abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35806043

Met dank aan Robar voor deze geweldige openingsbanner

Welkom bij het topic van Fokhattrick. In deze openingspost vind je alles wat je op weg moet helpen naar roem en succes. De openingspost is verdeeld in drie hoofdcategorieën. Deze bestaan vervolgens weer uit enkele subcategorieën. Hieronder zie je een overzicht.

Hattrick
  • Hattrick
  • supporter

Federatie
  • Fok! Federatie
  • De Fokcup
  • Fok!Awards

Community
  • IRC @ FOK!
  • De meet
  • Waar dient dit topic absoluut niet voor
  • Links voor hattrick
  • Huidige topics

De links verwijzen door naar sites waar meer informatie op staan en die ook in het desbetreffende onderdeel in deze Openingspost worden vermeldt.

_______________________________________________________________________________

Hattrick
    [..]

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! (wordt nog verder besproken in deze Openingspost)

Hattrick Supporter
    Hattrick Supporter is iets voor mensen die Hattrick leuk vinden en er veel tijd aan besteden. Als lid van Hattrick Supporter krijg je toegang tot verschillende nieuwe mogelijkheden die het gebruik van Hattrick leuker en makkelijker maken.

Tevens stel je het Hattrickteam in staat het spel verder te ontwikkelen. Hattrick Supporter geeft je team binnen het spel geen extra voordelen, maar vergroot wel de beleving van het spel. Op dit moment bestaat de extra service uit o.a.:

- De mogelijkheid om spelers en teams te bookmarken
    - Extra statistieken
    - Deelname aan federaties, zoals bijvoorbeeld onze prachtige Fok!Federatie
    - Je kan supporter worden van andere teams waarbij je op de hoogte gesteld wordt van hun resultaten
    - Slechts 1 banner geladen
    - Extra club opties (logo, tenue, persberichten)

Federatie

Fok! Federatie
    Kom bij de Fok! Federatie en laat zien dat je een Fokker bent De federatie organiseert allerlei activiteiten die het hattricken net nog iets leuker maakt. Met een totaal van 75 leden begint de Fok!fed (zoals het hier veel genoemd wordt) een serieuze aangelegenheid te worden. Tevens krijgen alle fedleden, die actief zijn op het forum, een leuke smiley achter hun naam. Wat houdt je nog tegen? Kijk voor meer informatie op de site van de fokfed, die te vinden is op http://www.fokhattrick.nl . De website wordt bijgehouden door Johan-Derksen
    supporter vereist

Activiteiten van de Fok!federatie
    De meest belangrijke activiteiten zijn:

De Fokcup

Dankzij de geweldige inspanningen van Nicomart en Engessa hebben we vanaf 17 Maart 2004 ook een eigen Fok!Cup. Dit houdt in dat er volgens een vast rooster tegen elkaar friendlies gespeeld worden die uit moeten wijzen wie de beste club van Fok! heeft. Tegenwoordig zijn pekel en Joralf (aka Maniack28) verantwoordelijk voor de cup. Met vragen kan je dus hullie terecht.
    Wil je meer weten kijk dan even in Het huidige Hattrick Fok!CUP-Topic

De Winnaars van de Fok!Hattrick-Awards

Aan het eind van elk seizoen worden de zogenaamde Fok!Hattrick-Awards uitgedeeld. Dit is nu al 4x gebeurd en 4x was het een doorslaand succes. Wordt dus vervolgd.

Momenteel tellen we 9 awards. De winnaars van seizoen 15 staan hieronder. Ik vraag alle winnaars van voorgaande jaren vriendelijk hun avatar niet meer te gebruiken omdat de geldigheidsdatum verlopen is.

Guus Hiddink-award:
    Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI

Grumpey

Peter Bosz-award:
    Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager

Komrad

Dirk Kuijt-award:
    Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie

Neilpad

Johan Cruijff-award:
    Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven

Johan Derksen

Rita Verdonk-award:
    Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen

De Hovenier

Koei-award:
    Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen

Jonks

Ole Gunnar Solskjaer-award:
    Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren

Refused

John Obi Mikel-award:
    Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler

Fok!Cupwinnaar-award:
    Voor de winnaar van de Fok!Cup

De winnaar heeft het recht om een seizoen lang de naam van de award in zijn fokicoon te dragen. En nee we delen geen geldprijzen uit.

Community

IRC @ FOK!
    Irc is een chatprogramma dat wordt gebruikt door de fokhattrickers. Er zijn 2 manieren om op het fokhattrick-kanaal te komen:

Webbased
    Johan-derksen is zo vriendelijk om een link te hosten en een programma te maken waarmee je webbased direct in het fokhattrick-kanaal komt.
    Klik hier voor webbased irc

Mirc:
    Mirc is een programma dat het chatten op irc wat makkelijker maakt. Aangezien het toch vrij lastig is, kan je op deze LINK een walkthrough vinden voor het instellen van Mirc.

Fokhattrick mirc
    Onze eigen Johan-Derksen heeft speciaal voor ons fokhattrickers een scriptje gemaakt voor mirc. Meer informatie kan je HIER vinden

Gedragsregels @ IRC
    Iedereen is van harte welkom op #fokhattrick, maar we willen wel graag dat je je houdt aan enkele gedragsregels. Om het gewoon gezellig te houden.
  • Je mag vloeken (als bijvoorbeeld je team achter staat) maar doe dit met mate. Ga niet constant
    lopen schelden en tieren.
  • Behandel de users met respect. Ga niet iemand lopen uit schelden of doodverwensen. Daar
    hebben we helemaal geen behoefte aan.
  • Als iemand een vraag stelt, ga hem dan niet lopen uitlachen omdat jij het antwoord weet. Iedere
    manager die begint wilt graag op weg geholpen worden en het is veel leuker om een manager te helpen.
  • Het komt vaak voor dat een user laat zien welke speler hij wilt kopen. Als hij het spelers-id gegeven
    heeft, dan verzoeken wij je NIET op deze speler te gaan bieden. Want als hij het spelers-id niet had
    gegeven, had jij de speler waarschijnlijk niet eens gezien. Geeft de user een spelers-id van een
    speler waar jij ook op wilde gaan bieden, meldt dit dan meteen.
  • ATTENTIE ATTENTIE
    Soms wordt je wel eens gebanned of gekicked op het irc kanaal. Als je niets raars gedaan hebt, kan je meteen weer terugkeren. Een vaste gebruiker vindt het soms grappig om random mensen te bannen. Dit risico loop je vooral wanneer SuperWeber in het kanaal is .

De meet
    Jazeker, ook wij fokhattrickers meeten. In de 2e week van juli besloten 4 users met elkaar een pilsje te drinken terwijl ze de wedstrijden live op hadden staan. Dit is zo goed bevallen, dat er een vervolg kwam. Maar dan met meer fokhattrickers. Meer informatie over deze fantastische meet en komende meetings vind je in dit topic

je vragen en/of opmerkingen met betrekking tot de fokhattrick meet, kan je sturen naar Johan-Derksen(362390)

Links voor hattrick
    We hebben een aantal links Die betrekking hebben tot hattrick. Deze staat boordevol informatie, voor beginnende en gevorderde hattrickers. Klik hier voor een overzicht van de fokhattrickers hoogst gewaardeerde links

voor managers die net beginnen, raden wij deze website aan. Lees deze eerst door en als je dan iets niet snapt, kan je het natuurlijk vragen.

Oude topics
    Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattrick topics die op fok zijn geweest.

Lees nu alles over Grumbler en andere ‘cult-helden’:

#001 | #002 | #003 | #004 | #005 | #006
    #007 | #008 | #009 | #010 | #011 | #012
    #013 | #014 | #015 | #016 | #017 | #018
    #019 | #020 | #021 | #022 | #023 | #024
    #025 | #026 | #027 | #028 | #029 | #030
    #031 | #032 | #033 | #034 | #035 | #036
    #037 | #038 | #039 | #040 | #041 | #042
    #043 | #044 | #045 | #046 | #047 | #048
    #049 | #050 | #051 | #052 | #053 | #054
    #055 | #056 | #057 | #058 | #059 | #060
    #061 | #062 | #063 | #064 | #065 | #066
    #067 | #068 | #069 | #070 | #071 | #072
    #073 | #074 | #075 | #076 | #077 | #078
    #079 | #080 | #081 | #082 | #083 | #084
    #085 | #086 | #087 | #088 | #089 | #090
    #091 | #092 | #093 | #094 | #095 | #096
    #097 | #098 | #099 | #100 | #101 | #102
    #103 | #104 | #105 | #106

Huidige topics
    Er staan veel topics over hattrick op Fok. Dat komt omdat anders het centrale topic heel erg chaotisch wordt. Om toch je weg te kunnen vinden door het doolhof van hattrick, hebben we de topics op een rij gezet.

Hattrick Fok!-Cup
    Dit topic gaat over de Fok!-Cup. Hier kan je de deelnemers, de wedstrijden en de uitslagen vinden.

Hattrick Meeting topic
    Het topic waar alles over de diverse meetings wordt besproken. Meestal zie je er ook wel wat leuke foto’s staan 

Waar dient alle topics over Hattrick absoluut niet voor
    Om speler te promoten die geen deuk in een bakje boter kunnen schieten. Haast elke Fok!-Hattricker kent wel de regels en gaat echt niet ineens die bosjosti kopen die je al voor de 15e keer op de transfermarkt hebt gezet.

Heb je een eigenhandig een talent getraind en je wilt even laten weten dat hij te koop is, dan mag dat. Maar post je spelers met mate.

Probeer daarnaast de slowchat te beperken. Voor sommigen is dit erg gezellig, maar voor mensen die alleen met de topics meelezen kan dit erg irritant zijn.

voor vragen en/of opmerkingen kan je ht-mailen naar Johan-Derksen (362390)
    De complete openingspost is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Verbal_Kint op 07-03-2006 13:12:57 ]
  • pi_35806345
    * Verbal_Kint opent voor het eerst Fok!Hattrick topic

tevens fipo
      dinsdag 7 maart 2006 @ 13:14:54 #3
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35806368
    tvp
    Ik ben van pindavlees
      dinsdag 7 maart 2006 @ 13:21:38 #4
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_35806613
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 13:14 schreef Flappekz het volgende:
    tvp
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 13:30:21 #5
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35806885
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 13:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
    * Verbal_Kint opent voor het eerst Fok!Hattrick topic

tevens fipo
    Is er nu al nieuw leven voor de awards?
    Of wou je ze zo houden?
    My white lines go a long way
    Either up your nose or through your vein
    With nothin to gain except killin' your brain
    pi_35807359
    Fipo

Fifth post
    Signature
    pi_35807733
    Heeft er nog iemand een future coach te koop toevallig?

Ik zoek een future coach namelijk

Goed/goed moettie zijn
    Signature
    pi_35808061
    Dat future coaches zoeken is echt een kutwerk
    Signature
      dinsdag 7 maart 2006 @ 14:04:58 #9
    39256 Bonobo11
    Have a good time, all the time
    pi_35808119

TVP
    Feyenoord!!! * Barça
    pi_35808266
    Ik kom altijd Jonks op de transferlijst tegen

Goed/redelijk future coach heeft hij er staan, wel een beetje veel geld
    Signature
    pi_35808796
    Tot 900k, ik heb de passable/solid er niet uitgefilterd, qua prijs wil je die misschien wel boven solid/solid.

Hier stonden wat ID's.

hard to find

[ Bericht 24% gewijzigd door REFUSED op 07-03-2006 14:33:31 ]
    pi_35808879
    Thx

Wat zijn future coaches duur geworden trouwens. 800k voor goed/goed

Ben dat lijstje even aant doorkijken, hoop een statloze te vinden
    Signature
    pi_35808986
    Ik denk dat ik maar voor een goed/redelijk ga. Goed/goed is me net iets te duur eigenlijks
    Signature
    pi_35809856
    Hoi. Kan ik lid worden van de fed? Hoe?
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:12:04 #15
    108590 Tomhoog
    Renneuuhhh
    pi_35810603
    Voor die ene speler van 19 jaar..36.000¤ aan over gehouden ;o
    conditie training is standaart vorm daling?
    en me coach heeft een leiderschap van waardeloos ineens.. wat te doen

ps
    sta nog steeds 2de en weer gewonnen

[ Bericht 22% gewijzigd door Tomhoog op 07-03-2006 15:18:30 ]
    pi_35811625
    Trieste regel dat je geen coach aan kan nemen als je deze week nog in de min staat.

Kapitaal: -160 411 ¤ (319 831) ¤

Dan volgende week maar een nieuwe (goed/slecht) aannemen.

Gaat buddy trouwens van een goed coach uit, of past hij de "trainingstijd" aan als hij % uitrekent?
    What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
    pi_35811707
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef -J-D- het volgende:
    Ledenstop. Probeer het in het volgende topic nog eens.
    Hoi.
    pi_35811788
    Potverdorie.

Ik heb zomaar van de nummer 1, al 8 wedstrijden ongeslagen en met afstand de sterkste ploeg in mijn competitie, gewonnen.

Ik maak zelfs een behoorlijke kans om te promoveren.

Ik weet alleen niet of ik daar blij mee moet zijn.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:51:36 #19
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35812007
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:45 schreef Murray het volgende:
    Potverdorie.

Ik heb zomaar van de nummer 1, al 8 wedstrijden ongeslagen en met afstand de sterkste ploeg in mijn competitie, gewonnen.

Ik maak zelfs een behoorlijke kans om te promoveren.

Ik weet alleen niet of ik daar blij mee moet zijn.
    Wel competitie zit je?
    Hattrick: Red Daemons (506731)
    "The first rule of business is to protect your investment."
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:53:51 #20
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35812081
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef Tomhoog het volgende:

ps
    Een nadeel van conditietraining is inderdaad dat de vorm kan dalen.
    Coaches dalen eerst in leiderschap tot rampzalig, daarna gaan ze verder met coachvaardigheid.
    Wanneer ze dalen is random, maar de eerste keer is altijd na 1 seizoen.
    pi_35812198
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:51 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Wel competitie zit je?
    X.262.

Nr. 2.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:02:52 #22
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35812382
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:57 schreef Murray het volgende:

[..]

X.262.

Nr. 2.
    Je promoveert zowiezo door de herstructurering (alle bot-teams worden eenmalig verwijderd), dus ik zou gewoon proberen zo hoog mogelijk te eindigen.
    pi_35812609
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef -J-D- het volgende:
    Nee, alleen mensen met een vaste internetverbinding zoals kabel of adsl worden toegelaten. Probeert u het later nog eens.
    Signature
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:09:53 #24
    108590 Tomhoog
    Renneuuhhh
    pi_35812638
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:53 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Een nadeel van conditietraining is inderdaad dat de vorm kan dalen.
    Coaches dalen eerst in leiderschap tot rampzalig, daarna gaan ze verder met coachvaardigheid.
    Wanneer ze dalen is random, maar de eerste keer is altijd na 1 seizoen.
    Weet ik, maar is dit niet gewoon best slecht? Beste om een nieuwe coach aan te nemen of niet?
    pi_35812727
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef Tomhoog het volgende:

ps
    Conditietraining betekent niet per definitie vormdaling, maar wel een (erg) vergrote kans op vormdaling.

Je coach begint na ongeveer een seizoen te dalen in leiderschap. Steeds een niveau, de ene keer twee seizoenen geen daling, de andere keer in één seizoen twee keer. Als zijn leiderschap op rampzalig belandt is en dus niet verder kan zakken gaan de coachvaardigheden achteruit. Hier kun je niks aan doen, behalve een nieuwe coach kopen. Dit is zo om te voorkomen dat je één keer een goede coach (bijv uitstekend/goed) koopt en nooit meer een nieuwe hoeft te kopen.
    Signature
    pi_35812825
    ik sta "lekker" 8ste in mijn league vi.448, na 2 seizoenen in de vi terug naar de vii
    Volgend seizoen wat oude knarren eruit en wat versterking in de verdediging regelen..

als je 2 seizoenen slecht presteert komt er echt weinig geld binnen......
    suck my asshole taco bender
    pi_35812844
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:57 schreef Murray het volgende:

[..]

X.262.

Nr. 2.
    Zoals Daemon al zei, promoveren doe je sowieso wel ivm de herstructuering (kutwoord ). Daarnaast denk ik dat als je X waardig bent je de IX ook wel aankunt. De X is maar een seizoen jonger dan de IX, dus denk niet dat het niveauverschil zo groot is. Handhaven in IX moet in ieder geval geen probleem zijn als je een goed trainingsbeleid hebt, omdat het grootste deel van de IX'ers toch prutsers zijn.
    Signature
    pi_35812889
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:14 schreef Remco_h het volgende:
    ik sta "lekker" 8ste in mijn league vi.448, na 2 seizoenen in de vi terug naar de vii
    Volgend seizoen wat oude knarren eruit en wat versterking in de verdediging regelen..

als je 2 seizoenen slecht presteert komt er echt weinig geld binnen......
    Heb je wel een goed trainingsbeleid enzo?
    Signature
    pi_35813138
    He Frits.

Op deze pagina heb je nu al 2 keer het verhaal van iemand exact lopen navertellen.
    Verveel je je ofzo

no offence
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:25:21 #30
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_35813238
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:15 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Zoals Daemon al zei, promoveren doe je sowieso wel ivm de herstructuering (kutwoord ). Daarnaast denk ik dat als je X waardig bent je de IX ook wel aankunt. De X is maar een seizoen jonger dan de IX, dus denk niet dat het niveauverschil zo groot is. Handhaven in IX moet in ieder geval geen probleem zijn als je een goed trainingsbeleid hebt, omdat het grootste deel van de IX'ers toch prutsers zijn.
    ben geen prutser.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:31:18 #31
    39256 Bonobo11
    Have a good time, all the time
    pi_35813443
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:41 schreef Lennox het volgende:
    Trieste regel dat je geen coach aan kan nemen als je deze week nog in de min staat.

Kapitaal: -160 411 ¤ (319 831) ¤

Dan volgende week maar een nieuwe (goed/slecht) aannemen.

Gaat buddy trouwens van een goed coach uit, of past hij de "trainingstijd" aan als hij % uitrekent?
    Ik heb precies hetzelfde:
    Kapitaal: -22 765 ¤ (310 596) ¤
    quote:
    Verander van coach

Extern aannemen

Je hebt niet genoeg geld om deze coach in te huren. Je hebt maar -22 765 ¤ en het kost 268 700 ¤ om hem coach te maken. De bank wil je maar een maximale lening van 200 000 ¤ geven. Probeer het later nog eens, als je voldoende geld gespaard hebt.
    Feyenoord!!! * Barça
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:33:42 #32
    108590 Tomhoog
    Renneuuhhh
    pi_35813516
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:25 schreef stefmans het volgende:

[..]

ben geen prutser.
    http://watbenjedan.nl?
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:39:18 #33
    27167 SuperWeber
    Heeft de afslag gemist...
    pi_35813629
    Ik wil ook lid worden
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:45:52 #34
    125053 stefmans
    pi_35813738
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef Tomhoog het volgende:

[..]

http://watbenjedan.nl?
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_35814142
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:16 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Heb je wel een goed trainingsbeleid enzo?
    ik speel nu mijn 5e seizoen en begin nu de vruchten af te werpen van mijn seizoenen lange Playmakiong training...

suck my asshole taco bender
    pi_35814301
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:22 schreef Yankee_One het volgende:
    He Frits.

Op deze pagina heb je nu al 2 keer het verhaal van iemand exact lopen navertellen.
    Verveel je je ofzo

no offence
    Dat ook, maar komt door refreshen enzo, de pagina stond al ff open dus had de reacties nog niet gezien

En daarnaast voeg ik ook nog wat nuttige informatie toe
    Signature
    pi_35814338
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:25 schreef stefmans het volgende:

[..]

ben geen prutser.
    Ik zeg toch ook het grootste deel

Lezen kreng
    Signature
    pi_35814413
    hallo -J-D- en SuperWeber, leuk dat jullie langs zijn gekomen bij deze gezellige fed

je kunt lid worden door bij Hattrick je aan te melden bij "Federaties". Even een motivational speech voor jezelf achterlaten en het komt goed

trouwes, optiefen met die irritante avatars moet ik weer gaan lezen boven de avatar wie wat geschreven heeft
      dinsdag 7 maart 2006 @ 17:12:44 #39
    125053 stefmans
    pi_35814442
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:09 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook het grootste deel

Lezen kreng
    I'm the chosen one.
    pi_35814446
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:01 schreef Remco_h het volgende:

[..]

ik speel nu mijn 5e seizoen en begin nu de vruchten af te werpen van mijn seizoenen lange Playmakiong training...

Klopt het heeft even de tijd nodig voor je echt winst begint te maken, maar als het eenmaal op gang is

Ik heb afgelopen vrijdag net voor de laatste keer PM getraind, omdat ik er niet tevreden over was. Niet omdat ik te weinig winst kreeg, maar omdat ik het niet fijn vond werken. Ben daarom nu op scoren overgestapt en verwacht eigenlijk dat ik daar ook meer winst mee ga boeken (zowel in economisch als in wedstrijdverband). Niet dat het slecht ging in de competitie (sta nu 2e), maar als ik geen positiespel getraind had stond ik eerste ivm conditietrainingen in het tussenseizoen ed. Goed.. dit verhaal heb ik al wel driehonderd keer getypt dus lees de topics er maar voor terug
    Signature
    pi_35814538
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
    hallo -J-D- en SuperWeber, leuk dat jullie langs zijn gekomen bij deze gezellige fed

je kunt lid worden door bij Hattrick je aan te melden bij "Federaties". Even een motivational speech voor jezelf achterlaten en het komt goed

trouwes, optiefen met die irritante avatars moet ik weer gaan lezen boven de avatar wie wat geschreven heeft
    Inderdaad
    Signature
    pi_35814552
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 13:30 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Is er nu al nieuw leven voor de awards?
    Of wou je ze zo houden?
    de awards op dit moment zijn prima
    elk seizoen worden ze een beetje ge-update of uitgebreid, gaat prima toch, zonde om ze weg te doen.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 17:16:48 #43
    65997 Oldbie
    Proud to be South African!
      dinsdag 7 maart 2006 @ 17:18:55 #44
    125053 stefmans
    pi_35814654
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Inderdaad
    nog en paar dagen.
    pi_35815021
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

de awards op dit moment zijn prima
    elk seizoen worden ze een beetje ge-update of uitgebreid, gaat prima toch, zonde om ze weg te doen.
    Volgens mij snapt H76 de hele awards niet echt

Houden iig die awards
    Signature
      dinsdag 7 maart 2006 @ 17:42:39 #46
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35815349
    Hmmm.. ff een vraagje naar aanleiding van het vorige lijstje.

Dit is mijn huidige positie: Ranglijst: 2677

En in V zitten volgend seizoen: 681 t/m 2728

Dat betekend toch niet dat ik in V blijf?
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 17:45:54 #47
    125053 stefmans
    pi_35815435
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:42 schreef maniack28 het volgende:

Jawel.
    pi_35815490
    quote:

dinsdag 7 maart 2006 @ 17:48:35 #49
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35815526
    quote:

Ik vrees het ergste voor je...
    Ik ben van pindavlees
    pi_35815567
    Joralf

Nog een seizoen shooting?
    Signature
    pi_35815724
    Dat is wel erg zuur...
      dinsdag 7 maart 2006 @ 17:59:15 #52
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35815779
    Dat vraagt toch om een award voor Joralf?
    Ik ben van pindavlees
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:00:11 #53
    125053 stefmans
    pi_35815805
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:59 schreef Flappekz het volgende:
    promotie van dezelfde award.
    pi_35816090
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:59 schreef Flappekz het volgende:
    schlemiel van de fed
    pi_35816207
    quote:

Ga jij snel een inburgeringscursus volgen. Je beheerst de taal van dit land niet. Of in jouw taal: je beheersd de taal van dit lant nied.
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:16:53 #56
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35816256
    Ga jij ff snel breedbandinternet nemen, inbellen is zoooooo 1990

Maar ff serieus... dat kan toch niet waar zijn dat ik in V blijf, volgens mij is die situatie pas na prom/degradatie?
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_35816382
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 18:16 schreef maniack28 het volgende:
    Ga jij ff snel breedbandinternet nemen, inbellen is zoooooo 1990

Maar ff serieus... dat kan toch niet waar zijn dat ik in V blijf, volgens mij is die situatie pas na prom/degradatie?
    Daar zat ik ook over te denken ja, lijkt me logisch dat eerst de P/D duels gespeeld worden en de directe P/D uitgevoerd worden en dat daarna pas gekeken wordt naar de rankings.
    Signature
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:27:24 #58
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35816528
    Hoeveel V-divisies zijn er?

EDIT: kom er net achter dat er 256 divisie V zijn?

Dan zou dat promotie/degradatie-verhaaltje nog weleens je redding kunnen zijn ja...

[ Bericht 75% gewijzigd door Flappekz op 07-03-2006 18:36:44 ]
    Ik ben van pindavlees
    pi_35816649
    tvptje
    We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:36:04 #60
    66186 foetre
    Wielren en Hardloop addict
    pi_35816725
    Hoi
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:36:50 #61
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35816742
    Ik zou het niet weten Flappekez.. maar zoals ik het nu lees gaat eerst p/d maar sta ik daarna hoger op de lijst dan de niet gepromoveerden VI'ers (omdat ik uit V kom) en dus zou ik weer terug promoveren maar dat kan ik me niet voorstellen aangezien er zoveel degradanten zijn en die zijn toch niet allemaal slechter dan ik?

Edit, antwoord van hattrickforums:

Je zal waarschijnlijk degraderen, aangezien je laatste staat in je reeks zal je eerst de rangschikking overnemen van iemand die stijgt uit VI. Dus jouw huidige rangschikking is niet van toepassing.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:39:06 #62
    125053 stefmans
    pi_35816807
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 18:36 schreef maniack28 het volgende:
    Ik zou het niet weten Flappekez.. maar zoals ik het nu lees gaat eerst p/d maar sta ik daarna hoger op de lijst dan de niet gepromoveerden VI'ers (omdat ik uit V kom) en dus zou ik weer terug promoveren maar dat kan ik me niet voorstellen aangezien er zoveel degradanten zijn en die zijn toch niet allemaal slechter dan ik?

Edit, antwoord van hattrickforums:

Je zal waarschijnlijk degraderen, aangezien je laatste staat in je reeks zal je eerst de rangschikking overnemen van iemand die stijgt uit VI. Dus jouw huidige rangschikking is niet van toepassing.
    heb je geluk.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:42:17 #63
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35816905
    Maar het blijft een aparte situatie
    Ik ben van pindavlees
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:54:44 #64
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_35817294
    ik ben geen Fok! Fed-lid meer
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_35817421
    ik neem ook aan dat dat na promotie/degradatie is anders heb ik nog niks aan het eindigen op de 1e of 2e plek dan promoveer ik alsnog niet na mijn inspanningen
    We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 19:01:03 #66
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35817506
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 18:58 schreef MyImmortal het volgende:
    ik neem ook aan dat dat na promotie/degradatie is anders heb ik nog niks aan het eindigen op de 1e of 2e plek dan promoveer ik alsnog niet na mijn inspanningen
    Ja idd... maar stel dat ik allerlaatste wordt van de hele V, dan wissel ik van ranglijst met de beste van VI. Vervolgens zit ik dus in VI en hij in V. Daarna worden er een x aantal botteams uit V gehaald. Stel dat dat er 10 zijn, dan schuif ik dus 10 plaatsen op en vervolgens kom ik dan toch weer in V uit. Of is mijn redenatie nu verkeerd?
      dinsdag 7 maart 2006 @ 19:06:11 #67
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_35817648
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 19:01 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ja idd... maar stel dat ik allerlaatste wordt van de hele V, dan wissel ik van ranglijst met de beste van VI. Vervolgens zit ik dus in VI en hij in V. Daarna worden er een x aantal botteams uit V gehaald. Stel dat dat er 10 zijn, dan schuif ik dus 10 plaatsen op en vervolgens kom ik dan toch weer in V uit. Of is mijn redenatie nu verkeerd?
    That sounds reasonable though
    Ik ben van pindavlees
      dinsdag 7 maart 2006 @ 19:11:59 #68
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35817867
    Hmm .. toch niet... want de botteams zijn dan al gedegradeerd (is wel aannemelijk) dus ik neem aan dat er niemand zal opschuiiven vanuit VI terug naar V omdat er geen teams meer verwijderd worden. VI voor mij dus (pfiew.. gelukkig )
    pi_35818775
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 19:11 schreef maniack28 het volgende:
    Hmm .. toch niet... want de botteams zijn dan al gedegradeerd (is wel aannemelijk) dus ik neem aan dat er niemand zal opschuiiven vanuit VI terug naar V omdat er geen teams meer verwijderd worden. VI voor mij dus (pfiew.. gelukkig )
    Er kunnen natuurlijk altijd Bot-teams uit IV degraderen, dan schuift iedereen weer op, al zullen het er daar natuurlijk nog minder zijn als in V, als ze er al zijn.
    pi_35818960
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 18:54 schreef The_Hives het volgende:
    ga je er nog iets aan doen??
    Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
    pi_35819695
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:15 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Ah, dat van die herstructurering ( ) wist ik niet.. dan ga ik idd maar vol voor de 2e plek.

Promoveren zag ik niet zo zitten omdat ik pas halverwege vorig seizoen begonnen ben, benieuwd of het het dan al red in IX.

Maar goed, eerst maar eens die 2e plek halen.
    pi_35821641
    Ik zit in een IX met 3 BOT's . 1 die logt 1x per maand in en die andere 2 trainen 25 jarige ....

Stelt nog niks voor die comp.
    What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
    pi_35822722
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 18:54 schreef The_Hives het volgende:
    Ga je 22 maart naar Ajax - Roda? Ik zit als het goed is in 411
    Signature
    pi_35822822
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 19:54 schreef Murray het volgende:

[..]

Ah, dat van die herstructurering ( ) wist ik niet.. dan ga ik idd maar vol voor de 2e plek.

Promoveren zag ik niet zo zitten omdat ik pas halverwege vorig seizoen begonnen ben, benieuwd of het het dan al red in IX.

Maar goed, eerst maar eens die 2e plek halen.
    Ik heb vanmiddag je team eens bekeken maar denk wel dat je IX waardig bent hoor, die hele competitie stelt nog niks voor

Ik zag dat je verdedigen trainde met 3-5-2? Stap óf over op een andere training of ga met 5 verdedigers spelen
    Signature
      woensdag 8 maart 2006 @ 11:42:51 #75
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35839220
    oi!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')