quote:HatStats 173
Defence 60
Midfield 60
Attack 53
Jammer hoorquote:Kristiansund (V.27) <--> AZ Schagen (VI.647
Magic@Team degradeert dus wel naar mijn divisie, eens kijken wat dat isquote:Magic@Team (V.55) <--> fc sebastiaan (VI.568
2 weken scoren met je trainies die het hoogst in skill zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 11:51 schreef FritsFluitketel het volgende:
Gisteren de laatste 0,0001% onzekerheid weggewerkt met een 5-0 winst in eigen huis en tweede geëindigd
De nummer 1 is rechtstreeks gepromoveerd dus Joralf kan voor mijn part terug komen
Gisteren een sterrenrecord, 45,5*, een verbetering van 0,5*Hatstats record zat er niet in, m'n record is 174 en ik had gisteren 173
Goed nieuws: Met geïrriteerd teamgeest en mots wel matig (zeer hoog) middenveld. Dat valt zeker niet tegen
De linies waren wel mooi verdeeld gisteren:
[..]
Zit nu te denken wat ik in het tussenseizoen ga doen. Vrijdagmorgen iig nog gewoon scoren training, iedereen kan deze week nog spelen namelijk, maar wat doe ik die week erna? Schieten? Of gewoon twee weken scoren waarin ik de ene week drie trainees train en de andere week drie andere? Of gewoon twee weken scoren met m'n basistrainees?
Wie zegt het?
Ja dat was ik ook van plan, maar ben er nog niet 100% over uit..quote:Op maandag 10 april 2006 11:57 schreef foetre het volgende:
[..]
2 weken scoren met je trainies die het hoogst in skill zijn.
Dat doe ik met def,alhoewel ik wel begin te twijfelen
Om het verhaal compleet te maken, dit zijn dan de teams die uit VII naar mijn divisie promoveren. Beide geen geweldige teams, maar beter dan de teams die eruit gevlogen zijn. Kan dus een leuke competitie worden.quote:racecats (VI.568) <--> Lamme Tak United (VII.919)
Landgraaf Utd (VI.568) <--> tukker28 (VII.137)
Dat ben ik nu dus wel, niet dat het tot nog toe deert omdat ik gewoon roeleer. Ik zou dus, in jou optiek het beste kunnen beginnen met een 2e tacktiek naast die die ik nu al onder controle heb te oefenen tijdens oefenduels en deze langzaam er tussendoor te gooien?quote:Op maandag 10 april 2006 12:20 schreef elbundy het volgende:
Ervaring helpt tegen het maken van domme fouten, en bij aanpassen aan nieuwe formaties.
Normaal taktiek is niks mis mee, belangrijkste van je opstelling is dat je spelers er mee uit de voeten kunnen, en dat je niet 100% voorspelbaar bent voor je tegenstanders.
Aangezien ik nu top 50 team x klasse ben hoef ik me dus geen zorgen te maken?quote:Op maandag 10 april 2006 12:33 schreef Flappekz het volgende:
je moet het zo zien....heel X gaat naar VIII zo'n beetje
Volgens Alltid ben je 425ste van de divisie hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 12:37 schreef foetre het volgende:
[..]
Aangezien ik nu top 50 team x klasse ben hoef ik me dus geen zorgen te maken?
Geen aankopen alleen doortrainen?
1. Als je eerste bent in X promoveer je sowieso naar IX.quote:Op maandag 10 april 2006 12:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedendag, promotie lijkt me wel zeker want ben eerste in mijn X competitie en in de laatste wedstrijd 52ste over de X divisie.
Nu even pauze en een tijd om na te denken over de wondere wereld die hattrick heet. Nadenken leid tot vragen en waar kan ik die beter stellen dan hier.
Net heb ik al even gezocht op wat ervaring met een speler doet en hoe belangrijk het is, eruitkomen doe ik niet. Tot nog toe heb ik bij aanschaf nooit op ervaring gelet is dit een schande en wat raden jullie aan in het vervolg.
Vraag 2 is ééntje over Tactieken ik speel altijd normaal maar is dat een aanrader of is dit heel erg dom (zoals algemeen trainen).
Gefeliciteerd of volgend seizoen beter iedereen.
ja ligt eraan naar welke ratings je kijktquote:Op maandag 10 april 2006 12:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Volgens Alltid ben je 425ste van de divisie hoor.
op hatstats promoveer je niet hoorquote:Op maandag 10 april 2006 12:43 schreef foetre het volgende:
[..]
ja ligt eraan naar welke ratings je kijkt
Ik kijk naar hatstats.
Tactieken hoef je niet onder de knie te krijgen, hier bouw je geen ervaring mee op maar ligt volledig in de handen van de kwaliteiten van je spelers bij die tactiek. Spreek je over formaties (3-4-3, 3-5-2 enz), daar moet je wel ervaring mee opbouwen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat ben ik nu dus wel, niet dat het tot nog toe deert omdat ik gewoon roeleer. Ik zou dus, in jou optiek het beste kunnen beginnen met een 2e tacktiek naast die die ik nu al onder controle heb te oefenen tijdens oefenduels en deze langzaam er tussendoor te gooien?
En moet ik nu al op ervaring letten bij spelers?
Vergeet niet dat een hoop VIII'de klassers ook nog promoveren door botteams in VII en een enkeling in VI.quote:Op maandag 10 april 2006 12:39 schreef halleekes het volgende:
ik vind het zo onrechtvaardig.......promoveer ik dus straks op doelsaldo niet en zit ik straks opgescheept in de VIIIde met al die Xde klassers
quote:Op maandag 10 april 2006 12:44 schreef halleekes het volgende:
[..]
op hatstats promoveer je niet hoor
Oké, maar ja ik train middenveld en dan ben je al wat gebonden aan: .., 5 , ... Speel nu 3 - 5 - 2 de rest lijkt me ook echt geen aanrader (4 - 5 -1 en 2 - 5 - 3) de laatste zou misschien ooit eens kunnen tegen één of andere loser.quote:Op maandag 10 april 2006 12:45 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Tactieken hoef je niet onder de knie te krijgen, hier bouw je geen ervaring mee op maar ligt volledig in de handen van de kwaliteiten van je spelers bij die tactiek. Spreek je over formaties (3-4-3, 3-5-2 enz), daar moet je wel ervaring mee opbouwen.
AH points zijn gewoon Hatstats volgens mij en Loddar heeft met je middenveld te maken hoorde ik eens zeggen.. Hoe het precies met Loddarstats zit weet ik niet..quote:
Ik zou een spits en een mid kopen .kheb liever kwaliteitquote:Op maandag 10 april 2006 12:59 schreef Bonobo11 het volgende:
Mogguh allemaal,
heb ff een vraagje, na 1,5 seizoen def is me duidelijk dat het m'n team aan aanvalskracht ontbreekt. In de XIe had ik geen problemen, maar in de X merkte ik dat mijn aanval en mid prut is. Ben wel 3e geworden in me 1e seizen X.
'k Heb net m'n eerste formi def verkocht voor 500 k en na het wegwerken van mijn negatieve saldo heb ik ca. 3 ton voor versterkingen. Lees: een winger, een mid, een spits en een nieuwe trainee. Die trainee kan ik zelf wel vinden (40k) dus dan heb ik nog 2,5 ton voor een winger, een spits en misschien nog een mid. Is het voor dit bedrag een beetje haalbaar om daar goede spelers voor te halen. Ik zat te denken aan minstens een goedwing/goedpas winger (onvoorspelbaar of snel) en een uitstekend/matig of goed/red spits met spelherv. en koppen of onvoorspelbaar. Of is dat niet haalbaar voor ca. 80k stuk?
Dank alvast
Ja idd, maar je formatie heeft niet altijd wat met tactiek te maken. Bij 5-*-* zit je vaak met counter, maar bij 3-5-2 kun je tactieken als vleugel- en centrumaanval wel doen. Counteraanval bijvoorbeeld zou ik niet doenquote:Op maandag 10 april 2006 12:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké, maar ja ik train middenveld en dan ben je al wat gebonden aan: .., 5 , ... Speel nu 3 - 5 - 2 de rest lijkt me ook echt geen aanrader (4 - 5 -1 en 2 - 5 - 3) de laatste zou misschien ooit eens kunnen tegen één of andere loser.
250k voor drie spelers..quote:Op maandag 10 april 2006 12:59 schreef Bonobo11 het volgende:
Mogguh allemaal,
heb ff een vraagje, na 1,5 seizoen def is me duidelijk dat het m'n team aan aanvalskracht ontbreekt. In de XIe had ik geen problemen, maar in de X merkte ik dat mijn aanval en mid prut is. Ben wel 3e geworden in me 1e seizen X.
'k Heb net m'n eerste formi def verkocht voor 500 k en na het wegwerken van mijn negatieve saldo heb ik ca. 3 ton voor versterkingen. Lees: een winger, een mid, een spits en een nieuwe trainee. Die trainee kan ik zelf wel vinden (40k) dus dan heb ik nog 2,5 ton voor een winger, een spits en misschien nog een mid. Is het voor dit bedrag een beetje haalbaar om daar goede spelers voor te halen. Ik zat te denken aan minstens een goedwing/goedpas winger (onvoorspelbaar of snel) en een uitstekend/matig of goed/red spits met spelherv. en koppen of onvoorspelbaar. Of is dat niet haalbaar voor ca. 80k stuk?
Dank alvast
Gamma!quote:Op maandag 10 april 2006 13:12 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
250k voor drie spelers..
Beter wacht je even met je versterkingen en spaar je of ga je nu voor één of twee versterkingen.
Hier heb ik wat aan, zal ik daar wat mee om spelen.quote:Op maandag 10 april 2006 13:09 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ja idd, maar je formatie heeft niet altijd wat met tactiek te maken. Bij 5-*-* zit je vaak met counter, maar bij 3-5-2 kun je tactieken als vleugel- en centrumaanval wel doen. Counteraanval bijvoorbeeld zou ik niet doen
Ik weet, mijn bankroll is nog niet dusdanig dat ik ff een divine trick kan uithalenquote:Op maandag 10 april 2006 13:12 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
250k voor drie spelers..
Beter wacht je even met je versterkingen en spaar je of ga je nu voor één of twee versterkingen.
OK, wingers zijn toch goedkoper dan spitsen? dan komt die winger er nog wel in het nieuwe seizoen, voorlopig zal ik eens naar een spits gaan kijken.quote:Op maandag 10 april 2006 13:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
bonobo11: ik zou alleen een spits kopen, dan heb je iig een fatsoenlijke spits, en niet van dat halve werk en zoveel mogelijk tegelijk kopen. 2.5 ton voor een leuke spits is al vrij krap
Ik had 3 weken terug een uitstekend/matig voor 79k. Wel zonder bijstats, maar voor 2,5 ton kun je zeker wat moois halenquote:Op maandag 10 april 2006 13:33 schreef Bonobo11 het volgende:
Wil er een met spelherv en onvoorspelbaar, wat is haalbaar voor 2,5 ton? Goed/goed? of uitstekend?
Damn, dat kost vast een flinke duit!quote:Op maandag 10 april 2006 13:44 schreef Ruudt het volgende:
Ben eindelijk m'n stadion aan het verbouwen
Huidige capaciteit: 17309
Nieuwe capaciteit: 40525
Is hij soms ook al verslaafd aan WoW?quote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef Grumpey het volgende:
ik zie overigens dat Lortnoc gedegradeerd is![]()
snif...
Kost een flinke duit ja!quote:Op maandag 10 april 2006 15:12 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Damn, dat kost vast een flinke duit!![]()
Ben je ook wel 4 weken mee bezig ofzo..
Verwachting is dat het 06-05 klaar is, duurt lang jaquote:09-04-2006 Rebuilt the arena and paid the contractors 1 977 540 ¤.
Ja ik twijfel ook om uit te breiden.quote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef Ruudt het volgende:
Moest kiezen tussen trainees of stadion, heb toen voor trainees gekozen..
De finale moet eerst nog gespeeld worden, en dan zullen de inschrijvingen aan het begin van seizoen 18 weer opengaan.quote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef macondo het volgende:
(ps hoe zit het met de fok cup, waar meld ik me aan?)
http://netherlands.alltidhattrick.org/quote:Op maandag 10 april 2006 16:28 schreef SuperWeber het volgende:
Btw is er nog ergens een promotie degradatie lijst... En niet rembrandt want dat lelijke ding is niet geupdeet...
En ja ik ben kampioen geworden![]()
![]()
ik ga zoeken naar een kale uitmuntend met specialiteit. moet lukken: een der dag verkoop ik een verdediger op uitmuntend, staat nu een reserve trainee (uitstekend) te koop, ik hoop nog 2 skilltrades te doen deze week, heb nog wat kapitaal zitten in een uitstekend mid én heb 300k contant nu.quote:Op maandag 10 april 2006 14:46 schreef Lennox het volgende:
Ik heb ook een knudde voorhoede. Ga nu naar VIII en heb nog 2x redelijk scoren/ redelijk passen voorin staan.
Ik sta nu net in de plus, maar ik wil gelijk een echt goede kopen. Dus dat wordt gewoon even sparen, of een kruisje slaan voor ik een speler pull begin volgend seizoen. Ik probeer formidabel te kopen met een specialiteit tzt
Lorriequote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef Grumpey het volgende:
ik zie overigens dat Lortnoc gedegradeerd is![]()
snif...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |