Mja ik ga de xbox360 wereld morgen pas mee makenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:24 schreef devv05 het volgende:
En Burnout natuurlijk. Verder wil ik Blazing Angels, Battlefield 2, Football Manager, Far Cry ook best wel hebben hoorEn waar blijven mn nieuwe arcadegames?
Leg is uit..quote:Op maandag 13 maart 2006 19:46 schreef pkwarts het volgende:
Als ik GR:AW aan het spelen ben komt er maar 1 gedachte bij me op......Xbox 1.5
hou op, als ik bedenk wat ik daarnaast nog allemaal wil voor mijn PSP en NDS. Mijn arme bankrekening.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:24 schreef devv05 het volgende:
En Burnout natuurlijk. Verder wil ik Blazing Angels, Battlefield 2, Football Manager, Far Cry ook best wel hebben hoorEn waar blijven mn nieuwe arcadegames?
Heb precies hetzelfdequote:Op maandag 13 maart 2006 20:18 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb zo'n zin in Oblivion! GR:AW is geweldig, maar Oblivion is veel meer mijn soort game.
ga vooruit en koop die xbox360quote:Op maandag 13 maart 2006 20:46 schreef peristilius het volgende:
Misschien heb ik volgende maand dan eindelijk genoeg geld.
Kut PS2, te veel goede games.
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:07 schreef gijsje79 het volgende:
Blazing Angels: Squadrons of WWII Trailer
BF2MC Trailer
Heb 't ook al een halve week niet gedaan, maar dat komt nog welquote:Op maandag 13 maart 2006 21:21 schreef H.Flick het volgende:
Eigenlijk gaat GR:AW me steeds minder boeien. Ik heb hem vandaag nog niet gespeeld en ben weer meer met PES5 bezig.
Waarschijnlijk Nintendo fanboysquote:Op maandag 13 maart 2006 21:47 schreef Simmertje het volgende:
Ik lees wel is vaker reviews van Eurogamer en het valt mij toch op dat zij altijd een wat lagere notering geven aan spellen van de Xbox(360).
Ja. Maar waarom zou je. Je hebt alles nodig.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:18 schreef Fillipe het volgende:
O trouwens, die hud kan je uiteindelijk toch wel aanpassen in GR:AW ?
kneusjes daarquote:Op maandag 13 maart 2006 21:12 schreef Wessiej het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63223&page=2
Volledige review van Eurogamer van GRAW.
Kijk zelf maar, en wees half verrast.
Mijn review is beterquote:
het gaat me niet zozeer om de review, alleen ze geven ELKE 360 game een schijtcijfer, terecht of onterecht het intresseert ze niks.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Mijn review is beterHopen dat ze er bij XBM ook zo over denken.
BMHquote:Op maandag 13 maart 2006 22:54 schreef Morthill het volgende:
Agh, we weten nu wel dat Eurogamer een waardeloze site is die totaal geen verstand heeft van games. Is er nog iemand die de site serieus neemt?
Laat ik de vraag anders formuleren:quote:
eeeeerm, niet dat ik weetquote:Op maandag 13 maart 2006 22:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Laat ik de vraag anders formuleren:
Zijn er nog mensen die serieus genomen kunnen worden die Eurogamer serieus nemen?
Bamihap was t toch? Hoorde ik op live!quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:54 schreef lizardtattoo het volgende:
Gisteren even de stad in geweest met mijn man, beetje winkelen, boodschappen doen en tussendoor meteen maar Oblivion gepreorderd en een 360 meegenomen.
Was het eigenlijk nog niet van plan maar nu er zo veel RPG's aangekondigd zijn...
*meldt*quote:Op maandag 13 maart 2006 22:54 schreef Morthill het volgende:
Agh, we weten nu wel dat Eurogamer een waardeloze site is die totaal geen verstand heeft van games. Is er nog iemand die de site serieus neemt?
Vond de game er al niet boeiend uitzien en de MP demo vond ik geen zak aanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:15 schreef Strolie75 het volgende:
Review van The Outfit (Gamespot).
6.7
The Good: Good multiplayer modes; "destruction on demand" makes deploying gear easy.
The Bad: Shooting guns isn't fun; graphically underwhelming; single-player game gets predictable and repetitive quickly.
Geloof me, GR:AW is echt wel in de 8 waard.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*meldt*
Ik vind dat je wat games voor een next-gen console best hoge verwachtingen mag hebben.
Gijs, je hebt hele spel niet eens gezienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*meldt*
Ik vind dat je wat games voor een next-gen console best hoge verwachtingen mag hebben.
Das wat anders dan games afkraken omdat je gewoon totaal niet weet wat je kunt verwachten en zo'n beetje VR denkt te krijgen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*meldt*
En als een game daar aan voldoet hoort die niet weg te komen met een 7, inderdaad strol.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*meldt*
Of is die audio cable gewoon een standaard kabel hiervoor ??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
Sooo gisteren eens gespeeld met die advanced scart cable maar dat is echt een wereld van verschil...
Nu moet ik nog zo'n optische audio cable hebben. Maar die zal ik wel moeten bestellen denk ik...
Dat zijn standaard kabeltjes die je bij iedere electronica boer kunt krijgen. Je moet natuurlijk wel een receiver hebben waar hij in kanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Of is die audio cable gewoon een standaard kabel hiervoor ??
Sorry hoor maar dit snap ik dus echt niet. Zwaar anti Xbox als je het mij vraagt. Vind die game dus echt geen 7 waard. Ze hebben echt een heerlijke SP neergezet en een uitgebreidde online functie.... snap dit echt nietquote:Op maandag 13 maart 2006 21:12 schreef Wessiej het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63223&page=2
Volledige review van Eurogamer van GRAW.
Kijk zelf maar, en wees half verrast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |