quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:06 schreef komrad het volgende:
[..]
hoog goed natuurlijk
Normaliter zou ik hem houden net zoals Pankow maar omdat ik ga switchen heeft dat weinig nut.
wat? hoog goedjes kopen of switchen van training?quote:
hoog goed... maar is vaak nogal moeilijk in te schatten met goed/goed en dan nog ergens een redelijk bijstat ofzo.. heb het vorige keer geprobeerd maar die gast steeg 3 weken later dan de vorigequote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:24 schreef komrad het volgende:
[..]
wat? hoog goedjes kopen of switchen van training?
Voor 12k kan je zo aan begin van seizoen niet tobben. Neemt niet weg dat hij voor de rest ook niks kanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
M'n nieuwe def trainee voor maar 12 k .
Vinden jullie het wat?
slobodanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:54 schreef komrad het volgende:
[..]
Slobodan Basta staat op de nominatie om tot de U20 van Slovenije toe te treden. Probleem is zijn vorm, heeft kans om voor de 2e ronde van de WC toegevoegd te worden
Zijn stats:
Slobodan Basta
TSI = 17 710, 20 jaar, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: wereldklasse
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
verder is vandaag Lysko gestegen:
Reno Lysko
TSI = 2 030, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
deze knakker heb ik voor 575k gekocht, zal ik hem nu verkopen?? en wat krijg ik dan voor hem
Ongeveer 28 ervaringspunten (niet precies bekend).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:50 schreef ASSpirine het volgende:
Vraagje, hoelang duurt het ong om iemand een ervaringsniveau te laten stijgen?
Stel dat die alleen friendlies speelt en alleen nationale friendlies...
Misschien dat ik een plaatsje klaarmaak voor die speler om in de beker te spelen (hoeveel punten was dat ook weer?)
Ik heb momenteel een redelijk ervaring met matig leadership, dit wordt mijn toekomstige coach, beter heb ik momenteel niet
Waarom zou je 700k uitgeven aan een matig-leiderschap als een goed-leiderschap coach maken evenveel kost? Haal dan een goed/slecht voor nog 3 seizoenen en haal er een matig/goed voor de toekomst bij.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:50 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb momenteel een redelijk ervaring met matig leadership, dit wordt mijn toekomstige coach, beter heb ik momenteel niet
ik dacht dat leiderschap de prijs ook opdreef hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:21 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Waarom zou je 700k uitgeven aan een matig-leiderschap als een goed-leiderschap coach maken evenveel kost? Haal dan een goed/slecht voor nog 3 seizoenen en haal er een matig/goed voor de toekomst bij.
Ervaringsstijgingen gebeuren heel random. Ik heb een speler gehad die na iets van 9 ervaringspunten steeg, anderen doen er seizoenen over.
jep, als je relatief een goedkope solid/solid coach wilt hebben zul je dat moeten doen. een matig leiderschap speler coach maken is gewoon weggegooid geld in mijn ogen, dan voldoet een solid/poor extern ook wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef ASSpirine het volgende:
ik dacht dat leiderschap de prijs ook opdreef hoor
Dus ik moet op zoek gaan naar een speler met goed leiderschap en laten spelen tot goed ervaring?
Ik zou niet op die 28 ervaringspunten rekenen. Ik een speler die al zogenaamd 50+ ervaringspunten heeft en nog niet is gestegen in ervaring. Dus hoe dat wordt geteld is nog een onbekende. Ik meendeiets te herinneren over dat je spelers random ervaringspunten krijgt per gespeelde wedstrijd en dat je voor kaarten en goals ook ervaring krijgt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ongeveer 28 ervaringspunten (niet precies bekend).
Competitie: 1
Beker: 2
Interland: 3
Friendly: 0,1
Int. friendly: 0,2
Die random factor klopt. Dat van die doelpunten en kaarten klopt niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:49 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
Ik zou niet op die 28 ervaringspunten rekenen. Ik een speler die al zogenaamd 50+ ervaringspunten heeft en nog niet is gestegen in ervaring. Dus hoe dat wordt geteld is nog een onbekende. Ik meendeiets te herinneren over dat je spelers random ervaringspunten krijgt per gespeelde wedstrijd en dat je voor kaarten en goals ook ervaring krijgt.
ht-buddy houdt die punten wel bij. En inderdaad, dat weet je dus niet zeker, dat geeft het feit dat er eentje bij 15 stijgt en de ander bij 43 wel aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:09 schreef Daemon19 het volgende:
Hoe weet je precies hoeveel ervaringspunten ze hadden als het random is en niet bij te houden?
Jonks en REFUSED dus.quote:Wij van de AKS (Anti-Kaart-Stuur Federatie) hadden ons voorgenomen met kerst naar ieder lid van de Fok!-Federatie een flesje te sturen, maar toen kwamen we erachter dat een van ons zo lam was geweest zijn lidmaatschap op te zeggen waardoor dat plan geen doorgang kon vinden. Dus besloten we maar de alvast ingekochte fles te verloten onder alle 600.000 hattrick-users... U bent de gelukkige!
[/einde onzin]
Gefeliciteerd met je 28e verjaardag!
Jorn en Fabian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |