Ja of een dag eerder..quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:02 schreef Lennox het volgende:
Gebeurd het trouwens wel eens dat een stadion later "klaar" is dan de opgegeven datum? Er staat nu dat het de 10e klaar moet zijn en dat is precies een thuiswedstrijd
Bij Transfer Compare zie ik maar 1 speler en die is verkocht voor 1.6 miljoen, heb zelf voor deze speler 995K betaald 32 dagen terug..quote:
Moet je een winger trainer vragen. Maar je kan hem erop zetten voor een bedrag dat je graag wilt hebben en dan kijken of iemand biedt of niet..quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:52 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Bij Transfer Compare zie ik maar 1 speler en die is verkocht voor 1.6 miljoen, heb zelf voor deze speler 995K betaald 32 dagen terug..
Zou ik er 1.6 miljoen voor kunnen krijgen?
quote:Helmond 1876 offered 1 600 000 ¤ for Grégory Miceli and thereby took the lead in the bidding.
Deadline is 11-09-2006 at 17:10
het is wel een wingert, ik ga hem denk ik voor 1.2M listen en dan zie ik welquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:49 schreef Yankee_One het volgende:
idd, als kale briljantjes al ver over de miljoen gaan
Ik heb al een sp-hoer (def) en hij speelt in mn b-teamquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:53 schreef nicomart het volgende:
ik zou die Barnat houden. Die kan er nog eens een vrije trap in leggen.
ja stel tamuz eens op zegquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb al een sp-hoer (def) en hij speelt in mn b-team
Ik zie net dat ik plek heb voor beidequote:Op zaterdag 9 september 2006 11:30 schreef Lennox het volgende:
Hoever loopt die IJslander +- achter dan? Stel dat hij het bij zijn volgende eigenaar wel haalt, dan wordt je toch aardig gek lijkt me
En zoals hij een blessure kreeg, kan een huidige international die ook krijgen natuurlijk
Ik zou die SP'er verkopen. Geen bijzondere SP skill, maar leuk genoeg voor beginnende teams. Misschien dat die hem nog door willen trainen
Euhm, maar eerst is in de competitie spelen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:54 schreef Mokkaboon het volgende:
voor geinteresseerden (het beloofd echt een mooie wedstrijd te worden)::
The Brown Panters - SV Vloit
MatchID: 95131694
(dit is dus mijn beker wedstrijd aanstaande woensdag)
Ik heb bij deze gewonnen. Mijn tegenstander is geswitched van 3-5-2 naar 5-3-2 omdat ik inmiddels scoren trainquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:54 schreef Mokkaboon het volgende:
Hey, ik wil graag voor dit seizoen een nieuwe award aangeven (als dat nog mogelijk is).
De naam dat het moet hebben weet ik niet (er zijn hier vast een aantal mensen die dat beter kunnen als ik)
Maar het gaat hierom:
Het team dat ervoor gezord heeft dat een tegenstander extra versterking heeft aangetrokken om speciaal de wedstrijd tegen jou te winnen...
Hierbij moet dan worden gekeken wat de verhouding tussen beide is (divisies bijvoorbeeld), het bedrag dat de speler heeft gekost en de hoeveelheid TSI dat de aanwinst heeft.
Door een omschrijving te geven wanneer het plaats vond, met transfer details en ook andere info natuurlijk over de wedstrijd wordt er dan bepaald welk team deze award wint.
Bij mij heeft namelijk deze week een IV team een 200k TSI speler (middenvelder) aangetrokken om waarschijnlijk tegen mij in de beker te blijven...
Ik kan hem nogsteeds aan (verschillen worden van minder invloed vanaf formidabel/uitmuntend) en mijn aanval is ook veel sterker... het wordt een spannende match, maar ik kan het natuurlijk niet verloven om tijdens het seizoen een mots te doen...
voor geinteresseerden (het beloofd echt een mooie wedstrijd te worden)::
The Brown Panters - SV Vloit
MatchID: 95131694
(dit is dus mijn beker wedstrijd aanstaande woensdag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |