quote:
Is er nu al nieuw leven voor de awards?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint opent voor het eerst Fok!Hattrick topic
tevens fipo
Ledenstop. Probeer het in het volgende topic nog eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef -J-D- het volgende:
Hoi. Kan ik lid worden van de fed? Hoe?
Wel competitie zit je?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:45 schreef Murray het volgende:
Potverdorie.
Ik heb zomaar van de nummer 1, al 8 wedstrijden ongeslagen en met afstand de sterkste ploeg in mijn competitie, gewonnen.
Ik maak zelfs een behoorlijke kans om te promoveren.
Ik weet alleen niet of ik daar blij mee moet zijn.
Een nadeel van conditietraining is inderdaad dat de vorm kan dalen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef Tomhoog het volgende:
Voor die ene speler van 19 jaar..36.000¤ aan over gehouden ;o
conditie training is standaart vorm daling?
en me coach heeft een leiderschap van waardeloos ineens.. wat te doen
ps
sta nog steeds 2de en weer gewonnen![]()
Je promoveert zowiezo door de herstructurering (alle bot-teams worden eenmalig verwijderd), dus ik zou gewoon proberen zo hoog mogelijk te eindigen.quote:
Nee, alleen mensen met een vaste internetverbinding zoals kabel of adsl worden toegelaten. Probeert u het later nog eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef -J-D- het volgende:
Hoi. Kan ik lid worden van de fed? Hoe?
Weet ik, maar is dit niet gewoon best slecht? Beste om een nieuwe coach aan te nemen of niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:53 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Een nadeel van conditietraining is inderdaad dat de vorm kan dalen.
Coaches dalen eerst in leiderschap tot rampzalig, daarna gaan ze verder met coachvaardigheid.
Wanneer ze dalen is random, maar de eerste keer is altijd na 1 seizoen.
Conditietraining betekent niet per definitie vormdaling, maar wel een (erg) vergrote kans op vormdaling.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef Tomhoog het volgende:
Voor die ene speler van 19 jaar..36.000¤ aan over gehouden ;o
conditie training is standaart vorm daling?
en me coach heeft een leiderschap van waardeloos ineens.. wat te doen
ps
sta nog steeds 2de en weer gewonnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |