promotie van dezelfde award.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:59 schreef Flappekz het volgende:
Dat vraagt toch om een award voor Joralf?![]()
![]()
schlemiel van de fedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:59 schreef Flappekz het volgende:
Dat vraagt toch om een award voor Joralf?![]()
![]()
Ga jij snel een inburgeringscursus volgen. Je beheerst de taal van dit land niet. Of in jouw taal: je beheersd de taal van dit lant nied.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:42 schreef maniack28 het volgende:
Dat betekend toch niet dat ik in V blijf?
Daar zat ik ook over te denken ja, lijkt me logisch dat eerst de P/D duels gespeeld worden en de directe P/D uitgevoerd worden en dat daarna pas gekeken wordt naar de rankings.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:16 schreef maniack28 het volgende:
Ga jij ff snel breedbandinternet nemen, inbellen is zoooooo 1990
Maar ff serieus... dat kan toch niet waar zijn dat ik in V blijf, volgens mij is die situatie pas na prom/degradatie?
heb je geluk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:36 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou het niet weten Flappekez.. maar zoals ik het nu lees gaat eerst p/d maar sta ik daarna hoger op de lijst dan de niet gepromoveerden VI'ers (omdat ik uit V kom) en dus zou ik weer terug promoverenmaar dat kan ik me niet voorstellen aangezien er zoveel degradanten zijn en die zijn toch niet allemaal slechter dan ik?
Edit, antwoord van hattrickforums:
Je zal waarschijnlijk degraderen, aangezien je laatste staat in je reeks zal je eerst de rangschikking overnemen van iemand die stijgt uit VI. Dus jouw huidige rangschikking is niet van toepassing.
Ja idd... maar stel dat ik allerlaatste wordt van de hele V, dan wissel ik van ranglijst met de beste van VI. Vervolgens zit ik dus in VI en hij in V. Daarna worden er een x aantal botteams uit V gehaald. Stel dat dat er 10 zijn, dan schuif ik dus 10 plaatsen op en vervolgens kom ik dan toch weer in V uit. Of is mijn redenatie nu verkeerd?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:58 schreef MyImmortal het volgende:
ik neem ook aan dat dat na promotie/degradatie is anders heb ik nog niks aan het eindigen op de 1e of 2e plek dan promoveer ik alsnog niet na mijn inspanningen
That sounds reasonable thoughquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja idd... maar stel dat ik allerlaatste wordt van de hele V, dan wissel ik van ranglijst met de beste van VI. Vervolgens zit ik dus in VI en hij in V. Daarna worden er een x aantal botteams uit V gehaald. Stel dat dat er 10 zijn, dan schuif ik dus 10 plaatsen op en vervolgens kom ik dan toch weer in V uit. Of is mijn redenatie nu verkeerd?
Er kunnen natuurlijk altijd Bot-teams uit IV degraderen, dan schuift iedereen weer op, al zullen het er daar natuurlijk nog minder zijn als in V, als ze er al zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:11 schreef maniack28 het volgende:
Hmm .. toch niet... want de botteams zijn dan al gedegradeerd (is wel aannemelijk) dus ik neem aan dat er niemand zal opschuiiven vanuit VI terug naar V omdat er geen teams meer verwijderd worden. VI voor mij dus (pfiew.. gelukkig)
Ah, dat van die herstructurering (quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zoals Daemon al zei, promoveren doe je sowieso wel ivm de herstructuering (kutwoord). Daarnaast denk ik dat als je X waardig bent je de IX ook wel aankunt. De X is maar een seizoen jonger dan de IX, dus denk niet dat het niveauverschil zo groot is. Handhaven in IX moet in ieder geval geen probleem zijn als je een goed trainingsbeleid hebt, omdat het grootste deel van de IX'ers toch prutsers zijn.
Ik heb vanmiddag je team eens bekeken maar denk wel dat je IX waardig bent hoor, die hele competitie stelt nog niks voorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:54 schreef Murray het volgende:
[..]
Ah, dat van die herstructurering () wist ik niet.. dan ga ik idd maar vol voor de 2e plek.
Promoveren zag ik niet zo zitten omdat ik pas halverwege vorig seizoen begonnen ben, benieuwd of het het dan al red in IX.
Maar goed, eerst maar eens die 2e plek halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |