quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
het hangt van het inloggen af, na 8 weken niet inloggen wordt het een botteam. En als het een botteam is, dan staat dat duidelijk aangegeven.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Als een team al heel lang geen opstelling heeft (vorig seizoen), word het dan nu een bot team?
Tevens TVP
wel goede conditie, dat mannetje.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:57 schreef -J-D- het volgende:
Oh?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:09 schreef Jonks het volgende:
Al met al een pijnlijke training...
quote:Lorentz De Beule
TSI=3 860, 20 jaar, matig vorm
Heeft waardeloos ervaring en matig leiderschap [Koppen]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
De eerste kan ook mooi op de vleugel spelen maar dan krijgt hij slechts halve training en dan gaat het niet lukken om hem in een seizoen nog te laten stijgen. De tweede heeft betere conditie en vorm. Alles pleit dus voor de verkoop van Lorentz maar ik ben emotioneel gehecht aan hem geraaktquote:Raanan Sela
TSI=3 040, 20 jaar, uitstekend vorm
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschap [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Van de opbrengsten, met nog wat extra geld erbij wil ik een leuke middenvelder kopen. Iemand nog iets leuks in de aanbieding?quote:Ismael Nazario Crawley (47353971)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Chile
Total Skill Index (TSI): 23 390
Loon: 13 440 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 14
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
Salvador Amachantoux (38172067)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:45 schreef DaMadKow het volgende:
Altijd al een echte Chileen in je team willen hebben? Dit is je kans!! Ismael Nazario Crawley is gestegen en mag nu in de verkoop...
[..]
Van de opbrengsten, met nog wat extra geld erbij wil ik een leuke middenvelder kopen. Iemand nog iets leuks in de aanbieding?
Nooit doen, zonde van je training. De achtergrondvorm veranderd er amper door en je verliest een training als het ware.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:03 schreef twisteddlogic het volgende:
Een weekje algemeen trainen, doet dat veel met de vorm?
Wat moet ' ie kosten? Heb Salvador altijd al willen hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:50 schreef qyn het volgende:
[..]
Salvador Amachantoux (38172067)
Total Skill Index (TSI): 37 580
Wage: 28 248 ¤/week including 20% Bonus
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: inadequate
Winger: poor Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: poor
Kopen? Madkow? ^^
Qua trainigsupdate was het verder niet super; vorm is er gelukkig nog wel..
Pak een rekenmachine, of pen en papier en reken de verschillen t.o.v. gister uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:05 schreef VoreG het volgende:
Ik wil ook patsen met mijn training, hoe doe ik dat.
Dan ga ik als ik thuis ben maar even op HAM kijken, vreselijk programma is dat trouwensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:38 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Pak een rekenmachine, of pen en papier en reken de verschillen t.o.v. gister uit.
...of je installeert een hulpprogramma zoals bijvoorbeeld HAM, waarin je het gewoon kan zien
Hattrick Buddyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan ga ik als ik thuis ben maar even op HAM kijken, vreselijk programma is dat trouwens.
Conditie +17quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:50 schreef MacMauser het volgende:
Gelukkig nu klaar met die conditietraining, laat het seizoen maar beginnen en de vorm maar stijgen!
Omdat ik vorig seizoen wat middenvelders heb gekocht die nog matig en redelijk conditite hadden. Ook een boel andere aankopen van vorig seizoen hadden niet zo'n goede conditie, hoewel het voor hun minder belangrijk is. En aangezien de laatste 2 weken er maar 1 wedstrijd per week was voor mij, mooi moment voor Rondjes lopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:06 schreef Lennox het volgende:
Waarom conditie trainen als je Verdedigen traint?
Proeftijd afgelopenquote:
veels teveel, ik heb 17 jarige (eind vorig seizoen) ingekocht voor 125kquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hmm... 225k voor een redelijke middenvelder met een redelijk passen is vrij veel niet?
Dan gebruik je toch Hattrick Organizer. Dat is een aardig programma! Ik gebruik hem ook en daarnaast nog HT ratings waar ik mee speel totdat ik de opstelling heb die ik wil hebben. Dat kan ook in Organizer maar dat is te ingewikkeld.quote:
Ja eind vorig seizoen. Deze is tuurlijk het hele seizoen nog 17 dus traint sneller.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
veels teveel, ik heb 17 jarige (eind vorig seizoen) ingekocht voor 125k
Er staat nergens dat die speler van 225k 17 is.............quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ja eind vorig seizoen. Deze is tuurlijk het hele seizoen nog 17 dus traint sneller.
Dus kan jij ook niet zeggen dat die prijs veelste hoog is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Er staat nergens dat die speler van 225k 17 is.............
Voor een redelijk/redelijk vind ik 225 veels te hoogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:09 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dus kan jij ook niet zeggen dat die prijs veelste hoog is.![]()
Door in ieder geval geen AIM te spelen. Dit verzwakt vleugelverdediging. Ik zou 5-3-2 doen, en met sterker middenveld win je wel, aangezien zijn centrale verdediging waarschijnlijk niet zoveel voorsteld.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:13 schreef Bonobo11 het volgende:
ik moet zondag tegen iemand die 352 vleugelaanval speelt hij haalt max middenveld waardeloos hoog.
Ik speel 532 of 541 en haal mid waardeloos hoog, counter lijkt me dus niet verstandig. Mischien AIM? En hoe houd ik die vleugels goed tegen?
Thnx zijn middenveld is gelijkwaardig aan het mijne , maar m'n def is beter dan de zijne. 532 normaal wordt het dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Door in ieder geval geen AIM te spelen. Dit verzwakt vleugelverdediging. Ik zou 5-3-2 doen, en met sterker middenveld win je wel, aangezien zijn centrale verdediging waarschijnlijk niet zoveel voorsteld.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Thnx zijn middenveld is gelijkwaardig aan het mijne , maar m'n def is beter dan de zijne. 532 normaal wordt het dan.
En oh ja dan is er rekening mee gehouden dat Ricardo Castillomee kan doen op back
Veel hangt af of je zijn middenveld aankan met 3 middenvelders, of dat je nog een towards middle nodig hebt (of zelfs 2). Als het kan met 3 alleen, dan gewoon 352 en 2 vleugels. Anders 1 vleugel en deze dan op zijn rechterback richten. Met 2 aanvallers heb je genoeg om zijn enige centrale verdediger uit te schakelen, dus 3-4-3 is sowieso niet beter.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef hollander76 het volgende:
Ik moet zondag tegen de andere promovendus en hij heeft wel in de beker gewonnen en ik niet![]()
Anyway, hij speelt pressie en is daar al tijden 'zwak' in. Ook in de laatste bekerwedstrijd, ook speelt hij ten alle tijden 3-4-3 waarbij een centrale verdediger een middenvelder wordt, en de rechtervleugel de extra aanvaller. Ikzelf speel 3-5-2 met mogelijk een vleugelaanval. Wat is het beste middel tegen pressie? Ik ga nu zelf er nog maar ff over na denken onder de douche. Eventueel zou ik ook nog 3-4-3 kunnen spelen btw.
Eind dit seizoen kan je ze weer hoger maken, boeit nu namelijk niet, ze zijn toch trainies dit seizoen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:26 schreef MyImmortal het volgende:
leuk............train je conditie voor je trainees, dan stijgt er geen van de standaard 3 inner mids van reserve team
allemaal op redelijk blijven plakken.
aangezien ze reserves zijn, zal ik nog verder conditie trainen of over gaan op playmaking? ik neig zelf naar playmaking eigenlijk
HAM = GODquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan ga ik als ik thuis ben maar even op HAM kijken, vreselijk programma is dat trouwens.
Hij is lief!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:07 schreef ScudRaket het volgende:
Veel conditiestijgingen, met name mijn trainees konden wel wat gebruiken
Nu weer terug naar PM
En ik heb mijn nieuwste speler bij Spanje U-20 aangegeven (Zoeken 18 jarige minimaal Formi PM)
Jacinto Ordás (76120088)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: España
Total Skill Index (TSI): 3 570
Wage: 1 464 �/week including 20% Bonus
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: formidable Passing: passable
Winger: passable Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: disastrous
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:24 schreef Grumpey het volgende:
06-01-2006 Gained money for a player that has previously belonged to the club: 5.0 ¤
dag kan niet meer stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |