Damn, dat kost vast een flinke duit!quote:Op maandag 10 april 2006 13:44 schreef Ruudt het volgende:
Ben eindelijk m'n stadion aan het verbouwen
Huidige capaciteit: 17309
Nieuwe capaciteit: 40525
Is hij soms ook al verslaafd aan WoW?quote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef Grumpey het volgende:
ik zie overigens dat Lortnoc gedegradeerd is![]()
snif...
Kost een flinke duit ja!quote:Op maandag 10 april 2006 15:12 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Damn, dat kost vast een flinke duit!![]()
Ben je ook wel 4 weken mee bezig ofzo..
Verwachting is dat het 06-05 klaar is, duurt lang jaquote:09-04-2006 Rebuilt the arena and paid the contractors 1 977 540 ¤.
Ja ik twijfel ook om uit te breiden.quote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef Ruudt het volgende:
Moest kiezen tussen trainees of stadion, heb toen voor trainees gekozen..
De finale moet eerst nog gespeeld worden, en dan zullen de inschrijvingen aan het begin van seizoen 18 weer opengaan.quote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef macondo het volgende:
(ps hoe zit het met de fok cup, waar meld ik me aan?)
http://netherlands.alltidhattrick.org/quote:Op maandag 10 april 2006 16:28 schreef SuperWeber het volgende:
Btw is er nog ergens een promotie degradatie lijst... En niet rembrandt want dat lelijke ding is niet geupdeet...
En ja ik ben kampioen geworden![]()
![]()
ik ga zoeken naar een kale uitmuntend met specialiteit. moet lukken: een der dag verkoop ik een verdediger op uitmuntend, staat nu een reserve trainee (uitstekend) te koop, ik hoop nog 2 skilltrades te doen deze week, heb nog wat kapitaal zitten in een uitstekend mid én heb 300k contant nu.quote:Op maandag 10 april 2006 14:46 schreef Lennox het volgende:
Ik heb ook een knudde voorhoede. Ga nu naar VIII en heb nog 2x redelijk scoren/ redelijk passen voorin staan.
Ik sta nu net in de plus, maar ik wil gelijk een echt goede kopen. Dus dat wordt gewoon even sparen, of een kruisje slaan voor ik een speler pull begin volgend seizoen. Ik probeer formidabel te kopen met een specialiteit tzt
Lorriequote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef Grumpey het volgende:
ik zie overigens dat Lortnoc gedegradeerd is![]()
snif...
succes met hopen, maar reken er niet teveel op zou ik zeggenquote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef macondo het volgende:
440 voor een formi scoren lijkt me niet duur.. hoop maar dat hij zijn vorm behoudt nadat hij een paar conditietrainingen heeft gekregen?
weet je al wat je gaat doen met je training?quote:Op maandag 10 april 2006 17:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
succes met hopen, maar reken er niet teveel op zou ik zeggen
voorlopige planning is tot en met week 4 volgend seizoen sowieso SP, elke week daarna wordt de kans groter op overschakelen...quote:Op maandag 10 april 2006 17:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
weet je al wat je gaat doen met je training?
quote:Op maandag 10 april 2006 15:00 schreef SuperWeber het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie hier de trotse winnaar van de Vinnie Jones award![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 17:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
Tja.. Feyenoord en Vinnie Jones.. leg de oh zo makkelijke link
Clown = populair/goed leiderquote:Op maandag 10 april 2006 17:47 schreef Yankee_One het volgende:
Semi Clown is toch sympathiek/goed leider?
edit: woops verneuk ik de lay out evenquote:Zo'n speler wordt een clown genoemd (alleen populair/goed!). Er zijn ook semi-clowns (sympathiek/goed, ze doen hun werk, maar niet zo goed)
Jezus ben jij in het echt Kees Zwamborn .trainer van Willem II ofzo met je slappe geouwehoerquote:Op maandag 10 april 2006 17:58 schreef Wackyduck het volgende:
Ondanks dat ik na mijn eerste competitie wedstrijd gelijk gedegradeerd ben (), zie ik toch wel wat aanknopingspunten. Even afwachten in wat voor competitie ik kom en hoeveel geld ik heb om wat leuke spelers te kopen.
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 18:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Jezus ben jij in het echt Kees Zwamborn .trainer van Willem II ofzo met je slappe geouwehoer![]()
Ik zoek er 2 en dan nog een uitstekend keeper 2 formi wingers en 2 formi innermids!quote:Op maandag 10 april 2006 18:41 schreef stefmans het volgende:
ik zoek nog een kaal uitstekend spits, dan ben ik klaar voor en jaartje VIII![]()
haha, ja lekker hequote:Op maandag 10 april 2006 18:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik zoek er 2 en dan nog een uitstekend keeper 2 formi wingers en 2 formi innermids!
Tering wat een gezoek op de transfermarkt!
Heb je trainees verkocht?quote:Op maandag 10 april 2006 18:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik zoek er 2 en dan nog een uitstekend keeper 2 formi wingers en 2 formi innermids!
Tering wat een gezoek op de transfermarkt!
Dat is nog altijd beter dan de scheids de schuld geven ofzo.quote:Op maandag 10 april 2006 18:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Jezus ben jij in het echt Kees Zwamborn .trainer van Willem II ofzo met je slappe geouwehoer![]()
Ehh nee maar staaan er 6 op haast uitmuntend dan gelijk verkopen en al mijn plannen voltooien voor het begin van et seizoen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:04 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Heb je trainees verkocht?
2 weken terug ofzo stond je nog 450k in de min, en nu kan je stadion uitbreiden en heb je 1,5miljoen om te besteden ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |