quote:HatStats 173
Defence 60
Midfield 60
Attack 53
Jammer hoorquote:Kristiansund (V.27) <--> AZ Schagen (VI.647
Magic@Team degradeert dus wel naar mijn divisie, eens kijken wat dat isquote:Magic@Team (V.55) <--> fc sebastiaan (VI.568
2 weken scoren met je trainies die het hoogst in skill zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 11:51 schreef FritsFluitketel het volgende:
Gisteren de laatste 0,0001% onzekerheid weggewerkt met een 5-0 winst in eigen huis en tweede geëindigd
De nummer 1 is rechtstreeks gepromoveerd dus Joralf kan voor mijn part terug komen
Gisteren een sterrenrecord, 45,5*, een verbetering van 0,5*Hatstats record zat er niet in, m'n record is 174 en ik had gisteren 173
Goed nieuws: Met geïrriteerd teamgeest en mots wel matig (zeer hoog) middenveld. Dat valt zeker niet tegen
De linies waren wel mooi verdeeld gisteren:
[..]
Zit nu te denken wat ik in het tussenseizoen ga doen. Vrijdagmorgen iig nog gewoon scoren training, iedereen kan deze week nog spelen namelijk, maar wat doe ik die week erna? Schieten? Of gewoon twee weken scoren waarin ik de ene week drie trainees train en de andere week drie andere? Of gewoon twee weken scoren met m'n basistrainees?
Wie zegt het?
Ja dat was ik ook van plan, maar ben er nog niet 100% over uit..quote:Op maandag 10 april 2006 11:57 schreef foetre het volgende:
[..]
2 weken scoren met je trainies die het hoogst in skill zijn.
Dat doe ik met def,alhoewel ik wel begin te twijfelen
Om het verhaal compleet te maken, dit zijn dan de teams die uit VII naar mijn divisie promoveren. Beide geen geweldige teams, maar beter dan de teams die eruit gevlogen zijn. Kan dus een leuke competitie worden.quote:racecats (VI.568) <--> Lamme Tak United (VII.919)
Landgraaf Utd (VI.568) <--> tukker28 (VII.137)
Dat ben ik nu dus wel, niet dat het tot nog toe deert omdat ik gewoon roeleer. Ik zou dus, in jou optiek het beste kunnen beginnen met een 2e tacktiek naast die die ik nu al onder controle heb te oefenen tijdens oefenduels en deze langzaam er tussendoor te gooien?quote:Op maandag 10 april 2006 12:20 schreef elbundy het volgende:
Ervaring helpt tegen het maken van domme fouten, en bij aanpassen aan nieuwe formaties.
Normaal taktiek is niks mis mee, belangrijkste van je opstelling is dat je spelers er mee uit de voeten kunnen, en dat je niet 100% voorspelbaar bent voor je tegenstanders.
Aangezien ik nu top 50 team x klasse ben hoef ik me dus geen zorgen te maken?quote:Op maandag 10 april 2006 12:33 schreef Flappekz het volgende:
je moet het zo zien....heel X gaat naar VIII zo'n beetje
Volgens Alltid ben je 425ste van de divisie hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 12:37 schreef foetre het volgende:
[..]
Aangezien ik nu top 50 team x klasse ben hoef ik me dus geen zorgen te maken?
Geen aankopen alleen doortrainen?
1. Als je eerste bent in X promoveer je sowieso naar IX.quote:Op maandag 10 april 2006 12:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedendag, promotie lijkt me wel zeker want ben eerste in mijn X competitie en in de laatste wedstrijd 52ste over de X divisie.
Nu even pauze en een tijd om na te denken over de wondere wereld die hattrick heet. Nadenken leid tot vragen en waar kan ik die beter stellen dan hier.
Net heb ik al even gezocht op wat ervaring met een speler doet en hoe belangrijk het is, eruitkomen doe ik niet. Tot nog toe heb ik bij aanschaf nooit op ervaring gelet is dit een schande en wat raden jullie aan in het vervolg.
Vraag 2 is ééntje over Tactieken ik speel altijd normaal maar is dat een aanrader of is dit heel erg dom (zoals algemeen trainen).
Gefeliciteerd of volgend seizoen beter iedereen.
ja ligt eraan naar welke ratings je kijktquote:Op maandag 10 april 2006 12:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Volgens Alltid ben je 425ste van de divisie hoor.
op hatstats promoveer je niet hoorquote:Op maandag 10 april 2006 12:43 schreef foetre het volgende:
[..]
ja ligt eraan naar welke ratings je kijkt
Ik kijk naar hatstats.
Tactieken hoef je niet onder de knie te krijgen, hier bouw je geen ervaring mee op maar ligt volledig in de handen van de kwaliteiten van je spelers bij die tactiek. Spreek je over formaties (3-4-3, 3-5-2 enz), daar moet je wel ervaring mee opbouwen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat ben ik nu dus wel, niet dat het tot nog toe deert omdat ik gewoon roeleer. Ik zou dus, in jou optiek het beste kunnen beginnen met een 2e tacktiek naast die die ik nu al onder controle heb te oefenen tijdens oefenduels en deze langzaam er tussendoor te gooien?
En moet ik nu al op ervaring letten bij spelers?
Vergeet niet dat een hoop VIII'de klassers ook nog promoveren door botteams in VII en een enkeling in VI.quote:Op maandag 10 april 2006 12:39 schreef halleekes het volgende:
ik vind het zo onrechtvaardig.......promoveer ik dus straks op doelsaldo niet en zit ik straks opgescheept in de VIIIde met al die Xde klassers
quote:Op maandag 10 april 2006 12:44 schreef halleekes het volgende:
[..]
op hatstats promoveer je niet hoor
Oké, maar ja ik train middenveld en dan ben je al wat gebonden aan: .., 5 , ... Speel nu 3 - 5 - 2 de rest lijkt me ook echt geen aanrader (4 - 5 -1 en 2 - 5 - 3) de laatste zou misschien ooit eens kunnen tegen één of andere loser.quote:Op maandag 10 april 2006 12:45 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Tactieken hoef je niet onder de knie te krijgen, hier bouw je geen ervaring mee op maar ligt volledig in de handen van de kwaliteiten van je spelers bij die tactiek. Spreek je over formaties (3-4-3, 3-5-2 enz), daar moet je wel ervaring mee opbouwen.
AH points zijn gewoon Hatstats volgens mij en Loddar heeft met je middenveld te maken hoorde ik eens zeggen.. Hoe het precies met Loddarstats zit weet ik niet..quote:
Ik zou een spits en een mid kopen .kheb liever kwaliteitquote:Op maandag 10 april 2006 12:59 schreef Bonobo11 het volgende:
Mogguh allemaal,
heb ff een vraagje, na 1,5 seizoen def is me duidelijk dat het m'n team aan aanvalskracht ontbreekt. In de XIe had ik geen problemen, maar in de X merkte ik dat mijn aanval en mid prut is. Ben wel 3e geworden in me 1e seizen X.
'k Heb net m'n eerste formi def verkocht voor 500 k en na het wegwerken van mijn negatieve saldo heb ik ca. 3 ton voor versterkingen. Lees: een winger, een mid, een spits en een nieuwe trainee. Die trainee kan ik zelf wel vinden (40k) dus dan heb ik nog 2,5 ton voor een winger, een spits en misschien nog een mid. Is het voor dit bedrag een beetje haalbaar om daar goede spelers voor te halen. Ik zat te denken aan minstens een goedwing/goedpas winger (onvoorspelbaar of snel) en een uitstekend/matig of goed/red spits met spelherv. en koppen of onvoorspelbaar. Of is dat niet haalbaar voor ca. 80k stuk?
Dank alvast
Ja idd, maar je formatie heeft niet altijd wat met tactiek te maken. Bij 5-*-* zit je vaak met counter, maar bij 3-5-2 kun je tactieken als vleugel- en centrumaanval wel doen. Counteraanval bijvoorbeeld zou ik niet doenquote:Op maandag 10 april 2006 12:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké, maar ja ik train middenveld en dan ben je al wat gebonden aan: .., 5 , ... Speel nu 3 - 5 - 2 de rest lijkt me ook echt geen aanrader (4 - 5 -1 en 2 - 5 - 3) de laatste zou misschien ooit eens kunnen tegen één of andere loser.
250k voor drie spelers..quote:Op maandag 10 april 2006 12:59 schreef Bonobo11 het volgende:
Mogguh allemaal,
heb ff een vraagje, na 1,5 seizoen def is me duidelijk dat het m'n team aan aanvalskracht ontbreekt. In de XIe had ik geen problemen, maar in de X merkte ik dat mijn aanval en mid prut is. Ben wel 3e geworden in me 1e seizen X.
'k Heb net m'n eerste formi def verkocht voor 500 k en na het wegwerken van mijn negatieve saldo heb ik ca. 3 ton voor versterkingen. Lees: een winger, een mid, een spits en een nieuwe trainee. Die trainee kan ik zelf wel vinden (40k) dus dan heb ik nog 2,5 ton voor een winger, een spits en misschien nog een mid. Is het voor dit bedrag een beetje haalbaar om daar goede spelers voor te halen. Ik zat te denken aan minstens een goedwing/goedpas winger (onvoorspelbaar of snel) en een uitstekend/matig of goed/red spits met spelherv. en koppen of onvoorspelbaar. Of is dat niet haalbaar voor ca. 80k stuk?
Dank alvast
Gamma!quote:Op maandag 10 april 2006 13:12 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
250k voor drie spelers..
Beter wacht je even met je versterkingen en spaar je of ga je nu voor één of twee versterkingen.
Hier heb ik wat aan, zal ik daar wat mee om spelen.quote:Op maandag 10 april 2006 13:09 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ja idd, maar je formatie heeft niet altijd wat met tactiek te maken. Bij 5-*-* zit je vaak met counter, maar bij 3-5-2 kun je tactieken als vleugel- en centrumaanval wel doen. Counteraanval bijvoorbeeld zou ik niet doen
Ik weet, mijn bankroll is nog niet dusdanig dat ik ff een divine trick kan uithalenquote:Op maandag 10 april 2006 13:12 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
250k voor drie spelers..
Beter wacht je even met je versterkingen en spaar je of ga je nu voor één of twee versterkingen.
OK, wingers zijn toch goedkoper dan spitsen? dan komt die winger er nog wel in het nieuwe seizoen, voorlopig zal ik eens naar een spits gaan kijken.quote:Op maandag 10 april 2006 13:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
bonobo11: ik zou alleen een spits kopen, dan heb je iig een fatsoenlijke spits, en niet van dat halve werk en zoveel mogelijk tegelijk kopen. 2.5 ton voor een leuke spits is al vrij krap
Ik had 3 weken terug een uitstekend/matig voor 79k. Wel zonder bijstats, maar voor 2,5 ton kun je zeker wat moois halenquote:Op maandag 10 april 2006 13:33 schreef Bonobo11 het volgende:
Wil er een met spelherv en onvoorspelbaar, wat is haalbaar voor 2,5 ton? Goed/goed? of uitstekend?
Damn, dat kost vast een flinke duit!quote:Op maandag 10 april 2006 13:44 schreef Ruudt het volgende:
Ben eindelijk m'n stadion aan het verbouwen
Huidige capaciteit: 17309
Nieuwe capaciteit: 40525
Is hij soms ook al verslaafd aan WoW?quote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef Grumpey het volgende:
ik zie overigens dat Lortnoc gedegradeerd is![]()
snif...
Kost een flinke duit ja!quote:Op maandag 10 april 2006 15:12 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Damn, dat kost vast een flinke duit!![]()
Ben je ook wel 4 weken mee bezig ofzo..
Verwachting is dat het 06-05 klaar is, duurt lang jaquote:09-04-2006 Rebuilt the arena and paid the contractors 1 977 540 ¤.
Ja ik twijfel ook om uit te breiden.quote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef Ruudt het volgende:
Moest kiezen tussen trainees of stadion, heb toen voor trainees gekozen..
De finale moet eerst nog gespeeld worden, en dan zullen de inschrijvingen aan het begin van seizoen 18 weer opengaan.quote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef macondo het volgende:
(ps hoe zit het met de fok cup, waar meld ik me aan?)
http://netherlands.alltidhattrick.org/quote:Op maandag 10 april 2006 16:28 schreef SuperWeber het volgende:
Btw is er nog ergens een promotie degradatie lijst... En niet rembrandt want dat lelijke ding is niet geupdeet...
En ja ik ben kampioen geworden![]()
![]()
ik ga zoeken naar een kale uitmuntend met specialiteit. moet lukken: een der dag verkoop ik een verdediger op uitmuntend, staat nu een reserve trainee (uitstekend) te koop, ik hoop nog 2 skilltrades te doen deze week, heb nog wat kapitaal zitten in een uitstekend mid én heb 300k contant nu.quote:Op maandag 10 april 2006 14:46 schreef Lennox het volgende:
Ik heb ook een knudde voorhoede. Ga nu naar VIII en heb nog 2x redelijk scoren/ redelijk passen voorin staan.
Ik sta nu net in de plus, maar ik wil gelijk een echt goede kopen. Dus dat wordt gewoon even sparen, of een kruisje slaan voor ik een speler pull begin volgend seizoen. Ik probeer formidabel te kopen met een specialiteit tzt
Lorriequote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef Grumpey het volgende:
ik zie overigens dat Lortnoc gedegradeerd is![]()
snif...
succes met hopen, maar reken er niet teveel op zou ik zeggenquote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef macondo het volgende:
440 voor een formi scoren lijkt me niet duur.. hoop maar dat hij zijn vorm behoudt nadat hij een paar conditietrainingen heeft gekregen?
weet je al wat je gaat doen met je training?quote:Op maandag 10 april 2006 17:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
succes met hopen, maar reken er niet teveel op zou ik zeggen
voorlopige planning is tot en met week 4 volgend seizoen sowieso SP, elke week daarna wordt de kans groter op overschakelen...quote:Op maandag 10 april 2006 17:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
weet je al wat je gaat doen met je training?
quote:Op maandag 10 april 2006 15:00 schreef SuperWeber het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie hier de trotse winnaar van de Vinnie Jones award![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 17:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
Tja.. Feyenoord en Vinnie Jones.. leg de oh zo makkelijke link
Clown = populair/goed leiderquote:Op maandag 10 april 2006 17:47 schreef Yankee_One het volgende:
Semi Clown is toch sympathiek/goed leider?
edit: woops verneuk ik de lay out evenquote:Zo'n speler wordt een clown genoemd (alleen populair/goed!). Er zijn ook semi-clowns (sympathiek/goed, ze doen hun werk, maar niet zo goed)
Jezus ben jij in het echt Kees Zwamborn .trainer van Willem II ofzo met je slappe geouwehoerquote:Op maandag 10 april 2006 17:58 schreef Wackyduck het volgende:
Ondanks dat ik na mijn eerste competitie wedstrijd gelijk gedegradeerd ben (), zie ik toch wel wat aanknopingspunten. Even afwachten in wat voor competitie ik kom en hoeveel geld ik heb om wat leuke spelers te kopen.
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 18:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Jezus ben jij in het echt Kees Zwamborn .trainer van Willem II ofzo met je slappe geouwehoer![]()
Ik zoek er 2 en dan nog een uitstekend keeper 2 formi wingers en 2 formi innermids!quote:Op maandag 10 april 2006 18:41 schreef stefmans het volgende:
ik zoek nog een kaal uitstekend spits, dan ben ik klaar voor en jaartje VIII![]()
haha, ja lekker hequote:Op maandag 10 april 2006 18:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik zoek er 2 en dan nog een uitstekend keeper 2 formi wingers en 2 formi innermids!
Tering wat een gezoek op de transfermarkt!
Heb je trainees verkocht?quote:Op maandag 10 april 2006 18:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik zoek er 2 en dan nog een uitstekend keeper 2 formi wingers en 2 formi innermids!
Dat is nog altijd beter dan de scheids de schuld geven ofzo.quote:Op maandag 10 april 2006 18:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Jezus ben jij in het echt Kees Zwamborn .trainer van Willem II ofzo met je slappe geouwehoer![]()
Ehh nee maar staaan er 6 op haast uitmuntend dan gelijk verkopen en al mijn plannen voltooien voor het begin van et seizoen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:04 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Heb je trainees verkocht?
2 weken terug ofzo stond je nog 450k in de min, en nu kan je stadion uitbreiden en heb je 1,5miljoen om te besteden ongeveer
Als ik de lijsten en inlogcodes heb gekregen!quote:Op maandag 10 april 2006 20:52 schreef The_Hives het volgende:
waar blijft het team-van-de-weetikveel-hoeveel-weken
Tsja, ongelukkige samenloop van omstandigheden. Kan er niet zo mee zitten, vind het ook wel leuk weer eens een seizoen (bijna) alles te winnen, is lang geledenquote:
Ik heb een formidabele middenvelder met formidabel conditie!quote:Op maandag 10 april 2006 18:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Is dit wat ik denk dat het is, en hoe regelen jullie dat danquote:Op maandag 10 april 2006 20:52 schreef The_Hives het volgende:
waar blijft het team-van-de-weetikveel-hoeveel-weken
Wanneer worden de awards bekend gemaakt? (schatting)quote:Op maandag 10 april 2006 20:45 schreef -J-D- het volgende:
Zodra er nieuws is, lijkt me. En dat is niet nu.
Ik heb vorig jaar dus een uitstekend spits gekocht voor 79k. Wel 20 jaar dus zonder ervaring, maar was in uitstekend vorm, en kon het wel gebruiken.quote:Op maandag 10 april 2006 20:22 schreef stefmans het volgende:
Hoeveel kost een kale uitstekend spits van ongeveer 22 jaar?ik heb voor de vorige 140k betaald dat was volgens mij erg weinig
![]()
ik dacht al dat ik een koopje hadquote:Op maandag 10 april 2006 21:58 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar dus een uitstekend spits gekocht voor 79k. Wel 20 jaar dus zonder ervaring, maar was in uitstekend vorm, en kon het wel gebruiken.
140k is dus niet heel erg weinig
Niet om de pret te verstoren, maar zn passing skills zullen niet hoog zijn geweest? Specialiteit? Net gestegen enz enz..quote:Op maandag 10 april 2006 21:58 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar dus een uitstekend spits gekocht voor 79k. Wel 20 jaar dus zonder ervaring, maar was in uitstekend vorm, en kon het wel gebruiken.
140k is dus niet heel erg weinig
Als ik geld heb, geef ik het meestal heel snel weer uitquote:Op maandag 10 april 2006 22:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Niet om de pret te verstoren, maar zn passing skills zullen niet hoog zijn geweest? Specialiteit? Net gestegen enz enz..
Ik bedoel, die 80k kan je ook even in de zak houden en een echte klapper kopen. Daar ben ik na 2,5 seizoen nu wel achter.
Dan hoop ik niet dat ik bij jou in de poule terecht komquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:05 schreef Daemon19 het volgende:
Ook al is ie net gestegen, is het nog niet duur.
Maar zn bijstats e.d. zullen idd niet bijster hoog zijn geweest.
Edit: Mijn league is de nummer 12 op de ranglijst van zwaarste leagues in de achtste divisie!
En ik ben in het eerste seizoen al derde geworden.
Volgend seizoen met alle n00bjes uit de negende en de tiende divisie en met mn vernieuwde voorhoede, wordt dat smullen volgend seizoen!
Promoveer jij niet door de herindeling dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:05 schreef Daemon19 het volgende:
Ook al is ie net gestegen, is het nog niet duur.
Maar zn bijstats e.d. zullen idd niet bijster hoog zijn geweest.
Edit: Mijn league is de nummer 12 op de ranglijst van zwaarste leagues in de achtste divisie!
En ik ben in het eerste seizoen al derde geworden.
Volgend seizoen met alle n00bjes uit de negende en de tiende divisie en met mn vernieuwde voorhoede, wordt dat smullen volgend seizoen!
*zucht* wat ben jij een zeikerd zegquote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef foetre het volgende:
Wanneer word er een deel II geopend?
[Hattrick] De Fok!Hattrick-awards
Wel aangeven natuurlijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:30 schreef twi het volgende:
Bah, degene die ik heb verslagen in de competitie was blijkbaar zo pissig dat 'ie maar heeft besloten te gaan cheaten. Valt vanochtend keihard door de mand door een paar 100.000< transfers naar 1 en dezelfde club. Ben toen maar eens gaan kijken en ook een ander team in de competitie heeft gefungeerd als satellietclub, om het zo maar te zeggen, van ene FC Oper in een andere 12e divisie.
Die paar ton stellen voor velen niet zo heel veel voor, maar voor teams in mijn divisie kan 't net het verschil zijn tussen een flinke versterking kunnen kopen voor het aankomende seizoen of niet. Heb ze beiden maar aangegeven. Erg dom, als diegene niet 5 spelers op 1 dag had verkocht had ik nooit gekeken naar de transferdetails.
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
*zucht* wat ben jij een zeikerd zegIk heb met Pekel afgesproken dat we er vanavond naar gingen kijken, omdat ik er gisteren niet was.... altijd dat gehaast van jou
![]()
Welke lijsten? JD moet nog een inlogdeel op zijn site maken voor je, maar dat heeft ie zo gefixed, toch JD?quote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Als ik de lijsten en inlogcodes heb gekregen!
Fanclub: 1586 ledenquote:
489 ledenquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Fanclub: 1586 leden
-6 deze woensdag (of donderdag).. -10% vanwege degradtie, hou ik over 1424 leden
wrom niet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:27 schreef Grumpey het volgende:
Ik zal mijn sups aantal maar voor me houden.
Overigens speelt mijn nummer 5 PD tegen JuVe!, dus hopelijk wint ie want dat team hoef ik echt niet in mijn league....
voormalig IIe of IIIe klasser die heeft lopen sparen 3 seizoenen en nu weer terug wil keren omhoog? Nee dank jequote:
Gewoon aan blijven gevenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:30 schreef twi het volgende:
Bah, degene die ik heb verslagen in de competitie was blijkbaar zo pissig dat 'ie maar heeft besloten te gaan cheaten. Valt vanochtend keihard door de mand door een paar 100.000< transfers naar 1 en dezelfde club. Ben toen maar eens gaan kijken en ook een ander team in de competitie heeft gefungeerd als satellietclub, om het zo maar te zeggen, van ene FC Oper in een andere 12e divisie.
Die paar ton stellen voor velen niet zo heel veel voor, maar voor teams in mijn divisie kan 't net het verschil zijn tussen een flinke versterking kunnen kopen voor het aankomende seizoen of niet. Heb ze beiden maar aangegeven. Erg dom, als diegene niet 5 spelers op 1 dag had verkocht had ik nooit gekeken naar de transferdetails.
Fanclub: 531 ledenquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
489 leden![]()
maar krijg wel extra dankzij promotie
Ik weet nie wat jij denktquote:Op maandag 10 april 2006 21:43 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Is dit wat ik denk dat het is, en hoe regelen jullie dat dan
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
*zucht* wat ben jij een zeikerd zegIk heb met Pekel afgesproken dat we er vanavond naar gingen kijken, omdat ik er gisteren niet was.... altijd dat gehaast van jou
![]()
Leuke speler ,ik ga alleen voor wat ouder,meer ervaring,beetje passen en een specialiteit.quote:Op maandag 10 april 2006 21:41 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik heb een formidabele middenvelder met formidabel conditie!
Gust van der Schier (66725156)
Lijsten van wie er al zijn geweest,actieve fokhattrick members(niet alleen federatie)quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Welke lijsten? JD moet nog een inlogdeel op zijn site maken voor je, maar dat heeft ie zo gefixed, toch JD?
Je kunt toch ook zelf mensen vragen van wie jou het leuk lijkt als ze team vd maand zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:16 schreef foetre het volgende:
[..]
Lijsten van wie er al zijn geweest,actieve fokhattrick members(niet alleen federatie)
Klopt,maar wil iedereen een kans geven niet alleen de superactieve members .quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:21 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Je kunt toch ook zelf mensen vragen van wie jou het leuk lijkt als ze team vd maand zijn
Die zijn voor de meeste wel het leukst, aangezien die zich veel laten zien, en daarom ook meer gevolgd zullen worden door de andere users. Daarom lijkt het mij leuk om die juist wel te doen, met af en toe een minder actief lid tussendoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:24 schreef foetre het volgende:
[..]
Klopt,maar wil iedereen een kans geven niet alleen de superactieve members .
Idd en daarom wil ik juist zo'n lijst.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:28 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Die zijn voor de meeste wel het leukst, aangezien die zich veel laten zien, en daarom ook meer gevolgd zullen worden door de andere users. Daarom lijkt het mij leuk om die juist wel te doen, met af en toe een minder actief lid tussendoor
Ik val er net buiten..quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:04 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Promoveer jij niet door de herindeling dan?
Je kun toch zelf ook beslissen wie je wil? Je weet vast wel een paar namen die minder vaak op het forum komen, maar die je wel als team vd maand wil. Dan kun je die vragen, en een paar bekendere namen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:40 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd en daarom wil ik juist zo'n lijst.
We gaan er wel voor jah!quote:
Kun je zien aan de ranglijst, staat op je teampagina.quote:
Grrrrrrquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:43 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Je kun toch zelf ook beslissen wie je wil? Je weet vast wel een paar namen die minder vaak op het forum komen, maar die je wel als team vd maand wil. Dan kun je die vragen, en een paar bekendere namen.
Ja idd dat lijkt me leuk.Die wedstrijden zijn dan echt bijzonder soort klassieker.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:58 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Kun je zien aan de ranglijst, staat op je teampagina.
Misschien kom je nog wel bij andere Fok!ers Daemon, er zijn er volgens mij genoeg die naar VIII gaan
Dat word het zekerquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:19 schreef foetre het volgende:
[..]
Ranglijst: 26675
Word gezellie in de 8e
En wie wordt het? Of is dat geheim?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:44 schreef foetre het volgende:
Team van de maand gaat iets eerder van start.Het updaten van fokhattrick komt later wel.
Dus we krijgen er nu 1 halverwege de maand april en voortaan elke keer 1 in de eerste week van de maand.
stef666armyquote:
Staat onder z'n nicknamequote:
Pas net, omdat foetre het vroegquote:
Dus na de herindeling boven VIII geen wijzigingen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:12 schreef Daemon19 het volgende:
Mijn ranglijst positie: 20143
Divisie | Huidig | Nieuw
I | 1 - 8 | 1- 8
II | 9 - 40 | 9 - 40
III | 41 - 168 | 41 - 168
IV | 169 - 680 | 169 - 680
V | 681 - 2728 | 681 -2728
VI | 2729 - 10920 | 2729 - 10920
VII | 10921 - 19112 | 10921 - 19112
VIII | 19113 - 27304 | 19113 - 35496
IX | 27305 - 35496 | 35497 - 51880
X | 35497 - 43688 | 51881 - 84648
XI | 43689 - 51880
XII | 51881 - 60072
koop er maar 1 van mij overquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
kieper die bejaarden eens uit je middenveld
is zuur he.....ik ben zelf: Ranglijst: 19562quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dus na de herindeling boven VIII geen wijzigingen?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:46 schreef halleekes het volgende:
[..]
is zuur he.....ik ben zelf: Ranglijst: 19562
komen we volgend jaar een beetje met al die Xde klassers :|:|:|
we will see....ik heb er wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:49 schreef foetre het volgende:
[..]
grapjas! denk dat je van een aantal niet eens kan winnen
![]()
oefenpotje?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:51 schreef halleekes het volgende:
[..]
we will see....ik heb er wel vertrouwen in
Ik twijfel ook of ik dit komend seizoen kan evenaren ja...quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:56 schreef Grumpey het volgende:
Omdat iedereen het doet moet het maar:
Ranglijst: 322
Supps: 2354
Overigens weet ik niet of ik volgend jaar dit kan evenaren.
Dat zal hij ook niet erna hebben neergezet..quote:
loopt vrijdag ochjtend af en dan zal ie gepopt zijn naar uitmuntend en dat alles voor een louzy 950 kquote:Alessandro Radice (70617315)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 4 330
Loon: 1 152 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC__Paniek
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel (bij deadline uitmuntend)
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 3
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 3
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
ik ben kampioen geworden in VI hoor. . .quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:46 schreef halleekes het volgende:
[..]
is zuur he.....ik ben zelf: Ranglijst: 19562
komen we volgend jaar een beetje met al die Xde klassers :|:|:|
quote:Aan het eind van het volgende seizoen (d.w.z. pas na de kwalificatiewedstrijden) vindt er een eenmalige reorganisatie plaats in alle landen. Om te beginnen worden alle normale promoties (ook die na promotie/degradatiewedstrijden) uitgevoerd. Vervolgens worden alle clubs zonder eigenaar uit alle divisies teruggezet naar de laagste divisie van hun land. Daarna krijgt een aantal clubs promotie om de opengevallen plaatsen te bezetten die het gevolg zijn van de collectieve degradatie van de eigenaarloze clubs. Deze promotie wordt gebaseerd op de plaats die de clubs innemen op een ranglijst, die het hele seizoen zichtbaar zal zijn. Omdat de nieuwe divisiestructuur compacter wordt dan de oude, wat de lagere divisies betreft, lijkt het erop dat er veel "extra promotie" zal plaatsvinden vanuit de divisies 9 en lager.
maar geen 100 clubs... en het is slechter dan jijquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:09 schreef twisteddlogic het volgende:
Misschien zijn er wel clubs die het nog slechter doen als jou
Ik zou je aanraden naar alltidhattrick te gaan, te kijken met wie je switched en vervolgens de ranking van die persoon op te zoeken. Dat is waarschijnlijk de ranking die je krijgt na p/d en die dus bepalend is voor de herstructurering.quote:Degene die promoveert krijgt idd de ranking van de degradant die hij vervangt. Op basis van díe ranking wordt er geherstructureert.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
maar geen 100 clubs... en het is slechter dan jij
Waarschijnlijk niet nee, de bot-teams die in V zitten, degraderen via de P/d als het goed is. Dan zijn er boven jou nog maar heel weinig bots, als ze er al zijn, dus dan is er heel kleine kans dat je terug promoveerquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
anyway.. ik denk dat de huidige ranglijst niet bepalend is, maar dat je pas na de p/d de echte ranglijst ziet en dat er op basis daarvan herindeling plaatsvind. Ik heb dan de plek van de gepromoveerde uit VI aangenomen en zal dus niet teruggeplaatst worden in V. Heb overigens deze vraag gesteld op het hattrickforum, dus hoop zometeen antwoord te krijgen
m.a.w. doen wat hierboven staat als je promoveert/degadeert, als je dat niet doet is je huidige ranking bepalend.quote:Na de gewone promotie/degradatie heeft iedereen een ranking.
Die telt.
Stel nr 7 degradeert en wordt vervangen door n nummer 1. Ze hebben ook van positie op de ranking geswitched. Nu wordt de ranking bekeken met verwijdering van de Bots.
Bots worden verwijderd (naar laagste divisie gezet).
Doorstroming op basis van ranking gebeurt nu.
Bijzonderheid: teams die na promotie/degradatiewedstrijd zijn gedegradeerd staan dus lager dan teams die rechtstreeks gedegradeerd zijn. (beste nrs 1 vervangen rechtstreekse degradant en je neemt op de ranking de plaats in van het vervangende team)
iets aan de dure kant met 4,5 mil, maar mooi jong en nederlands. Goed voor 6,5 sterquote:Okke Verhoeff (38173400)
23 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 38 880
Loon: 7 800 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 2
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 9
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
zeer mooie spelerquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:24 schreef One_conundrum het volgende:
Damn, tis wel ouderwets gezellig hier! Net als vroeger.
maar even mijn laatste aankoop pimpen
[..]
iets aan de dure kant met 4,5 mil, maar mooi jong en nederlands. Goed voor 6,5 ster
Zondag is p/d zeker, daarna moeten de botteams eruit en dat gaat wel ff duren denk ik. Ik verwacht pas na woensdag volgende week dat de echte divisies bekend zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:29 schreef foetre het volgende:
thnx voor de info maniack.
Het is voor mij gewoon afwachten,maar het blijft spannend in watvoor poule je terecht komt.
Zondag is dat toch 100% zeker?
@ joralf kom je vanaaf nog online ?ik heb wat vraagjes over team van de maand.
altijd lekker zijn er voor mij 70.1quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb ook gevraagd op het HT-forum, en de teams die alleen door de herstructurering promoveren krijgen alleen de 10% supporters erbij
och och... dan heeft ie alleen een hoofdquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
altijd lekker zijn er voor mij 70.1![]()
bij de volgende promotie krijg ik de rest van zijn lijfquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
och och... dan heeft ie alleen een hoofd
Voor mij 46,7quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
altijd lekker zijn er voor mij 70.1![]()
yep en en al promoveer je ook dan is et.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb ook gevraagd op het HT-forum, en de teams die alleen door de herstructurering promoveren krijgen alleen de 10% supporters erbij
Dat weet ik niet, zal je op het HT-forum moeten vragen ook.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:34 schreef foetre het volgende:
[..]
yep en en al promoveer je ook dan is et.
promotiebonus+10% sups+10%sups van de herstructurering toch?
das correctquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:34 schreef foetre het volgende:
[..]
Hij promoveert met zijn eigen ranking al naar de VIII, dan moet dat ook lukken met de ranking van het andere team, aangezien die zeker hoger isquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
das correctedit- mits de ranglijstpositie van degene die je vervangt hoog genoeg is om te promoveren door herstructurering
Daar zit wat in jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Hij promoveert met zijn eigen ranking al naar de VIII, dan moet dat ook lukken met de ranking van het andere team, aangezien die zeker hoger is
meer dan dubbel, want de tweede lading supporters is 10% van 110% van je huidige supportersquote:
Zit de kans er ook in de ik naar de 7e ga?dus meer als 7000 bots onder mij?Nee tochquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Hij promoveert met zijn eigen ranking al naar de VIII, dan moet dat ook lukken met de ranking van het andere team, aangezien die zeker hoger is
Nee, Daemon promoveert al niet, en die is 3e in de VIII, dan promoveert de nummer 7 uit de IX ook nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:44 schreef foetre het volgende:
[..]
Zit de kans er ook in de ik naar de 7e ga?dus meer als 7000 bots onder mij?Nee toch![]()
ok gelukkig ,het gaat me nu al te snel.Seizoen overslaan vindt ik maar niks.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:46 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nee, Daemon promoveert al niet, en die is 3e in de VIII, dan promoveert de nummer 7 uit de IX ook niet
Lekkere spelert!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:24 schreef One_conundrum het volgende:
Damn, tis wel ouderwets gezellig hier! Net als vroeger.
maar even mijn laatste aankoop pimpen
[..]
iets aan de dure kant met 4,5 mil, maar mooi jong en nederlands. Goed voor 6,5 ster
Dat is juist, mits je twee divisies hoger gaat..quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:34 schreef foetre het volgende:
[..]
krijg je een fok! clashquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:40 schreef Lennox het volgende:
Aardig wat VIII spelers volgend seizoen dus. Zou lachen zijn als je bij een "bekende" komt.
Is al geweest, vorig seizoen tussen mij en Uddel...quote:
in mij tijd was dat wel andersquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:43 schreef halleekes het volgende:
ben net op dat fok irc.....we zitten warempel met zijn 3en:D
Hij blij!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:40 schreef AirRaid het volgende:
arg, ik dacht dat ik morgen miijn friendly moest spelen, maar ik moest vandaag
helemaal geen team opgestelt, een walkover voor mijn duitse gasheer dus
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:40 schreef AirRaid het volgende:
arg, ik dacht dat ik morgen miijn friendly moest spelen, maar ik moest vandaag
helemaal geen team opgestelt, een walkover voor mijn duitse gasheer dus
quote:
Zeg maar Conundrum, ik hoop dat Kusters deze week titanic wordt, ik heb al contact met potentiele kopers. . . .quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:05 schreef -J-D- het volgende:
Het moet niet gekker worden!
Welkom terug, One_condoom!
Volgens jaar zijn het er 2048 in de VIII volgens mijquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:55 schreef Daemon19 het volgende:
Gezien de 1024 leagues, is de kans erg klein..
tussen de 3 en 4 ton. . .quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:52 schreef DJqbl5 het volgende:
Weet iemand wat een goede prijs is om te betalen voor Goed ervaring, redelijk leiderschap?
you've got to be bullshitting me?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:09 schreef DJqbl5 het volgende:
Jens Ljungerberg (7020261)
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 140
Loon: 648 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Logtclub
Waarschuwingen: 0
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Gekocht voor 234.000
Toekomstige coachquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:11 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
you've got to be bullshitting me?
edit: ow, tis een toekomstige coach![]()
ik zou wel willen, maar ik ga kapot van mijn SW en Ma werkstukkenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:14 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik schrok ook al, totdat ik ook zag dat het future coach was
Vergeten jullie allemaal IRC niet?
IRC
drie kwart van mijn SW af en MA voor de helft. Maar de energydrink is er dus ik zal wel de hele nach door moetenquote:
Nee 2 van soort projecten, Sector werkstuk en Maatschappelijk nog ietsquote:
zo dat is echt lang geleden, middelbare schoolquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee 2 van soort projecten, Sector werkstuk en Maatschappelijk nog iets![]()
vervolg opleiding bedoel jequote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
[..]
zo dat is echt lang geleden, middelbare school
Nog steeds hoor ik er niet bijquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Foetre, Flappekz, TwisteddLogic, Bonobo11, Macondo, Stefmans, Halleekes en KaheemSaid naar de VIII volgend jaar, zo op het eerste gezicht. Wordt gezellig inderdaad.
Maar eens kijken waar ik tegen moet over een paar weken, heb er zin in.
Foetre, Flappekz, TwisteddLogic, Bonobo11, Macondo, Stefmans, Lennox sorry!!! Halleekes en KaheemSaid naar de VIII volgend jaar, zo op het eerste gezicht. Wordt gezellig inderdaad.quote:
Zo goed knul?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Foetre, Flappekz, TwisteddLogic, Bonobo11, Macondo, Stefmans, Halleekes ,KaheemSaid en Lennox naar de VIII volgend jaar, zo op het eerste gezicht. Wordt gezellig inderdaad.
Maar eens kijken waar ik tegen moet over een paar weken, heb er zin in.
iig welkom wout ben ik gelukkig van je gezeik afquote:Op woensdag 12 april 2006 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja wel blijven opletten he foetre!![]()
![]()
Als je geen geld hebt, wordt het lastig hequote:Op woensdag 12 april 2006 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
Hallo allemaal ik ben wout Ik ben trainer\td van FC RKdeo. Dit is mijn eerste seizoen en met een beetje hulp via msn en htforum ben ik kampioen geworden in de 12e klasse. Ik zit nu op 30 sterren en 132 hatstats. (volgens ht ratings) Ik train verdediging en ben bezig om mn team klaar te maken voor de IX div (waar ik heen ga volgens foetre) Nu heb ik geen geld en moet eigenlijk nog een goede midmid hebben en een goede centrum spits. Wat kunnen jullie me aanraden? (foetre van jou weet ik t wel :-) )
Mij kan je er ook nog bijschrijven, niet dat ik een zeer frequent poster ben in de hattricktopics, maar vooruitquote:
Dat heb ik hem al 100 keer gezegd maar hij heeft een gat in ze hand .quote:Op woensdag 12 april 2006 09:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt, wordt het lastig he![]()
edit: Maareh, tip, ga eens even snel geld verdienen!
Anders maak je meteen ff een lijstje van Fok!kers in de overige divisiesquote:Op woensdag 12 april 2006 10:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Bonobo11, Foetre, Flappekz, Halleekes, KaheemSaid, Lemming22, Lennox, Macondo, Stefmans en TwisteddLogic naar VIII volgens jaar.
Heej, ik zag dat jij mee ging doen met de federatie-meet in het andere topic met je tvp daar?quote:Op woensdag 12 april 2006 09:59 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben 3de geworden in de VI.652, met een uitermate slechte 1ste gedeelte van het seizoen..
Heb 2.2 mil in de kasen 2 aankopen lopen.
Ligt eraan hoe, wat, waar en wanneer.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Heej, ik zag dat jij mee ging doen met de federatie-meet in het andere topic met je tvp daar?![]()
ik hoor daar ook bij te staan.... helaaschquote:Op woensdag 12 april 2006 10:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Bonobo11, Foetre, Flappekz, Halleekes, KaheemSaid, Lemming22, Lennox, Macondo, Stefmans en TwisteddLogic naar VIII volgens jaar.
Hoe kan ik dan geld verdienen met ht ik heb nog weinig suporters? (Ik heb geen trainies die al flink geld waard zijn dus dat is geen optie.)Foetre verteld t me in chinees (quote:Op woensdag 12 april 2006 09:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt, wordt het lastig he![]()
edit: Maareh, tip, ga eens even snel geld verdienen!
die waailappen moet ik zowiezo kwijt. Maar met 20 man een redelijke speler verkopen heeft in mijn ogen helemaal geen zin. Daar krijg ik geen geld mee en ik ben weer een speler armer! Met 19 man t nieuwe seizoen in lijkt me geen goed plan foetre! ;-) iemand een beter idee om geld te genereren?? (buiten de bonus die ik krijg voor t kampioenschap)quote:Op woensdag 12 april 2006 10:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat heb ik hem al 100 keer gezegd maar hij heeft een gat in ze hand .
Hij denkt geld te kunnen verdienen door waailappen te verkopen![]()
Maar hij leerd het beetje bij beetje.![]()
het is lastig om in je eerste seizoenen rond te komen. en geld verdienen doe je pas na een paar seizoenen. het duurt dus even, maar je bent op de goede weg. neem de raad van foetre aan, hij is goed bezig. hij kan de komende weken flink cashen door zijn trainingsprogrammaquote:Op woensdag 12 april 2006 13:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
die waailappen moet ik zowiezo kwijt. Maar met 20 man een redelijke speler verkopen heeft in mijn ogen helemaal geen zin. Daar krijg ik geen geld mee en ik ben weer een speler armer! Met 19 man t nieuwe seizoen in lijkt me geen goed plan foetre! ;-) iemand een beter idee om geld te genereren?? (buiten de bonus die ik krijg voor t kampioenschap)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |