quote:Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Okee, en zonder passingskills krijg je nog wel fatsoenlijke counters op de mat?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wist in t begin niet eens dat passen belangrijk was voor mn verdedigers. Dat leerde ik gaande weg. Ik heb nu pas mn 1e trainies gekocht met redelijk passen en of vleugelspel. Omdat ze voorheen voor mij niet betaalbaar waren. Dus denk ik dat je daar als beginneling je helemaal niet druk om moet maken. Het kan wel maar ik koos er voor om een betere mids te kopen om dat die toch t hele seizoen mee moeten. Je trainies worden in t loop van t seizoen steeds beter en zo een bij skill is als je t mij vraagt niet zo belangrijk op dat niveau. Ik zou me iig niet teveel druk maken met bij skils voor je trainies maar meer voor je mids. Ik heb net een mid verkocht die ik had gekocht toen. Hij heeft tot halverwege vorig seizoen mee gedaan. hij had uitstekend conditie, redelijk positiespel en goed passen. Hij was toen ik m kocht een jaar of 26 en haalde 3 a 3,5 sterren. Das niet byzonder maar goed genoeg voor als je net begint. Zo een speler is relatief goedkoop en das handig als je net begint. Een uitstekend conditie en goed positiespel en bv redelijk of matig passen is ook goed als je net begint. Probeer ze all1 niet te jong te kopen dan zijn ze duurder.
Ook een simpele spits (redelijk of goed score) is geen overbodige luxe en een redelijkgoed keep. Maar dit zeg ik terwijl ik zn huidige team niet ken en dus ook niet wat er aan vervannging toe is.
Kijk trouwens naar de youth pull die Daemon19 net heeft verkocht das toch niet te betalen als je net begint (zie zijn berichtje) :
[..]
Mag je ook met de grote mensen meepraten..quote:Op woensdag 13 december 2006 21:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik mag volgend jaar pas beker spelen...
Ik ben dan ook pas 1,5 seizoen bezig.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Mag je ook met de grote mensen meepraten..
Alleen met populair en geliefde teamspealer is er geen kans dat er een TS hit is. Bij alle andere wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:42 schreef roelofjan het volgende:
Teamgeest was mooi gestegen naar content nadat ik PIC gespeeld had.
Da's goed, want zondag belangrijke wedstrijd...
Koop je een aangename speler..
[..]!
Gevolg: Teamgeest: kalm
Die staat zondag gewoon weer op bedaard dus.
(Coach met rampzalig leiderschap.)
Lang genoeg zoeken en geluk hebben...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:17 schreef komrad het volgende:
probeer jij maar eens een geliefde teamspeler te kopen
er zijn er 2 gesignaleerdquote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lang genoeg zoeken en geluk hebben...
Je moet niet all1 willen gaan voor de counter in mijn optiek. Ik gebruik counter all1 in friendly's en niet voor de competitie. Maar ook zonder passen win ik wedstrijden anders ben ik niet 2x achter elkaar kampioen geworden lijkt mij. 1x kan toeval zijn en een zwakke comp maar 2x achter elkaar? T kan nog steeds maar dat lijkt me wel heel erg sterk. Ik heb me afgelopen seizoen met gemak kunnen stand houden in de VIII dus lijkt t me dat mn ideeen niet zo raar zijn. Er was samen met mij nog een ander team gepromoveerd en die is t zelfde seizoen weer gedegradeerd. Als ik dit seizoen mee kan doen voor t kampioenschap denk ik dat ik t in mn 4e seizoen wel aardig door heb. Niet voor de hogere regionen maar wel voor de lagere. Mijn tacktiek lijkt me dan ook de beste om in een paar seizoenen mee te komen in de VIII.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:46 schreef Lemming22 het volgende:
Even door met het gesprek uit het vorige topic
[..]
Okee, en zonder passingskills krijg je nog wel fatsoenlijke counters op de mat?
Okee, en dan ook 5-3-2 in de competitie? Of 4-4-2 zoals outpost zegt?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:10 schreef twi het volgende:
M'n stadion is af
Zolang je in de IX en VIII het middenveld hebt win je de meeste partijen wel. Kan je dus kiezen om defs te trainen met 5-3-2 en ervaren en goede middenvelders (3 CM's), of PM trainen met 5 redelijk 17-jarige PM's. Denk dat beiden een goede start veroorzaakt. PM is wat flexibeler aangezien je dan met 5 man je aanval kunt ondersteunen, maar zoals je zegt trainen veel users PM en bovendien schiet de PM-training van vleugelspelers ook voor geen meter op. Bij verdedigen trainen heb je 10 volledige trainingsplekken toch? Zou ik daar voor gaan. 5-3-2 met goede middenvelders. Desnoods 5-4-1.
Maar goed... ik zie de bui al hangen, dit wordt het naai Kristiansund met ME seizoen!quote:foefers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
Kristiansund
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: redelijk (heel hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: zwak (heel hoog)
Rechteraanval: formidabel (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
quote:
Whehe, en dan ook foefers als teamnaamquote:
Wat een onzin die mijlpalen.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:28 schreef maniack28 het volgende:
Ja, je hebt een x bedrag op je rekening staan en daarvoor krijg je een mijlpaal...
yupquote:Op donderdag 14 december 2006 12:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, en dan ook foefers als teamnaam
Heeft iedereen z'n training weer van conditie afgehaald? Is best lullig anders
Heb em niet eens op conditie gehad.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, en dan ook foefers als teamnaam
Heeft iedereen z'n training weer van conditie afgehaald? Is best lullig anders
Eigenlijk moet iedereen gewoon massaal afspreken om niet op conditie te gaan trainen, irritante onderbreking van het trainingsseizoen is het.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:47 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Heb em niet eens op conditie gehad.
10 dokters geen idee?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:03 schreef maniack28 het volgende:
PAUPERZOOI!!!!!!!
Echt ik begin hattrick steeds meer te haten... vorige week rode kaart, van het weekend 3x geel terwijl ik mn spelers inkoop op liefVan het weekend ook zwaar onterect 3-3... nu maar besloten niet te piccen want ik zag de bui al hangen, met moeite 2-1 gewonnen (terwijl ik een zwaar middenveldoverwicht had en een formidabel aanval aan de rechterkant) en dan schopt die kuthoer (ja het was een meid) mn a-keep ook nog ff voor 7 weken dood.. vieze kutwijf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zou tohc denken dat ik wel met meer dan 2-1 moet winnen op deze manier:
[..]
Maar goed... ik zie de bui al hangen, dit wordt het naai Kristiansund met ME seizoen!
Keep dus 7 weken, met 6 dokters is dat 5 dagen = 5*7=35 dagen... 35 fucking dagen, dan kan hij dus halverwege het seizoen pas weer in actie komen![]()
10 dokters is duur en het scheelt slechts 1 week.... ik bedoel.. kampioen word ik toch niet, dus laat maar zitten... denk dat ik gewoon met 3 dokters blijf, dan duurt het 8 weken, kan ie volgend seizoen weer knallenquote:
Of ze moeten friendlies mogelijk maken op de competitiedag in het tussenseizoen.zquote:Op donderdag 14 december 2006 12:55 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Eigenlijk moet iedereen gewoon massaal afspreken om niet op conditie te gaan trainen, irritante onderbreking van het trainingsseizoen is het.
En toch nog zo goed terecht gekomen. Er is nog hoop voor me!quote:Op donderdag 14 december 2006 13:36 schreef Grumpey het volgende:
ik heb 2x zo'n boete gehad
1x zelfde situatie als jij had
1x omdat ik een reclame maakte voor mijn bondscoachschap
eingenlijk was ik nu dus 150.000 rijker!
Da's wel zwaar kut ja. Bedankt voor de les in ieder geval, dan kan ik er voor zorgen dat ik, mocht ik ooit in die situatie komen, die fout niet maakquote:Op donderdag 14 december 2006 13:32 schreef Lemming22 het volgende:
Stelletje rotzakken bij Hattrick zeg![]()
![]()
Dat hele verhaal van een vriend die ook een team heeft aangevraagd gaat vooralsnog niet door, omdat dat op mijn IP is gedaan (bij mij thuis) en nou vindt HT dat ik een tweede team heb aangevraagd en heb ik daarom een boete van 75000 euro gekregen. Uitleg mocht niet baten, ik ben gewoon kei hard genaaid door hattrick![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ie het risico niet meer gaat nemenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:16 schreef Daemon19 het volgende:
Dat kon namelijk wel. Je hoefde het zelfs niet te melden.
Maar waarschijnlijk omdat je vriend een andere naam heeft, dachten ze misschien dat je de boel aan het flessen was. Moraal van dit verhaal: vraag een nieuw team aan met een persoon die dezelfde (adres-)gegevens als jou heeft, op zijn/haar voornaam en geboortedatum na..
Ik doe het maar niet inderdaad, hij mag er nu lekker thuis een gaan aanvragen.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het risico niet meer gaat nemen![]()
Waarschijnlijk val je nu in risicogroep rood, jah..quote:Op donderdag 14 december 2006 14:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik doe het maar niet inderdaad, hij mag er nu lekker thuis een gaan aanvragen.
En mocht ik ooit een tweede team willen, ga ik wel even bij de buren internetten. Ik sta nu namelijk vast onder verhoogd toezicht![]()
Dan verlies ik er ook op -> makelaarskosten.. ik heb een reservekeep die nog moet stijgen in ervaring voor future coach... dus ik stel die gewoon op. Promoveren doe ik niet, dus het boeit geen kont...quote:Op donderdag 14 december 2006 13:12 schreef Ruudt het volgende:
Zet hem gewoon te koop op donderdagavond, zodat hij afloopt als je een wedstrijd hebt.
Ik heb dat al best vaak gedaan en 9 van de 10 keer biedt er een gek.
God Hattrick works in mysterious ways..quote:Op donderdag 14 december 2006 16:01 schreef Lennox het volgende:
Wazig dat ze bij mij dan geen problemen hebben gemaakt. Heb ook zelfde geboortedatum als mn (tweeling, duh) broer die Hattrick speelt.
Daar zal het inderdaad op mis zijn gegaan, andere naam, ander adres, zelfde IP. Tsja, het blijven gewoon een stelletje zeikerds daar bij Hattrick, aangezien ik het wel gewoon uit heb gelegd.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:28 schreef Grumpey het volgende:
daar zit inderdaad het verschil in, als je zelfde adres invult dan klopt het gewoon en mag het gewoon. Zodra je raar een ander adres op een zelfde IP invult, dan gaat het mis want dat vinden ze raar (en is het ergens ook wel).
Er zijn genoeg gekken die het verzinnen.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Daar zal het inderdaad op mis zijn gegaan, andere naam, ander adres, zelfde IP. Tsja, het blijven gewoon een stelletje zeikerds daar bij Hattrick, aangezien ik het wel gewoon uit heb gelegd.
Dat laatste zou zo maar kunnenquote:Op donderdag 14 december 2006 17:53 schreef Lennox het volgende:
Ik snap ook niet waarom iemand het bij jou moet aanvragen. Stond hij zo te popelen om te beginnen? Of werd hij min of meer door jou gedwongen zich aan te melden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei
Inderdaad. Mensen die echt per sé een tweede team willen, gebruiken gewoon een proxy of spelen alleen op hun werk ofzo. Ik snap ook niet wat mis mee is, zolang je niet tussen je teams gaat handelen.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:13 schreef twi het volgende:
Het zijn een stelletje mierenneukers bij Hattrick, ook geen enkel benul om een dergelijke boete terug te draaien. Triest.
In mijn competitie zit er ook eentje, heeft ook twee teams. De ene user heet dedemsvaart, de andere dedemsvaria. Zullen ongetwijfeld verschillende personen zijn, en ze doen nog geen illegale handelingen, maar dat vind ik dubieuzer dan wanneer je thuis een vriend aanmeldt voor Hattrick. Daar hebben die gasten alleen maar profijt van. Idioterie.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die echt per sé een tweede team willen, gebruiken gewoon een proxy of spelen alleen op hun werk ofzo. Ik snap ook niet wat mis mee is, zolang je niet tussen je teams gaat handelen.
Ja, teamnamen die zo op elkaar lijken in dezelfde competitie zie je eigenlijk alleen bij bots, da's wel vaag. Maar ja, ze kunnen niet zien of je daadwerkelijk een vriend aanmeldt of dat je een leuk verhaaltje ophangt. Dat snap ik van hun kant dan wel weer.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:59 schreef twi het volgende:
[..]
In mijn competitie zit er ook eentje, heeft ook twee teams. De ene user heet dedemsvaart, de andere dedemsvaria. Zullen ongetwijfeld verschillende personen zijn, en ze doen nog geen illegale handelingen, maar dat vind ik dubieuzer dan wanneer je thuis een vriend aanmeldt voor Hattrick. Daar hebben die gasten alleen maar profijt van. Idioterie.
Ik daag meestal gewoon 25 Belgen uit. Altijd wel eentje die wel wil komen.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:05 schreef rompompom het volgende:
Enniehoe, het Russisch vlaggetje neem ik volgende week mee uit Moskou
quote:Voor deze wedstrijd zullen ze vanuit België naar Nederland reizen.
Datzelfde doe ik met Zweden. Is er ook altijd wel iemand die komt, woensdag een 5e-klasser. Dus dat wordt weer een vol huisquote:Op donderdag 14 december 2006 19:09 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik daag meestal gewoon 25 Belgen uit. Altijd wel eentje die wel wil komen.![]()
[..]
Dat kunnen ze wel zien wanneer ze even geduld hebben. Simpelweg kijken of er gecheat wordt en er onderlinge transfers plaatsvinden. Kijken of het 'aanmeld-IP' hetzelfde is als degene die na verloop van tijd inlogt. Ik zou er tegen in beroep proberen te gaan in elk geval, Lemming.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, teamnamen die zo op elkaar lijken in dezelfde competitie zie je eigenlijk alleen bij bots, da's wel vaag. Maar ja, ze kunnen niet zien of je daadwerkelijk een vriend aanmeldt of dat je een leuk verhaaltje ophangt. Dat snap ik van hun kant dan wel weer.
Enniehoe, het Russisch vlaggetje neem ik volgende week mee uit Moskou
Hopen dat het beter gaat...quote:14-12-2006 om 17:21 (Global)
The web server performance problems that have plagued Hattrick for some time were solved early this morning, when we finally found the elusive bug that caused them. We apologise for the inconvenience the poor performance has caused.
Echt? Ik moest inkorten hoor omdat ik het maximum overschreed.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:18 schreef twi het volgende:
Yup, ik had 540k op de rekening toen ik 766k uitgaf aan m'n stadion. Kwam gewoon iets boven de 2 ton schuld terecht.
Yeah right, verzin maar een of ander kut excuus.quote:
Denk het ook, want je kan maar tot 200k in de schuld komen.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Echt? Ik moest inkorten hoor omdat ik het maximum overschreed.
Weet je zeker dat je niet op dat moment een speler op de TL had staan waarvoor je nog geld ging ontvangen ofzo?
niet bij het verbouwen van je stadion. Dat is namelijk de manier waarop sommige grote clubs zichzelf failliet laten gaan. Gewoon een teringgroot stadion laten bouwen. uitsluitend met de koop van een speler kan je niet over de 2 ton aan schuld..quote:Op donderdag 14 december 2006 20:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Denk het ook, want je kan maar tot 200k in de schuld komen.
Dat heb ik al geprobeerd, maar ze blijven nogal standvastig vasthouden aan het feit dat ik erbij was toen het team aangevraagd werd. En dat mag niet. Erg, erg flauw. Ik kan het inderdaad nog proberen met te zeggen dat het te controleren is door te kijken naar IP-nummers die gaan verschillen en kijken of er geen onderlinge transfers plaatsvinden. Maarja, ik weet eigenlijk al zeker dat dit niet gaat werken, omdat ze waarschijnlijk geen zin hebben om het in de gaten te houden..quote:Op donderdag 14 december 2006 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel zien wanneer ze even geduld hebben. Simpelweg kijken of er gecheat wordt en er onderlinge transfers plaatsvinden. Kijken of het 'aanmeld-IP' hetzelfde is als degene die na verloop van tijd inlogt. Ik zou er tegen in beroep proberen te gaan in elk geval, Lemming.
Maar nee, laten we fijn op voorhand straffen.
quote:
Inderdaad een beetje vroeg. Ga je 2 weken op vakantie ofzo, JD?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:32 schreef Grumpey het volgende:
Beetje vroeg he?
maar goed, bedankt in ieder geval
Ik heb ook wat spelers die evt. te verkopen zijn als future coach,quote:Op donderdag 14 december 2006 15:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
die nog moet stijgen in ervaring voor future coach... dus ik stel die gewoon op. Promoveren doe ik niet, dus het boeit geen kont...
Nee, NEC speelt 2x thuis.. daarna wel een weekje weg.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:38 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad een beetje vroeg. Ga je 2 weken op vakantie ofzo, JD?
Nou, dat is nu ook weer geen reden om thuis te blijven..quote:Op donderdag 14 december 2006 20:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, NEC speelt 2x thuis.. daarna wel een weekje weg.
Ik ga naar Uruguayquote:Op donderdag 14 december 2006 19:09 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik daag meestal gewoon 25 Belgen uit. Altijd wel eentje die wel wil komen.![]()
[..]
A joh een beetje flagchasen, ik moet toch wat nu ik er vroeg uit ligquote:
Yup, dat weet ik zeker, want de speler die ik op de TL had staan was juist net afgelopen omdat ik aan het wachten was totdat ik voor 700k m'n stadion uit kon breiden. Voor de zekerheid de uitbreiding van 766k geprobeerd, en die pakte 'ie gewoon. Had verder niks meer op de TL staan.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Echt? Ik moest inkorten hoor omdat ik het maximum overschreed.
Weet je zeker dat je niet op dat moment een speler op de TL had staan waarvoor je nog geld ging ontvangen ofzo?
Wat een dikke onzin zeg, kan je straks iedereen gaan beboeten omdat ze niet zelf achter de PC zaten tijdens het registreren, maar over de schouder van een ander meekeken terwijl die zich voor hem registreerde. Die pislulletjes geilen echt op dit soort machtsmisbruik.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd, maar ze blijven nogal standvastig vasthouden aan het feit dat ik erbij was toen het team aangevraagd werd. En dat mag niet. Erg, erg flauw. Ik kan het inderdaad nog proberen met te zeggen dat het te controleren is door te kijken naar IP-nummers die gaan verschillen en kijken of er geen onderlinge transfers plaatsvinden. Maarja, ik weet eigenlijk al zeker dat dit niet gaat werken, omdat ze waarschijnlijk geen zin hebben om het in de gaten te houden..
en deze speler komt in aanmerking bij mij om coach te worden:quote:Een goed coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een zwak leider.
Maar welke is dan beter?quote:
Julius ´ebrauskas (14841609) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
38 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |