Nee sorry... ik ga verder met scoren en danwel spelers met veel bijstats/speciality omdat daar wel veel winst inzitquote:
dan heb ik ook nog wel iets voor je basisteam:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee sorry... ik ga verder met scoren en danwel spelers met veel bijstats/speciality omdat daar wel veel winst inzit
Sorry, maar ik koop alleen redelijk of matig def met redelijk ervaring en redelijk leiderschap. Kan daar geld mee verdienen, halen net zulke goeie ratings als uitstekend en ik hou geld over voor een beter middenveld dus meer overwicht, dus meer kansen, dus meer goals, dus meer gewonnen wedstrijdenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:39 schreef komrad het volgende:
[..]
dan heb ik ook nog wel iets voor je basisteam:
Slobodan Basta
TSI = 31 150, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: bovennatuurlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
al zeg ik het zelf
dream onquote:
leiderschap neemt af per seizoen of per 2 seizoen..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:27 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem heeft 761 K te besteden, van dit geld is hij aan het bieden op een nieuwe trainnee, maar hij wil hiervan ook een nieuwe coach. De huidige coach Sami Kansanen is een redelijke coach met redelijke ervaring die daarnaast een waardeloze[ leider is.
Nu wil ik in plaats van deze coach een goede coach opstellen. Moet ik dan ook naar ervaring en leiderschap kijken en wat nam ook al weer af na een jaar?
En als dat op is neemt dat coachgebeuren toch af?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
leiderschap neemt af per seizoen of per 2 seizoen..
Hij is namelijk te koopquote:Raanan Sela (63951249) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Israel
Total Skill Index (TSI): 4 930
Loon: 1 632 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitmuntend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Goed/slecht coach kost 268k.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:27 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem heeft 761 K te besteden, van dit geld is hij aan het bieden op een nieuwe trainnee, maar hij wil hiervan ook een nieuwe coach. De huidige coach Sami Kansanen is een redelijke coach met redelijke ervaring die daarnaast een waardeloze leider is.
Nu wil ik in plaats van deze coach een goede coach opstellen. Moet ik dan ook naar ervaring en leiderschap kijken en wat nam ook al weer af na een jaar?
Dus voor 500k kan je wel een 17-jarige goed trainee kopen..
Zou ik wel wachten tot het nieuwe seizoen, met coach en trainee.![]()
Vraagprijs erbij zetten is altijd leuk..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef Oldbie het volgende:
Iemand nog een leuke middenvelder nodig??
[..]
Hij is namelijk te koop
Slechts 925kquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:11 schreef Daemon19 het volgende:
Vraagprijs erbij zetten is altijd leuk..
Op zich wel een redelijk prijs gezien zn vorm en specialiteit.quote:
Ruilen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:17 schreef komrad het volgende:
Oldbie,dna kan je dus wel een van mijn defjes kopen
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:20 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Op zich wel een redelijk prijs gezien zn vorm en specialiteit.
Ben alleen bang dat je dat er niet voor zal krijgen, gezien de stand van de transfermarkt.
heheh, ik moet al ene vracht wingers kopenquote:
dat heb ik weer.....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:29 schreef komrad het volgende:
[..]
heheh, ik moet al ene vracht wingers kopen
heb trouwens een erg leuke gezien, maar die is wel aan de prijs
Doe ik ook ongeveer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:34 schreef Oldbie het volgende:
[..]
dat heb ik weer.....
Nouja. HT technisch gezien is het hoog tijd mijn speler te verkopen. Aan de andere kant is het wel een vaste waarde op mijn middenveld. Stiekum hoop ik dat ik hem mag houden.....hoewel het economisch niet verantwoord is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |