Dit zijn mijn stats van mn laatste comp.wedstrijd thuis en ik speel 4-4-2:quote:Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: slecht (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
Zal ik nog wat veranderen qua opstelling of zal ik t er gewoon op wagen?quote:Type wedstrijd: speel het rustig
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (heel laag)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
Wie speelt dan ook 2-4-2..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:15 schreef -J-D- het volgende:
vv Emmen - magicflow (120 minuten gespeeld) 0 - 0
Vanmiddag even gekocht voor 2,7m en meteen de winnende 1-2 maken in de 115e minquote:Wayne Carstens
TSI = 53 990, 22 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
En jij m'n 37-jarige opa met uitstekend ervaring +2, maar even te koop zetten morgenavond.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:17 schreef stefmans het volgende:
Ruudt schopt ook nog mijn beste trainees +2![]()
Die opa boeit niet, mijn 18 jarige formie +1 welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
En jij m'n 37-jarige opa met uitstekend ervaring +2, maar even te koop zetten morgenavond.
![]()
wat doet ie in loon dubnobass?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vanmiddag even gekocht voor 2,7m en meteen de winnende 1-2 maken in de 115e min. Had geen penalty nemers ingesteld dus was nog even zweten
. Met PIC btw.
ik heb op mijn computer hier geen firefox maar ik denk niet dat ik dat gehaald heb.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
ja zuurmaar met 177 hatstats in een uitwedstrijd mag je ook niet teveel verwachten
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:15 schreef Daemon19 het volgende:
Als je zijn rechteraanval gewoon goed dkt en jouw beste aanval op zn slechtste verdediging gooit, moet je toch niet echt problemen krijgen.
Misschien counter aangezien jij waard (++) zal hebben en hij slecht (-).
Maar daar ben ik niet van.
Dit zijn zn stats van zn bekerwedstrijd van vandaag :quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
nix aan doen outpost, je mid is ongeveer gelijk, je def ownt zijn aanval en vice versa. zorg wel dat je zijn sterke aanvalskant tegenhoudt
Dat matig hoog vind ik heel vaag dat heeft ie nog nooit eerder behaald. Zal dit een mots zijn?? Is dan zn mid zondag slechter??quote:FC KOERS
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
Vind wel dat ik geluk heb gehadquote:Azzez
Type wedstrijd: normaal
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
BierInDeRust
Type wedstrijd: (verborgen)
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: formidabel (heel laag)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: waardeloos (heel laag)
zelfde opstelling, zelfde aantal innermids, dezelfde innermids, weather event, spelers ineens meer sterren (hoge vorm)?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn zn stats van zn bekerwedstrijd van vandaag :
[..]
Dat matig hoog vind ik heel vaag dat heeft ie nog nooit eerder behaald. Zal dit een mots zijn?? Is dan zn mid zondag slechter??
Zover had ik nog niet gekeken........quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
zelfde opstelling, zelfde aantal innermids, dezelfde innermids, weather event, spelers ineens meer sterren (hoge vorm)?
of mots ja
22k per week, hij is Nederlanderquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wat doet ie in loon dubnobass?
??quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
maar, wat was er nu veranderd outpost ?
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:56 schreef Daemon19 het volgende:
Outpost, dat ga je verliezen.
Hij heeft een vrij sterk middenveld.
De reden dat ie zondag ze A-spelers niet op stelde is omdat hij toch won (kut team) en nog in de beker zat.
Hij is er vandaag uit gegooid, dus hij zal zondag wsl weer met zn A-team spelen.
Nu al ge-up-dated? Hier niet..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:13 schreef -J-D- het volgende:
Nieuwe tegenstander beker: #4 in VI.4
Had het makkelijker gehoopt
ok, hij had dus min of meer een b-team opgesteld. dan wordt t andere koek ja...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:56 schreef Daemon19 het volgende:
Outpost, dat ga je verliezen.
Hij heeft een vrij sterk middenveld.
De reden dat ie zondag ze A-spelers niet op stelde is omdat hij toch won (kut team) en nog in de beker zat.
Hij is er vandaag uit gegooid, dus hij zal zondag wsl weer met zn A-team spelen.
Dat zal wel moeten ja maar daar ben ik geen liefhebber van.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef Daemon19 het volgende:
Counter?
quote:23-08-2006 Doe verstandig, verras je tegenstander!
Ja, 2-4-2 spelen tegen een tegenstander die in een hogere divisie speelt en met z'n beste team aan de start verschijnt. Kansloos, zou je denken. Niet voor vv Emmen! Gewoon 0-0 houden, en 3-0 (!) winnen met strafschoppen. Het strafschoppenboekje van Jan Reker kopen en relaxed op de bank zitten is de sleutel naar succes.
Volgende week gaan we weer gezellig bekeren.
Heb je uitgedaagd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef Betaserc het volgende:
Nog iemand die een oefenmatch zoekt? Dit is mn club-id: 508848
En ik je geaccepteerd, succes volgende week.quote:
Thomas is een held, aan die bal kon hij niets aan doen. En nu ga ik heel boos slapenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef Betaserc het volgende:
[..]
En ik je geaccepteerd, succes volgende week.![]()
En trouwens, haal dat Thomas Vermaelen eens uit je sig.![]()
Wat kon Thomas aan die goal doen, als je goed kijkt zag je dat die bal opstuiterde en daarna tegen de bovenkant van zijn been kwam en er ongeluk in rolt, maar dat hij in de uit wedstrijd de assist geeft op huntelaar waar de 0-1 uit komt ben je zeker vergetenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:45 schreef Daemon19 het volgende:
Serieus dit is echt k*t, onverdiend verloren, maar beetje eigen schuld, op basis van tweede helft.
Zonde..
En die Thomas Klootmongool mag je inderdaad uit je sig halen..
Inderdaad triest. Nog triester zijn die reacties op het nieuws-item.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
OMG Ajax![]()
eigenlijk wel triest voor NL voetbal
Inderdaad, terwijl we nét wat dichterbij Portugal aan het komen warenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
OMG Ajax![]()
eigenlijk wel triest voor NL voetbal
Ja, was gezelligquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kop van Noord-Holland?![]()
Mijn kermis is ook net voorbij
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:35 schreef SuperWeber het volgende:
Precies, FC Groningen had dit wel afgemaakt... Ik hoor die kutjoden nog zingen hier in de Euroborg "Helemaal niets in Groningen" Boontje komt om zijn loontje zeg ik dan....
Kaheem wil wel, maar dat is zo'n saai verhaal..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:50 schreef foetre het volgende:
Team van de Maand:
Eens in de maand proberen we één van de Fok! Federatie teams te interviewen. In dit interview stellen we een aantal vragen die zowel over de persoon achter het team schuil en over het team zelf. Elke maand mag de geïnterviewde een vraag bedenken die wordt meegenomen in het volgende interview.
WIE WIL?
Iddquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:35 schreef SuperWeber het volgende:
Precies, FC Groningen had dit wel afgemaakt... Ik hoor die kutjoden nog zingen hier in de Euroborg "Helemaal niets in Groningen" Boontje komt om zijn loontje zeg ik dan....
Ik ben persoonlijk ook tegenstander van de play-offs.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Idd
Was al weer bijna vergeten hoe ze de CL bereikt hadden. Dan is dit misschien wel een gepaste beloning
Ik wil ook wel hoor...quote:Team van de Maand:
Eens in de maand proberen we één van de Fok! Federatie teams te interviewen. In dit interview stellen we een aantal vragen die zowel over de persoon achter het team schuil en over het team zelf. Elke maand mag de geïnterviewde een vraag bedenken die wordt meegenomen in het volgende interview.
WIE WIL?
AZ had dit zeker afgemaaktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:35 schreef SuperWeber het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten ja maar daar ben ik geen liefhebber van.Wil geen counterhufter zijn.
![]()
quote:
Ik ben net terug uit buurland Duitsland, het gaat me niet zozeer om de landen maar meer om het geld. Een buitenlandse friendly levert meer op.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:18 schreef Bonobo11 het volgende:
Zo het bekeravontuur zit erop (0-8)
We gaan weer flagchasen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |