vinden we het tijd worden dat niet langer alleen middenvelders conditie nodig hebben. Tegen de tijd dat geplande wissels ook ingevoerd worden bij de volwassenen, zal conditie zijn veranderd in een vaardigheid waar ieder type speler profijt van kan hebben. We zullen het hele concept grondig herzien om dit trainingstype zowel realistischer als leuker te maken.
Nope.. ik denk dat ze dit juist doen om de prijs van spelers omhoog te krikken. Meer conditie trainen betekend minder reguliere trainingsweken, betekend dat een echt goeie speler meer waard wordt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:04 schreef Yankee_One het volgende:
nog meer conditietrainingen nodig dus
dan mogen ze de trainingsweken voor de andere vaardigheden wel korter maken imo
Oopsquote:0e minuut: Het is om te bakken vandaag in Hoolieganzen Arena. De 2228 fans lijken er echter weinig last van te hebben en bouwen een feestje in afwachting van de aftrap. Hoolieganzen speelt in een 3-1-3-opstelling. Vandaag stelt de coach volgende spelers op: Heitman - Wanders, Erla, van Weeren - Ket - á Gørðunum, Bleek, Harders.
Kielp kiest voor een 5-3-2-opstelling. Aan de aftrap: Wijnberg - Raik, Juon, Starr, Glockner, Ben-Gigi - Gruiu, Más, Rubio - Moisand, Moll.
Boegeroep alom op de tribunes omdat de thuisploeg er niet in slaagt om 9 spelers op te stellen. De uitploeg keert met een 0-5 overwinning huiswaarts. 0 - 5 is de eindstand van deze wedstrijd.
Nee, de training van de hele week gaat verloren...quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:07 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Oops
Dacht dat je minimaal 7 spelers moest opstellen.
Kon er niet meer opstellen door blessures
Krijgt mijn enige trainee die fit genoeg was om te spelen nog wel training?
En al je assistenten krijgen ruzie en stappen op, daarnaast moet je 200% stadiongelden terugbetalenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, de training van de hele week gaat verloren...
KOEI!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef MrMoon het volgende:
tvp...
ik vond al dat er weinig in het HT topic werd gepost.. maar ik snap nu waarom dat zo leek... er zat al een slotje op![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja of natuurlijk gewoon druk met school![]()
dank jequote:Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!
Gilles Fabriek: Ik hoop dat je hem deze week hebt zien spelen. Hij leverde een van zijn beste prestaties tot dusver.
Oké. We praten binnenkort verder.
hij heeft nooit wat te melden... kan je em ook ontslaan?quote:Hey!
Je zult ook wel gemerkt hebben wat een buitengewoon goede wedstrijd Tijl Back deze week heeft gespeeld. Laat ons hopen dat hij leert om regelmatiger op dat niveau te spelen.
Bedankt voor je tijd, ik ben zeker dat je nu andere dringende zaken aan je hoofd hebt.
23-5quote:All is well here, hope the same is true for you.
Albertus Abbema had a delightful game this week, he fought harder than any of our other players.
OK. See you later, then.
30-5quote:Good day to you!
I like Albertus Abbema, he could become our top player if we help him develop his potential.
That's all for now, talk to you next week.
quote:What's up?
I'm starting to realize that Albertus Abbema is a diamond in the rough! Train him well and he will be your most valuable young player.
Albertus Abbema is an ambitious young boy, and I'm happy to say it is paying off. Especially with his Scoring ability, which has improved with training.
Twan Rutte had his birthday this week. Remember we can't keep the kids on the squad once they've turned 19 years old.
Bye, bye - let's talk later.
quote:30-05-2007 Coming up next: Substitutions
We want to give notice that we have started testing a new feature, planned substitutions. This feature will make its way into the youth academies by August at the latest, and after that also into the senior teams. Planned substitutions allows you to create rules before a match starts that will trigger substitutions as the match is played. For example, you will be able to test unproven players late in a match, to replace tired players with fresh ones, or to make an offensive change if a game is slipping out of your hands.
Substitutions will obviously affect the tactical planning for your team, but also how you build your squad in the future. Maybe you need a few more players to succeed in the league or cup, and maybe a greater versatility in the squad opens up more tactical choices when you plan substitutions?
This is why we give you a heads up, more information will of course be announced prior to the release.
quote:30-05-2007 Upcoming change: Stamina
As a result of introducing substitutions, stamina planning will come into more focus in the game and it is time to change the fact that today only playmakers really need stamina. For this reason, we want to announce that by the time substitutions reach the senior teams, stamina will be a skill that all player types benefit from. In fact, the whole stamina system will be redesigned to make this training type more realistic and fun to work with.
Verkocht voor 423k, waar ik zelf 393k van over houd!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Slechts 350k mensen, wie maakt me los! Vanochtend gespeeld op het middenveld, gratis training!
het is realistisch, maar als ik allemaal verdedigers rond heb lopen met slecht-zwak conditie ga ik er dus goed op achteruitquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Verkocht voor 423k, waar ik zelf 393k van over houd!!
Wel terecht trouwens dat ze conditie belangrijker maken voor alle spelers. Alsof een verdediger niet hoeft te lopen.. Het zou wel logisch zijn als het voor mids belanrijker blijft, dat dan weer wel. En die wissels, dan verdubbelt je aantal mogelijke trainees? Of zullen ze gaan instellen dat een speler dan minimaal driekwart van één wedstrijd moet hebben gespeeld om training te krijgen?
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn met verstand (die dus niet meer dan 2 a 3 keer per seizoen conditie trainen) die in hun voorste en achterste linies wel spelers hebben lopen met conditie. De enige die bij mij hoger dan zwak conditie heeft is een spits die ik vorige week gekocht heb.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
het is realistisch, maar als ik allemaal verdedigers rond heb lopen met slecht-zwak conditie ga ik er dus goed op achteruit
Gezien het feit dat het tegelijk met de wissels wordt ingevoerd, zal het denk ik niet komend seizoen zijn. Je kan je er dus alvast op voorbereiden; komend tussenseizoen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
het is realistisch, maar als ik allemaal verdedigers rond heb lopen met slecht-zwak conditie ga ik er dus goed op achteruit
Tsja, die gaan vanzelf mee omhoog als ik de mids train (drie keer per seizoen). Mijn spitsen zitten op redelijk en uitstekend, mijn verdedigers op matig, redelijk en uitstekend en m'n keeper op zwak. Die heb ik dan ook nog niet zo lang.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn met verstand (die dus niet meer dan 2 a 3 keer per seizoen conditie trainen) die in hun voorste en achterste linies wel spelers hebben lopen met conditie. De enige die bij mij hoger dan zwak conditie heeft is een spits die ik vorige week gekocht heb.
ik heb de meeste spelers maximaal 3 seizoenen (trainees iets langer), daarna zijn ze niet goed genoeg meer. voordat ik een dude op redelijk oid heb moet hij alweer weg..quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gezien het feit dat het tegelijk met de wissels wordt ingevoerd, zal het denk ik niet komend seizoen zijn. Je kan je er dus alvast op voorbereiden; komend tussenseizoen bijvoorbeeld.
Daarom is het ook goed dat voor niet-mids een lager niveau is vereist om maximaal te presteren, vind ik. Maar dat ze met waardeloos conditie een wedstrijd fluitend uitspelen, kan niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik heb de meeste spelers maximaal 3 seizoenen (trainees iets langer), daarna zijn ze niet goed genoeg meer. voordat ik een dude op redelijk oid heb moet hij alweer weg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |