Bedankt, maar ik ben al blij als die gast er geen tien inlegt. Ik speel ook gewoon met m'n b-elftalquote:Op woensdag 13 december 2006 15:50 schreef maniack28 het volgende:
VERGEET DE PENALTYNEMERS NIET IN TE STELLEN!!!!!!
Voor degenen onder ons die beker spelen
had ik heel netjes vanochtend al gedaanquote:Op woensdag 13 december 2006 15:50 schreef maniack28 het volgende:
VERGEET DE PENALTYNEMERS NIET IN TE STELLEN!!!!!!
Voor degenen onder ons die beker spelen
quote:
Sent 2006-12-13 16:04:00
From nickje123
Subject (no subject)
Wil je aub veel geld bieden op mijn spelers please
Als ie aanvallers gaat trainen hoeft ie niet te counteren..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:07 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb een vriend van me weten over te halen om ook te gaan Hattricken. Maar wat is nou eigenlijk de beste trainingsvorm voor beginnelingen? Ikzelf train middenvelders, maar ik wil hem misschien aanraden om verdedigers te trainen omdat de middenvelders tegenwoordig niet zo goed meer in de markt liggen (ik heb het idee dat op middenvelders de laagste marge zit, omdat "iedereen" positiespel traint). Nadeel is wel dat hij dan zal moeten gaan counteren, is dat een aan te raden tactiek voor een beginnend team? En wat zijn de dingen om op op te letten als beginneling om met die tactiek te spelen? (Verdedigers met passen kopen, of moet heel het team kunnen passen? Goed wingers hebben?)
Jawel.. Het kan natuurlijk ook wel, maar ik deed die 2 teams in mijn eentje en eigenlijk is 2 teams ook teveel voor 1 persoon. Van mijn team ken ik alle namen en posities uit mijn hoofd en dan ga je die team door elkaar halen enzo. Dan wordt het gewoon een zooitjequote:Op woensdag 13 december 2006 16:28 schreef Ruudt het volgende:
Mietje, bij mij thuis wordt al 2 jaar door 2 teams op hetzelfde ip adres gespeeld.
Maar waarom vond je het dan te spannend om er mee door te gaan?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jawel.. Het kan natuurlijk ook wel, maar ik deed die 2 teams in mijn eentje en eigenlijk is 2 teams ook teveel voor 1 persoon. Van mijn team ken ik alle namen en posities uit mijn hoofd en dan ga je die team door elkaar halen enzo. Dan wordt het gewoon een zooitje
Ik wil ook me opstelling voor de 2e ronde maken grrrrquote:Op woensdag 13 december 2006 16:36 schreef roelofjan het volgende:
Ik probeer al 6 minuten een opstelling te maken, maar de boel is weer retetraag.
Competitie was niet best hequote:Op woensdag 13 december 2006 16:43 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik wil ook me opstelling voor de 2e ronde maken grrrr
Okee, bedankt voor je reactie! Ziet er goed uit, spitsen trainen dus. En 4-3-3 spelen. Maar wat ik me altijd afvraag: is bij een 4-3-3 systeem het middenveld niet erg kwetsbaar?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:16 schreef maniack28 het volgende:
Aanvallers trainen is ook niet meer zo rendabel.. maar wel het makkelijkst. Zelf zou ik (als ik overnieuw mocht beginnen) gaan spelen met het volgende team (300k startgeld):
- redelijk coach, 79k
- 3x18 jaar, 3x 17 (laag) begin van het seizoen, redelijk scoren en zwak tot matig passen (18 jarigen zeker met matig, 17 jarigen misschien iets te prijzig). Eventueel met koppen/snelheid/onvoorspelbaar = 3x25k + 3x 10k = 105k
- 3x matig/redelijk def met redelijk ervaring en redelijk leiderschap (na stijging te verkopen voor 100-150k als future coach), te koop a 20-30k = 60k
- rest van het geld houden, eventueel nog een redelijk mid met redelijk leiderschap en ervaring kopen
Som: 270k (incl die laatste mid)
Verkoop van evt. goeie spelers (goed hoofdstat).... niet teveel personeel aannemen en vooral hetzelfde blijven trainen.
Ik ben ook begonnen met verdedigen. Ik ben 2 x achter elkaar kampioen geworden en speel dit seizoen mn 2e seizoen in de VIII. Ik speel de comp gewoon 4 4 2 en tijdens de oefen speel ik 5 3 2 counter. Zo heb ik 9 trainie plekken en zo kan ik met 4 mids in de comp toch nog een aardig mid neer zetten. Hiermee train je je counter en je 5 3 2. Die is in t begin natuurlijk niet bijster goed. En als je dat dan meteen gaat spelen loop je natuurlijk t risico om in t begin onnodig te verliezen. 4 4 2 is altijd uitstekend. hij kan altijd nog van trainingsvorm veranderen als ie een beeetje in t spel thuis is. (vind ik)quote:Op woensdag 13 december 2006 16:07 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb een vriend van me weten over te halen om ook te gaan Hattricken. Maar wat is nou eigenlijk de beste trainingsvorm voor beginnelingen? Ikzelf train middenvelders, maar ik wil hem misschien aanraden om verdedigers te trainen omdat de middenvelders tegenwoordig niet zo goed meer in de markt liggen (ik heb het idee dat op middenvelders de laagste marge zit, omdat "iedereen" positiespel traint). Nadeel is wel dat hij dan zal moeten gaan counteren, is dat een aan te raden tactiek voor een beginnend team? En wat zijn de dingen om op op te letten als beginneling om met die tactiek te spelen? (Verdedigers met passen kopen, of moet heel het team kunnen passen? Goed wingers hebben?)
Okee, maar goede counterverdedigingstrainees (met fatsoenlijk passen), zijn die te krijgen als beginneling? Of moet daar in het begin nog maar niet naar gekeken worden en gewoon in de loop van de tijd betere trainees (met passen dus) gehaald worden...quote:Op woensdag 13 december 2006 17:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben ook begonnen met verdedigen. Ik ben 2 x achter elkaar kampioen geworden en speel dit seizoen mn 2e seizoen in de VIII. Ik speel de comp gewoon 4 4 2 en tijdens de oefen speel ik 5 3 2 counter. Zo heb ik 9 trainie plekken en zo kan ik met 4 mids in de comp toch nog een aardig mid neer zetten. Hiermee train je je counter en je 5 3 2. Die is in t begin natuurlijk niet bijster goed. En als je dat dan meteen gaat spelen loop je natuurlijk t risico om in t begin onnodig te verliezen. 4 4 2 is altijd uitstekend.
Nou ja, dat ik dus een foutje zou maken en op een of andere manier door de mand zou vallen. Geen idee hoe, maar dat ik bijvoorbeeld op het forum iets zou zeggen onder een verkeerde naam over het verkeerde team ofzo. Misschien vergezocht, maar ik zou in ieder geval nooit mijn team kwijt willen rakenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:34 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Maar waarom vond je het dan te spannend om er mee door te gaan?
Haha dat zou dan wel een lullig foutje zijn idd.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou ja, dat ik dus een foutje zou maken en op een of andere manier door de mand zou vallen. Geen idee hoe, maar dat ik bijvoorbeeld op het forum iets zou zeggen onder een verkeerde naam over het verkeerde team ofzo. Misschien vergezocht, maar ik zou in ieder geval nooit mijn team kwijt willen raken
Ik wacht ook al langquote:Op woensdag 13 december 2006 17:31 schreef roelofjan het volgende:
(31 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
1-2 voor u.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef komrad het volgende:
ik kan niet eens inloggen, iemand die kan zien hoe ik er voor sta?
Jij was toch gekapt Hivesquote:Op woensdag 13 december 2006 18:01 schreef The_Hives het volgende:
ik sta 2-0 voor. Maar na dit weekend heb ik geen middenvelders meer. Laatste ronde dus
Bij mij ook maar ik speel maar een oefenpotjequote:Op woensdag 13 december 2006 18:16 schreef Ruudt het volgende:
2e helft is al 15 minuten bezig en er is nog geen actie geweest.
1-4 voor ondertussen..quote:Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef komrad het volgende:
ik kan niet eens inloggen, iemand die kan zien hoe ik er voor sta?
Ook aan het counteren?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:41 schreef ScudRaket het volgende:
2-2 pas![]()
Beide goals van mij gescoord door verdedigers![]()
Nee, mijn middenveld is ongeveer gelijkwaardig aan de zijne (Trainees, maar hij heeft er 1 uitgechopt, die is vervangen door mijn beste IM), alleen mijn aanval en verdediging zijn way beter.quote:
Gewoon 2x 15 minuten?quote:Alle Bekerwedstrijden die niet in de reguliere speeltijd worden beslist, zullen worden verlengd. Als er dan nog geen beslissing valt, worden strafschoppen genomen. Informatie over hoe je je strafschopnemers kunt kiezen, vind je terug in hoofdstuk 15
2x15 & golden goal.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:48 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Gewoon 2x 15 minuten?
Golden goal ja/nee?
Ik begin steeds meer te balen dat ik niet gewoon m'n sterkste spelers heb opgesteld...
Ik wist in t begin niet eens dat passen belangrijk was voor mn verdedigers. Dat leerde ik gaande weg. Ik heb nu pas mn 1e trainies gekocht met redelijk passen en of vleugelspel. Omdat ze voorheen voor mij niet betaalbaar waren. Dus denk ik dat je daar als beginneling je helemaal niet druk om moet maken. Het kan wel maar ik koos er voor om een betere mids te kopen om dat die toch t hele seizoen mee moeten. Je trainies worden in t loop van t seizoen steeds beter en zo een bij skill is als je t mij vraagt niet zo belangrijk op dat niveau. Ik zou me iig niet teveel druk maken met bij skils voor je trainies maar meer voor je mids. Ik heb net een mid verkocht die ik had gekocht toen. Hij heeft tot halverwege vorig seizoen mee gedaan. hij had uitstekend conditie, redelijk positiespel en goed passen. Hij was toen ik m kocht een jaar of 26 en haalde 3 a 3,5 sterren. Das niet byzonder maar goed genoeg voor als je net begint. Zo een speler is relatief goedkoop en das handig als je net begintquote:Op woensdag 13 december 2006 17:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Okee, maar goede counterverdedigingstrainees (met fatsoenlijk passen), zijn die te krijgen als beginneling? Of moet daar in het begin nog maar niet naar gekeken worden en gewoon in de loop van de tijd betere trainees (met passen dus) gehaald worden...
quote:
Geen golden goal....quote:
quote:The page cannot be displayed
The request cannot be processed at this time. The amount of traffic exceeds the Web site's configured capacity.
quote:Engelbert Bosscher (143888389)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 270
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
tegenquote:Midfield: weak (high)
Right Defence: solid (very low)
Central Defence: solid (very low)
Left Defence: passable (low)
Right Attack: inadequate (very low)
Central Attack: inadequate (very high)
Left Attack: weak (high)
Met 3-2quote:Midfield: weak (high)
Right Defence: weak (very low)
Central Defence: inadequate (low)
Left Defence: poor (low)
Right Attack: inadequate (low)
Central Attack: weak (very high)
Left Attack: poor (very high)
Twi ik ga er van uit dat je alsnog wint!!quote:Op woensdag 13 december 2006 18:37 schreef twi het volgende:
0-3 achter, was te verwachten. Denk dat ik de 100 hatstats niet haal
Nou ja, of je het echt knap kan noemen weet ik zo net nog nietquote:Op woensdag 13 december 2006 19:10 schreef Outpost76 het volgende:
Vaag ik ben wel erg knap met knippen en plakken zie ik
Kan ik me tenminste op de competitie richten. Maar goed in het kader van surprises misstaat deze wedstrijd niet bij Sinterklaasquote:Op woensdag 13 december 2006 19:09 schreef Ruudt het volgende:
Dat is wel heel oneerlijk.(ScudRaket)
4-3quote:Op woensdag 13 december 2006 19:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou ja, of je het echt knap kan noemen weet ik zo net nog niet![]()
GODVERREDOMME IK WIL DE UITSLAG VAN MIJN BEKERWEDSTRIJD ZIEN!!! SCHIET NOU EENS OP!!!![]()
hmm.. had het toch maar liever niet gezien denk ik.. verlorenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
GODVERREDOMME IK WIL DE UITSLAG VAN MIJN BEKERWEDSTRIJD ZIEN!!! SCHIET NOU EENS OP!!!![]()
Nee dat dacht ikquote:Op woensdag 13 december 2006 19:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]heb het inmiddels ook gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slechter middenveld, mijn aanval was wel beter dan zijn verdediging, maar dat was andersom ook zo. Maar doordat hij de meeste balbezit had en dus kansen prikte hij er 1tje meer in dan mij.. Zo simpel is het spelletje eigenlijk. Maar het blijft zuur![]()
staat boven je invoerveld een menutje met een dikgedrukte B voor bold, een schuine I voor cursief, een U met een streepje er onder voor onderstrepen en een S met een streep erdoorheen voor doorstrepen.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat dacht ikmaar zo beter toch?
Hoe kan ik eigenlijk zo een streep door die letters doen zoals ik wel vaker zie op t forum?
Ja thx was er inmiddels achter ja.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
staat boven je invoerveld een menutje met een dikgedrukte B voor bold, een schuine I voor cursief, een U met een streepje er onder voor onderstrepen en een S met een streep erdoorheen voor doorstrepen.
Maar je kan ook het stukje dat je wil doorstrepen, onderstrepen, cursieveren, of bolderen selecteren en dan ctrl ingedrukt houden en dan die desbtreffende letter te typen. Dus S, U, I of B. Of je kan gewoon [.b.] [./b.], [.i.] [./i.], [.u.] [./u.] of [.s.] [./s.] handmatig om dat betreffende stukje tekst te zetten in dat invoerveld.
quote:FC RKDEO - FC Matseh 3 - 0
ja verdomme en ik me het schompes typen. Ik haal je vraag toch echt niet uit mijn quote, anders lijkt het alsof ik voor jan lul die zooi heb neergezet hierquote:Op woensdag 13 december 2006 19:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja thx was er inmiddels achter ja.sorry voor de onnodige vraag ik heb m inm ook al weer weg gehaald.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja verdomme en ik me het schompes typen. Ik haal je vraag toch echt niet uit mijn quote, anders heb lijkt het alsof ik voor jan lul die zooi hier heb neergezet hier![]()
Ik zou 2 weken geleden tegen Twi gaan Ruudt. Dat wordt dan komende week denk ik maar die week daarna wil ik wel ff een potje tegen je spelen. Oke?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:49 schreef Ruudt het volgende:
Wie wil er een friendly?
mien bestquote:Op woensdag 13 december 2006 19:49 schreef Ruudt het volgende:
Wie wil er een friendly?
Ik had je net uitgedaagd maar die had ik weer ingetrokken want mijn spelers wilde graag je verbouwde stadion zien. Vervolgens na een kwartier proberen om weer op jou pagina te komen (door dat trage hattrick) Wilde ik je weer uitdagen maar dan in jou stadion en toen had je me al uitgedaagd.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:13 schreef twi het volgende:
Heb je uitgedaagd, Outpost. Als je liever bij jou speelt, mag dat ook. Maar gezien de vorige friendly bij jou was, heb ik nu bij mij geregeld
quote:FC de Twietjes
Aanvangstijd: 20-12-2006 om 17:05
Speelterrein: Het Malle Gat, Normaal. Geregeld!
Okee, en zonder passingskills krijg je nog wel fatsoenlijke counters op de mat?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wist in t begin niet eens dat passen belangrijk was voor mn verdedigers. Dat leerde ik gaande weg. Ik heb nu pas mn 1e trainies gekocht met redelijk passen en of vleugelspel. Omdat ze voorheen voor mij niet betaalbaar waren. Dus denk ik dat je daar als beginneling je helemaal niet druk om moet maken. Het kan wel maar ik koos er voor om een betere mids te kopen om dat die toch t hele seizoen mee moeten. Je trainies worden in t loop van t seizoen steeds beter en zo een bij skill is als je t mij vraagt niet zo belangrijk op dat niveau. Ik zou me iig niet teveel druk maken met bij skils voor je trainies maar meer voor je mids. Ik heb net een mid verkocht die ik had gekocht toen. Hij heeft tot halverwege vorig seizoen mee gedaan. hij had uitstekend conditie, redelijk positiespel en goed passen. Hij was toen ik m kocht een jaar of 26 en haalde 3 a 3,5 sterren. Das niet byzonder maar goed genoeg voor als je net begint. Zo een speler is relatief goedkoop en das handig als je net begint. Een uitstekend conditie en goed positiespel en bv redelijk of matig passen is ook goed als je net begint. Probeer ze all1 niet te jong te kopen dan zijn ze duurder.
Ook een simpele spits (redelijk of goed score) is geen overbodige luxe en een redelijkgoed keep. Maar dit zeg ik terwijl ik zn huidige team niet ken en dus ook niet wat er aan vervannging toe is.
Kijk trouwens naar de youth pull die Daemon19 net heeft verkocht das toch niet te betalen als je net begint (zie zijn berichtje) :
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |