quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef twi het volgende:
Wat idioot, iedereen heeft te kampen met vormdalingen. Heb geen conditie getrained, dus daar komt het niet door...
enquote:Conny Schaffter [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=6 030, 20 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Snelheid]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
Die laatste ga ik eens kijken wat hij oplevertquote:Kari Messinger [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=1 700, 18 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Spelmaken: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Hehe heb ik ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:34 schreef Robar het volgende:
Kick Gijsberts:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van redelijk naar goed.
:
Zag zijn mate van toenemen van niet-bestaand naar niet-bestaand.
Wie zeg je?
Dat is niet echt relevant, althans in mijn geval. Mijn A-spelers hebben namelijk allen gespeeld en zijn allemaal flink onderhevig aan vormdalingen. Leuk als dit zo door gaat, dat betekent dat de 'achtergrond'-vorm laag zit en ik de komende tijd dus nog meer vormdalingen kan verwachtenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
TSI: -14530 (+2310/-16840)
Vorm: -12 (+3/-15)
Scoren: 2 (+2/-)
Het komt sowiezo omdat mijn b-spelers in het tussenseizoen niet gespeeld hebben en in de beker ook niet echt, omdat ik een sterke tegenstander had.
[..]
en
[..]
Die laatste ga ik eens kijken wat hij oplevert
De helft is idd a-team bij mijquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is niet echt relevant, althans in mijn geval. Mijn A-spelers hebben namelijk allen gespeeld en zijn allemaal flink onderhevig aan vormdalingen. Leuk als dit zo door gaat, dat betekent dat de 'achtergrond'-vorm laag zit en ik de komende tijd dus nog meer vormdalingen kan verwachten![]()
quote:Massimiliano Lanzarini
TSI = 2 740, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Positiespel: matig Passen: redelijk +1
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Ben benieuwd wat die eerste kan opbrengen. Al 5* gehaald in een wedstrijd (weer-event)quote:Enol Echechuribehere
TSI = 1 180, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Met Hattrick Assistent Manager.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Waar kun je in een oogopslag zien of je vorm is gestegen
Oh ok die heb ik nietquote:
quote:Alex Soós:
All that hard work paid off! His playmaking skill improved from magnificent to world class.
Marcello Soverini:
All that hard work paid off! His playmaking skill improved from formidable to outstanding.
Met 6 mil... pffft.... tsja... dat wordt moeilijk hoor. Je hebt toch 5 zeer goeie def nodig + goeie keep, 2 hele goeie mids en 3 goeie spitsen.... Ik zou het zo niet weten, vraag het eens aan de counteraars hierquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:27 schreef neilpad het volgende:
Ik heb deze week vanwege schulden en gewoon omdat ik me hele team wil omgooien, al me spelers verkocht. Wat rest zijn de oude rotten die nu al 12 seizoenen bij me club spelen.
Twee zitten er al in de eregallerij en over een tijdje komt me coach daar nog bij.
Ik wil een keer wat leuks gaan doen nu, beetje experimenteren.
Ik sprak Fabian al op IRC en die had het over een 5-2-3 opstelling en dan vol op de counter.
Dit leek me op zich wel leuk, lekker cattenacio. Ik heb zelf altijd middenvelders getraind dus dit is dan beetje de omgekeerde wereld.
Alleen vroeg ik me af wat nou de beste manier is om dit aan te pakken met maar 6 miljoen in kas. Ik ben het laatste jaar al niet zoveel meer met hattrick bezig geweest dus ik ben niet echt op de hoogte van de laatste feiten.
Iemand ideeën/suggesties wat betreft het counter plan of andere leuke ideeën om met zes miljoen iets uit te proberen, ik hoor het graag.
Ow je kan me hier vinden: Nielzsche's Fußball Mannschaft (209755), V.169
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |