Geef maar aan de armenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:19 schreef Lennox het volgende:
Taeke Burm (90586451) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Krayn's eleven
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Zou die hoog zitten? Anders kan ik hem een weekje mee laten spelen
quote:Erik-Jan Bommer (90588698) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 120
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: H76
Fysiek: fit
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Hattrick Buddy ben ik zelf wel fan van, wat je ook kan doen is HAM maar daar heb ik geen ervaring mee. En als je wilt kunnen we je hier ook wel helpen, vraag maar raak en stuur anders maar een PM'etje in hattrickquote:Op zondag 8 januari 2006 12:26 schreef NRH het volgende:
Hello, ik ben ook hattricker. Al een tijdje eigenlijk, maar ik bak er geen ene donder van. Kan iemand mij een goede hattrickmanager aanraden zodat ik dit jaar misschien eens niet degradeer?
Ik gebruik zelf ook Hattrick Buddy, maar in het begin heb je die 30 downloads, daarna moet je betalen, elke keer als ik bijna aan die laatste download zit, geeft ie een fout aan en begint ie weer bij 30.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hattrick Buddy ben ik zelf wel fan van, wat je ook kan doen is HAM maar daar heb ik geen ervaring mee. En als je wilt kunnen we je hier ook wel helpen, vraag maar raak en stuur anders maar een PM'etje in hattrickMijn team is, hoe toepasselijk
, H76 en de manager is hollander76.
Ik zou naar 10k gaan, volgens mij gaat ie nu niet verder dan zwak.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:29 schreef Lennox het volgende:
in begin deed ik 10k gelijk. Dan staat ie vrij snel op redelijk. Goed word ie niet met 10k, dus 5k helemaal niet.
Die van mij staat al tijden op redelijk omdat ik niet meer kan betalen.
Drie seizoenen geleden speelde ik in VI, nu begin ik vandaag in VIII. Beetje triest dus. M'n team heet trouwens Bitterballen Vooruit. Vorig seizoen hoorde ik qua TSI bij de betere teams van m'n comptitie, maar dat mocht niet baten. Ik speel doorgaans gewoon 442, maar daar boek ik de raarste resultaten mee. Ik verlies zo 6-0 van een andere degradatiekandidaat om de volgende wedstrijd de onbetwiste kampioen de enige nederlaag van het seizoen te bezorgen. Ik heb een redelijk gevulde bankrekening, maar weet niet welke spelers ik moet kopen. M'n jeugopleiding is al lange tijd uitstekend, maar echte talenten komen er maar niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:40 schreef -J-D- het volgende:
Een Hattrick-manager is een handig tool, maar zal er niet voor zorgen dat je niet degradeert. Post je problemen eens hier, dan denken we graag met je mee
Trainingslinie?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:39 schreef komrad het volgende:
NRH, wat train je, wat voor spelers heb je in je trainingslinie?
Als je toch scorenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:44 schreef NRH het volgende:
[..]
Trainingslinie?Ik train nu op aanvallen, ben nu eenmaal een aanvallend ingestelde speler.
5.000 -> matigquote:Op zondag 8 januari 2006 12:26 schreef Oldbie het volgende:
Hoe zat het ook alweer precies met je jeugdopleiding.
Hoe goed wordt hij maximaal met ¤ 5000 per week?
Mijn jeugdopleiding is net zwak geworden en ik investeer 5k in de week. Moet ik nu naar 10k of kan ik nog wachten tot het matig wordt?
Een programma kan de beslissingen niet voor je maken..quote:Op zondag 8 januari 2006 13:31 schreef NRH het volgende:
Maar goed, zal hattrickbuddy eens proberen te gebruiken, kijken of dat mn team kan redden.
ik denk dat ie nog wel een paar weekjes nodig heeft 3a4...quote:Op zondag 8 januari 2006 12:19 schreef Lennox het volgende:
Taeke Burm (90586451) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Krayn's eleven
Gezondheid: in orde
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Zou die hoog zitten? Anders kan ik hem een weekje mee laten spelen
Als thuiswedstrijd > menu > teamnaam > provinciequote:Op zondag 8 januari 2006 14:20 schreef NRH het volgende:
Waar kon je ook al weer zien welk weer het zal zijn bij de wedstrijden?
Ik verkoop hem wel. Ik had even zitten kijken met andere defs van 19 die ik heb. Hij zal nog wel even moeten en ik heb genoeg trainees.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik denk dat ie nog wel een paar weekjes nodig heeft 3a4...
ik had een tsi 40 pull
terrestra
Wat zou ik deze speler graag zelf pullenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:32 schreef Terrestra het volgende:
ja lalalalalaaa mijn eerste uitstekend pull
Zal hem vanavond rond 18:15 op de tl zetten en woensdag zal hij spelen in de beker ( voor extra ervaring )
hoeveel knaken zou ik hiervoor vangen ??
Cleem Warmenhoven [playerid=90579075]
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 1 550
Loon: 800 ¤/week
Eigenaar: Losers United
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Bedankt voor je tips. Ik zal er zeker wat mee doen. Kan echter niet vinden hoe je je opstelling wijzigt in 343 of 433. Heb altijd 442 gespeeld en zie eigenlijk nergens staan hoe je je opstelling wijzigt. Ik zal dat alles op hottrick wel een keer doorlezen, ben wel benieuwd of daar nog wat nuttige tips uit voortkomen.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:41 schreef hollander76 het volgende:
Maar NRH, je traint niks... dat kan ik zo al vertellen. Lees die link van hottrick door, ik neem aan dat je de regels wel hebt gelezen, zo niet dan die ook.
En ga daarna bedenken wat je gaat trainen, verdedigen, scoren of positiespel? Blijf je bij scoren, ga dan 3-4-3 of 4-3-3 spelen en koop jonge (17 of 18 jarige) trainees met een goede hoofdstat (scoren) en eventueel bijstat (passen/vleugelspel). Train die op en verkoop ze, zo kan je altijd je team verbeteren.
Ken ik, had ik in het begin ookquote:Op zondag 8 januari 2006 15:02 schreef NRH het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips. Ik zal er zeker wat mee doen. Kan echter niet vinden hoe je je opstelling wijzigt in 343 of 433. Heb altijd 442 gespeeld en zie eigenlijk nergens staan hoe je je opstelling wijzigt. Ik zal dat alles op hottrick wel een keer doorlezen, ben wel benieuwd of daar nog wat nuttige tips uit voortkomen.
Doe dan de regels ook maar ffquote:Op zondag 8 januari 2006 15:02 schreef NRH het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips. Ik zal er zeker wat mee doen. Kan echter niet vinden hoe je je opstelling wijzigt in 343 of 433. Heb altijd 442 gespeeld en zie eigenlijk nergens staan hoe je je opstelling wijzigt. Ik zal dat alles op hottrick wel een keer doorlezen, ben wel benieuwd of daar nog wat nuttige tips uit voortkomen.
Nee, ik niet....heb jij nog trek in een formidabele middenvelder met goed of uitstekend conditie?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:20 schreef Tomhoog het volgende:
Zoeken jullie nog een verdediger met goed verdedigen en een keeper?
Ik heb best trek in een formidale middenvelder, alleen bij mij blijft het probleem met hattrick toch altijd de ¤. Ik speel in de 6e, maar bij mij schiet dat geld nooit zo snel op....quote:Op zondag 8 januari 2006 15:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, ik niet....heb jij nog trek in een formidabele middenvelder met goed of uitstekend conditie?
Lijkt wel kwartetten zo
6de divisie en niet genoeg geld hebben voor een formi?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:30 schreef jopper27 het volgende:
[..]
Ik heb best trek in een formidale middenvelder, alleen bij mij blijft het probleem met hattrick toch altijd de ¤. Ik speel in de 6e, maar bij mij schiet dat geld nooit zo snel op....![]()
Sluis maar door, ik kan alles gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:20 schreef Tomhoog het volgende:
Zoeken jullie nog een verdediger met goed verdedigen en een keeper?
Idd, ik heb een aantal formi'squote:Op zondag 8 januari 2006 15:41 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
6de divisie en niet genoeg geld hebben voor een formi?
Ik neem aan dat je er nu al een paar hebt...
ben momenteel net gedegradeerd uit de 6de divisiequote:Op zondag 8 januari 2006 15:50 schreef jopper27 het volgende:
[..]
Idd, ik heb een aantal formi's
Maar ik moet mijn team natuurlijk beter blijven maken om te kunnen promoveren naar de 5e, alleen daar heb ik ook geld voor nodig. Als ik zie wat er is gedegradeerd uit de 5e, daar kan ik echt niet tegenop, dat was vorig seizoen ook al zo, alles gewonnen behalve tegen de toenmalig gedegradeerde uit de 5e.
Ik weet niet in welke divisie jij zit, maar moet jij ook echt sparen om weer goede spelers te kopen of heb jij ook door verkoop van goede spelers genoeg geld om weer nieuwe spelers te kopen?
quote:Gomarus van Lierop [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 32 750, 22 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider [Krachtig]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Sytse van Engelen [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 15 880, 22 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Je hebt 2 klasses verschil tussen beide spelersquote:Op zondag 8 januari 2006 16:09 schreef The_Hives het volgende:
twijfel. Welk van de volgende mids zouden jullie opstellen?
Het is regenachtig weer dus Gomarus (krachtig) kan er wel tegen. Maar op basis van vorm zeggen de de proggels dat Sytse moet spelen. Scheelt een half punt. Ik neig ivm het weer toch voor Gomarus te gaan.
Jullie
[..]
[..]
Ja klopt idd, ik heb al met al nog een redelijk zwakke divisie, maarjah als ik echt naar de 5e wil, moet ik mijn team toch echt wel heel behoorlijk verbeteren. En vaak praat je dan wel over spelers die zeker een miljoen kosten, wil ik op zn minst een beetje kans maken in de 5e.quote:
Misschien leuk voor een aanvaltrainer?quote:Piter van Kulemborg (90055943)
TSI = 630, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Ik bekijk het altijd positief, maar dat is toch wel de verwachtingquote:Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef Daemon19 het volgende:
Er kan nog van alles gebeuren!]
Geef de moed niet gelijk op!
Mijn eerste wedstrijd in de VII wordt naar alle waarschijnlijkheid ook geen succespartij, maar ik heb mezelf enigzins versterkt en nu maar hopen dat het goed gaat komenquote:Op zondag 8 januari 2006 16:53 schreef jopper27 het volgende:
Verwachting voor vanavond: Verlies![]()
(hattrick 366333)
Dan moet je veel, heul veel geld hebbenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:29 schreef DJqbl5 het volgende:
veel mensen hebben het hier steeds over rentenieren...hoeveel procent rente krijg je dan?
en hoeveel economen moet je dan in dienst hebben?
't klinkt namelijk erg aantrekkelijk
Ah joh, noem eens een bedragje, heb nu rond de ton schuld.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:40 schreef The_Hives het volgende:
vanaf het moment dat het jouw voortbestaan bedreigd
Volgens mij moet je een veldspeler neerzetten omdat er anders een van je andere wissels ingezet gaan worden.... weet het niet helemaal zeker maar dacht van wel.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ah joh, noem eens een bedragje, heb nu rond de ton schuld.
By the way ik ben m'n reservekeeper aan het verkopen, dan speel ik vanavond zonder wisselkeep.
Is dat erg of moet ik een veldspeler om de bankplek neerzetten?
anders pakt hij idd een speler die over isquote:Op zondag 8 januari 2006 17:49 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een veldspeler neerzetten omdat er anders een van je andere wissels ingezet gaan worden.... weet het niet helemaal zeker maar dacht van wel.
niet echt een antwoord wat ik zochtquote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dan moet je veel, heul veel geld hebben![]()
* hollander76 doet maar gewoon trainen, spelen, trainen en soms wat nieuws kopen.
quote:Aijse Flikkenschild (90623234)
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 450
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
ywquote:
paar k of zo. is vast wel iemand die hem wil hebbenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:04 schreef maniack28 het volgende:
Pull ik een keer een lekker speler met een goed stat.. is het passenKutzooi.. deftrainers, wat kan ik hier voor vangen?
[..]
Meldquote:Op zondag 8 januari 2006 18:08 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
paar k of zo. is vast wel iemand die hem wil hebben
Wat het immer geweldige Buddy zegt is:quote:Op zondag 8 januari 2006 17:29 schreef DJqbl5 het volgende:
veel mensen hebben het hier steeds over rentenieren...hoeveel procent rente krijg je dan?
en hoeveel economen moet je dan in dienst hebben?
't klinkt namelijk erg aantrekkelijk
Ben je wel youngsters aan het trainen? Je weet wel, 17 jarigen kopen voor een linie en die gaan optrainen met een goed coach...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:30 schreef jopper27 het volgende:
[..]
Ik heb best trek in een formidale middenvelder, alleen bij mij blijft het probleem met hattrick toch altijd de ¤. Ik speel in de 6e, maar bij mij schiet dat geld nooit zo snel op....![]()
als beginnende coach heb je meer aan een speler waarvan de def stat wat hoger ligt. defence redelijk en met wat ervaring ongeveerquote:
Volgens mij traint Voreg defs? Of wings? Ik weet het nietquote:Op zondag 8 januari 2006 18:17 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
als beginnende coach heb je meer aan een speler waarvan de def stat wat hoger ligt. defence redelijk en met wat ervaring ongeveer
Vleugelspel natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 18:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Volgens mij traint Voreg defs? Of wings? Ik weet het nietAls gewone def heb je er iig niks aan, je moet hem wel trainen
Heb daar twee seizoenen geleden wel aan gedaan, maar heb me daar het afgelopen seizoen niet mee bezig gehouden, heb me zowieso niet heel erg veel mee bezig gehouden omdat ik een huis aan het opknappen ben, nog werk en stage heb. Gelukkig ben ik volgende week van stage af en heb ik dus weer veel meer tijd daarvoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Ben je wel youngsters aan het trainen? Je weet wel, 17 jarigen kopen voor een linie en die gaan optrainen met een goed coach...
Wil ik weten wie DJqbl5 isquote:Op zondag 8 januari 2006 18:57 schreef DJqbl5 het volgende:
He bassie van het HNL jij bent er wel snel bij zeg steeds
Ik ben Quinten Logtenberg..zit op dit moment in VWO 6.quote:
Sjezus zegquote:Op zondag 8 januari 2006 19:31 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
Ik ben Quinten Logtenberg..zit op dit moment in VWO 6.
heb ook bij jou op schaken gezeten
Nee dat wilden we weten!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:48 schreef hollander76 het volgende:
Voor de liefhebbers....... Quinten Logtenberg![]()
[afbeelding]
Genoeg offtopic gelul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |