Dus eigenlijk maakt het niet zo veel uit met wat ik nu heb, wil ik niet teveel geld uitgeven?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:40 schreef -J-D- het volgende:
Die laatste kan een uitstekend coach worden met redelijk leiderschap. Maar waarschijnlijk ga je voor een goed coach/redelijk leiderschap want dat is wat beter te betalenneem aan dat je je geld ook nog aan andere dingen wil besteden.
Hmm, ok. Maar ik doe er wel goed aan om hem te behouden?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:58 schreef ScudRaket het volgende:
Je kan het best je coach aanhouden totdat hij naar redelijk valt. Je kan je stadion uitbreiden en wat versterkingen aantrekken, ik denk dat je daar meer aan hebt.
enquote:Nathan Dehoff [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 29 150, 21 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider [Krachtig]
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Cornelus Hafkamp [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 15 120, 23 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Een echte verbetering is het nog niet om van coach te wisselen. De kosten kan je zoals ik zei beter in andere zaken investerenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:03 schreef Chen het volgende:
[..]
Hmm, ok. Maar ik doe er wel goed aan om hem te behouden?
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:18 schreef twi het volgende:
Yup, ik had 540k op de rekening toen ik 766k uitgaf aan m'n stadion. Kwam gewoon iets boven de 2 ton schuld terecht.
Thx maar ik kan denk ik toch maar beter ff wachten ik kom dan met 15000 plaatsen uit op een min van boven de 4 ton. Das me iets te gortig.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet bij het verbouwen van je stadion. Dat is namelijk de manier waarop sommige grote clubs zichzelf failliet laten gaan. Gewoon een teringgroot stadion laten bouwen. uitsluitend met de koop van een speler kan je niet over de 2 ton aan schuld..
Dat duurt nog een tijdje..quote:Op donderdag 14 december 2006 21:58 schreef ScudRaket het volgende:
Je kan het best je coach aanhouden totdat hij naar redelijk valt. Je kan je stadion uitbreiden en wat versterkingen aantrekken, ik denk dat je daar meer aan hebt.
Dat is het ook, ik vond 225k net te doen. En inmiddels zit ik alweer op 140k en gaat het komende zondag naar onder de 100k.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Thx maar ik kan denk ik toch maar beter ff wachten ik kom dan met 15000 plaatsen uit op een min van boven de 4 ton. Das me iets te gortig.
Verbouwen kost maar 10k, dus je kan het net zo goed in stappen doen.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is het ook, ik vond 225k net te doen. En inmiddels zit ik alweer op 140k en gaat het komende zondag naar onder de 100k.
Tijd zat.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:52 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat duurt nog een tijdje..
Eerst moet zn leiderschap naar rampzalig dalen (met een daling van ~1 seizoen per niveau).
Dat wordt een beetje lastig aangezien ik te eerlijk ben geweest en al heb gezegd dat ik samen met hem het team aan heb gevraagd. Maja, niets meer aan te doen vrees ik, laat ze maar lekker geilen op hun macht, dan gaan wij weer lekker verder waar we gebleven zijn, alleen dan met 75000 minder op de rekeningquote:Op donderdag 14 december 2006 22:20 schreef twi het volgende:
Lemming, er is alleen hoop voor je protest wanneer je niet fysiek aanwezig bent geweest bij de registratie, of je ogen hebt bedektWanneer je dat nog in je pleidooi kunt verwerken krijg je ongetwijfeld die 75k terug, anders is het jammer maar helaas...
quote:Quint Aarts:
Zijn vaardigheden in conditie zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van matig naar zwak.
- :
Verhoogde zijn vaardigheid in van onbestaand naar onbestaand.
Ik vind het grappig dat het er bij jou ook nog eens anders staat dan bij mijquote:
TSI 2430 (4640/-2210)quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef twi het volgende:
Wat idioot, iedereen heeft te kampen met vormdalingen. Heb geen conditie getrained, dus daar komt het niet door...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |