quote:
En we zijn begonnenquote:[Uitbreiden!] Rivero - FC Uddel (0 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
quote:[Meer!] blue white - Dapp're Strijders (0 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
0e minuut: De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar door de vele files is de verslaggever nog niet in het stadion gearriveerd. Probeer het straks opnieuw, dan hebben we hopelijk een rechtstreekse verbinding met hem.
Same here. Alhoewel ik 3-4-3 speel, dus ik hoop op een stunt..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:57 schreef Yankee_One het volgende:
speel over 5 kwartier met mijn voltallige a-team (b-trainees uiteraard) en hoop maar op een stuntje
Ben ik het ook mee eens. Dat sokker geval is gewoon een slecht en slap aftreksel van Hattrick (quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:05 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Eensch.. Hattrick.. there is no other (better)
Heb er ook een stuk of 5 in mijn competitie...quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:26 schreef pekel het volgende:
Emmen stelde zich op in een 2-4-2-formatie.
Oeps
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:26 schreef pekel het volgende:
Oeps
Nog leuker is, m'n tegenstander speelt op de counter.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:26 schreef pekel het volgende:
Oeps
Je richt je nu al op de Fok!-Cup hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:26 schreef pekel het volgende:
Oeps
Terwijl ze toch de ruimte hebbenquote:Verscheidene spelers van Emmen lopen door elkaar. De organisatie is zoek en zakt naar slecht.
kop van Noord-Holland?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:44 schreef twisteddlogic het volgende:
Kermis is over hier, en ik ben naar de klote
Ik had zelfs geen zin in hattrick vandaag
Drukke laatste minuutquote:Zbyszek Rzeszutko krijgt een goede kans in de 45e minuut. Met een paar mooie bewegingen breekt hij door op links. Hij schiet, maar zijn schot gaat naast. Een oooooeeeh weergalmt vanuit de tribune. 45e minuut. Een actie vanop de linkerflank, een mooie bal recht op de slof van Hoolieganzen-speler Maurice Bokhorst, oh, een droge knal in het dak van het doel buiten het bereik van de doelman. 1 - 2 voor de bezoekers. In de 45e minuut breekt Vesa-Heikki Hasko door. Hij kan schieten van aan de rand van het strafschopgebied, maar de bal suist net over de kooi. Jammer, maar de kans om verder uit te lopen is nu wel weg. De ruststand is 1 - 2. Deze helft was voor Hoolieganzen, die de bal 73 procent van de tijd in hun bezit hadden.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:25 schreef The_Hives het volgende:
dood aan alle counterhufters PM-trainers
quote:
Ik zit in VIII.4quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:38 schreef stefmans het volgende:
Wie zit er nog allemaal in de beker van de lagere geklasseerde teams? VII en lager
Mijn b-team is zo slechtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:04 schreef Ruudt het volgende:
stef666army - Brouwhuis '04 (33 minute(s) played) 1 - 3
31 minutes: Brouwhuis's Slavomír Zubrik fired home the 1 - 3 goal from an incredible distance!
Ik dacht al! EEN FOK-CLASH IN DE NATIONALE BEKER.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:04 schreef Ruudt het volgende:
stef666army - Brouwhuis '04 (33 minute(s) played) 1 - 3
31 minutes: Brouwhuis's Slavomír Zubrik fired home the 1 - 3 goal from an incredible distance!
Pech gehad vooral ja..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik dacht al! EEN FOK-CLASH IN DE NATIONALE BEKER.
Maar Ruudt heeft zitten prutsen vorige week
Pech dat je een waardeloos middenveld haalde iddquote:
Godver, ga nog bijna stunten ookquote:[Uitbreiden!] The Yanks - ELMO (67 minuten gespeeld) 1 - 0 [Verwijder]
67 minuten: Yanks sloeg met een counter zijn middenveld over en haalde er een vrije schop uit, die door Ceylan Susus perfect werd binnengeschoten: 1-0.
Idd en nu is het wel genoeg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Pech dat je een waardeloos middenveld haalde idd
Door de rode kaart ook natuurlijk
Vind je het gek, je traint keepers..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zit in VIII.4
Net gedegradeerd
van redelijk daalt hij naar goed en vervolgens naar slechtquote:De stand blijft voorlopig echter gelijk. white lijkt de tactiek duidelijk niet te snappen. De organisatie daalt tot goed. white probeert op te komen door het midden, maar loopt zich elke keer stuk op de verdedigers van de bezoekers. Verscheidene spelers van white lopen door elkaar. De organisatie is zoek en zakt naar slecht.
quote:[Minder!] blue white - Dapp're Strijders 0 - 1
quote:Het is bewolkt vandaag boven blue white Arena, maar doordat de regen achterwege blijft, zijn er 21373 enthousiaste toeschouwers opgedaagd om hun ploeg aan te moedigen. white opteert voor een 4-5-1-opstelling. Vandaag stelt de coach volgende spelers op: Bogaard - Iaquinta, van Willigenburg, Timou, Fallböhmer - Piessnegger, Caforio, Fridbom, van der Hoeve, Dobecki - Schuyt.
Strijders verkiest om in een 3-5-2-opstelling te spelen. De volgende spelers betreden het veld: van Oers - Caryl, Lundgård, Gerlings - Verhaag, van Engelen, Reisner, Boden, Riipinen - Hokkanen, Dziliński.
white beslist om zijn vaardigheid op de counter aan te wenden. Een verdediger werkt de bal over de achterlijn en zo krijgt Strijders een hoekschop. Karst Verhaag springt het hoogst en kopt naar de verste hoek. De speler aan de tweede paal schopt de bal echter hard het veld weer in. In de 21e minuut krijgt Strijders-speler Iwan Boden een gele kaart na een harde tackle op zijn tegenstander. white lijkt een beetje te voortvarend, waardoor hun organisatie zakt naar matig. white overrompelt de tegenstander door geheel onverwachts te counteren in de 29e minuut. Na een professionele overtreding mag Czesław Dobecki een vrije trap nemen net buiten het strafschopgebied. Hij vuurt een spectaculair schot op doel af, maar via beide doelpalen caramboleert de bal in de handen van de keeper. 0 - 0 is de ruststand. Strijders, dat een balbezit had van 56 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.
Tijdens de rust nam de trainer van white de tactieken nog maar eens door met de spelers. Dit resulteert in een sterkere organisatie die stijgt naar goed. white pakt uit op de linkerflank in de 61e minuut met Tjeerd-Carel Schuyt, die doelman Bob van Oers aan het werk zet. De stand blijft voorlopig echter gelijk. white lijkt de tactiek duidelijk niet te snappen. De organisatie daalt tot goed. white probeert op te komen door het midden, maar loopt zich elke keer stuk op de verdedigers van de bezoekers. Verscheidene spelers van white lopen door elkaar. De organisatie is zoek en zakt naar slecht. BEËINDIGD
Daar is ie al, drukke laatste minuutquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:02 schreef The_Hives het volgende:
JAAAAAAA
Maar waar heb ik nou gescoord![]()
![]()
[..]
[..]
quote:De bezoekers kunnen op voorsprong komen in de 89e minuut. Ove Lundgård dribbelt mooi zijn man voorbij aan de rechterkant, komt naar binnen en schiet richting verste paal. Oeh, die bal gaat maar net naast. Caetano Souto vervangt Strijders-speler Iwan Boden in de 90e minuut na een botsing in de middencirkel. Na 90 minuten vindt Strijders-speler Piotr Dziliński een gat in de centrale verdediging en zo kan hij de bezoekers op 0 - 1 zetten. Vrije trap voor white in de 90e minuut nadat een van hun counteraanvallen foutief wordt afgestopt. Czesław Dobecki draait het leer magistraal voorbij de muur, maar ziet zijn poging stranden op het kader. Geen goal. white-speler George Timou belemmert het nemen van een snelle vrije trap voor de tegenstander. Hij krijgt hiervoor een gele kaart in de 90e minuut.
Na 90 minuten vindt Strijders-speler Piotr Dziliński een gat in de centrale verdediging en zo kan hij de bezoekers op 0 - 1 zettenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:02 schreef The_Hives het volgende:
JAAAAAAA
![]()
[..]
[..]
daar:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:02 schreef The_Hives het volgende:
JAAAAAAA
![]()
[..]
[..]
Dit zijn mijn stats van mn laatste comp.wedstrijd thuis en ik speel 4-4-2:quote:Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: slecht (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
Zal ik nog wat veranderen qua opstelling of zal ik t er gewoon op wagen?quote:Type wedstrijd: speel het rustig
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (heel laag)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
Wie speelt dan ook 2-4-2..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:15 schreef -J-D- het volgende:
vv Emmen - magicflow (120 minuten gespeeld) 0 - 0
Vanmiddag even gekocht voor 2,7m en meteen de winnende 1-2 maken in de 115e minquote:Wayne Carstens
TSI = 53 990, 22 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
En jij m'n 37-jarige opa met uitstekend ervaring +2, maar even te koop zetten morgenavond.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:17 schreef stefmans het volgende:
Ruudt schopt ook nog mijn beste trainees +2![]()
Die opa boeit niet, mijn 18 jarige formie +1 welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
En jij m'n 37-jarige opa met uitstekend ervaring +2, maar even te koop zetten morgenavond.
![]()
wat doet ie in loon dubnobass?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vanmiddag even gekocht voor 2,7m en meteen de winnende 1-2 maken in de 115e min. Had geen penalty nemers ingesteld dus was nog even zweten
. Met PIC btw.
ik heb op mijn computer hier geen firefox maar ik denk niet dat ik dat gehaald heb.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
ja zuurmaar met 177 hatstats in een uitwedstrijd mag je ook niet teveel verwachten
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:15 schreef Daemon19 het volgende:
Als je zijn rechteraanval gewoon goed dkt en jouw beste aanval op zn slechtste verdediging gooit, moet je toch niet echt problemen krijgen.
Misschien counter aangezien jij waard (++) zal hebben en hij slecht (-).
Maar daar ben ik niet van.
Dit zijn zn stats van zn bekerwedstrijd van vandaag :quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
nix aan doen outpost, je mid is ongeveer gelijk, je def ownt zijn aanval en vice versa. zorg wel dat je zijn sterke aanvalskant tegenhoudt
Dat matig hoog vind ik heel vaag dat heeft ie nog nooit eerder behaald. Zal dit een mots zijn?? Is dan zn mid zondag slechter??quote:FC KOERS
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
Vind wel dat ik geluk heb gehadquote:Azzez
Type wedstrijd: normaal
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
BierInDeRust
Type wedstrijd: (verborgen)
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: formidabel (heel laag)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: waardeloos (heel laag)
zelfde opstelling, zelfde aantal innermids, dezelfde innermids, weather event, spelers ineens meer sterren (hoge vorm)?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn zn stats van zn bekerwedstrijd van vandaag :
[..]
Dat matig hoog vind ik heel vaag dat heeft ie nog nooit eerder behaald. Zal dit een mots zijn?? Is dan zn mid zondag slechter??
Zover had ik nog niet gekeken........quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
zelfde opstelling, zelfde aantal innermids, dezelfde innermids, weather event, spelers ineens meer sterren (hoge vorm)?
of mots ja
22k per week, hij is Nederlanderquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wat doet ie in loon dubnobass?
??quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
maar, wat was er nu veranderd outpost ?
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:56 schreef Daemon19 het volgende:
Outpost, dat ga je verliezen.
Hij heeft een vrij sterk middenveld.
De reden dat ie zondag ze A-spelers niet op stelde is omdat hij toch won (kut team) en nog in de beker zat.
Hij is er vandaag uit gegooid, dus hij zal zondag wsl weer met zn A-team spelen.
Nu al ge-up-dated? Hier niet..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:13 schreef -J-D- het volgende:
Nieuwe tegenstander beker: #4 in VI.4
Had het makkelijker gehoopt
ok, hij had dus min of meer een b-team opgesteld. dan wordt t andere koek ja...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:56 schreef Daemon19 het volgende:
Outpost, dat ga je verliezen.
Hij heeft een vrij sterk middenveld.
De reden dat ie zondag ze A-spelers niet op stelde is omdat hij toch won (kut team) en nog in de beker zat.
Hij is er vandaag uit gegooid, dus hij zal zondag wsl weer met zn A-team spelen.
Dat zal wel moeten ja maar daar ben ik geen liefhebber van.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef Daemon19 het volgende:
Counter?
quote:23-08-2006 Doe verstandig, verras je tegenstander!
Ja, 2-4-2 spelen tegen een tegenstander die in een hogere divisie speelt en met z'n beste team aan de start verschijnt. Kansloos, zou je denken. Niet voor vv Emmen! Gewoon 0-0 houden, en 3-0 (!) winnen met strafschoppen. Het strafschoppenboekje van Jan Reker kopen en relaxed op de bank zitten is de sleutel naar succes.
Volgende week gaan we weer gezellig bekeren.
Heb je uitgedaagd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef Betaserc het volgende:
Nog iemand die een oefenmatch zoekt? Dit is mn club-id: 508848
En ik je geaccepteerd, succes volgende week.quote:
Thomas is een held, aan die bal kon hij niets aan doen. En nu ga ik heel boos slapenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef Betaserc het volgende:
[..]
En ik je geaccepteerd, succes volgende week.![]()
En trouwens, haal dat Thomas Vermaelen eens uit je sig.![]()
Wat kon Thomas aan die goal doen, als je goed kijkt zag je dat die bal opstuiterde en daarna tegen de bovenkant van zijn been kwam en er ongeluk in rolt, maar dat hij in de uit wedstrijd de assist geeft op huntelaar waar de 0-1 uit komt ben je zeker vergetenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:45 schreef Daemon19 het volgende:
Serieus dit is echt k*t, onverdiend verloren, maar beetje eigen schuld, op basis van tweede helft.
Zonde..
En die Thomas Klootmongool mag je inderdaad uit je sig halen..
Inderdaad triest. Nog triester zijn die reacties op het nieuws-item.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
OMG Ajax![]()
eigenlijk wel triest voor NL voetbal
Inderdaad, terwijl we nét wat dichterbij Portugal aan het komen warenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
OMG Ajax![]()
eigenlijk wel triest voor NL voetbal
Ja, was gezelligquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kop van Noord-Holland?![]()
Mijn kermis is ook net voorbij
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:35 schreef SuperWeber het volgende:
Precies, FC Groningen had dit wel afgemaakt... Ik hoor die kutjoden nog zingen hier in de Euroborg "Helemaal niets in Groningen" Boontje komt om zijn loontje zeg ik dan....
Kaheem wil wel, maar dat is zo'n saai verhaal..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:50 schreef foetre het volgende:
Team van de Maand:
Eens in de maand proberen we één van de Fok! Federatie teams te interviewen. In dit interview stellen we een aantal vragen die zowel over de persoon achter het team schuil en over het team zelf. Elke maand mag de geïnterviewde een vraag bedenken die wordt meegenomen in het volgende interview.
WIE WIL?
Iddquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:35 schreef SuperWeber het volgende:
Precies, FC Groningen had dit wel afgemaakt... Ik hoor die kutjoden nog zingen hier in de Euroborg "Helemaal niets in Groningen" Boontje komt om zijn loontje zeg ik dan....
Ik ben persoonlijk ook tegenstander van de play-offs.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Idd
Was al weer bijna vergeten hoe ze de CL bereikt hadden. Dan is dit misschien wel een gepaste beloning
Ik wil ook wel hoor...quote:Team van de Maand:
Eens in de maand proberen we één van de Fok! Federatie teams te interviewen. In dit interview stellen we een aantal vragen die zowel over de persoon achter het team schuil en over het team zelf. Elke maand mag de geïnterviewde een vraag bedenken die wordt meegenomen in het volgende interview.
WIE WIL?
AZ had dit zeker afgemaaktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:35 schreef SuperWeber het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten ja maar daar ben ik geen liefhebber van.Wil geen counterhufter zijn.
![]()
quote:
Ik ben net terug uit buurland Duitsland, het gaat me niet zozeer om de landen maar meer om het geld. Een buitenlandse friendly levert meer op.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:18 schreef Bonobo11 het volgende:
Zo het bekeravontuur zit erop (0-8)
We gaan weer flagchasen
Je betaalt ook meer, 6000 euro voor vliegtickets. Ik ben wel benieuwd hoeveel winst jij maakt op zo'n tripje dan!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben net terug uit buurland Duitsland, het gaat me niet zozeer om de landen maar meer om het geld. Een buitenlandse friendly levert meer op.![]()
Afgelopen wedstrijd 5008 euro, het is niet veel maar wie het kleine niet eert ....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je betaalt ook meer, 6000 euro voor vliegtickets. Ik ben wel benieuwd hoeveel winst jij maakt op zo'n tripje dan!
Voor jou maak ik hem nietquote:
O, dan trek jij doorgaans meer publiek dan ik. Ik maak meestal net verlies of een heule krappe winstquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Afgelopen wedstrijd 5008 euro, het is niet veel maar wie het kleine niet eert ....![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef Yankee_One het volgende:
Lol, volgende tegenstander is een III klasser. Met een sterk middenveld en verder alles over de vleugels (maar die ratings zijn niet zo heel erg hoog (uitstekend)). Wingdef dus versterken En omdat hij tot nu toe all offensive speelt hopen dat ik door zijn verdediging kan prikken.
Wordt weer een leuke wedstrijd
alleen jammer dat hij gisteren een goed middenveld haaldequote:
De manager alleen trekt al volle zalen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, dan trek jij doorgaans meer publiek dan ik. Ik maak meestal net verlies of een heule krappe winst
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De manager alleen trekt al volle zalen.
niet zo veel, maar wss verlies ik de volgende bekerronde en dan zal het wel were hard omlaag gaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:30 schreef maniack28 het volgende:
wat doe je eraan?
Als je psychologen ontslaan, dan daalt ie bij de update van zondag waarschijnlijk wel een niveau.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:27 schreef maniack28 het volgende:
Zelfvertrouwen: extreem overdreven
Mn had mij verteld dat zelfvertrouwen niet meetelt in de beker.. ik zie het.. hij is nu nog hoger.... kan leuk worden zondag
Ja.. dan is ie nog steeds overdrevenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:45 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Als je psychologen ontslaan, dan daalt ie bij de update van zondag waarschijnlijk wel een niveau.
Yepquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef stefmans het volgende:
Als een speler +1 heeft voor vrijdag krijgt hij gewoon training he? en kan ik mijn doktoren ontslaan.
quote:In Hattrick, overconfidence is an event that happens when a team severely underestimates their series opponent and thus performs worse than it normally would. This usually happens when a team leading the series is playing a team in the bottom part of the table; the event can happen for any league game from the second week until the last game of the season.Overconfidence does not happen in cup or friendly matches.
The overconfidence check is done once before the match; if there is overconfidence, there will be a message about the players' attitude before the match begins. The affected teams midfield rating is reduced an estimated 15-20%. It is possible for the coach to amend the effects of overconfidence during the match break; if so, there is a mention in the match report at the beginning of the second half. However, this can only happen if the overconfident team is losing at half time.
Based on some research, overconfidence can happen when a team with a strong or better confidence plays a team at least five places below it in the series table. It is not clear yet whether winning streak is a factor, or if the number of sports psychologists is, although HT-Tjecken explained on Global that psychologists should be fired in cases where possible overconfidence can lead to problems:
Q: So overconfidence can happen more often. To prevent it I should hire the maximum number of psychologists, not fire them?
A: Psychologists boost your confidence, they're not at all useful to lower it. So I should sack them in case of overconfidence and not hire more.
However, it is perfectly possible for overconfidence to happen with no psychologists hired at all neither the week of the match nor the week before.
In some cases, overconfidence is not much of a problem because the winning team would win anyway; sometimes, however, an overconfidence event could decide to whom goes the series medal. Teams so affected decry their luck.
There are several confidence levels listed in the Denominations that sound like the team is acting overconfident (slightly exaggerated, extremely exaggerated and completely exaggerated), however, for some reason these never appear on the web pages nor in the XML files downloaded by CHPP applications. It might be related to such confidence levels being only reached while matches with overconfidence events are played, but due to the fact that team data is unavailiable to download while matches are played, and the web pages hide confidence at that time, these denominations stay pretty much unused.
The previous paragraph stood before the 30th season changes; it is yet to discover how this will work in the season to come.
maar of hij woensdag alweer kan spelen met een pleister is niet zeker! ik zou ze zaterdag op 5 na dan ontslaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef stefmans het volgende:
Als een speler +1 heeft voor vrijdag krijgt hij gewoon training he? en kan ik mijn doktoren ontslaan.
Ja, ik spel geen spelers meer op met een pleister dat is al te vaak fout voor me uitgevallen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:58 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
maar of hij woensdag alweer kan spelen met een pleister is niet zeker! ik zou ze zaterdag op 5 na dan ontslaan.
dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, ik spel geen spelers meer op met een pleister dat is al te vaak fout voor me uitgevallen.
Kan ook puur toeval zijn natuurlijk. Een trainee van mij werd er zonder pleister ook uit geschopt met +8...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:10 schreef Lennox het volgende:
Ik heb 1x gehad dat een speler een pleister werd geschopt in een wedstrijd "kon wel verder spelen bla bla". Enkele minuten later kreeg hij weer een doodschop, dat was dus +6
Jawel, dat weet ik. Maar misschien had hij zowiezo wel +6 gekregen na die doodschop, ook al had ie niet vlak daarvoor een pleister gekregen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:14 schreef Lennox het volgende:
Als je zo'n zin in een wedstrijdverslag krijgt dan heeft hij een pleister hoor
Top!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
KaheemSaid is nu supporter!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:23 schreef foetre het volgende:
Team van de Maand:
Het team dat team-van-de-maand is, wordt door een uitgebreide commissie gekozen. Dit keer is de uitverkorene ..........
Overigens kunnen teams zich ook bij de commissie aanmelden om team-van-de-maand te worden. E-mailadres van deze commissie is: feddesman @ hotmail.com
-------------------------------------------------------------------------------------------
Team van de maand is Einsteins Elf (811585)
--------------------------------------------------------------------------------------------
FOK!Hattrick Interview.
Team van de maand Augustus
Naam team: Einsteins Elf
Coach: Jan de Kok
Logo:
Een echt positiespel team. Middenveld is het belangrijkste, daar win je wedstrijden!
Vragen:
1.-Nou ik ben dus Jan, 24 jaar en woonachtig in Veldhoven. Geboren en getogen Zeeuw. Na 5 jaar in Tilburg sportmarketing te hebben gestudeerd ben ik verzeild geraakt in het Eindhovense leven. Hoofdzakelijk omdat al mijn vrienden daar wonen. Ik ben namelijk PSV fan in hart en nieren en probeer hier ook altijd bij te zijn. Op dit moment ben ik net een jaar getrouwd, dus dat is ook weer een mooie mijlpaal. Ik ben werkzaam als shopmanager in de telecombranche. Sinds korte tijd doe ik zelf fanatiek aan hardlopen. Binnenkort ga ik hier ook in trainen bij PSV atletiek. Verder hou ik van alle soorten sport, vooral voetbal en American Football genieten mijn voorkeur. Vandaar ook mijn avatar. Dat is het logo van de Tampa Bay Buccaneers, mijn favoriet bij het American Football.
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
Dankzij een paar verslaafde vrienden. Ik heb eerst een jaar OSM gespeeld omdat ik Hattrick niet zo enorm leuk vond. Toen was ik OSM beu en heb ik me ingeschreven bij Hattrick. Inmiddels speel ik het sinds juni vorig jaar en ben ik zeg maar serieus verslaafd.
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
Zelf geen, maar ik ben aangestoken door een vijftal vrienden van de PSVzuipsite. Die heb ik in hun mindere tijden (dat zij het minder leuk vonden) weer wat fanatieker gemaakt.
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?
Deze gebruikte ik al jaren bij het managerspel van de VI. Vandaar ook mijn keuze voor deze naam bij hattrick.
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
Eigenlijk mijn kampioenschap in de XI. Nu ben ik daardoor doorgeschoven naar de VIII, waar ik dit jaar grote kans maak op promotie.
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?
Teveel grote en onbenullige uitgaven in het begin. Teveel betalen voor spelers waar je totaal niets aan hebt.
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?
Deze uitgaven niet doen, hierdoor kwam ik te snel in het rood en was ik bijna failliet. Verder zou ik het precies hetzelfde aanpakken.
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.
Trainen, dat is het belangrijkste binnen hattrick. Zo is ook mijn goede middenveld ontstaan, waardoor ik veel wedstrijden win. Vooral was dit in de XI van doorslaggevend belang, niemand maakte enige kans in dat seizoen. Afgelopen week heb ik de degradant uit de VII ook op deze ratings verslagen.
9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Daemon vanwege zijn goede tips, afgelopen week ook weer. Even een korte reminder om de penaltynemers in te stellen. Verder doet Grumpey het natuurlijk prima!
10.-Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes loopt door
Te vaak, ik ben elke dag wel een uurtje bezig met het spel. Ik hoor ook wel eens een kleine zucht als ik de stand weer even moet bekijken...![]()
11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?
Echt een specifiek nummer heb ik niet. Ben een echte trance liefhebber, maar om daar een plaat bij te zoeken. Lastig...
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
Te grote rol, zelfs als ik op vakantie ben moet ik weten wat ik heb gedaan of wat mijn trainingsupdate is geweest. Aardig gek dus, gelukkig heb ik mobiel internet op mijn telefoon waardoor ik overal op hattrick kan. Op mijn werk is het bijvoorbeeld geblokt, maar ze stoppen me niet.![]()
13. Verzin een eigen vraag die je van andere FOK!Hattrickers wilt weten en beantwoord die ook.
De vraag van de vorige keer was:Wie is je favoriete voetballer in het spel en waarom? (geen speler van je eigen team)
Falko Makaay van PSVZuipsite2, die gast heeft een vriend van mij al menigmaal geredt van een nederlaag. Gewoon een goeie spits.
Mijn vraag luidt: Is er een ploeg binnen de FOKkers die de eredivisie kan halen en waarom?
Groetjes jde_kok, alias Kokkie.
dus beantwoord deze en verzin dan een nieuwe vraag en beantwoord die
-------------------------------------------------------------
Eventueel kan je voor een voorbeeld kijken naar www.fokhattrick.nl en dan bij team van de maand
Wordt je ook fan van de Hoolieganzen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
KaheemSaid is nu supporter!
Kun je tegenwoordig meer dan 8 teams supporteren?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:55 schreef Ruudt het volgende:
Supported teams
9. Easthim in Nederland Is online
Supporter since: 2006-08-24 16:54:52
Series: 7 place in VII.527
Last match: Gruene Wiese - Easthim 0-6
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:30 schreef Yankee_One het volgende:
Je hebt momenteel 9 supporterslots tot je beschikking
Op z'n vroegst op 10-12-2006 kun je nog een supporterslot krijgen.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wordt je ook fan van de Hoolieganzen?
Jongens, jongens, rustig aan..quote:
Ik ben al heel lang supporter van Kaheem hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:57 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
[..]
Jongens, jongens, rustig aan..
Ik was eerst!![]()
Ik geloof er niks van..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang supporter van Kaheem hoor
Een vlaaiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, senks, ik heb ook weer een extra slot open
Bied maar!
Ik denk iets van 2 subniveau's..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:21 schreef FritsFluitketel het volgende:
Mensen, ik wil een uitmuntend pm kopen als winger to the middle, hoeveel winst levert dat op op het middenveld ten opzichte van een goed pm to the middle?
En hoe belangrijk is vleugelspel/passen bij een winger to the middle? Is dat belangrijk? Hij hoeft niet aanvallend opgesteld te worden, daar heb ik m'n huidige winger voor.
Hm ok..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik denk iets van 2 subniveau's..
Voor elk niveau pm hoger, ongeveer 1/2 subniveau hoger op je middenveldrating denk ik..
Zeker, ik heb ook een uitmuntend naar 't midden staan, waar ik eerder een uitstekend had staan. Scheelt bij HO 1,5 punt, ik heb zo geen idee wat dat in rating scheelt maar das behoorlijk watquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hm ok.. iets dus.. zo weinig dat ik m'n geld er geen geld aan uit ga geven, dan maar wat minder wing
En hoeveel werkt een uitmuntend pm ongeveer mee aan de middenveldrating? Is dat wél noemenswaardig?
Je krijgt er dus een in je gezicht.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Te laat! Ik ben VK gaan supporteren
Kindertjes die vragen...
Ik mag 14 december weer een nieuw slot toevoegen hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je krijgt er dus een in je gezicht.Bij deze beloofd
helpt een beetje. denk dat je het zo moet zien. je pict aanstaande zondag en je ts stijgt van bedaard naar content. de zondag erna zal deze weer op kalm staan. zo is mijn ervaring.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef twi het volgende:
Nog even een vraagje. Op IRC van de week al gesteld, maar kon het antwoord er niet uit filteren. Een coach met slecht leiderschap, kan die de TS een klein beetje vasthouden? Niet dat m'n team het hele seizoen lang in de wolken moet zijn, maar in elk geval dat een PIC niet nutteloos is...
TS staat nu op bedaard.
Nouja, dan moet ik 't maar doen. Een niveautje hoger is altijd fijn. Speel tegen een team waar ik toch nooit van kan winnen (zeker niet uit), dus doe maar een PIC dan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:08 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
helpt een beetje. denk dat je het zo moet zien. je pict aanstaande zondag en je ts stijgt van bedaard naar content. de zondag erna zal deze weer op kalm staan. zo is mijn ervaring.
Tip: stel weer een vleugelaanval op tegen zijn zwakste verdediging (als daar een lijn in zit) zoals je afgelopen zondag deed. maak je een kansje...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, dan moet ik 't maar doen. Een niveautje hoger is altijd fijn. Speel tegen een team waar ik toch nooit van kan winnen (zeker niet uit), dus doe maar een PIC dan.
30 euro's?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat maakt dat uit, dat supporteren?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik mag 14 december weer een nieuw slot toevoegen hoor.
Ik zou het niet doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef twi het volgende:
Nog even een vraagje. Op IRC van de week al gesteld, maar kon het antwoord er niet uit filteren. Een coach met slecht leiderschap, kan die de TS een klein beetje vasthouden? Niet dat m'n team het hele seizoen lang in de wolken moet zijn, maar in elk geval dat een PIC niet nutteloos is...
TS staat nu op bedaard.
Zal ik ook doen, wellicht dekt 'ie het niet goed af. Maar zijn middenveld is uit al iets beter dan ik thuis haal. Maar wie weet kan ik 'm met behulp van de ME fuckenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:14 schreef Yankee_One het volgende:
Tip: stel weer een vleugelaanval op tegen zijn zwakste verdediging (als daar een lijn in zit) zoals je afgelopen zondag deed. maak je een kansje...
quote:NAC EDE
Middenveld: slecht (hoog)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
HatStats 116
Defence 44
Midfield 33
Attack 39
Moet wat aan m'n CV doen, daar slaap ik nog wel een nachtje over. Wellicht brengt een training de oplossingquote:FC de Twietjes
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: matig
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging: waardeloos (hoog)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: waardeloos (heel laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)
HatStats 96
Defence 26
Midfield 36
Attack 34
650k, puur voor winger to the middlequote:Daniel Costa (39387815) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
26 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Argentina
Total Skill Index (TSI): 8 120
Loon: 3 192 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: rampzalig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Nee, niet echt. Je ziet wanneer diegene inloggen bij Hattrick, dat is het wel zo'n beetje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bedoel het supporter zijn van een club:)
En als de MF rating je weinig kan schelen is het verstandiger om je op Wing + passen te richten en bijvoorbeeld met slecht/zwak PM tevreden te stellen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:24 schreef komrad het volgende:
als je puur voor de Pm rating gaat heb je wing en passen niet nodig.
Ik heb bv een WTM met hoog uitstekend wing en die zorgt als WTM toch nog voor een zwak hoog wingrating, dus helpt wel iets
Inderdaad!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:24 schreef twi het volgende:
Normaal was het rond deze tijd echt wel gebeurd, maar ze lijken het steeds later te makenAls 't weer tegen 3'en klaar is ga ik de volgende keer wel naar m'n nest...
en deze is o.a. gestegen (ook al naar waardeloos ervaring woensdagquote:TSI: 460 (+2290/-1830)
Vorm: -2 (+4/-6)
Scoren: 4 (+4/-)
quote:Marcos Francisco Bestar [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=3 630, 18 jaar, uitstekend in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap waardeloos. [Koppen]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: rampzalig
Kan je deze speler even TC'en. Ik ben wel benieuwd hoeveel zo'n speler kost (op dit moment! - dus gelijke transfers in de laatste 1,5 week).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:33 schreef maniack28 het volgende:
Denk dat ie nu klaar is:
[..]
en deze is o.a. gestegen (ook al naar waardeloos ervaring woensdag)
[..]
enquote:Jacinto Ordás (76120088)
20 years, solid form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Nationality: España
Total Skill Index (TSI): 26 760
Wage: 12 504 €/week including 20% Bonus
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: world class Passing: passable
Winger: passable Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: disastrous
Career Goals: 5
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 1
De laatste gaat morgen TL op voor 3.5 mlnquote:Lieuwe Kaaij (50680468)
23 years, poor form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and dishonest.
Has weak experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 48 650
Wage: 35 100 €/week
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: formidable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: titanic Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: wretched Set Pieces: wretched
Career Goals: 13
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
Ik overweeg tijdens tussenseizoen om eens passen te trainen, speciaal voor hemquote:Jens Royen (128122473)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 2 440
Loon: 1 008 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:29 schreef Lemming22 het volgende:
Volgens mij is mijn HTratings een beetje op hol geslagen, dit is mijn TU:
TSI: 200 (+410/-210)
Vorm: -3 (+2/-5)
Vleugelspel: 5 (+5/-)
Verdedigen: 2 (+2/-)
En ik train positiespel....
20 jaarquote:Anid Lihic:
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn briljant scoren mag nu wonderbaarlijk genoemd worden.
Dat is dan weer helaas niet het gevalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het zou helemaal tof zijn als Hattrick deze wijzigingen ook meldt
Kan dus niet.. hij neemt de vleugelspel niet mee en pikt dus alles tot max goed vleugelspel er ook bij... Heb 2 gelijkwaardige spelers gevonden, eentje met zwak passen = 1300k en eentje met redelijk passen is 2100k.. 1800k voor mijn speler ligt dus wel voor de hand..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:48 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Kan je deze speler even TC'en. Ik ben wel benieuwd hoeveel zo'n speler kost (op dit moment! - dus gelijke transfers in de laatste 1,5 week).
Ole!quote:
Ploegnieuws
Je trainer, Harald Paulsen, heeft het volgende nieuws voor je:
Gaizka Chaler:
De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua keepen zijn gestegen van wereldklasse naar bovennatuurlijk.
en waar gaat die salarisbom spelen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:53 schreef Grumpey het volgende:
mytical speler gekocht. Volgens mij ben ik nu wel klaar met aankopen voor dit seizoen
die salarisbom gaat op het middenveld zijn kunsten vertonen. Overigens krijgt hij maar 41k, hij is niet zo hebberig. Hij heeft wel supernatural ervaring, dat dan weer welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:57 schreef komrad het volgende:
[..]
en waar gaat die salarisbom spelen?
Deze week gekocht en gelijk gestegen:quote:Rãzvan Radu
TSI = 1 350, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Rudi Teichhaus
TSI = 810, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
En wat kan ik voor de volgende waailap vragenquote:Thor Graulund
TSI = 1 630, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
quote:Victor Vildosola
TSI = 2 800, 20 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Eerst kreeg ik een bericht van de U-20 scout van Belgiëquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:42 schreef komrad het volgende:
TU was waardeloos
@Assp, erg fijne speler zeg, maar U20 zal hij wss niet halen vanwege rampzalig PM
quote:Scout
hey,I'm the 17yo wing scout fromU20belgium.will he get wingtraining?could you let me know when he pops(or did he already pop?) will you let him play cupmatches and competitionmatches or only friendlys? it's important to respond because he's a potential U20 thanks!
quote:Ikke
Jens Royen is gepopt naar uitstekend, wat wel te verwachten was.
Jens Royen
TSI = 2 440, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Hoe groot schat je de kans in dat hij U-20 wordt?
Ook denk ik eraan om 1 week conditie en 1 week passen te trainen in tss seizoen
Mjah, ik vind het zelf raar dat die zegt dat er momenteel bijna geen betere zijn... Betekent dat er weinig goede wing trainees worden gepulled in Belgiëquote:Scout
zonder die conditie en passentraining bijzonder groot. enige reden om hem niet op te roepen kan zijn dat hij geen specialiteit heeft, voor de rest is hij ongeveer de beste..
weet ik niet.. het schiet alleen niet op zo. Heb sowiezo dus 2x zwak passen bij mn trainees, die wil ik er eigenlijk uit, want winst zit er niet in (die ene kanu-20 nog halen, maar ik vrees ervoor want de huidige selectie is 18/19 jaar en de mijne is dus 18 en valt net buiten de boot).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:37 schreef komrad het volgende:
ik heb 130k aan salaris maar als ik ga bezuinigen moet ik strijden tegen degradatie
maar serieus, wat wil je gaan trainen dan?
ik heb net aan: 40k ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:37 schreef komrad het volgende:
ik heb 130k aan salaris maar als ik ga bezuinigen moet ik strijden tegen degradatie
maar serieus, wat wil je gaan trainen dan?
Me YP van vorige week is meteen gestegen bij ze eerste trainingquote:
Eize Janssen (128646347) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 990
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Fysiek: fit
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Iemand?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:53 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb nog een vraagje voor zondag, ik moet tegen een counterhufter, dan kun je toch het beste net onder zijn middenveld gaan zitten?
Jaquote:
Ik denk dat hij zondag slecht laag middenveld haal, en als ik mijn beste middenveld opstel, met vleugels naar het midden, moet ik naar de zwak zeer hoog ongeveer kunnen. Wat kan ik dan het beste doen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:45 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ja. Zo zal zijn counter iig niet meer werken. Als je een veel hoger middenveld dan hem kan krijgen is dat ook het overwegen waard (80% vs 20% bb bijvoorbeeld)
nou daar haal je geen 80-20 mee gok ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:47 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zondag slecht laag middenveld haal, en als ik mijn beste middenveld opstel, met vleugels naar het midden, moet ik naar de zwak zeer hoog ongeveer kunnen. Wat kan ik dan het beste doen?
Dan haal je ongeveer 62% van het middenveld..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:47 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zondag slecht laag middenveld haal, en als ik mijn beste middenveld opstel, met vleugels naar het midden, moet ik naar de zwak zeer hoog ongeveer kunnen. Wat kan ik dan het beste doen?
Ik voel met je mee. Ik zit nu zelf met 8 LT trainees die ik heb omdat ik in de beker niet afgeslacht wil worden. Als ze poppen gaan ze eruit en komen er nieuwe trainees. Dan zou het beter moeten gaan. 16M valt me een beetje tegen, ik heb 10.5M in kas en ook nog wel voor>10m aan spelers denk ik zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:02 schreef maniack28 het volgende:
Als ik mn team verkoop en de opbrengst vermenigvuldig met 0,91 (minus makelaarskosten) hou ik +/- 16 miljoen overdas 2 miljoen minder dan toen ik ze kocht
Inflatie heet zoiets
edit - ik denk dat ik het weet... ik verkoop mn winger (prutser, altijd kutvorm, vaak geblesseerd) en mn reserve def en daarnaast verkoop ik beide spelers met zwak passen omdat ze niet rendabel zijn. Ik koop dan twee goedkope rendabele trainees terug.. misschien ga ik zelfs wel 3 spelers per week skilltraden...
Dat is ook meteen de reden dat ik mn winger verkoop, maak ik niet zoveel verliesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:59 schreef Daemon19 het volgende:
Wingers zijn wel de enigste die in prijs gelijk zijn gebleven..
Een speler heeft 1 miljoen aan loonkosten per week..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:28 schreef stefmans het volgende:
Kijk dit team, dat neemt zo maar even 2 Roemeense Nationale spelers mee de afgrond in
team id (34518)
Dit is wel heel droevig![]()
Is de keeper natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Een speler heeft 1 miljoen aan loonkosten per week..
(21117) Neemt de beste Nederlandse speler mee de afgrond in...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Een speler heeft 1 miljoen aan loonkosten per week..
quote:25-08-2006 Bankruptcy change
The Hattrick Football Association (HFA) has had enough of supporting players in bankrupted teams.
- As of September 11 we will no longer pay salaries to players in teams that have gone bankrupt, HFA's spokesperson says.
- This will of course mean that those players will leave their bankrupted teams and quit playing football since their teams cannot pay their salaries; but we don't see any reason for continuing to take the economical damage for teams going bankrupt.
National team players will however not quit if their teams go bankrupt. HFA will make sure they get transfer listed.
Joralf is er mee gestopt hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:44 schreef komrad het volgende:
natuurlijk, maar dat duurt nog een paar weken totdat de meeste teams uit de beker zijn. Er wordt tzt wel een aankondiging gedaan. Vorig seizoen georganiseerd door JD en Maniack, wellicht dat zij al iets meer weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |