Pingelsquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:42 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hopen op een counterkans
Hopen dat het penals worden iig
Daarop heeft hij natuurlijk net zoveel kansquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:52 schreef Lennox het volgende:
60/40 is heerlijk counter gemiddelde
Succes 2e helft
SE kan toch ook?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:04 schreef Grumpey het volgende:
het is nu wel definitief vrees ik....volgende week dus fokcup.....kan gelijk door
vind 2-0 verliezen nog best netjes, ik speel namelijk ook PIC, en het is toch een ex-kampioen van Nederland paar seizoenen terug nog.... maar het zal wel niet bij 2-0 blijven.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:13 schreef komrad het volgende:
2-0 is idd tegen zo'n defense te veel
Hoezo? Hoop je nog op 2-2?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vind 2-0 verliezen nog best netjes, ik speel namelijk ook PIC, en het is toch een ex-kampioen van Nederland paar seizoenen terug nog.... maar het zal wel niet bij 2-0 blijven.
PIC maakt met counteren toch niks uit?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vind 2-0 verliezen nog best netjes, ik speel namelijk ook PIC, en het is toch een ex-kampioen van Nederland paar seizoenen terug nog.... maar het zal wel niet bij 2-0 blijven.
ik moet nog een paar uurtjes wachten maar we weer een leuke vlag danquote:
knieblessure is maximaal 3 wekenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:32 schreef Tomhoog het volgende:
. Na 22 minuten moest Remco Chichu worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander
Hoe erg is dit? Op fokhattrick kon ik het niet precies vinden..iig best kut dat nou net hij het moest zijn
28jaar oud
Zo kwam ik net ook 0-1 achter tegen een stel finnen....maar die denken dat ze aan het ijshockeyen zijn, mn beste trainee eruitquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:41 schreef AirRaid het volgende:
Menno Beugels zorgde in de 54e minuut voor een 0 - 1 voorsprong. Het doelpunt kwam uit een penalty wegens hands in het strafschopgebied.
quote:
ik heb eigenlijk nooit een compleet fitte selectie. overigens heb ik ook fysio's.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:45 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het handig om dokters te nemen.. zo ja hoevel...waarom heb ik elke keer als er net een blessure voorbij is gelijk een volgende..![]()
30 jarige 3* vleugelspeler. daar heb je voor 20k een nieuwe voorquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nooit een compleet fitte selectie. overigens heb ik ook fysio's.
maar is de speler het wel waard?
Atletico Aelse - United Black Panther (78 minuten gespeeld) 0 - 2quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef AirRaid het volgende:
Uitdagingen: 1
United Black Panthers
Aanvangstijd: 08-03-2006 om 17:30
Speelterrein: AelserDome, Normaal. Geregeld!
hoogmoed komt voor de val.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:05 schreef foetre het volgende:
[..]
Atletico Aelse - United Black Panther (78 minuten gespeeld) 0 - 2![]()
![]()
Zijn er nog mensen die al in de KO zitten die willen verliezen?
Nadat hij af is gelopen, of nadat je hem hebt gewonnen.quote:
Beide natuurlijk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nadat hij af is gelopen, of nadat je hem hebt gewonnen.![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef Daemon19 het volgende:
Dit is de 3e bejaarde op rij die er met een blessure afgaat.
Op 5 februari een 32-jarige met +5 eraf (bij zn huidige club heeft ie nog +3).
Op 26 februari een 32-jarige met +3 eraf (bij zn huidige club nu nog +2).
En vandaag (8 maart) een 28-jarige met +4 eraf, die zetten we er morgenavond dus ook op..
Gekocht voor 79kquote:Giosue' Balzamo (87451635)
20 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 790
Loon: 1 032 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Wie kent het probleem? Heb ik vaker gehad met bijvoorbeeld Winamp. Wie helpt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:11 schreef FritsFluitketel het volgende:
Grumpey succes straks
Hier is HAM kapot ofzo.. hij geeft gelijk het bekende XP venstertje als een programma vastgelopen is, zonder ook maar een stukje HAM gezien te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |