Ik ga al die lappen tekst niet doorlezen als ik hier een hapklaar antwoord op mijn vraag kan krijgen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:44 schreef Sjotime het volgende:
Ik denk dat een hoop mensen eerst eens goed de previews of hands-on moeten lezen alvorens zich te wagen aan Oblivion. Kan zijn dat het totaal niet je spel is.
Wrom gaat ie King Tuur niet verslaan? Zit geld in.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Twi staat eerste van de wereld bij las vegas![]()
Je kan je account overzetten van Xbox naar 360, voor zover ik weet. Maar je kan geen Xbox starterset kopen als je geen Xbox hebt, op de 360 werkt dat niet, geloof ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef koei het volgende:
Weet iemand in hoeverre een Xbox live account voor zowel de gewone Xbox als de Xbox 360 geldt? Xbox Live setjes voor de 360 zijn overal 60 euro, maar startersetjes voor de Xbox zijn 30 euro met spel en microfoon. Ik heb mijn gewone Xbox hier nog staan, dus dat is in iedergeval geen probleem.
Nieuw live setje activeren op je oude Xbox en dan op je 360 overzetten via optie in het menu. Hierna kan je alleen niet meer gebruik maken van dat live account op je xboxquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef koei het volgende:
Weet iemand in hoeverre een Xbox live account voor zowel de gewone Xbox als de Xbox 360 geldt? Xbox Live setjes voor de 360 zijn overal 60 euro, maar startersetjes voor de Xbox zijn 30 euro met spel en microfoon. Ik heb mijn gewone Xbox hier nog staan, dus dat is in iedergeval geen probleem.
Volgens mij kan je niet meer op live inloggen op je oude Xbox als je eenmaal je account hebt overgezet en de code van het live kitje werkt niet meer op je 360quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:19 schreef koei het volgende:
Maar ik heb mijn Xbox live account al overgezet naar mn 360, dus dan kan ik hem nu niet meer verlengen met een standaard Xbox live setje?
dat kan wel, het is mij in ieder geval een keer geluktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet meer op live inloggen op je oude Xbox als je eenmaal je account hebt overgezet en de code van het live kitje werkt niet meer op je 360
Kan wel inderdaad. Je 360 account kan alleen niet opgewaardeerd worden met een Xbox abbo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:35 schreef kepler het volgende:
[..]
dat kan wel, het is mij in ieder geval een keer gelukt
Omdat King Tuur nog even een heel stukje sneller isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wrom gaat ie King Tuur niet verslaan? Zit geld in.
oefening baart kunst. Er mogen 2 man naar de WCG geloof ik, dus probeer het eens.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat King Tuur nog even een heel stukje sneller is
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga al die lappen tekst niet doorlezen als ik hier een hapklaar antwoord op mijn vraag kan krijgen.
dat laatstequote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:10 schreef laurensvh het volgende:
Kom net thuis van m'n werk en zit nu toch serieus te denken om een xbox 360 aan te schaffen. Zit alleen te dubben of ik de core of premium haal. Ik ben verder toch niet van plan om op LIVE te spelen, en muziek enzo op m'n xbox boeit me ook niet echt. Het gaat me puur om de games. Volgens mij heb ik dan genoeg aan een Core systeem. Of zeggen jullie toch van NEE KOOP DE PREMIUM.
Probleem is dat ik alleen graag nu dat ding wil hebben, en die premium kan je nergens ff zo kopen. IK KAN NIET MEER WACHTENquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:12 schreef kepler het volgende:
[..]
dat laatste
alleen al de HD en de wirelesscontroller maken het een betere koop. De HD gebruik je ook om demo's op te bewaren
ow je doelt dat op dat ik geen sex heb?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Te zien aan je signature weet ik wel wat je van plan bent....![]()
Makro Delft FTWquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Makro heeft de Premium in de aanbieding (390 ofzo ipv 399) en ze hebben er genoeg op voorraad. Ik zag er in Delft iig enkele tientallen staan.
385 euroquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Makro heeft de Premium in de aanbieding (390 ofzo ipv 399) en ze hebben er genoeg op voorraad. Ik zag er in Delft iig enkele tientallen staan.
Precies, en sommige games werken niet zonder harddisk!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:12 schreef kepler het volgende:
[..]
dat laatste
alleen al de HD en de wirelesscontroller maken het een betere koop. De HD gebruik je ook om demo's op te bewaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |