quote:
M'n nieuwe def trainee voor maar 12 k .quote:
Narciso Bianco (90180223) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Argentina
Total Skill Index (TSI): 230
Loon: 672 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
dat wordt dan cashenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:21 schreef pvrens het volgende:
na lange afwezigheid weer eens een tvp-tje van mij...
TU vandaag was wel lekker... 20 jarige naar verdedigen 13
Ik heb me ook nog een 17 jarige goed def gekocht voor het nieuwe seizoen die zeer waarschijnlijk komende week uitstekend zal worden.
Veel succes allemaal in het nieuwe seizoen
Goed gefixed, maar ik had wel gedacht dat Frankrijk ook verdedigers met redelijk passen zou kunnen voortbrengenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:51 schreef Jonks het volgende:
Overigens @ scudraket
Yep geen bijstats, heeft dan ook maar 1m gekost en een international uit een land als frankrijk die kan debuteren @ 18 voor 1 mln is erg kosten efficient
Bovendien gebruik ik zelf geen passen maar wel specialities daarom komt die xp erg goed van pas
Probeer overigens maar eens een defender met goed passen + speciality te kopen die u20 wordt dan betaal je over de 3m =]
mooi hoor, over 4 weken stijgt ie gok ik, misschien iets eerder. gokje hoor. Hangt ook van je coach af natuurlijk, ik ga altijd uit van goed coach met 9 assistenten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
M'n nieuwe def trainee voor maar 12 k .
Vinden jullie het wat?
Slobodan Basta staat op de nominatie om tot de U20 van Slovenije toe te treden. Probleem is zijn vorm, heeft kans om voor de 2e ronde van de WC toegevoegd te wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
![]()
Dus we hebben:
- Li Kai (5 interlands U-20) Grumpey
- Francis Fauret (selectie U-20) Jonks
Wie volgt in het illustere internationals rijtje van de FOK-federatie?![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:51 schreef Grumpey het volgende:
U-20 team Frankrijk verlies --> However, Francis Fauret made a disastrous appearance.
Ik heb wellicht over een tijdje een Kyrzygstaanse u-20quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
wellicht over een tijdje een macedonische u20...
net een ht mailtje gestuurd naar de coach, ze gingen 17-18 jarigen inpassen![]()
die van mij is volgens de NT-database de op één na beste van zn leeftijd.
Vlatko
@ExCibularbezig
1 mil?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:54 schreef komrad het volgende:
[..]
Slobodan Basta staat op de nominatie om tot de U20 van Slovenije toe te treden. Probleem is zijn vorm, heeft kans om voor de 2e ronde van de WC toegevoegd te worden
Zijn stats:
Slobodan Basta
TSI = 17 710, 20 jaar, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: wereldklasse
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
verder is vandaag Lysko gestegen:
Reno Lysko
TSI = 2 030, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
deze knakker heb ik voor 575k gekocht, zal ik hem nu verkopen?? en wat krijg ik dan voor hem
En met uitstekend gekocht? Dan heb je goed ingekochtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:59 schreef komrad het volgende:
zeker wel meer, redelijk wing, zwak passen en koppen is wel gewild lijkt me zo. grumpey, jonks of VK een schatting?
Wel leuk om geen standaard spelers meer te hebben.
hoog goed natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En met uitstekend gekocht? Dan heb je goed ingekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |