Echt? Ik moest inkorten hoor omdat ik het maximum overschreed.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:18 schreef twi het volgende:
Yup, ik had 540k op de rekening toen ik 766k uitgaf aan m'n stadion. Kwam gewoon iets boven de 2 ton schuld terecht.
Yeah right, verzin maar een of ander kut excuus.quote:
Denk het ook, want je kan maar tot 200k in de schuld komen.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Echt? Ik moest inkorten hoor omdat ik het maximum overschreed.
Weet je zeker dat je niet op dat moment een speler op de TL had staan waarvoor je nog geld ging ontvangen ofzo?
niet bij het verbouwen van je stadion. Dat is namelijk de manier waarop sommige grote clubs zichzelf failliet laten gaan. Gewoon een teringgroot stadion laten bouwen. uitsluitend met de koop van een speler kan je niet over de 2 ton aan schuld..quote:Op donderdag 14 december 2006 20:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Denk het ook, want je kan maar tot 200k in de schuld komen.
Dat heb ik al geprobeerd, maar ze blijven nogal standvastig vasthouden aan het feit dat ik erbij was toen het team aangevraagd werd. En dat mag niet. Erg, erg flauw. Ik kan het inderdaad nog proberen met te zeggen dat het te controleren is door te kijken naar IP-nummers die gaan verschillen en kijken of er geen onderlinge transfers plaatsvinden. Maarja, ik weet eigenlijk al zeker dat dit niet gaat werken, omdat ze waarschijnlijk geen zin hebben om het in de gaten te houden..quote:Op donderdag 14 december 2006 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel zien wanneer ze even geduld hebben. Simpelweg kijken of er gecheat wordt en er onderlinge transfers plaatsvinden. Kijken of het 'aanmeld-IP' hetzelfde is als degene die na verloop van tijd inlogt. Ik zou er tegen in beroep proberen te gaan in elk geval, Lemming.
Maar nee, laten we fijn op voorhand straffen.
quote:
Inderdaad een beetje vroeg. Ga je 2 weken op vakantie ofzo, JD?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:32 schreef Grumpey het volgende:
Beetje vroeg he?
maar goed, bedankt in ieder geval
Ik heb ook wat spelers die evt. te verkopen zijn als future coach,quote:Op donderdag 14 december 2006 15:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
die nog moet stijgen in ervaring voor future coach... dus ik stel die gewoon op. Promoveren doe ik niet, dus het boeit geen kont...
Nee, NEC speelt 2x thuis.. daarna wel een weekje weg.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:38 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad een beetje vroeg. Ga je 2 weken op vakantie ofzo, JD?
Nou, dat is nu ook weer geen reden om thuis te blijven..quote:Op donderdag 14 december 2006 20:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, NEC speelt 2x thuis.. daarna wel een weekje weg.
Ik ga naar Uruguayquote:Op donderdag 14 december 2006 19:09 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik daag meestal gewoon 25 Belgen uit. Altijd wel eentje die wel wil komen.![]()
[..]
A joh een beetje flagchasen, ik moet toch wat nu ik er vroeg uit ligquote:
Yup, dat weet ik zeker, want de speler die ik op de TL had staan was juist net afgelopen omdat ik aan het wachten was totdat ik voor 700k m'n stadion uit kon breiden. Voor de zekerheid de uitbreiding van 766k geprobeerd, en die pakte 'ie gewoon. Had verder niks meer op de TL staan.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Echt? Ik moest inkorten hoor omdat ik het maximum overschreed.
Weet je zeker dat je niet op dat moment een speler op de TL had staan waarvoor je nog geld ging ontvangen ofzo?
Wat een dikke onzin zeg, kan je straks iedereen gaan beboeten omdat ze niet zelf achter de PC zaten tijdens het registreren, maar over de schouder van een ander meekeken terwijl die zich voor hem registreerde. Die pislulletjes geilen echt op dit soort machtsmisbruik.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd, maar ze blijven nogal standvastig vasthouden aan het feit dat ik erbij was toen het team aangevraagd werd. En dat mag niet. Erg, erg flauw. Ik kan het inderdaad nog proberen met te zeggen dat het te controleren is door te kijken naar IP-nummers die gaan verschillen en kijken of er geen onderlinge transfers plaatsvinden. Maarja, ik weet eigenlijk al zeker dat dit niet gaat werken, omdat ze waarschijnlijk geen zin hebben om het in de gaten te houden..
en deze speler komt in aanmerking bij mij om coach te worden:quote:Een goed coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een zwak leider.
Maar welke is dan beter?quote:
Julius ´ebrauskas (14841609) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
38 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider.
Dus eigenlijk maakt het niet zo veel uit met wat ik nu heb, wil ik niet teveel geld uitgeven?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:40 schreef -J-D- het volgende:
Die laatste kan een uitstekend coach worden met redelijk leiderschap. Maar waarschijnlijk ga je voor een goed coach/redelijk leiderschap want dat is wat beter te betalenneem aan dat je je geld ook nog aan andere dingen wil besteden.
Hmm, ok. Maar ik doe er wel goed aan om hem te behouden?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:58 schreef ScudRaket het volgende:
Je kan het best je coach aanhouden totdat hij naar redelijk valt. Je kan je stadion uitbreiden en wat versterkingen aantrekken, ik denk dat je daar meer aan hebt.
enquote:Nathan Dehoff [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 29 150, 21 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider [Krachtig]
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Cornelus Hafkamp [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 15 120, 23 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Een echte verbetering is het nog niet om van coach te wisselen. De kosten kan je zoals ik zei beter in andere zaken investerenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:03 schreef Chen het volgende:
[..]
Hmm, ok. Maar ik doe er wel goed aan om hem te behouden?
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:18 schreef twi het volgende:
Yup, ik had 540k op de rekening toen ik 766k uitgaf aan m'n stadion. Kwam gewoon iets boven de 2 ton schuld terecht.
Thx maar ik kan denk ik toch maar beter ff wachten ik kom dan met 15000 plaatsen uit op een min van boven de 4 ton. Das me iets te gortig.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet bij het verbouwen van je stadion. Dat is namelijk de manier waarop sommige grote clubs zichzelf failliet laten gaan. Gewoon een teringgroot stadion laten bouwen. uitsluitend met de koop van een speler kan je niet over de 2 ton aan schuld..
Dat duurt nog een tijdje..quote:Op donderdag 14 december 2006 21:58 schreef ScudRaket het volgende:
Je kan het best je coach aanhouden totdat hij naar redelijk valt. Je kan je stadion uitbreiden en wat versterkingen aantrekken, ik denk dat je daar meer aan hebt.
Dat is het ook, ik vond 225k net te doen. En inmiddels zit ik alweer op 140k en gaat het komende zondag naar onder de 100k.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Thx maar ik kan denk ik toch maar beter ff wachten ik kom dan met 15000 plaatsen uit op een min van boven de 4 ton. Das me iets te gortig.
Verbouwen kost maar 10k, dus je kan het net zo goed in stappen doen.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is het ook, ik vond 225k net te doen. En inmiddels zit ik alweer op 140k en gaat het komende zondag naar onder de 100k.
Tijd zat.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:52 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat duurt nog een tijdje..
Eerst moet zn leiderschap naar rampzalig dalen (met een daling van ~1 seizoen per niveau).
Dat wordt een beetje lastig aangezien ik te eerlijk ben geweest en al heb gezegd dat ik samen met hem het team aan heb gevraagd. Maja, niets meer aan te doen vrees ik, laat ze maar lekker geilen op hun macht, dan gaan wij weer lekker verder waar we gebleven zijn, alleen dan met 75000 minder op de rekeningquote:Op donderdag 14 december 2006 22:20 schreef twi het volgende:
Lemming, er is alleen hoop voor je protest wanneer je niet fysiek aanwezig bent geweest bij de registratie, of je ogen hebt bedektWanneer je dat nog in je pleidooi kunt verwerken krijg je ongetwijfeld die 75k terug, anders is het jammer maar helaas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |