quote:Op maandag 28 mei 2007 17:41 schreef Ruudt het volgende:
Foetre heeft deze week een monsterscore!
[afbeelding]
Er staat geen minuut bij die laatste zin en hij komt meteen na de gele kaart, dus ik dacht dat ie veroorzaakt was. Haal het vanavond wel weg dan.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:50 schreef rompompom het volgende:
Ik wil niet zeikerig zijn, maar volgens mij heb ik geen blessures veroorzaakt, ruudt. Dan heb ik drie punten teveel. Niet dat ik die niet nodig heb in de strijd om VJ, maar goed..
De pleister:
After 39 minutes Leovardia's Leonard van Kooten contracted a slight foot injury, but could finish the game.
De blessure:
A loud groan was heard from the fans of Leovardia, as Thimo Harpman left the pitch in too much pain to finish the match.
Die staan in ieder geval niet in het lijstje uit de OP..
misschien dat ie volgend seizoen beter in het roze kangaan spelenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:28 schreef komrad het volgende:
VK heeft gary lineker award wel te pakken
Zo vaak heb je niet een goede beurtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:47 schreef SuperWeber het volgende:
Whehehe, ik heb een goede beurt gemaakt afgelopen week zie ik
quote:
quote:
aha... maar daar heb je je plek inmiddels ook al gevondenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Inmiddels niet meer
* SuperWeber is verhuisd naar Helsinki
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha... maar daar heb je je plek inmiddels ook al gevonden![]()
ideaal dus..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Mja, ze leeft in hetzelfde huis enzo
Ik wist dat er bij 1 iemand de score niet klopte, bij jou dus. Zal het zometeen aanpassen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef fabianf het volgende:
Hoe komt u aan een +2? Blessure was unforced, geel was voor de tegenpartij. Moet ik al mijn andere wedstrijden ook nog even nalopen of doe je dat zelf?
hmmz zijn die regels e.d. in het engels of gewoon in et nederlands?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:08 schreef Ruudt het volgende:
Heb nog steeds geen tijd, update dus nóg later. Zal geen datum meer noemen.
hmmz heb je een overzichtje ergens? dan kan ik wel even zien wat ik kan doen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:16 schreef Ruudt het volgende:
In het Engels.
geel 1
rood (2xgeel) 3
rood (direct) 4
pleister/blessure tegenspeler 1
bonus veroorzaken pleister 1
bonus veroorzaken blessure 3
geen kaarten/blessures tegenstander -3
OP, daar stond het antwoord op je vorige vraag ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz heb je een overzichtje ergens? dan kan ik wel even zien wat ik kan doen...
ik heb toch niet het overzichtje met de huidige tussenstand of kan ik de ook in OP vinden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
OP, daar stond het antwoord op je vorige vraag ook..
Thanks!quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:28 schreef MrMoon het volgende:
Zoo.. ik ben alle wedstrijden even nagegaan en heb even een voerzichtje gemaakt.
Ruudt je moet alleen nog wel even de puntentelling doen, want ik weet niet precies hoe et werkt en je moet et dan nog even toevoegen aan de huidige tussenstand....
Hier is mijn excelbestandje te downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |