Bedankt, voor deze nuttige toevoeging aan de discussie!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:42 schreef Grumpey het volgende:
oi!
Rechts staat onder forums 'advertensies', daar ff kijken of er zelf een plaatsen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heeft er iemands toevallig nog geen Friendly ? (zal wel niet maja |-))
Bedankt! was me nog nooit opgevallenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:39 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Rechts staat onder forums 'advertensies', daar ff kijken of er zelf een plaatsen.
Binnen 5 min. gegarandeerd een friendly.
Ja, lijkt me logisch..quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:59 schreef AirRaid het volgende:
wordt vanavond afgeschoten, heb mijn b-elftal opgesteld
Klaagbaak...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
Opnieuw installeren werkt ook niet, godver kut HAM
Of zal ik zeggen kut Windows? Aangezien Windows dit wel vaker geflikt bij andere progjes en alleen een format c: dan nog werkt
Neequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:29 schreef twisteddlogic het volgende:
Moet je voor Hattrick Organiser betalen?
Hij won maar 3-4 van een V, dus er is zeker hoop. Succesquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:39 schreef Grumpey het volgende:
Dank allen voor aanmoedigen!
Maar verwacht wel verlies dit keer (dit keer echt), verder komen gaat niet lukken.
hehe, yeah!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Hij won maar 3-4 van een V, dus er is zeker hoop. Succes
zal wel spannend worden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:03 schreef Grumpey het volgende:
63000 spectators arrived at Grumpalace, where weather conditions were pretty good for football. Grumpelix tactics involved an interesting 4-4-2 combination. The following players had been chosen: Gabrielsson - Turcu, Pintore, Aldana Amaya, Brandsma - Hedstrand, Schlütterf, Panek, Isom - Grumede, Manchego.
Midgard had chosen a strategic 5-3-2 formation. Lineup: Kokhuis - Eenhoorn, Eisma, Gehrmann, Keijsers, Koman - Börjesson, Tillér, Månblad - Oude Nijeweme, van Rijkom.
Counter-attacking seemed to be the preferred strategy of Grumpelix. Counter-attacking seemed to be the preferred strategy of Midgard.
LOL, we hadden beide nog nooit gecounterd
Jammer dat je toch nog 4 middenvelders hebtquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:18 schreef Grumpey het volgende:
zijn verdediging sterker....denk maar een keer of 7 ofzo
Maar als mijn middenveld net iets zwakker is, maak ik serieus kans...haha, heb nog nooit gehoopt op een zwakker middenveld
waarvan 1 titanic offensive winger hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:22 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jammer dat je toch nog 4 middenvelders hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |