Als ik de lijsten en inlogcodes heb gekregen!quote:Op maandag 10 april 2006 20:52 schreef The_Hives het volgende:
waar blijft het team-van-de-weetikveel-hoeveel-weken
Tsja, ongelukkige samenloop van omstandigheden. Kan er niet zo mee zitten, vind het ook wel leuk weer eens een seizoen (bijna) alles te winnen, is lang geledenquote:
Ik heb een formidabele middenvelder met formidabel conditie!quote:Op maandag 10 april 2006 18:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik zoek er 2 en dan nog een uitstekend keeper 2 formi wingers en 2 formi innermids!
Tering wat een gezoek op de transfermarkt!
Is dit wat ik denk dat het is, en hoe regelen jullie dat danquote:Op maandag 10 april 2006 20:52 schreef The_Hives het volgende:
waar blijft het team-van-de-weetikveel-hoeveel-weken
Wanneer worden de awards bekend gemaakt? (schatting)quote:Op maandag 10 april 2006 20:45 schreef -J-D- het volgende:
Zodra er nieuws is, lijkt me. En dat is niet nu.
Ik heb vorig jaar dus een uitstekend spits gekocht voor 79k. Wel 20 jaar dus zonder ervaring, maar was in uitstekend vorm, en kon het wel gebruiken.quote:Op maandag 10 april 2006 20:22 schreef stefmans het volgende:
Hoeveel kost een kale uitstekend spits van ongeveer 22 jaar?ik heb voor de vorige 140k betaald dat was volgens mij erg weinig
![]()
ik dacht al dat ik een koopje hadquote:Op maandag 10 april 2006 21:58 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar dus een uitstekend spits gekocht voor 79k. Wel 20 jaar dus zonder ervaring, maar was in uitstekend vorm, en kon het wel gebruiken.
140k is dus niet heel erg weinig
Niet om de pret te verstoren, maar zn passing skills zullen niet hoog zijn geweest? Specialiteit? Net gestegen enz enz..quote:Op maandag 10 april 2006 21:58 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar dus een uitstekend spits gekocht voor 79k. Wel 20 jaar dus zonder ervaring, maar was in uitstekend vorm, en kon het wel gebruiken.
140k is dus niet heel erg weinig
Als ik geld heb, geef ik het meestal heel snel weer uitquote:Op maandag 10 april 2006 22:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Niet om de pret te verstoren, maar zn passing skills zullen niet hoog zijn geweest? Specialiteit? Net gestegen enz enz..
Ik bedoel, die 80k kan je ook even in de zak houden en een echte klapper kopen. Daar ben ik na 2,5 seizoen nu wel achter.
Dan hoop ik niet dat ik bij jou in de poule terecht komquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:05 schreef Daemon19 het volgende:
Ook al is ie net gestegen, is het nog niet duur.
Maar zn bijstats e.d. zullen idd niet bijster hoog zijn geweest.
Edit: Mijn league is de nummer 12 op de ranglijst van zwaarste leagues in de achtste divisie!
En ik ben in het eerste seizoen al derde geworden.
Volgend seizoen met alle n00bjes uit de negende en de tiende divisie en met mn vernieuwde voorhoede, wordt dat smullen volgend seizoen!
Promoveer jij niet door de herindeling dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:05 schreef Daemon19 het volgende:
Ook al is ie net gestegen, is het nog niet duur.
Maar zn bijstats e.d. zullen idd niet bijster hoog zijn geweest.
Edit: Mijn league is de nummer 12 op de ranglijst van zwaarste leagues in de achtste divisie!
En ik ben in het eerste seizoen al derde geworden.
Volgend seizoen met alle n00bjes uit de negende en de tiende divisie en met mn vernieuwde voorhoede, wordt dat smullen volgend seizoen!
*zucht* wat ben jij een zeikerd zegquote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef foetre het volgende:
Wanneer word er een deel II geopend?
[Hattrick] De Fok!Hattrick-awards
Wel aangeven natuurlijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:30 schreef twi het volgende:
Bah, degene die ik heb verslagen in de competitie was blijkbaar zo pissig dat 'ie maar heeft besloten te gaan cheaten. Valt vanochtend keihard door de mand door een paar 100.000< transfers naar 1 en dezelfde club. Ben toen maar eens gaan kijken en ook een ander team in de competitie heeft gefungeerd als satellietclub, om het zo maar te zeggen, van ene FC Oper in een andere 12e divisie.
Die paar ton stellen voor velen niet zo heel veel voor, maar voor teams in mijn divisie kan 't net het verschil zijn tussen een flinke versterking kunnen kopen voor het aankomende seizoen of niet. Heb ze beiden maar aangegeven. Erg dom, als diegene niet 5 spelers op 1 dag had verkocht had ik nooit gekeken naar de transferdetails.
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
*zucht* wat ben jij een zeikerd zegIk heb met Pekel afgesproken dat we er vanavond naar gingen kijken, omdat ik er gisteren niet was.... altijd dat gehaast van jou
![]()
Welke lijsten? JD moet nog een inlogdeel op zijn site maken voor je, maar dat heeft ie zo gefixed, toch JD?quote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Als ik de lijsten en inlogcodes heb gekregen!
Fanclub: 1586 ledenquote:
489 ledenquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Fanclub: 1586 leden
-6 deze woensdag (of donderdag).. -10% vanwege degradtie, hou ik over 1424 leden
wrom niet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:27 schreef Grumpey het volgende:
Ik zal mijn sups aantal maar voor me houden.
Overigens speelt mijn nummer 5 PD tegen JuVe!, dus hopelijk wint ie want dat team hoef ik echt niet in mijn league....
voormalig IIe of IIIe klasser die heeft lopen sparen 3 seizoenen en nu weer terug wil keren omhoog? Nee dank jequote:
Gewoon aan blijven gevenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:30 schreef twi het volgende:
Bah, degene die ik heb verslagen in de competitie was blijkbaar zo pissig dat 'ie maar heeft besloten te gaan cheaten. Valt vanochtend keihard door de mand door een paar 100.000< transfers naar 1 en dezelfde club. Ben toen maar eens gaan kijken en ook een ander team in de competitie heeft gefungeerd als satellietclub, om het zo maar te zeggen, van ene FC Oper in een andere 12e divisie.
Die paar ton stellen voor velen niet zo heel veel voor, maar voor teams in mijn divisie kan 't net het verschil zijn tussen een flinke versterking kunnen kopen voor het aankomende seizoen of niet. Heb ze beiden maar aangegeven. Erg dom, als diegene niet 5 spelers op 1 dag had verkocht had ik nooit gekeken naar de transferdetails.
Fanclub: 531 ledenquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
489 leden![]()
maar krijg wel extra dankzij promotie
Ik weet nie wat jij denktquote:Op maandag 10 april 2006 21:43 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Is dit wat ik denk dat het is, en hoe regelen jullie dat dan
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
*zucht* wat ben jij een zeikerd zegIk heb met Pekel afgesproken dat we er vanavond naar gingen kijken, omdat ik er gisteren niet was.... altijd dat gehaast van jou
![]()
Leuke speler ,ik ga alleen voor wat ouder,meer ervaring,beetje passen en een specialiteit.quote:Op maandag 10 april 2006 21:41 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik heb een formidabele middenvelder met formidabel conditie!
Gust van der Schier (66725156)
Lijsten van wie er al zijn geweest,actieve fokhattrick members(niet alleen federatie)quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Welke lijsten? JD moet nog een inlogdeel op zijn site maken voor je, maar dat heeft ie zo gefixed, toch JD?
Je kunt toch ook zelf mensen vragen van wie jou het leuk lijkt als ze team vd maand zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:16 schreef foetre het volgende:
[..]
Lijsten van wie er al zijn geweest,actieve fokhattrick members(niet alleen federatie)
Klopt,maar wil iedereen een kans geven niet alleen de superactieve members .quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:21 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Je kunt toch ook zelf mensen vragen van wie jou het leuk lijkt als ze team vd maand zijn
Die zijn voor de meeste wel het leukst, aangezien die zich veel laten zien, en daarom ook meer gevolgd zullen worden door de andere users. Daarom lijkt het mij leuk om die juist wel te doen, met af en toe een minder actief lid tussendoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:24 schreef foetre het volgende:
[..]
Klopt,maar wil iedereen een kans geven niet alleen de superactieve members .
Idd en daarom wil ik juist zo'n lijst.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:28 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Die zijn voor de meeste wel het leukst, aangezien die zich veel laten zien, en daarom ook meer gevolgd zullen worden door de andere users. Daarom lijkt het mij leuk om die juist wel te doen, met af en toe een minder actief lid tussendoor
Ik val er net buiten..quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:04 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Promoveer jij niet door de herindeling dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |