Pingelsquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:42 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hopen op een counterkans
Hopen dat het penals worden iig
Daarop heeft hij natuurlijk net zoveel kansquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:52 schreef Lennox het volgende:
60/40 is heerlijk counter gemiddelde
Succes 2e helft
SE kan toch ook?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:04 schreef Grumpey het volgende:
het is nu wel definitief vrees ik....volgende week dus fokcup.....kan gelijk door
vind 2-0 verliezen nog best netjes, ik speel namelijk ook PIC, en het is toch een ex-kampioen van Nederland paar seizoenen terug nog.... maar het zal wel niet bij 2-0 blijven.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:13 schreef komrad het volgende:
2-0 is idd tegen zo'n defense te veel
Hoezo? Hoop je nog op 2-2?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vind 2-0 verliezen nog best netjes, ik speel namelijk ook PIC, en het is toch een ex-kampioen van Nederland paar seizoenen terug nog.... maar het zal wel niet bij 2-0 blijven.
PIC maakt met counteren toch niks uit?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vind 2-0 verliezen nog best netjes, ik speel namelijk ook PIC, en het is toch een ex-kampioen van Nederland paar seizoenen terug nog.... maar het zal wel niet bij 2-0 blijven.
ik moet nog een paar uurtjes wachten maar we weer een leuke vlag danquote:
knieblessure is maximaal 3 wekenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:32 schreef Tomhoog het volgende:
. Na 22 minuten moest Remco Chichu worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander
Hoe erg is dit? Op fokhattrick kon ik het niet precies vinden..iig best kut dat nou net hij het moest zijn
28jaar oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |