ik denk dat ie nog wel een paar weekjes nodig heeft 3a4...quote:Op zondag 8 januari 2006 12:19 schreef Lennox het volgende:
Taeke Burm (90586451) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Krayn's eleven
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Zou die hoog zitten? Anders kan ik hem een weekje mee laten spelen
Als thuiswedstrijd > menu > teamnaam > provinciequote:Op zondag 8 januari 2006 14:20 schreef NRH het volgende:
Waar kon je ook al weer zien welk weer het zal zijn bij de wedstrijden?
Ik verkoop hem wel. Ik had even zitten kijken met andere defs van 19 die ik heb. Hij zal nog wel even moeten en ik heb genoeg trainees.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik denk dat ie nog wel een paar weekjes nodig heeft 3a4...
ik had een tsi 40 pull
terrestra
Wat zou ik deze speler graag zelf pullenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:32 schreef Terrestra het volgende:
ja lalalalalaaa mijn eerste uitstekend pull
Zal hem vanavond rond 18:15 op de tl zetten en woensdag zal hij spelen in de beker ( voor extra ervaring )
hoeveel knaken zou ik hiervoor vangen ??
Cleem Warmenhoven [playerid=90579075]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 550
Loon: 800 ¤/week
Eigenaar: Losers United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Bedankt voor je tips. Ik zal er zeker wat mee doen. Kan echter niet vinden hoe je je opstelling wijzigt in 343 of 433. Heb altijd 442 gespeeld en zie eigenlijk nergens staan hoe je je opstelling wijzigt. Ik zal dat alles op hottrick wel een keer doorlezen, ben wel benieuwd of daar nog wat nuttige tips uit voortkomen.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:41 schreef hollander76 het volgende:
Maar NRH, je traint niks... dat kan ik zo al vertellen. Lees die link van hottrick door, ik neem aan dat je de regels wel hebt gelezen, zo niet dan die ook.
En ga daarna bedenken wat je gaat trainen, verdedigen, scoren of positiespel? Blijf je bij scoren, ga dan 3-4-3 of 4-3-3 spelen en koop jonge (17 of 18 jarige) trainees met een goede hoofdstat (scoren) en eventueel bijstat (passen/vleugelspel). Train die op en verkoop ze, zo kan je altijd je team verbeteren.
Ken ik, had ik in het begin ookquote:Op zondag 8 januari 2006 15:02 schreef NRH het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips. Ik zal er zeker wat mee doen. Kan echter niet vinden hoe je je opstelling wijzigt in 343 of 433. Heb altijd 442 gespeeld en zie eigenlijk nergens staan hoe je je opstelling wijzigt. Ik zal dat alles op hottrick wel een keer doorlezen, ben wel benieuwd of daar nog wat nuttige tips uit voortkomen.
Doe dan de regels ook maar ffquote:Op zondag 8 januari 2006 15:02 schreef NRH het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips. Ik zal er zeker wat mee doen. Kan echter niet vinden hoe je je opstelling wijzigt in 343 of 433. Heb altijd 442 gespeeld en zie eigenlijk nergens staan hoe je je opstelling wijzigt. Ik zal dat alles op hottrick wel een keer doorlezen, ben wel benieuwd of daar nog wat nuttige tips uit voortkomen.
Nee, ik niet....heb jij nog trek in een formidabele middenvelder met goed of uitstekend conditie?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:20 schreef Tomhoog het volgende:
Zoeken jullie nog een verdediger met goed verdedigen en een keeper?
Ik heb best trek in een formidale middenvelder, alleen bij mij blijft het probleem met hattrick toch altijd de ¤. Ik speel in de 6e, maar bij mij schiet dat geld nooit zo snel op....quote:Op zondag 8 januari 2006 15:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, ik niet....heb jij nog trek in een formidabele middenvelder met goed of uitstekend conditie?
Lijkt wel kwartetten zo
6de divisie en niet genoeg geld hebben voor een formi?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:30 schreef jopper27 het volgende:
[..]
Ik heb best trek in een formidale middenvelder, alleen bij mij blijft het probleem met hattrick toch altijd de ¤. Ik speel in de 6e, maar bij mij schiet dat geld nooit zo snel op....![]()
Sluis maar door, ik kan alles gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:20 schreef Tomhoog het volgende:
Zoeken jullie nog een verdediger met goed verdedigen en een keeper?
Idd, ik heb een aantal formi'squote:Op zondag 8 januari 2006 15:41 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
6de divisie en niet genoeg geld hebben voor een formi?
Ik neem aan dat je er nu al een paar hebt...
ben momenteel net gedegradeerd uit de 6de divisiequote:Op zondag 8 januari 2006 15:50 schreef jopper27 het volgende:
[..]
Idd, ik heb een aantal formi's
Maar ik moet mijn team natuurlijk beter blijven maken om te kunnen promoveren naar de 5e, alleen daar heb ik ook geld voor nodig. Als ik zie wat er is gedegradeerd uit de 5e, daar kan ik echt niet tegenop, dat was vorig seizoen ook al zo, alles gewonnen behalve tegen de toenmalig gedegradeerde uit de 5e.
Ik weet niet in welke divisie jij zit, maar moet jij ook echt sparen om weer goede spelers te kopen of heb jij ook door verkoop van goede spelers genoeg geld om weer nieuwe spelers te kopen?
quote:Gomarus van Lierop [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 32 750, 22 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider [Krachtig]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Sytse van Engelen [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 15 880, 22 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Je hebt 2 klasses verschil tussen beide spelersquote:Op zondag 8 januari 2006 16:09 schreef The_Hives het volgende:
twijfel. Welk van de volgende mids zouden jullie opstellen?
Het is regenachtig weer dus Gomarus (krachtig) kan er wel tegen. Maar op basis van vorm zeggen de de proggels dat Sytse moet spelen. Scheelt een half punt. Ik neig ivm het weer toch voor Gomarus te gaan.
Jullie
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |