quote:
Is er nu al nieuw leven voor de awards?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint opent voor het eerst Fok!Hattrick topic
tevens fipo
Ledenstop. Probeer het in het volgende topic nog eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef -J-D- het volgende:
Hoi. Kan ik lid worden van de fed? Hoe?
Wel competitie zit je?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:45 schreef Murray het volgende:
Potverdorie.
Ik heb zomaar van de nummer 1, al 8 wedstrijden ongeslagen en met afstand de sterkste ploeg in mijn competitie, gewonnen.
Ik maak zelfs een behoorlijke kans om te promoveren.
Ik weet alleen niet of ik daar blij mee moet zijn.
Een nadeel van conditietraining is inderdaad dat de vorm kan dalen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef Tomhoog het volgende:
Voor die ene speler van 19 jaar..36.000¤ aan over gehouden ;o
conditie training is standaart vorm daling?
en me coach heeft een leiderschap van waardeloos ineens.. wat te doen
ps
sta nog steeds 2de en weer gewonnen![]()
Je promoveert zowiezo door de herstructurering (alle bot-teams worden eenmalig verwijderd), dus ik zou gewoon proberen zo hoog mogelijk te eindigen.quote:
Nee, alleen mensen met een vaste internetverbinding zoals kabel of adsl worden toegelaten. Probeert u het later nog eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef -J-D- het volgende:
Hoi. Kan ik lid worden van de fed? Hoe?
Weet ik, maar is dit niet gewoon best slecht? Beste om een nieuwe coach aan te nemen of niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:53 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Een nadeel van conditietraining is inderdaad dat de vorm kan dalen.
Coaches dalen eerst in leiderschap tot rampzalig, daarna gaan ze verder met coachvaardigheid.
Wanneer ze dalen is random, maar de eerste keer is altijd na 1 seizoen.
Conditietraining betekent niet per definitie vormdaling, maar wel een (erg) vergrote kans op vormdaling.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef Tomhoog het volgende:
Voor die ene speler van 19 jaar..36.000¤ aan over gehouden ;o
conditie training is standaart vorm daling?
en me coach heeft een leiderschap van waardeloos ineens.. wat te doen
ps
sta nog steeds 2de en weer gewonnen![]()
Zoals Daemon al zei, promoveren doe je sowieso wel ivm de herstructuering (kutwoordquote:
Heb je wel een goed trainingsbeleid enzo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:14 schreef Remco_h het volgende:
ik sta "lekker" 8ste in mijn league vi.448, na 2 seizoenen in de vi terug naar de vii![]()
Volgend seizoen wat oude knarren eruit en wat versterking in de verdediging regelen..
als je 2 seizoenen slecht presteert komt er echt weinig geld binnen......
ben geen prutser.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zoals Daemon al zei, promoveren doe je sowieso wel ivm de herstructuering (kutwoord). Daarnaast denk ik dat als je X waardig bent je de IX ook wel aankunt. De X is maar een seizoen jonger dan de IX, dus denk niet dat het niveauverschil zo groot is. Handhaven in IX moet in ieder geval geen probleem zijn als je een goed trainingsbeleid hebt, omdat het grootste deel van de IX'ers toch prutsers zijn.
Ik heb precies hetzelfde:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:41 schreef Lennox het volgende:
Trieste regel dat je geen coach aan kan nemen als je deze week nog in de min staat.
Kapitaal: -160 411 ¤ (319 831) ¤
Dan volgende week maar een nieuwe (goed/slecht) aannemen.
Gaat buddy trouwens van een goed coach uit, of past hij de "trainingstijd" aan als hij % uitrekent?
quote:Verander van coach
Extern aannemen
Je hebt niet genoeg geld om deze coach in te huren. Je hebt maar -22 765 ¤ en het kost 268 700 ¤ om hem coach te maken. De bank wil je maar een maximale lening van 200 000 ¤ geven. Probeer het later nog eens, als je voldoende geld gespaard hebt.
quote:
ik speel nu mijn 5e seizoen en begin nu de vruchten af te werpen van mijn seizoenen lange Playmakiong training...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:16 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Heb je wel een goed trainingsbeleid enzo?
Dat ook, maar komt door refreshen enzo, de pagina stond al ff open dus had de reacties nog niet gezienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:22 schreef Yankee_One het volgende:
He Frits.
Op deze pagina heb je nu al 2 keer het verhaal van iemand exact lopen navertellen.
Verveel je je ofzo![]()
no offence![]()
I'm the chosen one.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:09 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook het grootste deel
Lezen kreng
Klopt het heeft even de tijd nodig voor je echt winst begint te maken, maar als het eenmaal op gang isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:01 schreef Remco_h het volgende:
[..]
ik speel nu mijn 5e seizoen en begin nu de vruchten af te werpen van mijn seizoenen lange Playmakiong training...
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
hallo -J-D- en SuperWeber, leuk dat jullie langs zijn gekomen bij deze gezellige fed
je kunt lid worden door bij Hattrick je aan te melden bij "Federaties". Even een motivational speech voor jezelf achterlaten en het komt goed
trouwes, optiefen met die irritante avatarsmoet ik weer gaan lezen boven de avatar wie wat geschreven heeft
de awards op dit moment zijn primaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Is er nu al nieuw leven voor de awards?
Of wou je ze zo houden?
nog en paar dagen.quote:
Volgens mij snapt H76 de hele awards niet echtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
de awards op dit moment zijn prima![]()
elk seizoen worden ze een beetje ge-update of uitgebreid, gaat prima toch, zonde om ze weg te doen.
Jawel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:42 schreef maniack28 het volgende:
Hmmm.. ff een vraagje naar aanleiding van het vorige lijstje.
Dit is mijn huidige positie: Ranglijst: 2677
En in V zitten volgend seizoen: 681 t/m 2728
Dat betekend toch niet dat ik in V blijf?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:42 schreef maniack28 het volgende:
Ik vrees het ergste voor je...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:42 schreef maniack28 het volgende:
promotie van dezelfde award.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:59 schreef Flappekz het volgende:
Dat vraagt toch om een award voor Joralf?![]()
![]()
schlemiel van de fedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:59 schreef Flappekz het volgende:
Dat vraagt toch om een award voor Joralf?![]()
![]()
Ga jij snel een inburgeringscursus volgen. Je beheerst de taal van dit land niet. Of in jouw taal: je beheersd de taal van dit lant nied.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:42 schreef maniack28 het volgende:
Daar zat ik ook over te denken ja, lijkt me logisch dat eerst de P/D duels gespeeld worden en de directe P/D uitgevoerd worden en dat daarna pas gekeken wordt naar de rankings.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:16 schreef maniack28 het volgende:
Ga jij ff snel breedbandinternet nemen, inbellen is zoooooo 1990
Maar ff serieus... dat kan toch niet waar zijn dat ik in V blijf, volgens mij is die situatie pas na prom/degradatie?
heb je geluk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:36 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou het niet weten Flappekez.. maar zoals ik het nu lees gaat eerst p/d maar sta ik daarna hoger op de lijst dan de niet gepromoveerden VI'ers (omdat ik uit V kom) en dus zou ik weer terug promoverenmaar dat kan ik me niet voorstellen aangezien er zoveel degradanten zijn en die zijn toch niet allemaal slechter dan ik?
Edit, antwoord van hattrickforums:
Je zal waarschijnlijk degraderen, aangezien je laatste staat in je reeks zal je eerst de rangschikking overnemen van iemand die stijgt uit VI. Dus jouw huidige rangschikking is niet van toepassing.
Ja idd... maar stel dat ik allerlaatste wordt van de hele V, dan wissel ik van ranglijst met de beste van VI. Vervolgens zit ik dus in VI en hij in V. Daarna worden er een x aantal botteams uit V gehaald. Stel dat dat er 10 zijn, dan schuif ik dus 10 plaatsen op en vervolgens kom ik dan toch weer in V uit. Of is mijn redenatie nu verkeerd?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:58 schreef MyImmortal het volgende:
ik neem ook aan dat dat na promotie/degradatie is anders heb ik nog niks aan het eindigen op de 1e of 2e plek dan promoveer ik alsnog niet na mijn inspanningen
That sounds reasonable thoughquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja idd... maar stel dat ik allerlaatste wordt van de hele V, dan wissel ik van ranglijst met de beste van VI. Vervolgens zit ik dus in VI en hij in V. Daarna worden er een x aantal botteams uit V gehaald. Stel dat dat er 10 zijn, dan schuif ik dus 10 plaatsen op en vervolgens kom ik dan toch weer in V uit. Of is mijn redenatie nu verkeerd?
Er kunnen natuurlijk altijd Bot-teams uit IV degraderen, dan schuift iedereen weer op, al zullen het er daar natuurlijk nog minder zijn als in V, als ze er al zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:11 schreef maniack28 het volgende:
Hmm .. toch niet... want de botteams zijn dan al gedegradeerd (is wel aannemelijk) dus ik neem aan dat er niemand zal opschuiiven vanuit VI terug naar V omdat er geen teams meer verwijderd worden. VI voor mij dus (pfiew.. gelukkig)
Ah, dat van die herstructurering (quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zoals Daemon al zei, promoveren doe je sowieso wel ivm de herstructuering (kutwoord). Daarnaast denk ik dat als je X waardig bent je de IX ook wel aankunt. De X is maar een seizoen jonger dan de IX, dus denk niet dat het niveauverschil zo groot is. Handhaven in IX moet in ieder geval geen probleem zijn als je een goed trainingsbeleid hebt, omdat het grootste deel van de IX'ers toch prutsers zijn.
Ik heb vanmiddag je team eens bekeken maar denk wel dat je IX waardig bent hoor, die hele competitie stelt nog niks voorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:54 schreef Murray het volgende:
[..]
Ah, dat van die herstructurering () wist ik niet.. dan ga ik idd maar vol voor de 2e plek.
Promoveren zag ik niet zo zitten omdat ik pas halverwege vorig seizoen begonnen ben, benieuwd of het het dan al red in IX.
Maar goed, eerst maar eens die 2e plek halen.
Bedankt, voor deze nuttige toevoeging aan de discussie!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:42 schreef Grumpey het volgende:
oi!
Rechts staat onder forums 'advertensies', daar ff kijken of er zelf een plaatsen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heeft er iemands toevallig nog geen Friendly ? (zal wel niet maja |-))
Bedankt! was me nog nooit opgevallenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:39 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Rechts staat onder forums 'advertensies', daar ff kijken of er zelf een plaatsen.
Binnen 5 min. gegarandeerd een friendly.
Ja, lijkt me logisch..quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:59 schreef AirRaid het volgende:
wordt vanavond afgeschoten, heb mijn b-elftal opgesteld
Klaagbaak...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
Opnieuw installeren werkt ook niet, godver kut HAM
Of zal ik zeggen kut Windows? Aangezien Windows dit wel vaker geflikt bij andere progjes en alleen een format c: dan nog werkt
Neequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:29 schreef twisteddlogic het volgende:
Moet je voor Hattrick Organiser betalen?
Hij won maar 3-4 van een V, dus er is zeker hoop. Succesquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:39 schreef Grumpey het volgende:
Dank allen voor aanmoedigen!
Maar verwacht wel verlies dit keer (dit keer echt), verder komen gaat niet lukken.
hehe, yeah!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Hij won maar 3-4 van een V, dus er is zeker hoop. Succes
zal wel spannend worden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:03 schreef Grumpey het volgende:
63000 spectators arrived at Grumpalace, where weather conditions were pretty good for football. Grumpelix tactics involved an interesting 4-4-2 combination. The following players had been chosen: Gabrielsson - Turcu, Pintore, Aldana Amaya, Brandsma - Hedstrand, Schlütterf, Panek, Isom - Grumede, Manchego.
Midgard had chosen a strategic 5-3-2 formation. Lineup: Kokhuis - Eenhoorn, Eisma, Gehrmann, Keijsers, Koman - Börjesson, Tillér, Månblad - Oude Nijeweme, van Rijkom.
Counter-attacking seemed to be the preferred strategy of Grumpelix. Counter-attacking seemed to be the preferred strategy of Midgard.
LOL, we hadden beide nog nooit gecounterd
Jammer dat je toch nog 4 middenvelders hebtquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:18 schreef Grumpey het volgende:
zijn verdediging sterker....denk maar een keer of 7 ofzo
Maar als mijn middenveld net iets zwakker is, maak ik serieus kans...haha, heb nog nooit gehoopt op een zwakker middenveld
waarvan 1 titanic offensive winger hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:22 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jammer dat je toch nog 4 middenvelders hebt
Pingelsquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:42 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hopen op een counterkans
Hopen dat het penals worden iig
Daarop heeft hij natuurlijk net zoveel kansquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:52 schreef Lennox het volgende:
60/40 is heerlijk counter gemiddelde
Succes 2e helft
SE kan toch ook?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:04 schreef Grumpey het volgende:
het is nu wel definitief vrees ik....volgende week dus fokcup.....kan gelijk door
vind 2-0 verliezen nog best netjes, ik speel namelijk ook PIC, en het is toch een ex-kampioen van Nederland paar seizoenen terug nog.... maar het zal wel niet bij 2-0 blijven.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:13 schreef komrad het volgende:
2-0 is idd tegen zo'n defense te veel
Hoezo? Hoop je nog op 2-2?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vind 2-0 verliezen nog best netjes, ik speel namelijk ook PIC, en het is toch een ex-kampioen van Nederland paar seizoenen terug nog.... maar het zal wel niet bij 2-0 blijven.
PIC maakt met counteren toch niks uit?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vind 2-0 verliezen nog best netjes, ik speel namelijk ook PIC, en het is toch een ex-kampioen van Nederland paar seizoenen terug nog.... maar het zal wel niet bij 2-0 blijven.
ik moet nog een paar uurtjes wachten maar we weer een leuke vlag danquote:
knieblessure is maximaal 3 wekenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:32 schreef Tomhoog het volgende:
. Na 22 minuten moest Remco Chichu worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander
Hoe erg is dit? Op fokhattrick kon ik het niet precies vinden..iig best kut dat nou net hij het moest zijn
28jaar oud
Zo kwam ik net ook 0-1 achter tegen een stel finnen....maar die denken dat ze aan het ijshockeyen zijn, mn beste trainee eruitquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:41 schreef AirRaid het volgende:
Menno Beugels zorgde in de 54e minuut voor een 0 - 1 voorsprong. Het doelpunt kwam uit een penalty wegens hands in het strafschopgebied.
quote:
ik heb eigenlijk nooit een compleet fitte selectie. overigens heb ik ook fysio's.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:45 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het handig om dokters te nemen.. zo ja hoevel...waarom heb ik elke keer als er net een blessure voorbij is gelijk een volgende..![]()
30 jarige 3* vleugelspeler. daar heb je voor 20k een nieuwe voorquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nooit een compleet fitte selectie. overigens heb ik ook fysio's.
maar is de speler het wel waard?
Atletico Aelse - United Black Panther (78 minuten gespeeld) 0 - 2quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef AirRaid het volgende:
Uitdagingen: 1
United Black Panthers
Aanvangstijd: 08-03-2006 om 17:30
Speelterrein: AelserDome, Normaal. Geregeld!
hoogmoed komt voor de val.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:05 schreef foetre het volgende:
[..]
Atletico Aelse - United Black Panther (78 minuten gespeeld) 0 - 2![]()
![]()
Zijn er nog mensen die al in de KO zitten die willen verliezen?
Nadat hij af is gelopen, of nadat je hem hebt gewonnen.quote:
Beide natuurlijk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nadat hij af is gelopen, of nadat je hem hebt gewonnen.![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef Daemon19 het volgende:
Dit is de 3e bejaarde op rij die er met een blessure afgaat.
Op 5 februari een 32-jarige met +5 eraf (bij zn huidige club heeft ie nog +3).
Op 26 februari een 32-jarige met +3 eraf (bij zn huidige club nu nog +2).
En vandaag (8 maart) een 28-jarige met +4 eraf, die zetten we er morgenavond dus ook op..
Gekocht voor 79kquote:Giosue' Balzamo (87451635)
20 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 790
Loon: 1 032 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Wie kent het probleem? Heb ik vaker gehad met bijvoorbeeld Winamp. Wie helpt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:11 schreef FritsFluitketel het volgende:
Grumpey succes straks
Hier is HAM kapot ofzo.. hij geeft gelijk het bekende XP venstertje als een programma vastgelopen is, zonder ook maar een stukje HAM gezien te hebben.
deed tie bij mij ook,quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wie kent het probleem? Heb ik vaker gehad met bijvoorbeeld Winamp. Wie helpt?
Heb dat kreng de hele nacht uitgehad dus dat had dan ook moeten werkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:02 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
deed tie bij mij ook,
Computer uit en half uur uit laten en dan opnieuw opstarten werkte bij mij.
En trouwens, mijn zondag +2 geblesseerd geraakte Trainee, heeft sinds vanochtend +1(maar kan wel trainen!)Dat worden deze week dus 11 verdedigers met volledige training.
Als je dat vertaald krijg je tamirk13 arenaquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:45 schreef pekel het volgende:
International Friendly -> Israel
tamirk13 - vv Emmen
Datum: 14-03-2006 om 20:30
MatchID: 69087230
Stadion: סנטיאגו ברנבאו
leuke stadionnaam
Don't fuck with Jews mênquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:45 schreef pekel het volgende:
International Friendly -> Israel
tamirk13 - vv Emmen
Datum: 14-03-2006 om 20:30
MatchID: 69087230
Stadion: סנטיאגו ברנבאו
leuke stadionnaam
leiderschap + ervaring.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:54 schreef Flappekz het volgende:
Waar moet een future coach aan voldoen?
ligt eraan hoe goed je je coach wil hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:58 schreef Flappekz het volgende:
maar ik welke waarden moet ik ongeveer denken?
goed/matig minimaal d8 ik..quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:58 schreef Flappekz het volgende:
maar ik welke waarden moet ik ongeveer denken?
thanx for the helpquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
ligt eraan hoe goed je je coach wil hebben natuurlijk.![]()
moet je even daemon bedanken.quote:
speciaal voor jou ge-edit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:16 schreef Daemon19 het volgende:
Het is daemon, waarom schrijft iedereen dat verkeerd?![]()
who the fuckquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:07 schreef SuperWeber het volgende:
Deamon??
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=deamon&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:07 schreef SuperWeber het volgende:
Deamon??
nee. Mn hele gastenboek en persco geschiedenis is weg. Moesten die hufters me maar een beetje behoorlijk proberen te bereikenquote:
nopequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:10 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ga je 22 maart naar Ajax - Roda? Ik zit als het goed is in 411
Daarom, wist dat je 410'er wasquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nope
Anders had je in het vak naast me gezeten. Hadden we ff een biertje gedaan
heb je aan 1 kaart genoeg of wil je er meerdere?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:08 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Daarom, wist dat je 410'er was
Volgend jaar seizoenskaart (rijbewijs) en ik ben aan het overwegen om en kaart op 410 te nemen, mooi vak
nee alex werd gewoon vernederd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
Hives, Uddel
we hebben ons gisteravond gespaard.
expect the worst zaterdag, muhahhaah
Je bedoelt voor Roda of seizoenskaart?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je aan 1 kaart genoeg of wil je er meerdere?
Kan slim zijn, aangezien de prijzen van middenvelders behoorlijk laag zijn atm. (ik weet niet hoe het met andere spelers zit..)quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:50 schreef Flappekz het volgende:
Help, ik twijfel.
Ik train nu iets meer dan een seizoen verdedigers. Zal ik hiermee doorgaan? Of zal ik Playmaking gaan trainen? Op dit moment levert het trainen van derdedigers niet zo veel op dat ik me flink kan versterken op het middenveld en in de aanval. Graag jullie tips en/of ideeen hierover.
It sure does!quote:
seizoenskaartquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:40 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Je bedoelt voor Roda of seizoenskaart?
Voor Roda moeten de kaarten nog besteld worden, zodra ik weet wie er meegaan bestel ik gelijk, dan kan dat nog wel
Seizoenskaart weet ik nog niet. Waarschijnlijk neemt een vriend ook een seizoenskaart maar das nog niet duidelijk. Neem iig zelf een kaart
VK >![]()
![]()
Op zich zou verdedigen trainen toch een van de meest winstgevende training zijn en tja je bent pas 1 seizoen bezig, verwacht ook niet dat je na 1 seizoen pm trainen dikke winst gaat maken. Ik zou zeggen train nog even door, dan komt de winst pas binnenstromen vermoed ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:50 schreef Flappekz het volgende:
Help, ik twijfel.
Ik train nu iets meer dan een seizoen verdedigers. Zal ik hiermee doorgaan? Of zal ik Playmaking gaan trainen? Op dit moment levert het trainen van derdedigers niet zo veel op dat ik me flink kan versterken op het middenveld en in de aanval. Graag jullie tips en/of ideeen hierover.
heb ik ook goeie verdediging.. zelfs nog een divisie lager..quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:00 schreef Flappekz het volgende:
Mijn huidige spelers leveren niet zo veel op hoor, dus echt goede trainees zal ik ook weer niet kunnen kopen. Maar wat wil je, in divisie X? Tevens heb ik geen geld meer op de bank. Ik hoop dat ik morgen met de TU wat meer 17jarige goed verdedigers heb, zodat ik weer wat geld opzij kan zetten.
Zit nu echt met een dilemma....voor X-begrippen heb ik een goede verdediging (65 HTstats), maar mn middenveld en aanval zuigen echt behoorlijk![]()
Thanx voor je reactie, Daemon19![]()
@ MyImmortal -> is het wijs om 17jarige verdedigers vanaf redelijk (goed is te duur) door te trainen tot ze ongeveer 19 zijn?
ik zal wel antwoordenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:00 schreef Flappekz het volgende:
Mijn huidige spelers leveren niet zo veel op hoor, dus echt goede trainees zal ik ook weer niet kunnen kopen. Maar wat wil je, in divisie X? Tevens heb ik geen geld meer op de bank. Ik hoop dat ik morgen met de TU wat meer 17jarige goed verdedigers heb, zodat ik weer wat geld opzij kan zetten.
Zit nu echt met een dilemma....voor X-begrippen heb ik een goede verdediging (65 HTstats), maar mn middenveld en aanval zuigen echt behoorlijk![]()
Thanx voor je reactie, Daemon19![]()
@ MyImmortal -> is het wijs om 17jarige verdedigers vanaf redelijk (goed is te duur) door te trainen tot ze ongeveer 19 zijn?
17 jarige zou ideaal zijn om omhoog te trainen ja, zou ook leuk zijn als ze wat passing hebben, om afentoe counter te spelenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:00 schreef Flappekz het volgende:
Maatje en ik willen volgend jaar ook op 410. Hij had aanvraag voor mij en hem ingestuurd. Ben benieuwdquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
seizoenskaart. Maar bedacht me net dat er voor 409 nog genoeg over zijn
. Had anders mss wat kunnen regelen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:28 schreef Jonks het volgende:
Speler
Yes!
Mijn 2e U20, en dit keer van hét land!
410 410 410quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Sinds vandaag:
![]()
![]()
Emiel Immerzeel [playerid=76907051]
18 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Maakt deel uit van het U-20 Nederland-team!
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 060
Loon: 2 040 ¤/week
Eigenaar: Fc Der Freddy
Waarschuwingen: 1
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant +1
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Yes!
Hives, kan ik je eerdaags ff spreken op MSN of IRC over 409/410 enzo?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Beste stefmans, dat heb je goed gezienquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:43 schreef stefmans het volgende:
Beste FritsFluitketel, 5 posts achter elkaar.![]()
ik dacht eerst dat meerdere mensen datzelfde icoon haddenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:46 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Beste stefmans, dat heb je goed gezien
Heb geen zin al m'n quotes op te sparen voor één post, ik reageer altijd per post als ik wat zie waarop ik wil reageren
Dat dacht ik bij het voor het eerst binnendringen van dit topic toen ook.. maar dan andersom.. ik dacht juist dat één iemand veel gepost had, maar iedereen had hetzelfde icoontjequote:Op donderdag 9 maart 2006 22:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat meerdere mensen datzelfde icoon hadden![]()
Zal dat tegenvallen als je derde wordt..quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ziet ernaar uit dat ik kampioen ga worden
De nummer 1 heeft dan 5 punten voorsprong op mij, maar die ga ik wegwerken als het goed is.Één na laatste wedstrijd moet ik tegen hem, waarmee ik denk ik drie punten ga pakken met MOTS aangezien de laatste wedstrijd tegen een prutser is. Moet voor de tijd nog ergens twee punten zien te pakken maar aangezien hij nu een lastig programma heeft én nu ook met een trainingsswitch begonnen is (en de tactiekswitch zondag laat beginnen
) waar hij zelf al niet eens vertrouwen in heeft
moet dat kunnen.
Moet ik natuurlijk zelf wel alles winnen, maar dat moet mogelijk zijn, aangezien de lastigere wedstrijden later pas komen en ik dus tijd heb m'n TS wat op te krikken
Ik vroeg me altijd af hoe dat ging, hoe er een 'derde' stadion wordt geregeld.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:01 schreef AirRaid het volgende:
vet er wordt een oefenwedstrijd op mijn veld gespeeld (en ik doe niet mee aan de wedstrijd)
FC Knudde14 - The-longest-yard
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 15-03-2006 om 17:00
MatchID: 69057114
Stadion: AelserDome
Sinds vandaag:
![]()
![]()
Emiel Immerzeel [playerid=76907051]
18 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Maakt deel uit van het U-20 Nederland-team!
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 060
Loon: 2 040 ¤/week
Eigenaar: Fc Der Freddy
Waarschuwingen: 1
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant +1
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Yes!
Je gaat zeker promoveren door de herstructurering. Maar vergeet je jeugdopleiding maar voorlopig. Ik zou me zoveel mogelijk richten op trainen en gewoon kijken op welk moment je hem anders zou verkopen. Omdat je niet zoveel geld heb zou ik hem verkopen en dan een goede 17 jarige daarvoor terugkopen. DIe zijn op dit moment redelijk goedkoop in vergelijking met het het begin van het seizoen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaa 2 gepopt![]()
1 van deze spelers is deze knul van 19, in redelijk vorm:
Conditie: zwak
Positiespel: uitstekend
Passen: matig
Verdedigen: matig
Scoren: matig
Gepopt van goed positiespel naar uitstekend. Zit te twijfelen of ik hem nu zal verkopen of behouden... volgens transfervergelijking zal ie zo'n 3 ton opbrengen, en ik sta nu 2 ton in de min. Maar, als ik hem verder train dan levert ie later ook veel meer op natuurlijk. Ik sta nu 3e in de 10e divisie en ga misschien/hopelijk promoveren, dus dan kan ik ook wel wat goede spelers gebruiken denk ik. Maar aan de andere kant wil ik ook graag uit mijn schulden zodat ik wat kan gaan investeren in jeugdopleiding.
Choices choices![]()
3 leuke stijgersquote:Vicente España
TSI = 24 340, 21 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
-------------------------------------------------------------------------
Mikael Käri-Zein
TSI = 24 390, 21 jaar, uitstekend in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
-------------------------------------------------------------------------
Per Eriksson
TSI = 21 580, 21 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: matig
Hmm herstructurering? Ik weet nergens wat vanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:17 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Je gaat zeker promoveren door de herstructurering. Maar vergeet je jeugdopleiding maar voorlopig. Ik zou me zoveel mogelijk richten op trainen en gewoon kijken op welk moment je hem anders zou verkopen. Omdat je niet zoveel geld heb zou ik hem verkopen en dan een goede 17 jarige daarvoor terugkopen. DIe zijn op dit moment redelijk goedkoop in vergelijking met het het begin van het seizoen.
Lees dit:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm herstructurering? Ik weet nergens wat van![]()
![]()
Anywayz, zat er zelf toch misschien aan te denken om hem over 8 weken te verkopen als ie formidabel positiespel heeft.. dan is het aan het begin van het seizoen (al istie dan wel 20)
quote:05-12-2005
Hattrick is in de afgelopen paar jaar geweldig gegroeid. Dat is natuurlijk heerlijk! Echter, de grotere landen kampen nu met een aantal problemen als gevolg van een divisiestructuur die onder de 7e divisie niet uitdijt. Daarom gaan we die divisiestructuur aanpakken. Op de lagere niveaus komen er per divisie meer clubs bij (maar we blijven spelen met 8 teams per competitie!). Tegelijk houden we een eenmalige schoonmaak onder de eigenaarloze clubs.
Waarom?
De huidige divisiestructuur van Hattrick zou je kunnen omschrijven als "flesvormig". De reden dat we voor die structuur hebben gekozen, een aantal jaren terug, was onze beperking in capaciteit versus performance. In de loop der tijd is onze capaciteit, door programma-optimalisering en uitbreiding van het serverpark, sterk vergroot. Dat heeft ertoe geleid dat we een nieuwe divisiestructuur hebben kunnen ontwerpen, die de grotere Hattrick-landen beter kan behappen dan de oude structuur.
Het nieuwe systeem heeft een bredere basis. Onderstaande tabel maakt duidelijk wat we daarmee bedoelen.
Er zijn een paar dingen die we denken te bereiken met de structuurherziening:
* Minder "dode" clubs, doordat in de steek gelaten teams hogerop in de divisies niet zo lang hoeven af te dalen tot ze de "bodem" hebben bereikt en vervangen worden.
* Kortere wachtlijsten in de meeste snel-groeiende en grote landen, omdat we nu 32.768 nieuwe clubs in één keer kunnen toevoegen, terwijl dat voorheen 8192 clubs per keer was.
* Een realistischer kans voor nieuwelingen om in een redelijke tijd naar de top te klimmen, zelfs al blijft het spel groeien. Om bijvoorbeeld 80.000 gebruikers onder te brengen in één land, zou je onder de oude structuur met 15 divisies moeten werken, terwijl de nieuwe structuur met "maar" 10 divisies toe kan.
De nieuwe divisiestructuur
Na afloop van het volgende seizoen, d.w.z. in april 2006, gaan we de divisiestructuur reorganiseren. De nieuwe structuur zal voor de divisies 1 t/m 7 gelijk blijven aan de oude, maar vanaf de 8e divisie komen er in elke divisie clubs bij, zoals het volgende tabelletje laat zien:
Clubs in divisie nr.
Div. Oude systeem Nieuwe systeem
1 8 8
2 32 32
3 128 128
4 512 512
5 2048 2048
6 8192 8192
7 8192 8192
8 8192 16384
9 8192 16384
10 8192 32768
11 8192 32768
Eenmalige verwijdering van clubs zonder eigenaar
Omdat de nieuwe divisiestructuur onvermijdelijk de normale gang van zaken rond promotie/degradatie gaat verstoren in het volgende seizoen, willen we deze gelegenheid te baat nemen om tegelijk eenmalig grote schoonmaak te houden onder de clubs zonder eigenaar. Na volgend seizoen worden alle eigenaarloze clubs gedegradeerd naar het laagste divisieniveau in je land. Hun plaatsen worden ingenomen door actieve clubs, en wel volgens de plek die zij innemen op een ranglijst.
Het ranglijstsysteem wordt uitsluitend gebruikt voor deze promotiekwestie. Je kunt er zelf aan zien hoe jouw competitie het doet t.o.v. van andere series in je divisie. Alle clubs worden gerangschikt aan de hand van de volgende criteria:
1. Hoogte divisie
2. Competitiestand
3. Aantal punten
4. Doelsaldo
5. Doelpunten
6. Loting
We onderstrepen hierbij dat deze schoonmaakactie een eenmalige aangelegenheid is en dat er geen herhalingen van te verwachten vallen in toekomstige seizoenen. Herhaald opruimen zou naar onze mening te veel verwarring geven, omdat je er dan nooit zeker bent of bijvoorbeeld een 2e plaats in je competitie promotie zou opleveren of niet. Omdat het volgende seizoen die verwarring en onzekerheid toch al in zich draagt, lijkt dit ons een goed moment om ook maar eens op te ruimen. Maar als het nieuwe systeem eenmaal is ingeburgerd, willen we niet dat zo'n rommelige situatie elk seizoen terugkomt.
Kan een gedegradeerd team hierdoor weer promoveren?
Jawel. Gedegradeerde clubs maken kans om teruggepromoveerd te worden naar de divisie waar ze vandaan kwamen, als daar genoeg plekken openvallen.
Wat gebeurt er nu precies aan het einde van het volgende seizoen?
Aan het eind van het volgende seizoen (d.w.z. pas na de kwalificatiewedstrijden) vindt er een eenmalige reorganisatie plaats in alle landen. Om te beginnen worden alle normale promoties (ook die na promotie/degradatiewedstrijden) uitgevoerd. Vervolgens worden alle clubs zonder eigenaar uit alle divisies teruggezet naar de laagste divisie van hun land. Daarna krijgt een aantal clubs promotie om de opengevallen plaatsen te bezetten die het gevolg zijn van de collectieve degradatie van de eigenaarloze clubs. Deze promotie wordt gebaseerd op de plaats die de clubs innemen op een ranglijst, die het hele seizoen zichtbaar zal zijn. Omdat de nieuwe divisiestructuur compacter wordt dan de oude, wat de lagere divisies betreft, lijkt het erop dat er veel "extra promotie" zal plaatsvinden vanuit de divisies 9 en lager.
Hoe hou ik zicht op mijn plaats op de ranglijst?
De ranglijst wordt elke week bijgewerkt. Dat geeft je een beeld van je kans op één van de extra promotieplaatsen die na het volgende seizoen beschikbaar komen.
Blijft het bij 8 clubs per competitie?
Ja. Dit wordt niet veranderd.
welkom to the world of def trainingquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:51 schreef Yankee_One het volgende:
TSI 1310 (+1630/-320)
Vorm (+7/-5)
Def +2
2 maal 17 jaar naar uitstekend verdedigen
Met zwak en matig passen
Volgende stijgers over 4 weken![]()
Heet dat een skilltradequote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:17 schreef twisteddlogic het volgende:
18-jarige--->GoedMijn eerste skilltrade
(zo heet dat toch? Dinsdag gekocht en 1 keer laten spelen)
jij traint toch passenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
welkom to the world of def training![]()
Dat heet een skilltrade..quote:
De markt gaat aan het einde van dit seizoen sowieso omhoog, veel mensen die dan spelers gaan kopen. Koop over drie weken oid je nieuwe spelers, dan ben je net voor het omslagpunt denk ik. :j)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:33 schreef maniack28 het volgende:
Even een vraagje aan de kenners (of degenen die er ideeen over hebben).
Over 5 weken is het seizoen voorbij. Momenteel train ik nog 20 spelers op shooting. De markt is al flink ingezakt (gem. world class middenvelder is 2.6 miljoen), maar hoe ver gaat die markt nog inzakken? Wanneer is het juiste moment om te kopen. 3 of 4 weken loon extra voor zo'n mid is slechts 40k, dus dat compenseert al aardig als die speler straks weer 100-200k duurder is omdat de markt klaar is met zakken. Met andere woorden dus: wat is het omslagpunt in een seizoen?
Idd hier ook enige vormdaling, die wereldklasse verdediger weer naar zwak nadat hij vorige week van slecht naar matig gestegen was. Daarnaast nog wat andere pijnlijke vormdalersquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:49 schreef MyImmortal het volgende:
Wat een belabberde TU. Op zich heb ik een leuke stijging een 19 jarige naar briljant pm en een skilltrade die gestegen is. Maarja dan zitten er 2 enorme vormdalingen in je team een winger die pm heeft van goed naar matig vorm zakt
en mijn 2e beste mid die naar zwak vorm daalt
. En net nu ik komende zondag een belangrijk duel heb waarbij ik alle beetje midfield voor nodig heb
Dan heb je het over trainees, Joralf zocht wereldklasse middenvelders.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:05 schreef Lennox het volgende:
Aanbod wordt ook weer groter aan eind vh seizoen. Dat drukt de prijs ook hoor. Ik had 2 leuke trainees gekocht aan eind van het seizoen. Ook spelers in belabberde vorm kopen is dan opzich goed te doen. Lekker laten spelen in B-team + tussenseizoen en met winst verkopen of in je A team houden.
Heb er zo ook 3 in mn team gehad. 1 verkocht met winst en daar had ik die 2 andere gratis voor
TSI 2.030 -420 1.610
Vorm 9 -4 5
Verdedigen 1 0 1
Om te kopen, denk ik in week 13/14.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:33 schreef maniack28 het volgende:
Even een vraagje aan de kenners (of degenen die er ideeen over hebben).
Over 5 weken is het seizoen voorbij. Momenteel train ik nog 20 spelers op shooting. De markt is al flink ingezakt (gem. world class middenvelder is 2.6 miljoen), maar hoe ver gaat die markt nog inzakken? Wanneer is het juiste moment om te kopen. 3 of 4 weken loon extra voor zo'n mid is slechts 40k, dus dat compenseert al aardig als die speler straks weer 100-200k duurder is omdat de markt klaar is met zakken. Met andere woorden dus: wat is het omslagpunt in een seizoen?
Dat heb je fout, heel veel mensen die promotie/degradatie spelen zullen juist dan spelers kopen. Of mensen die en paniek aankoop doen om een titel te halen etc. Dus de prijzen schieten dan al flink omhoog.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:19 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
terwijl op het einde van het huidige seizoen niet veel nieuwe aankopen worden gedaan.
Sorry, heb het aangepast..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:39 schreef maniack28 het volgende:
week 15 is toch al het tussenseizoen
want een seizoen is 14 weken + 2 weken tussenseizoen
Ik denk dat ik de week van de eennalaatstewedstrijd mijn slag ga slaan
Denk dat dat wel meevalt, als je het geld hebt dan had je al een speler gekocht.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat heb je fout, heel veel mensen die promotie/degradatie spelen zullen juist dan spelers kopen. Of mensen die en paniek aankoop doen om een titel te halen etc. Dus de prijzen schieten dan al flink omhoog.
dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Sorry, heb het aangepast..
[..]
Denk dat dat wel meevalt, als je het geld hebt dan had je al een speler gekocht.
En bovendien denk ik niet dat de mensen die zulke spelers kunnen kopen, snel paniekaanvallen krijgen.
Rond de 200k, met uitschieters naar boven en beneden hier en daar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:02 schreef Lennox het volgende:
Ik zit trouwens een beetje te koekeloeren voor een Uitstekend PM middenvelder (Ik heb nu alleen maar redelijk / Goed)
Uitstekend pm/conditie + zwak passen. Wat is beetje redelijke prijs? (Leeftijd tussen 22 en 28).
Sta na aankoop van coach 60k in de plus + nog wat extra vanwege thuiswedstrijd.
Ik denk ook dat het nu slim is om naar zulke gasten te kijken?
quote:Roël Paulissen
13-03-2006 om 18:32
minus totale vergoedingen: - 14,68%
100 000 ¤
(85 320 ¤)
Rolf Riis
13-03-2006 om 18:31
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Adrian Abel Bouille
13-03-2006 om 16:19
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Sami Vihervuori
13-03-2006 om 15:13
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Ike Mambourg
13-03-2006 om 15:12
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Aijse Flikkenschild
Moederclub
Vorige club
13-03-2006 om 14:24
Moederclub: 2%
Vorige club: 0%
2 001 ¤
(40 ¤)
Björn Alexandersson
13-03-2006 om 13:52
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Guillaume Cavaille
13-03-2006 om 13:52
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Alessandro Trabace
13-03-2006 om 13:51
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Ennio Calvi
13-03-2006 om 12:28
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Andrés Gamarra
13-03-2006 om 12:27
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Hélder Agostinho
13-03-2006 om 12:27
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Mãrgãrit Gherghe
Vorige club
13-03-2006 om 09:03
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Viktor Skidanov
13-03-2006 om 08:39
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Alaric Dutoit
13-03-2006 om 08:33
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Cédric Philippart
Vorige club
13-03-2006 om 05:48
Vorige club: 0,25%
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Serse Piroddi
Vorige club
12-03-2006 om 21:22
1 000 ¤
(0.0 ¤)
quote:
409 hoort ook bij 410 hequote:Op donderdag 9 maart 2006 21:05 schreef Lennox het volgende:
[..]
Maatje en ik willen volgend jaar ook op 410. Hij had aanvraag voor mij en hem ingestuurd. Ben benieuwd
is goed joh. Morgen of zondag ben ik met mn gare kop wel ff op msn, anders loop van de week wel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:44 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hives, kan ik je eerdaags ff spreken op MSN of IRC over 409/410 enzo?
Weet niet of je m'n MSN hebt, anders: msn et jkoetsier punt nl
quanta costa en serieus training gehad (sommige zetten bij elke speler + zoveel)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:15 schreef komrad het volgende:
ik ga ook groots ver- en aankopen komende tijd
VK of andere def trainers, ik moet nog van een aantal high solids af, iemand die iets wil kopen van me??
over 3 weken heb ik 1.5 mil te besteden.Dus als je ff kan w8enquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:15 schreef komrad het volgende:
ik ga ook groots ver- en aankopen komende tijd
VK of andere def trainers, ik moet nog van een aantal high solids af, iemand die iets wil kopen van me??
yep. Kan alleen niet naar Ajax-Rodaquote:@ Hives Jij zit nu dus ook op 410. Denk dat ik ook naar Ajax - Roda ga. Even kijken of er nog kaarten te krijgen zijn voor 410/409
garanties zijn er niet, maar je mag ze van mij door ht ratings halen, is niet zaligmakend maar als je het niet vertrouwd heb je iig een indicatiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:42 schreef Lennox het volgende:
[..]
quanta costa en serieus training gehad (sommige zetten bij elke speler + zoveel)
Heb zeker interesse als het snelle stijgers zijn
Wat doet zo'n speler volgens zn TL vergelijking?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:00 schreef komrad het volgende:
[..]
garanties zijn er niet, maar je mag ze van mij door ht ratings halen, is niet zaligmakend maar als je het niet vertrouwd heb je iig een indicatie
als voorbeeld zal ik er 1 posten:
Christophe Goes (94643160)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 080
Loon: 720 �/week
Eigenaar: vintage fc
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
heeft al 4 trainingen gehad dus moet echt heel hoog zijn (hoewel zijn loon door zijn scoren stat vertroebeld)
Tussenseizoen is week 16 en week 1.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:39 schreef maniack28 het volgende:
week 15 is toch al het tussenseizoen
want een seizoen is 14 weken + 2 weken tussenseizoen
Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:27 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Tussenseizoen is week 16 en week 1.
quote:
mwaoh, niet echt.quote:
Nee sorry... ik ga verder met scoren en danwel spelers met veel bijstats/speciality omdat daar wel veel winst inzitquote:
dan heb ik ook nog wel iets voor je basisteam:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee sorry... ik ga verder met scoren en danwel spelers met veel bijstats/speciality omdat daar wel veel winst inzit
Sorry, maar ik koop alleen redelijk of matig def met redelijk ervaring en redelijk leiderschap. Kan daar geld mee verdienen, halen net zulke goeie ratings als uitstekend en ik hou geld over voor een beter middenveld dus meer overwicht, dus meer kansen, dus meer goals, dus meer gewonnen wedstrijdenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:39 schreef komrad het volgende:
[..]
dan heb ik ook nog wel iets voor je basisteam:
Slobodan Basta
TSI = 31 150, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: bovennatuurlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
al zeg ik het zelf
dream onquote:
leiderschap neemt af per seizoen of per 2 seizoen..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:27 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem heeft 761 K te besteden, van dit geld is hij aan het bieden op een nieuwe trainnee, maar hij wil hiervan ook een nieuwe coach. De huidige coach Sami Kansanen is een redelijke coach met redelijke ervaring die daarnaast een waardeloze[ leider is.
Nu wil ik in plaats van deze coach een goede coach opstellen. Moet ik dan ook naar ervaring en leiderschap kijken en wat nam ook al weer af na een jaar?
En als dat op is neemt dat coachgebeuren toch af?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
leiderschap neemt af per seizoen of per 2 seizoen..
Hij is namelijk te koopquote:Raanan Sela (63951249) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: flag Israel
Total Skill Index (TSI): 4 930
Loon: 1 632 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitmuntend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Goed/slecht coach kost 268k.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:27 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem heeft 761 K te besteden, van dit geld is hij aan het bieden op een nieuwe trainnee, maar hij wil hiervan ook een nieuwe coach. De huidige coach Sami Kansanen is een redelijke coach met redelijke ervaring die daarnaast een waardeloze leider is.
Nu wil ik in plaats van deze coach een goede coach opstellen. Moet ik dan ook naar ervaring en leiderschap kijken en wat nam ook al weer af na een jaar?
Dus voor 500k kan je wel een 17-jarige goed trainee kopen..
Zou ik wel wachten tot het nieuwe seizoen, met coach en trainee.![]()
Vraagprijs erbij zetten is altijd leuk..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef Oldbie het volgende:
Iemand nog een leuke middenvelder nodig??
[..]
Hij is namelijk te koop
Slechts 925kquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:11 schreef Daemon19 het volgende:
Vraagprijs erbij zetten is altijd leuk..
Op zich wel een redelijk prijs gezien zn vorm en specialiteit.quote:
Ruilen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:17 schreef komrad het volgende:
Oldbie,dna kan je dus wel een van mijn defjes kopen
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:20 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Op zich wel een redelijk prijs gezien zn vorm en specialiteit.
Ben alleen bang dat je dat er niet voor zal krijgen, gezien de stand van de transfermarkt.
heheh, ik moet al ene vracht wingers kopenquote:
dat heb ik weer.....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:29 schreef komrad het volgende:
[..]
heheh, ik moet al ene vracht wingers kopen
heb trouwens een erg leuke gezien, maar die is wel aan de prijs
Doe ik ook ongeveer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:34 schreef Oldbie het volgende:
[..]
dat heb ik weer.....
Nouja. HT technisch gezien is het hoog tijd mijn speler te verkopen. Aan de andere kant is het wel een vaste waarde op mijn middenveld. Stiekum hoop ik dat ik hem mag houden.....hoewel het economisch niet verantwoord is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |