deed tie bij mij ook,quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wie kent het probleem? Heb ik vaker gehad met bijvoorbeeld Winamp. Wie helpt?
Heb dat kreng de hele nacht uitgehad dus dat had dan ook moeten werkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:02 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
deed tie bij mij ook,
Computer uit en half uur uit laten en dan opnieuw opstarten werkte bij mij.
En trouwens, mijn zondag +2 geblesseerd geraakte Trainee, heeft sinds vanochtend +1(maar kan wel trainen!)Dat worden deze week dus 11 verdedigers met volledige training.
Als je dat vertaald krijg je tamirk13 arenaquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:45 schreef pekel het volgende:
International Friendly -> Israel
tamirk13 - vv Emmen
Datum: 14-03-2006 om 20:30
MatchID: 69087230
Stadion: סנטיאגו ברנבאו
leuke stadionnaam
Don't fuck with Jews mênquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:45 schreef pekel het volgende:
International Friendly -> Israel
tamirk13 - vv Emmen
Datum: 14-03-2006 om 20:30
MatchID: 69087230
Stadion: סנטיאגו ברנבאו
leuke stadionnaam
leiderschap + ervaring.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:54 schreef Flappekz het volgende:
Waar moet een future coach aan voldoen?
ligt eraan hoe goed je je coach wil hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:58 schreef Flappekz het volgende:
maar ik welke waarden moet ik ongeveer denken?
goed/matig minimaal d8 ik..quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:58 schreef Flappekz het volgende:
maar ik welke waarden moet ik ongeveer denken?
thanx for the helpquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
ligt eraan hoe goed je je coach wil hebben natuurlijk.![]()
moet je even daemon bedanken.quote:
speciaal voor jou ge-edit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:16 schreef Daemon19 het volgende:
Het is daemon, waarom schrijft iedereen dat verkeerd?![]()
who the fuckquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:07 schreef SuperWeber het volgende:
Deamon??
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=deamon&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:07 schreef SuperWeber het volgende:
Deamon??
nee. Mn hele gastenboek en persco geschiedenis is weg. Moesten die hufters me maar een beetje behoorlijk proberen te bereikenquote:
nopequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:10 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ga je 22 maart naar Ajax - Roda? Ik zit als het goed is in 411
Daarom, wist dat je 410'er wasquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nope
Anders had je in het vak naast me gezeten. Hadden we ff een biertje gedaan
heb je aan 1 kaart genoeg of wil je er meerdere?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:08 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Daarom, wist dat je 410'er was
Volgend jaar seizoenskaart (rijbewijs) en ik ben aan het overwegen om en kaart op 410 te nemen, mooi vak
nee alex werd gewoon vernederd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
Hives, Uddel
we hebben ons gisteravond gespaard.
expect the worst zaterdag, muhahhaah
Je bedoelt voor Roda of seizoenskaart?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je aan 1 kaart genoeg of wil je er meerdere?
Kan slim zijn, aangezien de prijzen van middenvelders behoorlijk laag zijn atm. (ik weet niet hoe het met andere spelers zit..)quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:50 schreef Flappekz het volgende:
Help, ik twijfel.
Ik train nu iets meer dan een seizoen verdedigers. Zal ik hiermee doorgaan? Of zal ik Playmaking gaan trainen? Op dit moment levert het trainen van derdedigers niet zo veel op dat ik me flink kan versterken op het middenveld en in de aanval. Graag jullie tips en/of ideeen hierover.
It sure does!quote:
seizoenskaartquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:40 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Je bedoelt voor Roda of seizoenskaart?
Voor Roda moeten de kaarten nog besteld worden, zodra ik weet wie er meegaan bestel ik gelijk, dan kan dat nog wel
Seizoenskaart weet ik nog niet. Waarschijnlijk neemt een vriend ook een seizoenskaart maar das nog niet duidelijk. Neem iig zelf een kaart
VK >![]()
![]()
Op zich zou verdedigen trainen toch een van de meest winstgevende training zijn en tja je bent pas 1 seizoen bezig, verwacht ook niet dat je na 1 seizoen pm trainen dikke winst gaat maken. Ik zou zeggen train nog even door, dan komt de winst pas binnenstromen vermoed ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:50 schreef Flappekz het volgende:
Help, ik twijfel.
Ik train nu iets meer dan een seizoen verdedigers. Zal ik hiermee doorgaan? Of zal ik Playmaking gaan trainen? Op dit moment levert het trainen van derdedigers niet zo veel op dat ik me flink kan versterken op het middenveld en in de aanval. Graag jullie tips en/of ideeen hierover.
heb ik ook goeie verdediging.. zelfs nog een divisie lager..quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:00 schreef Flappekz het volgende:
Mijn huidige spelers leveren niet zo veel op hoor, dus echt goede trainees zal ik ook weer niet kunnen kopen. Maar wat wil je, in divisie X? Tevens heb ik geen geld meer op de bank. Ik hoop dat ik morgen met de TU wat meer 17jarige goed verdedigers heb, zodat ik weer wat geld opzij kan zetten.
Zit nu echt met een dilemma....voor X-begrippen heb ik een goede verdediging (65 HTstats), maar mn middenveld en aanval zuigen echt behoorlijk![]()
Thanx voor je reactie, Daemon19![]()
@ MyImmortal -> is het wijs om 17jarige verdedigers vanaf redelijk (goed is te duur) door te trainen tot ze ongeveer 19 zijn?
ik zal wel antwoordenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:00 schreef Flappekz het volgende:
Mijn huidige spelers leveren niet zo veel op hoor, dus echt goede trainees zal ik ook weer niet kunnen kopen. Maar wat wil je, in divisie X? Tevens heb ik geen geld meer op de bank. Ik hoop dat ik morgen met de TU wat meer 17jarige goed verdedigers heb, zodat ik weer wat geld opzij kan zetten.
Zit nu echt met een dilemma....voor X-begrippen heb ik een goede verdediging (65 HTstats), maar mn middenveld en aanval zuigen echt behoorlijk![]()
Thanx voor je reactie, Daemon19![]()
@ MyImmortal -> is het wijs om 17jarige verdedigers vanaf redelijk (goed is te duur) door te trainen tot ze ongeveer 19 zijn?
17 jarige zou ideaal zijn om omhoog te trainen ja, zou ook leuk zijn als ze wat passing hebben, om afentoe counter te spelenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:00 schreef Flappekz het volgende:
Maatje en ik willen volgend jaar ook op 410. Hij had aanvraag voor mij en hem ingestuurd. Ben benieuwdquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
seizoenskaart. Maar bedacht me net dat er voor 409 nog genoeg over zijn
. Had anders mss wat kunnen regelen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:28 schreef Jonks het volgende:
Speler
Yes!
Mijn 2e U20, en dit keer van hét land!
410 410 410quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
seizoenskaart. Maar bedacht me net dat er voor 409 nog genoeg over zijn
. Had anders mss wat kunnen regelen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:28 schreef Jonks het volgende:
Sinds vandaag:
![]()
![]()
Emiel Immerzeel [playerid=76907051]
18 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Maakt deel uit van het U-20 Nederland-team!
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 060
Loon: 2 040 ¤/week
Eigenaar: Fc Der Freddy
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant +1
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Yes!
Mijn 2e U20, en dit keer van hét land!