quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
het hangt van het inloggen af, na 8 weken niet inloggen wordt het een botteam. En als het een botteam is, dan staat dat duidelijk aangegeven.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Als een team al heel lang geen opstelling heeft (vorig seizoen), word het dan nu een bot team?
Tevens TVP
wel goede conditie, dat mannetje.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:57 schreef -J-D- het volgende:
Oh?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:09 schreef Jonks het volgende:
Al met al een pijnlijke training...
quote:Lorentz De Beule
TSI=3 860, 20 jaar, matig vorm
Heeft waardeloos ervaring en matig leiderschap [Koppen]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
De eerste kan ook mooi op de vleugel spelen maar dan krijgt hij slechts halve training en dan gaat het niet lukken om hem in een seizoen nog te laten stijgen. De tweede heeft betere conditie en vorm. Alles pleit dus voor de verkoop van Lorentz maar ik ben emotioneel gehecht aan hem geraaktquote:Raanan Sela
TSI=3 040, 20 jaar, uitstekend vorm
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschap [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Van de opbrengsten, met nog wat extra geld erbij wil ik een leuke middenvelder kopen. Iemand nog iets leuks in de aanbieding?quote:Ismael Nazario Crawley (47353971)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Chile
Total Skill Index (TSI): 23 390
Loon: 13 440 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 14
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
Salvador Amachantoux (38172067)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:45 schreef DaMadKow het volgende:
Altijd al een echte Chileen in je team willen hebben? Dit is je kans!! Ismael Nazario Crawley is gestegen en mag nu in de verkoop...
[..]
Van de opbrengsten, met nog wat extra geld erbij wil ik een leuke middenvelder kopen. Iemand nog iets leuks in de aanbieding?
Nooit doen, zonde van je training. De achtergrondvorm veranderd er amper door en je verliest een training als het ware.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:03 schreef twisteddlogic het volgende:
Een weekje algemeen trainen, doet dat veel met de vorm?
Wat moet ' ie kosten? Heb Salvador altijd al willen hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:50 schreef qyn het volgende:
[..]
Salvador Amachantoux (38172067)
Total Skill Index (TSI): 37 580
Wage: 28 248 ¤/week including 20% Bonus
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: inadequate
Winger: poor Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: poor
Kopen? Madkow? ^^
Qua trainigsupdate was het verder niet super; vorm is er gelukkig nog wel..
Pak een rekenmachine, of pen en papier en reken de verschillen t.o.v. gister uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:05 schreef VoreG het volgende:
Ik wil ook patsen met mijn training, hoe doe ik dat.
Dan ga ik als ik thuis ben maar even op HAM kijken, vreselijk programma is dat trouwensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:38 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Pak een rekenmachine, of pen en papier en reken de verschillen t.o.v. gister uit.
...of je installeert een hulpprogramma zoals bijvoorbeeld HAM, waarin je het gewoon kan zien
Hattrick Buddyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan ga ik als ik thuis ben maar even op HAM kijken, vreselijk programma is dat trouwens.
Conditie +17quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:50 schreef MacMauser het volgende:
Gelukkig nu klaar met die conditietraining, laat het seizoen maar beginnen en de vorm maar stijgen!
Omdat ik vorig seizoen wat middenvelders heb gekocht die nog matig en redelijk conditite hadden. Ook een boel andere aankopen van vorig seizoen hadden niet zo'n goede conditie, hoewel het voor hun minder belangrijk is. En aangezien de laatste 2 weken er maar 1 wedstrijd per week was voor mij, mooi moment voor Rondjes lopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:06 schreef Lennox het volgende:
Waarom conditie trainen als je Verdedigen traint?
Proeftijd afgelopenquote:
veels teveel, ik heb 17 jarige (eind vorig seizoen) ingekocht voor 125kquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hmm... 225k voor een redelijke middenvelder met een redelijk passen is vrij veel niet?
Dan gebruik je toch Hattrick Organizer. Dat is een aardig programma! Ik gebruik hem ook en daarnaast nog HT ratings waar ik mee speel totdat ik de opstelling heb die ik wil hebben. Dat kan ook in Organizer maar dat is te ingewikkeld.quote:
Ja eind vorig seizoen. Deze is tuurlijk het hele seizoen nog 17 dus traint sneller.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
veels teveel, ik heb 17 jarige (eind vorig seizoen) ingekocht voor 125k
Er staat nergens dat die speler van 225k 17 is.............quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ja eind vorig seizoen. Deze is tuurlijk het hele seizoen nog 17 dus traint sneller.
Dus kan jij ook niet zeggen dat die prijs veelste hoog is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Er staat nergens dat die speler van 225k 17 is.............
Voor een redelijk/redelijk vind ik 225 veels te hoogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:09 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dus kan jij ook niet zeggen dat die prijs veelste hoog is.![]()
Door in ieder geval geen AIM te spelen. Dit verzwakt vleugelverdediging. Ik zou 5-3-2 doen, en met sterker middenveld win je wel, aangezien zijn centrale verdediging waarschijnlijk niet zoveel voorsteld.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:13 schreef Bonobo11 het volgende:
ik moet zondag tegen iemand die 352 vleugelaanval speelt hij haalt max middenveld waardeloos hoog.
Ik speel 532 of 541 en haal mid waardeloos hoog, counter lijkt me dus niet verstandig. Mischien AIM? En hoe houd ik die vleugels goed tegen?
Thnx zijn middenveld is gelijkwaardig aan het mijne , maar m'n def is beter dan de zijne. 532 normaal wordt het dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Door in ieder geval geen AIM te spelen. Dit verzwakt vleugelverdediging. Ik zou 5-3-2 doen, en met sterker middenveld win je wel, aangezien zijn centrale verdediging waarschijnlijk niet zoveel voorsteld.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Thnx zijn middenveld is gelijkwaardig aan het mijne , maar m'n def is beter dan de zijne. 532 normaal wordt het dan.
En oh ja dan is er rekening mee gehouden dat Ricardo Castillomee kan doen op back
Veel hangt af of je zijn middenveld aankan met 3 middenvelders, of dat je nog een towards middle nodig hebt (of zelfs 2). Als het kan met 3 alleen, dan gewoon 352 en 2 vleugels. Anders 1 vleugel en deze dan op zijn rechterback richten. Met 2 aanvallers heb je genoeg om zijn enige centrale verdediger uit te schakelen, dus 3-4-3 is sowieso niet beter.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef hollander76 het volgende:
Ik moet zondag tegen de andere promovendus en hij heeft wel in de beker gewonnen en ik niet![]()
Anyway, hij speelt pressie en is daar al tijden 'zwak' in. Ook in de laatste bekerwedstrijd, ook speelt hij ten alle tijden 3-4-3 waarbij een centrale verdediger een middenvelder wordt, en de rechtervleugel de extra aanvaller. Ikzelf speel 3-5-2 met mogelijk een vleugelaanval. Wat is het beste middel tegen pressie? Ik ga nu zelf er nog maar ff over na denken onder de douche. Eventueel zou ik ook nog 3-4-3 kunnen spelen btw.
Eind dit seizoen kan je ze weer hoger maken, boeit nu namelijk niet, ze zijn toch trainies dit seizoen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:26 schreef MyImmortal het volgende:
leuk............train je conditie voor je trainees, dan stijgt er geen van de standaard 3 inner mids van reserve team
allemaal op redelijk blijven plakken.
aangezien ze reserves zijn, zal ik nog verder conditie trainen of over gaan op playmaking? ik neig zelf naar playmaking eigenlijk
HAM = GODquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan ga ik als ik thuis ben maar even op HAM kijken, vreselijk programma is dat trouwens.
Hij is lief!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:07 schreef ScudRaket het volgende:
Veel conditiestijgingen, met name mijn trainees konden wel wat gebruiken
Nu weer terug naar PM
En ik heb mijn nieuwste speler bij Spanje U-20 aangegeven (Zoeken 18 jarige minimaal Formi PM)
Jacinto Ordás (76120088)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: España
Total Skill Index (TSI): 3 570
Wage: 1 464 �/week including 20% Bonus
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: formidable Passing: passable
Winger: passable Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: disastrous
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:24 schreef Grumpey het volgende:
06-01-2006 Gained money for a player that has previously belonged to the club: 5.0 ¤
dag kan niet meer stuk
Ik zou ze er sowiezo uit doen als je het een beetje op kunt vangen. Veel te oud. Maar kun je het opvangen. Maw hoe goed zijn de vervangers? Je moet zeker als PM trainer ook een beetje aan je resultaten denken. Voor mij als def trainer maakt dat niet zo veel uit, omdat een uitstekende ipv formidabele verdediging niet zo heel veel uitmaakt. Maar zakken van bijv een zwak mid naar een slecht heeft veel meer invloed op je team.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:21 schreef Oldbie het volgende:
Zou iemand mij toch even advies willen geven
Ik heb er nog even over nagedacht. Als ik de eerste nog even doortrain vang ik veel meer bij een volgende stijging dan als ik nummer 2 doortrain. Dat pleit weer voor een verkoop van Raanan.
Aan de andere kant: Ik verwacht de volgende stijging pas over 11 weken. Stort de markt dan al in of kan ik veilig doorgaan met trainen (ervan uitgaand dat er geen blessures optreden)......of moet ik ze toch allebei wegdoen en weer een paar zeer talentvolle youngsters aantrekken?
Bij jou moet je toch altijd alles vermenigvuldigen met miljoen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:24 schreef Grumpey het volgende:
06-01-2006 Gained money for a player that has previously belonged to the club: 5.0 ¤
dag kan niet meer stuk
Vond het zelf maar magertjesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:11 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Bij jou moet je toch altijd alles vermenigvuldigen met miljoen?
Hm.. 5M.. best netjes
De andere optie is dit seizoen nog een formidabele/uitmuntende mid te kopen en verder gewoon te trainen.Maar dan eindig ik waarschinlijk op dezelfde plek maar met minder geld volgend jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:23 schreef ExCibular het volgende:
{heel verhaal}
Ik heb nog 3 formi mids te koopquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:32 schreef ExCibular het volgende:
[..]
De andere optie is dit seizoen nog een formidabele/uitmuntende mid te kopen en verder gewoon te trainen.Maar dan eindig ik waarschinlijk op dezelfde plek maar met minder geld volgend jaar.
Ik ga toch maar voor optie 1! Ik ga een jaartje rustig geld verdienen. Dus als je nou over een seizoen een mooie mid voor me heb dan hou ik me aanbevolen. Graag een formi met een hoop bijstats, verdedigen en passen. Vleugel kan ook maar scoren gebruik ik niet zo vaak.quote:
Is dan ook aardig duur geweestquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:16 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Hij is lief!![]()
Zo een wil ik ook! Jammer van zn conditie!
Mooie speler, alleen geen bijstats....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:06 schreef Jonks het volgende:
Party
De Nieuwe Li Kai is er, verbeterde fomule met extra veel kopkracht![]()
![]()
Francis Fauret (76259734)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Français!
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Maakt deel uit van het U-20 France-team!
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 3 390
Loon: 2 544 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Fc Der Freddy
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend +2
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Blij als een klein kind met zijn selectie!Was bang dat ie het niet ging redden maar zijn toffe coach Michael Funcke (13203483) haalde alle twijfel weg
Nu hopen dat ie achterlijk veel xp gaat krijgen, niet geblesseerd raakt en vanavond debuteert!
Nou, niet altijd hoorquote:
quote:
M'n nieuwe def trainee voor maar 12 k .quote:
Narciso Bianco (90180223) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Argentina
Total Skill Index (TSI): 230
Loon: 672 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
dat wordt dan cashenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:21 schreef pvrens het volgende:
na lange afwezigheid weer eens een tvp-tje van mij...
TU vandaag was wel lekker... 20 jarige naar verdedigen 13
Ik heb me ook nog een 17 jarige goed def gekocht voor het nieuwe seizoen die zeer waarschijnlijk komende week uitstekend zal worden.
Veel succes allemaal in het nieuwe seizoen
Goed gefixed, maar ik had wel gedacht dat Frankrijk ook verdedigers met redelijk passen zou kunnen voortbrengenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:51 schreef Jonks het volgende:
Overigens @ scudraket
Yep geen bijstats, heeft dan ook maar 1m gekost en een international uit een land als frankrijk die kan debuteren @ 18 voor 1 mln is erg kosten efficient
Bovendien gebruik ik zelf geen passen maar wel specialities daarom komt die xp erg goed van pas
Probeer overigens maar eens een defender met goed passen + speciality te kopen die u20 wordt dan betaal je over de 3m =]
mooi hoor, over 4 weken stijgt ie gok ik, misschien iets eerder. gokje hoor. Hangt ook van je coach af natuurlijk, ik ga altijd uit van goed coach met 9 assistenten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
M'n nieuwe def trainee voor maar 12 k .
Vinden jullie het wat?
Slobodan Basta staat op de nominatie om tot de U20 van Slovenije toe te treden. Probleem is zijn vorm, heeft kans om voor de 2e ronde van de WC toegevoegd te wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
![]()
Dus we hebben:
- Li Kai (5 interlands U-20) Grumpey
- Francis Fauret (selectie U-20) Jonks
Wie volgt in het illustere internationals rijtje van de FOK-federatie?![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:51 schreef Grumpey het volgende:
U-20 team Frankrijk verlies --> However, Francis Fauret made a disastrous appearance.
Ik heb wellicht over een tijdje een Kyrzygstaanse u-20quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
wellicht over een tijdje een macedonische u20...
net een ht mailtje gestuurd naar de coach, ze gingen 17-18 jarigen inpassen![]()
die van mij is volgens de NT-database de op één na beste van zn leeftijd.
Vlatko
@ExCibularbezig
1 mil?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:54 schreef komrad het volgende:
[..]
Slobodan Basta staat op de nominatie om tot de U20 van Slovenije toe te treden. Probleem is zijn vorm, heeft kans om voor de 2e ronde van de WC toegevoegd te worden
Zijn stats:
Slobodan Basta
TSI = 17 710, 20 jaar, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Vleugelspel: matig Verdedigen: wereldklasse
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
verder is vandaag Lysko gestegen:
Reno Lysko
TSI = 2 030, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: formidabel
deze knakker heb ik voor 575k gekocht, zal ik hem nu verkopen?? en wat krijg ik dan voor hem
En met uitstekend gekocht? Dan heb je goed ingekochtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:59 schreef komrad het volgende:
zeker wel meer, redelijk wing, zwak passen en koppen is wel gewild lijkt me zo. grumpey, jonks of VK een schatting?
Wel leuk om geen standaard spelers meer te hebben.
hoog goed natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En met uitstekend gekocht? Dan heb je goed ingekocht
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:06 schreef komrad het volgende:
[..]
hoog goed natuurlijk
Normaliter zou ik hem houden net zoals Pankow maar omdat ik ga switchen heeft dat weinig nut.
wat? hoog goedjes kopen of switchen van training?quote:
hoog goed... maar is vaak nogal moeilijk in te schatten met goed/goed en dan nog ergens een redelijk bijstat ofzo.. heb het vorige keer geprobeerd maar die gast steeg 3 weken later dan de vorigequote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:24 schreef komrad het volgende:
[..]
wat? hoog goedjes kopen of switchen van training?
Voor 12k kan je zo aan begin van seizoen niet tobben. Neemt niet weg dat hij voor de rest ook niks kanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
M'n nieuwe def trainee voor maar 12 k .
Vinden jullie het wat?
slobodanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:54 schreef komrad het volgende:
[..]
Slobodan Basta staat op de nominatie om tot de U20 van Slovenije toe te treden. Probleem is zijn vorm, heeft kans om voor de 2e ronde van de WC toegevoegd te worden
Zijn stats:
Slobodan Basta
TSI = 17 710, 20 jaar, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Vleugelspel: matig Verdedigen: wereldklasse
verder is vandaag Lysko gestegen:
Reno Lysko
TSI = 2 030, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: formidabel
deze knakker heb ik voor 575k gekocht, zal ik hem nu verkopen?? en wat krijg ik dan voor hem
Ongeveer 28 ervaringspunten (niet precies bekend).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:50 schreef ASSpirine het volgende:
Vraagje, hoelang duurt het ong om iemand een ervaringsniveau te laten stijgen?
Stel dat die alleen friendlies speelt en alleen nationale friendlies...
Misschien dat ik een plaatsje klaarmaak voor die speler om in de beker te spelen (hoeveel punten was dat ook weer?)
Ik heb momenteel een redelijk ervaring met matig leadership, dit wordt mijn toekomstige coach, beter heb ik momenteel niet
Waarom zou je 700k uitgeven aan een matig-leiderschap als een goed-leiderschap coach maken evenveel kost? Haal dan een goed/slecht voor nog 3 seizoenen en haal er een matig/goed voor de toekomst bij.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:50 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb momenteel een redelijk ervaring met matig leadership, dit wordt mijn toekomstige coach, beter heb ik momenteel niet
ik dacht dat leiderschap de prijs ook opdreef hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:21 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Waarom zou je 700k uitgeven aan een matig-leiderschap als een goed-leiderschap coach maken evenveel kost? Haal dan een goed/slecht voor nog 3 seizoenen en haal er een matig/goed voor de toekomst bij.
Ervaringsstijgingen gebeuren heel random. Ik heb een speler gehad die na iets van 9 ervaringspunten steeg, anderen doen er seizoenen over.
jep, als je relatief een goedkope solid/solid coach wilt hebben zul je dat moeten doen. een matig leiderschap speler coach maken is gewoon weggegooid geld in mijn ogen, dan voldoet een solid/poor extern ook wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef ASSpirine het volgende:
ik dacht dat leiderschap de prijs ook opdreef hoor
Dus ik moet op zoek gaan naar een speler met goed leiderschap en laten spelen tot goed ervaring?
Ik zou niet op die 28 ervaringspunten rekenen. Ik een speler die al zogenaamd 50+ ervaringspunten heeft en nog niet is gestegen in ervaring. Dus hoe dat wordt geteld is nog een onbekende. Ik meendeiets te herinneren over dat je spelers random ervaringspunten krijgt per gespeelde wedstrijd en dat je voor kaarten en goals ook ervaring krijgt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ongeveer 28 ervaringspunten (niet precies bekend).
Competitie: 1
Beker: 2
Interland: 3
Friendly: 0,1
Int. friendly: 0,2
Die random factor klopt. Dat van die doelpunten en kaarten klopt niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:49 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
Ik zou niet op die 28 ervaringspunten rekenen. Ik een speler die al zogenaamd 50+ ervaringspunten heeft en nog niet is gestegen in ervaring. Dus hoe dat wordt geteld is nog een onbekende. Ik meendeiets te herinneren over dat je spelers random ervaringspunten krijgt per gespeelde wedstrijd en dat je voor kaarten en goals ook ervaring krijgt.
ht-buddy houdt die punten wel bij. En inderdaad, dat weet je dus niet zeker, dat geeft het feit dat er eentje bij 15 stijgt en de ander bij 43 wel aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:09 schreef Daemon19 het volgende:
Hoe weet je precies hoeveel ervaringspunten ze hadden als het random is en niet bij te houden?
Jonks en REFUSED dus.quote:Wij van de AKS (Anti-Kaart-Stuur Federatie) hadden ons voorgenomen met kerst naar ieder lid van de Fok!-Federatie een flesje te sturen, maar toen kwamen we erachter dat een van ons zo lam was geweest zijn lidmaatschap op te zeggen waardoor dat plan geen doorgang kon vinden. Dus besloten we maar de alvast ingekochte fles te verloten onder alle 600.000 hattrick-users... U bent de gelukkige!
[/einde onzin]
Gefeliciteerd met je 28e verjaardag!
Jorn en Fabian
Edit: Ff gekeken naar z'n persberichtgeschiedenis (galgje), hij zou toen de Generaal overleden was één wedstrijd in het zwart spelen, dat was in maart..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:55 schreef FritsFluitketel het volgende:
Herinneren mensen zich nog dat Hives ooit in rouwtenue (helemaal zwart) ging spelen omdat hij niet tevreden was over z'n prestaties?
Kijk ik ff naar z'n team.. zie ik dat die lui nog steeds in rouwtenue spelen
Tis wat..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:57 schreef VoreG het volgende:
Morgen m'n 1e wedstrijd ik kan nu al niet meer poepen
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Edit: Ff gekeken naar z'n persberichtgeschiedenis (galgje), hij zou toen de Generaal overleden was één wedstrijd in het zwart spelen, dat was in maart..
tis niet zo makkelijk om iemand met goed leiderschap en nog wat ervaring te kopen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:30 schreef REFUSED het volgende:
[..]
jep, als je relatief een goedkope solid/solid coach wilt hebben zul je dat moeten doen. een matig leiderschap speler coach maken is gewoon weggegooid geld in mijn ogen, dan voldoet een solid/poor extern ook wel.
Zo'n logo ga ik dus echt niet doen hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:16 schreef HT-Moker het volgende:
[afbeelding]
Jongens niet vergeten op mij te stemmen he!
Ik denk niet dat ik het word, maar het is wel een leuke stunt. Heb je al gestemd en vind je dit toch een leuk initiatief? Neem dan even dit logo over voor 2 dagen, dat zou ik leuk vinden.
Bedankt!
Mijn verwachtingen? Met een team met Bergkamp de nieuwe Messi en geweldige voetballers hoop ik op de volle 3 puntenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef Daemon19 het volgende:
@ Voreg: Ik hoop dat je wint! Wat zijn de verwachtingen?
ik zou ze alle 3 wegdoen. Niet omdat ze slecht zijn (zeker niet, mooie spelers!), maar omdat ze al 21 zijn. Trainen met 21 gaat dus even echt niet opschieten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:14 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik heb 3 goede midjes. Ik wil er waarscijnlijk een van verkopen. en daarvan 3 nieuwe trainees kopen voor positiespel(het liefst 17 of 18 jaar oud)
willen jullie eens nadenken voor hoeveel ik ze kan verkopen, en welke ik het beste weg kan doen.
ik zal wel even stemmen, maar dat ik dat als logo neem kan je echt vergeten hoor hahaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:16 schreef HT-Moker het volgende:
[afbeelding]
Jongens niet vergeten op mij te stemmen he!
Ik denk niet dat ik het word, maar het is wel een leuke stunt. Heb je al gestemd en vind je dit toch een leuk initiatief? Neem dan even dit logo over voor 2 dagen, dat zou ik leuk vinden.
Bedankt!
Heel erg bedankt voor je reactie, maar hoeveel kan ik ongeveer voor ze vragen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Daarnaast nog 3 17-18 jarigen mindere goden/trainies ernaast, en je bent de man over enkele seizoenen.
Ik gebruik MSN niet voor dit soort doeleinden, ik gebruik het hele programma eigenlijk niet...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:45 schreef DJqbl5 het volgende:
misschien mag ik je even op MSN toevoegen? dan kan je met het een en het ander vertellen.
Ben namelijk nog niet heel erg ervaren.
dus ik kan het beste 4 nieuwe spelers halen ongeveer. maar bedoel je nu dat ik moet gaan trainen op passen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Als je het niveau van je spelers nodig hebt om kampioen te worden/niet te degraderen, dan kan soortgelijke spelers van 18, formi van 19, met veel minder passen terugkopen en die trainen. Dit levert meer geld op, trainen gaat sneller, en verzwakt je team niet op je aanval beetje na. En het hele plan kost je geen extra geld. Om de passing skill achteruitgang op te vangen kan je een iets betere aanvaller kopen dan je nu hebt.
Daarnaast nog 3 17-18 jarigen mindere goden/trainies ernaast, en je bent de man over enkele seizoenen.
gaat echt heel erg sloom he....wil net een speler kopenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:57 schreef MacMauser het volgende:
Welke adres kun je ook alweer naartoe als Hattrick plat ligt? Er moest dacht ik een omweg zijn om toch bij Hattrick te komen...
Zo'n adres bestaat niet. Er bestaat alleen een raar adres dat de meeste firewalls/blockers bij mensen op het werk niet kennen zodat die mensen nog fijn op hun werk kunnen ht'en.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:04 schreef MacMauser het volgende:
Nu doet ie het hier wel weer, maar ik wil dat adres in mijn favorieten hebben staan.
te koop voor 1,39 miljquote:Peter Kyhl (46409523)
22 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 6 410
Loon: 5 304 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Välkkylä
Positiespel: briljant Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
gewoon met 2 hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:24 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zo'n logo ga ik dus echt niet doen he
Wat denk je wel
Edit: En Marokaan is met 1 k
nee, gewoon playmakingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:53 schreef DJqbl5 het volgende:
dus ik kan het beste 4 nieuwe spelers halen ongeveer. maar bedoel je nu dat ik moet gaan trainen op passen?
waar?quote:Dit zijn m'n 2 basis-aanvallers.
voor 5 ton krijg je een formidabele, zonder passen.quote:Wat raad je me aan om voor spits te kopen..heb er ongveer 5 ton voor over.
Uitstekend scoren denk ik, en hoe goed passen??
heel erg bedankt voor je hulpquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:47 schreef Grumpey het volgende:
enne....zoek even een link op uit de OP, die helpen je met alle problemen. Eentje die heel erg aan te raden is, zeker ook voor jou, is www.hottrick.org. Dan leer je hoe je het beste, en met de meeste winst, kan trainen.
succes![]()
Precies hetzelfde hier!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:29 schreef Oldbie het volgende:
Ja, ik heb er ook weer zin in. Moet tegen een mede promovendus en ik zie hele goede kansen voor mezelf.
Tijd zal het leren.
Eindelijk.....het wachten is voorbij
PRUTSER!quote:Jouke van Loo (90506992) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 190
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Ido Hutten (90507543)
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 300
Loon: 540 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Op zondag 8 januari 2006 09:25 schreef komrad het volgende:
19 jaar TSI, matig passen als beste stat
deze week sta ik op 110k verlies
hoe bedoel je??quote:Op zondag 8 januari 2006 09:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]komrad Wat ben je allemaal aan het doen met je team??
Degraderen, 110k in de min (Of is dit een wekelijks verlies?)quote:
dat is mijn wekelijks verlies, heb nog wel >1M over hoor en nadat ik uit de beker lig verkoop ik wat spelers om te gaan rentenieren.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Degraderen, 110k in de min (Of is dit een wekelijks verlies?)
Ik ben al begonnen met rentenieren... Gratis geld is nooit wegquote:Op zondag 8 januari 2006 10:17 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is mijn wekelijks verlies, heb nog wel >1M over hoor en nadat ik uit de beker lig verkoop ik wat spelers om te gaan rentenieren.
ik ook daarom heb ik maar weer een LT trainee verkocht, ik ga toch switchenquote:Op zondag 8 januari 2006 10:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met rentenieren... Gratis geld is nooit weg
Geef maar aan de armenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:19 schreef Lennox het volgende:
Taeke Burm (90586451) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Krayn's eleven
Gezondheid: in orde
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Zou die hoog zitten? Anders kan ik hem een weekje mee laten spelen
quote:Erik-Jan Bommer (90588698) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 120
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: H76
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Hattrick Buddy ben ik zelf wel fan van, wat je ook kan doen is HAM maar daar heb ik geen ervaring mee. En als je wilt kunnen we je hier ook wel helpen, vraag maar raak en stuur anders maar een PM'etje in hattrickquote:Op zondag 8 januari 2006 12:26 schreef NRH het volgende:
Hello, ik ben ook hattricker. Al een tijdje eigenlijk, maar ik bak er geen ene donder van. Kan iemand mij een goede hattrickmanager aanraden zodat ik dit jaar misschien eens niet degradeer?
Ik gebruik zelf ook Hattrick Buddy, maar in het begin heb je die 30 downloads, daarna moet je betalen, elke keer als ik bijna aan die laatste download zit, geeft ie een fout aan en begint ie weer bij 30.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hattrick Buddy ben ik zelf wel fan van, wat je ook kan doen is HAM maar daar heb ik geen ervaring mee. En als je wilt kunnen we je hier ook wel helpen, vraag maar raak en stuur anders maar een PM'etje in hattrickMijn team is, hoe toepasselijk
, H76 en de manager is hollander76.
Ik zou naar 10k gaan, volgens mij gaat ie nu niet verder dan zwak.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:29 schreef Lennox het volgende:
in begin deed ik 10k gelijk. Dan staat ie vrij snel op redelijk. Goed word ie niet met 10k, dus 5k helemaal niet.
Die van mij staat al tijden op redelijk omdat ik niet meer kan betalen.
Drie seizoenen geleden speelde ik in VI, nu begin ik vandaag in VIII. Beetje triest dus. M'n team heet trouwens Bitterballen Vooruit. Vorig seizoen hoorde ik qua TSI bij de betere teams van m'n comptitie, maar dat mocht niet baten. Ik speel doorgaans gewoon 442, maar daar boek ik de raarste resultaten mee. Ik verlies zo 6-0 van een andere degradatiekandidaat om de volgende wedstrijd de onbetwiste kampioen de enige nederlaag van het seizoen te bezorgen. Ik heb een redelijk gevulde bankrekening, maar weet niet welke spelers ik moet kopen. M'n jeugopleiding is al lange tijd uitstekend, maar echte talenten komen er maar niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:40 schreef -J-D- het volgende:
Een Hattrick-manager is een handig tool, maar zal er niet voor zorgen dat je niet degradeert. Post je problemen eens hier, dan denken we graag met je mee
Trainingslinie?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:39 schreef komrad het volgende:
NRH, wat train je, wat voor spelers heb je in je trainingslinie?
Als je toch scorenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:44 schreef NRH het volgende:
[..]
Trainingslinie?Ik train nu op aanvallen, ben nu eenmaal een aanvallend ingestelde speler.
5.000 -> matigquote:Op zondag 8 januari 2006 12:26 schreef Oldbie het volgende:
Hoe zat het ook alweer precies met je jeugdopleiding.
Hoe goed wordt hij maximaal met ¤ 5000 per week?
Mijn jeugdopleiding is net zwak geworden en ik investeer 5k in de week. Moet ik nu naar 10k of kan ik nog wachten tot het matig wordt?
Een programma kan de beslissingen niet voor je maken..quote:Op zondag 8 januari 2006 13:31 schreef NRH het volgende:
Maar goed, zal hattrickbuddy eens proberen te gebruiken, kijken of dat mn team kan redden.
ik denk dat ie nog wel een paar weekjes nodig heeft 3a4...quote:Op zondag 8 januari 2006 12:19 schreef Lennox het volgende:
Taeke Burm (90586451) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Krayn's eleven
Gezondheid: in orde
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Zou die hoog zitten? Anders kan ik hem een weekje mee laten spelen
Als thuiswedstrijd > menu > teamnaam > provinciequote:Op zondag 8 januari 2006 14:20 schreef NRH het volgende:
Waar kon je ook al weer zien welk weer het zal zijn bij de wedstrijden?
Ik verkoop hem wel. Ik had even zitten kijken met andere defs van 19 die ik heb. Hij zal nog wel even moeten en ik heb genoeg trainees.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik denk dat ie nog wel een paar weekjes nodig heeft 3a4...
ik had een tsi 40 pull
terrestra
Wat zou ik deze speler graag zelf pullenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:32 schreef Terrestra het volgende:
ja lalalalalaaa mijn eerste uitstekend pull
Zal hem vanavond rond 18:15 op de tl zetten en woensdag zal hij spelen in de beker ( voor extra ervaring )
hoeveel knaken zou ik hiervoor vangen ??
Cleem Warmenhoven [playerid=90579075]
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 1 550
Loon: 800 ¤/week
Eigenaar: Losers United
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Bedankt voor je tips. Ik zal er zeker wat mee doen. Kan echter niet vinden hoe je je opstelling wijzigt in 343 of 433. Heb altijd 442 gespeeld en zie eigenlijk nergens staan hoe je je opstelling wijzigt. Ik zal dat alles op hottrick wel een keer doorlezen, ben wel benieuwd of daar nog wat nuttige tips uit voortkomen.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:41 schreef hollander76 het volgende:
Maar NRH, je traint niks... dat kan ik zo al vertellen. Lees die link van hottrick door, ik neem aan dat je de regels wel hebt gelezen, zo niet dan die ook.
En ga daarna bedenken wat je gaat trainen, verdedigen, scoren of positiespel? Blijf je bij scoren, ga dan 3-4-3 of 4-3-3 spelen en koop jonge (17 of 18 jarige) trainees met een goede hoofdstat (scoren) en eventueel bijstat (passen/vleugelspel). Train die op en verkoop ze, zo kan je altijd je team verbeteren.
Ken ik, had ik in het begin ookquote:Op zondag 8 januari 2006 15:02 schreef NRH het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips. Ik zal er zeker wat mee doen. Kan echter niet vinden hoe je je opstelling wijzigt in 343 of 433. Heb altijd 442 gespeeld en zie eigenlijk nergens staan hoe je je opstelling wijzigt. Ik zal dat alles op hottrick wel een keer doorlezen, ben wel benieuwd of daar nog wat nuttige tips uit voortkomen.
Doe dan de regels ook maar ffquote:Op zondag 8 januari 2006 15:02 schreef NRH het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips. Ik zal er zeker wat mee doen. Kan echter niet vinden hoe je je opstelling wijzigt in 343 of 433. Heb altijd 442 gespeeld en zie eigenlijk nergens staan hoe je je opstelling wijzigt. Ik zal dat alles op hottrick wel een keer doorlezen, ben wel benieuwd of daar nog wat nuttige tips uit voortkomen.
Nee, ik niet....heb jij nog trek in een formidabele middenvelder met goed of uitstekend conditie?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:20 schreef Tomhoog het volgende:
Zoeken jullie nog een verdediger met goed verdedigen en een keeper?
Ik heb best trek in een formidale middenvelder, alleen bij mij blijft het probleem met hattrick toch altijd de ¤. Ik speel in de 6e, maar bij mij schiet dat geld nooit zo snel op....quote:Op zondag 8 januari 2006 15:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, ik niet....heb jij nog trek in een formidabele middenvelder met goed of uitstekend conditie?
Lijkt wel kwartetten zo
6de divisie en niet genoeg geld hebben voor een formi?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:30 schreef jopper27 het volgende:
[..]
Ik heb best trek in een formidale middenvelder, alleen bij mij blijft het probleem met hattrick toch altijd de ¤. Ik speel in de 6e, maar bij mij schiet dat geld nooit zo snel op....![]()
Sluis maar door, ik kan alles gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:20 schreef Tomhoog het volgende:
Zoeken jullie nog een verdediger met goed verdedigen en een keeper?
Idd, ik heb een aantal formi'squote:Op zondag 8 januari 2006 15:41 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
6de divisie en niet genoeg geld hebben voor een formi?
Ik neem aan dat je er nu al een paar hebt...
ben momenteel net gedegradeerd uit de 6de divisiequote:Op zondag 8 januari 2006 15:50 schreef jopper27 het volgende:
[..]
Idd, ik heb een aantal formi's
Maar ik moet mijn team natuurlijk beter blijven maken om te kunnen promoveren naar de 5e, alleen daar heb ik ook geld voor nodig. Als ik zie wat er is gedegradeerd uit de 5e, daar kan ik echt niet tegenop, dat was vorig seizoen ook al zo, alles gewonnen behalve tegen de toenmalig gedegradeerde uit de 5e.
Ik weet niet in welke divisie jij zit, maar moet jij ook echt sparen om weer goede spelers te kopen of heb jij ook door verkoop van goede spelers genoeg geld om weer nieuwe spelers te kopen?
quote:Gomarus van Lierop [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 32 750, 22 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider [Krachtig]
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Sytse van Engelen [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 15 880, 22 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: briljant Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Je hebt 2 klasses verschil tussen beide spelersquote:Op zondag 8 januari 2006 16:09 schreef The_Hives het volgende:
twijfel. Welk van de volgende mids zouden jullie opstellen?
Het is regenachtig weer dus Gomarus (krachtig) kan er wel tegen. Maar op basis van vorm zeggen de de proggels dat Sytse moet spelen. Scheelt een half punt. Ik neig ivm het weer toch voor Gomarus te gaan.
Jullie
[..]
[..]
Ja klopt idd, ik heb al met al nog een redelijk zwakke divisie, maarjah als ik echt naar de 5e wil, moet ik mijn team toch echt wel heel behoorlijk verbeteren. En vaak praat je dan wel over spelers die zeker een miljoen kosten, wil ik op zn minst een beetje kans maken in de 5e.quote:
Misschien leuk voor een aanvaltrainer?quote:Piter van Kulemborg (90055943)
TSI = 630, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Ik bekijk het altijd positief, maar dat is toch wel de verwachtingquote:Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef Daemon19 het volgende:
Er kan nog van alles gebeuren!]
Geef de moed niet gelijk op!
Mijn eerste wedstrijd in de VII wordt naar alle waarschijnlijkheid ook geen succespartij, maar ik heb mezelf enigzins versterkt en nu maar hopen dat het goed gaat komenquote:Op zondag 8 januari 2006 16:53 schreef jopper27 het volgende:
Verwachting voor vanavond: Verlies![]()
(hattrick 366333)
Dan moet je veel, heul veel geld hebbenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:29 schreef DJqbl5 het volgende:
veel mensen hebben het hier steeds over rentenieren...hoeveel procent rente krijg je dan?
en hoeveel economen moet je dan in dienst hebben?
't klinkt namelijk erg aantrekkelijk
Ah joh, noem eens een bedragje, heb nu rond de ton schuld.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:40 schreef The_Hives het volgende:
vanaf het moment dat het jouw voortbestaan bedreigd
Volgens mij moet je een veldspeler neerzetten omdat er anders een van je andere wissels ingezet gaan worden.... weet het niet helemaal zeker maar dacht van wel.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ah joh, noem eens een bedragje, heb nu rond de ton schuld.
By the way ik ben m'n reservekeeper aan het verkopen, dan speel ik vanavond zonder wisselkeep.
Is dat erg of moet ik een veldspeler om de bankplek neerzetten?
anders pakt hij idd een speler die over isquote:Op zondag 8 januari 2006 17:49 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een veldspeler neerzetten omdat er anders een van je andere wissels ingezet gaan worden.... weet het niet helemaal zeker maar dacht van wel.
niet echt een antwoord wat ik zochtquote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dan moet je veel, heul veel geld hebben![]()
* hollander76 doet maar gewoon trainen, spelen, trainen en soms wat nieuws kopen.
quote:Aijse Flikkenschild (90623234)
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 450
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
ywquote:
paar k of zo. is vast wel iemand die hem wil hebbenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:04 schreef maniack28 het volgende:
Pull ik een keer een lekker speler met een goed stat.. is het passenKutzooi.. deftrainers, wat kan ik hier voor vangen?
[..]
Meldquote:Op zondag 8 januari 2006 18:08 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
paar k of zo. is vast wel iemand die hem wil hebben
Wat het immer geweldige Buddy zegt is:quote:Op zondag 8 januari 2006 17:29 schreef DJqbl5 het volgende:
veel mensen hebben het hier steeds over rentenieren...hoeveel procent rente krijg je dan?
en hoeveel economen moet je dan in dienst hebben?
't klinkt namelijk erg aantrekkelijk
Ben je wel youngsters aan het trainen? Je weet wel, 17 jarigen kopen voor een linie en die gaan optrainen met een goed coach...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:30 schreef jopper27 het volgende:
[..]
Ik heb best trek in een formidale middenvelder, alleen bij mij blijft het probleem met hattrick toch altijd de ¤. Ik speel in de 6e, maar bij mij schiet dat geld nooit zo snel op....![]()
als beginnende coach heb je meer aan een speler waarvan de def stat wat hoger ligt. defence redelijk en met wat ervaring ongeveerquote:
Volgens mij traint Voreg defs? Of wings? Ik weet het nietquote:Op zondag 8 januari 2006 18:17 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
als beginnende coach heb je meer aan een speler waarvan de def stat wat hoger ligt. defence redelijk en met wat ervaring ongeveer
Vleugelspel natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 18:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Volgens mij traint Voreg defs? Of wings? Ik weet het nietAls gewone def heb je er iig niks aan, je moet hem wel trainen
Heb daar twee seizoenen geleden wel aan gedaan, maar heb me daar het afgelopen seizoen niet mee bezig gehouden, heb me zowieso niet heel erg veel mee bezig gehouden omdat ik een huis aan het opknappen ben, nog werk en stage heb. Gelukkig ben ik volgende week van stage af en heb ik dus weer veel meer tijd daarvoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Ben je wel youngsters aan het trainen? Je weet wel, 17 jarigen kopen voor een linie en die gaan optrainen met een goed coach...
Wil ik weten wie DJqbl5 isquote:Op zondag 8 januari 2006 18:57 schreef DJqbl5 het volgende:
He bassie van het HNL jij bent er wel snel bij zeg steeds
Ik ben Quinten Logtenberg..zit op dit moment in VWO 6.quote:
Sjezus zegquote:Op zondag 8 januari 2006 19:31 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
Ik ben Quinten Logtenberg..zit op dit moment in VWO 6.
heb ook bij jou op schaken gezeten
Nee dat wilden we weten!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:48 schreef hollander76 het volgende:
Voor de liefhebbers....... Quinten Logtenberg![]()
[afbeelding]
Genoeg offtopic gelul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |