1-4 voor ondertussen..quote:Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef komrad het volgende:
ik kan niet eens inloggen, iemand die kan zien hoe ik er voor sta?
Ook aan het counteren?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:41 schreef ScudRaket het volgende:
2-2 pas![]()
Beide goals van mij gescoord door verdedigers![]()
Nee, mijn middenveld is ongeveer gelijkwaardig aan de zijne (Trainees, maar hij heeft er 1 uitgechopt, die is vervangen door mijn beste IM), alleen mijn aanval en verdediging zijn way beter.quote:
Gewoon 2x 15 minuten?quote:Alle Bekerwedstrijden die niet in de reguliere speeltijd worden beslist, zullen worden verlengd. Als er dan nog geen beslissing valt, worden strafschoppen genomen. Informatie over hoe je je strafschopnemers kunt kiezen, vind je terug in hoofdstuk 15
2x15 & golden goal.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:48 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Gewoon 2x 15 minuten?
Golden goal ja/nee?
Ik begin steeds meer te balen dat ik niet gewoon m'n sterkste spelers heb opgesteld...
Ik wist in t begin niet eens dat passen belangrijk was voor mn verdedigers. Dat leerde ik gaande weg. Ik heb nu pas mn 1e trainies gekocht met redelijk passen en of vleugelspel. Omdat ze voorheen voor mij niet betaalbaar waren. Dus denk ik dat je daar als beginneling je helemaal niet druk om moet maken. Het kan wel maar ik koos er voor om een betere mids te kopen om dat die toch t hele seizoen mee moeten. Je trainies worden in t loop van t seizoen steeds beter en zo een bij skill is als je t mij vraagt niet zo belangrijk op dat niveau. Ik zou me iig niet teveel druk maken met bij skils voor je trainies maar meer voor je mids. Ik heb net een mid verkocht die ik had gekocht toen. Hij heeft tot halverwege vorig seizoen mee gedaan. hij had uitstekend conditie, redelijk positiespel en goed passen. Hij was toen ik m kocht een jaar of 26 en haalde 3 a 3,5 sterren. Das niet byzonder maar goed genoeg voor als je net begint. Zo een speler is relatief goedkoop en das handig als je net begintquote:Op woensdag 13 december 2006 17:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Okee, maar goede counterverdedigingstrainees (met fatsoenlijk passen), zijn die te krijgen als beginneling? Of moet daar in het begin nog maar niet naar gekeken worden en gewoon in de loop van de tijd betere trainees (met passen dus) gehaald worden...
quote:
Geen golden goal....quote:
quote:The page cannot be displayed
The request cannot be processed at this time. The amount of traffic exceeds the Web site's configured capacity.
quote:Engelbert Bosscher (143888389)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 270
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
tegenquote:Midfield: weak (high)
Right Defence: solid (very low)
Central Defence: solid (very low)
Left Defence: passable (low)
Right Attack: inadequate (very low)
Central Attack: inadequate (very high)
Left Attack: weak (high)
Met 3-2quote:Midfield: weak (high)
Right Defence: weak (very low)
Central Defence: inadequate (low)
Left Defence: poor (low)
Right Attack: inadequate (low)
Central Attack: weak (very high)
Left Attack: poor (very high)
Twi ik ga er van uit dat je alsnog wint!!quote:Op woensdag 13 december 2006 18:37 schreef twi het volgende:
0-3 achter, was te verwachten. Denk dat ik de 100 hatstats niet haal
Nou ja, of je het echt knap kan noemen weet ik zo net nog nietquote:Op woensdag 13 december 2006 19:10 schreef Outpost76 het volgende:
Vaag ik ben wel erg knap met knippen en plakken zie ik
Kan ik me tenminste op de competitie richten. Maar goed in het kader van surprises misstaat deze wedstrijd niet bij Sinterklaasquote:Op woensdag 13 december 2006 19:09 schreef Ruudt het volgende:
Dat is wel heel oneerlijk.(ScudRaket)
4-3quote:Op woensdag 13 december 2006 19:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou ja, of je het echt knap kan noemen weet ik zo net nog niet![]()
GODVERREDOMME IK WIL DE UITSLAG VAN MIJN BEKERWEDSTRIJD ZIEN!!! SCHIET NOU EENS OP!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |