Dus eigenlijk maakt het niet zo veel uit met wat ik nu heb, wil ik niet teveel geld uitgeven?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:40 schreef -J-D- het volgende:
Die laatste kan een uitstekend coach worden met redelijk leiderschap. Maar waarschijnlijk ga je voor een goed coach/redelijk leiderschap want dat is wat beter te betalenneem aan dat je je geld ook nog aan andere dingen wil besteden.
Hmm, ok. Maar ik doe er wel goed aan om hem te behouden?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:58 schreef ScudRaket het volgende:
Je kan het best je coach aanhouden totdat hij naar redelijk valt. Je kan je stadion uitbreiden en wat versterkingen aantrekken, ik denk dat je daar meer aan hebt.
enquote:Nathan Dehoff [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 29 150, 21 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider [Krachtig]
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Cornelus Hafkamp [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 15 120, 23 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Een echte verbetering is het nog niet om van coach te wisselen. De kosten kan je zoals ik zei beter in andere zaken investerenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:03 schreef Chen het volgende:
[..]
Hmm, ok. Maar ik doe er wel goed aan om hem te behouden?
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:18 schreef twi het volgende:
Yup, ik had 540k op de rekening toen ik 766k uitgaf aan m'n stadion. Kwam gewoon iets boven de 2 ton schuld terecht.
Thx maar ik kan denk ik toch maar beter ff wachten ik kom dan met 15000 plaatsen uit op een min van boven de 4 ton. Das me iets te gortig.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet bij het verbouwen van je stadion. Dat is namelijk de manier waarop sommige grote clubs zichzelf failliet laten gaan. Gewoon een teringgroot stadion laten bouwen. uitsluitend met de koop van een speler kan je niet over de 2 ton aan schuld..
Dat duurt nog een tijdje..quote:Op donderdag 14 december 2006 21:58 schreef ScudRaket het volgende:
Je kan het best je coach aanhouden totdat hij naar redelijk valt. Je kan je stadion uitbreiden en wat versterkingen aantrekken, ik denk dat je daar meer aan hebt.
Dat is het ook, ik vond 225k net te doen. En inmiddels zit ik alweer op 140k en gaat het komende zondag naar onder de 100k.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Thx maar ik kan denk ik toch maar beter ff wachten ik kom dan met 15000 plaatsen uit op een min van boven de 4 ton. Das me iets te gortig.
Verbouwen kost maar 10k, dus je kan het net zo goed in stappen doen.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is het ook, ik vond 225k net te doen. En inmiddels zit ik alweer op 140k en gaat het komende zondag naar onder de 100k.
Tijd zat.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:52 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat duurt nog een tijdje..
Eerst moet zn leiderschap naar rampzalig dalen (met een daling van ~1 seizoen per niveau).
Dat wordt een beetje lastig aangezien ik te eerlijk ben geweest en al heb gezegd dat ik samen met hem het team aan heb gevraagd. Maja, niets meer aan te doen vrees ik, laat ze maar lekker geilen op hun macht, dan gaan wij weer lekker verder waar we gebleven zijn, alleen dan met 75000 minder op de rekeningquote:Op donderdag 14 december 2006 22:20 schreef twi het volgende:
Lemming, er is alleen hoop voor je protest wanneer je niet fysiek aanwezig bent geweest bij de registratie, of je ogen hebt bedektWanneer je dat nog in je pleidooi kunt verwerken krijg je ongetwijfeld die 75k terug, anders is het jammer maar helaas...
quote:Quint Aarts:
Zijn vaardigheden in conditie zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van matig naar zwak.
- :
Verhoogde zijn vaardigheid in van onbestaand naar onbestaand.
Ik vind het grappig dat het er bij jou ook nog eens anders staat dan bij mijquote:
TSI 2430 (4640/-2210)quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef twi het volgende:
Wat idioot, iedereen heeft te kampen met vormdalingen. Heb geen conditie getrained, dus daar komt het niet door...
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef twi het volgende:
Wat idioot, iedereen heeft te kampen met vormdalingen. Heb geen conditie getrained, dus daar komt het niet door...
enquote:Conny Schaffter [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=6 030, 20 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Snelheid]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
Die laatste ga ik eens kijken wat hij oplevertquote:Kari Messinger [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=1 700, 18 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Spelmaken: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Hehe heb ik ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:34 schreef Robar het volgende:
Kick Gijsberts:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van redelijk naar goed.
:
Zag zijn mate van toenemen van niet-bestaand naar niet-bestaand.
Wie zeg je?
Dat is niet echt relevant, althans in mijn geval. Mijn A-spelers hebben namelijk allen gespeeld en zijn allemaal flink onderhevig aan vormdalingen. Leuk als dit zo door gaat, dat betekent dat de 'achtergrond'-vorm laag zit en ik de komende tijd dus nog meer vormdalingen kan verwachtenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
TSI: -14530 (+2310/-16840)
Vorm: -12 (+3/-15)
Scoren: 2 (+2/-)
Het komt sowiezo omdat mijn b-spelers in het tussenseizoen niet gespeeld hebben en in de beker ook niet echt, omdat ik een sterke tegenstander had.
[..]
en
[..]
Die laatste ga ik eens kijken wat hij oplevert
De helft is idd a-team bij mijquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is niet echt relevant, althans in mijn geval. Mijn A-spelers hebben namelijk allen gespeeld en zijn allemaal flink onderhevig aan vormdalingen. Leuk als dit zo door gaat, dat betekent dat de 'achtergrond'-vorm laag zit en ik de komende tijd dus nog meer vormdalingen kan verwachten![]()
quote:Massimiliano Lanzarini
TSI = 2 740, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Positiespel: matig Passen: redelijk +1
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Ben benieuwd wat die eerste kan opbrengen. Al 5* gehaald in een wedstrijd (weer-event)quote:Enol Echechuribehere
TSI = 1 180, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Met Hattrick Assistent Manager.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Waar kun je in een oogopslag zien of je vorm is gestegen
Oh ok die heb ik nietquote:
quote:Alex Soós:
All that hard work paid off! His playmaking skill improved from magnificent to world class.
Marcello Soverini:
All that hard work paid off! His playmaking skill improved from formidable to outstanding.
Met 6 mil... pffft.... tsja... dat wordt moeilijk hoor. Je hebt toch 5 zeer goeie def nodig + goeie keep, 2 hele goeie mids en 3 goeie spitsen.... Ik zou het zo niet weten, vraag het eens aan de counteraars hierquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:27 schreef neilpad het volgende:
Ik heb deze week vanwege schulden en gewoon omdat ik me hele team wil omgooien, al me spelers verkocht. Wat rest zijn de oude rotten die nu al 12 seizoenen bij me club spelen.
Twee zitten er al in de eregallerij en over een tijdje komt me coach daar nog bij.
Ik wil een keer wat leuks gaan doen nu, beetje experimenteren.
Ik sprak Fabian al op IRC en die had het over een 5-2-3 opstelling en dan vol op de counter.
Dit leek me op zich wel leuk, lekker cattenacio. Ik heb zelf altijd middenvelders getraind dus dit is dan beetje de omgekeerde wereld.
Alleen vroeg ik me af wat nou de beste manier is om dit aan te pakken met maar 6 miljoen in kas. Ik ben het laatste jaar al niet zoveel meer met hattrick bezig geweest dus ik ben niet echt op de hoogte van de laatste feiten.
Iemand ideeën/suggesties wat betreft het counter plan of andere leuke ideeën om met zes miljoen iets uit te proberen, ik hoor het graag.
Ow je kan me hier vinden: Nielzsche's Fußball Mannschaft (209755), V.169
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:18 schreef Space-Chinees het volgende:
Ben dus niet de enige die last heb van voortzettende vormdalingen.![]()
Zet hem op de transferlijst, dan kom je er vanzelf wel achter...quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Sergey Vyun (123339550)
19 jaar, zwak in vorm
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Latvija
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
iemand geintresseerd??
Staat ie al opquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:47 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Zet hem op de transferlijst, dan kom je er vanzelf wel achter...
Ze kunnen altijd stijgen alleen vanaf 22 jaar gaat het langzamer.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:39 schreef TheVulture het volgende:
Tot welke leeftijd stijgen spelers eigenlijk in skills als je ze traint... tot hun 24e toch
http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htmquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:56 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel kost dat HAM eigenlijk?
ja zit nu op mijn werk dus zal het vanavond wel even downen... maar wat zijn de kosten dan, kan dat hier niet terugzien vanwege internetrestrictiesquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:58 schreef Ruudt het volgende:
[..]
http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm
Dat is niet slecht VK'tje!quote:
quote:15-12-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 2 875 ¤
15-12-2006 Je ontvangt voor deze speler: 480 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
thanksquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:08 schreef Ruudt het volgende:
Registratie kost ¤7,50.
Voor het eerst dat ik een speler 3 niveau's in vorm in één keer zie stijgen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:46 schreef roelofjan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Vooral Ricky Hammerstein is een opluchting... da's m'n beste middenvelder, die wil ik niet waardeloos in vorm hebben.
Heb in het tussenseizoen 2 weken conditie getrained dus weg vorm.. normaal gesproken train ik nooit vorm, maar aangezien ik woensdag nog in de beker 70.000 euro verdiend heb was het nu niet zo'n probleem om een weekje verdedigen training op te geven...
Ik heb stiekem een crack gebruikt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
voor een leven lang HAM uiteraard!!
enquote:Tjibbe van der Sande
32 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 290
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
Kunnen allebei spelen als WTM ( 3 * mits in goede vorm)quote:Massimo Urbano
34 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 120
Loon: 648 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: uitstekend Keepen: niet-bestaand
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
De bovenste max 30k... kan je beter laten stijgen.. de onderste zo'n 150k denk ik. Prijzen zijn flink gedaald sinds je kan zoeken op ervaring en leiderschap....quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef Bonobo11 het volgende:
Vorm is drama,
vooral van de B-ploeg, die ik zondag met PIC de wei instuur,
om dan met de A-ploeg te motsen in de beker in de hoop op een megastunt
Daarna een bot in de compo, dus ik kan dan weer piccen.
Wat zou ik voor deze FC's kunnen vangen?
[..]
en
[..]
Kunnen allebei spelen als WTM ( 3 * mits in goede vorm)
Lees de OP effe, daar staan goeie links in. Ook hebben we het er in deze en het vorige topic nog over gehad.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:08 schreef Jonnyboy het volgende:
Ben net met dit spel begonnen en heb nu alle 24 die opdrachten voltooid.
Wat is het beste wat ik met al dat geld kan doen, ik ben sowieso van plan om spelers te kopen maar moet ik ook nog personeel hebben/stadion uitbreiden/enz.
quote:Taeke Dopper (122465265)
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 350
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
quote:
quote:Mees Broekhuizen (144496049) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 40
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Ik zou een paar supertrainees kopen met U20 potentie, maar dat komt omdat dat me erg leuk lijkt om te bereikenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik ben nu mn spelers aan het verkopen. Ik stel verder ook geen team meer in. Toch ben ik door in de volgende ronde van de beker. Maar net mn 2e mythische/buitenaardse mid verkocht en ben nu mn buitenaardse mid en beste spits aan het verkopen. Blijft weinig over dus, dus bijna het einde van de Dapp're Strijders.
Wie heeft nog een leuk/goed doel voor mn geld? En nee, ik ga niet cheaten en hoog op jullie spelers bieden
Met 10%? Dan krijg je niet eens de bal, met 10% heb je alleen de aftrap, ingooi-ballen, hoekschoppen en doeltrappen..quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
neilpad
interessant plan... counteren met 10% is wat Lennox zegt, niet zo handig opzich. maar wellicht dat t werkt met divine def en goede spitsen. als je 523 wilt gaan proberen, dan zou ik iig ten eerste een hele goede keeper aanschaffen (>titanic), twee heule goeje spitsen, waarmee je toch zeker goed/uitstekend rating mee haalt. denk er dan misschien zelfs over om je mid puur en alleen voor de SP op te stellen, en een winger er bij op te stellen. klinkt als een interessant experiment. toch betwijfel ik of dat gaat werken... je gaat dan geheid problemen krijgen tegen sterke spitsentrainers.
een andere mogelijkheid zou kunnen zijn om 2 ET+ mids te kopen, boven de 33 ofzo. nemen weinig loonkosten en hebben veel ervaring. zodat je iig nog wat aan bbz kunt pakken. ook dan geldt nog dat je offensief behoorlijk moet uitpakken.
suc6 ermee, hou ons op de hoogte!
WTF?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:01 schreef Lennox het volgende:
Een potentiele jeugdinternational kopen en die optrainen. Met voor de rest louter waailappen in je team?
[edit] Geen jongen uit Austria kopen. Nieuwe bondcoach:
De coach informeert
12-12-2006 * CLOSED *
This team is shut down. No players
will be enrolled, all matches will be
walkovers.:D:D
Vergeet niet dat je dan 1 of 2 counters hebt. Koop een Kone en Farfan, dan win je met 2-0quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:01 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Met 10%? Dan krijg je niet eens de bal, met 10% heb je alleen de aftrap, ingooi-ballen, hoekschoppen en doeltrappen..
Thnx, die bovenste is net gestegenquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
De bovenste max 30k... kan je beter laten stijgen.. de onderste zo'n 150k denk ik. Prijzen zijn flink gedaald sinds je kan zoeken op ervaring en leiderschap....
nope, als het goed is stemmen mensen op een bondscoach, dus hattrick zal niet ingrijpen. Hooguit zal het persoonlijke team van de bondscoach afgesloten worden misschien. Als ze wel ingrijpen zou ik het zonde vindenquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
WTF?Kan dat? Gaat Hattrick niet ingrijpen dan? LOL!
grootste stadion van de wereld makenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik ben nu mn spelers aan het verkopen. Ik stel verder ook geen team meer in. Toch ben ik door in de volgende ronde van de beker. Maar net mn 2e mythische/buitenaardse mid verkocht en ben nu mn buitenaardse mid en beste spits aan het verkopen. Blijft weinig over dus, dus bijna het einde van de Dapp're Strijders.
Wie heeft nog een leuk/goed doel voor mn geld? En nee, ik ga niet cheaten en hoog op jullie spelers bieden
dat is onmogelijk met de prijzen van tegenwoordig hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:48 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
grootste stadion van de wereld maken![]()
![]()
![]()
Democratie is voor mietjesquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nope, als het goed is stemmen mensen op een bondscoach, dus hattrick zal niet ingrijpen. Hooguit zal het persoonlijke team van de bondscoach afgesloten worden misschien. Als ze wel ingrijpen zou ik het zonde vinden
Transfervergelijking?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:26 schreef Chen het volgende:
Hoeveel kost een uistekend keeper?
quote:Caetano Souto (44115781)
25 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: flag Portugal
Total Skill Index (TSI): 85 050
Loon: 61 080 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: buitenaards Passen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
Doelpunten in carrière: 30
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2
quote:Transferlijst: Middenvelder
Deadline: 16-12-2006 om 18:00
Vraagprijs: 0.0 ¤
Hoogste bod:
2 157 000 ¤ door Bi0logia[UA]
Plaats een bod op deze speler:
* Verbal_Kint slaps Grumpey with a large troutquote:
Ehm gratis met de juiste crack.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:08 schreef Ruudt het volgende:
Registratie kost ¤7,50.
Johquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:31 schreef komrad het volgende:
ik heb net besloten de uitwedstrijd van morgen te laten lopen en met een creatieve opstelling te spelen. Totaal kansloos namelijk! Ik merk wel dat een smalle selectie met een vormcricis echt een probleem wordt.
tjsa de marges worden steeds kleiner als je op een hoger niveau speelt. Een goede mid in slechte vorm kun je dus normaliter niet opstellen, ik moet nu wel omdat ik anders een half nieuw team moet kopen en er niet veel goeds te vinden is qua kwaliteit-prijsquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
JohBij mij komen m'n halfdode opa's langzaam maar zeker weer terug gelukkig. Nu nog een 34-jarige en 33-jarige met +1. Wanneer ze terug zijn verkoop ik ze langzaam maar zeker en ga ik wat geld investeren in spelers van rond de 25-26-27.
kan het niet helpen, het was erg gezellig! (En er was een leuk meisje bijquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
* Verbal_Kint slaps Grumpey with a large trout
toen was ik al een half uur aan t werk
nogal MATIGquote:Laurens-Jan van der Leij [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 530, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |