abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35806043

Met dank aan Robar voor deze geweldige openingsbanner

Welkom bij het topic van Fokhattrick. In deze openingspost vind je alles wat je op weg moet helpen naar roem en succes. De openingspost is verdeeld in drie hoofdcategorieën. Deze bestaan vervolgens weer uit enkele subcategorieën. Hieronder zie je een overzicht.

Hattrick
  • Hattrick
  • supporter

Federatie
  • Fok! Federatie
  • De Fokcup
  • Fok!Awards

Community
  • IRC @ FOK!
  • De meet
  • Waar dient dit topic absoluut niet voor
  • Links voor hattrick
  • Huidige topics

De links verwijzen door naar sites waar meer informatie op staan en die ook in het desbetreffende onderdeel in deze Openingspost worden vermeldt.

_______________________________________________________________________________

Hattrick
    [..]

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! (wordt nog verder besproken in deze Openingspost)

Hattrick Supporter
    Hattrick Supporter is iets voor mensen die Hattrick leuk vinden en er veel tijd aan besteden. Als lid van Hattrick Supporter krijg je toegang tot verschillende nieuwe mogelijkheden die het gebruik van Hattrick leuker en makkelijker maken.

Tevens stel je het Hattrickteam in staat het spel verder te ontwikkelen. Hattrick Supporter geeft je team binnen het spel geen extra voordelen, maar vergroot wel de beleving van het spel. Op dit moment bestaat de extra service uit o.a.:

- De mogelijkheid om spelers en teams te bookmarken
    - Extra statistieken
    - Deelname aan federaties, zoals bijvoorbeeld onze prachtige Fok!Federatie
    - Je kan supporter worden van andere teams waarbij je op de hoogte gesteld wordt van hun resultaten
    - Slechts 1 banner geladen
    - Extra club opties (logo, tenue, persberichten)

Federatie

Fok! Federatie
    Kom bij de Fok! Federatie en laat zien dat je een Fokker bent De federatie organiseert allerlei activiteiten die het hattricken net nog iets leuker maakt. Met een totaal van 75 leden begint de Fok!fed (zoals het hier veel genoemd wordt) een serieuze aangelegenheid te worden. Tevens krijgen alle fedleden, die actief zijn op het forum, een leuke smiley achter hun naam. Wat houdt je nog tegen? Kijk voor meer informatie op de site van de fokfed, die te vinden is op http://www.fokhattrick.nl . De website wordt bijgehouden door Johan-Derksen
    supporter vereist

Activiteiten van de Fok!federatie
    De meest belangrijke activiteiten zijn:

De Fokcup

Dankzij de geweldige inspanningen van Nicomart en Engessa hebben we vanaf 17 Maart 2004 ook een eigen Fok!Cup. Dit houdt in dat er volgens een vast rooster tegen elkaar friendlies gespeeld worden die uit moeten wijzen wie de beste club van Fok! heeft. Tegenwoordig zijn pekel en Joralf (aka Maniack28) verantwoordelijk voor de cup. Met vragen kan je dus hullie terecht.
    Wil je meer weten kijk dan even in Het huidige Hattrick Fok!CUP-Topic

De Winnaars van de Fok!Hattrick-Awards

Aan het eind van elk seizoen worden de zogenaamde Fok!Hattrick-Awards uitgedeeld. Dit is nu al 4x gebeurd en 4x was het een doorslaand succes. Wordt dus vervolgd.

Momenteel tellen we 9 awards. De winnaars van seizoen 15 staan hieronder. Ik vraag alle winnaars van voorgaande jaren vriendelijk hun avatar niet meer te gebruiken omdat de geldigheidsdatum verlopen is.

Guus Hiddink-award:
    Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI

Grumpey

Peter Bosz-award:
    Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager

Komrad

Dirk Kuijt-award:
    Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie

Neilpad

Johan Cruijff-award:
    Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven

Johan Derksen

Rita Verdonk-award:
    Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen

De Hovenier

Koei-award:
    Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen

Jonks

Ole Gunnar Solskjaer-award:
    Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren

Refused

John Obi Mikel-award:
    Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler

Fok!Cupwinnaar-award:
    Voor de winnaar van de Fok!Cup

De winnaar heeft het recht om een seizoen lang de naam van de award in zijn fokicoon te dragen. En nee we delen geen geldprijzen uit.

Community

IRC @ FOK!
    Irc is een chatprogramma dat wordt gebruikt door de fokhattrickers. Er zijn 2 manieren om op het fokhattrick-kanaal te komen:

Webbased
    Johan-derksen is zo vriendelijk om een link te hosten en een programma te maken waarmee je webbased direct in het fokhattrick-kanaal komt.
    Klik hier voor webbased irc

Mirc:
    Mirc is een programma dat het chatten op irc wat makkelijker maakt. Aangezien het toch vrij lastig is, kan je op deze LINK een walkthrough vinden voor het instellen van Mirc.

Fokhattrick mirc
    Onze eigen Johan-Derksen heeft speciaal voor ons fokhattrickers een scriptje gemaakt voor mirc. Meer informatie kan je HIER vinden

Gedragsregels @ IRC
    Iedereen is van harte welkom op #fokhattrick, maar we willen wel graag dat je je houdt aan enkele gedragsregels. Om het gewoon gezellig te houden.
  • Je mag vloeken (als bijvoorbeeld je team achter staat) maar doe dit met mate. Ga niet constant
    lopen schelden en tieren.
  • Behandel de users met respect. Ga niet iemand lopen uit schelden of doodverwensen. Daar
    hebben we helemaal geen behoefte aan.
  • Als iemand een vraag stelt, ga hem dan niet lopen uitlachen omdat jij het antwoord weet. Iedere
    manager die begint wilt graag op weg geholpen worden en het is veel leuker om een manager te helpen.
  • Het komt vaak voor dat een user laat zien welke speler hij wilt kopen. Als hij het spelers-id gegeven
    heeft, dan verzoeken wij je NIET op deze speler te gaan bieden. Want als hij het spelers-id niet had
    gegeven, had jij de speler waarschijnlijk niet eens gezien. Geeft de user een spelers-id van een
    speler waar jij ook op wilde gaan bieden, meldt dit dan meteen.
  • ATTENTIE ATTENTIE
    Soms wordt je wel eens gebanned of gekicked op het irc kanaal. Als je niets raars gedaan hebt, kan je meteen weer terugkeren. Een vaste gebruiker vindt het soms grappig om random mensen te bannen. Dit risico loop je vooral wanneer SuperWeber in het kanaal is .

De meet
    Jazeker, ook wij fokhattrickers meeten. In de 2e week van juli besloten 4 users met elkaar een pilsje te drinken terwijl ze de wedstrijden live op hadden staan. Dit is zo goed bevallen, dat er een vervolg kwam. Maar dan met meer fokhattrickers. Meer informatie over deze fantastische meet en komende meetings vind je in dit topic

je vragen en/of opmerkingen met betrekking tot de fokhattrick meet, kan je sturen naar Johan-Derksen(362390)

Links voor hattrick
    We hebben een aantal links Die betrekking hebben tot hattrick. Deze staat boordevol informatie, voor beginnende en gevorderde hattrickers. Klik hier voor een overzicht van de fokhattrickers hoogst gewaardeerde links

voor managers die net beginnen, raden wij deze website aan. Lees deze eerst door en als je dan iets niet snapt, kan je het natuurlijk vragen.

Oude topics
    Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattrick topics die op fok zijn geweest.

Lees nu alles over Grumbler en andere ‘cult-helden’:

#001 | #002 | #003 | #004 | #005 | #006
    #007 | #008 | #009 | #010 | #011 | #012
    #013 | #014 | #015 | #016 | #017 | #018
    #019 | #020 | #021 | #022 | #023 | #024
    #025 | #026 | #027 | #028 | #029 | #030
    #031 | #032 | #033 | #034 | #035 | #036
    #037 | #038 | #039 | #040 | #041 | #042
    #043 | #044 | #045 | #046 | #047 | #048
    #049 | #050 | #051 | #052 | #053 | #054
    #055 | #056 | #057 | #058 | #059 | #060
    #061 | #062 | #063 | #064 | #065 | #066
    #067 | #068 | #069 | #070 | #071 | #072
    #073 | #074 | #075 | #076 | #077 | #078
    #079 | #080 | #081 | #082 | #083 | #084
    #085 | #086 | #087 | #088 | #089 | #090
    #091 | #092 | #093 | #094 | #095 | #096
    #097 | #098 | #099 | #100 | #101 | #102
    #103 | #104 | #105 | #106

Huidige topics
    Er staan veel topics over hattrick op Fok. Dat komt omdat anders het centrale topic heel erg chaotisch wordt. Om toch je weg te kunnen vinden door het doolhof van hattrick, hebben we de topics op een rij gezet.

Hattrick Fok!-Cup
    Dit topic gaat over de Fok!-Cup. Hier kan je de deelnemers, de wedstrijden en de uitslagen vinden.

Hattrick Meeting topic
    Het topic waar alles over de diverse meetings wordt besproken. Meestal zie je er ook wel wat leuke foto’s staan 

Waar dient alle topics over Hattrick absoluut niet voor
    Om speler te promoten die geen deuk in een bakje boter kunnen schieten. Haast elke Fok!-Hattricker kent wel de regels en gaat echt niet ineens die bosjosti kopen die je al voor de 15e keer op de transfermarkt hebt gezet.

Heb je een eigenhandig een talent getraind en je wilt even laten weten dat hij te koop is, dan mag dat. Maar post je spelers met mate.

Probeer daarnaast de slowchat te beperken. Voor sommigen is dit erg gezellig, maar voor mensen die alleen met de topics meelezen kan dit erg irritant zijn.

voor vragen en/of opmerkingen kan je ht-mailen naar Johan-Derksen (362390)
    De complete openingspost is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Verbal_Kint op 07-03-2006 13:12:57 ]
  • pi_35806345
    * Verbal_Kint opent voor het eerst Fok!Hattrick topic

tevens fipo
      dinsdag 7 maart 2006 @ 13:14:54 #3
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35806368
    tvp
    Ik ben van pindavlees
      dinsdag 7 maart 2006 @ 13:21:38 #4
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_35806613
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 13:14 schreef Flappekz het volgende:
    tvp
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 13:30:21 #5
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35806885
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 13:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
    * Verbal_Kint opent voor het eerst Fok!Hattrick topic

tevens fipo
    Is er nu al nieuw leven voor de awards?
    Of wou je ze zo houden?
    My white lines go a long way
    Either up your nose or through your vein
    With nothin to gain except killin' your brain
    pi_35807359
    Fipo

Fifth post
    Signature
    pi_35807733
    Heeft er nog iemand een future coach te koop toevallig?

Ik zoek een future coach namelijk

Goed/goed moettie zijn
    Signature
    pi_35808061
    Dat future coaches zoeken is echt een kutwerk
    Signature
      dinsdag 7 maart 2006 @ 14:04:58 #9
    39256 Bonobo11
    Have a good time, all the time
    pi_35808119

TVP
    Feyenoord!!! * Barça
    pi_35808266
    Ik kom altijd Jonks op de transferlijst tegen

Goed/redelijk future coach heeft hij er staan, wel een beetje veel geld
    Signature
    pi_35808796
    Tot 900k, ik heb de passable/solid er niet uitgefilterd, qua prijs wil je die misschien wel boven solid/solid.

Hier stonden wat ID's.

hard to find

[ Bericht 24% gewijzigd door REFUSED op 07-03-2006 14:33:31 ]
    pi_35808879
    Thx

Wat zijn future coaches duur geworden trouwens. 800k voor goed/goed

Ben dat lijstje even aant doorkijken, hoop een statloze te vinden
    Signature
    pi_35808986
    Ik denk dat ik maar voor een goed/redelijk ga. Goed/goed is me net iets te duur eigenlijks
    Signature
    pi_35809856
    Hoi. Kan ik lid worden van de fed? Hoe?
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:12:04 #15
    108590 Tomhoog
    Renneuuhhh
    pi_35810603
    Voor die ene speler van 19 jaar..36.000¤ aan over gehouden ;o
    conditie training is standaart vorm daling?
    en me coach heeft een leiderschap van waardeloos ineens.. wat te doen

ps
    sta nog steeds 2de en weer gewonnen

[ Bericht 22% gewijzigd door Tomhoog op 07-03-2006 15:18:30 ]
    pi_35811625
    Trieste regel dat je geen coach aan kan nemen als je deze week nog in de min staat.

Kapitaal: -160 411 ¤ (319 831) ¤

Dan volgende week maar een nieuwe (goed/slecht) aannemen.

Gaat buddy trouwens van een goed coach uit, of past hij de "trainingstijd" aan als hij % uitrekent?
    What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
    pi_35811707
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef -J-D- het volgende:
    Ledenstop. Probeer het in het volgende topic nog eens.
    Hoi.
    pi_35811788
    Potverdorie.

Ik heb zomaar van de nummer 1, al 8 wedstrijden ongeslagen en met afstand de sterkste ploeg in mijn competitie, gewonnen.

Ik maak zelfs een behoorlijke kans om te promoveren.

Ik weet alleen niet of ik daar blij mee moet zijn.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:51:36 #19
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35812007
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:45 schreef Murray het volgende:
    Potverdorie.

Ik heb zomaar van de nummer 1, al 8 wedstrijden ongeslagen en met afstand de sterkste ploeg in mijn competitie, gewonnen.

Ik maak zelfs een behoorlijke kans om te promoveren.

Ik weet alleen niet of ik daar blij mee moet zijn.
    Wel competitie zit je?
    Hattrick: Red Daemons (506731)
    "The first rule of business is to protect your investment."
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:53:51 #20
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35812081
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef Tomhoog het volgende:

ps
    Een nadeel van conditietraining is inderdaad dat de vorm kan dalen.
    Coaches dalen eerst in leiderschap tot rampzalig, daarna gaan ze verder met coachvaardigheid.
    Wanneer ze dalen is random, maar de eerste keer is altijd na 1 seizoen.
    pi_35812198
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:51 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Wel competitie zit je?
    X.262.

Nr. 2.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:02:52 #22
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35812382
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:57 schreef Murray het volgende:

[..]

X.262.

Nr. 2.
    Je promoveert zowiezo door de herstructurering (alle bot-teams worden eenmalig verwijderd), dus ik zou gewoon proberen zo hoog mogelijk te eindigen.
    pi_35812609
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef -J-D- het volgende:
    Nee, alleen mensen met een vaste internetverbinding zoals kabel of adsl worden toegelaten. Probeert u het later nog eens.
    Signature
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:09:53 #24
    108590 Tomhoog
    Renneuuhhh
    pi_35812638
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:53 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Een nadeel van conditietraining is inderdaad dat de vorm kan dalen.
    Coaches dalen eerst in leiderschap tot rampzalig, daarna gaan ze verder met coachvaardigheid.
    Wanneer ze dalen is random, maar de eerste keer is altijd na 1 seizoen.
    Weet ik, maar is dit niet gewoon best slecht? Beste om een nieuwe coach aan te nemen of niet?
    pi_35812727
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef Tomhoog het volgende:

ps
    Conditietraining betekent niet per definitie vormdaling, maar wel een (erg) vergrote kans op vormdaling.

Je coach begint na ongeveer een seizoen te dalen in leiderschap. Steeds een niveau, de ene keer twee seizoenen geen daling, de andere keer in één seizoen twee keer. Als zijn leiderschap op rampzalig belandt is en dus niet verder kan zakken gaan de coachvaardigheden achteruit. Hier kun je niks aan doen, behalve een nieuwe coach kopen. Dit is zo om te voorkomen dat je één keer een goede coach (bijv uitstekend/goed) koopt en nooit meer een nieuwe hoeft te kopen.
    Signature
    pi_35812825
    ik sta "lekker" 8ste in mijn league vi.448, na 2 seizoenen in de vi terug naar de vii
    Volgend seizoen wat oude knarren eruit en wat versterking in de verdediging regelen..

als je 2 seizoenen slecht presteert komt er echt weinig geld binnen......
    suck my asshole taco bender
    pi_35812844
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:57 schreef Murray het volgende:

[..]

X.262.

Nr. 2.
    Zoals Daemon al zei, promoveren doe je sowieso wel ivm de herstructuering (kutwoord ). Daarnaast denk ik dat als je X waardig bent je de IX ook wel aankunt. De X is maar een seizoen jonger dan de IX, dus denk niet dat het niveauverschil zo groot is. Handhaven in IX moet in ieder geval geen probleem zijn als je een goed trainingsbeleid hebt, omdat het grootste deel van de IX'ers toch prutsers zijn.
    Signature
    pi_35812889
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:14 schreef Remco_h het volgende:
    ik sta "lekker" 8ste in mijn league vi.448, na 2 seizoenen in de vi terug naar de vii
    Volgend seizoen wat oude knarren eruit en wat versterking in de verdediging regelen..

als je 2 seizoenen slecht presteert komt er echt weinig geld binnen......
    Heb je wel een goed trainingsbeleid enzo?
    Signature
    pi_35813138
    He Frits.

Op deze pagina heb je nu al 2 keer het verhaal van iemand exact lopen navertellen.
    Verveel je je ofzo

no offence
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:25:21 #30
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_35813238
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:15 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Zoals Daemon al zei, promoveren doe je sowieso wel ivm de herstructuering (kutwoord ). Daarnaast denk ik dat als je X waardig bent je de IX ook wel aankunt. De X is maar een seizoen jonger dan de IX, dus denk niet dat het niveauverschil zo groot is. Handhaven in IX moet in ieder geval geen probleem zijn als je een goed trainingsbeleid hebt, omdat het grootste deel van de IX'ers toch prutsers zijn.
    ben geen prutser.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:31:18 #31
    39256 Bonobo11
    pi_35813443
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:41 schreef Lennox het volgende:
    Trieste regel dat je geen coach aan kan nemen als je deze week nog in de min staat.

Kapitaal: -160 411 ¤ (319 831) ¤

Dan volgende week maar een nieuwe (goed/slecht) aannemen.

Gaat buddy trouwens van een goed coach uit, of past hij de "trainingstijd" aan als hij % uitrekent?
    Ik heb precies hetzelfde:
    Kapitaal: -22 765 ¤ (310 596) ¤
    quote:
    Verander van coach

Extern aannemen

Je hebt niet genoeg geld om deze coach in te huren. Je hebt maar -22 765 ¤ en het kost 268 700 ¤ om hem coach te maken. De bank wil je maar een maximale lening van 200 000 ¤ geven. Probeer het later nog eens, als je voldoende geld gespaard hebt.
    Feyenoord!!! * Barça
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:33:42 #32
    108590 Tomhoog
    Renneuuhhh
    pi_35813516
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:25 schreef stefmans het volgende:

[..]

ben geen prutser.
    http://watbenjedan.nl?
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:39:18 #33
    27167 SuperWeber
    Heeft de afslag gemist...
    pi_35813629
    Ik wil ook lid worden
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:45:52 #34
    125053 stefmans
    pi_35813738
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef Tomhoog het volgende:

[..]

http://watbenjedan.nl?
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_35814142
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:16 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Heb je wel een goed trainingsbeleid enzo?
    ik speel nu mijn 5e seizoen en begin nu de vruchten af te werpen van mijn seizoenen lange Playmakiong training...

suck my asshole taco bender
    pi_35814301
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:22 schreef Yankee_One het volgende:
    He Frits.

Op deze pagina heb je nu al 2 keer het verhaal van iemand exact lopen navertellen.
    Verveel je je ofzo

no offence
    Dat ook, maar komt door refreshen enzo, de pagina stond al ff open dus had de reacties nog niet gezien

En daarnaast voeg ik ook nog wat nuttige informatie toe
    Signature
    pi_35814338
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:25 schreef stefmans het volgende:

[..]

ben geen prutser.
    Ik zeg toch ook het grootste deel

Lezen kreng
    Signature
    pi_35814413
    hallo -J-D- en SuperWeber, leuk dat jullie langs zijn gekomen bij deze gezellige fed

je kunt lid worden door bij Hattrick je aan te melden bij "Federaties". Even een motivational speech voor jezelf achterlaten en het komt goed

trouwes, optiefen met die irritante avatars moet ik weer gaan lezen boven de avatar wie wat geschreven heeft
      dinsdag 7 maart 2006 @ 17:12:44 #39
    125053 stefmans
    pi_35814442
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:09 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook het grootste deel

Lezen kreng
    I'm the chosen one.
    pi_35814446
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:01 schreef Remco_h het volgende:

[..]

ik speel nu mijn 5e seizoen en begin nu de vruchten af te werpen van mijn seizoenen lange Playmakiong training...

Klopt het heeft even de tijd nodig voor je echt winst begint te maken, maar als het eenmaal op gang is

Ik heb afgelopen vrijdag net voor de laatste keer PM getraind, omdat ik er niet tevreden over was. Niet omdat ik te weinig winst kreeg, maar omdat ik het niet fijn vond werken. Ben daarom nu op scoren overgestapt en verwacht eigenlijk dat ik daar ook meer winst mee ga boeken (zowel in economisch als in wedstrijdverband). Niet dat het slecht ging in de competitie (sta nu 2e), maar als ik geen positiespel getraind had stond ik eerste ivm conditietrainingen in het tussenseizoen ed. Goed.. dit verhaal heb ik al wel driehonderd keer getypt dus lees de topics er maar voor terug
    Signature
    pi_35814538
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
    hallo -J-D- en SuperWeber, leuk dat jullie langs zijn gekomen bij deze gezellige fed

je kunt lid worden door bij Hattrick je aan te melden bij "Federaties". Even een motivational speech voor jezelf achterlaten en het komt goed

trouwes, optiefen met die irritante avatars moet ik weer gaan lezen boven de avatar wie wat geschreven heeft
    Inderdaad
    Signature
    pi_35814552
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 13:30 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Is er nu al nieuw leven voor de awards?
    Of wou je ze zo houden?
    de awards op dit moment zijn prima
    elk seizoen worden ze een beetje ge-update of uitgebreid, gaat prima toch, zonde om ze weg te doen.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 17:16:48 #43
    65997 Oldbie
    Proud to be South African!
      dinsdag 7 maart 2006 @ 17:18:55 #44
    125053 stefmans
    pi_35814654
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Inderdaad
    nog en paar dagen.
    pi_35815021
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

de awards op dit moment zijn prima
    elk seizoen worden ze een beetje ge-update of uitgebreid, gaat prima toch, zonde om ze weg te doen.
    Volgens mij snapt H76 de hele awards niet echt

Houden iig die awards
    Signature
      dinsdag 7 maart 2006 @ 17:42:39 #46
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35815349
    Hmmm.. ff een vraagje naar aanleiding van het vorige lijstje.

Dit is mijn huidige positie: Ranglijst: 2677

En in V zitten volgend seizoen: 681 t/m 2728

Dat betekend toch niet dat ik in V blijf?
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 17:45:54 #47
    125053 stefmans
    pi_35815435
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:42 schreef maniack28 het volgende:

Jawel.
    pi_35815490
    quote:

dinsdag 7 maart 2006 @ 17:48:35 #49
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35815526
    quote:

Ik vrees het ergste voor je...
    Ik ben van pindavlees
    pi_35815567
    Joralf

Nog een seizoen shooting?
    Signature
    pi_35815724
    Dat is wel erg zuur...
      dinsdag 7 maart 2006 @ 17:59:15 #52
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35815779
    Dat vraagt toch om een award voor Joralf?
    Ik ben van pindavlees
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:00:11 #53
    125053 stefmans
    pi_35815805
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:59 schreef Flappekz het volgende:
    promotie van dezelfde award.
    pi_35816090
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:59 schreef Flappekz het volgende:
    schlemiel van de fed
    pi_35816207
    quote:

Ga jij snel een inburgeringscursus volgen. Je beheerst de taal van dit land niet. Of in jouw taal: je beheersd de taal van dit lant nied.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:16:53 #56
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35816256
    Ga jij ff snel breedbandinternet nemen, inbellen is zoooooo 1990

Maar ff serieus... dat kan toch niet waar zijn dat ik in V blijf, volgens mij is die situatie pas na prom/degradatie?
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_35816382
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 18:16 schreef maniack28 het volgende:
    Ga jij ff snel breedbandinternet nemen, inbellen is zoooooo 1990

Maar ff serieus... dat kan toch niet waar zijn dat ik in V blijf, volgens mij is die situatie pas na prom/degradatie?
    Daar zat ik ook over te denken ja, lijkt me logisch dat eerst de P/D duels gespeeld worden en de directe P/D uitgevoerd worden en dat daarna pas gekeken wordt naar de rankings.
    Signature
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:27:24 #58
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35816528
    Hoeveel V-divisies zijn er?

EDIT: kom er net achter dat er 256 divisie V zijn?

Dan zou dat promotie/degradatie-verhaaltje nog weleens je redding kunnen zijn ja...

[ Bericht 75% gewijzigd door Flappekz op 07-03-2006 18:36:44 ]
    Ik ben van pindavlees
    pi_35816649
    tvptje
    We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:36:04 #60
    66186 foetre
    Wielren en Hardloop addict
    pi_35816725
    Hoi
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:36:50 #61
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35816742
    Ik zou het niet weten Flappekez.. maar zoals ik het nu lees gaat eerst p/d maar sta ik daarna hoger op de lijst dan de niet gepromoveerden VI'ers (omdat ik uit V kom) en dus zou ik weer terug promoveren maar dat kan ik me niet voorstellen aangezien er zoveel degradanten zijn en die zijn toch niet allemaal slechter dan ik?

Edit, antwoord van hattrickforums:

Je zal waarschijnlijk degraderen, aangezien je laatste staat in je reeks zal je eerst de rangschikking overnemen van iemand die stijgt uit VI. Dus jouw huidige rangschikking is niet van toepassing.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:39:06 #62
    125053 stefmans
    pi_35816807
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 18:36 schreef maniack28 het volgende:
    Ik zou het niet weten Flappekez.. maar zoals ik het nu lees gaat eerst p/d maar sta ik daarna hoger op de lijst dan de niet gepromoveerden VI'ers (omdat ik uit V kom) en dus zou ik weer terug promoveren maar dat kan ik me niet voorstellen aangezien er zoveel degradanten zijn en die zijn toch niet allemaal slechter dan ik?

Edit, antwoord van hattrickforums:

Je zal waarschijnlijk degraderen, aangezien je laatste staat in je reeks zal je eerst de rangschikking overnemen van iemand die stijgt uit VI. Dus jouw huidige rangschikking is niet van toepassing.
    heb je geluk.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:42:17 #63
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35816905
    Maar het blijft een aparte situatie
    Ik ben van pindavlees
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:54:44 #64
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_35817294
    ik ben geen Fok! Fed-lid meer
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_35817421
    ik neem ook aan dat dat na promotie/degradatie is anders heb ik nog niks aan het eindigen op de 1e of 2e plek dan promoveer ik alsnog niet na mijn inspanningen
    We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 19:01:03 #66
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35817506
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 18:58 schreef MyImmortal het volgende:
    ik neem ook aan dat dat na promotie/degradatie is anders heb ik nog niks aan het eindigen op de 1e of 2e plek dan promoveer ik alsnog niet na mijn inspanningen
    Ja idd... maar stel dat ik allerlaatste wordt van de hele V, dan wissel ik van ranglijst met de beste van VI. Vervolgens zit ik dus in VI en hij in V. Daarna worden er een x aantal botteams uit V gehaald. Stel dat dat er 10 zijn, dan schuif ik dus 10 plaatsen op en vervolgens kom ik dan toch weer in V uit. Of is mijn redenatie nu verkeerd?
      dinsdag 7 maart 2006 @ 19:06:11 #67
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35817648
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 19:01 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ja idd... maar stel dat ik allerlaatste wordt van de hele V, dan wissel ik van ranglijst met de beste van VI. Vervolgens zit ik dus in VI en hij in V. Daarna worden er een x aantal botteams uit V gehaald. Stel dat dat er 10 zijn, dan schuif ik dus 10 plaatsen op en vervolgens kom ik dan toch weer in V uit. Of is mijn redenatie nu verkeerd?
    That sounds reasonable though
    Ik ben van pindavlees
      dinsdag 7 maart 2006 @ 19:11:59 #68
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35817867
    Hmm .. toch niet... want de botteams zijn dan al gedegradeerd (is wel aannemelijk) dus ik neem aan dat er niemand zal opschuiiven vanuit VI terug naar V omdat er geen teams meer verwijderd worden. VI voor mij dus (pfiew.. gelukkig )
    pi_35818775
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 19:11 schreef maniack28 het volgende:
    Hmm .. toch niet... want de botteams zijn dan al gedegradeerd (is wel aannemelijk) dus ik neem aan dat er niemand zal opschuiiven vanuit VI terug naar V omdat er geen teams meer verwijderd worden. VI voor mij dus (pfiew.. gelukkig )
    Er kunnen natuurlijk altijd Bot-teams uit IV degraderen, dan schuift iedereen weer op, al zullen het er daar natuurlijk nog minder zijn als in V, als ze er al zijn.
    pi_35818960
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 18:54 schreef The_Hives het volgende:
    ga je er nog iets aan doen??
    Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
    pi_35819695
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:15 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Ah, dat van die herstructurering ( ) wist ik niet.. dan ga ik idd maar vol voor de 2e plek.

Promoveren zag ik niet zo zitten omdat ik pas halverwege vorig seizoen begonnen ben, benieuwd of het het dan al red in IX.

Maar goed, eerst maar eens die 2e plek halen.
    pi_35821641
    Ik zit in een IX met 3 BOT's . 1 die logt 1x per maand in en die andere 2 trainen 25 jarige ....

Stelt nog niks voor die comp.
    What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
    pi_35822722
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 18:54 schreef The_Hives het volgende:
    Ga je 22 maart naar Ajax - Roda? Ik zit als het goed is in 411
    Signature
    pi_35822822
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 19:54 schreef Murray het volgende:

[..]

Ah, dat van die herstructurering ( ) wist ik niet.. dan ga ik idd maar vol voor de 2e plek.

Promoveren zag ik niet zo zitten omdat ik pas halverwege vorig seizoen begonnen ben, benieuwd of het het dan al red in IX.

Maar goed, eerst maar eens die 2e plek halen.
    Ik heb vanmiddag je team eens bekeken maar denk wel dat je IX waardig bent hoor, die hele competitie stelt nog niks voor

Ik zag dat je verdedigen trainde met 3-5-2? Stap óf over op een andere training of ga met 5 verdedigers spelen
    Signature
      woensdag 8 maart 2006 @ 11:42:51 #75
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35839220
    oi!
    pi_35845798
    wordt vanavond afgeschoten, heb mijn b-elftal opgesteld
      woensdag 8 maart 2006 @ 15:34:03 #77
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_35846774
    Heeft er iemands toevallig nog geen Friendly ? (zal wel niet maja |-))
      woensdag 8 maart 2006 @ 15:37:38 #78
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35846877
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 11:42 schreef Grumpey het volgende:
    oi!
    Bedankt, voor deze nuttige toevoeging aan de discussie!
      woensdag 8 maart 2006 @ 15:39:16 #79
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35846898
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
    Heeft er iemands toevallig nog geen Friendly ? (zal wel niet maja |-))
    Rechts staat onder forums 'advertensies', daar ff kijken of er zelf een plaatsen.
    Binnen 5 min. gegarandeerd een friendly.
      woensdag 8 maart 2006 @ 15:43:55 #80
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_35847037
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 15:39 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Rechts staat onder forums 'advertensies', daar ff kijken of er zelf een plaatsen.
    Binnen 5 min. gegarandeerd een friendly.
    Bedankt! was me nog nooit opgevallen
      woensdag 8 maart 2006 @ 15:49:32 #81
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35847225
    Ik wil graag Grumpey veel succes wensen voor straks. Bij deze

Zitten er nog meer Fok!kers in de beker?
    Ik ben van pindavlees
      woensdag 8 maart 2006 @ 15:51:21 #82
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35847281
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 14:59 schreef AirRaid het volgende:
    wordt vanavond afgeschoten, heb mijn b-elftal opgesteld
    Ja, lijkt me logisch..
    Stel je normaal altijd je b-elftal op tijdens je competitiewedstrijden?

[ Bericht 10% gewijzigd door Daemon19 op 08-03-2006 15:59:49 ]
    pi_35847958
    Grumpey succes straks

Hier is HAM kapot ofzo.. hij geeft gelijk het bekende XP venstertje als een programma vastgelopen is, zonder ook maar een stukje HAM gezien te hebben.
    Signature
    pi_35847968
    Ik word hier pissig van
    Signature
    pi_35848066
    Opnieuw installeren werkt ook niet, godver kut HAM

Of zal ik zeggen kut Windows? Aangezien Windows dit wel vaker geflikt bij andere progjes en alleen een format c: dan nog werkt
    Signature
    pi_35848588
    Moet je voor Hattrick Organiser betalen?
      woensdag 8 maart 2006 @ 16:29:48 #87
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35848599
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 16:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
    Opnieuw installeren werkt ook niet, godver kut HAM

Of zal ik zeggen kut Windows? Aangezien Windows dit wel vaker geflikt bij andere progjes en alleen een format c: dan nog werkt
    Klaagbaak...
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 16:29 schreef twisteddlogic het volgende:
    Moet je voor Hattrick Organiser betalen?
    Nee
    pi_35848746
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 16:29 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Klaagbaak...
    [..]

Nee
    DIG
    Signature
      woensdag 8 maart 2006 @ 16:39:10 #89
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35848906
    Dank allen voor aanmoedigen!

Maar verwacht wel verlies dit keer (dit keer echt), verder komen gaat niet lukken.
    pi_35848998
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 16:39 schreef Grumpey het volgende:
    Dank allen voor aanmoedigen!

Maar verwacht wel verlies dit keer (dit keer echt), verder komen gaat niet lukken.
    Hij won maar 3-4 van een V, dus er is zeker hoop. Succes
      woensdag 8 maart 2006 @ 16:43:47 #91
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35849074
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 16:41 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Hij won maar 3-4 van een V, dus er is zeker hoop. Succes
    hehe, yeah!
    Alleen toen was zijn 11 sterren keep nog geblesseerd
      woensdag 8 maart 2006 @ 17:03:25 #92
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35849723
    63000 spectators arrived at Grumpalace, where weather conditions were pretty good for football. Grumpelix tactics involved an interesting 4-4-2 combination. The following players had been chosen: Gabrielsson - Turcu, Pintore, Aldana Amaya, Brandsma - Hedstrand, Schlütterf, Panek, Isom - Grumede, Manchego.

Midgard had chosen a strategic 5-3-2 formation. Lineup: Kokhuis - Eenhoorn, Eisma, Gehrmann, Keijsers, Koman - Börjesson, Tillér, Månblad - Oude Nijeweme, van Rijkom.

Counter-attacking seemed to be the preferred strategy of Grumpelix. Counter-attacking seemed to be the preferred strategy of Midgard.

LOL, we hadden beide nog nooit gecounterd
      woensdag 8 maart 2006 @ 17:07:08 #93
    125053 stefmans
    pi_35849803
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 17:03 schreef Grumpey het volgende:
    63000 spectators arrived at Grumpalace, where weather conditions were pretty good for football. Grumpelix tactics involved an interesting 4-4-2 combination. The following players had been chosen: Gabrielsson - Turcu, Pintore, Aldana Amaya, Brandsma - Hedstrand, Schlütterf, Panek, Isom - Grumede, Manchego.

Midgard had chosen a strategic 5-3-2 formation. Lineup: Kokhuis - Eenhoorn, Eisma, Gehrmann, Keijsers, Koman - Börjesson, Tillér, Månblad - Oude Nijeweme, van Rijkom.

Counter-attacking seemed to be the preferred strategy of Grumpelix. Counter-attacking seemed to be the preferred strategy of Midgard.

LOL, we hadden beide nog nooit gecounterd
    zal wel spannend worden.
      woensdag 8 maart 2006 @ 17:15:17 #94
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35850089
    Krijg zowaar wat hoop nu
      woensdag 8 maart 2006 @ 17:16:13 #95
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35850119
    Wel fijn, steeds een vol stadion, grump!
    Jammer dat je zo'n lelijk stadion hebt..

Jammer dat hij ook countert, zijn verdediging zal wel sterker zijn en zn middenveld zwakker..
      woensdag 8 maart 2006 @ 17:18:46 #96
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35850187
    zijn verdediging sterker....denk maar een keer of 7 ofzo

Maar als mijn middenveld net iets zwakker is, maak ik serieus kans ...haha, heb nog nooit gehoopt op een zwakker middenveld
      woensdag 8 maart 2006 @ 17:22:23 #97
    65997 Oldbie
    pi_35850269
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 17:18 schreef Grumpey het volgende:
    zijn verdediging sterker....denk maar een keer of 7 ofzo

Maar als mijn middenveld net iets zwakker is, maak ik serieus kans ...haha, heb nog nooit gehoopt op een zwakker middenveld
    Jammer dat je toch nog 4 middenvelders hebt
      woensdag 8 maart 2006 @ 17:24:16 #98
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35850318
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 17:22 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Jammer dat je toch nog 4 middenvelders hebt
    waarvan 1 titanic offensive winger hoor
      woensdag 8 maart 2006 @ 17:30:58 #99
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35850539
    Midgard had a good opportunity to score the lead goal but the home team's goaltender Patrick Gabrielsson saved Huub Oude Nijeweme's shot that was headed for the top corner. This was a good period for the visitors, with several opportunities to take the lead, particularly when Bastiaan van Rijkom slipped through the defense to come up alone against Patrick Gabrielsson, but the home side's keeper showed his lightning reflexes. This was a good period for the visitors, with several opportunities to take the lead, particularly when Bastiaan van Rijkom slipped through the defense to come up alone against Patrick Gabrielsson, but the home side's keeper showed his lightning reflexes.

I mijn keeper
      woensdag 8 maart 2006 @ 17:34:45 #100
    108590 Tomhoog
    Renneuuhhh
    pi_35850624
    Je staat achter!!! :"(
      woensdag 8 maart 2006 @ 17:34:54 #101
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35850630
    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grumpey!

Wat doe je me aan?!
    pi_35850648
    Jammer Grumpey, 0-1

Dat verslag was wel apart tot nu toe. Eerst dat jullie beiden counteren en daarna twee keer precies dezelfde actie met precies dezelfde namen
    Signature
      woensdag 8 maart 2006 @ 17:36:09 #103
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35850663
    Het sprookje duurde ook al verdraait lang
    pi_35850823
    hoi
    [14.gif]
    pi_35850838
    Hopen op een counterkans

Hopen dat het penals worden iig
    Signature
      woensdag 8 maart 2006 @ 17:45:24 #106
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35850934
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 17:42 schreef FritsFluitketel het volgende:
    Hopen op een counterkans

Hopen dat het penals worden iig
    Pingels , zou tof zijn .... 60%, is wel veel van hem

als ie nou ff een blessure krijgt, of rode kaart, of ik een counter, of hij verwarring met zijn opstellingsformatie die hij al sinds jaren niet meer gespeeld heeft....
    pi_35850955
    Kans op een counterkans Grumpey, hij heeft meer balbezit.. ik duim voor je
    Signature
    pi_35851123
    60/40 is heerlijk counter gemiddelde

Succes 2e helft

SE kan toch ook?
      woensdag 8 maart 2006 @ 17:58:01 #109
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35851289
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 17:52 schreef Lennox het volgende:
    60/40 is heerlijk counter gemiddelde

Succes 2e helft

SE kan toch ook?
    Daarop heeft hij natuurlijk net zoveel kans
    pi_35851298
    haha 4-0 voor 28 minuten gespeeld uddel is zo slecht
    [14.gif]
      woensdag 8 maart 2006 @ 18:00:12 #111
    65997 Oldbie
    pi_35851364
    Ik heb vanmorgen met 4-0 gewonnen van een Rus. Mooi een vlaggetje erbij
    Mag ik ivm de cup voor volgend week trouwens een nieuwe wedstrijd regelen? Het is dan toch tussenronde?
      woensdag 8 maart 2006 @ 18:04:57 #112
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35851493
    het is nu wel definitief vrees ik....volgende week dus fokcup.....kan gelijk door
      woensdag 8 maart 2006 @ 18:07:47 #113
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35851569
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 18:04 schreef Grumpey het volgende:
    het is nu wel definitief vrees ik....volgende week dus fokcup.....kan gelijk door
    pi_35851711
    2-0 is idd tegen zo'n defense te veel
      woensdag 8 maart 2006 @ 18:14:59 #115
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35851762
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 18:13 schreef komrad het volgende:
    2-0 is idd tegen zo'n defense te veel
    vind 2-0 verliezen nog best netjes, ik speel namelijk ook PIC, en het is toch een ex-kampioen van Nederland paar seizoenen terug nog.... maar het zal wel niet bij 2-0 blijven.
      woensdag 8 maart 2006 @ 18:16:53 #116
    65997 Oldbie
    pi_35851810
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 18:14 schreef Grumpey het volgende:

[..]

vind 2-0 verliezen nog best netjes, ik speel namelijk ook PIC, en het is toch een ex-kampioen van Nederland paar seizoenen terug nog.... maar het zal wel niet bij 2-0 blijven.
    Hoezo? Hoop je nog op 2-2?
    pi_35851870
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 18:14 schreef Grumpey het volgende:

[..]

PIC maakt met counteren toch niks uit?
    Signature
    pi_35851887
    erbij

pi_35851974
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 18:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
    [afbeelding] erbij

Actieve gebruikers: 536

Valt tegen
    Signature
    pi_35852023
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 18:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
    [afbeelding] erbij

ik moet nog een paar uurtjes wachten maar we weer een leuke vlag dan
    pi_35852066
    ik ga trouwens naar

Actieve gebruikers: 326
      woensdag 8 maart 2006 @ 18:32:35 #122
    108590 Tomhoog
    Renneuuhhh
    pi_35852245
    . Na 22 minuten moest Remco Chichu worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander

Hoe erg is dit? Op fokhattrick kon ik het niet precies vinden.. iig best kut dat nou net hij het moest zijn

28jaar oud

[ Bericht 14% gewijzigd door Tomhoog op 08-03-2006 18:40:55 (leeftijd) ]
      woensdag 8 maart 2006 @ 18:34:56 #123
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35852300
    Weer een oude (28 jr.) met een blessure..
    pi_35852493
    Menno Beugels zorgde in de 54e minuut voor een 0 - 1 voorsprong. Het doelpunt kwam uit een penalty wegens hands in het strafschopgebied.

pi_35852565
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 18:32 schreef Tomhoog het volgende:
    . Na 22 minuten moest Remco Chichu worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander

Hoe erg is dit? Op fokhattrick kon ik het niet precies vinden.. iig best kut dat nou net hij het moest zijn

28jaar oud
    knieblessure is maximaal 3 weken
      woensdag 8 maart 2006 @ 18:44:50 #126
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35852594
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 18:41 schreef AirRaid het volgende:
    Menno Beugels zorgde in de 54e minuut voor een 0 - 1 voorsprong. Het doelpunt kwam uit een penalty wegens hands in het strafschopgebied.

Zo kwam ik net ook 0-1 achter tegen een stel finnen....maar die denken dat ze aan het ijshockeyen zijn, mn beste trainee eruit
    Ik ben van pindavlees
      woensdag 8 maart 2006 @ 18:45:05 #127
    108590 Tomhoog
    Renneuuhhh
    pi_35852602
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 18:43 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

knieblessure is maximaal 3 weken

Is het handig om dokters te nemen.. zo ja hoevel...waarom heb ik elke keer als er net een blessure voorbij is gelijk een volgende..
    pi_35852608
    wacht gewoon eerst tot je weet hoe erg het is
    pi_35852651
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 18:45 schreef Tomhoog het volgende:

[..]

Is het handig om dokters te nemen.. zo ja hoevel...waarom heb ik elke keer als er net een blessure voorbij is gelijk een volgende..
    ik heb eigenlijk nooit een compleet fitte selectie. overigens heb ik ook fysio's.

maar is de speler het wel waard?
    pi_35852682
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 18:46 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

ik heb eigenlijk nooit een compleet fitte selectie. overigens heb ik ook fysio's.

maar is de speler het wel waard?
    30 jarige 3* vleugelspeler. daar heb je voor 20k een nieuwe voor
      woensdag 8 maart 2006 @ 18:49:21 #131
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35852714
    Loting tussenronde Fok!Cup:

[Hattrick] Fok!-Cup Editie 7. Game on
    pi_35852973
    0-4 achter, eigen toernooi...
      woensdag 8 maart 2006 @ 19:01:53 #133
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35853141
    Iemand nog een leuke winger?

Geert Robben (83007684)
    20 jaar, matig in vorm

Conditie: matig Keepen: rampzalig
    Positiespel: goed Passen: slecht
    Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
    Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

[ Bericht 2% gewijzigd door Daemon19 op 08-03-2006 19:06:55 ]
      woensdag 8 maart 2006 @ 19:05:54 #134
    66186 foetre
    pi_35853291
    quote:
    Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef AirRaid het volgende:
    Uitdagingen: 1
    United Black Panthers
    Aanvangstijd: 08-03-2006 om 17:30
    Speelterrein: AelserDome, Normaal. Geregeld!
    Atletico Aelse - United Black Panther (78 minuten gespeeld) 0 - 2
    Zijn er nog mensen die al in de KO zitten die willen verliezen?
      woensdag 8 maart 2006 @ 19:11:09 #135
    125053 stefmans
    pi_35853485
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 19:05 schreef foetre het volgende:

[..]

Atletico Aelse - United Black Panther (78 minuten gespeeld) 0 - 2
    Zijn er nog mensen die al in de KO zitten die willen verliezen?
    hoogmoed komt voor de val.
      woensdag 8 maart 2006 @ 19:12:05 #136
    66186 foetre
    pi_35853514
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 19:11 schreef stefmans het volgende:

[..]

hoogmoed komt voor de val.
    Die val komt pas na de fokcup
      woensdag 8 maart 2006 @ 19:18:24 #137
    125053 stefmans
    pi_35853720
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 19:12 schreef foetre het volgende:

[..]

Die val komt pas na de fokcup
    Nadat hij af is gelopen, of nadat je hem hebt gewonnen.
      woensdag 8 maart 2006 @ 19:19:12 #138
    66186 foetre
    pi_35853749
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 19:18 schreef stefmans het volgende:

[..]

Nadat hij af is gelopen, of nadat je hem hebt gewonnen.
    Beide natuurlijk!
      woensdag 8 maart 2006 @ 19:22:05 #139
    108590 Tomhoog
    Renneuuhhh
    pi_35853871
    licht geblesseerd, maar kan wel trainen. gelukkig..
      woensdag 8 maart 2006 @ 19:23:35 #140
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35853929
    Dit is de 3e bejaarde op rij die er met een blessure afgaat.

Op 5 februari een 32-jarige met +5 eraf (bij zn huidige club heeft ie nog +3 ).
    Op 26 februari een 32-jarige met +3 eraf (bij zn huidige club nu nog +2).
    En vandaag (8 maart) een 28-jarige met +4 eraf, die zetten we er morgenavond dus ook op..

[ Bericht 2% gewijzigd door Daemon19 op 08-03-2006 19:28:37 ]
    pi_35856135
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef Daemon19 het volgende:
    Dit is de 3e bejaarde op rij die er met een blessure afgaat.

Op 5 februari een 32-jarige met +5 eraf (bij zn huidige club heeft ie nog +3 ).
    Op 26 februari een 32-jarige met +3 eraf (bij zn huidige club nu nog +2).
    En vandaag (8 maart) een 28-jarige met +4 eraf, die zetten we er morgenavond dus ook op..
    pi_35856776
    YP verkocht voor 169k
    refused en Jonks deden ook een aankoop-poging
    pi_35858420
    ik ben jonks ook al 5x tegengekomen vandaag
    pi_35861716
    Toen Korreweg Sport nog een echte eredivisieclub was, "sponsorden" wij hem.
    Nu gaat ie degraderen naar de IV
    Wat een topper
    pi_35862667
    dadelijk speelt grumps hoger

Korreweg SPort, een van die 'vergeten' teams
    pi_35866214
    4188 spectators had come to Estadio "Lack Tou Sa" this cloudy day.

8.3.2006 The team played a match. Spectator income amounted to 15 446 ¤.
      donderdag 9 maart 2006 @ 11:00:33 #147
    66186 foetre
    pi_35871731
    truStopia Ballers
    Aanvangstijd: 15-03-2006 om 17:30
    Speelterrein: Foekje Arena, Normaal. Geregeld!

Weer een nieuw slachtoffer
    pi_35876184
    Laten we anders een Fok!Hattrick PR aanstellen, gaan we enkele teams in de wereldwijde Hattrick competitie sponsoren.
    Hoi.
    pi_35876998
    quote:
    Giosue' Balzamo (87451635)
    20 jaar, uitstekend in vorm, gezond
    Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Italia
    Total Skill Index (TSI): 790
    Loon: 1 032 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: nicker100
    Waarschuwingen: 0
    Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
    Positiespel: zwak Passen: slecht
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
    Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
    Gekocht voor 79k
    pi_35879388
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 16:11 schreef FritsFluitketel het volgende:
    Grumpey succes straks

Hier is HAM kapot ofzo.. hij geeft gelijk het bekende XP venstertje als een programma vastgelopen is, zonder ook maar een stukje HAM gezien te hebben.
    Wie kent het probleem? Heb ik vaker gehad met bijvoorbeeld Winamp. Wie helpt?
    Signature
      donderdag 9 maart 2006 @ 15:02:18 #151
    39256 Bonobo11
    pi_35879464
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 15:00 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Wie kent het probleem? Heb ik vaker gehad met bijvoorbeeld Winamp. Wie helpt?
    deed tie bij mij ook,

Computer uit en half uur uit laten en dan opnieuw opstarten werkte bij mij.

En trouwens, mijn zondag +2 geblesseerd geraakte Trainee, heeft sinds vanochtend +1(maar kan wel trainen!) Dat worden deze week dus 11 verdedigers met volledige training.

[ Bericht 20% gewijzigd door Bonobo11 op 09-03-2006 15:08:51 ]
    Feyenoord!!! * Barça
    pi_35879855
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 15:02 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

deed tie bij mij ook,

Computer uit en half uur uit laten en dan opnieuw opstarten werkte bij mij.

En trouwens, mijn zondag +2 geblesseerd geraakte Trainee, heeft sinds vanochtend +1(maar kan wel trainen!) Dat worden deze week dus 11 verdedigers met volledige training.
    Heb dat kreng de hele nacht uitgehad dus dat had dan ook moeten werken

Ik word dat Windows helemaal zat
    Signature
    pi_35881153
    International Friendly -> Israel
    tamirk13 - vv Emmen
    Datum: 14-03-2006 om 20:30
    MatchID: 69087230
    Stadion: סנטיאגו ברנבאו

leuke stadionnaam
    Hoi.
      donderdag 9 maart 2006 @ 16:00:23 #154
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35881698
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 15:45 schreef pekel het volgende:
    tamirk13 - vv Emmen

leuke stadionnaam
    Als je dat vertaald krijg je tamirk13 arena

Ik ben van pindavlees
    pi_35883091
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 15:45 schreef pekel het volgende:
    tamirk13 - vv Emmen

leuke stadionnaam
    Don't fuck with Jews mên
    Signature
      donderdag 9 maart 2006 @ 16:54:23 #156
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35883554
    Waar moet een future coach aan voldoen?
    Ik ben van pindavlees
      donderdag 9 maart 2006 @ 16:58:08 #157
    125053 stefmans
    pi_35883694
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 16:54 schreef Flappekz het volgende:
    Waar moet een future coach aan voldoen?
    leiderschap + ervaring. en het is handig als hij en beetje kan ballen.
      donderdag 9 maart 2006 @ 16:58:27 #158
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35883709
    maar ik welke waarden moet ik ongeveer denken?
    Ik ben van pindavlees
      donderdag 9 maart 2006 @ 17:03:29 #159
    125053 stefmans
    pi_35883879
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 16:58 schreef Flappekz het volgende:
    ligt eraan hoe goed je je coach wil hebben natuurlijk.
      donderdag 9 maart 2006 @ 17:03:59 #160
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35883896
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 16:58 schreef Flappekz het volgende:
    goed/matig minimaal d8 ik..
      donderdag 9 maart 2006 @ 17:04:24 #161
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35883908
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 17:03 schreef stefmans het volgende:

[..]

ligt eraan hoe goed je je coach wil hebben natuurlijk.
    thanx for the help
    Ik ben van pindavlees
      donderdag 9 maart 2006 @ 17:05:16 #162
    125053 stefmans
    pi_35883928
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 17:04 schreef Flappekz het volgende:

[..]

thanx for the help
    moet je even daemon bedanken.

[ Bericht 2% gewijzigd door stefmans op 09-03-2006 17:19:47 (typo.) ]
      donderdag 9 maart 2006 @ 17:06:42 #163
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35883973
    idd, jou niet

thanx deamon
    Ik ben van pindavlees
      donderdag 9 maart 2006 @ 17:16:12 #164
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35884310
    Het is daemon, waarom schrijft iedereen dat verkeerd?
      donderdag 9 maart 2006 @ 17:19:23 #165
    125053 stefmans
    pi_35884417
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 17:16 schreef Daemon19 het volgende:
    Het is daemon, waarom schrijft iedereen dat verkeerd?
    speciaal voor jou ge-edit.
    pi_35885746
    Ik zeg het altijd goed hoor
    Signature
      donderdag 9 maart 2006 @ 18:07:10 #167
    27167 SuperWeber
    Heeft de afslag gemist...
    pi_35885762
    Deamon??
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
    pi_35885830
    tvp
    [14.gif]
    pi_35885916
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 18:07 schreef SuperWeber het volgende:
    Deamon??
    who the fuck
      donderdag 9 maart 2006 @ 18:44:39 #171
    50936 The_Hives
    pi_35886815
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 19:38 schreef komrad het volgende:

[..]

ga je er nog iets aan doen??
    nee. Mn hele gastenboek en persco geschiedenis is weg. Moesten die hufters me maar een beetje behoorlijk proberen te bereiken
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      donderdag 9 maart 2006 @ 18:45:28 #172
    50936 The_Hives
    pi_35886840
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 21:10 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Ga je 22 maart naar Ajax - Roda? Ik zit als het goed is in 411
    nope

Anders had je in het vak naast me gezeten. Hadden we ff een biertje gedaan
    Fok! Federatie
      donderdag 9 maart 2006 @ 18:50:33 #173
    125053 stefmans
    pi_35887002
    wat en saaie hattrick dag is dit toch.
      donderdag 9 maart 2006 @ 18:50:44 #174
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35887010
    Help, ik twijfel.

Ik train nu iets meer dan een seizoen verdedigers. Zal ik hiermee doorgaan? Of zal ik Playmaking gaan trainen? Op dit moment levert het trainen van derdedigers niet zo veel op dat ik me flink kan versterken op het middenveld en in de aanval. Graag jullie tips en/of ideeen hierover.
    Ik ben van pindavlees
      donderdag 9 maart 2006 @ 18:53:44 #175
    50936 The_Hives
    pi_35887108
    PM rules
    Fok! Federatie
    pi_35887593
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 18:45 schreef The_Hives het volgende:

[..]

nope

Anders had je in het vak naast me gezeten. Hadden we ff een biertje gedaan
    Daarom, wist dat je 410'er was

Volgend jaar seizoenskaart (rijbewijs ) en ik ben aan het overwegen om en kaart op 410 te nemen, mooi vak
    Signature
      donderdag 9 maart 2006 @ 19:09:58 #177
    50936 The_Hives
    pi_35887646
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 19:08 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Daarom, wist dat je 410'er was

Volgend jaar seizoenskaart (rijbewijs ) en ik ben aan het overwegen om en kaart op 410 te nemen, mooi vak
    heb je aan 1 kaart genoeg of wil je er meerdere?
    Fok! Federatie
    pi_35887789
    Hives, Uddel

we hebben ons gisteravond gespaard.
    expect the worst zaterdag, muhahhaah

donderdag 9 maart 2006 @ 19:16:12 #179
    125053 stefmans
    pi_35887844
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 19:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
    Hives, Uddel

we hebben ons gisteravond gespaard.
    expect the worst zaterdag, muhahhaah

nee alex werd gewoon vernederd.
      donderdag 9 maart 2006 @ 19:18:19 #180
    50936 The_Hives
    pi_35887906
    Fok! Federatie
    pi_35888702
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 19:09 schreef The_Hives het volgende:

[..]

heb je aan 1 kaart genoeg of wil je er meerdere?
    Je bedoelt voor Roda of seizoenskaart?

Voor Roda moeten de kaarten nog besteld worden, zodra ik weet wie er meegaan bestel ik gelijk, dan kan dat nog wel

Seizoenskaart weet ik nog niet. Waarschijnlijk neemt een vriend ook een seizoenskaart maar das nog niet duidelijk. Neem iig zelf een kaart

VK >
    Signature
      donderdag 9 maart 2006 @ 19:55:15 #182
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35889202
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 18:50 schreef Flappekz het volgende:
    Help, ik twijfel.

Ik train nu iets meer dan een seizoen verdedigers. Zal ik hiermee doorgaan? Of zal ik Playmaking gaan trainen? Op dit moment levert het trainen van derdedigers niet zo veel op dat ik me flink kan versterken op het middenveld en in de aanval. Graag jullie tips en/of ideeen hierover.
    Kan slim zijn, aangezien de prijzen van middenvelders behoorlijk laag zijn atm. (ik weet niet hoe het met andere spelers zit..)
    Maar, ik weet niet hoeveel je huidige spelers op zullen leveren, om een beetje goede trainees te kopen.
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 18:53 schreef The_Hives het volgende:
    PM rules
    It sure does!
      donderdag 9 maart 2006 @ 19:57:29 #183
    50936 The_Hives
    pi_35889273
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 19:40 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Je bedoelt voor Roda of seizoenskaart?

Voor Roda moeten de kaarten nog besteld worden, zodra ik weet wie er meegaan bestel ik gelijk, dan kan dat nog wel

Seizoenskaart weet ik nog niet. Waarschijnlijk neemt een vriend ook een seizoenskaart maar das nog niet duidelijk. Neem iig zelf een kaart

VK >
    seizoenskaart . Maar bedacht me net dat er voor 409 nog genoeg over zijn . Had anders mss wat kunnen regelen.
    Fok! Federatie
    pi_35889327
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 18:50 schreef Flappekz het volgende:
    Help, ik twijfel.

Op zich zou verdedigen trainen toch een van de meest winstgevende training zijn en tja je bent pas 1 seizoen bezig, verwacht ook niet dat je na 1 seizoen pm trainen dikke winst gaat maken. Ik zou zeggen train nog even door, dan komt de winst pas binnenstromen vermoed ik.
    p.s ik train ook PM and it rules
      donderdag 9 maart 2006 @ 20:00:31 #185
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35889400
    Mijn huidige spelers leveren niet zo veel op hoor, dus echt goede trainees zal ik ook weer niet kunnen kopen. Maar wat wil je, in divisie X? Tevens heb ik geen geld meer op de bank. Ik hoop dat ik morgen met de TU wat meer 17jarige goed verdedigers heb, zodat ik weer wat geld opzij kan zetten.
    Zit nu echt met een dilemma....voor X-begrippen heb ik een goede verdediging (65 HTstats), maar mn middenveld en aanval zuigen echt behoorlijk

Thanx voor je reactie, Daemon19

@ MyImmortal -> is het wijs om 17jarige verdedigers vanaf redelijk (goed is te duur) door te trainen tot ze ongeveer 19 zijn?
    Ik ben van pindavlees
      donderdag 9 maart 2006 @ 20:35:47 #186
    108590 Tomhoog
    Renneuuhhh
    pi_35890784
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 20:00 schreef Flappekz het volgende:
    Mijn huidige spelers leveren niet zo veel op hoor, dus echt goede trainees zal ik ook weer niet kunnen kopen. Maar wat wil je, in divisie X? Tevens heb ik geen geld meer op de bank. Ik hoop dat ik morgen met de TU wat meer 17jarige goed verdedigers heb, zodat ik weer wat geld opzij kan zetten.
    Zit nu echt met een dilemma....voor X-begrippen heb ik een goede verdediging (65 HTstats), maar mn middenveld en aanval zuigen echt behoorlijk

@ MyImmortal -> is het wijs om 17jarige verdedigers vanaf redelijk (goed is te duur) door te trainen tot ze ongeveer 19 zijn?
    heb ik ook goeie verdediging.. zelfs nog een divisie lager..
    middenveld is ook niks..
    en je moet je 17jarige wel houden niet verkopen tot ze goed zijn.. minstens uitstekend dus ik denk tot iig voglend seizoen midden/eind of ja tot hun 19de.. lijkt mij dan
    pi_35890898
    quote:

ik zal wel antwoorden
    vanaf redelijk trainen is goed genoeg, vooral als ze nog maar 17 jaar zijn, dan kan je ze het langst trainen. Gewoon doen, later stap je dan maar over naar goede verdedigers, en nog wat later ga je voor verdedigers (17 jaar) met passen.

Het kan ook niet echt kwaad om 18-jarigen te kopen, maak je nog altijd winst mee
    pi_35891052
    quote:

17 jarige zou ideaal zijn om omhoog te trainen ja, zou ook leuk zijn als ze wat passing hebben, om afentoe counter te spelen maar voor de winstgevendheid zou ik je toch moeten doorverwijzen naar de deftrainers
      donderdag 9 maart 2006 @ 20:47:22 #189
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35891224
    Bedankt voor jullie antwoorden, ik ben in ieder geval iets wijzer geworden weer.
    Ik ben van pindavlees
    pi_35891861
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 19:57 schreef The_Hives het volgende:

[..]

seizoenskaart . Maar bedacht me net dat er voor 409 nog genoeg over zijn . Had anders mss wat kunnen regelen.
    Maatje en ik willen volgend jaar ook op 410. Hij had aanvraag voor mij en hem ingestuurd. Ben benieuwd

Hopen op leuke TU. Sowieso 1 stijger en ik hoop op nog 1
    pi_35892659
    flappekz, zeker niet al stoppen met je def training als je pas een seizoen bezig bent. de winsten komen idd meer op de lange termijn, def is een hele langzame, doch winstgevende trainingsvorm

probeer idd met 17 jarige redelijks te beginnen, wellicht met een specialiteit, want die worden steeds interessanter heb ik het idee (trouwens, onvoorspelbaar is dan wat gevaarlijk). doe anders 18jarige goeds, dat is ook prima.

als je ooit nog van plan bent te counteren idd ook defs met minimaal matig passen inkopen ik weet niet wat je nu normaliter voor opstelling hebt. 5-3-2 is ideaal voor counter, met 1 of 2 IM's . 5-4-1 zou ik niet aanraden voor counter, tenzij je hele sterke wingers hebt, anders is je aanval niet sterk genoeg.

enfin, succes ermee
    pi_35892787
    Sinds vandaag:

Emiel Immerzeel [playerid=76907051]
    18 jaar, goed in vorm, gezond
    Ik spreek Nederlands!

Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
    Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Koppen

Maakt deel uit van het U-20 Nederland-team!

Nationaliteit: flag Nederland
    Total Skill Index (TSI): 7 060
    Loon: 2 040 ¤/week
    Eigenaar: Fc Der Freddy
    Waarschuwingen: 1

Positiespel: slecht Passen: zwak
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant +1

Yes!

Mijn 2e U20, en dit keer van hét land!
      donderdag 9 maart 2006 @ 21:34:00 #193
    39256 Bonobo11
    pi_35893042
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 21:28 schreef Jonks het volgende:
    Speler

Yes!

@ Flappekz
    Zeker doorgaan ik train nu ook dik 1 seizoen defense en ik heb net m'n 2e vloot trainees gekocht met de opbrengst van de verkoop van 3 uitstekende kale 18jarigen deffers.
    Ditmaal 17 red def red passen met specialties (3x krachtig, 1x koppen) gemiddelde prijs 40k, moet je goed zoeken en misschien met een wat mindere pesroonlijkheid genoegen nemen, alhoewel ik geen opvliegende , beruchte of gemene spelers heb.
    Maar over 2 seizoenen kan ik deze voor big money verkopen

[ Bericht 18% gewijzigd door Bonobo11 op 09-03-2006 21:39:54 ]
    Feyenoord!!! * Barça
      donderdag 9 maart 2006 @ 21:36:08 #194
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35893130
    @ Jonks: Netjes..

[ Bericht 6% gewijzigd door Daemon19 op 09-03-2006 23:27:54 ]
    pi_35894358
    quote:

[..]

410 410 410
    Signature
    pi_35894485
    Flappekz als je nog maar één seizoen def traint, waarom dan al overstappen?
    Signature
    pi_35895225
    Ziet ernaar uit dat ik kampioen ga worden

De nummer 1 heeft dan 5 punten voorsprong op mij, maar die ga ik wegwerken als het goed is. Één na laatste wedstrijd moet ik tegen hem, waarmee ik denk ik drie punten ga pakken met MOTS aangezien de laatste wedstrijd tegen een prutser is. Moet voor de tijd nog ergens twee punten zien te pakken maar aangezien hij nu een lastig programma heeft én nu ook met een trainingsswitch begonnen is (en de tactiekswitch zondag laat beginnen ) waar hij zelf al niet eens vertrouwen in heeft moet dat kunnen.

Moet ik natuurlijk zelf wel alles winnen, maar dat moet mogelijk zijn, aangezien de lastigere wedstrijden later pas komen en ik dus tijd heb m'n TS wat op te krikken
    Signature
    pi_35895341
    quote:
    Sinds vandaag:

Ik spreek Nederlands!

Yes!

Zat te kijken hoeveel je ervoor betaald had, maar je had hem al langer en zelf opgetraind, netjes hoor
    Signature
    pi_35895384
    En m'n HAM is nog steeds verrot
    Signature
    pi_35895461
    Jonks
      donderdag 9 maart 2006 @ 22:43:43 #201
    125053 stefmans
    pi_35895771
    Beste FritsFluitketel, 5 posts achter elkaar.
    pi_35895782
    quote:

[..]

Hives, kan ik je eerdaags ff spreken op MSN of IRC over 409/410 enzo?

Weet niet of je m'n MSN hebt, anders: msn et jkoetsier punt nl
    Signature
    pi_35895871
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 22:43 schreef stefmans het volgende:
    Beste FritsFluitketel, 5 posts achter elkaar.
    Beste stefmans, dat heb je goed gezien

Heb geen zin al m'n quotes op te sparen voor één post, ik reageer altijd per post als ik wat zie waarop ik wil reageren
    Signature
      donderdag 9 maart 2006 @ 22:51:29 #204
    125053 stefmans
    pi_35896034
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 22:46 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Beste stefmans, dat heb je goed gezien

Heb geen zin al m'n quotes op te sparen voor één post, ik reageer altijd per post als ik wat zie waarop ik wil reageren
    ik dacht eerst dat meerdere mensen datzelfde icoon hadden
    pi_35896163
    emiel

trouwens vet winstgevend dat flagchasen

07-03-2006 The team played a match. Spectator income amounted to 14 999 ¤.
    07-03-2006 The team travelled abroad for an international friendly. The tickets cost 6 000 ¤.
    pi_35896280
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 22:51 schreef stefmans het volgende:

[..]

ik dacht eerst dat meerdere mensen datzelfde icoon hadden
    Dat dacht ik bij het voor het eerst binnendringen van dit topic toen ook.. maar dan andersom.. ik dacht juist dat één iemand veel gepost had, maar iedereen had hetzelfde icoontje
    Signature
    pi_35896379
    vet er wordt een oefenwedstrijd op mijn veld gespeeld (en ik doe niet mee aan de wedstrijd)

FC Knudde14 - The-longest-yard

Bekijk wedstrijd: HT Live
    Datum: 15-03-2006 om 17:00
    MatchID: 69057114
    Stadion: AelserDome
      donderdag 9 maart 2006 @ 23:30:56 #208
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35897417
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 22:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
    Ziet ernaar uit dat ik kampioen ga worden

De nummer 1 heeft dan 5 punten voorsprong op mij, maar die ga ik wegwerken als het goed is. Één na laatste wedstrijd moet ik tegen hem, waarmee ik denk ik drie punten ga pakken met MOTS aangezien de laatste wedstrijd tegen een prutser is. Moet voor de tijd nog ergens twee punten zien te pakken maar aangezien hij nu een lastig programma heeft én nu ook met een trainingsswitch begonnen is (en de tactiekswitch zondag laat beginnen ) waar hij zelf al niet eens vertrouwen in heeft moet dat kunnen.

Moet ik natuurlijk zelf wel alles winnen, maar dat moet mogelijk zijn, aangezien de lastigere wedstrijden later pas komen en ik dus tijd heb m'n TS wat op te krikken
    Zal dat tegenvallen als je derde wordt..
      donderdag 9 maart 2006 @ 23:32:30 #209
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35897468
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 23:01 schreef AirRaid het volgende:
    vet er wordt een oefenwedstrijd op mijn veld gespeeld (en ik doe niet mee aan de wedstrijd)

FC Knudde14 - The-longest-yard

Bekijk wedstrijd: HT Live
    Datum: 15-03-2006 om 17:00
    MatchID: 69057114
    Stadion: AelserDome
    Ik vroeg me altijd af hoe dat ging, hoe er een 'derde' stadion wordt geregeld.
      vrijdag 10 maart 2006 @ 02:15:52 #210
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35900672
    Trainings Update!!!!!!!!!!!!!!!!!

TSI: +1440 (+1860 / -420)
    Vorm: +3 (+5 / -2)
    PM: +1 (wat overigens voorspeld was door mezelf.. )

20-jarige naar uitmuntend! Mn eerste uitmuntend!

Wat een geweldige TU!

Zeker gezien de wedstrijd a.s. zondag waarbij we alles of niets spelen en voor het middenveld gaan.
    Mn (beste) centrale middenvelder is gepopt naar uitmuntend (redelijk in vorm) en een andere centrale middenvelder is in 2 niveaus omhoog gegaan naar redelijk.
    Ik verwacht een matig (zeer laag) of matig (laag) middenveld te halen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Daemon19 op 10-03-2006 02:45:58 ]
      vrijdag 10 maart 2006 @ 02:27:09 #211
    66186 foetre
    pi_35900803
    TU
    TSI : 1370 (+1590/-220)
    Vorm : +6(+9/-3)
    Def : +3

Momenteel heb ik nu 4 formi's(2 op 60%) en 5 uitstekend (allemaal 19yr)geen slechte stand het is nu alleen wachten tot ik een paar uitmuntende defs kan verkopen.

Trouwens me a team is nu gemiddeld goed in vorm!!
      vrijdag 10 maart 2006 @ 02:37:16 #212
    39256 Bonobo11
    pi_35900905
    Vorm +8 (het a-team raakt lekker ingespeeld)
    TSI +1240 (geen pops, die komen over 2 weken weer)

Feyenoord!!! * Barça
      vrijdag 10 maart 2006 @ 05:52:19 #213
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35901679
    bah

tsi -een berg
    vorm -5, allemaal basisspelers op middenveld en aanval

wel weer 2 keer 17 jaar naar goed verdedigen
    Ik ben van pindavlees
    pi_35901775
    +4 op def, waaronder 1x naar bovennatuurlijk

nog nog 4 hoog goede defs, VK iets regelen voor die spelers?
      vrijdag 10 maart 2006 @ 07:10:59 #215
    65997 Oldbie
    pi_35901792
    PM +3
    1x 18 jaar naar uitstekend
    1x 19 jaar naar formidabel
    1x 20 jaar naar uitmuntund (hij mag nog 1 wedstrijd meedoen en dan moet hij geld opbrengen)

TSI en Vorm geen schokkende mededelingen
    pi_35901845
    TSI: 550 (+1220/-670)
    Vorm: 0 (+7/-7)
    Scoren: 1 (+1/-)

Eindelijk weer eens een stijger
      vrijdag 10 maart 2006 @ 08:37:53 #217
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35902317
    TSI: 590 (+810/-220)
    Scoren: 11 (+11/-)
    Vorm: -5 (+4/-9)
    Spelhervattingen: 3 (+3/-)

2 stijgers naar formi... van de week richting de 16,5 mil denk ik Ook nog twee 17 jarigen die gestegen zijn...

[ Bericht 8% gewijzigd door maniack28 op 10-03-2006 09:14:33 ]
    pi_35902506
    wat een kansloze TU
    vorm totaal -6 , zelfs TSI daling
    geeen passing omhoog, wat een kansloze training
    pi_35903063
    Ik had best een aardige TU
    Ik had geen scoren stijgers verwacht desondanks wist mijn keeper mij te verassen!
    TSI 2250/-80
    Vorm 7/-1
    Dit komt goed uit voor de webstrijd van zondag.
      vrijdag 10 maart 2006 @ 10:26:18 #220
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35904235
    quote:
    Sinds vandaag:

Ik spreek Nederlands!

Yes!

Jonks
    pi_35904656
    Jaaa 2 gepopt

1 van deze spelers is deze knul van 19, in redelijk vorm:
    Conditie: zwak
    Positiespel: uitstekend
    Passen: matig
    Verdedigen: matig
    Scoren: matig

Gepopt van goed positiespel naar uitstekend. Zit te twijfelen of ik hem nu zal verkopen of behouden... volgens transfervergelijking zal ie zo'n 3 ton opbrengen, en ik sta nu 2 ton in de min. Maar, als ik hem verder train dan levert ie later ook veel meer op natuurlijk. Ik sta nu 3e in de 10e divisie en ga misschien/hopelijk promoveren, dus dan kan ik ook wel wat goede spelers gebruiken denk ik. Maar aan de andere kant wil ik ook graag uit mijn schulden zodat ik wat kan gaan investeren in jeugdopleiding.

Choices choices

[ Bericht 81% gewijzigd door Fulcrum_X op 10-03-2006 10:56:19 ]
    pi_35905393
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 10:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Jaaa 2 gepopt

1 van deze spelers is deze knul van 19, in redelijk vorm:
    Conditie: zwak
    Positiespel: uitstekend
    Passen: matig
    Verdedigen: matig
    Scoren: matig

Gepopt van goed positiespel naar uitstekend. Zit te twijfelen of ik hem nu zal verkopen of behouden... volgens transfervergelijking zal ie zo'n 3 ton opbrengen, en ik sta nu 2 ton in de min. Maar, als ik hem verder train dan levert ie later ook veel meer op natuurlijk. Ik sta nu 3e in de 10e divisie en ga misschien/hopelijk promoveren, dus dan kan ik ook wel wat goede spelers gebruiken denk ik. Maar aan de andere kant wil ik ook graag uit mijn schulden zodat ik wat kan gaan investeren in jeugdopleiding.

Choices choices
    Je gaat zeker promoveren door de herstructurering. Maar vergeet je jeugdopleiding maar voorlopig. Ik zou me zoveel mogelijk richten op trainen en gewoon kijken op welk moment je hem anders zou verkopen. Omdat je niet zoveel geld heb zou ik hem verkopen en dan een goede 17 jarige daarvoor terugkopen. DIe zijn op dit moment redelijk goedkoop in vergelijking met het het begin van het seizoen.
    pi_35905410
    TU:
    TSI: 960 (+1230/-270)
    Vorm: +4 (+8/-4)
    PM: +3 Vorige week ook al
    18-jarige ---> Uitstekend
    18-Jarige---> Goed met uitstekend SP
    18-jarige--->Goed Mijn eerste skilltrade (zo heet dat toch? Dinsdag gekocht en 1 keer laten spelen)

Heerlijke TU opnieuw
    pi_35905418
    quote:
    Vicente España
    TSI = 24 340, 21 jaar, goed in vorm
    Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Snel]

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
    Positiespel: zwak Passen: waardeloos
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
    Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
    -------------------------------------------------------------------------
    Mikael Käri-Zein
    TSI = 24 390, 21 jaar, uitstekend in vorm
    Heeft zwak ervaring en is een zwak leider

Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
    Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
    -------------------------------------------------------------------------
    Per Eriksson
    TSI = 21 580, 21 jaar, goed in vorm
    Heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
    Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
    Scoren: wereldklasse Spelhervatting: matig
    3 leuke stijgers
    pi_35905464
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 11:17 schreef ExCibular het volgende:

[..]

Je gaat zeker promoveren door de herstructurering. Maar vergeet je jeugdopleiding maar voorlopig. Ik zou me zoveel mogelijk richten op trainen en gewoon kijken op welk moment je hem anders zou verkopen. Omdat je niet zoveel geld heb zou ik hem verkopen en dan een goede 17 jarige daarvoor terugkopen. DIe zijn op dit moment redelijk goedkoop in vergelijking met het het begin van het seizoen.
    Hmm herstructurering? Ik weet nergens wat van

Anywayz, zat er zelf toch misschien aan te denken om hem over 8 weken te verkopen als ie formidabel positiespel heeft.. dan is het aan het begin van het seizoen (al istie dan wel 20)
    pi_35905936
    Francesc Manonell
    TSI=960, 18 jaar, matig in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
    Spelmaken: slecht Passen: matig
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend

Jammer genoeg de enige. Wel heel veel vormstijgingen (op mn beste speler na die omlaag ging)
    pi_35907858
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 11:20 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Hmm herstructurering? Ik weet nergens wat van

Anywayz, zat er zelf toch misschien aan te denken om hem over 8 weken te verkopen als ie formidabel positiespel heeft.. dan is het aan het begin van het seizoen (al istie dan wel 20)
    Lees dit:
    quote:
    05-12-2005
    Hattrick is in de afgelopen paar jaar geweldig gegroeid. Dat is natuurlijk heerlijk! Echter, de grotere landen kampen nu met een aantal problemen als gevolg van een divisiestructuur die onder de 7e divisie niet uitdijt. Daarom gaan we die divisiestructuur aanpakken. Op de lagere niveaus komen er per divisie meer clubs bij (maar we blijven spelen met 8 teams per competitie!). Tegelijk houden we een eenmalige schoonmaak onder de eigenaarloze clubs.

Waarom?
    De huidige divisiestructuur van Hattrick zou je kunnen omschrijven als "flesvormig". De reden dat we voor die structuur hebben gekozen, een aantal jaren terug, was onze beperking in capaciteit versus performance. In de loop der tijd is onze capaciteit, door programma-optimalisering en uitbreiding van het serverpark, sterk vergroot. Dat heeft ertoe geleid dat we een nieuwe divisiestructuur hebben kunnen ontwerpen, die de grotere Hattrick-landen beter kan behappen dan de oude structuur.

Het nieuwe systeem heeft een bredere basis. Onderstaande tabel maakt duidelijk wat we daarmee bedoelen.

Er zijn een paar dingen die we denken te bereiken met de structuurherziening:

* Minder "dode" clubs, doordat in de steek gelaten teams hogerop in de divisies niet zo lang hoeven af te dalen tot ze de "bodem" hebben bereikt en vervangen worden.
    * Kortere wachtlijsten in de meeste snel-groeiende en grote landen, omdat we nu 32.768 nieuwe clubs in één keer kunnen toevoegen, terwijl dat voorheen 8192 clubs per keer was.
    * Een realistischer kans voor nieuwelingen om in een redelijke tijd naar de top te klimmen, zelfs al blijft het spel groeien. Om bijvoorbeeld 80.000 gebruikers onder te brengen in één land, zou je onder de oude structuur met 15 divisies moeten werken, terwijl de nieuwe structuur met "maar" 10 divisies toe kan.

De nieuwe divisiestructuur
    Na afloop van het volgende seizoen, d.w.z. in april 2006, gaan we de divisiestructuur reorganiseren. De nieuwe structuur zal voor de divisies 1 t/m 7 gelijk blijven aan de oude, maar vanaf de 8e divisie komen er in elke divisie clubs bij, zoals het volgende tabelletje laat zien:

Clubs in divisie nr.
    Div. Oude systeem Nieuwe systeem
    1 8 8
    2 32 32
    3 128 128
    4 512 512
    5 2048 2048
    6 8192 8192
    7 8192 8192
    8 8192 16384
    9 8192 16384
    10 8192 32768
    11 8192 32768

Eenmalige verwijdering van clubs zonder eigenaar
    Omdat de nieuwe divisiestructuur onvermijdelijk de normale gang van zaken rond promotie/degradatie gaat verstoren in het volgende seizoen, willen we deze gelegenheid te baat nemen om tegelijk eenmalig grote schoonmaak te houden onder de clubs zonder eigenaar. Na volgend seizoen worden alle eigenaarloze clubs gedegradeerd naar het laagste divisieniveau in je land. Hun plaatsen worden ingenomen door actieve clubs, en wel volgens de plek die zij innemen op een ranglijst.

Het ranglijstsysteem wordt uitsluitend gebruikt voor deze promotiekwestie. Je kunt er zelf aan zien hoe jouw competitie het doet t.o.v. van andere series in je divisie. Alle clubs worden gerangschikt aan de hand van de volgende criteria:

1. Hoogte divisie
    2. Competitiestand
    3. Aantal punten
    4. Doelsaldo
    5. Doelpunten
    6. Loting

We onderstrepen hierbij dat deze schoonmaakactie een eenmalige aangelegenheid is en dat er geen herhalingen van te verwachten vallen in toekomstige seizoenen. Herhaald opruimen zou naar onze mening te veel verwarring geven, omdat je er dan nooit zeker bent of bijvoorbeeld een 2e plaats in je competitie promotie zou opleveren of niet. Omdat het volgende seizoen die verwarring en onzekerheid toch al in zich draagt, lijkt dit ons een goed moment om ook maar eens op te ruimen. Maar als het nieuwe systeem eenmaal is ingeburgerd, willen we niet dat zo'n rommelige situatie elk seizoen terugkomt.

Kan een gedegradeerd team hierdoor weer promoveren?
    Jawel. Gedegradeerde clubs maken kans om teruggepromoveerd te worden naar de divisie waar ze vandaan kwamen, als daar genoeg plekken openvallen.

Wat gebeurt er nu precies aan het einde van het volgende seizoen?
    Aan het eind van het volgende seizoen (d.w.z. pas na de kwalificatiewedstrijden) vindt er een eenmalige reorganisatie plaats in alle landen. Om te beginnen worden alle normale promoties (ook die na promotie/degradatiewedstrijden) uitgevoerd. Vervolgens worden alle clubs zonder eigenaar uit alle divisies teruggezet naar de laagste divisie van hun land. Daarna krijgt een aantal clubs promotie om de opengevallen plaatsen te bezetten die het gevolg zijn van de collectieve degradatie van de eigenaarloze clubs. Deze promotie wordt gebaseerd op de plaats die de clubs innemen op een ranglijst, die het hele seizoen zichtbaar zal zijn. Omdat de nieuwe divisiestructuur compacter wordt dan de oude, wat de lagere divisies betreft, lijkt het erop dat er veel "extra promotie" zal plaatsvinden vanuit de divisies 9 en lager.

Hoe hou ik zicht op mijn plaats op de ranglijst?
    De ranglijst wordt elke week bijgewerkt. Dat geeft je een beeld van je kans op één van de extra promotieplaatsen die na het volgende seizoen beschikbaar komen.

Blijft het bij 8 clubs per competitie?
    Ja. Dit wordt niet veranderd.
    pi_35907970
    TSI 1310 (+1630/-320)
    Vorm (+7/-5)
    Def +2

2 maal 17 jaar naar uitstekend verdedigen
    Met zwak en matig passen

Volgende stijgers over 4 weken
    pi_35908655
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 11:17 schreef -J-D- het volgende:

[..]

3 leuke stijgers
    ook gewoon tegelijk
    pi_35908664
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 12:51 schreef Yankee_One het volgende:
    TSI 1310 (+1630/-320)
    Vorm (+7/-5)
    Def +2

2 maal 17 jaar naar uitstekend verdedigen
    Met zwak en matig passen

Volgende stijgers over 4 weken
    welkom to the world of def training
    pi_35908724
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 11:17 schreef twisteddlogic het volgende:

18-jarige--->Goed Mijn eerste skilltrade (zo heet dat toch? Dinsdag gekocht en 1 keer laten spelen)
    Heet dat een skilltrade
    pi_35908801
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 13:13 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

welkom to the world of def training
    jij traint toch passen
    pi_35910593
    Wow wat een verrassing

Met PM is het me één keer gelukt om een speler te kopen die direct steeg, nu met scoren stijgt er een bij de eerste training al

Anyway, HAM DOET HET VERDOMME NOG STEEDS NIET , dus ik heb geen details over m'n TU, ik weet wel dat ik dus scoren +1 heb en tsi -3k ofzo (thx to Foxtrick ), verder geen idee.
    Signature
    pi_35911211
    En HAM doet het eindelijk weer

Had altijd een kuthekel aan die herstelpunten van XP omdat het toch nooit werkte, toch maar geprobeerd net en het werkte

Oja, m'n TU dan:

Scoren: +1 (+1/-)
    Vorm: -2 (+4/-6)
    TSI: -2560 (+1960/-4520)

Wat heb je opeens weinig TSI stijging als je van training overstapt.
    Signature
      vrijdag 10 maart 2006 @ 15:13:45 #235
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35912314
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 13:15 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Heet dat een skilltrade
    Dat heet een skilltrade..
    pi_35912394
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 12:47 schreef ExCibular het volgende:

[..]

Lees dit:
    [..]
    Ah, thanks
      vrijdag 10 maart 2006 @ 15:19:15 #237
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_35912470
    Waardeloze TU:

TSI: 1400/-1810
    Vorm 5/-6

Wel 1 stijger. Middenvelder van formidabel naar uitmuntend. Ook nog twee die in ervaring gestegen zijn...
    A.M.A.B
      vrijdag 10 maart 2006 @ 15:30:56 #238
    125053 stefmans
    pi_35912841
    hier ook waardeloos

TU: tsi -630/+320
    Vorm +2
    stijgers 0
      vrijdag 10 maart 2006 @ 15:33:46 #239
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35912946
    Even een vraagje aan de kenners (of degenen die er ideeen over hebben).

Over 5 weken is het seizoen voorbij. Momenteel train ik nog 20 spelers op shooting. De markt is al flink ingezakt (gem. world class middenvelder is 2.6 miljoen), maar hoe ver gaat die markt nog inzakken? Wanneer is het juiste moment om te kopen. 3 of 4 weken loon extra voor zo'n mid is slechts 40k, dus dat compenseert al aardig als die speler straks weer 100-200k duurder is omdat de markt klaar is met zakken. Met andere woorden dus: wat is het omslagpunt in een seizoen?
    pi_35913455
    Wat een belabberde TU . Op zich heb ik een leuke stijging een 19 jarige naar briljant pm en een skilltrade die gestegen is. Maarja dan zitten er 2 enorme vormdalingen in je team een winger die pm heeft van goed naar matig vorm zakt en mijn 2e beste mid die naar zwak vorm daalt . En net nu ik komende zondag een belangrijk duel heb waarbij ik alle beetje midfield voor nodig heb
    pi_35913663
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 15:33 schreef maniack28 het volgende:

Over 5 weken is het seizoen voorbij. Momenteel train ik nog 20 spelers op shooting. De markt is al flink ingezakt (gem. world class middenvelder is 2.6 miljoen), maar hoe ver gaat die markt nog inzakken? Wanneer is het juiste moment om te kopen. 3 of 4 weken loon extra voor zo'n mid is slechts 40k, dus dat compenseert al aardig als die speler straks weer 100-200k duurder is omdat de markt klaar is met zakken. Met andere woorden dus: wat is het omslagpunt in een seizoen?
    De markt gaat aan het einde van dit seizoen sowieso omhoog, veel mensen die dan spelers gaan kopen. Koop over drie weken oid je nieuwe spelers, dan ben je net voor het omslagpunt denk ik. :j)
    Signature
    pi_35913736
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 15:49 schreef MyImmortal het volgende:
    Wat een belabberde TU . Op zich heb ik een leuke stijging een 19 jarige naar briljant pm en een skilltrade die gestegen is. Maarja dan zitten er 2 enorme vormdalingen in je team een winger die pm heeft van goed naar matig vorm zakt en mijn 2e beste mid die naar zwak vorm daalt . En net nu ik komende zondag een belangrijk duel heb waarbij ik alle beetje midfield voor nodig heb
    Idd hier ook enige vormdaling, die wereldklasse verdediger weer naar zwak nadat hij vorige week van slecht naar matig gestegen was. Daarnaast nog wat andere pijnlijke vormdalers
    Signature
    pi_35913925
    Aanbod wordt ook weer groter aan eind vh seizoen. Dat drukt de prijs ook hoor. Ik had 2 leuke trainees gekocht aan eind van het seizoen. Ook spelers in belabberde vorm kopen is dan opzich goed te doen. Lekker laten spelen in B-team + tussenseizoen en met winst verkopen of in je A team houden.

Heb er zo ook 3 in mn team gehad. 1 verkocht met winst en daar had ik die 2 andere gratis voor

TSI 2.030 -420 1.610
    Vorm 9 -4 5
    Verdedigen 1 0 1
    pi_35914055
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 16:05 schreef Lennox het volgende:
    Aanbod wordt ook weer groter aan eind vh seizoen. Dat drukt de prijs ook hoor. Ik had 2 leuke trainees gekocht aan eind van het seizoen. Ook spelers in belabberde vorm kopen is dan opzich goed te doen. Lekker laten spelen in B-team + tussenseizoen en met winst verkopen of in je A team houden.

Heb er zo ook 3 in mn team gehad. 1 verkocht met winst en daar had ik die 2 andere gratis voor

TSI 2.030 -420 1.610
    Vorm 9 -4 5
    Verdedigen 1 0 1
    Dan heb je het over trainees, Joralf zocht wereldklasse middenvelders.

Het aanbod van trainees is volgens mij aan het einde van het seizoen ook niet buitensporig hoog, aangezien het slimmer is om ze aan het begin van het seizoen te verkopen, levert namelijk meer op. Logischer lijkt me dat er juist meer vraag is naar trainees aan het eind van het seizoen. Mensen die in het tussenseizoen bijvoorbeeld conditie gaan trainen kopen spelers om ze aan het begin van het seizoen met winst te verkopen.
    Signature
      vrijdag 10 maart 2006 @ 16:19:20 #245
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35914380
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 15:33 schreef maniack28 het volgende:

Om te kopen, denk ik in week 13/14.
    In het tussenseizoen gaat iedereen shoppen voor het volgende seizoen, terwijl op het einde van het huidige seizoen niet veel nieuwe aankopen worden gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Daemon19 op 10-03-2006 17:00:13 ]
      vrijdag 10 maart 2006 @ 16:39:52 #246
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35915085
    week 15 is toch al het tussenseizoen

want een seizoen is 14 weken + 2 weken tussenseizoen

Ik denk dat ik de week van de eennalaatstewedstrijd mijn slag ga slaan
      vrijdag 10 maart 2006 @ 16:43:13 #247
    125053 stefmans
    pi_35915209
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 16:19 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

terwijl op het einde van het huidige seizoen niet veel nieuwe aankopen worden gedaan.
    Dat heb je fout, heel veel mensen die promotie/degradatie spelen zullen juist dan spelers kopen. Of mensen die en paniek aankoop doen om een titel te halen etc. Dus de prijzen schieten dan al flink omhoog.
      vrijdag 10 maart 2006 @ 17:00:39 #248
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35915762
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 16:39 schreef maniack28 het volgende:

Ik denk dat ik de week van de eennalaatstewedstrijd mijn slag ga slaan
    Sorry, heb het aangepast..
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 16:43 schreef stefmans het volgende:

[..]

Dat heb je fout, heel veel mensen die promotie/degradatie spelen zullen juist dan spelers kopen. Of mensen die en paniek aankoop doen om een titel te halen etc. Dus de prijzen schieten dan al flink omhoog.
    Denk dat dat wel meevalt, als je het geld hebt dan had je al een speler gekocht.
    En bovendien denk ik niet dat de mensen die zulke spelers kunnen kopen, snel paniekaanvallen krijgen.
      vrijdag 10 maart 2006 @ 17:28:29 #249
    125053 stefmans
    pi_35916622
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Sorry, heb het aangepast..
    [..]

Denk dat dat wel meevalt, als je het geld hebt dan had je al een speler gekocht.
    En bovendien denk ik niet dat de mensen die zulke spelers kunnen kopen, snel paniekaanvallen krijgen.
    dat is ook weer waar.
    pi_35917517
    Ik zit trouwens een beetje te koekeloeren voor een Uitstekend PM middenvelder (Ik heb nu alleen maar redelijk / Goed )

Uitstekend pm/conditie + zwak passen. Wat is beetje redelijke prijs? (Leeftijd tussen 22 en 28).

Sta na aankoop van coach 60k in de plus + nog wat extra vanwege thuiswedstrijd.

Ik denk ook dat het nu slim is om naar zulke gasten te kijken?
      vrijdag 10 maart 2006 @ 18:19:03 #251
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35917888
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 18:02 schreef Lennox het volgende:
    Ik zit trouwens een beetje te koekeloeren voor een Uitstekend PM middenvelder (Ik heb nu alleen maar redelijk / Goed )

Uitstekend pm/conditie + zwak passen. Wat is beetje redelijke prijs? (Leeftijd tussen 22 en 28).

Sta na aankoop van coach 60k in de plus + nog wat extra vanwege thuiswedstrijd.

Ik denk ook dat het nu slim is om naar zulke gasten te kijken?
    Rond de 200k, met uitschieters naar boven en beneden hier en daar.
    Maar het moet te doen zijn om een speler voor minder dan 200k te krijgen.

Gezien het feit dat je a.s. zondag thuis tegen een bot moet en daarna 2x keer uit, zou ik ff wachten met je nieuwe aankoop. Anders sta je minstens 3 weken in het rood (wat ik persoonlijk niet prettig vind).

En als je volgende je stadion verbouwd, probeer je dan te houden aan de 63-25-10-2% verdeling of de 62,5-25-10-2,5% verdeling..
    pi_35917974
    Ok thnx. Zal volgende week eens TL in de gaten houden (mooie reden )

Stadion had ik snel uitgebreid. Zat bij topper gelijk vol en in die % kostte het mij net te veel. Nu snel staan + zitplekken erbij gegooid.
      vrijdag 10 maart 2006 @ 18:24:39 #253
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35918002
    Ah ok, maar de volgende keer, zou ik toch vipboxen erbij bouwen (volgens de verdeling).
    Die leveren ook meer op.
      vrijdag 10 maart 2006 @ 18:34:37 #254
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35918265
    Hoe bedoel je, ik heb veel spelers te koop staan
    quote:
    Roël Paulissen
    13-03-2006 om 18:32
    minus totale vergoedingen: - 14,68%
    100 000 ¤
    (85 320 ¤)
    Rolf Riis
    13-03-2006 om 18:31
    0.0 ¤
    (0.0 ¤)
    Adrian Abel Bouille
    13-03-2006 om 16:19
    0.0 ¤
    (0.0 ¤)
    Sami Vihervuori
    13-03-2006 om 15:13
    0.0 ¤
    (0.0 ¤)
    Ike Mambourg
    13-03-2006 om 15:12
    0.0 ¤
    (0.0 ¤)
    Aijse Flikkenschild
    Moederclub
    Vorige club
    13-03-2006 om 14:24
    Moederclub: 2%
    Vorige club: 0%
    2 001 ¤
    (40 ¤)
    Björn Alexandersson
    13-03-2006 om 13:52
    0.0 ¤
    (0.0 ¤)
    Guillaume Cavaille
    13-03-2006 om 13:52
    0.0 ¤
    (0.0 ¤)
    Alessandro Trabace
    13-03-2006 om 13:51
    0.0 ¤
    (0.0 ¤)
    Ennio Calvi
    13-03-2006 om 12:28
    0.0 ¤
    (0.0 ¤)
    Andrés Gamarra
    13-03-2006 om 12:27
    0.0 ¤
    (0.0 ¤)
    Hélder Agostinho
    13-03-2006 om 12:27
    0.0 ¤
    (0.0 ¤)
    Mãrgãrit Gherghe
    Vorige club
    13-03-2006 om 09:03
    0.0 ¤
    (0.0 ¤)
    Viktor Skidanov
    13-03-2006 om 08:39
    0.0 ¤
    (0.0 ¤)
    Alaric Dutoit
    13-03-2006 om 08:33
    0.0 ¤
    (0.0 ¤)
    Cédric Philippart
    Vorige club
    13-03-2006 om 05:48
    Vorige club: 0,25%
    0.0 ¤
    (0.0 ¤)
    Serse Piroddi
    Vorige club
    12-03-2006 om 21:22
    1 000 ¤
    (0.0 ¤)
      vrijdag 10 maart 2006 @ 18:40:48 #255
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35918417
    Damn, ooit gehoord van vraag en aanbod..
    Misschien een beetje verspreiden..
    pi_35919432
    ik ga ook groots ver- en aankopen komende tijd

VK of andere def trainers, ik moet nog van een aantal high solids af, iemand die iets wil kopen van me??
      vrijdag 10 maart 2006 @ 19:17:35 #257
    50936 The_Hives
    pi_35919502
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 22:06 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

410 410 410
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 21:05 schreef Lennox het volgende:

[..]

Maatje en ik willen volgend jaar ook op 410. Hij had aanvraag voor mij en hem ingestuurd. Ben benieuwd
    409 hoort ook bij 410 he . Daar zjin ze op dit moment zelfs fanatieker qua zang en spring.

Prijzen zijn geloof ik volgend seizoen ook ghelijk. 409 was een stuk duurder. Door die gelijktrekking wordt mn seizoenskaart ook een stuk duurder

volgend jaar hattrick-meet in 410

--------------
    ff TU kijken
    Fok! Federatie
      vrijdag 10 maart 2006 @ 19:19:51 #258
    50936 The_Hives
    pi_35919580
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 22:44 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Hives, kan ik je eerdaags ff spreken op MSN of IRC over 409/410 enzo?

Weet niet of je m'n MSN hebt, anders: msn et jkoetsier punt nl
    is goed joh. Morgen of zondag ben ik met mn gare kop wel ff op msn, anders loop van de week wel.

of niet natuurlijk
    Fok! Federatie
    pi_35920313
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 19:15 schreef komrad het volgende:

VK of andere def trainers, ik moet nog van een aantal high solids af, iemand die iets wil kopen van me??
    quanta costa en serieus training gehad (sommige zetten bij elke speler + zoveel)

Heb zeker interesse als het snelle stijgers zijn

@ Hives Jij zit nu dus ook op 410. Denk dat ik ook naar Ajax - Roda ga. Even kijken of er nog kaarten te krijgen zijn voor 410/409
      vrijdag 10 maart 2006 @ 19:46:00 #260
    66186 foetre
    pi_35920406
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 19:15 schreef komrad het volgende:

over 3 weken heb ik 1.5 mil te besteden.Dus als je ff kan w8en
      vrijdag 10 maart 2006 @ 19:52:58 #261
    50936 The_Hives
    pi_35920638
    TU

PM +1 uitmuntend
    ervaring +2
    vorm +6 eindelijk

quote:
    @ Hives Jij zit nu dus ook op 410. Denk dat ik ook naar Ajax - Roda ga. Even kijken of er nog kaarten te krijgen zijn voor 410/409
    yep. Kan alleen niet naar Ajax-Roda
    Fok! Federatie
    pi_35920888
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 19:42 schreef Lennox het volgende:

[..]

quanta costa en serieus training gehad (sommige zetten bij elke speler + zoveel)

Heb zeker interesse als het snelle stijgers zijn
    garanties zijn er niet, maar je mag ze van mij door ht ratings halen, is niet zaligmakend maar als je het niet vertrouwd heb je iig een indicatie

als voorbeeld zal ik er 1 posten:

Christophe Goes (94643160)
    17 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Nationaliteit: Nederland
    Total Skill Index (TSI): 1 080
    Loon: 720 €/week
    Eigenaar: vintage fc

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
    Positiespel: zwak Passen: zwak
    Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
    Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

heeft al 4 trainingen gehad dus moet echt heel hoog zijn (hoewel zijn loon door zijn scoren stat vertroebeld)
    pi_35921040
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 20:00 schreef komrad het volgende:

[..]

garanties zijn er niet, maar je mag ze van mij door ht ratings halen, is niet zaligmakend maar als je het niet vertrouwd heb je iig een indicatie

als voorbeeld zal ik er 1 posten:

Loon: 720 �/week
    Eigenaar: vintage fc

heeft al 4 trainingen gehad dus moet echt heel hoog zijn (hoewel zijn loon door zijn scoren stat vertroebeld)
    Wat doet zo'n speler volgens zn TL vergelijking?
    pi_35921074
    TU:
    Vorm : +6 / -4
    TSI : +3340 / -1140
    Vleugel : +3

allemaal 17 jarigen met goed vleugel en minimaal redelijk passen, hiervan verkoop ik er 2
    pi_35921209
    als excellent wel boven de 400k denk ik met matig vleugel en zwak passen
    ik zou hem echter houden omdat het een nederlander is. Als je door gaat trainen wordt dat fijn qua salaris

ik heb hem vast gelist voor je: Christophe Goes (94643160)
    pi_35921375
    Verdedigen[Vorm=Hoog]=7.43
    Verdedigen[Vorm=Gemiddeld]=7.49
    Verdedigen[Vorm=Laag]=7.57
    Verdedigen[Loon]=7.55

Ik heb hem gebookmarked. Even kijken wat hij gaat doen
    pi_35921449
    hij gaat sowieso stijgen, als het loon 7,55 zegt is dat erg raar trouwens, omdat hij daarna nog 4 weken getraind is en dus al hald moeten stijgen (4/7+0,55>1)

Daarnaast denk ik dat je conditie niet goed inschat maar oke
    hoe wil je het trouwens weten als je hem niet koopt
    pi_35922312
    PM +3
    Form +3 / -5
    TSI +1790 / -1090
      vrijdag 10 maart 2006 @ 23:27:08 #269
    39256 Bonobo11
    pi_35927395
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 16:39 schreef maniack28 het volgende:

Tussenseizoen is week 16 en week 1.
    Feyenoord!!! * Barça
      zaterdag 11 maart 2006 @ 01:30:36 #270
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35931052
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 23:27 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Tussenseizoen is week 16 en week 1.
    Het is maar net hoe je het bekijkt.
    Je eerste wedstrijd is in week 1 en je laatste in week 14, dus zou het tussenseizoen in week 15 en 16 zijn.
    Maar de meeste programma's lopen meestal 1 week voor jah.
    pi_35931096
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 13:17 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

jij traint toch passen

breek me de bek er niet over open
    normaal iig def, nu 'ff' passen, maar het 'ff' is wel wat lang aan t worden. al een week of 5 nu
      zaterdag 11 maart 2006 @ 01:45:46 #272
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35931258
    Dus dat is geen succes?
    pi_35931523
    Ik ga meteen 1 popper verkopen, en dan een nieuwe skilltrade proberen te halen, dat bevalt wel
    pi_35933299
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 01:45 schreef Daemon19 het volgende:
    Dus dat is geen succes?
    mwaoh, niet echt.
    ik had een stuk of 8 trainees ingeslagen met hoge tsi en redelijk/matig passen en redelijk/goed verdedigen. met het idee om ze eerst een lvl passen te laten stijgen en dan een lvl def. dat had ik toch wel geschat binnen een week of 4 te doen. maar ben nu al 5 weken met passing training bezig, en nog steeds moeten er 4 stijgen in passen...
    Blijkbaar is het toch lastig om hoge secundaries te schatten. Ik denk zelf dat je echt héél hoog TSI spelers moet kopen om dit fatsoenlijk te doen. Daar ben ik iets te laks in geweest, maar goed, volgende keer beter (als er al een volgende keer komt )
      zaterdag 11 maart 2006 @ 08:48:36 #275
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35933311
    Dat klopt VK. Aan salaris kan je het vaak niet zien (omdat de passing hoog of zelfs hoger ligt dan de hoofdstat) en tsi zegt zo weinig. Ik had vorige week een speler die op 112,5% zat in htratings... zo hoog heb ik ze nog nooit gehad, maar het zegt eigenlijk niks want het is allemaal relatief
      zaterdag 11 maart 2006 @ 08:56:02 #276
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_35933489
    VK, als je dan toch overstapt op deftraining weer, ik moet ene paar spelers kwijt die snel stijgen (zonder veel bijstats dus makkelijker in de schatten )
      zaterdag 11 maart 2006 @ 09:14:29 #278
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35933524
    lol @ komrad

Ik heb alweer 11 spelers.. nog 9 te gaan en ik heb weer 20 stijgers

Overigens ga ik volgend seizoen niet door met shootingtraining. Simpelweg omdat meer en meer mensen dit doen of stijgende spitsen kopen en ze laten stijgen zonder ze te laten spelen (klaverjassen). Hierdoor wordt de inkoop duurder en de winstmarge dus vaak minimaal. Ultimate Warriors is er ook al mee gestopt, die traint momenteel passing.

[ Bericht 42% gewijzigd door maniack28 op 11-03-2006 09:20:11 ]
    pi_35933578
    deftraining niets voor je Joralf
    pi_35933646
    Als iemand interesse heeft dan valt over de prijs te praten:

Matthias Di Geronimo (92286920)
    Specialiteit: Krachtig
    Nationaliteit: Deutschland
    Total Skill Index (TSI): 720
    Loon: 768 €/week inclusief een 20% bonus
    Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
    Positiespel: matig Passen: matig
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
    Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
    speelde al 7 wedstrijden voor vintage, mijn grootste inschattingsfout ooit; vraagprijs: 210k

Jochen Schopenhauer (95220631)
    17 jaar, goed in vorm, gezond
    Specialiteit: Krachtig
    Nationaliteit: Deutschland
    Total Skill Index (TSI): 980
    Loon: 864 €/week inclusief een 20% bonus
    Conditie: zwak Keepen: rampzalig
    Positiespel: matig Passen: waardeloos
    Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: goed
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
    speelde 3 wedstrijden voor vintage, vraagprijs: 250k

Eduardo Freire (95238121)
    Nationaliteit: Portugal
    Total Skill Index (TSI): 1 250
    Loon: 864 €/week inclusief een 20% bonus
    Conditie: goed Keepen: rampzalig
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
    Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
    speelde ook al 3 wedstrijden voor vintage, vraagprijs 265k

daarnaast staat al op de TL:
    Loon: 720 €/week
    speelde 4x, vraagprijs 260k

Ik weet bijna zeker dat ze allemaal in 1 week stijgen, met name te zien aan het loon+ de wedstrijden
    HT mail me als je interesse hebt

Tot zo ver het spammen
      zaterdag 11 maart 2006 @ 09:30:33 #281
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35933655
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 09:21 schreef komrad het volgende:
    deftraining niets voor je Joralf
    Nee sorry... ik ga verder met scoren en danwel spelers met veel bijstats/speciality omdat daar wel veel winst inzit
    pi_35933754
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 09:30 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nee sorry... ik ga verder met scoren en danwel spelers met veel bijstats/speciality omdat daar wel veel winst inzit
    dan heb ik ook nog wel iets voor je basisteam:

Slobodan Basta
    TSI = 31 150, 20 jaar, redelijk in vorm
    Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider

Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
    Vleugelspel: matig Verdedigen: bovennatuurlijk
    Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
    al zeg ik het zelf
      zaterdag 11 maart 2006 @ 09:41:13 #283
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35933771
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 09:39 schreef komrad het volgende:

[..]

dan heb ik ook nog wel iets voor je basisteam:

Slobodan Basta
    TSI = 31 150, 20 jaar, redelijk in vorm
    Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider

Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
    Vleugelspel: matig Verdedigen: bovennatuurlijk
    Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
    al zeg ik het zelf
    Sorry, maar ik koop alleen redelijk of matig def met redelijk ervaring en redelijk leiderschap. Kan daar geld mee verdienen, halen net zulke goeie ratings als uitstekend en ik hou geld over voor een beter middenveld dus meer overwicht, dus meer kansen, dus meer goals, dus meer gewonnen wedstrijden

Ik heb geen defs nodig
    pi_35933807
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 09:41 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik heb geen defs nodig
    dream on

* komrad gaat zondag met 2 aanvallende defs spelen, geen defskill en formi PM
    pi_35934228
    Kaheem heeft 761 K te besteden, van dit geld is hij aan het bieden op een nieuwe trainnee, maar hij wil hiervan ook een nieuwe coach. De huidige coach Sami Kansanen is een redelijke coach met redelijke ervaring die daarnaast een waardeloze leider is.

Nu wil ik in plaats van deze coach een goede coach opstellen. Moet ik dan ook naar ervaring en leiderschap kijken en wat nam ook al weer af na een jaar?

[ Bericht 0% gewijzigd door KaheemSaid op 11-03-2006 10:35:50 ]
    pi_35934318
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 10:27 schreef KaheemSaid het volgende:
    Kaheem heeft 761 K te besteden, van dit geld is hij aan het bieden op een nieuwe trainnee, maar hij wil hiervan ook een nieuwe coach. De huidige coach Sami Kansanen is een redelijke coach met redelijke ervaring die daarnaast een waardeloze[ leider is.

Nu wil ik in plaats van deze coach een goede coach opstellen. Moet ik dan ook naar ervaring en leiderschap kijken en wat nam ook al weer af na een jaar?
    leiderschap neemt af per seizoen of per 2 seizoen..
    HT: FC Dinamo Assen (504765)
    pi_35934443
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 10:36 schreef MrMoon het volgende:

[..]

leiderschap neemt af per seizoen of per 2 seizoen..
    En als dat op is neemt dat coachgebeuren toch af?
    pi_35938587
    Signature
    pi_35938891
    Uddels, nog defjes nodig
      zaterdag 11 maart 2006 @ 14:07:56 #290
    65997 Oldbie
    pi_35939388
    Iemand nog een leuke middenvelder nodig??
    quote:
    Raanan Sela (63951249) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
    20 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
    Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.

Nationaliteit: flag Israel
    Total Skill Index (TSI): 4 930
    Loon: 1 632 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: Flevo Rangers
    Waarschuwingen: 0
    Gezondheid: in orde

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
    Spelmaken: uitmuntend Passen: slecht
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
    Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
    Hij is namelijk te koop
      zaterdag 11 maart 2006 @ 14:11:58 #291
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35939505
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 10:27 schreef KaheemSaid het volgende:
    Kaheem heeft 761 K te besteden, van dit geld is hij aan het bieden op een nieuwe trainnee, maar hij wil hiervan ook een nieuwe coach. De huidige coach Sami Kansanen is een redelijke coach met redelijke ervaring die daarnaast een waardeloze leider is.

Dus voor 500k kan je wel een 17-jarige goed trainee kopen..
    Zou ik wel wachten tot het nieuwe seizoen, met coach en trainee.
    Goed/slecht coach kost 268k.
    En leiderschap neemt eenmaal af na één seizoen, en daarna is het random.
    Als leiderschap op rampzalig staat, gaat je coach in coachvaardigheid zakken.
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef Oldbie het volgende:
    Iemand nog een leuke middenvelder nodig??
    [..]

Hij is namelijk te koop
    Vraagprijs erbij zetten is altijd leuk..
      zaterdag 11 maart 2006 @ 14:15:24 #292
    65997 Oldbie
    pi_35939583
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:11 schreef Daemon19 het volgende:
    Vraagprijs erbij zetten is altijd leuk..
    Slechts 925k
    pi_35939646
    Oldbie,dna kan je dus wel een van mijn defjes kopen
      zaterdag 11 maart 2006 @ 14:20:14 #294
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35939700
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:15 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Slechts 925k
    Op zich wel een redelijk prijs gezien zn vorm en specialiteit.
    Ben alleen bang dat je dat er niet voor zal krijgen, gezien de stand van de transfermarkt.
      zaterdag 11 maart 2006 @ 14:27:18 #295
    65997 Oldbie
    pi_35939876
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:17 schreef komrad het volgende:
    Oldbie,dna kan je dus wel een van mijn defjes kopen
    Ruilen?
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:20 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Op zich wel een redelijk prijs gezien zn vorm en specialiteit.
    Ben alleen bang dat je dat er niet voor zal krijgen, gezien de stand van de transfermarkt.
    Daar ben ik ook bang voor.
    Maargoed, als ik hem niet kan verkopen voor mijn vraagprijs dan blijft hij nog tot hij briljant is en dan doe ik weer een poging
    pi_35939910
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:27 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ruilen?
    [..]
    heheh, ik moet al ene vracht wingers kopen
    heb trouwens een erg leuke gezien, maar die is wel aan de prijs
      zaterdag 11 maart 2006 @ 14:34:41 #297
    65997 Oldbie
    pi_35940045
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:29 schreef komrad het volgende:

[..]

heheh, ik moet al ene vracht wingers kopen
    heb trouwens een erg leuke gezien, maar die is wel aan de prijs
    dat heb ik weer.....
    Nouja. HT technisch gezien is het hoog tijd mijn speler te verkopen. Aan de andere kant is het wel een vaste waarde op mijn middenveld. Stiekum hoop ik dat ik hem mag houden.....hoewel het economisch niet verantwoord is
    pi_35940130
    hij is bijstatloos alleen een leuke specialty
    geen bijzondere spelert eigenlijk.

Ik zit naar een 17 jarige solid winger te kijken met 'wat' bijstats
    hoogste bod: 1,25M tot nu toe, voor een solid
    ik wil hem eigenlijk wel hebben
      zaterdag 11 maart 2006 @ 14:45:50 #299
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35940287
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:34 schreef Oldbie het volgende:

[..]

dat heb ik weer.....
    Nouja. HT technisch gezien is het hoog tijd mijn speler te verkopen. Aan de andere kant is het wel een vaste waarde op mijn middenveld. Stiekum hoop ik dat ik hem mag houden.....hoewel het economisch niet verantwoord is
    Doe ik ook ongeveer.
    Ik heb ook een uitmuntende (gisteren gepopt) en die houd ik ook nog.
    Omdat ik het extra geld (0,5 mln) goed kan gebruiken en omdat mn middenveld ook inzakt.
      zaterdag 11 maart 2006 @ 14:46:37 #300
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35940304
    Topique is bijna vol..
      zaterdag 11 maart 2006 @ 14:46:59 #301
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..