Nou ja, dat ik dus een foutje zou maken en op een of andere manier door de mand zou vallen. Geen idee hoe, maar dat ik bijvoorbeeld op het forum iets zou zeggen onder een verkeerde naam over het verkeerde team ofzo. Misschien vergezocht, maar ik zou in ieder geval nooit mijn team kwijt willen rakenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:34 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Maar waarom vond je het dan te spannend om er mee door te gaan?
Haha dat zou dan wel een lullig foutje zijn idd.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou ja, dat ik dus een foutje zou maken en op een of andere manier door de mand zou vallen. Geen idee hoe, maar dat ik bijvoorbeeld op het forum iets zou zeggen onder een verkeerde naam over het verkeerde team ofzo. Misschien vergezocht, maar ik zou in ieder geval nooit mijn team kwijt willen raken
Ik wacht ook al langquote:Op woensdag 13 december 2006 17:31 schreef roelofjan het volgende:
(31 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
1-2 voor u.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef komrad het volgende:
ik kan niet eens inloggen, iemand die kan zien hoe ik er voor sta?
Jij was toch gekapt Hivesquote:Op woensdag 13 december 2006 18:01 schreef The_Hives het volgende:
ik sta 2-0 voor. Maar na dit weekend heb ik geen middenvelders meer. Laatste ronde dus
Bij mij ook maar ik speel maar een oefenpotjequote:Op woensdag 13 december 2006 18:16 schreef Ruudt het volgende:
2e helft is al 15 minuten bezig en er is nog geen actie geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |