abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:22:11 #126
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33781815
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:06 schreef komrad het volgende:

[..]

hoog goed natuurlijk
Normaliter zou ik hem houden net zoals Pankow maar omdat ik ga switchen heeft dat weinig nut.
Moet ik ook maar eens doen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_33781903
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:22 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Moet ik ook maar eens doen
wat? hoog goedjes kopen of switchen van training?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:27:47 #128
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33782050
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:24 schreef komrad het volgende:

[..]

wat? hoog goedjes kopen of switchen van training?
hoog goed... maar is vaak nogal moeilijk in te schatten met goed/goed en dan nog ergens een redelijk bijstat ofzo.. heb het vorige keer geprobeerd maar die gast steeg 3 weken later dan de vorige
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:37:07 #129
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33782459
Kan trouwens zomaar zijn dat ik ook de 3e ronde van de beker gewoon ga spelen (mits ik een makkelijk team tref). Ik kan namelijk in het weekend lekker piccen, dus dan is mn ts doordweeks hoger (bovendien heeft mijn nieuwe goed coach nu slecht leiderschap.. dus dat helpt ook alweer mee). Misschien kan ik de 4e of de 5e ronde wel halen Ik heb dan wel alleen nog maar mn mids+keeper, maar die redelijk defs hebben zoveel ervaring dat ze het defniveau van 3x uitstekend met zwak of slecht ervaring gewoon halen
pi_33784466
@ scudraket

tja zo kun je alles zwart laten lijken

Moet je eens opletten wie er in de nederlandse verdediging komt als ze uit de 2e ronde liggen. Dat is waarschijnlijk ook niet iemand met passing.

NT"s vinden defenders de plek voor speciality & raw defence, middenveld & spits & vaak ook winger hebben al genoeg passing voor tacticskill en counter wordt niet veel gespeeld en als het gespeeld wordt is een legioen goeie defenders ook genoeg voor hoge skill.

Ze gaan gewoon hard kwijlen van een excellent coach + koppen, als zo iemand dan bij 18 jaar al 1 week voorloopt willen ze hem xp geven zodat als ie 20 is en een week of 4 voorloopt op de rest dat ie dan gewoon een kanon in defence is.
Met een speciality als quick & koppen is de keus helemaal snel gemaakt.

Emiel emmerzeel is een soort gelijke vent als fauret maar dan met zwak passen en Nederlands, hij staat ook hoog op de lijst in NL zelfs zonder tsi boosting geile stats

@ grumpey hij was dan ook de enige 18 jarige die mocht spelen

Ik ben iig heel erg blij met hem denk dat dit een van de eerste droompjes is geweest die ik had toen ik ging hattricken!
pi_33784539
lysko is ong. 1.5m waard. Denk dat ie 1.3 minimaal is, 1.5 met wat proberen.

Is een leuk spelertje en het is vooral het passen + vleugelspel dat hem zijn waarde geeft, voor hoeveel ingekocht?
pi_33784892
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:21 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

M'n nieuwe def trainee voor maar 12 k .

Vinden jullie het wat?
Voor 12k kan je zo aan begin van seizoen niet tobben. Neemt niet weg dat hij voor de rest ook niks kan (passen/vleugel), maar goed. Zeer zeker een goedkope trainee.

Voor de laatste keer heb ik weer een UItstekend verdedigen/Redelijk passen te koop staan. Door een fout van mij nog +1 ook . 299.000 eurotjes en hij is 19 lentes jong.

Wederom, Kom naar beneden en sla je slag
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_33785277
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:54 schreef komrad het volgende:

[..]

Slobodan Basta staat op de nominatie om tot de U20 van Slovenije toe te treden. Probleem is zijn vorm, heeft kans om voor de 2e ronde van de WC toegevoegd te worden

Zijn stats:

Slobodan Basta
TSI = 17 710, 20 jaar, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: wereldklasse
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

verder is vandaag Lysko gestegen:

Reno Lysko
TSI = 2 030, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

deze knakker heb ik voor 575k gekocht, zal ik hem nu verkopen?? en wat krijg ik dan voor hem
slobodan ook nog een vinnie jones held

die lysko zit wel iets boven de 1 miljoen ja.. 1.25 op de TL? vooral in t begin vh seizoen zal t wel goed cashen zijn
pi_33785346
ohja vinnie jones award

[Hattrick] Vinnie Jones Award (Deel 2)

pi_33786801
Vraagje, hoelang duurt het ong om iemand een ervaringsniveau te laten stijgen?
Stel dat die alleen friendlies speelt en alleen nationale friendlies...
Misschien dat ik een plaatsje klaarmaak voor die speler om in de beker te spelen (hoeveel punten was dat ook weer?)

Ik heb momenteel een redelijk ervaring met matig leadership, dit wordt mijn toekomstige coach, beter heb ik momenteel niet
pi_33787173
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom bij de duurste transfers van de week bij Hattrick altijd zoveel nepspelers tussen zitten?
Nu weer, de eerste 4 van de internationale lijst is gewoon fake, dat is overduidelijk, maar hoe zit dat nu?
Ik zie zoiets heel vaak gebeuren, spelers met TSI's waarbij mijn YP's het beter doen

Ik weet dat Grumpey zegt dat TSI niet zo belangrijk is, maar toch
  zaterdag 7 januari 2006 @ 01:18:06 #137
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_33787444
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:50 schreef ASSpirine het volgende:
Vraagje, hoelang duurt het ong om iemand een ervaringsniveau te laten stijgen?
Stel dat die alleen friendlies speelt en alleen nationale friendlies...
Misschien dat ik een plaatsje klaarmaak voor die speler om in de beker te spelen (hoeveel punten was dat ook weer?)

Ik heb momenteel een redelijk ervaring met matig leadership, dit wordt mijn toekomstige coach, beter heb ik momenteel niet
Ongeveer 28 ervaringspunten (niet precies bekend).
Competitie: 1
Beker: 2
Interland: 3
Friendly: 0,1
Int. friendly: 0,2
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_33787506
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:50 schreef ASSpirine het volgende:
Waarom zou je 700k uitgeven aan een matig-leiderschap als een goed-leiderschap coach maken evenveel kost? Haal dan een goed/slecht voor nog 3 seizoenen en haal er een matig/goed voor de toekomst bij.

Ervaringsstijgingen gebeuren heel random. Ik heb een speler gehad die na iets van 9 ervaringspunten steeg, anderen doen er seizoenen over.
pi_33787688
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 01:21 schreef REFUSED het volgende:

[..]

Waarom zou je 700k uitgeven aan een matig-leiderschap als een goed-leiderschap coach maken evenveel kost? Haal dan een goed/slecht voor nog 3 seizoenen en haal er een matig/goed voor de toekomst bij.

Ervaringsstijgingen gebeuren heel random. Ik heb een speler gehad die na iets van 9 ervaringspunten steeg, anderen doen er seizoenen over.
ik dacht dat leiderschap de prijs ook opdreef hoor
Dus ik moet op zoek gaan naar een speler met goed leiderschap en laten spelen tot goed ervaring?
pi_33787755
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef ASSpirine het volgende:
ik dacht dat leiderschap de prijs ook opdreef hoor
Dus ik moet op zoek gaan naar een speler met goed leiderschap en laten spelen tot goed ervaring?
jep, als je relatief een goedkope solid/solid coach wilt hebben zul je dat moeten doen. een matig leiderschap speler coach maken is gewoon weggegooid geld in mijn ogen, dan voldoet een solid/poor extern ook wel.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 09:59:11 #141
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_33792006
ref heeft helemaal gelijk. Het kost evenveel om een matig leiderschap coach te maken als een goed leiderschap coach, dus waarom in hemelsnaam een matig nemen?

En die nepspelers --> ze kunnen SP hebben, ze kunnen jong zijn, het kunnen cheaters zijn. In het laatste geval worden de bedragen automatisch gecorrigeerd door de gamemasters, aangezien zijn ook wel weten hoe de top 10 te vinden. Van zo'n correctie zie je voor de rest niets als buitenstaander.
pi_33795140
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 01:18 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Ongeveer 28 ervaringspunten (niet precies bekend).
Competitie: 1
Beker: 2
Interland: 3
Friendly: 0,1
Int. friendly: 0,2
Ik zou niet op die 28 ervaringspunten rekenen. Ik een speler die al zogenaamd 50+ ervaringspunten heeft en nog niet is gestegen in ervaring. Dus hoe dat wordt geteld is nog een onbekende. Ik meendeiets te herinneren over dat je spelers random ervaringspunten krijgt per gespeelde wedstrijd en dat je voor kaarten en goals ook ervaring krijgt.
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:00:23 #143
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_33795498
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:49 schreef MyImmortal het volgende:

[..]

Ik zou niet op die 28 ervaringspunten rekenen. Ik een speler die al zogenaamd 50+ ervaringspunten heeft en nog niet is gestegen in ervaring. Dus hoe dat wordt geteld is nog een onbekende. Ik meendeiets te herinneren over dat je spelers random ervaringspunten krijgt per gespeelde wedstrijd en dat je voor kaarten en goals ook ervaring krijgt.
Die random factor klopt. Dat van die doelpunten en kaarten klopt niet.

Je krijgt ook niet meer ervaring in bekerwedstrijd, de kans dat je ervaring erbij krijgt als speler neem toe. Voor friendlies is het totaal verwaarloosbaar. Had zelf eens speler die pas steeg bij 46,3 ervaringspunten, en eentje die steeg na 14,7 dus er is geen pijl op te trekken.

edit: wat wel zeker is dat elke wedstrijd evenveel spelers een stijging krijgen, dus ieder team krijgt wel evenveel ervaring toename in wedstrijd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Grumpey op 07-01-2006 13:08:22 ]
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:09:09 #144
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_33795758
Hoe weet je precies hoeveel ervaringspunten ze hadden als het random is en niet bij te houden?
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_33795807
HAM Daar staat alles...
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:11:18 #146
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_33795817
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:09 schreef Daemon19 het volgende:
Hoe weet je precies hoeveel ervaringspunten ze hadden als het random is en niet bij te houden?
ht-buddy houdt die punten wel bij. En inderdaad, dat weet je dus niet zeker, dat geeft het feit dat er eentje bij 15 stijgt en de ander bij 43 wel aan.

edit: ik denk dat de normale stijgings-grens voor ervaring wel vastligt, maar goed, je weet dus nooit of speler iets gehad heeft ja of nee dus je zal nooit kunnen voorspellen. Je kan het misschien nog wel beetje zien aan prestatie van speler. Soms haalt ie net wel 3,5 ster terwijl vorm zelfde is, dan weet je wel dat hij toch al misschien net tegen ervaringniveau hoger aanzit. Maar goed, gewoon laten spelen je spelers en je merkt het vanzelf wel of ze eens stijgen
pi_33796462
grumpey, kan je lysko voor me taxeren?
pi_33796659
Hahahahahhahahaha.
Dit is schitterend.

Let op:
De deurbel ging zojuist. De postbode!
Met een pakje voor <voornaam> J-D <achternaam (ivm privacy enz geen echte naam).
Ik denk: Huh?
Ik open de doos.

Zit er een fles drank in (Whisky) en een brief!
quote:
Wij van de AKS (Anti-Kaart-Stuur Federatie) hadden ons voorgenomen met kerst naar ieder lid van de Fok!-Federatie een flesje te sturen, maar toen kwamen we erachter dat een van ons zo lam was geweest zijn lidmaatschap op te zeggen waardoor dat plan geen doorgang kon vinden. Dus besloten we maar de alvast ingekochte fles te verloten onder alle 600.000 hattrick-users... U bent de gelukkige!
[/einde onzin]

Gefeliciteerd met je 28e verjaardag!

Jorn en Fabian
Jonks en REFUSED dus.

MEESTERLIJK! Echt waar!
Dit is genieten!
Dank je wel voor deze toffe verrassing.

Deze post werd mede mogelijk gemaakt door
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_33796721
inderdaad groot respect voor refused en jonks

JD, check topic op fok, mijn kleine bescheiden bijdrage

Maar nogmaals Jonks Refused
pi_33796741
Haha

Ik moet morgen tegen degene die Joralf naar V heeft geschopt. Hij heeft sinds 30-12-05 niet ingelogd. In het beste geval heeft hij een 19* team, in het slechtste geval een 22* team.. in beide gevallen komen 15* daarvan van z'n keeper

Waarschijnlijk wil hij stoppen, dus laatste wedstrijd van het seizoen WO.

Best lullig als hij nu stopt, is Tsjechische Elftal z'n keeper kwijt
Signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')