hoiquote:Op maandag 3 april 2006 23:52 schreef Daemon19 het volgende:
Waar is VK? Hij mag de ranglijst wel weer is updaten!
quote:Officiële landstaal Luxemburgs, Frans, Duits
Hoofdstad Luxemburg
Regeringsvorm Parlementaire monarchie (Groothertogdom)
Religie Rooms Katholiek
Oppervlakte
– % water 2.586 km²
-%
Inwoners
– Dichtheid: 440.000
171/km²
Munteenheid Euro (EUR)
Tijdzone UTC +1
Nationale feestdag 23 juni
Wat voor soort ga je opstellenquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:21 schreef komrad het volgende:
ik ben kampioen dus deze award zie ik als een bonus,
maar ik ga er wel rekening mee houden in de opstelling van komende zondag
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:30 schreef sir_dalord het volgende:
pffft, valt tegen, had gehoopt dat ik mijn titel kon prolongeren
wel opvallend dat robar weer ver onderaan staat
1 Spelbederfquote:Op maandag 10 april 2006 02:35 schreef sir_dalord het volgende:
waarvoor kregen die gasten van robarka geel eigenlijk? Dat ze weg rende van de bal, bang voor blessures?
Ik ook.quote:Op maandag 10 april 2006 13:52 schreef Flappekz het volgende:
ik wil komend seizoen ook meedoen
Gaan we de award nu renamen naar de "John de Wolf Award" ter ere van mij??quote:Op maandag 10 april 2006 17:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Tja.. Feyenoord en Vinnie Jones.. leg de oh zo makkelijke link
Wat d8 je van henkie fraser!!!quote:Op maandag 10 april 2006 21:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Gaan we de award nu renamen naar de "John de Wolf Award" ter ere van mij??
John de wolf staat op mijn netvliezen gebrand als die komische clownsact bij dancing with the stars, lijkt me dus niet zo een geslaagde naamquote:Op maandag 10 april 2006 21:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Gaan we de award nu renamen naar de "John de Wolf Award" ter ere van mij??
Tssssssssssssssk... Ik kan wel weer zien dat je voor Ajax bent...quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:49 schreef Robar het volgende:
[..]
John de wolf staat op mijn netvliezen gebrand als die komische clownsact bij dancing with the stars, lijkt me dus niet zo een geslaagde naam
At least heeft hij wel kabelquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssssk... Ik kan wel weer zien dat je voor Ajax bent...
Welk mietje kijkt er nu naar "Dancing with the stars"![]()
![]()
Tssssssssssssk... Wij hebben zelfs TV Noord!!quote:
Als goedmakertje voor het feit dat wij RTV-NH, TV West, TV Rijnmond en AT5 hebben jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:45 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssk... Wij hebben zelfs TV Noord!!
Mijn vriendinquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssssk... Ik kan wel weer zien dat je voor Ajax bent...
Welk mietje kijkt er nu naar "Dancing with the stars"![]()
![]()
Ach, ik snap de frustraties wel hoor, de nieuwe serie boer zoekt vrouw is begonnen en hij is niet geselecteerd, logisch.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Als goedmakertje voor het feit dat wij RTV-NH, TV West, TV Rijnmond en AT5 hebben ja
checkquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
nix naamsverandering
heb je ook eens wat gewonnen, wil je meteen de naam veranderen... Groningers
enfin, kaheem en flappekz, ik heb er een mental note van gemaakt, maar geeft t nog even aan als ik begin met de inschrijving voor de 3e editie(zal een week voor t nieuwe seizoen zijn ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |