ik zoek een MF voor mijn belangrijke wedstrijd van morgen, ik mis namelijk 2 WC MF'squote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wat zoek je komrad?
heb net een nieuwe mid aangetrokken, 33 jr, titanic MF, outstanding XP, 1.3 miljoen.
nu maar hopen dat ie geen blessures pakt. wel wat veel misschien, maar de transfercompare zit nog op de 1.5 miljoen...
vanavond gaat dan mn titanic winger eruit, is nu al ruim een miljoen op geboden, hoop eigenlijk dat ie nog een paar extra 100k gaat opbrengen...
Ik denk eerder dat je had gevraagd wat een tvp wasquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:30 schreef Grumpey het volgende:
wie had gezegd in topic 1 dat ik nog eens zou tvp'en in topic 186 had ik voor gek verklaard
Heb deze week vakantie dus dat verdient mijn aandachtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oy, jij had de lapo
Hoe is 't gesteld met Fase II van de OP? Dat rijmt, hihi!
ik was er tenminste in topic 1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je had gevraagd wat een tvp was
Tsss Vakantie .....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:08 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb deze week vakantie dus dat verdient mijn aandacht
quote:Robbert-Jan Hecker (135832620)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
K*t! Ik heb hem al ontslagen..quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:04 schreef twi het volgende:
Joh Daemon, da's je future coach. En hij is nog redelijk in vorm ook
Daarom ga ik ook nooit beginnen met een jeugdopleidingquote:
Je betaalt 2k voor het pullen en geen ontslag- en salariskosten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:09 schreef twi het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook nooit beginnen met een jeugdopleidingDie frustratie elke keer
Ik geef wel een miljoen of anderhalf uit aan 't begin van volgend seizoen voor 3 leuke trainees
Een jeugdopleiding kost geen 20k per week, maar 21.5k500 voor het salaris en 1000 voor het ontslaan
Bijna koeiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:59 schreef twi het volgende:
Had ik me verdomme bijna 250k uitgegeven aan een uitstekend/redelijk verdediger, terwijl ik helemaal geen counter speel. Op de verkeerde speler gebodenGelukkig overbood iemand me
quote:Musa Issa Ibn-Faysal (135902344) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 130
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: JHMWMJZMN
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Kan je je spelers iets laten zeggen danquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:16 schreef twi het volgende:
Ah, 22k danHeb al in geen maanden een speler ontslagen. Ah da's niet waar, John-Adams Florou heeft de zak gehad. Die had ik teruggekocht om in m'n Hall of Fame te plaatsen voor het doelpunt wat 'ie in m'n eerste seizoen scoorde wat de titel veilig stelde. Toen kwam ik er pas achter dat spelers 3 seizoenen voor je moeten hebben gespeeld, en 30k aan alleen salariskosten voor een waailap vond ik wat teveel
Overigens ben ik er net pas achter hoe je spelers dingen kunt laten zeggen
9409417615689401
![]()
![]()
quote:Sebastian van den Berg (135917459) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 120
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Huh? Nog nooit gezien!quote:15-10-2006 Je ploeg heeft een faillissementswaarschuwing gekregen. Dit is waarschuwing nummer 1.
Vanavond loopt er wel een speler af, waar ik netto 500 voor vang momenteel.quote:Kapitaal: -655 522 ¤ (-817 834) ¤
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |