quote:
Is er nu al nieuw leven voor de awards?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint opent voor het eerst Fok!Hattrick topic
tevens fipo
Ledenstop. Probeer het in het volgende topic nog eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef -J-D- het volgende:
Hoi. Kan ik lid worden van de fed? Hoe?
Wel competitie zit je?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:45 schreef Murray het volgende:
Potverdorie.
Ik heb zomaar van de nummer 1, al 8 wedstrijden ongeslagen en met afstand de sterkste ploeg in mijn competitie, gewonnen.
Ik maak zelfs een behoorlijke kans om te promoveren.
Ik weet alleen niet of ik daar blij mee moet zijn.
Een nadeel van conditietraining is inderdaad dat de vorm kan dalen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef Tomhoog het volgende:
Voor die ene speler van 19 jaar..36.000¤ aan over gehouden ;o
conditie training is standaart vorm daling?
en me coach heeft een leiderschap van waardeloos ineens.. wat te doen
ps
sta nog steeds 2de en weer gewonnen![]()
Je promoveert zowiezo door de herstructurering (alle bot-teams worden eenmalig verwijderd), dus ik zou gewoon proberen zo hoog mogelijk te eindigen.quote:
Nee, alleen mensen met een vaste internetverbinding zoals kabel of adsl worden toegelaten. Probeert u het later nog eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef -J-D- het volgende:
Hoi. Kan ik lid worden van de fed? Hoe?
Weet ik, maar is dit niet gewoon best slecht? Beste om een nieuwe coach aan te nemen of niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:53 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Een nadeel van conditietraining is inderdaad dat de vorm kan dalen.
Coaches dalen eerst in leiderschap tot rampzalig, daarna gaan ze verder met coachvaardigheid.
Wanneer ze dalen is random, maar de eerste keer is altijd na 1 seizoen.
Conditietraining betekent niet per definitie vormdaling, maar wel een (erg) vergrote kans op vormdaling.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef Tomhoog het volgende:
Voor die ene speler van 19 jaar..36.000¤ aan over gehouden ;o
conditie training is standaart vorm daling?
en me coach heeft een leiderschap van waardeloos ineens.. wat te doen
ps
sta nog steeds 2de en weer gewonnen![]()
Zoals Daemon al zei, promoveren doe je sowieso wel ivm de herstructuering (kutwoordquote:
Heb je wel een goed trainingsbeleid enzo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:14 schreef Remco_h het volgende:
ik sta "lekker" 8ste in mijn league vi.448, na 2 seizoenen in de vi terug naar de vii![]()
Volgend seizoen wat oude knarren eruit en wat versterking in de verdediging regelen..
als je 2 seizoenen slecht presteert komt er echt weinig geld binnen......
ben geen prutser.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zoals Daemon al zei, promoveren doe je sowieso wel ivm de herstructuering (kutwoord). Daarnaast denk ik dat als je X waardig bent je de IX ook wel aankunt. De X is maar een seizoen jonger dan de IX, dus denk niet dat het niveauverschil zo groot is. Handhaven in IX moet in ieder geval geen probleem zijn als je een goed trainingsbeleid hebt, omdat het grootste deel van de IX'ers toch prutsers zijn.
Ik heb precies hetzelfde:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:41 schreef Lennox het volgende:
Trieste regel dat je geen coach aan kan nemen als je deze week nog in de min staat.
Kapitaal: -160 411 ¤ (319 831) ¤
Dan volgende week maar een nieuwe (goed/slecht) aannemen.
Gaat buddy trouwens van een goed coach uit, of past hij de "trainingstijd" aan als hij % uitrekent?
quote:Verander van coach
Extern aannemen
Je hebt niet genoeg geld om deze coach in te huren. Je hebt maar -22 765 ¤ en het kost 268 700 ¤ om hem coach te maken. De bank wil je maar een maximale lening van 200 000 ¤ geven. Probeer het later nog eens, als je voldoende geld gespaard hebt.
quote:
ik speel nu mijn 5e seizoen en begin nu de vruchten af te werpen van mijn seizoenen lange Playmakiong training...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:16 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Heb je wel een goed trainingsbeleid enzo?
Dat ook, maar komt door refreshen enzo, de pagina stond al ff open dus had de reacties nog niet gezienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:22 schreef Yankee_One het volgende:
He Frits.
Op deze pagina heb je nu al 2 keer het verhaal van iemand exact lopen navertellen.
Verveel je je ofzo![]()
no offence![]()
I'm the chosen one.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:09 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook het grootste deel
Lezen kreng
Klopt het heeft even de tijd nodig voor je echt winst begint te maken, maar als het eenmaal op gang isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:01 schreef Remco_h het volgende:
[..]
ik speel nu mijn 5e seizoen en begin nu de vruchten af te werpen van mijn seizoenen lange Playmakiong training...
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
hallo -J-D- en SuperWeber, leuk dat jullie langs zijn gekomen bij deze gezellige fed
je kunt lid worden door bij Hattrick je aan te melden bij "Federaties". Even een motivational speech voor jezelf achterlaten en het komt goed
trouwes, optiefen met die irritante avatarsmoet ik weer gaan lezen boven de avatar wie wat geschreven heeft
de awards op dit moment zijn primaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Is er nu al nieuw leven voor de awards?
Of wou je ze zo houden?
nog en paar dagen.quote:
Volgens mij snapt H76 de hele awards niet echtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
de awards op dit moment zijn prima![]()
elk seizoen worden ze een beetje ge-update of uitgebreid, gaat prima toch, zonde om ze weg te doen.
Jawel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:42 schreef maniack28 het volgende:
Hmmm.. ff een vraagje naar aanleiding van het vorige lijstje.
Dit is mijn huidige positie: Ranglijst: 2677
En in V zitten volgend seizoen: 681 t/m 2728
Dat betekend toch niet dat ik in V blijf?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:42 schreef maniack28 het volgende:
Ik vrees het ergste voor je...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:42 schreef maniack28 het volgende:
promotie van dezelfde award.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:59 schreef Flappekz het volgende:
Dat vraagt toch om een award voor Joralf?![]()
![]()
schlemiel van de fedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:59 schreef Flappekz het volgende:
Dat vraagt toch om een award voor Joralf?![]()
![]()
Ga jij snel een inburgeringscursus volgen. Je beheerst de taal van dit land niet. Of in jouw taal: je beheersd de taal van dit lant nied.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:42 schreef maniack28 het volgende:
Daar zat ik ook over te denken ja, lijkt me logisch dat eerst de P/D duels gespeeld worden en de directe P/D uitgevoerd worden en dat daarna pas gekeken wordt naar de rankings.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:16 schreef maniack28 het volgende:
Ga jij ff snel breedbandinternet nemen, inbellen is zoooooo 1990
Maar ff serieus... dat kan toch niet waar zijn dat ik in V blijf, volgens mij is die situatie pas na prom/degradatie?
heb je geluk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:36 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou het niet weten Flappekez.. maar zoals ik het nu lees gaat eerst p/d maar sta ik daarna hoger op de lijst dan de niet gepromoveerden VI'ers (omdat ik uit V kom) en dus zou ik weer terug promoverenmaar dat kan ik me niet voorstellen aangezien er zoveel degradanten zijn en die zijn toch niet allemaal slechter dan ik?
Edit, antwoord van hattrickforums:
Je zal waarschijnlijk degraderen, aangezien je laatste staat in je reeks zal je eerst de rangschikking overnemen van iemand die stijgt uit VI. Dus jouw huidige rangschikking is niet van toepassing.
Ja idd... maar stel dat ik allerlaatste wordt van de hele V, dan wissel ik van ranglijst met de beste van VI. Vervolgens zit ik dus in VI en hij in V. Daarna worden er een x aantal botteams uit V gehaald. Stel dat dat er 10 zijn, dan schuif ik dus 10 plaatsen op en vervolgens kom ik dan toch weer in V uit. Of is mijn redenatie nu verkeerd?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:58 schreef MyImmortal het volgende:
ik neem ook aan dat dat na promotie/degradatie is anders heb ik nog niks aan het eindigen op de 1e of 2e plek dan promoveer ik alsnog niet na mijn inspanningen
That sounds reasonable thoughquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja idd... maar stel dat ik allerlaatste wordt van de hele V, dan wissel ik van ranglijst met de beste van VI. Vervolgens zit ik dus in VI en hij in V. Daarna worden er een x aantal botteams uit V gehaald. Stel dat dat er 10 zijn, dan schuif ik dus 10 plaatsen op en vervolgens kom ik dan toch weer in V uit. Of is mijn redenatie nu verkeerd?
Er kunnen natuurlijk altijd Bot-teams uit IV degraderen, dan schuift iedereen weer op, al zullen het er daar natuurlijk nog minder zijn als in V, als ze er al zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:11 schreef maniack28 het volgende:
Hmm .. toch niet... want de botteams zijn dan al gedegradeerd (is wel aannemelijk) dus ik neem aan dat er niemand zal opschuiiven vanuit VI terug naar V omdat er geen teams meer verwijderd worden. VI voor mij dus (pfiew.. gelukkig)
Ah, dat van die herstructurering (quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zoals Daemon al zei, promoveren doe je sowieso wel ivm de herstructuering (kutwoord). Daarnaast denk ik dat als je X waardig bent je de IX ook wel aankunt. De X is maar een seizoen jonger dan de IX, dus denk niet dat het niveauverschil zo groot is. Handhaven in IX moet in ieder geval geen probleem zijn als je een goed trainingsbeleid hebt, omdat het grootste deel van de IX'ers toch prutsers zijn.
Ik heb vanmiddag je team eens bekeken maar denk wel dat je IX waardig bent hoor, die hele competitie stelt nog niks voorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:54 schreef Murray het volgende:
[..]
Ah, dat van die herstructurering () wist ik niet.. dan ga ik idd maar vol voor de 2e plek.
Promoveren zag ik niet zo zitten omdat ik pas halverwege vorig seizoen begonnen ben, benieuwd of het het dan al red in IX.
Maar goed, eerst maar eens die 2e plek halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |