Hives, kan ik je eerdaags ff spreken op MSN of IRC over 409/410 enzo?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
seizoenskaart. Maar bedacht me net dat er voor 409 nog genoeg over zijn
. Had anders mss wat kunnen regelen.
Beste stefmans, dat heb je goed gezienquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:43 schreef stefmans het volgende:
Beste FritsFluitketel, 5 posts achter elkaar.![]()
ik dacht eerst dat meerdere mensen datzelfde icoon haddenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:46 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Beste stefmans, dat heb je goed gezien
Heb geen zin al m'n quotes op te sparen voor één post, ik reageer altijd per post als ik wat zie waarop ik wil reageren
Dat dacht ik bij het voor het eerst binnendringen van dit topic toen ook.. maar dan andersom.. ik dacht juist dat één iemand veel gepost had, maar iedereen had hetzelfde icoontjequote:Op donderdag 9 maart 2006 22:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat meerdere mensen datzelfde icoon hadden![]()
Zal dat tegenvallen als je derde wordt..quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ziet ernaar uit dat ik kampioen ga worden
De nummer 1 heeft dan 5 punten voorsprong op mij, maar die ga ik wegwerken als het goed is.Één na laatste wedstrijd moet ik tegen hem, waarmee ik denk ik drie punten ga pakken met MOTS aangezien de laatste wedstrijd tegen een prutser is. Moet voor de tijd nog ergens twee punten zien te pakken maar aangezien hij nu een lastig programma heeft én nu ook met een trainingsswitch begonnen is (en de tactiekswitch zondag laat beginnen
) waar hij zelf al niet eens vertrouwen in heeft
moet dat kunnen.
Moet ik natuurlijk zelf wel alles winnen, maar dat moet mogelijk zijn, aangezien de lastigere wedstrijden later pas komen en ik dus tijd heb m'n TS wat op te krikken
Ik vroeg me altijd af hoe dat ging, hoe er een 'derde' stadion wordt geregeld.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:01 schreef AirRaid het volgende:
vet er wordt een oefenwedstrijd op mijn veld gespeeld (en ik doe niet mee aan de wedstrijd)
FC Knudde14 - The-longest-yard
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 15-03-2006 om 17:00
MatchID: 69057114
Stadion: AelserDome
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:28 schreef Jonks het volgende:
Sinds vandaag:
![]()
![]()
Emiel Immerzeel [playerid=76907051]
18 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Maakt deel uit van het U-20 Nederland-team!
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 060
Loon: 2 040 ¤/week
Eigenaar: Fc Der Freddy
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant +1
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Yes!
Mijn 2e U20, en dit keer van hét land!
Je gaat zeker promoveren door de herstructurering. Maar vergeet je jeugdopleiding maar voorlopig. Ik zou me zoveel mogelijk richten op trainen en gewoon kijken op welk moment je hem anders zou verkopen. Omdat je niet zoveel geld heb zou ik hem verkopen en dan een goede 17 jarige daarvoor terugkopen. DIe zijn op dit moment redelijk goedkoop in vergelijking met het het begin van het seizoen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaa 2 gepopt![]()
1 van deze spelers is deze knul van 19, in redelijk vorm:
Conditie: zwak
Positiespel: uitstekend
Passen: matig
Verdedigen: matig
Scoren: matig
Gepopt van goed positiespel naar uitstekend. Zit te twijfelen of ik hem nu zal verkopen of behouden... volgens transfervergelijking zal ie zo'n 3 ton opbrengen, en ik sta nu 2 ton in de min. Maar, als ik hem verder train dan levert ie later ook veel meer op natuurlijk. Ik sta nu 3e in de 10e divisie en ga misschien/hopelijk promoveren, dus dan kan ik ook wel wat goede spelers gebruiken denk ik. Maar aan de andere kant wil ik ook graag uit mijn schulden zodat ik wat kan gaan investeren in jeugdopleiding.
Choices choices![]()
3 leuke stijgersquote:Vicente España
TSI = 24 340, 21 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
-------------------------------------------------------------------------
Mikael Käri-Zein
TSI = 24 390, 21 jaar, uitstekend in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
-------------------------------------------------------------------------
Per Eriksson
TSI = 21 580, 21 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: matig
Hmm herstructurering? Ik weet nergens wat vanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:17 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Je gaat zeker promoveren door de herstructurering. Maar vergeet je jeugdopleiding maar voorlopig. Ik zou me zoveel mogelijk richten op trainen en gewoon kijken op welk moment je hem anders zou verkopen. Omdat je niet zoveel geld heb zou ik hem verkopen en dan een goede 17 jarige daarvoor terugkopen. DIe zijn op dit moment redelijk goedkoop in vergelijking met het het begin van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |