Bedankt, maar ik ben al blij als die gast er geen tien inlegt. Ik speel ook gewoon met m'n b-elftalquote:Op woensdag 13 december 2006 15:50 schreef maniack28 het volgende:
VERGEET DE PENALTYNEMERS NIET IN TE STELLEN!!!!!!
Voor degenen onder ons die beker spelen
had ik heel netjes vanochtend al gedaanquote:Op woensdag 13 december 2006 15:50 schreef maniack28 het volgende:
VERGEET DE PENALTYNEMERS NIET IN TE STELLEN!!!!!!
Voor degenen onder ons die beker spelen
quote:
Sent 2006-12-13 16:04:00
From nickje123
Subject (no subject)
Wil je aub veel geld bieden op mijn spelers please
Als ie aanvallers gaat trainen hoeft ie niet te counteren..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:07 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb een vriend van me weten over te halen om ook te gaan Hattricken. Maar wat is nou eigenlijk de beste trainingsvorm voor beginnelingen? Ikzelf train middenvelders, maar ik wil hem misschien aanraden om verdedigers te trainen omdat de middenvelders tegenwoordig niet zo goed meer in de markt liggen (ik heb het idee dat op middenvelders de laagste marge zit, omdat "iedereen" positiespel traint). Nadeel is wel dat hij dan zal moeten gaan counteren, is dat een aan te raden tactiek voor een beginnend team? En wat zijn de dingen om op op te letten als beginneling om met die tactiek te spelen? (Verdedigers met passen kopen, of moet heel het team kunnen passen? Goed wingers hebben?)
Jawel.. Het kan natuurlijk ook wel, maar ik deed die 2 teams in mijn eentje en eigenlijk is 2 teams ook teveel voor 1 persoon. Van mijn team ken ik alle namen en posities uit mijn hoofd en dan ga je die team door elkaar halen enzo. Dan wordt het gewoon een zooitjequote:Op woensdag 13 december 2006 16:28 schreef Ruudt het volgende:
Mietje, bij mij thuis wordt al 2 jaar door 2 teams op hetzelfde ip adres gespeeld.
Maar waarom vond je het dan te spannend om er mee door te gaan?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jawel.. Het kan natuurlijk ook wel, maar ik deed die 2 teams in mijn eentje en eigenlijk is 2 teams ook teveel voor 1 persoon. Van mijn team ken ik alle namen en posities uit mijn hoofd en dan ga je die team door elkaar halen enzo. Dan wordt het gewoon een zooitje
Ik wil ook me opstelling voor de 2e ronde maken grrrrquote:Op woensdag 13 december 2006 16:36 schreef roelofjan het volgende:
Ik probeer al 6 minuten een opstelling te maken, maar de boel is weer retetraag.
Competitie was niet best hequote:Op woensdag 13 december 2006 16:43 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik wil ook me opstelling voor de 2e ronde maken grrrr
Okee, bedankt voor je reactie! Ziet er goed uit, spitsen trainen dus. En 4-3-3 spelen. Maar wat ik me altijd afvraag: is bij een 4-3-3 systeem het middenveld niet erg kwetsbaar?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:16 schreef maniack28 het volgende:
Aanvallers trainen is ook niet meer zo rendabel.. maar wel het makkelijkst. Zelf zou ik (als ik overnieuw mocht beginnen) gaan spelen met het volgende team (300k startgeld):
- redelijk coach, 79k
- 3x18 jaar, 3x 17 (laag) begin van het seizoen, redelijk scoren en zwak tot matig passen (18 jarigen zeker met matig, 17 jarigen misschien iets te prijzig). Eventueel met koppen/snelheid/onvoorspelbaar = 3x25k + 3x 10k = 105k
- 3x matig/redelijk def met redelijk ervaring en redelijk leiderschap (na stijging te verkopen voor 100-150k als future coach), te koop a 20-30k = 60k
- rest van het geld houden, eventueel nog een redelijk mid met redelijk leiderschap en ervaring kopen
Som: 270k (incl die laatste mid)
Verkoop van evt. goeie spelers (goed hoofdstat).... niet teveel personeel aannemen en vooral hetzelfde blijven trainen.
Ik ben ook begonnen met verdedigen. Ik ben 2 x achter elkaar kampioen geworden en speel dit seizoen mn 2e seizoen in de VIII. Ik speel de comp gewoon 4 4 2 en tijdens de oefen speel ik 5 3 2 counter. Zo heb ik 9 trainie plekken en zo kan ik met 4 mids in de comp toch nog een aardig mid neer zetten. Hiermee train je je counter en je 5 3 2. Die is in t begin natuurlijk niet bijster goed. En als je dat dan meteen gaat spelen loop je natuurlijk t risico om in t begin onnodig te verliezen. 4 4 2 is altijd uitstekend. hij kan altijd nog van trainingsvorm veranderen als ie een beeetje in t spel thuis is. (vind ik)quote:Op woensdag 13 december 2006 16:07 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb een vriend van me weten over te halen om ook te gaan Hattricken. Maar wat is nou eigenlijk de beste trainingsvorm voor beginnelingen? Ikzelf train middenvelders, maar ik wil hem misschien aanraden om verdedigers te trainen omdat de middenvelders tegenwoordig niet zo goed meer in de markt liggen (ik heb het idee dat op middenvelders de laagste marge zit, omdat "iedereen" positiespel traint). Nadeel is wel dat hij dan zal moeten gaan counteren, is dat een aan te raden tactiek voor een beginnend team? En wat zijn de dingen om op op te letten als beginneling om met die tactiek te spelen? (Verdedigers met passen kopen, of moet heel het team kunnen passen? Goed wingers hebben?)
Okee, maar goede counterverdedigingstrainees (met fatsoenlijk passen), zijn die te krijgen als beginneling? Of moet daar in het begin nog maar niet naar gekeken worden en gewoon in de loop van de tijd betere trainees (met passen dus) gehaald worden...quote:Op woensdag 13 december 2006 17:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben ook begonnen met verdedigen. Ik ben 2 x achter elkaar kampioen geworden en speel dit seizoen mn 2e seizoen in de VIII. Ik speel de comp gewoon 4 4 2 en tijdens de oefen speel ik 5 3 2 counter. Zo heb ik 9 trainie plekken en zo kan ik met 4 mids in de comp toch nog een aardig mid neer zetten. Hiermee train je je counter en je 5 3 2. Die is in t begin natuurlijk niet bijster goed. En als je dat dan meteen gaat spelen loop je natuurlijk t risico om in t begin onnodig te verliezen. 4 4 2 is altijd uitstekend.
Nou ja, dat ik dus een foutje zou maken en op een of andere manier door de mand zou vallen. Geen idee hoe, maar dat ik bijvoorbeeld op het forum iets zou zeggen onder een verkeerde naam over het verkeerde team ofzo. Misschien vergezocht, maar ik zou in ieder geval nooit mijn team kwijt willen rakenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:34 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Maar waarom vond je het dan te spannend om er mee door te gaan?
Haha dat zou dan wel een lullig foutje zijn idd.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou ja, dat ik dus een foutje zou maken en op een of andere manier door de mand zou vallen. Geen idee hoe, maar dat ik bijvoorbeeld op het forum iets zou zeggen onder een verkeerde naam over het verkeerde team ofzo. Misschien vergezocht, maar ik zou in ieder geval nooit mijn team kwijt willen raken
Ik wacht ook al langquote:Op woensdag 13 december 2006 17:31 schreef roelofjan het volgende:
(31 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
1-2 voor u.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef komrad het volgende:
ik kan niet eens inloggen, iemand die kan zien hoe ik er voor sta?
Jij was toch gekapt Hivesquote:Op woensdag 13 december 2006 18:01 schreef The_Hives het volgende:
ik sta 2-0 voor. Maar na dit weekend heb ik geen middenvelders meer. Laatste ronde dus
Bij mij ook maar ik speel maar een oefenpotjequote:Op woensdag 13 december 2006 18:16 schreef Ruudt het volgende:
2e helft is al 15 minuten bezig en er is nog geen actie geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |