Denk het niet, deze keeper staat nu in de U20 van Spanje:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:59 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Is zo'n speler nie goed genoeg voor U20 Spanje? (Ook al weet ik dat Spanje hugh is qua Hattrick)
Hij heeft meer tsi dan m'n Gaizkaquote:ulio Tur (76122868) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, uitstekend in vorm
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Maakt deel uit van het U-20 Espaņa-team!
Nationaliteit: Espaņa
Total Skill Index (TSI): 132 740
Loon: 48 780 ¤/week
Eigenaar: Etsii
Ja, okay, ik dacht ook meer aan volgend jaar als jouw keeper die tsi ook heeftquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Denk het niet, deze keeper staat nu in de U20 van Spanje:
[..]
Hij heeft meer tsi dan m'n Gaizka
trainen is het toverwoord!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Denk het niet, deze keeper staat nu in de U20 van Spanje:
[..]
Hij heeft meer tsi dan m'n Gaizka
299k slechtsquote:Enol Echechuribehere [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 950, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Tja, wat is zijn gemiddelde stijging per week? Als daar een beetje een lijn in zit kan je misschien een beetje rekenen..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:32 schreef DeHovenier het volgende:
Ik stel hem elke dag op
Ziu hij volgend jaar zo'n hoog tsi hebben? Sinds dat hij 17 was heb ik hem getraind, ik had hem in januari dit jaar gekocht.
mijn reusachtige huren?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:52 schreef komrad het volgende:
nog steeds geen MF tegen een fatsoenlijke prijs kunnen vinden, en ik ga zo weg
kon dat maar, met die blessures is het echt een tijdelijke maatregelquote:
Dat houd ik niet bijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Tja, wat is zijn gemiddelde stijging per week? Als daar een beetje een lijn in zit kan je misschien een beetje rekenen..
wat zoek je komrad?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:52 schreef komrad het volgende:
nog steeds geen MF tegen een fatsoenlijke prijs kunnen vinden, en ik ga zo weg
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:25 schreef truStie het volgende:
33 jaar?? vast niet voor de lange termijn
ik zoek een MF voor mijn belangrijke wedstrijd van morgen, ik mis namelijk 2 WC MF'squote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wat zoek je komrad?
heb net een nieuwe mid aangetrokken, 33 jr, titanic MF, outstanding XP, 1.3 miljoen.
nu maar hopen dat ie geen blessures pakt. wel wat veel misschien, maar de transfercompare zit nog op de 1.5 miljoen...
vanavond gaat dan mn titanic winger eruit, is nu al ruim een miljoen op geboden, hoop eigenlijk dat ie nog een paar extra 100k gaat opbrengen...
Ik denk eerder dat je had gevraagd wat een tvp wasquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:30 schreef Grumpey het volgende:
wie had gezegd in topic 1 dat ik nog eens zou tvp'en in topic 186 had ik voor gek verklaard
Heb deze week vakantie dus dat verdient mijn aandachtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oy, jij had de lapo
Hoe is 't gesteld met Fase II van de OP? Dat rijmt, hihi!
ik was er tenminste in topic 1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je had gevraagd wat een tvp was
Tsss Vakantie .....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:08 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb deze week vakantie dus dat verdient mijn aandacht
quote:Robbert-Jan Hecker (135832620)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
K*t! Ik heb hem al ontslagen..quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:04 schreef twi het volgende:
Joh Daemon, da's je future coach. En hij is nog redelijk in vorm ook
Daarom ga ik ook nooit beginnen met een jeugdopleidingquote:
Je betaalt 2k voor het pullen en geen ontslag- en salariskosten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:09 schreef twi het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook nooit beginnen met een jeugdopleidingDie frustratie elke keer
Ik geef wel een miljoen of anderhalf uit aan 't begin van volgend seizoen voor 3 leuke trainees
Een jeugdopleiding kost geen 20k per week, maar 21.5k500 voor het salaris en 1000 voor het ontslaan
Bijna koeiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:59 schreef twi het volgende:
Had ik me verdomme bijna 250k uitgegeven aan een uitstekend/redelijk verdediger, terwijl ik helemaal geen counter speel. Op de verkeerde speler gebodenGelukkig overbood iemand me
quote:Musa Issa Ibn-Faysal (135902344) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 130
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: JHMWMJZMN
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Kan je je spelers iets laten zeggen danquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:16 schreef twi het volgende:
Ah, 22k danHeb al in geen maanden een speler ontslagen. Ah da's niet waar, John-Adams Florou heeft de zak gehad. Die had ik teruggekocht om in m'n Hall of Fame te plaatsen voor het doelpunt wat 'ie in m'n eerste seizoen scoorde wat de titel veilig stelde. Toen kwam ik er pas achter dat spelers 3 seizoenen voor je moeten hebben gespeeld, en 30k aan alleen salariskosten voor een waailap vond ik wat teveel
Overigens ben ik er net pas achter hoe je spelers dingen kunt laten zeggen
9409417615689401
![]()
![]()
quote:Sebastian van den Berg (135917459) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 120
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Huh? Nog nooit gezien!quote:15-10-2006 Je ploeg heeft een faillissementswaarschuwing gekregen. Dit is waarschuwing nummer 1.
Vanavond loopt er wel een speler af, waar ik netto 500 voor vang momenteel.quote:Kapitaal: -655 522 ¤ (-817 834) ¤
Mijn YP van deze weekquote:Eppo Stijger
TSI = 80, 19 jaar, redelijk in vorm
quote:J-D zegt:
doe eens een bod op mn speler ... kreeg een melding dat ik bijna failliet ben... sta 800k rood
quote:Arthur Pietersz (135947216) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Total Skill Index (TSI): 1 040
Loon: 680 ¤/week
Positiespel: zwak Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
ach het is verkoopbaar.... Sinds ik keepers pull (3 weken) heb ik al elke keer wat verkoopbaars gehad...quote:Alain Meiland (135949401) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Total Skill Index (TSI): 2 030
Loon: 2 060 ¤/week
Eigenaar: Wurdsje FC
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Omg, das echt wel erg voor jequote:
Kzal em woensdag laten meespelen in de defensie, hopen dat ik er een beetje voor kan vangenquote:Thom Massalt (135947142)
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 220
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
jammer van zn zwakke passen anders had ik wel interesse gehad...quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Omg, das echt wel erg voor je
Mijn YP
[..]
Kzal em woensdag laten meespelen in de defensie, hopen dat ik er een beetje voor kan vangen
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:56 schreef truStie het volgende:
Dan zal ie best wel een beetje stijgen ja.. maar 1400 is nou niet bepaald veel bezoekersEerste seizoen ofzo?
= nieuw, je hebt nu 2 weken de tijd ipv 5 logins (dacht ik)quote:Op zondag 15 oktober 2006 09:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Huh? Nog nooit gezien!
[..]
Vanavond loopt er wel een speler af, waar ik netto 500 voor vang momenteel.
Iemand zin om meer te bieden dan 550k voor een briljant mid van 29 met uitstekend ervaring?
spelersvaardigheden zakken na hun 28e.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:00 schreef DeHovenier het volgende:
Wanneer is de leeftijdsgrens bereikt? Als een speler 35 jaar is, speelt hij dan slechter?
Maar niet zo snel meer als vroegah... toch een riskante koop... (hoop maar dat die speler van JD meer dan 550k oplevert, want anders zit ik vanavond ook met een briljant mid van 29 met uitstekend ervaringquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
spelersvaardigheden zakken na hun 28e.
meest debiele is dat iemand daar een trainingsplek voor opoffert..quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:14 schreef twi het volgende:
Was gisteren even op zoek naar een U20 spitsje. Kon er eentje vinden, van Koeweit (die er dus al bij zat) van 17. Alleen had ik niet zoveel vertrouwen in z'n zwak scoren en de bijbehorende toekomst, aangezien 'ie nog niet had gespeeld.
Is 'ie vandaag verkocht voor 255kOngelofelijk, dat je zoveel geld uittrekt op dit moment voor een 17-jarige zwak scoren zonder bijstats die nog minstens 3 spitsen voor zich heeft in de U20_O-
riskant misschien wel, maar ik reken andersquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maar niet zo snel meer als vroegah... toch een riskante koop... (hoop maar dat die speler van JD meer dan 550k oplevert, want anders zit ik vanavond ook met een briljant mid van 29 met uitstekend ervaring)
Voor hoeveel zal ik die er op zetten ?quote:Randy Bos (135988973) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
redelijk (zeer laag) ofzo?quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
what d'you think:
2x titanic mid, allebei met veel ervaring, en een briljante mid. waar zit ik dan ongeveer op mid rating?
bvd, is voor de wedstrijd van vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |