abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44449623
Ik heb geen vormdalingen . . .
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:40:38 #127
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_44449894
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef twi het volgende:
Wat idioot, iedereen heeft te kampen met vormdalingen. Heb geen conditie getrained, dus daar komt het niet door...

TSI: -14530 (+2310/-16840)
Vorm: -12 (+3/-15)
Scoren: 2 (+2/-)

Het komt sowiezo omdat mijn b-spelers in het tussenseizoen niet gespeeld hebben en in de beker ook niet echt, omdat ik een sterke tegenstander had.
quote:
Conny Schaffter [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=6 030, 20 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Snelheid]

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
en
quote:
Kari Messinger [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=1 700, 18 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.

Spelmaken: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Die laatste ga ik eens kijken wat hij oplevert
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:20:28 #128
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_44451027
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 09:34 schreef Robar het volgende:
Kick Gijsberts:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van redelijk naar goed.

:
Zag zijn mate van toenemen van niet-bestaand naar niet-bestaand.

Wie zeg je?
Hehe heb ik ook
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:22:00 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44451064
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:40 schreef maniack28 het volgende:

[..]

TSI: -14530 (+2310/-16840)
Vorm: -12 (+3/-15)
Scoren: 2 (+2/-)

Het komt sowiezo omdat mijn b-spelers in het tussenseizoen niet gespeeld hebben en in de beker ook niet echt, omdat ik een sterke tegenstander had.
[..]

en
[..]

Die laatste ga ik eens kijken wat hij oplevert
Dat is niet echt relevant, althans in mijn geval. Mijn A-spelers hebben namelijk allen gespeeld en zijn allemaal flink onderhevig aan vormdalingen. Leuk als dit zo door gaat, dat betekent dat de 'achtergrond'-vorm laag zit en ik de komende tijd dus nog meer vormdalingen kan verwachten
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:25:21 #130
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_44451154
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:22 schreef twi het volgende:

[..]

Dat is niet echt relevant, althans in mijn geval. Mijn A-spelers hebben namelijk allen gespeeld en zijn allemaal flink onderhevig aan vormdalingen. Leuk als dit zo door gaat, dat betekent dat de 'achtergrond'-vorm laag zit en ik de komende tijd dus nog meer vormdalingen kan verwachten
De helft is idd a-team bij mij

Tsja.. ik weet het ook niet, geen conditie getraind, kan me niet voorstellen dat het daaraan ligt. Tis wel gewoon prut, keeper 7 weken dood en kutvorm Denk dat ik zondag met een aantal b-trainees speel, eens kijken hoeveel extra inkomsten ik uit de beker kan genereren...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_44451306
ik heb wel conditie getraind en het is ook allemaal niet best.

keeper en def gaat nog wel maar MF is klote en aanval is in zwakke vorm

ratings en dus mijn wedstrijd van zondag die ik kansloos ga verliezen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_44451455
Ben gelukkig niet de enige als ik het zo bekijk. Ook -10 aan vorm

Wel 2 stijgers:
quote:
Massimiliano Lanzarini
TSI = 2 740, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]

Positiespel: matig Passen: redelijk +1
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:
Enol Echechuribehere
TSI = 1 180, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ben benieuwd wat die eerste kan opbrengen. Al 5* gehaald in een wedstrijd (weer-event)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_44451594
TU:

TSI: 1360 (+2160/-800)
Vorm: 1 (+3/-2)

Kut training dus..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_44452611
TSI: 3270 (+3710/-440)
Vorm: -1 (+4/-5)
Middenveld: 2 (+2/-)

Mid naar wonderbaarlijk, gaat in de verkoop.
Spits naar zwak.

Gelukkig niet zulke vormdalingen, maar die heb ik al gehad
pi_44453051
Iemand nog een SPer in de aanbieding trouwens? Ga volgende week mijn SPer verkopen, dus heb een nieuwe nodig
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:31:58 #136
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_44453149
Mijn training was ook bagger. Geen stijgers (ja, mn trainer ), en slechts een kleine vormstijging, maar wel gelukkig meer dan sommige anderen hier, want dan was mijn vorm niet-bestaand geweest
pi_44458026
scoring +3
pi_44458062
Waar kun je in een oogopslag zien of je vorm is gestegen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_44458112
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Waar kun je in een oogopslag zien of je vorm is gestegen
Met Hattrick Assistent Manager.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_44458213
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:04 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Met Hattrick Assistent Manager.
Oh ok die heb ik niet
pi_44458526
Ben dus niet de enige die last heb van voortzettende vormdalingen.
pi_44458832
Ik heb deze week vanwege schulden en gewoon omdat ik me hele team wil omgooien, al me spelers verkocht. Wat rest zijn de oude rotten die nu al 12 seizoenen bij me club spelen.
Twee zitten er al in de eregallerij en over een tijdje komt me coach daar nog bij.

Ik wil een keer wat leuks gaan doen nu, beetje experimenteren.
Ik sprak Fabian al op IRC en die had het over een 5-2-3 opstelling en dan vol op de counter.
Dit leek me op zich wel leuk, lekker cattenacio. Ik heb zelf altijd middenvelders getraind dus dit is dan beetje de omgekeerde wereld.

Alleen vroeg ik me af wat nou de beste manier is om dit aan te pakken met maar 6 miljoen in kas. Ik ben het laatste jaar al niet zoveel meer met hattrick bezig geweest dus ik ben niet echt op de hoogte van de laatste feiten.

Iemand ideeën/suggesties wat betreft het counter plan of andere leuke ideeën om met zes miljoen iets uit te proberen, ik hoor het graag .

Ow je kan me hier vinden: Nielzsche's Fußball Mannschaft (209755), V.169
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_44459073
Kut vorm, gelukkig zijn het vooral reserves die gedaald zijn.

Form -8 (+1 / -9)
TSI -630 (+1010 / -1640)
PM +2
quote:
Alex Soós:
All that hard work paid off! His playmaking skill improved from magnificent to world class.
Marcello Soverini:
All that hard work paid off! His playmaking skill improved from formidable to outstanding.
pi_44459503
En de inschrijvingen voor de Fok!-Cup #10 zijn geopend.
Vermoedelijk zullen de eerste wedstrijden plaatsvinden op 17 januari (Week 6 van het seizoen)
Inschrijvingen lopen tot en met 5 januari 23.59 uur.
Daarna zal er gekeken worden naar de exacte invulling van de Cup.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 15 december 2006 @ 15:58:22 #145
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_44459832
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:27 schreef neilpad het volgende:
Ik heb deze week vanwege schulden en gewoon omdat ik me hele team wil omgooien, al me spelers verkocht. Wat rest zijn de oude rotten die nu al 12 seizoenen bij me club spelen.
Twee zitten er al in de eregallerij en over een tijdje komt me coach daar nog bij.

Ik wil een keer wat leuks gaan doen nu, beetje experimenteren.
Ik sprak Fabian al op IRC en die had het over een 5-2-3 opstelling en dan vol op de counter.
Dit leek me op zich wel leuk, lekker cattenacio. Ik heb zelf altijd middenvelders getraind dus dit is dan beetje de omgekeerde wereld.

Alleen vroeg ik me af wat nou de beste manier is om dit aan te pakken met maar 6 miljoen in kas. Ik ben het laatste jaar al niet zoveel meer met hattrick bezig geweest dus ik ben niet echt op de hoogte van de laatste feiten.

Iemand ideeën/suggesties wat betreft het counter plan of andere leuke ideeën om met zes miljoen iets uit te proberen, ik hoor het graag .

Ow je kan me hier vinden: Nielzsche's Fußball Mannschaft (209755), V.169
Met 6 mil... pffft.... tsja... dat wordt moeilijk hoor. Je hebt toch 5 zeer goeie def nodig + goeie keep, 2 hele goeie mids en 3 goeie spitsen.... Ik zou het zo niet weten, vraag het eens aan de counteraars hier
pi_44459990
Met 6 miljoen kan je niks in principe. Een leuke counter trainee kost je zeker 3/400k nu (als je weer wilt gaan trainen). zeg gemiddeld 350k (goed def, redelijk passen 17 jaar) x 10 is al 3.5 miljoen. In jou divisie kan je eigenlijk niet met zulke spelers aankomen, dus zal het voor je A team wat hoger moeten zijn? (Uitmuntend/redelijk, Briljant / redelijk) Dan zou je alleen aan je 10 traineees al richting de 5/6 miljoen gaan denk ik....

Klote dat die spelers van je niks meer waard waren door het hoge salaris.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_44460567
Ja ik hoef in principe ook niet het max aantal trainees en eigenlijk hoeven het niet eens trainees te zijn, mss 19 jarige ofzo.. dat ik ze nog 1 seizoen train. Verder hoeven de mids toch helemaal niet goed te zijn? Middenveld maakt toch geen flikker uit of wel? Fabian had het geloof ik over twee cheapen mids met hoge verdediging skill en die op verdedigen zetten.

Anyway ik was al bang dat er niks meer te halen viel voor 6 mil , so be it. Anders kan ik mss gaan counteren en dan spitsen trainen ofzo 5-2-3.. is dat niks? Ik weet dat je goede spitsen nodig hebt bij counteren maar mss dat ik dan gewoon 5 trainees en 1 goede spits koop .

Of praat ik nu onzin?
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_44460631
Je kan je middenveld niet te veel verwaarlozen. Als je maar 10% balbezit hebt bijvoorbeeld, wordt het toch wel heel lastig om met counter te winnen. Zo'n 40% bb is gewoon lekker.

5-2-3 kan je natuurlijk ook geen ervaring in opbouwen, wat ook niet meehelpt.
pi_44460720
Volgens mij is het geen onzin hoor, weet alleen niet of je aan 1 goede spits genoeg hebt om samen met 2 trainees hoge ratings te halen..
pi_44461380
Tot welke leeftijd stijgen spelers eigenlijk in skills als je ze traint... tot hun 24e toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')