Mja ik ga de xbox360 wereld morgen pas mee makenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:24 schreef devv05 het volgende:
En Burnout natuurlijk. Verder wil ik Blazing Angels, Battlefield 2, Football Manager, Far Cry ook best wel hebben hoorEn waar blijven mn nieuwe arcadegames?
Leg is uit..quote:Op maandag 13 maart 2006 19:46 schreef pkwarts het volgende:
Als ik GR:AW aan het spelen ben komt er maar 1 gedachte bij me op......Xbox 1.5
hou op, als ik bedenk wat ik daarnaast nog allemaal wil voor mijn PSP en NDS. Mijn arme bankrekening.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:24 schreef devv05 het volgende:
En Burnout natuurlijk. Verder wil ik Blazing Angels, Battlefield 2, Football Manager, Far Cry ook best wel hebben hoorEn waar blijven mn nieuwe arcadegames?
Heb precies hetzelfdequote:Op maandag 13 maart 2006 20:18 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb zo'n zin in Oblivion! GR:AW is geweldig, maar Oblivion is veel meer mijn soort game.
ga vooruit en koop die xbox360quote:Op maandag 13 maart 2006 20:46 schreef peristilius het volgende:
Misschien heb ik volgende maand dan eindelijk genoeg geld.
Kut PS2, te veel goede games.
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:07 schreef gijsje79 het volgende:
Blazing Angels: Squadrons of WWII Trailer
BF2MC Trailer
Heb 't ook al een halve week niet gedaan, maar dat komt nog welquote:Op maandag 13 maart 2006 21:21 schreef H.Flick het volgende:
Eigenlijk gaat GR:AW me steeds minder boeien. Ik heb hem vandaag nog niet gespeeld en ben weer meer met PES5 bezig.
Waarschijnlijk Nintendo fanboysquote:Op maandag 13 maart 2006 21:47 schreef Simmertje het volgende:
Ik lees wel is vaker reviews van Eurogamer en het valt mij toch op dat zij altijd een wat lagere notering geven aan spellen van de Xbox(360).
Ja. Maar waarom zou je. Je hebt alles nodig.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:18 schreef Fillipe het volgende:
O trouwens, die hud kan je uiteindelijk toch wel aanpassen in GR:AW ?
kneusjes daarquote:Op maandag 13 maart 2006 21:12 schreef Wessiej het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63223&page=2
Volledige review van Eurogamer van GRAW.
Kijk zelf maar, en wees half verrast.
Mijn review is beterquote:
het gaat me niet zozeer om de review, alleen ze geven ELKE 360 game een schijtcijfer, terecht of onterecht het intresseert ze niks.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Mijn review is beterHopen dat ze er bij XBM ook zo over denken.
BMHquote:Op maandag 13 maart 2006 22:54 schreef Morthill het volgende:
Agh, we weten nu wel dat Eurogamer een waardeloze site is die totaal geen verstand heeft van games. Is er nog iemand die de site serieus neemt?
Laat ik de vraag anders formuleren:quote:
eeeeerm, niet dat ik weetquote:Op maandag 13 maart 2006 22:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Laat ik de vraag anders formuleren:
Zijn er nog mensen die serieus genomen kunnen worden die Eurogamer serieus nemen?
Bamihap was t toch? Hoorde ik op live!quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:54 schreef lizardtattoo het volgende:
Gisteren even de stad in geweest met mijn man, beetje winkelen, boodschappen doen en tussendoor meteen maar Oblivion gepreorderd en een 360 meegenomen.
Was het eigenlijk nog niet van plan maar nu er zo veel RPG's aangekondigd zijn...
*meldt*quote:Op maandag 13 maart 2006 22:54 schreef Morthill het volgende:
Agh, we weten nu wel dat Eurogamer een waardeloze site is die totaal geen verstand heeft van games. Is er nog iemand die de site serieus neemt?
Vond de game er al niet boeiend uitzien en de MP demo vond ik geen zak aanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:15 schreef Strolie75 het volgende:
Review van The Outfit (Gamespot).
6.7
The Good: Good multiplayer modes; "destruction on demand" makes deploying gear easy.
The Bad: Shooting guns isn't fun; graphically underwhelming; single-player game gets predictable and repetitive quickly.
Geloof me, GR:AW is echt wel in de 8 waard.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*meldt*
Ik vind dat je wat games voor een next-gen console best hoge verwachtingen mag hebben.
Gijs, je hebt hele spel niet eens gezienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*meldt*
Ik vind dat je wat games voor een next-gen console best hoge verwachtingen mag hebben.
Das wat anders dan games afkraken omdat je gewoon totaal niet weet wat je kunt verwachten en zo'n beetje VR denkt te krijgen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*meldt*
En als een game daar aan voldoet hoort die niet weg te komen met een 7, inderdaad strol.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*meldt*
Of is die audio cable gewoon een standaard kabel hiervoor ??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
Sooo gisteren eens gespeeld met die advanced scart cable maar dat is echt een wereld van verschil...
Nu moet ik nog zo'n optische audio cable hebben. Maar die zal ik wel moeten bestellen denk ik...
Dat zijn standaard kabeltjes die je bij iedere electronica boer kunt krijgen. Je moet natuurlijk wel een receiver hebben waar hij in kanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Of is die audio cable gewoon een standaard kabel hiervoor ??
Sorry hoor maar dit snap ik dus echt niet. Zwaar anti Xbox als je het mij vraagt. Vind die game dus echt geen 7 waard. Ze hebben echt een heerlijke SP neergezet en een uitgebreidde online functie.... snap dit echt nietquote:Op maandag 13 maart 2006 21:12 schreef Wessiej het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63223&page=2
Volledige review van Eurogamer van GRAW.
Kijk zelf maar, en wees half verrast.
ah okay cool...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat zijn standaard kabeltjes die je bij iedere electronica boer kunt krijgen. Je moet natuurlijk wel een receiver hebben waar hij in kan
Dat kon ik al niet meer voordat ze met dit belachelijke cijfer kwamenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:01 schreef Sjotime het volgende:
Kan Eurogamer niet meer serieus nemen !
Ik vond de demo best vermakelijk, maar ja single player natuurlijk niet gezienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:15 schreef Strolie75 het volgende:
Review van The Outfit (Gamespot).
6.7
The Good: Good multiplayer modes; "destruction on demand" makes deploying gear easy.
The Bad: Shooting guns isn't fun; graphically underwhelming; single-player game gets predictable and repetitive quickly.
Ik merkte ook diverse vreemde reviews de laatste tijd, maar een 7 voor GRAW is echt raar. Niet dat het me boeit omdat ik geniet van het spel, maar wordt een beetje moe van die 'alto ik ben Brits en gebruik veel niet leuke woordspelingen reviews'quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat kon ik al niet meer voordat ze met dit belachelijke cijfer kwamen
PC versie 10/10 zekerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:07 schreef Morthill het volgende:
Mijn voorspelling:
Elder Scrolls IV: Oblivion 7/10
Dat is wat Eurogamer gaat geven voor de 360 versie.
Eurogamer kennende een 9, of ze reviewen hem gewoon nietquote:
Niet alleen de laatste tijd, 10'en geef je in mijn ogen niet voor een spel, maar die discussie hebben we al gehadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik merkte ook diverse vreemde reviews de laatste tijd, maar een 7 voor GRAW is echt raar. Niet dat het me boeit omdat ik geniet van het spel, maar wordt een beetje moe van die 'alto ik ben Brits en gebruik veel niet leuke woordspelingen reviews'
Het valt me op dat Ridge Racer 6 een 8 krijgt op eurogamerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Eurogamer kennende een 9, of ze reviewen hem gewoon niet
Volgens mij vind ik er geen hol aan, maar toch wel leuk om door die wereld te hupppelen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:16 schreef Sjotime het volgende:
3 nieuwe Oblivion screens... het lijkt wel een sprookje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry hoor, maar dan kan ik ze toch ECHT niet serieus nemenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het valt me op dat Ridge Racer 6 een 8 krijgt op eurogamer
Ze vinden RR6 dus beter dan GR:AW
Nee het is niet voor iedereen idd,... ik zou hem laten liggen !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik er geen hol aan, maar toch wel leuk om door die wereld te hupppelen.
Ik kan hem best goedkoop krijgen en als ik het niet leuk vind dan ruil ik hem gewoon verderquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee het is niet voor iedereen idd,... ik zou hem laten liggen !
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:23 schreef Bastard het volgende:
Wellicht dat ik hem wel wil overnemen tzt van iemand (fliepke ofzo)
Ik denk ik me verveel in het spelquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:24 schreef Retuobak het volgende:
Mij lijkt het iig niks, combat ziet er echt enorm saai uit.
PC POWERPLAY Give Oblivion 9.9/10!quote:
De een saai de ander geweldig.... nadruk ligt uiteraard niet op het vechtsysteem (die overigens volgens de previews wel erg goed is) maar meer op het verkennen van de wereld. Volg het verhaal of verken de wereld.... of doe beiden. Zeker niet voor iedereen idd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:24 schreef Retuobak het volgende:
Mij lijkt het iig niks, combat ziet er echt enorm saai uit.
Is er al ergens een tussenstand?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:29 schreef jorienvdherik het volgende:
de pgr3 time trials zijn tof van fok
Cool.. als ik een kans maak dan voeg ik de users wel toe.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die ga ik straks even proberen te maken
quote:New York 01:05,9
Londen 01:01,3
Nürburgring 01:47,0
Tokyo 02:37,9
Las Vegas 00:56,2
Totaal 07:28,3
Die laatst in Las Vegas heb ik nog niet gereden, en op de andere circuits was er ruimte voor verbetering.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:50 schreef Heintje het volgende:
Ik vond het voor mijn doen al een hele prestatie dat ik onder de 7 minuut 30 ben gekomen. Maar of het genoeg gaat zijn?
[..]
Ik heb er niet iedereen in staan geloof ik.. Twi staat er bij mij al in sinds mensenheugenis, en altijd boven me, maakt niet uit welk spel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:00 schreef Heintje het volgende:
Ik vergelijk mijn tijden denk ik ook met de verkeerde. Met twi. En dat haal ik nooit. Maar eigenwijs als ik ben ga ik het toch proberen.
Gisteravond ook ff geprobeerd mijn tijden wat te verbeteren. Van 10 tot 1.
Vriend van mij vertelde dat optische kabeltjes voor 3 euro bij de Gamma liggen. En schijnen kwalitatief goed te zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
Of is die audio cable gewoon een standaard kabel hiervoor ??
ik heb de mijne van lik-sangquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:05 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Vriend van mij vertelde dat optische kabeltjes voor 3 euro bij de Gamma liggen. En schijnen kwalitatief goed te zijn.
Ik heb zelf de VGA kabel gebruikt omdat ik dat de native resolutie van mn TV kan aansturen. Die is 1366x768, maar kan maar op 1360x768 spelen. Dat scheelt dus bijna niets. En als ik me niet vergis is de 720P resolutie, die je met de componentkabel haalt, lager. Maar hang me er niet aan op.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar heb ik beter beeld mee?
Met de componentkabel op 720p of met die vga kabel op 720p?
Hoe kan dat nu, de normale versie is daar zelfs duurder? Klopt waarschijnlijk niet...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:28 schreef Wessiej het volgende:
Hier is trouwens de special edition van oblivion voor 45 euro: www.zuiderpark-computers.nl
En balen dat The Outfit is verschoven, nu komt die tegelijk met oblivion, nee dat is leuk.
Zonder te kijken gok ik dat het de PC versie is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:38 schreef wht het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu, de normale versie is daar zelfs duurder? Klopt waarschijnlijk niet...
Zijn ze anders een beetje te vertrouwen ook qua levertijd?
Anders preorder ik daar even snel
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?cPath=1658_988&products_id=61520quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zonder te kijken gok ik dat het de PC versie is.
er staat echt 360quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?cPath=1658_988&products_id=61520
quote:In fact, one of the interesting problems that the team has had to face came about precisely because the AI is so good. According to Howard, the AI has caused guards to decide to eat and go hunting deer, only to get themselves arrested for attacking something. When they fight back against the arresting guard, the other guards see a fight and try to join in. In not too much time, every guard in the town was involved in the scuffle, which left the rest of the town open to thievery by other NPCs, resulting in empty stores. Much of the team's current effort is going into putting sensible governors on the AI's behavior to avoid situations like empty stores that would result in situations that wouldn't be fun for the player.
Dit soort bullshit verhaaltjes lees ik al vanaf 2000 over allerlei rpg's en ik heb dergelijke situaties of die er ook maar in de buurt komen NEVER EVER gezienquote:
Maar het zou grappig zijn als ze werkelijk zo'n goede AI zouden makenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dit soort bullshit verhaaltjes lees ik al vanaf 2000 over allerlei rpg's en ik heb dergelijke situaties of die er ook maar in de buurt komen NEVER EVER gezien
Ook nooit wat over gelezen op fora ofzo
Je weet nooit,..... ik geloof dat Oblivion briljante A.I. heeft.... veel gelezen over Radiant A.I. en het pakt erg goed uit in de testen las ik. Fable faalde daar bv eeenorm. Maarja... Fable is echt poep vergeleken met dit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dit soort bullshit verhaaltjes lees ik al vanaf 2000 over allerlei rpg's en ik heb dergelijke situaties of die er ook maar in de buurt komen NEVER EVER gezien
Truequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar het zou grappig zijn als ze werkelijk zo'n goede AI zouden maken
Zo vlak voor de launch van Fable was het game of the era, Oblivion kan nog alle kanten opquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Je weet nooit,..... ik geloof dat Oblivion briljante A.I. heeft.... veel gelezen over Radiant A.I. en het pakt erg goed uit in de testen las ik. Fable faalde daar bv eeenorm. Maarja... Fable is echt poep vergeleken met dit.
Ja maar met Fable was het in previews nooit bewezen en duidelijk geworden. Greatest RPG of all time.... hoor het Peter nog zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo vlak voor de launch van Fable was het game of the era, Oblivion kan nog alle kanten op
Dat zeiden ze inderdaad ook in Fable, viel helaas nogal tegen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik kan me de IGN Fable review nog herinnerenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:48 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar met Fable was het in previews nooit bewezen en duidelijk geworden. Greatest RPG of all time.... hoor het Peter nog zeggen+ de eerste Oblivion reviews liegen er ook niet om.
Heb wel genoten van Fable hoor, alleen al die zaken die ik las enzo zijn nooit uitgekomen.... wel jammer... laadtijden waren ook verschrikkelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan me de IGN Fable review nog herinneren
Over verschrikkelijke laadtijden gesproken, dat is nu net wat ik mij herinner van morrowind op de xboxquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb wel genoten van Fable hoor, alleen al die zaken die ik las enzo zijn nooit uitgekomen.... wel jammer... laadtijden waren ook verschrikkelijkVoor de rest was het best een leuk spel. Ga me echter meer vermaken met Oblivion denk ik.
Ja,.. gelukkig heeft Oblivion dat nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Over verschrikkelijke laadtijden gesproken, dat is nu net wat ik mij herinner van morrowind op de xbox
Twi staat eerste van de wereld bij las vegasquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die laatst in Las Vegas heb ik nog niet gereden, en op de andere circuits was er ruimte voor verbetering.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Twi staat eerste van de wereld bij las vegas![]()
Dat is wel respect hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hij is gewoon een cheater! ik zou em bannen van de prijsvraag als ik fliepke was!quote:
Waarom sturen ze niet alvast al die 5 faceplate's naar hem toe?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hij is gewoon een cheater! ik zou em bannen van de prijsvraag als ik fliepke was!
omdat ie er maar 1 krijgt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom sturen ze niet alvast al die 5 faceplate's naar hem toe?
Omdat hij maar 1 live tag heeftquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat hij er maar eentje kan winnen, dus de rest mogen jullie om vechtenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dure grap, 5 tags, wel eerste 5 plekken van de wereld met nagenoeg dezelfde tijdenquote:
Nog 4 te gaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:39 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Omdat hij er maar eentje kan winnen, dus de rest mogen jullie om vechten
quote:
Daar gaat je faceplate !1!!quote:Het is niet toegestaan prijzen te verkopen, te ruilen, of op een andere manier in te zetten voor commerciele doelen. FOK! behoudt het recht deelnemers uit te sluiten van deelname aan toekomstige prijsvragen wanneer deze regel wordt overtreden. Tevens vervalt in een dergelijk geval het recht op eventuele (andere) gewonnen prijzen.
Ik heb maar 1 X360quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat je faceplate !1!!!1!!
idd, kinderen krijgen niet gezien,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:00 schreef Heintje het volgende:
Fable was een leuk en goed spel, alleen bij lange na niet wat ze beloofd hadden.
Ik zie eigenlijk niet zo goed hoe ik nog ergens 2 seconden van mn snelle tijd kan afrijden zonder over omheinigen te springen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 X360Beetje nutteloos om die andere 4 te houden
Maargoed, even serieus, zijn zat gasten die straks vanuit het niets m'n tijd zouden kunnen verbeteren, dus je weet wat ze altijd zeggen:"To finish first, you first have to finish", offeuh, "It ain't over 'till the fat lady sings".
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet zo goed hoe ik nog ergens 2 seconden van mn snelle tijd kan afrijden zonder over omheinigen te springen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Okay okayWat is dat nou weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The truth was in here.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het zou super zijn als je een beroep kon aannemen..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:54 schreef Bastard het volgende:
Heeft Oblivion ook een "levend karakter" eigenlijk?
Dus je word geboren en gaat op pad.. kindjes krijgen, slager worden weet ik veel, zoals dan de bedoeling was van Fable.
Of ga je als speler gewoon rondstruinen in het bos, en word je breder als je met boomstammen loopt te smijten ofzo.
En dat alles in VRquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
mensen die naar school gaan, mensen die gaan werken,
mensen die ff lekker door de stad lopen, opzoek naar iets nieuws
Waarom zou je dat spel gaan spelen, daar heb je dan het echte leven voor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
het zou super zijn als je een beroep kon aannemen..
en helemaal mooi is je 2de stelling..
als er ooit een mmo game zou komen, die het echte leven zal doen, word dat wel goed verkocht..
mensen die naar school gaan, mensen die gaan werken,
mensen die ff lekker door de stad lopen, opzoek naar iets nieuws
lijkt je niks ?quote:
blijkbaar vinden mensen dat soort spellen echt leuk, kijk maar naar het gigantische succes van de simsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom zou je dat spel gaan spelen, daar heb je dan het echte leven voor.
Sims is dan gelukkig nog heel arcadequote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:05 schreef kepler het volgende:
[..]
blijkbaar vinden mensen dat soort spellen echt leuk, kijk maar naar het gigantische succes van de sims
true true,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom zou je dat spel gaan spelen, daar heb je dan het echte leven voor.
Te zien aan je signature weet ik wel wat je van plan bent....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true true,
maar dan nog, dingen die je het echte leven hebt gedaan, zou je in vr overnieuw kunnen doen
Ik ga al die lappen tekst niet doorlezen als ik hier een hapklaar antwoord op mijn vraag kan krijgen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:44 schreef Sjotime het volgende:
Ik denk dat een hoop mensen eerst eens goed de previews of hands-on moeten lezen alvorens zich te wagen aan Oblivion. Kan zijn dat het totaal niet je spel is.
Wrom gaat ie King Tuur niet verslaan? Zit geld in.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je kan je account overzetten van Xbox naar 360, voor zover ik weet. Maar je kan geen Xbox starterset kopen als je geen Xbox hebt, op de 360 werkt dat niet, geloof ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef koei het volgende:
Weet iemand in hoeverre een Xbox live account voor zowel de gewone Xbox als de Xbox 360 geldt? Xbox Live setjes voor de 360 zijn overal 60 euro, maar startersetjes voor de Xbox zijn 30 euro met spel en microfoon. Ik heb mijn gewone Xbox hier nog staan, dus dat is in iedergeval geen probleem.
Nieuw live setje activeren op je oude Xbox en dan op je 360 overzetten via optie in het menu. Hierna kan je alleen niet meer gebruik maken van dat live account op je xboxquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef koei het volgende:
Weet iemand in hoeverre een Xbox live account voor zowel de gewone Xbox als de Xbox 360 geldt? Xbox Live setjes voor de 360 zijn overal 60 euro, maar startersetjes voor de Xbox zijn 30 euro met spel en microfoon. Ik heb mijn gewone Xbox hier nog staan, dus dat is in iedergeval geen probleem.
Volgens mij kan je niet meer op live inloggen op je oude Xbox als je eenmaal je account hebt overgezet en de code van het live kitje werkt niet meer op je 360quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:19 schreef koei het volgende:
Maar ik heb mijn Xbox live account al overgezet naar mn 360, dus dan kan ik hem nu niet meer verlengen met een standaard Xbox live setje?
dat kan wel, het is mij in ieder geval een keer geluktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet meer op live inloggen op je oude Xbox als je eenmaal je account hebt overgezet en de code van het live kitje werkt niet meer op je 360
Kan wel inderdaad. Je 360 account kan alleen niet opgewaardeerd worden met een Xbox abbo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:35 schreef kepler het volgende:
[..]
dat kan wel, het is mij in ieder geval een keer gelukt
Omdat King Tuur nog even een heel stukje sneller isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wrom gaat ie King Tuur niet verslaan? Zit geld in.
oefening baart kunst. Er mogen 2 man naar de WCG geloof ik, dus probeer het eens.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat King Tuur nog even een heel stukje sneller is
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga al die lappen tekst niet doorlezen als ik hier een hapklaar antwoord op mijn vraag kan krijgen.
dat laatstequote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:10 schreef laurensvh het volgende:
Kom net thuis van m'n werk en zit nu toch serieus te denken om een xbox 360 aan te schaffen. Zit alleen te dubben of ik de core of premium haal. Ik ben verder toch niet van plan om op LIVE te spelen, en muziek enzo op m'n xbox boeit me ook niet echt. Het gaat me puur om de games. Volgens mij heb ik dan genoeg aan een Core systeem. Of zeggen jullie toch van NEE KOOP DE PREMIUM.
Probleem is dat ik alleen graag nu dat ding wil hebben, en die premium kan je nergens ff zo kopen. IK KAN NIET MEER WACHTENquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:12 schreef kepler het volgende:
[..]
dat laatste
alleen al de HD en de wirelesscontroller maken het een betere koop. De HD gebruik je ook om demo's op te bewaren
ow je doelt dat op dat ik geen sex heb?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Te zien aan je signature weet ik wel wat je van plan bent....![]()
Makro Delft FTWquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Makro heeft de Premium in de aanbieding (390 ofzo ipv 399) en ze hebben er genoeg op voorraad. Ik zag er in Delft iig enkele tientallen staan.
385 euroquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Makro heeft de Premium in de aanbieding (390 ofzo ipv 399) en ze hebben er genoeg op voorraad. Ik zag er in Delft iig enkele tientallen staan.
Precies, en sommige games werken niet zonder harddisk!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:12 schreef kepler het volgende:
[..]
dat laatste
alleen al de HD en de wirelesscontroller maken het een betere koop. De HD gebruik je ook om demo's op te bewaren
Het leuke is dat je niet eens Live Gold hoeft te hebben om toch nog enigszins plezier te hebben van Live. Je hebt namelijk ook scoreboards en downloads als je de Premium hebt met harddisk. En 339 euro ben je sowieso kwijtt (memorycard erbij om saves op te slaan). Daarnaast is de wireless controller echt gewoon GOD. Dat ding is super en zou ik nu nooit meer willen missen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:10 schreef laurensvh het volgende:
Kom net thuis van m'n werk en zit nu toch serieus te denken om een xbox 360 aan te schaffen. Zit alleen te dubben of ik de core of premium haal. Ik ben verder toch niet van plan om op LIVE te spelen, en muziek enzo op m'n xbox boeit me ook niet echt. Het gaat me puur om de games. Volgens mij heb ik dan genoeg aan een Core systeem. Of zeggen jullie toch van NEE KOOP DE PREMIUM.
Eentje tot nu toe, Football Manager 2006, en die is nog niet eens uit. Bovendien hoort dat de uitzondering te zijn (kan 'm wel spelen zonder harddisk, maar de savegames zijn te groot voor de memorycards o.i.d.).quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Precies, en sommige games werken niet zonder harddisk!
Je hebt Windows XP Media Center Edition, da's een speciale versie van XP. Kan je alles mee wat XP kan, maar heeft nog een extra multimediaprogramma, met een wat simpelere interface zodat je dat ook gewoon makkelijk op je TV kunt laten zien. En daarmee kan de X360 communiceren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:22 schreef MaxPowered het volgende:
Wat wordt exact bedoeld met de media center edition?? En heb je dan ook een HD nodig of zo???
Graag meer info!?
Kan wel, ik heb meerdere malen halo 2 live gespeeld op me oude vertrouwde xboxquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet meer op live inloggen op je oude Xbox als je eenmaal je account hebt overgezet en de code van het live kitje werkt niet meer op je 360
Ah... Het leek me al zo vreemd dat dat niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
Kan wel, ik heb meerdere malen halo 2 live gespeeld op me oude vertrouwde xbox
Gijs waar wacht je opquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed dat wordt dus een xbox 360 premium pakket dan maar. En trouwens voor die 100 euro meer krijg je er wel veel voor terug eigenlijk. Dan maar ietsjes langer wachten *zucht*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Precies, en sommige games werken niet zonder harddisk!
Ik kom zeg maar 385 euro tekortquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs waar wacht je opGa rennen dan !
idd, vooral omdat niet alle games BC zijn zou het echt bullshit zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ah... Het leek me al zo vreemd dat dat niet zou kunnen.
Rutte zei dat er meer geleend moest worden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom zeg maar 385 euro tekort
Hoe denk je dat ik mijn 360 betaald hebquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Rutte zei dat er meer geleend moest worden.![]()
I rest my case.
Die mooie knop X in-game.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:44 schreef Fillipe het volgende:
Ghost Recon & Multiplayer![]()
Trouwens hoe pas je je HUD nou aan? Kan het werkelijk nergens vinden bij opties
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom zeg maar 385 euro tekort
Jahquote:
Het leuke aan Burnout is het retro deuntje bij het startscherm. Het is het intronummer van Burnout 2.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:49 schreef H.Flick het volgende:
Burnout is de enige racegame die ik nog wel trek. Misschien dat ik hem morgen even oppik in de lunchpauze.
Sterf een hele pijnlijke dood aubquote:
ROFL, Me ma komt net thuis, gooit deur dicht, valt er een kaartje uit de brievenbus..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als ik morgen niet me xbox 360 krijg, gaat ie donderdag weer de verkoop in..
heb het wel gehad, met kut tpg.. BAH!
En maar afvragen waarom het licht nog zo lang brand bij de buren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ROFL, Me ma komt net thuis, gooit deur dicht, valt er een kaartje uit de brievenbus..
uw pakket is bij de buren afgegeven
Goed wazig, want toen ik thuis kwam van uit eten, was er geen kaartje, dus echt in de brievenbus geduwt..
Mja morg ff vroeg eruit, en ophalen
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
En maar afvragen waarom het licht nog zo lang brand bij de buren.
Tegenliggers niet, mede weggebruikers (op jouw weghelft) wel. Is best handig om tegenstanders mee uit te schakelen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:09 schreef H.Flick het volgende:
Kun je nou echt alle tegenliggers wegbeuken? Want dat lijkt me eigenlijk niet zo leuk.
Ik heb een mooie typo gemist? Vertel!!quote:
ligtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik heb een mooie typo gemist? Vertel!!
Heel slim, bespaar de C en H toetsen voor woorden die een G bevatten!!quote:
BrEeZaHquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Heel slim, bespaar de C en H toetsen voor woorden die een G bevatten!!
Cheniaal!![]()
Wonen alleen maar vrouwen langs mequote:
lol brand altijd lang daar hoor..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
En maar afvragen waarom het licht nog zo lang brand bij de buren.
single playerquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:04 schreef pmponer het volgende:
Dat elder scrolls he is dat ook single player of is het meer als world of warcraft?
Dus online gericht
alleen maar singleplayer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:04 schreef pmponer het volgende:
Dat elder scrolls he is dat ook single player of is het meer als world of warcraft?
Dus online gericht
Ze zijn allebei het zelfde alleen bij de collectors edition zit het volgende bij:quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:15 schreef pmponer het volgende:
waar kan ik een site vinden met de verschillen tussen de collectors edition en de normale edition van elderscrols
http://bethsoft.com/newsletter/devdiary_1.24.06.htmlquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:15 schreef pmponer het volgende:
waar kan ik een site vinden met de verschillen tussen de collectors edition en de normale edition van elderscrols
Main quest: 20-25 uurquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:56 schreef Bastard het volgende:
Enig idee.. hoe.. groot dit spel is? Ik bedoel als je het aantal zou moeten uitdrukken in vierkante kilometers? En in uur?
Das best wel grootquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Main quest: 20-25 uur
alle sidequests: 200+ uur
grote van de wereld schijnt 16 square mile te zijn
Zeg maar dag tegen je social lifequote:Op woensdag 15 maart 2006 08:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Main quest: 20-25 uur
alle sidequests: 200+ uur
grote van de wereld schijnt 16 square mile te zijn
Grootste ooitquote:
Ik vond dat stukje erg aanstekelijk werken moet ik eerlijk bekennen. Die vrijheid van wat gaan doen wat je zelf wilt.. een dier tegen komen in het bos.. laat ik die gaan schieten, rent ie weg, er achteraan lopen. Dat dag en nacht ritme.. denken van ok.. ik kan gaan slapen, of eten, tis wel heel erg apart dat spel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Grootste ooit20 vierkante kilometer wereld
![]()
Ja volgens een previewer kan je het zo gek maken als je zelf wilt.
Er is een demonstratie en try out geweest voor de pers. Daar schrijft die gozer ook over. Zo zijn er meer game pers mensen die Oblivion 4 uur mochten proberen. IGN heeft een erg goede preview en laat zien wat hij allemaal weer in deze 4 uur heeft gedaan. Beter lees je al dat soort previews of een paar ervan om te kijken of je het wat vind.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vond dat stukje erg aanstekelijk werken moet ik eerlijk bekennen. Die vrijheid van wat gaan doen wat je zelf wilt.. een dier tegen komen in het bos.. laat ik die gaan schieten, rent ie weg, er achteraan lopen. Dat dag en nacht ritme.. denken van ok.. ik kan gaan slapen, of eten, tis wel heel erg apart dat spel.
Zou na FFX en Fable mn derde rpg zijn.. ik weet echt niet of ik er klaar voor ben.. maar trekt me wel!
Kan me dat heel goed voorstellen. Hoor ook niks anders. Was die demo voor jullie bij Take2 Benelux ofzo?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:27 schreef =HellFire= het volgende:
Ze mochten allemaal 4 uur zo te horen, collega Wolf ook al.Hij had in die uren trouwens niks anders gedaan dan genieten van de omgeving en was nog steeds level 1 toen-ie moest stoppen!
![]()
Ik denk dat je die happy mode wel aanhoudt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
*happy mode on*
Ik ga me xbox360 aansluiten
eindelijk GR:AW proberen![]()
*happy mode off*
Kopen maar niet gamen dus.. net als je tinnen UT deelquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:43 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben wel erg benieuwt naar oblivion maar ik denk dat het spel niks voor mij is.
Athans als ze de zelfde Combat gebruiken als in morrowind, die zoog mij te zwaar om het spel door te spelen.
Maar zo'n collectors edition is dan wel weer mooi om te kopen...
In welke RPG nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:52 schreef Tain het volgende:
want er verdomd weinig achtergrond materiaal vrijgegeven als je net begint.
in Elder Scrolls is het nog een tikkeltje erger omdat je geeneens je eigen achtergrond weetquote:
Als ik haar zie gaat ze onmiddelijk dood.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:55 schreef Robhimself.2 het volgende:
[afbeelding]]
Cool! Prinses Fiona zit ook in het spel!
Ik verkoop haar als slaaf..quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als ik haar zie gaat ze onmiddelijk dood.
het verschil met mijn tinnen UT is 40 euroquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kopen maar niet gamen dus.. net als je tinnen UT deel
Nee maar dat is juist spannend. Zo starten de meeste goede films ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
in Elder Scrolls is het nog een tikkeltje erger omdat je geeneens je eigen achtergrond weet
tsja ik weet precies hoe dat gaat bij mij, ik doe alleen maar main quests en vlieg in 2 dagen door het spel heen (als ik em leuk vind)quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:09 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee maar dat is juist spannend. Zo starten de meeste goede films ookDe meeste gamers die de eerste 4 uur aan het gamen waren hadden er ook geen problemen mee.... dan moet je gewoon rustig gaan beginnen met main quests !
quote:
Kies voor zilver, je krijgt dan de mededeling dat je recht hebt op 1 maand gold.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen, ik sluit net me xbox aan, wil ook meteen live doen..
ik dacht dat je dus maand gratis kreeg? maar ik kan alleen kiezen uit : voer code in (WAAR IS DIE CODE?:P)
en betalen, of silver..wat nu??
NPquote:
Tof?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een aantal toffe faceplates te koop bij Lik Sang:
http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3819
[afbeelding]
In hoeverre is een controller 'faceplate' gemakkelijk te vervangen?
Die middelste is mooi gekquote:
ik vind ze spuuglelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
erm die heb jezelf uit moeten kiezen als het goed is? en die staat gewoon op je dashboardquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mja het was email voor contact gegevens..
maakte er gmail van, en was goed
dus KNALLEN
waar kan ik me gamertag zien?
mja bedoel meer die van mygamercard.netquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm die heb jezelf uit moeten kiezen als het goed is? en die staat gewoon op je dashboard
Mijn ego wat doe jequote:Op woensdag 15 maart 2006 12:31 schreef peristilius het volgende:
Ja baas, en gamedemon toevoegen is alleen erg voor jezelf.
Onze excuses, we wilden het gisteravond doen, maar dat is er niet van gekomen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:34 schreef jorienvdherik het volgende:
komt er nog een tussenstand vandaag met de pgr3 wedstrijd
Kwak mij ook maar in je lijst. Stig NL ben ws. vanavond online te vinden met GRAWquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mja bedoel meer die van mygamercard.net
[afbeelding]
(bertje zet hem ff in de list)
Mensen kunnen me toevoegen voor GR:AW
gamedemon heb je wel toegevoegd, weet niet of erg is?
Dit kan 2 kanten op gaan:quote:
Tis meer een combinatie wat mij betreft .. irritant goed.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dit kan 2 kanten op gaan:
1.Reputatie van dat ik goed ben
2.Dat ik irritant op live ben
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis meer een combinatie wat mij betreft .. irritant goed.
WOOOOHOOOOOOOOOO!!!!een1!!eins!!1uno!!quote:Beste Robert,
Bedankt voor je review van GRAW. Ik moet zeggen, ik ben er erg over te spreken. Op wat kleine stijldingen na zou de review prima bruikbaar zijn in Xbox Magazine.
Ik zou je willen vragen een keer langs de redactie te komen, zodat we wat beter kennis kunnen maken en kunnen kijken wat we precies voor elkaar kunnen betekenen.
Schikt het volgende week een keer langs te komen?
Nice, gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
OH MIJN GOD!!!!![]()
Een reply gekregen op mijn proefreview van GRAW!!!
[..]
WOOOOHOOOOOOOOOO!!!!een1!!eins!!1uno!!
*Zet Walking on sunshine op*quote:
ik ga het ook proberenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
OH MIJN GOD!!!!![]()
[..]
Goed bezig! Feli.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
OH MIJN GOD!!!!![]()
[..]
Cool. Ben benieuwd naar je stukje. Kun je em posten/doorsturen of moet ik dat maar lezen in de volgende XBM?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
OH MIJN GOD!!!!![]()
[..]
Ok gedaanquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:44 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Kwak mij ook maar in je lijst. Stig NL ben ws. vanavond online te vinden met GRAW
Deze ownenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Ja daaaaag!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik ga het ook proberen
waar heb je naar toe gemaild welk adres
Nee, gewoon die van de 360 (Microsoft)quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
van joytech ? die wil ik nog steeds zodat me surround ook blijft werken
Ik heb er een half uur over gedaan om je over te halen om zo'n ding te kopen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
toch goed dat ik al een optical cable had, kan ook in dat standaard ding van xbox360
Aangezien ik het voor XBM heb geschreven en evt. als uiteindelijke review gebruikt gaat worden, lijkt dit me momenteel niet erg verstandig.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:26 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Cool. Ben benieuwd naar je stukje. Kun je em posten/doorsturen of moet ik dat maar lezen in de volgende XBM?
Hey, dat klinkt al best professioneelquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Aangezien ik het voor XBM heb geschreven en evt. als uiteindelijke review gebruikt gaat worden, lijkt dit me momenteel niet erg verstandig.
Ik typte het dan ook kokhalzend....quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, dat klinkt al best professioneel
quote:Microsoft en 4Kids kondigen Rare game ‘Viva Piñata’ aan
Je hebt de geruchten vast gevolgt op het internet. Microsoft registreerde niet al te lang geleden de Viva Piñata naam om te gebruiken in verschillende producten. Tegelijkertijd kondigde de uitgever aan deal aan met 4Kids Entertainment, een toonaangevend bedrijf verantwoordelijk voor onder andere het successvolle Yu Gi Oh, om samen een product te bedenken voor gebruik in games, cartoons en meer. Dit product is Rare’s Viva Piñata en hier onder zie je de eerste details.
Viva Piñata is Rare’s nieuwe product en zal de spelers in een speelse wereld meenemen waar schattige ‘Piñata’s’ de dienst uit maken. Deze wezens leven in een immer veranderende tuin en spelers zullen, beginnende met basisgereedschappen, hun tuin uitbouwen om nieuwe Piñata’s naar hun plekje te lokken om ze vervolgens te beschermen. In totaal zullen er 60 Piñata soorten bestaan die je tuin kunnen bezoeken en jij kunt je tuin uitbreiden tot een paradijs voor al deze lieve wezens met aanpasbare onderdelen en ongekende mogelijkheden om je tuin te bewerken. Maar pas op, sommige herrieschoppers hebben het niet op jouw tuin en proberen deze soms te verpesten.
Viva Piñata draait om het creëren van je eigen wereld waar je je fantasieën de vrije loopt kunt laten gaan. Jouw tuin zal bepalen welke Piñata’s je mag verwelkomen en door gras te zaaien, meertjes te graven planten te laten groeien en aan specifieke criteria te vol lok je nieuwe wezens om te houden. Vervolgens kun je deze Piñata’s hun eigen namen geven en hun eigen personaliteit toedienen. Ook kun je ze nieuwe kostuums en accessoires geven. Kom je in de problemen omdat het niet lukt een bepaalde Piñata te lokken of zijn gemene Piñata’s je tuintje aan het vernielen dan kun je over Xbox Live de hulp in schakelen van je vrienden om je te helpen en samen te werken aan een wereld voor je wezens.
Deze schattige titel, gericht naar een jonger publiek zal eind dit jaar uitkomen op de Xbox 360, maar ook voor de ‘echte’ volwassen gamers een uitdaging betekenen. Wij zien het wel zitten en na het zien van de onderstaande prachtige en vertederende shots willen wij snel ook een Piñata tuintje!
nogmaals bedankt dan, net ff op live met paar nederlanders gespeelt, word nog snel afgemaakt, was ook sniper wedstrijdquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb er een half uur over gedaan om je over te halen om zo'n ding te kopen.
OH NEEEEEEEEEEEE...mn stoere 360 wat doe je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt mij best wel geinig, pinata's open slaan.
Idd wat een tof Roy-spelquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Na het zien van dit besteld Roy wsl meteen z'n X360..
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:17 schreef Retuobak het volgende:
Doc_Zenith mag nooit meer achter z'n 360, ik zie Inkie hier wel hooked aan raken
Klinkt nl. als een kruising tussen Pokémon en Animal Crossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |