Er staat nergens dat die speler van 225k 17 is.............quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ja eind vorig seizoen. Deze is tuurlijk het hele seizoen nog 17 dus traint sneller.
Dus kan jij ook niet zeggen dat die prijs veelste hoog is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Er staat nergens dat die speler van 225k 17 is.............
Voor een redelijk/redelijk vind ik 225 veels te hoogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:09 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dus kan jij ook niet zeggen dat die prijs veelste hoog is.![]()
Door in ieder geval geen AIM te spelen. Dit verzwakt vleugelverdediging. Ik zou 5-3-2 doen, en met sterker middenveld win je wel, aangezien zijn centrale verdediging waarschijnlijk niet zoveel voorsteld.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:13 schreef Bonobo11 het volgende:
ik moet zondag tegen iemand die 352 vleugelaanval speelt hij haalt max middenveld waardeloos hoog.
Ik speel 532 of 541 en haal mid waardeloos hoog, counter lijkt me dus niet verstandig. Mischien AIM? En hoe houd ik die vleugels goed tegen?
Thnx zijn middenveld is gelijkwaardig aan het mijne , maar m'n def is beter dan de zijne. 532 normaal wordt het dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Door in ieder geval geen AIM te spelen. Dit verzwakt vleugelverdediging. Ik zou 5-3-2 doen, en met sterker middenveld win je wel, aangezien zijn centrale verdediging waarschijnlijk niet zoveel voorsteld.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Thnx zijn middenveld is gelijkwaardig aan het mijne , maar m'n def is beter dan de zijne. 532 normaal wordt het dan.
En oh ja dan is er rekening mee gehouden dat Ricardo Castillomee kan doen op back
Veel hangt af of je zijn middenveld aankan met 3 middenvelders, of dat je nog een towards middle nodig hebt (of zelfs 2). Als het kan met 3 alleen, dan gewoon 352 en 2 vleugels. Anders 1 vleugel en deze dan op zijn rechterback richten. Met 2 aanvallers heb je genoeg om zijn enige centrale verdediger uit te schakelen, dus 3-4-3 is sowieso niet beter.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef hollander76 het volgende:
Ik moet zondag tegen de andere promovendus en hij heeft wel in de beker gewonnen en ik niet![]()
Anyway, hij speelt pressie en is daar al tijden 'zwak' in. Ook in de laatste bekerwedstrijd, ook speelt hij ten alle tijden 3-4-3 waarbij een centrale verdediger een middenvelder wordt, en de rechtervleugel de extra aanvaller. Ikzelf speel 3-5-2 met mogelijk een vleugelaanval. Wat is het beste middel tegen pressie? Ik ga nu zelf er nog maar ff over na denken onder de douche. Eventueel zou ik ook nog 3-4-3 kunnen spelen btw.
Eind dit seizoen kan je ze weer hoger maken, boeit nu namelijk niet, ze zijn toch trainies dit seizoen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:26 schreef MyImmortal het volgende:
leuk............train je conditie voor je trainees, dan stijgt er geen van de standaard 3 inner mids van reserve team
allemaal op redelijk blijven plakken.
aangezien ze reserves zijn, zal ik nog verder conditie trainen of over gaan op playmaking? ik neig zelf naar playmaking eigenlijk
HAM = GODquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan ga ik als ik thuis ben maar even op HAM kijken, vreselijk programma is dat trouwens.
Hij is lief!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:07 schreef ScudRaket het volgende:
Veel conditiestijgingen, met name mijn trainees konden wel wat gebruiken
Nu weer terug naar PM
En ik heb mijn nieuwste speler bij Spanje U-20 aangegeven (Zoeken 18 jarige minimaal Formi PM)
Jacinto Ordás (76120088)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: España
Total Skill Index (TSI): 3 570
Wage: 1 464 �/week including 20% Bonus
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: formidable Passing: passable
Winger: passable Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: disastrous
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:24 schreef Grumpey het volgende:
06-01-2006 Gained money for a player that has previously belonged to the club: 5.0 ¤
dag kan niet meer stuk
Ik zou ze er sowiezo uit doen als je het een beetje op kunt vangen. Veel te oud. Maar kun je het opvangen. Maw hoe goed zijn de vervangers? Je moet zeker als PM trainer ook een beetje aan je resultaten denken. Voor mij als def trainer maakt dat niet zo veel uit, omdat een uitstekende ipv formidabele verdediging niet zo heel veel uitmaakt. Maar zakken van bijv een zwak mid naar een slecht heeft veel meer invloed op je team.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:21 schreef Oldbie het volgende:
Zou iemand mij toch even advies willen geven
Ik heb er nog even over nagedacht. Als ik de eerste nog even doortrain vang ik veel meer bij een volgende stijging dan als ik nummer 2 doortrain. Dat pleit weer voor een verkoop van Raanan.
Aan de andere kant: Ik verwacht de volgende stijging pas over 11 weken. Stort de markt dan al in of kan ik veilig doorgaan met trainen (ervan uitgaand dat er geen blessures optreden)......of moet ik ze toch allebei wegdoen en weer een paar zeer talentvolle youngsters aantrekken?
Bij jou moet je toch altijd alles vermenigvuldigen met miljoen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:24 schreef Grumpey het volgende:
06-01-2006 Gained money for a player that has previously belonged to the club: 5.0 ¤
dag kan niet meer stuk
Vond het zelf maar magertjesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:11 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Bij jou moet je toch altijd alles vermenigvuldigen met miljoen?
Hm.. 5M.. best netjes
De andere optie is dit seizoen nog een formidabele/uitmuntende mid te kopen en verder gewoon te trainen.Maar dan eindig ik waarschinlijk op dezelfde plek maar met minder geld volgend jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:23 schreef ExCibular het volgende:
{heel verhaal}
Ik heb nog 3 formi mids te koopquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:32 schreef ExCibular het volgende:
[..]
De andere optie is dit seizoen nog een formidabele/uitmuntende mid te kopen en verder gewoon te trainen.Maar dan eindig ik waarschinlijk op dezelfde plek maar met minder geld volgend jaar.
Ik ga toch maar voor optie 1! Ik ga een jaartje rustig geld verdienen. Dus als je nou over een seizoen een mooie mid voor me heb dan hou ik me aanbevolen. Graag een formi met een hoop bijstats, verdedigen en passen. Vleugel kan ook maar scoren gebruik ik niet zo vaak.quote:
Is dan ook aardig duur geweestquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:16 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Hij is lief!![]()
Zo een wil ik ook! Jammer van zn conditie!
Mooie speler, alleen geen bijstats....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:06 schreef Jonks het volgende:
Party
De Nieuwe Li Kai is er, verbeterde fomule met extra veel kopkracht![]()
![]()
Francis Fauret (76259734)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Français!
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Maakt deel uit van het U-20 France-team!
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 3 390
Loon: 2 544 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Fc Der Freddy
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend +2
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Blij als een klein kind met zijn selectie!Was bang dat ie het niet ging redden maar zijn toffe coach Michael Funcke (13203483) haalde alle twijfel weg
Nu hopen dat ie achterlijk veel xp gaat krijgen, niet geblesseerd raakt en vanavond debuteert!
Nou, niet altijd hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |