er staat echt 360quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?cPath=1658_988&products_id=61520
quote:In fact, one of the interesting problems that the team has had to face came about precisely because the AI is so good. According to Howard, the AI has caused guards to decide to eat and go hunting deer, only to get themselves arrested for attacking something. When they fight back against the arresting guard, the other guards see a fight and try to join in. In not too much time, every guard in the town was involved in the scuffle, which left the rest of the town open to thievery by other NPCs, resulting in empty stores. Much of the team's current effort is going into putting sensible governors on the AI's behavior to avoid situations like empty stores that would result in situations that wouldn't be fun for the player.
Dit soort bullshit verhaaltjes lees ik al vanaf 2000 over allerlei rpg's en ik heb dergelijke situaties of die er ook maar in de buurt komen NEVER EVER gezienquote:
Maar het zou grappig zijn als ze werkelijk zo'n goede AI zouden makenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dit soort bullshit verhaaltjes lees ik al vanaf 2000 over allerlei rpg's en ik heb dergelijke situaties of die er ook maar in de buurt komen NEVER EVER gezien
Ook nooit wat over gelezen op fora ofzo
Je weet nooit,..... ik geloof dat Oblivion briljante A.I. heeft.... veel gelezen over Radiant A.I. en het pakt erg goed uit in de testen las ik. Fable faalde daar bv eeenorm. Maarja... Fable is echt poep vergeleken met dit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dit soort bullshit verhaaltjes lees ik al vanaf 2000 over allerlei rpg's en ik heb dergelijke situaties of die er ook maar in de buurt komen NEVER EVER gezien
Truequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar het zou grappig zijn als ze werkelijk zo'n goede AI zouden maken
Zo vlak voor de launch van Fable was het game of the era, Oblivion kan nog alle kanten opquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Je weet nooit,..... ik geloof dat Oblivion briljante A.I. heeft.... veel gelezen over Radiant A.I. en het pakt erg goed uit in de testen las ik. Fable faalde daar bv eeenorm. Maarja... Fable is echt poep vergeleken met dit.
Ja maar met Fable was het in previews nooit bewezen en duidelijk geworden. Greatest RPG of all time.... hoor het Peter nog zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo vlak voor de launch van Fable was het game of the era, Oblivion kan nog alle kanten op
Dat zeiden ze inderdaad ook in Fable, viel helaas nogal tegen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik kan me de IGN Fable review nog herinnerenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:48 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar met Fable was het in previews nooit bewezen en duidelijk geworden. Greatest RPG of all time.... hoor het Peter nog zeggen+ de eerste Oblivion reviews liegen er ook niet om.
Heb wel genoten van Fable hoor, alleen al die zaken die ik las enzo zijn nooit uitgekomen.... wel jammer... laadtijden waren ook verschrikkelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan me de IGN Fable review nog herinneren
Over verschrikkelijke laadtijden gesproken, dat is nu net wat ik mij herinner van morrowind op de xboxquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb wel genoten van Fable hoor, alleen al die zaken die ik las enzo zijn nooit uitgekomen.... wel jammer... laadtijden waren ook verschrikkelijkVoor de rest was het best een leuk spel. Ga me echter meer vermaken met Oblivion denk ik.
Ja,.. gelukkig heeft Oblivion dat nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Over verschrikkelijke laadtijden gesproken, dat is nu net wat ik mij herinner van morrowind op de xbox
Twi staat eerste van de wereld bij las vegasquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die laatst in Las Vegas heb ik nog niet gereden, en op de andere circuits was er ruimte voor verbetering.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Twi staat eerste van de wereld bij las vegas![]()
Dat is wel respect hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hij is gewoon een cheater! ik zou em bannen van de prijsvraag als ik fliepke was!quote:
Waarom sturen ze niet alvast al die 5 faceplate's naar hem toe?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hij is gewoon een cheater! ik zou em bannen van de prijsvraag als ik fliepke was!
omdat ie er maar 1 krijgt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom sturen ze niet alvast al die 5 faceplate's naar hem toe?
Omdat hij maar 1 live tag heeftquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat hij er maar eentje kan winnen, dus de rest mogen jullie om vechtenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dure grap, 5 tags, wel eerste 5 plekken van de wereld met nagenoeg dezelfde tijdenquote:
Nog 4 te gaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:39 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Omdat hij er maar eentje kan winnen, dus de rest mogen jullie om vechten
quote:
Daar gaat je faceplate !1!!quote:Het is niet toegestaan prijzen te verkopen, te ruilen, of op een andere manier in te zetten voor commerciele doelen. FOK! behoudt het recht deelnemers uit te sluiten van deelname aan toekomstige prijsvragen wanneer deze regel wordt overtreden. Tevens vervalt in een dergelijk geval het recht op eventuele (andere) gewonnen prijzen.
Ik heb maar 1 X360quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat je faceplate !1!!!1!!
idd, kinderen krijgen niet gezien,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:00 schreef Heintje het volgende:
Fable was een leuk en goed spel, alleen bij lange na niet wat ze beloofd hadden.
Ik zie eigenlijk niet zo goed hoe ik nog ergens 2 seconden van mn snelle tijd kan afrijden zonder over omheinigen te springen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 X360Beetje nutteloos om die andere 4 te houden
Maargoed, even serieus, zijn zat gasten die straks vanuit het niets m'n tijd zouden kunnen verbeteren, dus je weet wat ze altijd zeggen:"To finish first, you first have to finish", offeuh, "It ain't over 'till the fat lady sings".
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet zo goed hoe ik nog ergens 2 seconden van mn snelle tijd kan afrijden zonder over omheinigen te springen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Okay okayWat is dat nou weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The truth was in here.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het zou super zijn als je een beroep kon aannemen..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:54 schreef Bastard het volgende:
Heeft Oblivion ook een "levend karakter" eigenlijk?
Dus je word geboren en gaat op pad.. kindjes krijgen, slager worden weet ik veel, zoals dan de bedoeling was van Fable.
Of ga je als speler gewoon rondstruinen in het bos, en word je breder als je met boomstammen loopt te smijten ofzo.
En dat alles in VRquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
mensen die naar school gaan, mensen die gaan werken,
mensen die ff lekker door de stad lopen, opzoek naar iets nieuws
Waarom zou je dat spel gaan spelen, daar heb je dan het echte leven voor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
het zou super zijn als je een beroep kon aannemen..
en helemaal mooi is je 2de stelling..
als er ooit een mmo game zou komen, die het echte leven zal doen, word dat wel goed verkocht..
mensen die naar school gaan, mensen die gaan werken,
mensen die ff lekker door de stad lopen, opzoek naar iets nieuws
lijkt je niks ?quote:
blijkbaar vinden mensen dat soort spellen echt leuk, kijk maar naar het gigantische succes van de simsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom zou je dat spel gaan spelen, daar heb je dan het echte leven voor.
Sims is dan gelukkig nog heel arcadequote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:05 schreef kepler het volgende:
[..]
blijkbaar vinden mensen dat soort spellen echt leuk, kijk maar naar het gigantische succes van de sims
true true,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom zou je dat spel gaan spelen, daar heb je dan het echte leven voor.
Te zien aan je signature weet ik wel wat je van plan bent....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true true,
maar dan nog, dingen die je het echte leven hebt gedaan, zou je in vr overnieuw kunnen doen
Ik ga al die lappen tekst niet doorlezen als ik hier een hapklaar antwoord op mijn vraag kan krijgen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:44 schreef Sjotime het volgende:
Ik denk dat een hoop mensen eerst eens goed de previews of hands-on moeten lezen alvorens zich te wagen aan Oblivion. Kan zijn dat het totaal niet je spel is.
Wrom gaat ie King Tuur niet verslaan? Zit geld in.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je kan je account overzetten van Xbox naar 360, voor zover ik weet. Maar je kan geen Xbox starterset kopen als je geen Xbox hebt, op de 360 werkt dat niet, geloof ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef koei het volgende:
Weet iemand in hoeverre een Xbox live account voor zowel de gewone Xbox als de Xbox 360 geldt? Xbox Live setjes voor de 360 zijn overal 60 euro, maar startersetjes voor de Xbox zijn 30 euro met spel en microfoon. Ik heb mijn gewone Xbox hier nog staan, dus dat is in iedergeval geen probleem.
Nieuw live setje activeren op je oude Xbox en dan op je 360 overzetten via optie in het menu. Hierna kan je alleen niet meer gebruik maken van dat live account op je xboxquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef koei het volgende:
Weet iemand in hoeverre een Xbox live account voor zowel de gewone Xbox als de Xbox 360 geldt? Xbox Live setjes voor de 360 zijn overal 60 euro, maar startersetjes voor de Xbox zijn 30 euro met spel en microfoon. Ik heb mijn gewone Xbox hier nog staan, dus dat is in iedergeval geen probleem.
Volgens mij kan je niet meer op live inloggen op je oude Xbox als je eenmaal je account hebt overgezet en de code van het live kitje werkt niet meer op je 360quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:19 schreef koei het volgende:
Maar ik heb mijn Xbox live account al overgezet naar mn 360, dus dan kan ik hem nu niet meer verlengen met een standaard Xbox live setje?
dat kan wel, het is mij in ieder geval een keer geluktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet meer op live inloggen op je oude Xbox als je eenmaal je account hebt overgezet en de code van het live kitje werkt niet meer op je 360
Kan wel inderdaad. Je 360 account kan alleen niet opgewaardeerd worden met een Xbox abbo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:35 schreef kepler het volgende:
[..]
dat kan wel, het is mij in ieder geval een keer gelukt
Omdat King Tuur nog even een heel stukje sneller isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wrom gaat ie King Tuur niet verslaan? Zit geld in.
oefening baart kunst. Er mogen 2 man naar de WCG geloof ik, dus probeer het eens.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat King Tuur nog even een heel stukje sneller is
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga al die lappen tekst niet doorlezen als ik hier een hapklaar antwoord op mijn vraag kan krijgen.
dat laatstequote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:10 schreef laurensvh het volgende:
Kom net thuis van m'n werk en zit nu toch serieus te denken om een xbox 360 aan te schaffen. Zit alleen te dubben of ik de core of premium haal. Ik ben verder toch niet van plan om op LIVE te spelen, en muziek enzo op m'n xbox boeit me ook niet echt. Het gaat me puur om de games. Volgens mij heb ik dan genoeg aan een Core systeem. Of zeggen jullie toch van NEE KOOP DE PREMIUM.
Probleem is dat ik alleen graag nu dat ding wil hebben, en die premium kan je nergens ff zo kopen. IK KAN NIET MEER WACHTENquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:12 schreef kepler het volgende:
[..]
dat laatste
alleen al de HD en de wirelesscontroller maken het een betere koop. De HD gebruik je ook om demo's op te bewaren
ow je doelt dat op dat ik geen sex heb?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Te zien aan je signature weet ik wel wat je van plan bent....![]()
Makro Delft FTWquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Makro heeft de Premium in de aanbieding (390 ofzo ipv 399) en ze hebben er genoeg op voorraad. Ik zag er in Delft iig enkele tientallen staan.
385 euroquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Makro heeft de Premium in de aanbieding (390 ofzo ipv 399) en ze hebben er genoeg op voorraad. Ik zag er in Delft iig enkele tientallen staan.
Precies, en sommige games werken niet zonder harddisk!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:12 schreef kepler het volgende:
[..]
dat laatste
alleen al de HD en de wirelesscontroller maken het een betere koop. De HD gebruik je ook om demo's op te bewaren
Het leuke is dat je niet eens Live Gold hoeft te hebben om toch nog enigszins plezier te hebben van Live. Je hebt namelijk ook scoreboards en downloads als je de Premium hebt met harddisk. En 339 euro ben je sowieso kwijtt (memorycard erbij om saves op te slaan). Daarnaast is de wireless controller echt gewoon GOD. Dat ding is super en zou ik nu nooit meer willen missen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:10 schreef laurensvh het volgende:
Kom net thuis van m'n werk en zit nu toch serieus te denken om een xbox 360 aan te schaffen. Zit alleen te dubben of ik de core of premium haal. Ik ben verder toch niet van plan om op LIVE te spelen, en muziek enzo op m'n xbox boeit me ook niet echt. Het gaat me puur om de games. Volgens mij heb ik dan genoeg aan een Core systeem. Of zeggen jullie toch van NEE KOOP DE PREMIUM.
Eentje tot nu toe, Football Manager 2006, en die is nog niet eens uit. Bovendien hoort dat de uitzondering te zijn (kan 'm wel spelen zonder harddisk, maar de savegames zijn te groot voor de memorycards o.i.d.).quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Precies, en sommige games werken niet zonder harddisk!
Je hebt Windows XP Media Center Edition, da's een speciale versie van XP. Kan je alles mee wat XP kan, maar heeft nog een extra multimediaprogramma, met een wat simpelere interface zodat je dat ook gewoon makkelijk op je TV kunt laten zien. En daarmee kan de X360 communiceren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:22 schreef MaxPowered het volgende:
Wat wordt exact bedoeld met de media center edition?? En heb je dan ook een HD nodig of zo???
Graag meer info!?
Kan wel, ik heb meerdere malen halo 2 live gespeeld op me oude vertrouwde xboxquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet meer op live inloggen op je oude Xbox als je eenmaal je account hebt overgezet en de code van het live kitje werkt niet meer op je 360
Ah... Het leek me al zo vreemd dat dat niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
Kan wel, ik heb meerdere malen halo 2 live gespeeld op me oude vertrouwde xbox
Gijs waar wacht je opquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed dat wordt dus een xbox 360 premium pakket dan maar. En trouwens voor die 100 euro meer krijg je er wel veel voor terug eigenlijk. Dan maar ietsjes langer wachten *zucht*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Precies, en sommige games werken niet zonder harddisk!
Ik kom zeg maar 385 euro tekortquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs waar wacht je opGa rennen dan !
idd, vooral omdat niet alle games BC zijn zou het echt bullshit zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ah... Het leek me al zo vreemd dat dat niet zou kunnen.
Rutte zei dat er meer geleend moest worden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom zeg maar 385 euro tekort
Hoe denk je dat ik mijn 360 betaald hebquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Rutte zei dat er meer geleend moest worden.![]()
I rest my case.
Die mooie knop X in-game.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:44 schreef Fillipe het volgende:
Ghost Recon & Multiplayer![]()
Trouwens hoe pas je je HUD nou aan? Kan het werkelijk nergens vinden bij opties
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom zeg maar 385 euro tekort
Jahquote:
Het leuke aan Burnout is het retro deuntje bij het startscherm. Het is het intronummer van Burnout 2.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:49 schreef H.Flick het volgende:
Burnout is de enige racegame die ik nog wel trek. Misschien dat ik hem morgen even oppik in de lunchpauze.
Sterf een hele pijnlijke dood aubquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |