Gefeliciteerd u bent de speler van de maandquote:Op maandag 11 december 2006 13:55 schreef Ruudt het volgende:
Wanneer komt er weer eens een team van de maand?
Hij is 34 jaarquote:Op maandag 11 december 2006 13:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook moet weten hoe oud deze speler is voordat je zoiets kan roepen..
Is het ook, ik heb mezelf ooit eens mogen voorstellenquote:Op maandag 11 december 2006 14:00 schreef Ruudt het volgende:
Ik vond het altijd wel leuk om te lezen.
Just like you planned itquote:Op maandag 11 december 2006 14:12 schreef ScudRaket het volgende:
Wat een n00b heb ik erbij gekregen in de league: Komt uit V gedegradeerd en koopt vrevolgens voor 7 miljoen in. Zet 'ie spelers op verkeerde plaatsen en stelt hij geen reserves in. Tja, dan is het makkelijk om ff een def eruit te schoppen, met mijn reusachtig wingerdoor te breken en met 0-2 te winnen
heb je gelijk in, maar statistisch gezien is de speler eerder onder de 28 dan erboven. en onder de 28 zou het imho 2 weken...quote:Op maandag 11 december 2006 13:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook moet weten hoe oud deze speler is voordat je zoiets kan roepen..
quote:Op maandag 11 december 2006 15:39 schreef -J-D- het volgende:
Als iemand zich geroepen voelt om de taak van Team-van-de-maand-coordinator op zich te nemen, dan kan dat. De vragen staan op de website www.fokhattrick.nl
Motiveer mensen om af en toe zo'n interview in te vullen en geef het dan aan me door. Per mail of msn of irc of zo. Ik lees niet alles op het forum, maar wel veel. Zodra ik een nieuw team van de week maand heb, plaats ik het op de site.
Niet allemaal tegelijkquote:Op maandag 11 december 2006 15:39 schreef -J-D- het volgende:
Als iemand zich geroepen voelt om de taak van Team-van-de-maand-coordinator op zich te nemen, dan kan dat. De vragen staan op de website www.fokhattrick.nl
Motiveer mensen om af en toe zo'n interview in te vullen en geef het dan aan me door. Per mail of msn of irc of zo. Ik lees niet alles op het forum, maar wel veel. Zodra ik een nieuw team van de maand heb, plaats ik het op de site.
Jammer dat mn spelers dramaties uit vorm zijn anders had ik een beter mid rating gehad. Leuk hoor die conditie trainingen.quote:RAPPORT:
FC Kanslooz :
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: matig (zeer hoog)
FC RKDEO :
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: rampzalig (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
Dealquote:Op maandag 11 december 2006 17:34 schreef fabianf het volgende:
Ik wil best ervoor zorgen dat er zo nu en dan een team de TvdM-vragen invult, maar mag ik dan wel zelf kiezen? Ik wil geen oninteressante verhalen van Emmenaaren moeten aanhoren namelijk.
Je centrumverdediging zakt enigzins en de hoogte van de taktiekvaardigheid hangt af van het passen van al je 10 veldspelers (dus je gehele team, op je keeper na).quote:Op maandag 11 december 2006 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Hoi, wil voor de volgende wedstrijd voor de vleugelaanval gaan kiezen met twee aanvallende vleugels...
is de tactiekkeuze voor vleugelaanval nog van invloed op je ratings, speel verder altijd "normaal" ?
De passingkwaliteit is helemaal niet goed dus dan hou ik het toch maar bij mijn normale tactiek maar wel beide vleugels aanvallend...quote:Op maandag 11 december 2006 17:49 schreef Lennox het volgende:
Heeft meer te maken met aantal passers in je team. (of het je hele team is durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, denk het wel ala centrumaanval)
http://hattrick.computergames.ro/ca/quote:Op maandag 11 december 2006 18:51 schreef Daemon19 het volgende:
Ik ga zowaar mn opstelling omgooien, voor de a.s. bekerwedstrijd en de volgende competitiewedstrijd (en misschien die daarna) alle drie hebben een sterk middenveld. Dus ik ga counteren in een 4-4-2 systeem.
Ik weet het, voor sommige niet erg origineel. Maar voor mij wel..
Ik verwacht een goede countervaardigheid te halen. Dat kan toch wel?
Ik haal zowaar uitstekend..quote:Op maandag 11 december 2006 18:55 schreef Lennox het volgende:
[..]
http://hattrick.computergames.ro/ca/
Bij gebruik van 4 defs even de 5e uitvinken, maar dat spreekt voor zich. Meestal wel redelijk accuraat.
Goed is overigens zo behaald hoor. Uitstekend ook nog wel, maar super is dat niet bij een counter.
Haalde zelf in de beker wereldklasse![]()
ok thanks voor de tipsquote:Op maandag 11 december 2006 18:12 schreef komrad het volgende:
Vulture, je moet een aantal zaken meewegen:
1. je defskills, backs en centraal en de gevolgen van AOW
2. je passingskill ivm de effectiviteit van je AOW
3. het verschil tussen wingaanval en centrale aanval, als je wingaanval niet veel hoger is dan je centrale aanval heeft het niet zo veel nut. Daarnaast moet je natuurlijk de defratings centraal en vleugel van je tegenstander meewegen
whehe.. heb jij een ******neger als coach?quote:Op maandag 11 december 2006 19:51 schreef Ruudt het volgende:
Persbericht tegenstander:
11-12-2006 at 18:01 DAWC mazzelt in Helmond
In de Helmondse deelstaat Brouwhuis heeft DAWC drie punten behaald. De nieuwbakken coach tevens negroide Deen Nils Wegner beleefde dus een prima debuut. "Tja, verdiend? Neu, denk het niet. Maar daar heb ik maling aan. Punten zijn punten." Woensdag hopen de Tilburgers de goede competitiestart een vervolg te geven tegen JF United.
Jouw tegenstander geeft het tenminste toe.quote:Op maandag 11 december 2006 19:51 schreef Ruudt het volgende:
Persbericht tegenstander:
11-12-2006 at 18:01 DAWC mazzelt in Helmond
In de Helmondse deelstaat Brouwhuis heeft DAWC drie punten behaald. De nieuwbakken coach tevens negroide Deen Nils Wegner beleefde dus een prima debuut. "Tja, verdiend? Neu, denk het niet. Maar daar heb ik maling aan. Punten zijn punten." Woensdag hopen de Tilburgers de goede competitiestart een vervolg te geven tegen JF United.
Hier doet ie t ook gewoon.quote:Op maandag 11 december 2006 22:53 schreef Lemming22 het volgende:
Hattrick eruit. Lekker dan, was net een speler aan het verkopen...
Was het een geplande of ongeplande downtime?
quote:Fanclub: 869 leden
Ik krijg een berucht wit scherm met de mededeling dat de pagina niet geladen kan worden...quote:Op maandag 11 december 2006 22:56 schreef roelofjan het volgende:
Doet het hier de hele tijd gewoon...
Overzicht - Div. 8quote:Op maandag 11 december 2006 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
Zit ik voor een VIII div team nou op pijl qua supporters of niet?
[..]
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 11 december 2006 23:23 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Overzicht - Div. 8
Kapitaal (gemiddeld): 278 000 ¤
Fanclub (gemiddeld): 908
Sponsorgeld (gemiddeld): 40 000 ¤
Opbrengst kaartverkoop (gemiddeld): 38 000 ¤
Financiëel voordeel (gemiddeld): 0.0 ¤
Tijdelijke inkomsten (gemiddeld): 5 000 ¤
Lonen spelers (gemiddeld): 26 000 ¤
Lonen personeel (gemiddeld): 21 000 ¤
Uitgaven stadion (gemiddeld): 8 000 ¤
Rente (gemiddeld): 1 000 ¤
Uitgaven jeugdopleiding (gemiddeld): 11 000 ¤
Tijdelijke uitgaven (gemiddeld): 11 000 ¤
welkom bij de club van nicomart en grumpquote:Op maandag 11 december 2006 23:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
Investment in the Youth squad: 0.0 ¤ / weekjeugdopleiding
Ik zit in de VIII, ik zit hier overal boven, maar promoveren ga ik dit seizoen toch nietquote:Op maandag 11 december 2006 23:23 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Overzicht - Div. 8
Kapitaal (gemiddeld): 278 000 ¤
Fanclub (gemiddeld): 908
Sponsorgeld (gemiddeld): 40 000 ¤
Opbrengst kaartverkoop (gemiddeld): 38 000 ¤
Financiëel voordeel (gemiddeld): 0.0 ¤
Tijdelijke inkomsten (gemiddeld): 5 000 ¤
Lonen spelers (gemiddeld): 26 000 ¤
Lonen personeel (gemiddeld): 21 000 ¤
Uitgaven stadion (gemiddeld): 8 000 ¤
Uitgaven jeugdopleiding (gemiddeld): 11 000 ¤
Tijdelijke uitgaven (gemiddeld): 11 000 ¤
En Lemming!quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
welkom bij de club van nicomart en grump
Volgens de supportersstatestieken zijn dit de toppers in VIIIquote:Op maandag 11 december 2006 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier doet ie t ook gewoon.
Zit ik voor een VIII div team nou op pijl qua supporters of niet?
[..]
Maar ik zit als VI op 1800 nog iets dus dit is wel vrij veelquote:1. Rheden11 VIII.888 1495
2. CM United VIII.1184 1491
3. MMD VIII.1114 1454
4. Dokk78 VIII.169 1453
5. Maiden City VIII.1438 1449
6. The Turbo's VIII.1980 1448
7. Roffadam Playa's VIII.475 1442
8. VV Panna United VIII.1282 1442
9. sailings VIII.944 1442
10. Schwalbe United VIII.391 1441
11. HFC Coelie VIII.11 1440
12. Top Geurt VIII.1323 1439
13. Grobbekuikens VIII.251 1439
14. BVO BLØF VIII.779 1435
15. Fc Kleine VIII.200 1435
dank u, ik moest toch wat met -585k op de bankrekening en een bankruptcy warning op mn dakquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
welkom bij de club van nicomart en grump
En door het stopzetten van je JO sta je ineens weer in de plus?quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dank u, ik moest toch wat met -585k op de bankrekening en een bankruptcy warning op mn dak
Omdat de kans dat je een echt goede pull (uitstekend dus) pullt, erg klein is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Weet ik nog niet waarom we stoppen met de Jeugd...
en de status van je JO word toch gewoon meegenomen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:17 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Omdat de kans dat je een echt goede pull (uitstekend dus) pullt, erg klein is.
Sommige hebben het er niet meer voor over. Daarnaast is er volgend seizoen een nieuwe JO.
Denk het niet, aangezien het twee verschillende, naast elkaar lopende JO's zijn..quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
en de status van je JO word toch gewoon meegenomen?
Ik wel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:47 schreef Daemon19 het volgende:
Maar dat weet ik niet zeker.
Ik vind dat ik niet zomaar opnieuw moet beginnen, ze moeten gewoon het niveau overnemen... anders is het toch lullig? De mensen met een pull hebben dan bij wijze van spreken 2 seizoenen onwijs veel voorsprong omdat die nog op uitstekend staat (ook al pullen ze niksquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:47 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien het twee verschillende, naast elkaar lopende JO's zijn..
Anders zou je direct twee JO's op goed dan wel uitstekend hebben.
Maar dat weet ik niet zeker.
Dat zeg ik. Gamma.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:49 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik wel.
Het niveau van je huidige jeugdopleiding heeft geen enkele invloed op dat nieuwe systeem.
Ben ik met je eens, mits je met de oude stopt. Anders zou je ineens 2 JO's op uitstekend hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik niet zomaar opnieuw moet beginnen, ze moeten gewoon het niveau overnemen... anders is het toch lullig? De mensen met een pull hebben dan bij wijze van spreken 2 seizoenen onwijs veel voorsprong omdat die nog op uitstekend staat (ook al pullen ze niks)
Thanx. Heb zelf geen supporter, kijk wel regelmatig bij iemand die het wel heeft, maar dit was me nog niet opgevallen..quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:04 schreef Daemon19 het volgende:
Gereedschap > Statistieken > Overzicht (overigens alleen mogelijk met Supporter)
Overzicht - Div. 7
Kapitaal (gemiddeld): 659 000 ¤
Fanclub (gemiddeld): 1387
Sponsorgeld (gemiddeld): 57 000 ¤
Opbrengst kaartverkoop (gemiddeld): 75 000 ¤
Financiëel voordeel (gemiddeld): 1 000 ¤
Tijdelijke inkomsten (gemiddeld): 17 000 ¤
Lonen spelers (gemiddeld): 55 000 ¤
Lonen personeel (gemiddeld): 32 000 ¤
Uitgaven stadion (gemiddeld): 15 000 ¤
Uitgaven jeugdopleiding (gemiddeld): 16 000 ¤
Tijdelijke uitgaven (gemiddeld): 35 000 ¤
Whoa.quote:Lonen spelers (gemiddeld): 55 000 ¤
mee eensch, heb er voorlopig sowieso het geld niet voor..quote:
Je kan maar voor 1 van beide kiezen lijkt mequote:Op dinsdag 12 december 2006 10:54 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, mits je met de oude stopt. Anders zou je ineens 2 JO's op uitstekend hebben.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Je kan maar voor 1 van beide kiezen lijkt me
quote:In het nieuwe systeem is er een plafond voor de vaardigheden van de jeugdspelers. Zoals gezegd blijft het oude jeugdspelersysteem ook bestaan, en dus is het maar eerlijk dat de spelers van een bepaald systeem niet worden bevoordeeld. Maar, met het nieuwe systeem kun je dus je spelers modelleren en hun secundaire vaardigheden beter maken.
Ja, maar er staat niet dat je ze naast elkaar kan doen...quote:
precies, mij lijkt het dan ook stug dat je dan niet je huidige niveau meeneemtquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:00 schreef roelofjan het volgende:
Dat kan ook niet.
Je blijft of het huidige systeem gebruiken, of je stapt over naar het nieuwe.
Of je steekt gewoon helemaal geen ene cent in je jeugdopleiding.
Lijkt mij onlogisch. Zou betekenen dat je dus nu beter een jaar lang geen JO kan doen en dat geld uitsparen als je toch over gaat naar het nieuwe systeem. mijn lijkt het logischer dat je het niveau meeneemt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:06 schreef roelofjan het volgende:
Het nieuwe systeem staat compleet los van het oude...
Als je overstapt naar het nieuwe systeem dan doet je niveau er niet toe...
Blijf je gewoon het oude systeem gebruiken dan verandert er niets, en blijft je huidige niveau gelijk...
neej nog nooit gezien maar lijkt me een goeie clown als hij leiderschap goed heeftquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:56 schreef rompompom het volgende:
Heeft iemand weleens een geliefd teamlid voorbij zien komen eigenlijk? Het valt me nu pas op dat dat ook nog kan qua populariteit, maar ik heb het nog nooit gezien.
Ja. Ik heb er wel eens iemand gezien.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:56 schreef rompompom het volgende:
Heeft iemand weleens een geliefd teamlid voorbij zien komen eigenlijk? Het valt me nu pas op dat dat ook nog kan qua populariteit, maar ik heb het nog nooit gezien.
Heb je een keer gewonnen danquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef Lennox het volgende:
Mijn ervaring is dat 1 rating die net sterker is meestal niet genoeg is. Met 2 kanten wordt het al een stuk groter qua kans (centraal en 1 back kant bijvoorbeeld) .
Wat denk je trouwens aan balbezit te halen, ook niet onbelangrijk !
[edit] Wedstrijd van mijn persoontje van afgelopen zondag vind ik een mooi voorbeeld hoe fraai een counterwedstrijd kan zijn, maar dat terzijde
Leuke TvdM btw
42% bb en waarschijnlijk in de 2e helft ~44%.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef Lennox het volgende:
Mijn ervaring is dat 1 rating die net sterker is meestal niet genoeg is. Met 2 kanten wordt het al een stuk groter qua kans (centraal en 1 back kant bijvoorbeeld) .
Wat denk je trouwens aan balbezit te halen, ook niet onbelangrijk !
[edit] Wedstrijd van mijn persoontje van afgelopen zondag vind ik een mooi voorbeeld hoe fraai een counterwedstrijd kan zijn, maar dat terzijde
Leuke TvdM btw
quote:
gevolg van heel wat ME fuck upsquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:42 schreef Lennox het volgende:
[..]
Zegt de man die vorig seizoen tot de laatste wedstrijd tegen degradatie knokte
![]()
![]()
Ik zou 1 kant sterker maken Daemon (die vleugelkant dus). En misschien hopen op een SE ofzo.
Hou wel in je achterhoofd (zeker met uitstekend counter) dat je maximaal maar 3 counterkansen zal krijgen, ik denk zelfs nog wel minder.
Persbericht is van m'n tegenstander..quote:Op maandag 11 december 2006 22:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
whehe.. heb jij een ******neger als coach?![]()
![]()
![]()
quote:
Als je jeugdopleiding nu waardeloos is, en je bent van plan om volgend seizoen dat nieuwe systeem te gebruiken dan ben je gek als je nu geld in de jeugdopleiding gaat pompen ja...quote:Zou betekenen dat je dus nu beter een jaar lang geen JO kan doen en dat geld uitsparen als je toch over gaat naar het nieuwe systeem.
Die compleet nieuwe jeugdopleiding heeft geen niveau's. Wat valt er dan mee te nemen?quote:mijn lijkt het logischer dat je het niveau meeneemt.
Vervang je hem dan niet?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:01 schreef roelofjan het volgende:
Als je je coach op een donderdag ontslaat, krijg je dan geen training?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |