quote:Op maandag 4 september 2006 15:28 schreef Yankee_One het volgende:
foetre verwaarloos je team/training niet zo
Hij wilde een wedstrijd winnen en ging daarom 3-5-2 spelen. Aan de ene kant is er wat voor te zeggen (zijn zelfs veel teams die het constant spelen en verdedigers trainen). Aan de andere kant haal je juist je winst uit 10 trainees per week.quote:Op maandag 4 september 2006 15:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
yankee heeft gelijk, 3-5-2 met def training
No offense, maar dit is nou niet echt een leuke speler om op te trainen.. formidabel 20 jaar, wat dacht je er aan te verdienen? Voor dat geld kan je beter een 17 jarige goed/matig ofzo halen... die heeft tenminste nog toekomst.quote:Op maandag 4 september 2006 15:49 schreef Uncle het volgende:
Crispin Wassermann (125946760)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 3 960
Loon: 1 224 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Ungoogleble
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Mooie aankoop dahct ik zo voor 260k. Had jaartje jonger gemogen maar ach. Scoren optrainen en een bulk geld vangen![]()
je hebt veel aan wonderbaarlijk counter als je elke week verliest..quote:Op maandag 4 september 2006 15:53 schreef Lennox het volgende:
[..]
Hij wilde een wedstrijd winnen en ging daarom 3-5-2 spelen. Aan de ene kant is er wat voor te zeggen (zijn zelfs veel teams die het constant spelen en verdedigers trainen). Aan de andere kant haal je juist je winst uit 10 trainees per week.
Ik word er ook wel eens moedeloos van dat ik vaker niet win dan wel met die counter, maar het is maar een spelletje. Wonderbaarlijk counter staat wel![]()
![]()
Leiderschap coach? Gebeurd bij mij ook, heb coach met waardeloos leiderschap.quote:Op maandag 4 september 2006 16:40 schreef Uncle het volgende:
Speel elke wedstrijd 3-4-3 en is nu al de derde keer dat mijn ervaring met die opstelling NA een wedstrijd van uitstekend naar goed daalt![]()
Iemand enig idee hoe dit komt. Het zal wel vrijwel geen verschil maken maar vind het toch een beetje vreemd
Hebben ze misschien allemaal al rampzalige conditie dan?quote:Op maandag 4 september 2006 19:05 schreef rompompom het volgende:
Echt vaag, ik heb nog helemaal geen conditiedalingen gehad. Ben ik de enige daarmee?
Whehe, nee, juist niet. Na de tweede training in het tussenseizoen is 1/3 van m'n selectie naar formidabel gegaan. Nou ja, ik vind het prima, hoe langer ik kan wachten met een nieuwe ronde conditie training(en), hoe beterquote:Op maandag 4 september 2006 19:13 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hebben ze misschien allemaal al rampzalige conditie dan?
bij mij zijn precies de mensen die niet een formidabele conditie hadden gezaktquote:Op maandag 4 september 2006 19:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, nee, juist niet. Na de tweede training in het tussenseizoen is 1/3 van m'n selectie naar formidabel gegaan. Nou ja, ik vind het prima, hoe langer ik kan wachten met een nieuwe ronde conditie training(en), hoe beterOver twee weken ga ik sowieso er weer voor trainen, want dan heb ik de lastigste tegenstanders gehad.
Dat zuigt wel erg hardquote:Op maandag 4 september 2006 19:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
bij mij zijn precies de mensen die niet een formidabele conditie hadden gezakt
kijken wat ik ervoor zal vragen. miljoen waarschijnlijkquote:Petre Deaconu [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 2 960, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel +6
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
toch is het jammer dat hij weg is, maar ja rendement is nu al niet al te hoogquote:Op maandag 4 september 2006 20:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
Training Type: Scoring
weg is t def tijdperk![]()
![]()
![]()
btw:
hauri![]()
Edit: Speler verkocht voor 918k..quote:Zoltan Huyghebaert (117310042)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 3 460
Loon: 1 464 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Deadline: 04-09-2006 om 21:00
Vraagprijs: 900 000 ¤
dat zijn ze lennox. die 18 uistekend zit echt op def +7 , dus sla je slag als ie over 3 dagen nog laag in de verkoopprijs zit. voor 500k kreeg ik m toch net niet weg jammergenoegquote:Op maandag 4 september 2006 20:30 schreef Lennox het volgende:
Gaat er nog wat in de uitverkoop met veel extra training Verbal? Ik zag die uitstekend van 18, maar misschien nog meer?
Mooie prijs voor die Hauri!
Net gekocht voor 490 k, moet alleen nog 4 weken wachten want hij ligt in het ziekenhuis.quote:Oliver Čukanović (60256843) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.] 4
25 jaar, matig in vorm, geblesseerd (4 weken)
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap waardeloos.
Nationaliteit: flag Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 4 030
Loon: 5 328 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Easthim
Conditie: waardeloos Keepen: formidabel
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ik heb die 18 jarige gebookmarked. Die ander is sowieso niks voor mijquote:Op maandag 4 september 2006 21:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dat zijn ze lennox. die 18 uistekend zit echt op def +7 , dus sla je slag als ie over 3 dagen nog laag in de verkoopprijs zit. voor 500k kreeg ik m toch net niet weg jammergenoeg
die 17jarige redelijk zal denk ik ook nog 1 week nodig hebben... maar weet ik minder zeker.
Juist... spitsen zijn tegenwoordig geen drol waard en hij verkoopt zn mid gewoon voor 918k.. als ik mn formi/matig nu te koop zet levert ie 500k op ofzoquote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef Daemon19 het volgende:
Loopt af over ~15 min..
[..]
Edit: Speler verkocht voor 918k..
Kapitaal: 1 041 819 ¤ (1 956 896) ¤
Precies de juiste tijd om te switchen..quote:Op maandag 4 september 2006 22:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Juist... spitsen zijn tegenwoordig geen drol waard en hij verkoopt zn mid gewoon voor 918k.. als ik mn formi/matig nu te koop zet levert ie 500k op ofzo
4 als je geluk hebt ja..quote:Op maandag 4 september 2006 21:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Net gekocht voor 490 k, moet alleen nog 4 weken wachten want hij ligt in het ziekenhuis.
Neuh.. ze worden nooit meer meer waardquote:Op maandag 4 september 2006 22:15 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Precies de juiste tijd om te switchen..
En ik geen geld om plaatsvervangers te kopen.quote:Jonatan Jansson +3 (Dit weekend gebeurd tegen een bot team) (CM)![]()
Laurenzo Cordier +4 (was 5 weken) (CV)![]()
Vic Le Clercq +2 (was 5 weken) (vl.mid)![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 15:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
yankee heeft gelijk, 3-5-2 met def training
Hij had er 300-400k op bespaard. Doktoren heb ik er standaard 2, weet niet hoe oud ie is, maar al zou hij er 6 weken over doen. Dan is het +/- 5k * 6 + 3k*6 = +/- 50k,dan heb je nog steeds gigantische winst. Kijk met keepers die lonen van 50k hebben moet je dat ook niet doenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:19 schreef Daemon19 het volgende:
Je betaald wel behoorlijk..
4 weken salaris + 4 weken doktoren + aanschafprijs...
Ik weet niet wat de gemiddelde prijs van een formidabele keeper is op het moment..
Trouwens, mn coach is sinds vandaag gedaald naar waardeloos leiderschap..
Mn ervaring met formaties (die ik niet speel) is ook ineens waardeloos..
Ik wist niet dat die gelinkt was.. Ik dacht dat slecht de standaard waarde was..
Transfervergelijking zonder mijn eigen ongezonde inkoop erbij is 869 k, dat scheelt 380 K daar kan ik wel 4 weken loon + 10 doktoren voor betalenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:19 schreef Daemon19 het volgende:
Je betaald wel behoorlijk..
4 weken salaris + 4 weken doktoren + aanschafprijs...
Ik weet niet wat de gemiddelde prijs van een formidabele keeper is op het moment..
Ik heb de update gedownload en geïnstalleerd. Werkt prima allemaal. Wat is het probleem dat het niet lukt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:51 schreef Betaserc het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe de versie 2.11 van HT ratings te installeren valt? het lukt me namelijk niet.
Mogelijk u-20... en gewoon enorm geil. 2x 7 weken is max 14 weken (misschien zit ie al uitstekend +2 of 3) en dan is hij dus gewoon in week 2 van het nieuwe seizoen uitmuntend/uitstekend.. volgens mij kan je dan keihard cashenquote:Bernie Campbell (130127969) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag USA
Total Skill Index (TSI): 3 400
Loon: 1 080 ¤/week
Eigenaar: Burrito Lockdown
Gezondheid: in orde
Spelmaken: matig Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
Ik had nog geen versie op m'n computer, dus wou hem nu installeren, maar krijg een foutmelding zodra ik setup.exe doe, heb hem ook al wel eerst verder uitgepakt met winzip, maar dan nog altijd die foutmelding.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb de update gedownload en geïnstalleerd. Werkt prima allemaal. Wat is het probleem dat het niet lukt?
quote:Op maandag 4 september 2006 22:39 schreef Grumpey het volgende:
gebeurd vaker. volgende week zal hij waarschijnlijk weer veranderen. Dat betekend dat zijn vorm een directe slinger heeft gekregen (omlaag in jouw geval). Zijn achtergrondvorm bepaald of hij komende week gewoon weer wat verder stijgt of langzaam daalt. Die achtergrond vorm is iets waar je niet zoveel aan kan doen, zo'n enorme slinger aan een speler wordt vaak nav tijd niet spelen gedaan, maar kan soms ook bij kans gewoon gebeuren.
GGRRR Dat vind ik niet leuk!quote:Op maandag 4 september 2006 22:50 schreef Daemon19 het volgende:
Komt vaker voor, als ze uitstekend in vorm zijn..
tering wat een spelerquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb iets gevonden waar ik mn geld wel aan wil spenderen:
[..]
Mogelijk u-20... en gewoon enorm geil. 2x 7 weken is max 14 weken (misschien zit ie al uitstekend +2 of 3) en dan is hij dus gewoon in week 2 van het nieuwe seizoen uitmuntend/uitstekend.. volgens mij kan je dan keihard cashenMjah.. hij kost nu ook al 1800k.. dus ik twijfel
![]()
Stel ik zou bijv, 80k meer hebben zou ik dan beter een kale Briljant (natuurlijk wel uitstekend conditie) kunnen kopen of een uitmuntend + passen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:16 schreef Yankee_One het volgende:
jah, uitmuntend, uitstekend conditie en wat passen moet lukken
moet wel lukken jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
Stel ik zou bijv, 80k meer hebben zou ik dan beter een kale Briljant (natuurlijk wel uitstekend conditie) kunnen kopen of een uitmuntend + passen?
Tsssssssssssssssssk, ik heb nog nooit een verdediger met conditie cq een conditie event gehad... Geneuzel in de marge!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:33 schreef maniack28 het volgende:
Alleen belangrijk voor middenvelders en vanaf lager dan uitstekend benutten ze hun positiespel niet meer volledig. Spitsen hebben het niet nodig, wingers alleen als je wilt dat ze bijdragen aan het middenveld. Verdedigers hebben het wel een beetje nodig, die kunnen een conditie-event krijgen en daardoor een tegengoal veroorzaken.
kom ze denk eens in de 4 wedstrijden tegenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsssssssssssssssssk, ik heb nog nooit een verdediger met conditie cq een conditie event gehad... Geneuzel in de marge!!
En briljant of uitmuntend?quote:
Verdediger hè geen andere waailap...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
kom ze denk eens in de 4 wedstrijden tegen
je traint toch spitsen? briljantquote:
jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Verdediger hè geen andere waailap...
Ik train spitsen ja, hoezo?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je traint toch spitsen? briljant
[..]
ja
voor 717k koopje dacht ik zoquote:Anton Belinskiy (91345436)
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: flag Israel
Total Skill Index (TSI): 5 060
Loon: 3 144 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Mijn coach dan..quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:05 schreef qyn het volgende:
M'n coach z'n hoge leeftijd begint boekdelen te spelen![]()
Stamina: wretched Goalkeeping: non-existent
Playmaking: wretched Passing: disastrous
Winger: non-existent Defending: non-existent
Scoring: wretched Set Pieces: wretched
Vandaag gedaald op 3 skills; denk een busongeluk ofzo
Gaan jij en Grumpey samenwonen? Jullie zitten altijd zo leuk op een lijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Verdediger hè geen andere waailap...
Sinds vandaag:quote:
quote:05-09-2006 Non-existant skills
To make it easier to understand exactly how bad your players are, we have re-added the value non-existant to the denomination scale at the rock bottom. A non-existant skill is exactly what it sounds like - non-existant. This will help you distinguish between really bad players and really really bad players.
Beetje jong, geen ervaring.. jammer.. kan je beter een 21 jarige met slecht of zwak ervaring kopen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik train spitsen ja, hoezo?![]()
Dan ga ik die briljant eens proberen heb toch tijd zat![]()
en hebbes
[..]
voor 717k koopje dacht ik zo
Je hebt zeker ook nooit specialityevents?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:27 schreef Grumpey het volgende:
ik heb ook nog nooit een conditie-event gehad. Net als specialities geneuzel in de marge.
Ik kan er niks aan doen, dat Grumpey en ik (Fok!Hattrick-goeroes van het eerste uur) elkaar tenminste wel begrijpen. Misschien heeft het iets met biologie te doenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Gaan jij en Grumpey samenwonen? Jullie zitten altijd zo leuk op een lijn![]()
als je voor uitmuntend ging, had je wat geld over wat je kon besteden aan een uitmuntend speler met wat passen (matig ofzo). maar spitsen trainers hebben al een goede aanval dus dan heb je meer aan een beter middenveldquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik train spitsen ja, hoezo?![]()
Dan ga ik die briljant eens proberen heb toch tijd zat![]()
en hebbes
[..]
voor 717k koopje dacht ik zo
quote:Op maandag 4 september 2006 15:41 schreef SuperWeber het volgende:
Waar is Hives....
Hij moet de Op updaten
Ben bezig met een herziening.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:12 schreef Yankee_One het volgende:
JD zou de OP onderhanden nemen...
biologie, de studie van het leven, die heeft overal mee te doenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:19 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, dat Grumpey en ik (Fok!Hattrick-goeroes van het eerste uur) elkaar tenminste wel begrijpen. Misschien heeft het iets met biologie te doen
quote:Juho Kinnula (129996661)
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is temperamental and honest.
Has non-existent experience and solid leadership abilities.
idd is nieuw,quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
volgens mij hebben ze trouwens non-existent (level 0) geintroduceerd bij ervaring, ik had t iig nog nooit gezien
[..]
Donatiequote:Op dinsdag 5 september 2006 20:21 schreef komrad het volgende:
[..]
idd is nieuw,
ik weet echt niets wat ik met mijn geld moet
meer kaarten = meer kans op hogere ranking in Vinnie-Jones klassementquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Beetje jong, geen ervaring.. jammer.. kan je beter een 21 jarige met slecht of zwak ervaring kopen...
edit - beter formi conditie en zn persoonlijkheid is ook niet al te best => moet je ook op letten, kan je kaarten schelen.. minder kaarten = minder schorsingen = meer winst.. alle kleine beetjes waar je niet extra voor hoeft te betalen tellen mee...
Aangezien mijn kansloze positie bij Vinnie-Jones klassement moest er ook wel iets gebeurenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
meer kaarten = meer kans op hogere ranking in Vinnie-Jones klassement
Maniack meldde het al om 18.00quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
volgens mij hebben ze trouwens non-existent (level 0) geintroduceerd bij ervaring, ik had t iig nog nooit gezien
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Sinds vandaag:
05-09-2006 Non-existant skills
To make it easier to understand exactly how bad your players are, we have re-added the value non-existant to the denomination scale at the rock bottom. A non-existant skill is exactly what it sounds like - non-existant. This will help you distinguish between really bad players and really really bad players.
volgens mij ook nog eens vrij dicht tegen excellent aanquote:Migjen Dajti (129897400)
17 years, passable form, healthy
Speciality: Quick
Nationality: Shqiperia (166 active users..)
Total Skill Index (TSI): 480
Wage: 800 ¤/week
Stamina: wretched Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: poor
Winger: weak Defending: poor
Scoring: solid Set Pieces: wretched
Nice VK, mooie aankoop. Ik denk idd bijna een zekerheidje, al moet je soms een beetje geluk hebben. Denk dat ie met 2 weken stijgtquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:36 schreef Verbal_Kint het volgende:
volgens mij heb ik een zowat zekere u20 binnen![]()
spitsen trainers, wat denken jullie?
[..]
volgens mij ook nog eens vrij dicht tegen excellent aan![]()
daar moet je dan wel 765k euri voor neer tellen....![]()
o ja, op de NT database stond uberhaupt nog geen 17jarige spits![]()
screenshot NT database
Raffie![]()
Ook een zekerheidje denk ik zo...quote:Rui de Deus (130171105) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: flag Cabo Verde
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 780 ¤/week
Eigenaar: LA GRAN CAGADA
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Ben niet bij de deadline van de laatste (=morgenavond). Ik doe een bod voor ik wegga (uurtje of 3), als ik overboden word dan zijn andere fokkers natuurlijk vrij om te bieden.quote:Franklin Hurd (130277090) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Nationaliteit: flag Trinidad & Tobago
Total Skill Index (TSI): 890
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Caribbean Pirates
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
www.h-c-p.netquote:Op woensdag 6 september 2006 00:36 schreef -Raffie- het volgende:
hmmm hattrickbuddy doet het niet meer bij mij. Is er een goed gratis programma op dit moment ?
quote:
Thnxquote:Op woensdag 6 september 2006 00:56 schreef Daemon19 het volgende:
Of Hattrick Organizer (uitgebreid) of Hattrick Poli (simpel).
Waarom gaat iedereen ineens spitsen trainenquote:Op woensdag 6 september 2006 00:39 schreef Daemon19 het volgende:
Ik heb op dit moment bijna 2 miljoen op de bank staan, nu weet ik gelijk waarom mensen sparen..
En ik verwacht over 2 weken ongeveer 3 miljoen te hebben.
Van die 3 miljoen ga ik 6 spitsen-trainees kopen..
Iemand nog do's and don'ts wat betreft trainees?
Ik ben van plan 3 dure trainees te kopen (700k per stuk) en 3 minder dure (300k per stuk).quote:Op woensdag 6 september 2006 11:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen ineens spitsen trainen
Anyway... do's:
- koop een stuk of 3 lange termijn trainees met matig of hoger passen
- koop met een specialiteit (koppen, onvoorspelbaar, snelheid)
- koop een stuk of 3 skilltrades, dan kan je per week aanzien wat je wilt investeren
don'ts:
- koop geen 17 jarige spitsen waar je nooit meer winst op kan maken
- koop geen zwak passen of lager, tenzij je zeker weet dat hij u-20 gaat halen (ivm winstmarges)
- koop niet 6 dure spitsen, neem er 3 of 4 die wat kosten en 2 die niet zoveel kosten. Er is altijd een kans dat je investering verkeerd uitpakt. Liever eentje van 150k dan eentje van 700k..
Zoals je ziet ga ik Barnat en Hrfrankelidingus verkopen, ze hebben te weinig passen, winstmarges zijn laag. Ik hoop dat ik voor de 2e 1200k kan vingen ivm zn uitmuntend scoren en zn kans op u-20, maar het zal wel niet.quote:Xavier Campabadal [International!] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=3 400, 18 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig. [Onvoorspelbaar]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Scoren: formidabel+4 Spelhervatting: waardeloos
Sigurbjörn Hrafnkelsson [1 maal een kaart gekregen] [Staat op de transferlijst] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=3 240, 18 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Scoren: formidabel+7 Spelhervatting: slecht
Humbert Huis [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=1 420, 17 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk. [Onvoorspelbaar]
Spelmaken: rampzalig Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: redelijk+5/6 Spelhervatting: waardeloos
Jean-Marc Brancourt [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=1 020, 18 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Onvoorspelbaar]
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend+2 Spelhervatting: zwak
Marcos Francisco Bestar [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=3 670, 18 jaar, uitstekend in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap waardeloos. [Koppen]
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel+2 Spelhervatting: rampzalig
Maurycy Barnat [Staat op de transferlijst] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=1 760, 19 jaar, zwak in vorm
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel+4 Spelhervatting: briljant
Tegendraads zijn is de beste manier om hoger te komen dan anderen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:05 schreef maniack28 het volgende:
Wat zijn jullie toch heerlijk tegendraads..
Tegendraads is ook spelers met specialities kopen. Hoeveel teams ken jij met 8 koppers en 2x onvoorspelbaar? Sorry, maar er zijn echt niet veel mensen die op specialities letten, behalve bij het kopen van hun trainees (omdat ze dan meer waard zijn). En zoals ik al gezegd heb vorige keer, ik had vorig seizoen 11 goals in 12 wedstrijden door de combo van sp+koppen en ik stond gem. 5e met hatstats (op 30 punten achterstand) en ben wel 2e geworden.. raar maar waar.. die goals zullen toch wel invloed gehad hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 12:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Tegendraads zijn is de beste manier om hoger te komen dan anderen.
Dat is dus m'n 19jarige bovennatuurlijke keeper die nog 2 weken blessure te gaan heeftquote:De scheidsrechter toont Boonstoppel-speler Attila Kiskapusi een gele kaart na een vuile overtreding op de enkels van zijn tegenstander. De Sys-speler die van het veld strompelt, is Gaizka Chaler. Hij gaat onder luid applaus van het publiek de dug-out in.
neem aan dat je wel gelijk 10 doktoren hebt ingehuurd?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:45 schreef DeHovenier het volgende:
M'n wedstrijd afgelopen zondag:
[..]
Dat is dus m'n 19jarige bovennatuurlijke keeper die nog 2 weken blessure te gaan heeft
Wat is de kans dat een keeper eruit wordt geschopt?
je hebt standaard elke week blessures?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:04 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb standaard 8 dokters in dienst
En 650k op:quote:Krzysztof Matera (130115122) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap goed.
Nationaliteit: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: Fc Zwiercze
Waarschuwingen: 1
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Erg leuke spelers kan ik wel zeggenquote:Jørn Nørager (130179513) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap goed.
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 1 810
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: Vilborg FC
Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:20 schreef twi het volgende:
Ik ga je overbieden!
Ohnee, ik sta 180k rood
Denk niet dat ie snel stijgt.. 4 weken ofzo.. maar met een beetje geluk is een formi/goed in week 1 van het nieuwe seizoen wel 1,8-2 mil waard (heb er ooit een voor 3,25 mil verkochtquote:Op woensdag 6 september 2006 15:23 schreef Yankee_One het volgende:
die eerste wordt een skilltrade of?
209k en gratis training deze weekquote:Joakim Reiziger (130214914)
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 140
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: nicker100
Spelmaken: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
ik dacht dat ie gepeeld had deze week, maar dat blijkt niet zo te zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 17:29 schreef Daemon19 het volgende:
Leuke spelert, ik denk 2-3 weken training..
Heeft ie vandaag al gespeeld trouwens?
beide natuurlijk. Afhankelijk van zijn leidershap kan je team langer een hogere TS vasthouden of sneller terugkomen van een lage TS. Maar van zijn ervaring hangt of hoe goed je m kan maken. Dus bij redelijk ervaring kan hij maximaal een redelijk coach worden. Heeft hij bv formidabel ervaring is het goedkoper om hem een goed of uitstekende coacht te maken dan met uitstekend ervaring..quote:Op woensdag 6 september 2006 19:19 schreef stefmans het volgende:
Wat is eigelijk het belangrijkst bij een FC
Leiderschap of Evaring?
Daar ging het mij om jaquote:Op woensdag 6 september 2006 19:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
beide natuurlijk. Afhankelijk van zijn leidershap kan je team langer een hogere TS vasthouden of sneller terugkomen van een lage TS. Maar van zijn ervaring hangt of hoe goed je m kan maken. Dus bij redelijk ervaring kan hij maximaal een redelijk coach worden. Heeft hij bv formidabel ervaring is het goedkoper om hem een goed of uitstekende coacht te maken dan met uitstekend ervaring..
Snappie?
Verdediger is binnenquote:Op woensdag 6 september 2006 17:57 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
ik dacht dat ie gepeeld had deze week, maar dat blijkt niet zo te zijn
Maar ben er iig blij mee, nu nog een formi def en misschien formi of uitstekend spits en ik ben mijn geld weer kwijt
Nu nog een spits kopen, moet lukken met 327k op de bankquote:Christen Rustad (29522072)
25 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 2 550
Loon: 1 680 ¤/week inclusief 20% bonus
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
vraag dat dan.. hoeft ik niet zoveel te typen volgende keerquote:
Heb je wat te doenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
vraag dat dan.. hoeft ik niet zoveel te typen volgende keer![]()
Gôh, ik werd 3e in een klasse waar ik eik de gedoodverfde nr. laatst was... Zonder specialties...quote:Op woensdag 6 september 2006 12:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tegendraads is ook spelers met specialities kopen. Hoeveel teams ken jij met 8 koppers en 2x onvoorspelbaar? Sorry, maar er zijn echt niet veel mensen die op specialities letten, behalve bij het kopen van hun trainees (omdat ze dan meer waard zijn). En zoals ik al gezegd heb vorige keer, ik had vorig seizoen 11 goals in 12 wedstrijden door de combo van sp+koppen en ik stond gem. 5e met hatstats (op 30 punten achterstand) en ben wel 2e geworden.. raar maar waar.. die goals zullen toch wel invloed gehad hebben
Maar wat jij doet moet je zelf wetenKoop jij maar lekker spelers zonder koppen terwijl ze met koppen net zo duur zijn
![]()
06-09-2006 Geld ontvangen voor een verkochte speler die vroeger bij jouw ploeg speelde: 25 000 ¤![]()
En ook de spits is binnenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:24 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Verdediger is binnen
[..]
Nu nog een spits kopen, moet lukken met 327k op de bank
Jammer van zijn ervaring, maar verder lekkerquote:Martí Montanuy (115429214)
20 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 660
Loon: 1 728 ¤/week inclusief 20% bonus
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Ik geloof dat foetre concurrentie krijgt voor de koei-award..quote:Op woensdag 6 september 2006 20:15 schreef The_Hives het volgende:
Door in de beker. Alleen heb ik mn team weer niet aangepast (vergeten) dus 2e week op rij geen training voor trainees
Nee defs trainen en dan 3-5-2 spelen is gewoon het toppuntquote:Op woensdag 6 september 2006 20:26 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik geloof dat foetre concurrentie krijgt voor de koei-award..![]()
En Litmanen en Sheva jaquote:
0-5 verloren van II'erquote:Op woensdag 6 september 2006 19:22 schreef pekel het volgende:
0-4 verloren van een IV'er, volgens verwachting.
Zit trouwens in een gigantische vormdip..
ja, dat is dus mijn divisie. kan ik voortaan als excuus gebruiken dat ik in de 1 na sterkste VII zitquote:Top groepen
1. 158.8 VII.328
2. 157.1 VII.109
3. 155.8 VII.652
4. 154.5 VII.846
5. 153.9 VII.526
6. 153.6 VII.776
7. 153.6 VII.339
8. 153.2 VII.260
9. 153.1 VII.504
10. 153.0 VII.904
Dat heet beginnersgelukquote:Op woensdag 6 september 2006 19:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Gôh, ik werd 3e in een klasse waar ik eik de gedoodverfde nr. laatst was... Zonder specialties...
Blijkbaarquote:Op donderdag 7 september 2006 09:55 schreef Lennox het volgende:
Die moet je ook niet opstellen in een friendly
Alleen 5 trainees en een zooitje waailappen / spelers die in vorm moeten komen.
Feli!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:55 schreef One_conundrum het volgende:
ik zit in de 5e ronde van de beker
quote:Pieter-Kars Veraar (14725573)
28 years, excellent form, bruised, but playing
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has excellent experience and solid leadership abilities.
bondscoach?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:20 schreef ScudRaket het volgende:
2-4 verloren in de bekerwedstrijd die beide kanten op had kunnen vallen
Daar gaat mijn ongeslagen status
Nu alles op de competitie
Mijn captain is wel gepopt op ervaring en heeft nu:
[..]
Een idee voor een bondscoach later?
Naast een user die bondscoach is, heeft een nationaal team ook een gewone coach/trainer nodig.quote:
Omdat het geneuzel in de marge is...quote:Op donderdag 7 september 2006 11:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat heet beginnersgeluk![]()
Maar nog een keer: Waarom zou je een speler zonder koppen kopen, als je dezelfde speler ook met koppen kan krijgen voor dezelfde prijs?
Maar waarom niet, als het in de marge is (dus toch een heeel klein effect) een speler kopen die wel koppen heeft?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Omdat het geneuzel in de marge is...
Idd als je er niet veel meer hoeft voor te betalen, waarom zou je er dan geen profijt van proberen te halen ik heb 4 koppers in mijn A-teamquote:Op donderdag 7 september 2006 19:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maar waarom niet, als het in de marge is (dus toch een heeel klein effect) een speler kopen die wel koppen heeft?
Snap nog steeds niet waarom het geneuzel in de marge is als ik er per wedstrijd 1 goal extra mee maak, maar goed.
joh ik heb me nooit verdiept in dat nationale team, maar ik dacht van nou ze trainen toch niet bij dat NT dus zullen ze ook geen coach nodig hebben. Maar natuurlijk heeft het wel te maken met de TS vasthouden enzo natuurlijk...quote:Op donderdag 7 september 2006 17:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Naast een user die bondscoach is, heeft een nationaal team ook een gewone coach/trainer nodig.
Ja, en organisatie tijdens de wedstrijd enzo.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
joh ik heb me nooit verdiept in dat nationale team, maar ik dacht van nou ze trainen toch niet bij dat NT dus zullen ze ook geen coach nodig hebben. Maar natuurlijk heeft het wel te maken met de TS vasthouden enzo natuurlijk...
wat investeer je in je jeugd?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:31 schreef Xevor het volgende:
Yep een uitwedstrijd en een vriendschappelijke thuiswedstrijd heb ik gespeeld.
Ik heb al een 70k coach gehaald na tips hier op fok en ook nog een paar jonge verdedigers gehaald. Waar zal ik dit keer in investeren?
Dat je geld hebt, betekent niet dat je het gelijk moet uitgeven..quote:Op donderdag 7 september 2006 23:31 schreef Xevor het volgende:
Yep een uitwedstrijd en een vriendschappelijke thuiswedstrijd heb ik gespeeld.
Ik heb al een 70k coach gehaald na tips hier op fok en ook nog een paar jonge verdedigers gehaald. Waar zal ik dit keer in investeren?
Gezien zn JO-kosten 0 zijn, neem ik aan dat er niks in investeert.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:33 schreef MrMoon het volgende:
wat investeer je in je jeugd?
Wie zegt dat je 6 extra trainers moet nemen?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef Xevor het volgende:
Dus in plaats van 4 assistent trainers 10 maken (zes extra halen)?
Moet je ergens instellen dat ze er 5 of zondag en 5 op woensdag training geven?
Ik wacht nog even op meer reacties voordat ik iets doe
Kijk eerst eens even wat je aan geld wint/verliest over 2 weken (uit + thuiswedstrijd). Als dat getal positief is, kan je vaste lasten gaan uitbreiden (trainers aanstellen). Is dat negatief en heb je nog geen 10 trainees, dan kan je nog een (paar?) leuke trainee(s) zoeken.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef Xevor het volgende:
Dus in plaats van 4 assistent trainers 10 maken (zes extra halen)?
Moet je ergens instellen dat ze er 5 of zondag en 5 op woensdag training geven?
Ik wacht nog even op meer reacties voordat ik iets doe
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:01 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je 6 extra trainers moet nemen?
Je moet optimaal trainen. Oftewel genoeg trainees (spelers die getraint worden) hebben.
Je traint optimaal door op elke trainbare positie (in jouw geval; verdedigers) op te stellen.
Dus 5-3-2 of 5-4-1 spelen (1e is het beste, over het algemeen), op beide dagen met verschillende verdedigers spelen.
Reservekeeperquote:Rijk de Zeeuw:
Verhoogde zijn vaardigheid in keepen van redelijk naar goed.
Worden leuke spelertjes nuquote:Scott Parsons
TSI = 4 740, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Deze gaat vanavond de lijst op een miljoen. misschien iets meer. even kijken...quote:Petre Deaconu [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 160, 18 jaar, goed in vorm
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
quote:Klusjesdag bij Krayn's Eleven
Nadat de vrijdagochtend training erop zat werden de spelers van Krayn's Eleven door de trainer bijeen geroepen. Het geval wil dat het stadion net wel of net niet op tijd af zal zijn voor komende zondag en in het laatste geval zou dat alle festiviteiten in het water doen vallen. Daarom werden alle spelers verzocht de handen uit de mouwen te steken. De oude Hawkins: (timmerman van beroep voor hij prof werd) "Waterpas neffe de erebeze struik, even meten en dan een kruiskop erin" En zo is het.
quote:Grégory Miceli
TSI = 6 330 , 19 years, solid form
Has disastrous experience and poor leadership abilities
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: poor
Winger: outstanding Defending: poor
Scoring: inadequate Set pieces: wretched
Ja of een dag eerder..quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:02 schreef Lennox het volgende:
Gebeurd het trouwens wel eens dat een stadion later "klaar" is dan de opgegeven datum? Er staat nu dat het de 10e klaar moet zijn en dat is precies een thuiswedstrijd
Bij Transfer Compare zie ik maar 1 speler en die is verkocht voor 1.6 miljoen, heb zelf voor deze speler 995K betaald 32 dagen terug..quote:
Moet je een winger trainer vragen. Maar je kan hem erop zetten voor een bedrag dat je graag wilt hebben en dan kijken of iemand biedt of niet..quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:52 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Bij Transfer Compare zie ik maar 1 speler en die is verkocht voor 1.6 miljoen, heb zelf voor deze speler 995K betaald 32 dagen terug..
Zou ik er 1.6 miljoen voor kunnen krijgen?
quote:Helmond 1876 offered 1 600 000 ¤ for Grégory Miceli and thereby took the lead in the bidding.
Deadline is 11-09-2006 at 17:10
het is wel een wingert, ik ga hem denk ik voor 1.2M listen en dan zie ik welquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:49 schreef Yankee_One het volgende:
idd, als kale briljantjes al ver over de miljoen gaan
Ik heb al een sp-hoer (def) en hij speelt in mn b-teamquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:53 schreef nicomart het volgende:
ik zou die Barnat houden. Die kan er nog eens een vrije trap in leggen.
ja stel tamuz eens op zegquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb al een sp-hoer (def) en hij speelt in mn b-team
Ik zie net dat ik plek heb voor beidequote:Op zaterdag 9 september 2006 11:30 schreef Lennox het volgende:
Hoever loopt die IJslander +- achter dan? Stel dat hij het bij zijn volgende eigenaar wel haalt, dan wordt je toch aardig gek lijkt me
En zoals hij een blessure kreeg, kan een huidige international die ook krijgen natuurlijk
Ik zou die SP'er verkopen. Geen bijzondere SP skill, maar leuk genoeg voor beginnende teams. Misschien dat die hem nog door willen trainen
Euhm, maar eerst is in de competitie spelen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:54 schreef Mokkaboon het volgende:
voor geinteresseerden (het beloofd echt een mooie wedstrijd te worden)::
The Brown Panters - SV Vloit
MatchID: 95131694
(dit is dus mijn beker wedstrijd aanstaande woensdag)
Ik heb bij deze gewonnen. Mijn tegenstander is geswitched van 3-5-2 naar 5-3-2 omdat ik inmiddels scoren trainquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:54 schreef Mokkaboon het volgende:
Hey, ik wil graag voor dit seizoen een nieuwe award aangeven (als dat nog mogelijk is).
De naam dat het moet hebben weet ik niet (er zijn hier vast een aantal mensen die dat beter kunnen als ik)
Maar het gaat hierom:
Het team dat ervoor gezord heeft dat een tegenstander extra versterking heeft aangetrokken om speciaal de wedstrijd tegen jou te winnen...
Hierbij moet dan worden gekeken wat de verhouding tussen beide is (divisies bijvoorbeeld), het bedrag dat de speler heeft gekost en de hoeveelheid TSI dat de aanwinst heeft.
Door een omschrijving te geven wanneer het plaats vond, met transfer details en ook andere info natuurlijk over de wedstrijd wordt er dan bepaald welk team deze award wint.
Bij mij heeft namelijk deze week een IV team een 200k TSI speler (middenvelder) aangetrokken om waarschijnlijk tegen mij in de beker te blijven...
Ik kan hem nogsteeds aan (verschillen worden van minder invloed vanaf formidabel/uitmuntend) en mijn aanval is ook veel sterker... het wordt een spannende match, maar ik kan het natuurlijk niet verloven om tijdens het seizoen een mots te doen...
voor geinteresseerden (het beloofd echt een mooie wedstrijd te worden)::
The Brown Panters - SV Vloit
MatchID: 95131694
(dit is dus mijn beker wedstrijd aanstaande woensdag)
quote:Aart Campagne (130942209)
Een populair persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Je moet pas gaan pullen als je JO uitstekend is. Wellicht dat je dan wat fatsoenlijks tevoorschijn tovert en zelfs dan is het echt nog een loterij. Ik heb wel een beetje mazzel vandaagquote:Op zondag 10 september 2006 02:32 schreef Daemon19 het volgende:
YP is weer naatje.. met een redelijke JO, verwacht je toch meer..
[..]
Da's toch verkoopbaar, op z'n minst!quote:Lleyton Moll (130942927) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: JHMWMJZMN
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Echt.. het moment dat ik die 20.000 ergens anders voor ga besteden komt heeeeeeeeel dicht bij.quote:Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
He, cheer up, hij heeft in elk geval een bijstat.quote:Op zondag 10 september 2006 03:08 schreef nicomart het volgende:
Ik denk ik zal eens een keeper pullen, misschien heb ik daar wat succes in:
[..]
Echt.. het moment dat ik die 20.000 ergens anders voor ga besteden komt heeeeeeeeel dicht bij.
Ik zit eigenlijk te wachten tot ik iemand met onbestaand pull
Ik speel momenteel op zeg 70% in de competitie... sta eerste met een 17+ doelsaldo... voor mij heeft op het moment de beker prioriteit, aangezien er best een kans is dat ik de 6e ronde haal...quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:13 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Euhm, maar eerst is in de competitie spelen?![]()
Een heel seizoen als je 20.000 erin stopt, maar vraag me af of t de moeite loont, want hier was de yp voor de zoveelste keer achter elkaar dramaquote:Op zondag 10 september 2006 08:41 schreef terryvorst het volgende:
Mijn jeugdopleiding is vandaag goed geworden. Iemand enig idee hoelang het duurt voor dat deze uitstekend wordt?
Wat een heldquote:Liam Sweelinck (131035174) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Matches
Players
Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Een wereldspeler, wordt vast gevraagd door de U20coach van NLquote:Stan Huibregtse (131047355)
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 100
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Ach. Met goed JO heb ik een keer een 17 jarige goed verdediger gepulled, maar nu staat hij al een tijd op uitstekend en alleen maar spelers met 30/40 TSIquote:Op zondag 10 september 2006 02:32 schreef Daemon19 het volgende:
YP is weer naatje.. met een redelijke JO, verwacht je toch meer.
Het stadion is klaarquote:Totale capaciteit: 20000
Staanplaatsen: 12500
Gewone zitplaatsen: 5000
Overdekte zitplaatsen: 2000
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 500
hou je mond gewoonquote:Op zondag 10 september 2006 11:38 schreef The_Hives het volgende:
dan pull ik volgende week wel een uitstekend middenvelder met uitstekend passen van 17 jaar ^^
ik geef het nog 1 week.quote:Op zondag 10 september 2006 11:17 schreef nicomart het volgende:
ik heb er een nachtje over geslapen. Ik zet mijn jeugdopleiding nu op 0.
Nee we geven Suriman gewoon de Stevie Wonder-award. Die ziet het ook niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:02 schreef SuperWeber het volgende:
Ik stel voor om de Koei award te renamen naar de Suriman award![]()
![]()
Verkoopbaarquote:Watze van de Heuvel (131062402)
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 1 250
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 10 september 2006 12:23 schreef fabianf het volgende:
[..]
Nee we geven Suriman gewoon de Stevie Wonder-award. Die ziet het ook niet.
Wrijf het er nog maar een keer inquote:Op zondag 10 september 2006 12:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We voeren dus idd gewoon 1 award in die Suriman altijd wint...
Wint ie ook eens wat
Passen kun je overal goed gebruiken, bij AOW of AIM. De totale passing skill van je elftal bepaalt mede de vaardigheid in de taktiek. Wingers aanvallend zou ik wel doen, spitsen naar wing afhankelijk van je systeem. Ik zou er in ieder geval wel eentje in het centrum over houden, zodat die alle voorzetten vanaf de flanken kan afmaken...quote:Op zondag 10 september 2006 09:57 schreef MacMauser het volgende:
Ik wil vanav wellicht vleugelaanval gaan spelen tegen een 3-5-2er die da zelf ook altijd speelt. Welke specifieke kwaliteiten heb ik nodig om dit beter te laten functioneren? Passen op middenveld of in de verdediging? Flankspelers die aanvallend staan? Spitsen die naar de flank staan?
misschien dat ik voor deze jeugdpull nog 2k krijgquote:Aert Speel [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 300, 19 jaar, redelijk in vorm
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
ik kreeg pas verkoopbare yp's toen de opleiding al een tijdje op uitstend stond. op redelijk pullde ik ook, maar leverde net zo'n bagger op als wat jij nu hebtquote:Op zondag 10 september 2006 02:32 schreef Daemon19 het volgende:
YP is weer naatje.. met een redelijke JO, verwacht je toch meer..
[..]
Het is er écht op achteruit gegaan inderdaad. Zie ondertitel.quote:
Als ze zonodig dingen wilden veranderen, hadden ze die Firefox-extensie moeten implementeren. Die was nuttig, maar nu doet-ie het niet meerquote:Op zondag 10 september 2006 14:29 schreef Grumpey het volgende:
verandering is verbetering....
dat leren ze tegenwoordig op alle economie-opleidingen, dat ze daarmee eigenlijk alleen zichzelf werk verschaffen en niemand echt tot dienst zijn laten we even in het midden. Ach, werkgelegenheid is een belangrijk voor het geluksgevoel van mensen moeten we maar denken.
firefox is gratis, dat is een vies woord voor economen.quote:Op zondag 10 september 2006 14:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ze zonodig dingen wilden veranderen, hadden ze die Firefox-extensie moeten implementeren. Die was nuttig, maar nu doet-ie het niet meer
Nou, als je iets positiefs van fok moet melden, is dat het niet commercieel is. Daar ligt dan wel weer het probleem wat betreft ontwikkeling; het zijn écht een stel amateurs. Maar goed, maar weer over hattrick lull'n, anders eindigt het topic met/over deze troepquote:Op zondag 10 september 2006 14:33 schreef Grumpey het volgende:
[..]
firefox is gratis, dat is een vies woord voor economen.
overigens moet ik mijn mond houden, heb er maar liefst 7 in dienst bij hattrick helaas
bij je opties kan je dit aanpassen. Ik werd er ook ziek van, totdat ik merkte dat je dit kon aanpassen. Alleen raar natuurlijk dat dit hij hier niet standaard op staat. Wie wil dat in godensnaam?quote:Op zondag 10 september 2006 14:23 schreef Grumpey het volgende:
welke bosmongool verzint het nu weer om een scherm te openen na aanklikken van een topic!?! Willen ze me weg hebben ofzo?
is dit een prijsvraag?quote:Op zondag 10 september 2006 16:45 schreef Daemon19 het volgende:
Welke van deze 3 spelers moet ik als extra centrale middenvelder opstellen en speelt dus op 90%, oftewel welke speler presteert het minst:
[..]
Dat heeft alleen zin als je veel spelers hebt met specialiteiten. Anders kan je het wel laten zitten.quote:Op zondag 10 september 2006 16:54 schreef Tomhoog het volgende:
Speler 1!
Spelen tegen een botteam. Piccen dus. zal ik creatief spelen zodat er meer gebeurt in de wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |